America's Army 2.0: Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Usermade Screenshots:
ROG:
Eitjes:
Fillipe:
Fronsertje:
Downloads:
Usermade Filmpjes:
gemaakt via http://www.fraps.com]Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv. VirtualDub.
Merson
Eitjes:
Fillipe
Andere links:
SF Hospital Tactics & Bug Info
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
Voorgaande FOK! Americ's Army Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
3: America's Army Deeltje 3.
4: America's Army Deel 4 ...
5: [FOK!] America's Army Deel 5.
6: [FOK!] America's Army Deel 6.
7: [FOK!] America's Army Deel 7.
Last but not least und gans geil:
[FOK!] America's Army clan
Wat?
Een clan van gezellige, goed spelende en Fok!kende mensen, pas opgericht (Nov '03), fun en teamplay staan voorop. Geen krampachtig gedoe met je teamleden 'sir' noemen, toelatingseisen of andere gekkigheid.
Wie?
Hieronder een lijstje met de [FOK!] clan leden tot nu toe, hopelijk foutloos:
[FOK!]Brownie666
[FOK!]Etter_
[FOK!]MiereNeuker
[FOK!]Fillipe
[FOK!]_ROGGEL
[FOK!]rattaplan(nl)
[FOK!]DragonToad
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]SonOfACow ([FOK!]Sidewinder)
[FOK!]Da_Ripper
[FOK!]Beluga
[FOK!]Xrenity
Twijfelaars/beloftes:
SHERMAN
Eitjes
Ronhui
NiteSpeed
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
- Website? Vrijwilligers met HTML kennis, vrije tijd en webspace welkom! (ledenlijst, screens e.d., een simpele site)
- Clanleader wellicht?
- Eigen server regelen?
Hoe wordt e.e.a gecoordineerd?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook clanwars?
Er wordt aan gewerkt, zie deze post voor meer info over aanmelden, TeamWarfare en de [FOK!] clan!
Disclaimer: We willen niemand verplichten tot clanwars, 't is een eigen keuze om afspraken te maken over clanwars en die te spelen. Hou er rekening mee dat een afspraak een afspraak is. Gewoon spelen in de clan is lekker los en vrijblijvend, maar met clanwars moet je je afspraken nakomen, mede om geen boze clans aan de [FOK!]-voordeur te krijgen.
Is dit topic nu alleen voor clanleden?
Nee, totaal niet, alleen voor het gemak wat info over de clan hier. Dit topic is gewoon centraal voor America's Army.
Squad, Check Your Objectives!
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 21-12-2003 18:01]
Maar eeeh, waarom is [FOK!]BELUGA in hoofdletters geschreven?
Hoe staat het met TWL trouwens?
btw mooie filmpjes van DBC in openings post...strak inmekaar gedraaid
quote:Kijk in het server-info schermpje naar een minhohor of maxhonor.
Op zondag 21 december 2003 15:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wil wel meedoen. Maar iedere keer als ik een server join zegt hij; your honor level is too low te join ofzow. En dan 9.100 ..
De meeste normale official servers moeten je wel accepteren. Zoek anders een official waar training in staat. Die hebben honor 15 max en daar kun je een beetje honor krikken.
quote:nou heb ik armyops.ini dus al verwijderd, ook uit de prullenbak, maar deze error blijft de kop opsteken... iemand een idee?
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1656 MHz with 479MB RAM
Video: S3 Graphics ProSavageDDR (7)Error setting display mode: CheckDepthStencilMatch failed. (D3D_OK). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game.
History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- DetermineFormats <- SetupPresentParms <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
quote:Reinstalletje?
Op zondag 21 december 2003 16:44 schreef Man_Made_God het volgende:
ok, als iemand mij met het volgende probleem kan helpen.... graag.
Ik krijg de volgende error als ik het spel opstart:
[..]nou heb ik armyops.ini dus al verwijderd, ook uit de prullenbak, maar deze error blijft de kop opsteken... iemand een idee?
quote:Dank je! Ik vind ze ook wel vet.
Op zondag 21 december 2003 15:10 schreef Fronsertje het volgende:
ik vannacht weer aanwezig...btw mooie filmpjes van DBC in openings post...strak inmekaar gedraaid
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:23 schreef Eitjes het volgende:
hopsa, terugvind post.
quote:Bedankt, even testen gaat
Op zondag 21 december 2003 17:46 schreef ROG het volgende:
Als img. Moet je in je Tracker opties zoeken naar signature ofzo, en dan even instellen wat je wilt zien "{playername} is {status}" e.d.
quote:gedaan, nog steeds zelfde error..........toch bedankt.
Op zondag 21 december 2003 16:56 schreef ROG het volgende:[..]
Reinstalletje?
quote:hoeveel Mb heeft ie? Is e.e.a. wel genoeg voor AA?
Video: S3 Graphics ProSavageDDR (7)
quote:Even denken, misschien op het AA forum rondkijken zijn vast wel meer mensen met dit probleem, zoniet dan zou ik even een topic daar openen.
Op zondag 21 december 2003 18:00 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
gedaan, nog steeds zelfde error..........toch bedankt.
Iemand ander idee???
En misschien moet je de waarde achter CheckDepthStencilMatch even veranderen. Misschien is je depth verkeerd ingesteld
Probeer die even te zoeken in je *.ini file.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 21-12-2003 18:27]
quote:Zou inderdaad ook kunnen.
Op zondag 21 december 2003 18:18 schreef ROG het volgende:
Die videokaart,
[..]hoeveel Mb heeft ie? Is e.e.a. wel genoeg voor AA?
quote:Later vanavond wel, moet wachten op huisbaas ivm lekkage.
Op zondag 21 december 2003 19:34 schreef ROG het volgende:
Iemand zin in een potje?
quote:Zo, ik wil nu wel eventjes spelen
Op zondag 21 december 2003 19:41 schreef ROG het volgende:
Okidokie, dan kijk ik nog ff wat tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |