abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:41:34 #1
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16861878
(oude topic: Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d)

Nou hier verder.

ff een post uit het oude gesloten topic:

quote:
Moeten we ons al zorgen gaan maken over de nieuwe MP4/19? Mclaren heeft een tijd alleen op de circuits getraind, maar nu in bijzijn van de andere teams vallen de magere tijden op. (zeker ivm de andere teams) Nu weet ik dat de test tijden niet zoveel zeggen, maar toch kijk ik er van op.
Tactiek of is er toch iets mis met de snelheid van de nieuwe Mclaren?
wat is jullie mening?
pi_16861987
Ach, McLaren komt er altijd wel bij.. Ik maak me er geen zorgen over. Pas als Montoya er rijdt zou ik me zorgen maken
Where facts are few, experts are many.
pi_16862032
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:22 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]

Ipv van Lucky Strike op de non tobacco versie, maar ik snap m toch niet helemaal. Iemand een logische verklaring?

Als ie een tegenstander in haalt dan leest hij "don't walk"... dus om de tegenstander te frustreren.
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:12:07 #4
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_16862965
Waarom zit iedereen zich zo druk te maken over die test tijden

Was Williams in 2000 tijdens de winter testen ook niet super langzaam ??!

Het zegt helemaal niks mensen

*Maarja.. we hebben toch niks anders te doen..
*Ik snak al naar 7 Maart

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_16874136
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:12 schreef TimoBasso het volgende:
Waarom zit iedereen zich zo druk te maken over die test tijden
Idd, tijden zeggen weinig, het staat gewoon goed als de wagen na de launch supergoed rijdt, dat valt op allerlei manieren te regelen. Na de eerste publiciteit kan men grondig gaan testen, dan worden de tijden wat realistischer IMO. McLaren is al een tijdje bezig met de MP4/19, dus zijn denk ik ook met andere testen bezig dan degenen die de auto net af hebben.
pi_16874317
quote:
Zware crash voor Massa
Sauber-rijder Felipe Massa is deze ochtend heel zwaar van de baan gegaan op het circuit van Barcelona. Zijn C23 verloor tijdens het testen een wiel en de wagen schoot oncontroleerbaar van de baan, wat resulteerde in een harde klap voor de Braziliaan. Die moest per helicopter naar het ziekenhuis worden afgevoerd.

Meer info over de situatie van de Braziliaan is voorlopig nog niet bekend. We houden jullie zeker op de hoogte.

hopelijk komt dat goed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16877109
vast wel!! hij kon alweer lopen geloof ik maar is toch nog effies voor een check naar het ziekenhuis gegaan! Dat las ik ergens... stom dat ik niet effies de link gekopieerd heb!! Maar hij kan iig nog lopen
" Werkend brein! "
pi_16877535
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 12:54 schreef Rubend het volgende:
vast wel!! hij kon alweer lopen geloof ik maar is toch nog effies voor een check naar het ziekenhuis gegaan! Dat las ik ergens... stom dat ik niet effies de link gekopieerd heb!! Maar hij kan iig nog lopen
Klopt helemaal, het staat trouwens ook op F1 Racing.nl (directe link)
pi_16877589
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:09 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Klopt helemaal, het staat trouwens ook op F1 Racing.nl (directe link)

dank u
" Werkend brein! "
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:57:45 #10
44906 merino
World of Sleepers
pi_16879171
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

misschien dat het iets heeft te maken met een internationale (tv) reclame van lucky strike, uitgezonden in andere landen waar geen verbod op tabaksreclame bestaat???

(als die er is )

Volgens mij is het gewoon een grapje van de mensen die ook de design doen van de sigaretten pakjes. Ik heb ergens nog een topic op Fok! over de meest recente Limited Edition waarbij ze woorden als 'Log-In', 'Connect' enzo zetten. De Auto is wat dat betreft bijna altijd even design geweest als de sigaretten pakjes.
Dus ik denk meer aan een design grapje met de bedoeling mensen te waarschuwen om niet over te steken op een formule1 baan
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_16891871
quote:
Klik je eigen Ferrari in elkaar.

Het team van Ferrari heeft er een nieuwe partner bij. Vanaf komend seizoen zal de naam van de Deense speelgoedblokjes-fabrikant te vinden zijn op de rode kampioenswagens.

Voor de lego-freaks onder onder ons is er méér goed nieuws, want Lego heeft laten weten in de loop van dit jaar een nieuwe lijn op de markt te brengen met de naam Lego Racers. Zo kunnen zij in de loop van 2004 dus hun eigen Ferrari in elkaar gaan klikken.

bron: http://www.michael-schumacher.nl/nieuws/nieuwsartikel.php?id=1075924009

cool
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 februari 2004 @ 21:07:59 #12
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_16892490
Ben echt zo geïnteresseerd in de race-prestaties van de nieuwe BAR! Aan het einde van het vorige seizoen maakten ze al een goede indruk, maar met die tijden in de trainingen, al was het dan volgens Button de kwalificatie-afstelling die is gebruikt, kan dat nog leuk worden... De strijd zal naar mijn mening gaan tussen Ferrari en Williams die hevig gaan knokken, Kimi voor McLaren (Coulthard...ja, die wordt weer midden-moter) en hierna Renault en BAR dat ook wel eens spannend kan worden als je het mij vraagt... En Ferrari-Petronas, die zal wel een paar races kunnen meedraaien in de subtop, maar echt niet meer.
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_16896916
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:55 schreef vosss het volgende:

[..]

cool

Haha gaaf
pi_16906518
Goed nieuws voor Jordan:
quote:
Jordan gets same engine as Jaguar
For the 2004 season

New Jordan EJ14
Jordan's newly-unveiled EJ14 contender will be powered by the same- specification Ford Cosworth V10 engine to be used by works-backed team Jaguar Racing in 2004.

'The Jaguar unit made some great performance strides at the end of 2003 and we will have the same unit as them [this season],' said Eddie Jordan in England.

FUTURE MERCEDES LINK?

But early speculation is already making the link between new team- driver Nick Heidfeld and the marque that boosted his early career - Mercedes-Benz.

The German carmaker has already made noise about a future supply of Formula One engines for privateer teams at a cost of somewhere around ten million Euros.

Jordan said the new 90-degree Cosworth V10 will be a 'huge benefit' this year.

We'll have a big power increase,' the flamboyant Irishman concluded.

Volgend jaar Heidfeld ( ) en Albers in de Jordan-Mercedes?
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:45:23 #15
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16915838
quote:
McLaren gaat halverwege het raceseizoen de MP4-19 vervangen. Het team wil een aangepast model op het circuit brengen om meer kans de maken op de wereldtitel.

Volgens teambaas Ron Dennis zal het nieuwe model met de typeaanduiding MP4-19B veel verschillen met het model waarmee het team momenteel test.

Deze tests verlopen niet geheel volgens wens. McLaren reed eind november al de eerste ronden met de nieuwe wagen. Maar tijdens de laatste tests eindigen de coureurs in de achterhoede. De Mercedes-motor schijnt de boosdoener te zijn, maar McLaren wil niet ingaan op de problemen met de MP4-19

http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50129

Om te janken wat een gepruts bij Mclaren Mercedes, bedenken ze eerst een auto die wel snel is maar niet betrouwbaar.
Vervolgens komen ze met een verbeterde versie van de MP4-18 (de MP4-19) die wel goed zou moeten zijn, nou niet dus.
Ook lekker dat ze pas zo laat in het seizoen de boel gaan vervangen, ze testen notabene al sinds november met de MP4-19.

Dus dan moet BMW / Renault het Ferrari maar weer lastig gaan maken.

quote:
Panis in ziekenhuis na zware crash

(05 februari 2004) Toyota coureur Olivier Panis crashte vandaag zwaar op het circuit nabij Barcelona en is met onbekend letsel per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis. De Fransman verloor in de derde bocht de controle over zijn auto en vloog achterwaarts de bandenstapel in.

Na Philippe Massa is Panis de tweede coureur die deze week op het Spaanse circuit een zware crash meemaakt. Massa heeft gelukkig niets overgehouden aan zijn uitstapje op de baan en is alweer uit het ziekenhuis ontslagen. Wellicht heeft Olivier Panis net zoveel geluk als Massa.
bron: verstappen.nl

Ik hoop maar dat hij net zoals Massa weer snel naar huis mag, en dat het verder okay gaat met Panis.
pi_16916950
Lekker bezig bij Mclaren.
  donderdag 5 februari 2004 @ 19:36:26 #17
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_16921537
mwa.. Maak je maar geen zorgen over McLaren,ze willen gewoon een verkeerde indruk maken
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 5 februari 2004 @ 19:50:45 #18
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16921942
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:36 schreef TimoBasso het volgende:
mwa.. Maak je maar geen zorgen over McLaren,ze willen gewoon een verkeerde indruk maken
Nou ik hoop het! de tijd die Wurz vandaag heeft neergezet is weer om te janken zo slecht, hij is de hekkensluiter. Zelfs Panis is ondanks zijn crash sneller dan Wurz.

En helaas geen Verstappen in 2004, denk dat de kans niet heel groot is dat hij ergens kan invallen.

quote:
Jos Verstappen en Trust hebben vandaag (donderdag) besloten alle onderhandelingen met het Jordan-team definitief stop te zetten. Beide partijen konden het over bepaalde essentiële zaken maar niet eens worden. Jos hoopt nu later dit seizoen nog ergens te kunnen invallen.

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-02-2004 20:20]

pi_16923980
Ralf Schumacher heeft Jordan geneukt.
Tenminste dat zegt Jordan zelf...

Bron!

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:19:17 #20
71402 Sjonnie_Santos
I have become synthetic
pi_16939759
McLaren schijnt nieuwe mercedes motoren te hebben gebruikt in barcelona. En die overgang ging niet soepel. Vandaar die slechtere tijden...
tenminste als de McLaren mogen geloven...
maar eerst zover in de voorhoede meerijden en daarna niets meer presteren? lijkt me beetje sterk
McLaren staat er dit jaar wel weer
YEAH, I'm on a mission, mission, mission, mission, mission from God...
pi_16940393
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef Murray het volgende:

Bron!

Wow dan moet je wel erg op geld of beroemdheden geilen als je met oorwurm ralf naar bed wilt.. :x
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:11:05 #22
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_16944587
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:44 schreef dewd het volgende:

[..]

Wow dan moet je wel erg op geld of beroemdheden geilen als je met oorwurm ralf naar bed wilt.. :x

Aandacht...
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_16948528
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef Murray het volgende:

Bron!

Williams-rijder Ralf Schumacher ontkent dat hij in het verleden een affaire had met het Britse fotomodel Katie Jordan Price.

^^ First Contact! ^^

http://www.f1racing.nl/news.php?ID=68434

vrijdag 6 februari 2004 @ 17:14:20 #24
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16948785
Zoooooo die mag er wel wezen!
pi_16949767
Het voormalige enfant terrible van de F1, Eddie Irvine, zit alweer in de problemen. De Ier kwam opnieuw niet opdagen tijdens een rechtszaak en wordt daarom gezocht door de politie. Die heeft bevel gekregen de misdadiger meteen in de boeien te slaan wanneer hij weer opduikt.

Irvine zat enkele maanden geleden al eens in deze positie. Ook toen had de Ier zijn kat gestuurd naar de rechtszaak, maar na een verontschuldiging liet de rechter het bevel tot arrestatie vernietigen. Nu Irvine alweer niet kwam opdagen om zijn straf (voor het te snel rijden zonder rijbewijs op een scooter in het Londense Hyde Park) te ontvangen, werd het bevel tot arrestatie opnieuw geldig.

Irvine zou zich momenteel niet in Groot-Brittannië bevinden.

Waar is Irvine?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')