Ik denk dat ie er binnenkort af gaat, dus wees snel. Omdat het zo'n gevarieerd album is zou je eigenlijk alles moeten luisteren, maar heb je weinig tijd, begin dan bij het vierde nummer: "to the lighthouse". Dat vind ik zelf het meest toegankelijk en daarbij ook nog een van de beste nummers. Andere tip: "the childcatcher", en "lycantrophy", het titelnummer.
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 21-12-2003 17:28]
Vooral Pigeonsong.
Hoe dan ook, voor mij blijft het onweerstaanbaar. Ik ga deze week ondanks groot geldgebrek toch de CD kopen
Haldernpop, zaterdag 7 augustusquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:39 schreef Figh het volgende:
waaaaah ik hou van meneer wolf
nou nog iemand vinden die zo gek is met mij naar duitsland te gaan om hem te zien
...maar laat ik het maar een kans geven om te groeien: ik lees meer en meer positieve reviews en begin aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef thaleia het volgende:
Het is droevig, maar waar: ik draai het nieuwe album nu al een paar dagen voor het slapengaan en ik vind het echt een stuk minder dan Lycantrophy en de Faith & Industry EP. Een heel stuk minder zelfs. Zonde.
Ik vond dat best een leuk album om eens te horen, en heb ook een keertje wat livemateriaal van hem gehoord. Het eerste album staat nog op de "to do list"quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef thaleia het volgende:
Het is droevig, maar waar: ik draai het nieuwe album nu al een paar dagen voor het slapengaan en ik vind het echt een stuk minder dan Lycantrophy en de Faith & Industry EP. Een heel stuk minder zelfs. Zonde.
Goed concert inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef -Dries- het volgende:
Op fabchannel.com staat een tof concert geregistreerd, zeker tjekken!
Ach vent..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef JelleS het volgende:
Een kick, voor mensen die niet gewoon een maand van te voren een album downloaden zoals Dries:
Waarom eigenlijk? Kan het wel begrijpen hoor, maar wat vind je er precies minder aan? De uptempo blije eclectische songs, of vind je de trage sprookjesachtige nummers minder dan op de 2 vorige platen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef NNK3 het volgende:
Curieus. Ik vind zijn vorige album 100 x beter.
Net zoals The Magic Position trouwens.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef -Dries- het volgende:
Vreemd, in vond WITW echt vanaf het begin al geniaal.
http://patrickwolf.com/tribewolfinternational/quote:As promised Team Wolf has been working hard behind the scenes to make sure that Non UK residents can join the Battle, we very happy to announce the launch of Tribe Wolf InterNational (TWIN)
patrickwolf.com/tribewolfinternational
Non UK-residents can now join the Battle by becoming members of Tribe Wolf InterNational (TWIN). For each £10 paid to TWIN, TWIN will buy one ‘Bandstock’ in Patrick Wolf’s forthcoming album, ‘Battle’. The money invested will then be used to fund the recording and marketing of the album and in return, each shareholder will receive a variety of privileges. These will include the opportunity to attend TWIN-only special events, to buy limited edition singles, and be offered concert tickets before they go on general sale.
Patrick has just announced the 1st bandstocks only event, an evening with Patrick, which will take place next week in London.
A handful of UK dates have been announced and Bandstocks applicants have an exclusive weeks window to purchase the tickets before they go on sale to the general public.
We are now putting together an international release plan for the album and can assure you that Patrick will be travelling the globe in 2009 ? as plans come together we will be announcing similar international Bandstocks applicants exclusive Patrick goings on.
Join the tribe: patrickwolf.com/tribewolfinternational
Additional details about Bandstocks can be found at www.bandstocks.com
Team Wolf
De suggestie van een tour in 2009 maakt mij dan ook erg gelukkig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:39 schreef Beregd het volgende:
verder is P Wolf natuurlijk ubercool, een van de leukste live-artiesten die ik al heb mogen aanschouwen.
(tvp)
Ik vind deze erg goed, anti-chronologisch:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef Gilead het volgende:
Ik ken hem niet, maar zou iemand eens een youtube-linkje willen posten van zijn beste nummer(s)?
Oh wow, ik vond hem in Rotterdam al vrij los.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
In Amsterdam een totaal ander concert, hij was veel losser. En ik kreeg een knuffel van 'm![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |