mitt | zondag 21 december 2003 @ 20:37 |
Om de wildgroei van F1 topics te voorkomen, kan je in dit topic alles posten wat niet echt een eigen topic waard is. en wil je toch een topic plaatsen, gebruik de search goed! | |
Bartoli | zondag 21 december 2003 @ 23:11 |
ow de search doet het weer zie ik ![]() maar ben benieuwd of Jos Verstappen nog een nieuw team zal vinden | |
vosss | maandag 22 december 2003 @ 13:11 |
=edit= toch maar in dit topic gezet --> [F1] Silly Season -> Rijders 2004 Deel 2 | |
CrazyDaisy85 | maandag 22 december 2003 @ 15:22 |
Interessant nieuwtje!quote:Als die Saubers een goed chassis in elkaar kunnen draaien met hun nieuwe windtunnel, kan 't nog wel wat worden. Maar 't zal ook veel van de banden afhangen, of Bridgestone weer een beetje de aansluiting met Michelin kan vinden... | |
Bartoli | maandag 22 december 2003 @ 15:41 |
En Zsolt Baumgartner vervangt Jos Verstappen bij Minardi | |
JaJoah | dinsdag 23 december 2003 @ 07:19 |
En de sponsoren van Verstappen eissen dat hij 1e rijder wordt bij Jordan ![]() bron: Algemeen Dagblad | |
Apehaar | dinsdag 23 december 2003 @ 10:03 |
quote:Ja waarom niet? Als ze veel geld meebrengen kunnen ze het wel eisen. Vooral als Nick of MC Nish niks meeneemt. | |
-Hans- | dinsdag 23 december 2003 @ 20:07 |
Niet echt een nieuwtje maar wel een geinig filmpje van onze grote gabber Kimi The Iceman. Hij wenst ons een fijne kerst en dat doet hij op een hele overtuigende manier. ![]() http://www.mclaren.co.uk/interactive/video/Kimi_xmas.mpg Zouden ze bij mclaren de speciale sneeuwbanden al klaar hebben staan, want het sneeuwt wel hard op dat filmpje. | |
Scrutinizer | dinsdag 23 december 2003 @ 20:12 |
quote:Hartverwarmend ![]() | |
Sjonnie_Santos | dinsdag 30 december 2003 @ 14:02 |
edward van cuilenborg neemt de tv presentatie opzich in de studio.. nahjah of het heel veel zal zijn weet ik nie, maar alles beter dan ruud.. | |
-Hans- | dinsdag 30 december 2003 @ 15:50 |
quote:Mja ik heb ook geen idee of het wat is, volgens mij is het wel te doen als je maar niet teveel let op zijn quizmaster houding want dat is af en toe wel irritant. (hij komt dan erg gemaakt over) Naja, we zien het wel. | |
zjroentje | dinsdag 30 december 2003 @ 16:14 |
quote:Hij is verdomme net een wassenbeeld. | |
Sjonnie_Santos | dinsdag 30 december 2003 @ 16:33 |
bij studio sport was ie wel redelijk ok.. maar bij sbs6 nu bij die eerste divisie...eg hopeloos.... we zien het wel... | |
JPM01 | woensdag 31 december 2003 @ 01:21 |
alles beter dan Ruud ![]() ![]() | |
Shibber | woensdag 31 december 2003 @ 13:55 |
Ik vond Ruud wel goed ![]() | |
Eyeopener | woensdag 31 december 2003 @ 14:09 |
quote:Zeker, Ruud was :up: Mgoed, eens zien wat Edward kan.. weinig vertouwen in, maar we gaan zien | |
-Hans- | zaterdag 3 januari 2004 @ 17:51 |
quote:Pluspunt van Ruud was wel dat hij iets van historische Formule 1 kennis had, en ik moet maar zien of dat aanwezig is bij Edward. Volgens mij komt hij niet verder dan het opnoemen van de huidige Formule 1 coureurs, maar goed misschien weet hij er toch meer vanaf dan wij hier denken. ![]() SBS6 redactie: denken jullie aan J. Lammers? dank u. | |
JPM01 | maandag 5 januari 2004 @ 12:57 |
Vandaag vond de eerste presentatie plaats van de nieuwe wagens. De spits werd afgebeten door het team van Williams BMW in Valencia vanmiddag rond 15:00 zal de FW26 de eerste meters gaan rijden. ------- op het eerste gezicht is die neus erg apart | |
ANTWORX | maandag 5 januari 2004 @ 13:56 |
Idd een originele neus!! | |
twi | maandag 5 januari 2004 @ 14:10 |
Wat een neus ![]() | |
twi | maandag 5 januari 2004 @ 14:12 |
quote:www.verstappen.nl. Verstappen, teken NU dat contract bij Jordan!!!! | |
ANTWORX | maandag 5 januari 2004 @ 14:17 |
Die Rus heeft echt geld aan de bomen hangen!! Die vent is stinkend rijk en hij wou ook nog juist Parma kopen, waar gaat dit naartoe!! ![]() | |
Eyeopener | maandag 5 januari 2004 @ 14:50 |
quote:Maak je niet druk, Verstappen wilt wel ![]() ![]() PS. Die Williams..sja, die neus is wel apart, maar echt mooi niet. Verder is er weinigs intressants aan te zien. Vreemd dat Ferrari/McLaren niet achterna gaan met het 'verkleinen' van de wagens | |
twi | maandag 5 januari 2004 @ 15:05 |
quote:Daarom, NU tekenen ![]() | |
Rio | maandag 5 januari 2004 @ 17:13 |
Die neus is LELIJK. Maar dat is mijn bescheiden mening hoor. Ik dek dat dit jaar ook bekend gaat worden dat Jos Verstappen gewoon een ontzettende LUL is. Ik denk dat dat vanavond al bekend wordt nadat Kamphuis Maakt Vrienden is uitgezonden. Ik zag er een voorstukje van, jemig, wat een l#l zeg... Ben benieuwd. | |
Dentist | maandag 5 januari 2004 @ 17:46 |
Die neus is VET! | |
Ponk | maandag 5 januari 2004 @ 18:02 |
Laten we het er op houden dat je erg moet wennen aan de nieuwe neus, op het eerste gezicht vond ik het ook lelijk, maar nu vind ik dat heel erg mee vallen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar Kamphues maakt vrienden vanavond, heb het desbetreffende voorstukje ook gezien. Maar het maakt mij helemaal niks uit hoe aardig Jos is, voor het kijkplezier vind ik het altijd wel leuk als Jos mee doet. (let je ook eens op de achterhoede ![]() | |
Captain_Chaos | maandag 5 januari 2004 @ 18:20 |
Een glijbaan op de nieuwe Williams ![]() Dat had meer iets voor Tyrrell geweest. Wellicht heeft Williams één van de krankzinnige ontwerpers van Tyrrell aangetrokken. Ik blik even terug op de dubbel sturende vooras en de 'Tyrrell-Towers'. Het is overigens wel weer eens leuk om een gedurfd ontwerp te zien binnen de F1. Mooi vind ik het niet echt maar je hoort me us ook zeker niet klagen. De Tyrrells | |
Evil_Jur | maandag 5 januari 2004 @ 18:27 |
Appart, ben benieuwd wanneer ze het verbieden... | |
Garibaldi | maandag 5 januari 2004 @ 19:45 |
Ik kan 'm niet mooi vinden. Puur lelijk zelfs. ![]() 't Belangrijkste is echter dat ie snel is. De auto is (mede) ontworpen door de voormalig Ferrari-designer Antonia Terzi, qua aerodynamica zal 't dus wel snor zitten onder die neus. Williams is wel vaker in 't verleden erg innovatief bezig geweest, het zou wel leuk zijn om te zien dat deze neus door andere teams wordt gekopieerd op de 2005 auto's. | |
Blue Thunder | maandag 5 januari 2004 @ 19:52 |
Ik vond wel een opmerkelijk nieuwtje op de site van formule1.nl... Wie gaat er nou eten op de plek van Montoya nas·sen (onov.ww.) p.s. Titel van bericht zelf is: "Gené aast op Montoya" Iets zegt me dat met het accentje iets niet helemaal goed gaat | |
-Hans- | maandag 5 januari 2004 @ 21:20 |
![]() Aparte hoge neus inderdaad maar ik vind het niet mooi als ik eerlijk ben, de neus van de nieuwe Mclaren vind ik mooier. Maar het zal ongetwijfeld effectief zijn, waar ik vooral benieuwd naar ben is of BMW ' weer ' problemen krijgt met de nieuwe wagen zoals het geval was bij de FW25. [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-01-2004 21:26] | |
Mosselmaster | maandag 5 januari 2004 @ 21:52 |
Ik vind de neus echt schitterend, hopelijk kan hij enig verschil gaan maken t.o.v. de Ferrari | |
zoom | maandag 5 januari 2004 @ 23:03 |
Vindt zelf de McLaren erg mooi. Vorig jaar is er geen race mee gereden , maar voor dit jaar zal deze auto de basis zijn | |
#ANONIEM | maandag 5 januari 2004 @ 23:06 |
Zelden zo'n lelijke neus gezien als op die Williams. Maar hopen dat 'ie wel snel is, zodat Schumi niet nog 'ns wereldkampioen wordt. | |
Elevation | maandag 5 januari 2004 @ 23:09 |
Met een beetje geluk is die neus zo weer verboden. Jakkes wat lelijk zeg. | |
Boy_Snakeye | dinsdag 6 januari 2004 @ 10:18 |
![]() ![]() Even van dichtbij. Tis een keer wat nieuws...ben benieuwd of de resultaten beter zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-01-2004 10:24] | |
Ponk | dinsdag 6 januari 2004 @ 10:43 |
Die Mclaren ziet er idd wel strak uit!!! | |
ANTWORX | dinsdag 6 januari 2004 @ 10:55 |
Ben benieuwd of ze dit jaar weer met nieuwe snufjes afkomen zoals die kleine vleugels op de bolide ![]() En lang leve de BANDEN OORLOG !! k denk dat Michelin het dit jaar wel zal halen En maar hopen op een niuewe wereldkampioen en niet weer die Duitser | |
Tierce | dinsdag 6 januari 2004 @ 10:59 |
Die neus van Williams is lelijk... Vooral als je de auto van de zijkant ziet... | |
nodisch18 | dinsdag 6 januari 2004 @ 11:50 |
Boeiend of een neus lelijk/mooi is. Als de wagen wint dan is het prachtig, of het nu mooi of niet mooi is. | |
Gtr28 | dinsdag 6 januari 2004 @ 14:05 |
hmm williams en mclaren hebben beide aparte auto's gebouwd .. wat zal ferrrari brengen .. hmm naja we zullen zien .. :d die neus van williams is echt wennen maar kvind hem prachtig ![]() ![]() | |
Atreidez | woensdag 7 januari 2004 @ 12:13 |
Ik vind die nieuwe BMW wel top hoor! Dat slanke en breekbare uiterlijk van de McLaren mag me gestolen worden, BMW lijkt me een stuk steviger en stabieler voor komen dus ![]() | |
nodisch18 | donderdag 8 januari 2004 @ 10:01 |
De tijden van de nieuwe BMW zijn ook overweldigend!! Ik weet wel dat je eigenlijk nooit naar de tijden moet kijken bij het testen, omdat het natuurlijk ook een groot psychologisch spelletje met de andere teams/publiek is, maar ik was toch onder de indruk toen ik de tijden van gisteren uit Spanje zag. Testijden Jerez, woensdag 7 januari: 1 Juan Pablo Montoya Williams-BMW M 1:16.847 46 ronden* | |
Boy_Snakeye | donderdag 8 januari 2004 @ 10:04 |
quote:Denk dat ze wel snel zijn , maar niet zo snel. Ze zeggen dat deze motor minder snel is dan die van vorig jaar om zo de betrouwbaarheid omhoog te halen zodat de motor het hele weekend meegaat. | |
Elevation | vrijdag 9 januari 2004 @ 09:35 |
quote:Tires an issue? How's the track? Ja, dat wordt weer genieten met Jack. En Edward van Cuilemborg gaat het presenteren toch? Daar kunnen we ook een hoop onzinnge vragen van verwachten ben ik bang. | |
-Hans- | zaterdag 10 januari 2004 @ 00:01 |
quote:Ben benieuwd wat dat gaat worden, we kunnen i.i.g. weer " genieten " van Jack en zijn " thank you verry mutsj " opmerkingen. Of dat hij vraagt aan Brawn / Todt wat voor een strategie ze vandaag bedacht hebben. ![]() | |
goflow | zaterdag 10 januari 2004 @ 00:15 |
mja, die cuilemborg is echt een eikel, die kan nog geeneens de eerste divisie half redelijk aan elkaar knopen ![]() de nieuwe neus van de williams: heel erg strak, ziet er cool uit! en ik m'n tickets voor Melbourne 4-7 maart liggen klaar in Australie... woohoo kom maar op met dat nieuwe seizoen... en jos moet nog ff een stoeltje regelen | |
JPM01 | zaterdag 10 januari 2004 @ 01:37 |
quote:wat een mazzel heb jij weer ![]() maar als het ff kan ga ik naar meerdere GP's toe dit jaar | |
-Hans- | zaterdag 10 januari 2004 @ 19:19 |
Nog wat launch dagen. ![]() quote: quote: quote: quote: quote:De launch dagen van Toyota, Renault en Minardi zijn volgens mij nog niet bekend [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 11-01-2004 12:45] | |
TimoBasso | maandag 12 januari 2004 @ 18:22 |
check de Sauber site http://www.sauber.ch/en/home.php .. live op internet | |
-Hans- | maandag 12 januari 2004 @ 19:05 |
Goede kwaliteit zeg van de stream, nu de sugababes. ![]() | |
vosss | maandag 12 januari 2004 @ 19:11 |
Suga-sletten! ![]() | |
vosss | maandag 12 januari 2004 @ 19:14 |
ghehe, ze staan er nu wel een beetje bij zovan, ja eeehmz, en toen?! ![]() | |
TimoBasso | maandag 12 januari 2004 @ 19:14 |
wow dat was cool ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TimoBasso op 12-01-2004 19:19] | |
Atreidez | maandag 12 januari 2004 @ 19:42 |
Shit, zat ik dus t verkeerde topic in de gaten te houden ![]() | |
-Hans- | maandag 12 januari 2004 @ 19:45 |
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 12-01-2004 19:48] | |
insaniac_2oo1 | maandag 12 januari 2004 @ 21:43 |
![]() ![]() de nieuwe sauber is echt ok! | |
-Hans- | maandag 12 januari 2004 @ 22:01 |
![]() omg zoek de verschillen. [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 12-01-2004 22:02] | |
insaniac_2oo1 | maandag 12 januari 2004 @ 22:03 |
quote:zijn er toch nog behoorlijk wat | |
-Hans- | maandag 12 januari 2004 @ 22:06 |
quote:ze zijn er wel, maar heel veel? mwa. ![]() Vind de Sauber trouwens wel mooier, gewoon wat meer rondere vormen en minder hoekig dan de Ferrari. | |
Atreidez | maandag 12 januari 2004 @ 22:15 |
Vanaf de voorvleugel tot de spiegels is ie bijna gelijk. Daarna wat verschillen.. Maja, draait t bij een F1 auto ook niet veel meer om de binnenkant? Niet dat daar veel verschil zal zijn ![]() | |
Boy_Snakeye | donderdag 15 januari 2004 @ 09:50 |
![]() Zwaar heftige vorm....! (van de side pods) [Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 15-01-2004 11:12] | |
Elevation | donderdag 15 januari 2004 @ 20:01 |
Barrichello heeft ook eindelijk een nieuw contract bij Ferrari, tot 2006. Waarom heeft Ferrari hier zolang mee gewacht? | |
twi | donderdag 15 januari 2004 @ 21:31 |
quote:Barrichello was boos, omdat 'ie maar 1 jaar extra mocht blijven. Nu is Ferrari dus alsnog ingestemd met een verlenging van 2 jaar (2005 en 2006). | |
JPM01 | vrijdag 16 januari 2004 @ 16:59 |
The inclusion of the French Grand Prix in the 2004 FIA Formula One World Championship was confirmed today, following a meeting of FIA President, Max Mosley, Formula One Management President, Bernie Ecclestone, and the Formula One Team Principals. ![]() | |
TimoBasso | zaterdag 17 januari 2004 @ 12:38 |
Vandaag de nieuwe Toyota ![]() Go Da Matta! | |
JPM01 | zaterdag 17 januari 2004 @ 12:57 |
mag ik u voorstellen de Toyota TF104 | |
-Hans- | zaterdag 17 januari 2004 @ 20:50 |
quote:Hij is wel geinig ![]() | |
Shibber | zaterdag 17 januari 2004 @ 22:41 |
Die Toyota ziet er lelijk uit ![]() ![]() En de Jaguar zal wel weer mooi worden | |
Atreidez | zaterdag 17 januari 2004 @ 23:25 |
Buiten het feits dat de franse GP doorgaat las ik net het volgende!quote:Dat betekent dus geen zinloze drive throughs meer tijdens een race waardoor iemand gelijk geelimineerd is.. Als er echt iets fout gedaan is zal er na de race wel alsnog een sanctie worden opgelegd. Goed initiatief! ![]() | |
twi | zaterdag 17 januari 2004 @ 23:36 |
quote:Slecht initiatief. Slechte zaak dat je als je naar een race zit te kijken aan het einde nog de officiele uitslag niet weet, maar dat pas de woensdag na elke race bevestigd wordt ofzo. Ik heb trouwens nog nauwelijks onterechte drive-through penalties gezien. Ik vond de drive-through juist wel leuk. Je verliest een seconde of tien, vijftien, omdat je een fout maakt of een gevaarlijke situatie creeert. Nu krijg je straks allemaal van die situaties als in Brazilie, dat je soms niet weet wie nou de echte winnaar is ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 17 januari 2004 @ 23:37 |
quote:ja, daar ben ik het mee eens! ik vind het ook slecht! Natuurlijk kan het wel wat eerlijker zijn in sommige gevallen. Maar het wordt steeds meer een optocht.. en dat is niet goed! | |
JPM01 | zaterdag 17 januari 2004 @ 23:48 |
quote:je bent montoya vs barrichello vergeten zeker, dat was een onterechte straf. ![]() wat ik schumi zag doen naar Alonso op silverstone vond ik toch veel erger. | |
SimtekF1 | zondag 18 januari 2004 @ 12:04 |
En hier is de nieuwe jaguar. Ik vind dit tot nu toe samen met de Sauber toch wel de mooiste. Voor meer pics moet je ff op de Jaguar homepage kijken. | |
Shibber | zondag 18 januari 2004 @ 12:31 |
quote:Ik vind deze mooier als de Sauber, die Sauber heeft zo'n ranzige neus ![]() En die drive trough penalty's afschaffen is slechte zaak. Als er een werd uitgedeeld kwam er tenminste een beetje actie | |
TimoBasso | zondag 18 januari 2004 @ 12:40 |
![]() ![]() die HSBC logo op de sidepod.. wat lelijk zeg | |
zoom | zondag 18 januari 2004 @ 13:07 |
Wat mij opvalt zijn de kleine Red Bull Logos. Of eigenlijk niet... Kan me nauwlijks voorstellen dat Verstappen dankzij Red bull niet bij Jaguar rijdt. Hoe klein hadden die Trust logos wel niet zijn geweest ? | |
TimoBasso | zondag 18 januari 2004 @ 13:10 |
quote:zo'n groot aandeel had redbull echt niet hoor .. Klien kan echt wel rijden hoor ![]() | |
zoom | zondag 18 januari 2004 @ 13:16 |
quote:Bedoelde ook niet dat Klien slecht is. Hij verdient zeker een kans. Wint niet voor niets de Masters | |
Shibber | zondag 18 januari 2004 @ 14:57 |
Dat er nu weinig sponsors op staan wil niet zeggen dat het het gehele seizoen zo leeg is. Je ziet vaak zat dat er in de loop van het seizoen sponsors bijkomen. Van mij hoeft het niet, ik vind zonder sponsors veel mooier | |
SimtekF1 | zondag 18 januari 2004 @ 15:04 |
Zoveel sponsoren heeft Jaguar nooit gehad volgens mij. Vorig jaar waren het er ook maar een stuk of 5? | |
twi | zondag 18 januari 2004 @ 16:12 |
quote:Waarom denk je dat ze voor Red Bull hebben gekozen? Omdat Trust de sitepods in wilden nemen voor hetzelfde bedrag. Red Bull zou zelfs niet op de auto komen, had men gezegd een kleine twee maanden terug. En zie daar, naast een coureur met een door Red Bull verkrachtte helm krijgen we toch de nodige Red Bull stickertjes op de auto. Overigens lijkt de auto wel vol te zitten, maar een echte titelsponsor hebben ze nog steeds niet, gezien de zijkant nog gewoon voorzien is van een groot Jaguar logo. | |
Bastard | zondag 18 januari 2004 @ 16:14 |
Ist al zeker met Verstappen/ Jordan trouwens? | |
Remco | zondag 18 januari 2004 @ 16:18 |
quote:Nopes morgen of dinsdag praten Eddy Jordan en Jos en zijn managers nog een keer over een contract. | |
Bastard | zondag 18 januari 2004 @ 16:22 |
quote:Duimen voor een Nederlander in de F1 dus. | |
-Hans- | zondag 18 januari 2004 @ 17:09 |
quote:Ik vind de wagen er wel mooi uitzien, behalve dan de rode vlakken op o.a. de achtervleugel en de side pots. | |
Spooky4u | dinsdag 20 januari 2004 @ 11:28 |
en hier de verwachte neus van ferrari.![]() | |
mbn | dinsdag 20 januari 2004 @ 11:45 |
quote:Bron: f1manager.fok.nl | |
TomK | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:42 |
dit zijn de van de nieuwe Renault op het circuit van Barcelona![]() ![]() Beetje een McLaren-achtig neusje. | |
Atreidez | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:00 |
Ik vind m wel wreed ![]() | |
TomK | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:05 |
Klopt dus er zou evt nog wat kunnen veranderen aan de auto | |
Spooky4u | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:09 |
Renault is in mijn ogen altijd 1 van de mooiere wagens geweest. De kleurstelling doet natuurlijk ook veel. Ik hoop dat Renault dit jaar weer goed mee kan doen. | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:11 |
quote: quote:Poeh, nou hij ziet er anders uit dan de F2003-GA neus maar om nou te zeggen dat ik verstomd sta te kijken van de nieuwe Ferrari neus.. niet bepaald. ![]() | |
Eilanden | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:14 |
OP F1today.nl lees ik trouwens dat die Glock verschrikkelijk met de Jordan is gecrashed... ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:17 |
quote:het heeft een leuk poortje gekregen he. | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:21 |
quote:Mja en de neus is wat smaller maar dat is het dan ook wel, maar goed misschien komt de neus er wel heel anders uit te zien dan wat het plaatje laat zien. ![]() Nieuwe Renault ziet er trouwens vet uit. | |
SimtekF1 | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:39 |
Dat is helemaal niet de nieuwe neus van Ferrari. Zolang je er geen echte foto van hebt gezien kun je er wel vanuit gaan dat dit gewoon fake is. Ik vind de nieuwe Renault ook wel erg fraai, alleen die neus vind ik niet echt super, maar hij is wel mooier dan de Williams neus. Edit: Webber is trouwens vandaag ook gecrashed met z'n nieuwe auto. | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:55 |
quote:Webber ook al? want ik lees net wel dit bericht. quote: | |
SimtekF1 | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:58 |
Jup kijk maar: Op deze foto is niet te zien dat het de Jag van Webber is maar dat stond wel op een andere website vermeld. En dan dit nog: | |
Lionheaad | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:24 |
Ligt het aan mij of zijn die sidepods van de renault wel erug klein | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:37 |
quote:Het rechterwiel staat een beetje vreemd ![]() btw ik zit met verbazing naar de tweede foto te kijken, de linkerkant ziet er weird uit. [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 20-01-2004 16:49] | |
TomK | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:58 |
De gecrashte Timo Glock ![]() | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:00 |
quote:wow! damn dat ziet er heavy uit zeg. ![]() http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67590 quote: | |
mbn | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:39 |
quote:Dit is de nieuwe renault die al gelijkde bijnaam dolfijn heeft gekregen. Hij heeft ter hoogte van de motor aan beide kanten rare vleugels extra. | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:54 |
quote:Maar dat is het juist, ik zie die dingen (vleugels) maar aan 1 kant. Vandaar dat het er zo apart uitziet. ![]() | |
Eswald | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:12 |
Heeft dr iemand een fotow van de nieuwe ferrari neus, deze zoou namelijk in de AutoBild staan... | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:14 |
quote:Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d ![]() | |
Atreidez | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:21 |
Dat poortje tussen de neus is toch erg belanrijk? De luchtstroom onder je auto door zuigt de auto naar de grond toe ofzo.. Op dat gebied lijkt me bmw wel de meest effectieve. | |
SimtekF1 | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:52 |
Waarom gelooft iedereen dat plaatje van die Ferrari neus? Elke sjaak kan zo'n plaatje in elkaar zetten. En dat model neus is al vaker gebruikt en later ook weer verdwenen. | |
ScudRaket | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:57 |
quote:Dat plaatje is gesoept | |
Freak_66 | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:04 |
quote:nee hoor zijn gewoon de nieuwe vleugeltjes op de site pods edit: | |
-Hans- | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:18 |
quote:Op dat plaatje lijkt het net of de linkerkant anders is, maar dat is gezichtsbedrog. ![]() | |
TimoBasso | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:39 |
wow... Die Renault.. ![]() | |
SimtekF1 | woensdag 21 januari 2004 @ 09:41 |
Laat ik toch net het volgende lezen van F1today.nl Bas Leinders heeft nog geen rondje gereden of hij heeft de linkerkant en de voorkant frontaal afgeschreven. De monteurs van Jordan moeten vandaag opnieuw hard aan de bak. Eddie Jordan zal ongetwijfelt niet blij zijn met de acties van deze 'rookies'. Jordan is toe aan ervaren coureurs die een wagen op de baan kunnen houden en niet op hun eerste Formule 1 testdag de wagen al frontaal in de prak rijden. Leinders zal volgens ons niet meer voor de middag de baan oprijden. De oorzaak kan onder andere koude remmen en banden geweest zijn. | |
buitenbeentje | woensdag 21 januari 2004 @ 10:03 |
Het was dan misschien ook wel verstandig geweest de jongelui eerst in een auto van afgelopen seizoen te laten wennen aan de krachten en snelheden van een F1-wagen.. | |
Spooky4u | woensdag 21 januari 2004 @ 10:15 |
quote:Het is een auto van vorig seizoen ![]() | |
Fanaticjk | woensdag 21 januari 2004 @ 10:20 |
quote:Leinders test dus ook juist de wagen van afgelopen seizoen, de EJ13. De EJ14 voor komend seizoen is nog niet klaar. Overigens zullen er wel nieuwe onderdelen op de EJ13 zitten, anders heeft testen weinig zin. Zo houdt Eddie niet veel over van die 300.000... | |
vosss | woensdag 21 januari 2004 @ 10:22 |
quote:hijs geil he ![]() | |
Atreidez | woensdag 21 januari 2004 @ 10:40 |
Mag ik u voorstellen, Bas Leinders en Timo Glock ![]() | |
Eswald | woensdag 21 januari 2004 @ 11:05 |
quote:Dat heeft er inderdaad wat mee te maken, alleen dan zou een kleiner poortje effectiever zijn, omdat de auto dan nog meer naar de grond wordt gezogen. Het heeft ook wat te maken met de rest van de onderkant, er zal een soort "tunnel" gevormd worden die de auto naar de grond toe trekt, en die nieuwe neus, als die er komt, is alleen gedaan omdat ze bang zijn voor Williams, anders heb je wel vertrouwen in je eigen kracht. | |
Lionheaad | woensdag 21 januari 2004 @ 11:18 |
Denk je nou echt dat Ferrari denkt van...: OH ohh, Williams heeft een nieuwe neus, laten wij dat dan ook maar doen!! Dacht het niet. Als Ferrari al met een andere neus komt dan heeft dit te maken met het gehele concept van de auto. En niet omdat Williams toevallig ook een andere neus heeft. | |
Boy_Snakeye | woensdag 21 januari 2004 @ 11:26 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Spooky4u | woensdag 21 januari 2004 @ 11:31 |
quote:Juist. Ferrari is altijd van eigen kracht uitgegaan en zal dat nu weer doen. De neus van Williams is nog lang niet bewezen. Mocht nu blijken dat die neus super is, dan zal in de loop van het seizoen echt wel een Ferrari met eenzelfde soort neus gaan testen. | |
TimoBasso | woensdag 21 januari 2004 @ 13:42 |
quote:100% ![]() | |
rubbereend | woensdag 21 januari 2004 @ 16:47 |
Nu we t toch over de neus van de Ferrari hebben, hij wordt ook bijzonder:quote: | |
-Hans- | woensdag 21 januari 2004 @ 17:33 |
quote:Zo gaat de nieuwe Ferrari gelukkig niet heten. ![]() quote: | |
Biobakker | donderdag 22 januari 2004 @ 13:34 |
![]() Heb je zo'n grote neus zet er dan ook wat stoers op [Dit bericht is gewijzigd door Biobakker op 22-01-2004 13:41] | |
buitenbeentje | donderdag 22 januari 2004 @ 13:37 |
quote: ![]() En nu zie ik ze wel. [Dit bericht is gewijzigd door buitenbeentje op 22-01-2004 14:08] | |
Spooky4u | donderdag 22 januari 2004 @ 13:37 |
quote: | |
-Hans- | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:16 |
Grote problemen voor Jaguar? quote: | |
Atreidez | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:18 |
Dat klinkt idd niet goed.. Stel je voor dat Jos daar nu had gezeten ![]() | |
-Hans- | vrijdag 23 januari 2004 @ 21:14 |
quote:Ik hoop dat The Boss even naar de Jaguars en Minardi's zwaait als hij hun op een ronde zet. ![]() ![]() Maar dit is niet de eerste keer dat er problemen zijn bij Jaguar, ik kan mij nog een uitspraak van Irvine voor de geest halen waarin hij nogal negatief sprak over de R3. quote:Het gaat een beetje om en om bij Jaguar, de R3 was slecht in het begin. De R4 was vorig seizoen best wel okay, en nu met de R5 zijn er weer problemen. | |
JPM01 | zaterdag 24 januari 2004 @ 00:19 |
quote:dat komt er van als je de poen van trust niet neemt maar de redbull centjes ![]() ik ga lachen als klien op achterstand wordt gereden door joske | |
Eswald | zaterdag 24 januari 2004 @ 01:12 |
Achjah, Klien zal ongetwijfeld een aardige coureur zijn, alleen denk ik niet dat hij potten zal kunnen breken...Als Jos met z'n oppermachtige F3 jaar eindigt als paydriver dan stelt de 3e plaats weinig voor lijkt me, als is dat een vrij loze vergelijking 10 jaar verder...ik denk iig niet dat ie echt een supertalent is... | |
TimoBasso | maandag 26 januari 2004 @ 12:16 |
Vandaag de nieuwe Ferrari ![]() kijken wat de "vijand" ervan heeft gebakken | |
Spooky4u | maandag 26 januari 2004 @ 12:27 |
quote:Niet echt suprising wat ik totr nu toe gezien heb op kleine foto's. Kzit te w88 op de betere raportages. | |
TimoBasso | maandag 26 januari 2004 @ 12:34 |
![]() ![]() Tsja.. | |
_Administr8or_ | maandag 26 januari 2004 @ 12:43 |
quote:dit is de nieuwe auto? Ik geloof er niks van.. Hij zou toch een opvallende neus hebben? dit ziet er normaal uit | |
Spooky4u | maandag 26 januari 2004 @ 12:44 |
niet echt bijzonder he. BAR dit jaar WK ![]() | |
_Administr8or_ | maandag 26 januari 2004 @ 12:51 |
van de Ferrari site :
| |
Atreidez | maandag 26 januari 2004 @ 13:21 |
Het is echt bijna 2 druppels water met de oude 2003 wagen. Nouja, never change a winning concept ![]() | |
Lionheaad | maandag 26 januari 2004 @ 13:30 |
Spuit hem eens over.... Hij lijkt namelijk precies op de Sauber....of was het nou andersom | |
JPM01 | maandag 26 januari 2004 @ 13:30 |
quote:in 2003 deden ze het al minder dan in 2002, dan is nu een ander aan de beurt voor de titel in dit geval juan pablo montoya ![]() | |
TimoBasso | maandag 26 januari 2004 @ 13:33 |
ik hoop zo dat Ferrari afgaat dit jaar... ![]() | |
Bastard | maandag 26 januari 2004 @ 13:34 |
quote:Blijft een ferrari inderdaad ![]() | |
Atreidez | maandag 26 januari 2004 @ 14:21 |
Kan t zo snel niet vinden ergens, maar hoe zat t nou met die tabaksreclames? Dat mocht toch niet meer vanaf dit jaar.. Of is dat pas volgend jaar ![]() Nav de nog steeds aanwezige pontificale MARLBORO op de luchtinlaat. | |
TimoBasso | maandag 26 januari 2004 @ 14:33 |
quote:vanaf 2006 meende ik | |
-Hans- | maandag 26 januari 2004 @ 14:45 |
Qua ontwerp valt het erg tegen, het is gewoon de F2003-GA als je kijkt naar het uiterlijk van de wagen. Gelukkig zijn er toch wel wat nieuwe dingen te melden over de F2004, check http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67848 voor een samenvatting van wat is veranderd. quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-01-2004 14:46] | |
Spooky4u | maandag 26 januari 2004 @ 14:57 |
quote:En dan zetten ze er gewoon MarlboroF1 op. Das geen rookartikel maar een kledingmerk. ![]() | |
Atreidez | maandag 26 januari 2004 @ 16:06 |
quote:Slim ![]() | |
Orion-666- | maandag 26 januari 2004 @ 16:47 |
De Saurari 2004? Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004.... | |
-Hans- | maandag 26 januari 2004 @ 19:06 |
Op Verstappen.nl stond het volgende plaatje waar je het verschil kan zien tussen de F2003-GA en de F2004. Nog wat launch dagen: quote: quote: quote: | |
kriele | maandag 26 januari 2004 @ 19:45 |
quote:Is niet de eerste keer dat dit is gebeurt. Herrinner je de Benetton en de Ligier? Die waren ook identiek. | |
SimtekF1 | maandag 26 januari 2004 @ 20:21 |
Eigenlijk moeten ze er gewoon wat op verzinnen al gekopieer van anderen. Die Sauber ook, ik vind het een super mooie auto maar het slaat nergens op, dat ding is gewoon te overdreven gekopieerd. | |
Orion-666- | maandag 26 januari 2004 @ 21:52 |
quote:Dat is van voor mijn tijd ![]() Hoe is dat toen afgelopen? | |
kriele | maandag 26 januari 2004 @ 21:56 |
Er is niets gebeurd. De hele paddock sprak er schande van, maar ze kwamen er mee weg omdat er in de benetton een renault motor lag en in de Ligier een mugen-honda. Dat was voor de FIA genoeg verschil. | |
kriele | maandag 26 januari 2004 @ 22:24 |
Misschien dat iemand plaatjes heeft van die 2 auto's? | |
Orion-666- | dinsdag 27 januari 2004 @ 00:50 |
quote:Als je het jaartal nog weet... zoekt wat makkelijker ![]() | |
Oppersmurf | dinsdag 27 januari 2004 @ 01:01 |
quote:Ik kan me herinneren uit boeken/tijdschriften dat Tyrrel in de 80's met het kopieëren van de Williams (of Wolf ?) zijn wagen moest terugtrekken. Waarom houdt de Fia nu niet meer zo'n streng overzicht op die zaken, ik bedoel dit ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 27 januari 2004 @ 09:32 |
quote:Heel weinig verschil inderdaad tussen de 2003 en de 2004 wagen. De Wielbasis is volgens mij een stuk korter geworden, maar das dan ook het enige denk ik. | |
-Hans- | dinsdag 27 januari 2004 @ 15:03 |
quote:Er is heel weinig verschil inderdaad, al lees ik op F1Racing het volgende. quote:Dus misschien komt Ferrari nog met een verrassende voorvleugel. ![]() En helaas geen Verstappen dit jaar in de Jordan, of zelfs helemaal geen Verstappen dit jaar. | |
SimtekF1 | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:19 |
Ligier 1995.![]() Benetton 1995. [Dit bericht is gewijzigd door SimtekF1 op 27-01-2004 18:20] | |
F1Bas | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:20 |
quote:Andersom ![]() | |
kriele | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:22 |
Bedankt simtek! Echt een rechtstreekse copy! | |
Oppersmurf | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:58 |
quote:Flavio Briatore was toen toch baas over beide teams of niet>? | |
kriele | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:07 |
quote:Yep. Ik geloof dat het een cadeautje was van Briatore aan Ligier, aangezien hij de Renault motoren over had geheveld naar Benetton. Dus heeft Briatore gezorgd voor een chassis en de mugen motoren, die in eerste instantie naar minardi zouden gaan. | |
SimtekF1 | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:11 |
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto. Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had. En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault. De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen. Zoiets was het verhaal. | |
kriele | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:15 |
quote:Dit is een verhaal dat de wereld in is geholpen door Bartus G die actief is op het verstappenforum.Ik geloof overigens niet dat het waar is. Het zou trouwens een simtek-mugen betreffen. | |
rubbereend | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:20 |
quote:het was inderdaad een erg goed chassis dat van simtek, alleen wat eronder lag was niet altijd even betrouwbaar ![]() | |
kriele | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:33 |
quote:Die is na Simtek als ontwerper bij Benetton aan de slag gegaan. Na een paar jaar is ie opgestapt en nu doet ie iets buiten de F1. | |
kriele | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:36 |
Hij bouwt nu robots. Hij heeft een eigen bedrijf. | |
rubbereend | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:40 |
quote:okt Thanx ik zat me af te vragen | |
Eswald | woensdag 28 januari 2004 @ 13:59 |
quote:Omdat de FIA alles goedkeurt wat ferrari doet, maar als een ander team de overtreding maakt zijn ze dr als de kippen bij...:N | |
-Hans- | woensdag 28 januari 2004 @ 20:44 |
quote:FIA = Ferrari zeggen ze wel eens. ![]() Maar waarom testen ze bij Ferrari nog steeds met de F2003-GA terwijl de F2004 al gepresenteerd is, en met die wagen willen ze ook starten in Melbourne. Het zou wel vet zijn als de wagen die te zien was tijdens de presentatie nog gewoon de ' oude ' F2003-GA was, en dat de nieuwe wagen er toch heel anders uit komt te zien. | |
mbn | woensdag 28 januari 2004 @ 21:22 |
quote:De tests van vorige week en deze week zijn voornaemlijk bandentests, omdat daar meer nadruk op is komen te liggen.Bij die bandentests willen ze een gelijke auto. Nu testen ze ook wel wat electronica, maar grote aerodynamische veranderingen zouden niet handig zijn voor de bandentest. En dat is wel wat ze straks met de nieuwe ferrari gaan doen. Een hoop vleugels, boards, neuzen enzo testen. | |
-Hans- | woensdag 28 januari 2004 @ 21:33 |
quote:aha op die manier, dat verklaard ook wel een beetje waarom Sauber zich vandaag weer op de bandentests heeft gericht want ze wilden een boel gaan testen alleen vanwege problemen heeft Sauber besloten om zich voor vandaag alleen te richten op het testen van de banden. Het testen van de banden heeft bij Ferrari en Sauber een hoge prioriteit, iets wat ook wel te begijpen is. Ik ben namelijk erg benieuwd naar de prestaties van de F2004, de ' oude ' auto kan nog altijd aardig meekomen. [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 28-01-2004 21:34] | |
mbn | woensdag 28 januari 2004 @ 22:25 |
quote:Vergeet niet dat zo voor het seizoen een hoop prestige staat om een ronderecord te verbreken. En daarbij schuwen teams niet om wat afstellingen te gebruiken die tijdens de race niet zijn toegestaan. Maar Bridgestone organiseert praktisch de test. Minardi en jordan krijgen gewoon de kosten van het testen vergoedt. Hoe dat met Sauber en Ferrari zit weet ik niet, maar ik neem aan dat zij het ook van Bridgestone vergoed krijgen. | |
Dirkson | donderdag 29 januari 2004 @ 00:04 |
[reclame modus] Om het seizoen zonder Jos wellicht toch nog wat interessanter te maken organiseert het PoulePaleis voor de 2e x het Formule 1 spel. Nix geen manager, gewoon raceuitslagen en wat trivia voorspellen. Meer info @ http://www.poulepaleis.nl/f1.php | |
TomK | donderdag 29 januari 2004 @ 13:13 |
De officiele presentatie van de nieuwe Renault:![]() ![]() ![]() | |
Atreidez | donderdag 29 januari 2004 @ 13:42 |
Ik blijf het de mooiste kleurstelling vinden ![]() | |
vosss | donderdag 29 januari 2004 @ 13:43 |
Mooiste auto tot nu toe, die renault ![]() | |
mbn | donderdag 29 januari 2004 @ 13:48 |
Ik ben echt verliefd op de Renault. Echt de mooiste F1-auto die ik ooit heb gezien. Nu maar hopen dat hij ook snel is. | |
TheGHunter | donderdag 29 januari 2004 @ 13:51 |
Ik moet zeggen dat ze dit jaar wel een erg geile auto in elkaar hebben weten te knutselen daar bij Renault ![]() Echt veruit de mooiste auto tot nu toe! | |
_Administr8or_ | donderdag 29 januari 2004 @ 13:54 |
Die renault ziet er erg gaaf uit ![]() | |
vosss | donderdag 29 januari 2004 @ 13:54 |
Dat is dus duidelijk! ![]() | |
Apehaar | donderdag 29 januari 2004 @ 14:09 |
Tyfus met die zwarte kleur ziet hij er ook zwaar stoer uit. ![]() | |
Spooky4u | donderdag 29 januari 2004 @ 14:11 |
Nu hopelijk ook met een motor met een stuk meer power. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 14:16 |
Wat een prachtige wagen zeg, het uiterlijk is mooi (zeker het sidepods gedeelte) en de kleuren zijn ook erg mooi. Wat een mooie combinatie, zwart, geel en lichtblauw. Qua kleuren vind ik dit zeker de mooiste wagen. | |
Lionheaad | donderdag 29 januari 2004 @ 16:15 |
Zeker de mooiste auto van het veld..... De sidepods zijn ook mooi opgelost met dat mild seven logo erop. Nou nog hepen dat ze ook vaak genoeg voorin rijden,,, | |
kriele | donderdag 29 januari 2004 @ 16:29 |
quote:Nou, ik geloof niet dat de renault motor van vorig jaar zoveel minder was dan de BMW, mercedes en Ferrari motor. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 16:35 |
![]() Als ze bij ' Bild ' hadden geroepen dat het de neus was van de nieuwe Renault dan hadden ze gelijk gehad. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 16:44 |
quote:Het is wel een minder punt van Renault, want als het op snelheid aankwam dan moesten ze het toch afleggen tegen teams zoals Ferrari, Williams en Mclaren. BMW motor: 90-graden V10 / 900 PK met 19.200 toeren ** Renault stapt nu (2004) ook over van 111-graden naar 90 graden.. De overige teams hebben ook meer PK en een hogere toerenaantal dan Renault. (m.u.v. Minardi en Jordan) bron: F1 Racing magazine. [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 29-01-2004 22:37] | |
kriele | donderdag 29 januari 2004 @ 16:48 |
quote:De renault zal ook wel iets minder zijn geweest, maar niet zoveel als iedereen denkt. En die cijfers van F1racing zijn puur speculatief. Teams lopen niet zo met hun technische data te koop. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 16:55 |
quote:Ik weet niet wat ' iedereen denkt ' maar wel dat de Renault het vaak af moest leggen op lange rechte stukken. Op bochtige circuits (bijv. Hungaroring) was Renault heel sterk, als ze nu ook het motor vlak weten te verbeteren dan zie ik het wel positief in voor Renault. ![]() | |
kriele | donderdag 29 januari 2004 @ 17:06 |
quote:Het verhaal ging dat de motor van vorig jaar 100 pk minder zou hebben dan de topmotoren. Ik denk dus niet dat ie 100 pk tekort kwam. | |
Atreidez | donderdag 29 januari 2004 @ 17:29 |
Het viel duidelijk op vorig jaar dat de Renault niet gelijkwaardig was aan de andere auto's.. Het chassis met de aerodynamische delen was super waardoor ze goed mee konden komen, zoals in Hongarije waar motorvermogen niet het allerbelangrijkste is. Maar op de lange rechte stukken moesten ze zeker toegeven op de topteams. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 17:33 |
quote:100 pk minder?! Nou nee, dat lijkt mij ook wel een beetje overdreven. ![]() t.o.v. Ferrari en BMW komen ze wel aardig wat PK's te kort, maar zoveel lijkt mij sterk. Er is trouwens nog wat nieuws omtrent Renault, de nieuwe bolide is namelijk gesloopt door fans. quote: [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 29-01-2004 22:36] | |
Remco | donderdag 29 januari 2004 @ 19:00 |
Heeel erg mooie auto, zit hem vooral in de kleuren vind ik, maar ook de achtervleugel is erg mooi ![]() | |
Atreidez | donderdag 29 januari 2004 @ 19:29 |
Mafiapraktijken bij Renault ![]() | |
rubbereend | donderdag 29 januari 2004 @ 20:37 |
![]() | |
dazzle123 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:22 |
quote:Sinds wanneer maken ze bij McLaren motoren? | |
Fulcrum_X | donderdag 29 januari 2004 @ 22:09 |
jaja die Renault ziet er toppie uit ![]() | |
Atreidez | donderdag 29 januari 2004 @ 22:19 |
quote:Hij zegt duidelijk dat t over teams gaat. quote:En dat ie dan BMW ipv Williams invult is wat anders.. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 22:34 |
quote:Oeps. ![]() Foutjes hersteld. | |
Murray | donderdag 29 januari 2004 @ 22:47 |
quote:Dat aantal pk's + het toerental is ook alleen maar gegok en gelul in de ruimte. | |
-Hans- | donderdag 29 januari 2004 @ 23:00 |
quote:Ach ongetwijfeld zal het niet allemaal kloppen ![]() | |
TimoBasso | vrijdag 30 januari 2004 @ 13:01 |
Die Renault ![]() Ik ben trouwens heel benieuwd naar de B.A.R (het zal toch wel raar zijn zonder Villeneuve | |
-Hans- | vrijdag 30 januari 2004 @ 18:00 |
Heidfeld naar Jordan, er is nog maar één stoeltje vrij voor het 2004 seizoen. ![]() www.f1jordan.com | |
rubbereend | vrijdag 30 januari 2004 @ 19:12 |
quote:en daar moet dan waarschijnlijk een Engelsman in. | |
TimoBasso | vrijdag 30 januari 2004 @ 19:44 |
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat we Jacques nog in de Jordan kunnen zien ![]() | |
rubbereend | vrijdag 30 januari 2004 @ 19:51 |
quote:of is Eddie Irvine niet iets, k weet niet hoe goed Eddie en Eddie nog met alkaar kunnen??? | |
kriele | vrijdag 30 januari 2004 @ 19:51 |
quote:Die wil echt niet in zo'n braggelbak rijden. | |
TomK | zaterdag 31 januari 2004 @ 12:44 |
quote:Ik denk het ook niet, EJ kan zowieso het salaris van Jacques nooit betalen. | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 15:31 |
2004 wordt i.i.g. de laatste keer dat er een F1 race wordt gehouden op Imola. quote: | |
Bastard | zaterdag 31 januari 2004 @ 15:32 |
Wanneer komt de nieuwe Mclaren? Of blijven ze door rijden met de oude voor nog een jaartje? ![]() | |
dewd | zaterdag 31 januari 2004 @ 15:35 |
De nieuwe Mclaren was toch vorig seizoen al klaar? Ze hebben volgens mij de auto die in 2003 zou gaan rijden de 2004 auto gemaakt, met wat aanpassingen dan. | |
Bastard | zaterdag 31 januari 2004 @ 15:37 |
quote:Vorig seizoen klaar maar ongebruikt.. weet niet hoe ze dat dit jaar dan willen doen. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 15:44 |
quote:Gewoon rijden met de MP4/19, en dat is inderdaad een verbeterde versie van de MP4/18 die nog nooit een race heeft gereden vanwege allerlei problemen. (niet geslaagde crash test, ding was ook niet betrouwbaar) Overigens zaten op de MP4/17D ook al een boel onderdelen van de MP4/18. | |
vosss | zaterdag 31 januari 2004 @ 16:03 |
quote:mooi ![]() | |
Atreidez | zaterdag 31 januari 2004 @ 16:51 |
Gelukkig wordt het weer belangrijker hoe goed een rijder is ipv hoe goed alleen de auto is.. Door al die snufjes zou iedereen zo'n ding wel in een redelijke tijd rond kunnen krijgen. | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 17:00 |
Eindelijk weer veel rokende banden tijdens de start, wat heb ik dat gemist. | |
Furby | zaterdag 31 januari 2004 @ 17:03 |
Och. De start is maar een fractie van de hele wedstrijd. Ik moet nog zien of dat echt zoveel veranderd. Spectaculairder zal het zeker wel een paar keer zijn lijkt me. | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 17:49 |
quote:Op de Duitse RTL wordt ook Silverstone genoemd, maar laten we het voorlopig maar bij Imola houden. | |
Bastard | zaterdag 31 januari 2004 @ 18:16 |
quote:Inderdaad.. dat hoort er gewoon bij ![]() | |
kriele | zaterdag 31 januari 2004 @ 21:01 |
MAAR die electronische snufjes werden indertijd legaal doordat het bijna niet te controleren was. Is dit nu dan wel te controleren of zal het zo zijn dat de rijke teams toch stiekum met die snufjes door zullen gaan? | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 22:36 |
De nieuwe regels voor 2004 aldus RTL Grandprix. ![]() Overigens zegt de FIA nu te kunnen controleren of teams gebruik maken van zaken zoals launchcontrol, maar goed dat zeiden ze een paar jaar geleden ook. ![]() Ik heb ooit wel eens gelezen dat teams elkaar kunnen aangeven bij de FIA wanneer er een vermoeden bestaat dat een team vals speelt, maar jah een vermoeden hebben is één, het bewijzen is twee en dat is vaak een stuk lastiger. quote: [Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 31-01-2004 22:41] | |
-Hans- | zaterdag 31 januari 2004 @ 23:42 |
Morgen is de launch van de nieuwe BAR, maar de eerste foto's zijn al gelekt! | |
TimoBasso | zondag 1 februari 2004 @ 11:24 |
![]() | |
-Hans- | zondag 1 februari 2004 @ 11:59 |
Zo nog een paar strakke pics, wel een vette bak vind ik het. ![]() ![]() quote: | |
dewd | zondag 1 februari 2004 @ 12:38 |
Die ecclestone haalt gewoon even imola vanaf 2005 eruit, wat een knuppel. | |
Atreidez | zondag 1 februari 2004 @ 12:54 |
Vind het ook erg zonde van Imola. Echt een uitdagend circuit waar alles in zit.. Beloofde toch altijd wel een spectaculaire race. In memoriam, Imola ![]() | |
Eyeopener | zondag 1 februari 2004 @ 12:55 |
quote:Spectaculaire race? Laat me niet lachen. Sinds het dodelijke weekend van '94 is de baan op zo'n wijze aangepast dat het jaar na jaar saaie optochten bracht. Goed dat het weg is. | |
vosss | zondag 1 februari 2004 @ 12:57 |
Die BAR lijkt wel verdomde veel op de Renault!? ![]() | |
TimoBasso | zondag 1 februari 2004 @ 13:49 |
Het is dat Jenson Button ,en Jock Clear.. bij B.A.R zitten. Dat ik ze nog niet de afgrond gun.. eigenlijk hoop ik wel dat de nieuwe B.A.R zo onbetrouw is als een pakje boter op 4 wielen. ik hoop zo dat David Richards afgaat *ik zit er nog steeds mee dat Jacques Villeneuve de zondebok is geworden van B.A.R dankzij David | |
jozef444 | zondag 1 februari 2004 @ 14:02 |
quote:hmm ik vin juist t tegenovergestelde, Dave Richards is juist bezig om van BAR een topteam te maken ipv dat de heer JV en zen manager der een slaatje uit proberen te slaan | |
SimtekF1 | zondag 1 februari 2004 @ 14:20 |
Vorig jaar vond ik de BAR wel strak maar ik vind hem dit jaar een beetje tegenvallen. | |
Atreidez | zondag 1 februari 2004 @ 14:22 |
quote:Met al die miljoenen die bespaart zijn hebben ze dit jaar vast een betere auto kunnen maken ![]() | |
kriele | zondag 1 februari 2004 @ 17:53 |
quote:Dat was ook de 1e BAR die er ook echt uitzag als een race auto. | |
TimoBasso | zondag 1 februari 2004 @ 18:22 |
quote:de BAR 02..was ook geen slechte wagen hoor | |
JPM01 | zondag 1 februari 2004 @ 18:59 |
BAR is geen mooie wagen vind ik | |
Atreidez | zondag 1 februari 2004 @ 19:22 |
![]() Ipv van Lucky Strike op de non tobacco versie, maar ik snap m toch niet helemaal. Iemand een logische verklaring? | |
SimtekF1 | zondag 1 februari 2004 @ 20:03 |
Hehe dat vroeg ik me ook al af. | |
Argento | zondag 1 februari 2004 @ 23:19 |
Op de nontabacco versie staat 'don't walk', 'look left' en 'look right'. Dat heeft dus allemaal iets te maken met de voetganger in het verkeer. Waarom? Geen idee. | |
Fulcrum_X | zondag 1 februari 2004 @ 23:27 |
quote:misschien dat het iets heeft te maken met een internationale (tv) reclame van lucky strike, uitgezonden in andere landen waar geen verbod op tabaksreclame bestaat??? (als die er is | |
-Hans- | maandag 2 februari 2004 @ 21:18 |
![]() Walrus vs Dolfijn. Kies uw favoriet, die van mij is toch wel de neus van de MP4/19. | |
Spooky4u | dinsdag 3 februari 2004 @ 07:47 |
De nieuiwe BAR verpulvert ook even het ronderecord op Barcelona. Dat wordt een leuk seizoen! ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 3 februari 2004 @ 07:50 |
quote:Sorry, maar geef mij maar de BMW. Khou gewoon van BMW. | |
TimoBasso | dinsdag 3 februari 2004 @ 07:55 |
quote:0'0 Fuel... ![]() BAR heeft sponsers nodig.. * Jacques vs BAR : 1-1 | |
Spooky4u | dinsdag 3 februari 2004 @ 08:48 |
quote:BAR sponsort dit jaar zelf met de nodige punten. Ik denk wanneer BAR over de kop dreigt te gaan dat HONDA heel snel inspringt. Ze zijn echt op de goede weg... zonder JVi! | |
vosss | dinsdag 3 februari 2004 @ 08:50 |
quote:Domme zet IMO, normaal stond er Look-a-Like, dan wist iedereen dat het Lucky Strike was. Don't walk heb volgens mij niks meer met roken te maken!? ![]() ![]() | |
TimoBasso | dinsdag 3 februari 2004 @ 11:12 |
quote:Geloof je het zelf? ..toch verdacht dat ze nu heel snel gaan. Prost leek in de winter van 2001 ook heeeeeeel snel te gaan.. maarja we zullen wel zien ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 3 februari 2004 @ 11:14 |
quote:Heel snel de afgrond in ja. ![]() | |
SimtekF1 | dinsdag 3 februari 2004 @ 17:17 |
Ze hebben zelf al gezegd dat ze met weinig benzine reden en dat ze een kwalificatie setup gebruikte. Dus zo bijzonder is die snelste tijd niet. | |
-Hans- | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:40 |
Moeten we ons al zorgen gaan maken over de nieuwe MP4/19? Mclaren heeft een tijd alleen op de circuits getraind, maar nu in bijzijn van de andere teams vallen de magere tijden op. (zeker ivm de andere teams) Nu weet ik dat de test tijden niet zoveel zeggen, maar toch kijk ik er van op. Tactiek of is er toch iets mis met de snelheid van de nieuwe Mclaren? | |
-Hans- | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:42 |
Hierbij verklaar ik dit topic voor gesloten. ![]() Nieuwe topic: Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2] |