quote:Maar ja ... met al het geld dat in ONM rijkelijk vloeit kan men de kassière goed omkopen. Of dacht men aan de kassa dat Joost bezopen was? Drankmisbruik is in ONM normaal.
Op zondag 28 december 2003 12:15 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat vroeg ik me idd ook af.
quote:Misschien hebben ze hem verkleed als Laaf naar binnen gesmokkeld
Op zondag 28 december 2003 12:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Maar ja ... met al het geld dat in ONM rijkelijk vloeit kan men de kassière goed omkopen. Of dacht men aan de kassa dat Joost bezopen was? Drankmisbruik is in ONM normaal.
quote:Of ze dachten dat hij die attractie met de lange uitgerekte nek was?
Op zondag 28 december 2003 12:41 schreef Svensational het volgende:[..]
Misschien hebben ze hem verkleed als Laaf naar binnen gesmokkeld
quote:Ze hebben gezegd dat hij de nieuwe Holle Bolle Gijs was en stopten steeds een papiertje in z'n mond.
Op zondag 28 december 2003 12:44 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Of ze dachten dat hij die attractie met de lange uitgerekte nek was?
quote:Vandaar dat hij in de achtbaan moest kotsen ...
Op zondag 28 december 2003 12:53 schreef Svensational het volgende:[..]
Ze hebben gezegd dat hij de nieuwe Holle Bolle Gijs was en stopten steeds een papiertje in z'n mond.
quote:Shit, het was net afgelopen toen ik keek. Maar morgenochtend komt de herhaling volgens mij. Lijkt me wel leuk om te zien. Dit is wat er inde aflevering te zien is:
Op zondag 28 december 2003 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Nederland 3: Dominique van Vliet en dingen over ONM in het Klokhuis..
quote:
Miljoenen mensen kijken naar
soaps.Wie schrijven en bedenken al die
series? Jetske gaat naar de schrijvers
en de acteurs van Onderweg naar Morgen
en doet mee in een scène
quote:Volgens mij is dat al een herhaling, tenminste ... ze is al eerder in het Klokhuis geweest. Toen liet ze een en ander van de set zien.
Op zondag 28 december 2003 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Nederland 3: Dominique van Vliet en dingen over ONM in het Klokhuis..
quote:Daar woont 'ie nu niet... volgens mij
Op zaterdag 27 december 2003 17:24 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Robert de la Haye komt (net als zijn zus Mylène) uit Maastricht, dus: LIMBURG RULES !!!
quote:Het gaat er om waar hij vandaan komt, niet waar hij nu woont. Eens een Limburger, altijd een Limburger.
Op maandag 29 december 2003 10:12 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Daar woont 'ie nu niet... volgens mij
Serge is niet dood, maar naar Amerika gevlucht:
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
HOT ONM NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serge is niet dood, maar naar Amerika gevlucht:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36507
Maandag 29 december
Na Kyra's liefdesverklaring vertelt Hugo wat hij voor haar voelt. Dit zorgt voor de nodige spanningen op de werkvloer. De dromen van Ariel blijven angstaanjagend. Carlo bezorgt JP heel wat zorgen. Joyce stelt uiteindelijk voor het tweetal te helpen. Het eerste wat ze doet is een omgangsregeling verzorgen voor JP zodat hij zijn opgesloten zoon weer kan opzoeken.
Dinsdag 30 december
Tara treft voorbereidingen voor haar feest in de Galaxy. Joost gaat als fotograaf voor haar werken. Lizzy is blij dat Joost weer de oude is en wacht met spanning op de verrassing die hij haar heeft beloofd. Ellen gaat in overleg met Renee over de sollicitatie van Claire. Ellen neemt het op voor Claire, maar Renee kan zich niet in haar argumenten vinden. Volgens Renee heeft Claire een fundamenteel karakterprobleem.
Woensdag 31 december
Lizzy is erg onder de indruk van haar verrassing. Deze actie had ze in eerste instantie niet van haar nuchtere vriendje verwacht. Niels vertrekt voor een weekend naar Brussel. Aafke vraagt zich af waarom zijn vrienden nooit naar hem toe komen. De hoorzitting van Carlo is in aantocht en Joyce ziet in dat het nog moeilijk wordt om hem te helpen. Duuk doet zich in het ziekenhuis voor als een ander persoon.
quote:Hmm, vanavond en de rest van de volgende seizoenen maar weer eens kijken...!!
Op maandag 29 december 2003 17:26 schreef Daaniejelluh het volgende:
Hmm, vanavond maar weer eens kijken...!!
quote:Mwah...opnemen gaat weer iets te ver. Als je een dagje mist ben je zo weer bijsoaped...!
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hmm, vanavond en de rest van de volgende seizoenen maar weer eens kijken...!!
En opnemen!!!
quote:Ik niet! Ik heb alle afleveringen vanaf de laatste week van mei 1999.
Op maandag 29 december 2003 20:23 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Mwah...opnemen gaat weer iets te ver. Als je een dagje mist ben je zo weer bijsoaped...!
Als ik Veronica Magazine van komende week lees, vermoed ik dat Ariel op Texel is verkracht. Er staat dat ze op het waddeneiland een traumatische ervaring heeft opgedaan.
Waarom is Renee trouwens zo'n suf personage...!
quote:Zometeen na de reclame
Op dinsdag 30 december 2003 17:23 schreef donja1981 het volgende:
Vandaag Tatum & Jenniffer met brutalen moeders
op de zet van onm
yorin 21:30:)
quote:Was ze ooit anders?
Op dinsdag 30 december 2003 20:30 schreef Daaniejelluh het volgende:
Waarom is Renee trouwens zo'n suf personage...!
quote:Ze zijn nu moeder, maar ze zijn dezelfde zeikwijven gebleven. Als ik met zoiemand moest samenleven zat ik binnen drie dagen vast wegens moord.
Op dinsdag 30 december 2003 17:23 schreef donja1981 het volgende:
vandaag tatum&jenffer met brutalen moeders
op de zet van onm
yorin 21:30:)
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 31-12-2003 21:46]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |