quote:Ik kon me al niet voorstellen dat ik de enige was die er zo over dacht!
Op zondag 21 december 2003 14:21 schreef ruk het volgende:
Inderdaad een mooi spontaan meisje.
"Ik doe de Pabo, dus ik word Juf."
Nee hoor, je wordt zangeres!
[Dit bericht is gewijzigd door Borin op 21-12-2003 14:25]
Ik vind haar ook leuk hoor!
quote:Oh ja joh?
Op zondag 21 december 2003 14:31 schreef Terence_Hill het volgende:
Komt door die grote wimpers dat jullie haar zo leuk vinden!
quote:Maar wel een lekkere afgelebberde boterham
Op zondag 21 december 2003 14:23 schreef Asap het volgende:
Ik vind haar een afgelebberde boterham...
Neh is leuk meisje, aparte stem, maar best mooi.
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:36 schreef LowJoe het volgende:
Kan je niet even er bij zetten dat het over idols gaat??Hoef ik tenminste niet de moeite doen om deze thread te openen!
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 21-12-2003 16:19]
quote:ja wie zet er nou een idols topic in het idols forum!?
Op zondag 21 december 2003 14:36 schreef LowJoe het volgende:
Kan je niet even er bij zetten dat het over idols gaat??Hoef ik tenminste niet de moeite doen om deze thread te openen!
(of stond ie eerst ergens anders )
quote:Kom je helemaal naar het Idols-forum om ons dat te vertellen?
Op zondag 21 december 2003 16:30 schreef lammegiraf het volgende:
Kut Idols
quote:Idd, dat koppie is niks.
Op zondag 21 december 2003 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar koppie eigenlijk helemaal niet zo mooi. Maar ik heb haar nog niet gehoord, dus ik zeg nog niks.
quote:vlaggetje in der hand
Op zondag 21 december 2003 17:22 schreef Donnie.Darko het volgende:[..]
Idd, dat koppie is niks.
Zak over dr kop en gaan dus
quote:ik geloof niet dat je idols snapt... het gaat er niet alleen om of je goed kan zingen.. het is de totale act..
Op zondag 21 december 2003 15:57 schreef Robert_nl het volgende:
Als zij een lelijke kop had, was ze nooooooooit door naar ronde 2... ze had gewoon geen mooie stem.
we hebben de afgelopen jaren ook al van die (zingende) acteurs gehad...
quote:ik vond haar klein lekker gewoon.. met mooi blootbuikje
Op zondag 21 december 2003 21:20 schreef DaMousE het volgende:
Leuk meisje (23), komt uit Leiden. Idd vaag dat ze standaard kleding aan had, ze werkt in een van de betere kledingzaken
quote:Nou vertel es
Op vrijdag 26 december 2003 21:56 schreef Leila het volgende:
-knip-
[Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 24-01-2004 22:39]
quote:ongetwijfeld...de Pabo zit vol met meiden die wegens onduidelijke redenen denken dat ze talent hebben
Op vrijdag 26 december 2003 22:36 schreef karoltje het volgende:
Wat een schatje.
. Zeker van de Pabo
.
quote:Oe geil
Op vrijdag 26 december 2003 22:37 schreef Leila het volgende:
-knip-
[Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 24-01-2004 22:43]
quote:Is ze bi of volledig lesbo ?
Op vrijdag 26 december 2003 22:37 schreef Leila het volgende:
-knip-
[Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 24-01-2004 22:38]
quote:Nee, het uiterlijk is duidelijk beter dan dr stem
Op zaterdag 17 januari 2004 22:31 schreef -moi- het volgende:
die kan dus echt niet zingen
quote:Nah, allebei heb ik het liever niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
Nee, het uiterlijk is duidelijk beter dan dr stem.
quote:Nee, maar neem nou Elisaar.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nah, allebei heb ik het liever niet.
Die is perfect.
quote:Haha, waar je niet op let.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:33 schreef RedGuy het volgende:
Lelijk tandvlees.
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding! :Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
En voor alle zeikers: TOEDELEDOKIE!
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:02 schreef Meike-fan het volgende:
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
quote:Das nog eens een sterk betoog
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike.^O^^O^
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!
:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
Ze ziet er best aardig uit, alleen dr stem is vergeleken bij anderen gewoon niet goed genoeg.
quote:Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen!
quote:Beste Meike-fan:
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike.^O^^O^
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!
:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
Onthoud dit. Want er zijn veel mensen die vinden dat Meike helemaal geen idool is. Waaronder ik.
Als ze zich inhoudt zingt ze wel aardig maar als ze wat meer kracht probeert te zetten klinkt het verschrikkelijk. Die chorusline gisteren niet gehoord?
Ik heb slechtere afgewezen zien worden. Niets tegen haar persoonlijk, maar sorry, ik vind het geen workshop-materiaal.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-01-2004 17:23]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:19 schreef CJ het volgende:[..]
Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..
Niet da het mij wat boeit, want vind/vond haar ook niet super... maar ik hoef gewoon niet te weten wie er wel en niet door is DANK U!
quote:Jah dat vond ik ook al!
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Ze doet me denken aan Isabelle Brinkman.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Ze doet me denken aan Isabelle Brinkman.
quote:die linksonder is het mooist
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef Frenkel het volgende:
ik vind haar linksonder wel iets van Kylie Minogue weghebben....
quote:wat lullig voor je dat je je zo kan opwinden over iemand die 2 keer op televisie is geweest.
Op maandag 19 januari 2004 10:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb nu al een bloedhekel aan dit wijfVreselijke stem.
quote:He he eindelijk iemand die het begrijpt!
Op dinsdag 20 januari 2004 14:48 schreef MOETJEMATTENDAN het volgende:
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
quote:Ik zou zeggen: welkom in de wondere wereld van het internetforum.
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
quote:Juistem.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:05 schreef Chayenn het volgende:
Het is een leuke meid, maar ze kan gewoon echt niet zingen.
MEIKE, IDOL 2004!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Toolmannetje op 20-01-2004 22:12]
Heeft niets met frustratie of jaloezie te maken, ik zou mijn uiterlijk namelijk voor geen goud met dat van haar willen ruilen. Mijn stem misschien wel, maar dat komt omdat ik helemaaal niet kan zingen. Maar ik doe dan ook niet mee aan Idols.
quote:Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike
Op dinsdag 20 januari 2004 19:53 schreef juss het volgende:[..]
Juistem.
quote:Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.
Op woensdag 21 januari 2004 15:01 schreef noa04 het volgende:[..]
Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike
!! En juss en chayenn ga maar even een paar muzieklesjes volgen voordat je voortaan dit soort uitspraken doet.
quote:Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!
Op woensdag 21 januari 2004 15:40 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.
quote:Je lijkt Marky wel..
Op woensdag 21 januari 2004 16:48 schreef noa04 het volgende:[..]
Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!
Maarja, smaken verschillen nu eenmaal. Jij vindt haar goed, een hele hoop anderen (waaronder ik) niet. Zo gaat dat nou eenmaal he.
ik werd 'r bang van
quote:Ik snap ook niet dat ze door is...
Op zaterdag 24 januari 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar echt heel vervelend. Daar kan zij niks aan doen, maar ik ook niet. Zoals zij Life zong.
quote:Weleens van leestekens gehoord?
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten.
Ik ben er nog niet helemaal uit...
quote:Ik herken het
Op zaterdag 24 januari 2004 22:42 schreef P-Style het volgende:
Is haar stem nou origineel en bijzonder... of vreselijk irritant en vreemd?Ik ben er nog niet helemaal uit...
quote:Gewoon kut.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:42 schreef P-Style het volgende:
Is haar stem nou origineel en bijzonder... of vreselijk irritant en vreemd?Ik ben er nog niet helemaal uit...
quote:Couldn't agree more...
Op zondag 25 januari 2004 00:02 schreef Blik het volgende:
Ik vind meike het prototype van Idols 2, looks gaan voor de zangkwaliteiten. Ze is gewoon knap en ze kan redelijk zingen, misschien zelfs wel goed genoeg voor de laatste 100, maar dat ze nu bij de laatste 27 zit snap ik echt niet. Ik vond haar stem dus echt niet goed genoeg
quote:In verhouding met andere kandidaten die over zijn vind ik Meike wel slecht.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:04 schreef Laydee.Kim het volgende:
als ze praat/zingt/lacht is dr mond zow lelijk..
ik vind haar niet slecht ofzo, maar gewoontjes, niet eruit springen ofzo..
quote:Ik verwacht ook niet dat ze de finalerondes gaat halen.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:11 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
In verhouding met andere kandidaten die over zijn vind ik Meike wel slecht.
Gr maurice
p.s ze kan wel zingen hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 15:44]
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is nu al de afgang van vanavond.
quote:Zeg, we moeten de zeer betrouwbare telefoon-sms-stemming door het Nederlandse volk nog afwachten hoor !
Op zaterdag 7 februari 2004 15:44 schreef RedGuy het volgende:[..]
. Meike.
.
quote:ja, ik verheug me er nu al op
quote:
quote:Dat is wel een heel gewaagde voorspelling zeg
Op zaterdag 7 februari 2004 18:48 schreef P-Style het volgende:
Ik voorspel dat Meike niet doorgaat na vanavond.
quote:sssst
Op zaterdag 7 februari 2004 18:49 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat is wel een heel gewaagde voorspelling zeg
Volgens mij gaat iedereen daar al van uit
quote:D'r was geen een kandidaat vandaag die ik de moeite waard vond. Geen van hen zong loepzuiver. Ik heb voornamelijk met mijn rug tegen de TV gekeerd zitten kijken en was daardoor dus zeer gefocused op hun zang. En die was echt bij alle kandidaten slecht. Die van Meike was echt waardeloos en dan de hypocriete reacties die erop volgden van de jury. Het is zo doorgestoken kaart!!!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Opinarist het volgende:
Nou, ik begrijp nog altijd niet wat de jury (met name Henkjan) toch in haar ziet.... Ik vind haar stem gewoon niet aangenaam klinken. Toch denk ik zomaar dat de jury haar vanavond door laat gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 22:52]
quote:ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef P-Style het volgende:
Ik vond 'r eigenlijk best goed vandaag
Het is alleen niet iemand die mij in de finaleshows elke week zou kunnen boeien. Denk ik.
quote:Ik vond 'r eigenlijk ook best mooi vanavond
Op zaterdag 7 februari 2004 22:59 schreef computergirl het volgende:
ze is echt een mooi meisje met veel uitstraling
quote:Het is inderdaad niet te geloven. En dit gaat het Nederlandse volk pikken? Denken ze nou echt dat we stront in onze oren hebben?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:28 schreef Lamb het volgende:
Gat-ver-damme
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 23:44]
Hedwig is toch veel beter man... jeez!!!!
quote:Ach, nu is de redactie van Idols (en natuurlijk ook wij) er in ieder geval zeker van dat Ron en Robin nog een ronde verder komen.
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Tania18 het volgende:
Onbegrijpelijk
eht lijkt net of er een 3e wereldoorlog aan komt als ze haar bek lostrekt, om het over haar EHHEEEHEHE gezang maar niet te hebben
quote:nee dankje, ik vond haar echt 3x nix
Op zondag 8 februari 2004 02:32 schreef CJ het volgende:
Hier nog even het filmpje van vanavond voor de liefhebbers
quote:Dat was ook mijn reactie.
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Tania18 het volgende:
Onbegrijpelijk
Had dan gewoon Merel doorgelaten als er perse een vrouw door moest (en anders Nick). Zelfs een dove kan horen dat die beter klinken en bij beide is de irritatiefactor (qua uitstraling) een stuk minder.
Als die mond van Meike open gaat, brrrrrr......
quote:ja is ook
Op zondag 8 februari 2004 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel terecht dat ze doorging. Ze ziet er goed uit, ze heeft de juiste uitstraling voor Idols en ik denk inderdaad dat ze met training goed kan leren zingen.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:40 schreef CJ het volgende:[..]
Ach, nu is de redactie van Idols (en natuurlijk ook wij) er in ieder geval zeker van dat Ron en Robin nog een ronde verder komen.
quote:Meike is gekozen door de jury en niet door de bellers.
Op zondag 8 februari 2004 12:48 schreef myfairlady het volgende:
WAAROM is die meike echt door? de bellers hebben duidelyk een plaat voor hun kop.ik vind dr een irritant stemgeluid hebben, je moet er toch niet aandenken om een hele cd vol met haar stem te hebben ........![]()
Ik heb het optreden zelf nog niet gezien, ik ben eigenlijk wel benieuwd aangezien ik haar daarvoor echt waardeloos vond met die vreselijke zeikstem van haar.
quote:Hey Schatje we zijn het een keer eens met elkaar!
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat die geit er als eerste uitvliegt![]()
.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:43 schreef benniebon het volgende:
Ik denk dat ze wel nog veel beter kan zingen maar haar uitstraling is gewoon hartstikke goed
quote:Tenzij ze met het resultaat knoeien is dat erg waarschijnlijk!
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat die geit er als eerste uitvliegt![]()
.
Ze mag errug goed gaan zingen, anders komt ze echt niet verder dan de eerste finale ronde. Niet dat ik het haar gun ofzow.
Waarom...
quote:Ja, zelfs Hedwig was beter
Op zondag 8 februari 2004 14:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Hedwig was vele malen beter, beste Christine.
quote:Wie was Hedwig ook maar weer?
Op zondag 8 februari 2004 14:52 schreef Christine het volgende:[..]
Ja, zelfs Hedwig was beter
quote:Helemaal mee eens. Ik BAAAAAAAAAAAAL zo extreem dat Hedwig niet door is naar de finale of de wildcardronde. Voor haar is het "idols avontuur" over. En dat is erg spijtig.
Op zondag 8 februari 2004 14:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Hedwig was vele malen beter, beste Christine.
Ik heb zojuist het liedje van Hedwig een paar keer goed beluisterd, maar echt, de eerste helft van haar performance is gewoon zo goed. Beetje jammer van de 2e helft, maar dan nog... de andere meisjes halen het niveau niet van Hedwig.
Meike zingt teringslecht, wordt beoordeeld door een vetbetaalde marionettenjury. Deze laatste zegt braaf hetgene wat hen door RTL4 is opgedragen, Meike denkt dat ze een Idol is en veel mensen voor de buis ook,met name de pubers en kinderen. Een schande vind ik het.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 15:23]
quote:http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2004/week06/zaterdag_hedwig.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv
Op zondag 8 februari 2004 14:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wie was Hedwig ook maar weer?
quote:Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.
Op zondag 8 februari 2004 15:18 schreef SKMbeat het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat miljoenen mensen zich laten verloederen (met name de mensen die geen verstand hebben van muziek) door programma's zoals Idols gisterenavond.Meike zingt teringslecht, wordt beoordeeld door een vetbetaalde marionettenjury. Deze laatste zegt braaf hetgene wat hen door RTL4 is opgedragen op mensen, Meike denkt dat ze een Idol is en veel mensen voor de buis ook,met name de pubers en kinderen. Een schande vind ik het.
quote:Inderdaad
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.
quote:Ik denk eigenlijk juist dat dit is wat ze willen. Wanneer Meike als eerste afvalt, dan blijven mensen als Ron, Marlies, Maud en Robin tenminste nog iets langer in de finalerondes. En dat is voor hun natuurlijk kassa.
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.
quote:Ja, maar toch vind ik het jammer. Ik ben zelf muziekdocent en veel van mijn leerlingen denken nu dat iemand als Meike kan zingen, want ze heeft immers de finale bereikt. D'r zijn toch wat kandidaten geweest die zoveel beter zongen, maar ja Meike heeft een lief smoeltje....
Op zondag 8 februari 2004 15:32 schreef Tania18 het volgende:[..]
Inderdaad
De eerste finale-uitzending is hetMeike
quote:Laat ze dit topic lezen. Dat zal ze leren
Op zondag 8 februari 2004 15:39 schreef SKMbeat het volgende:
Kost mij weer teringveel werk om hen van die illussie af te helpen.
quote:Nee,alleen wat Jerney, Henk-Jan en co zeggen is de waarheid, zij zijn immers op TV en werken al met bekenden samen,dus zij hebben altijd gelijk. Meneer SKMbeat met zijn ouderwetste opvattingen.... Hij is gewoon jaloers,dat ie het zelf nooit zover heeft gebracht...
Op zondag 8 februari 2004 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Laat ze dit topic lezen. Dat zal ze leren
.
Ik zal ze krijgen maandag...
En Tom_Tom- stel he, stel he, stel!
Stel nou dat Meike ook fan blijkt te zijn van Tori Amos. Wat dan? Laat je dan Tori vallen of zoek je toenadering bij Meike?
quote:Ieder welhorend (
Op zondag 8 februari 2004 15:39 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja, maar toch vind ik het jammer. Ik ben zelf muziekdocent en veel van mijn leerlingen denken nu dat iemand als Meike kan zingen, want ze heeft immers de finale bereikt. D'r zijn toch wat kandidaten geweest die zoveel beter zongen, maar ja Meike heeft een lief smoeltje....
Ik weet ook dat Idols op zoek is naar mensen met uitstraling,daar is niks mis mee, maar Meike kan gewoon niet zingen en mijn leerlingen horen nu van een jury dat ze het goed heeft gedaan en worden op die manier verkeerde dingen aangeleerd. Kost mij weer teringveel werk om hen van die illussie af te helpen.
(Is wel een beeeetje overdreven allemaal, maar ach )
quote:Alleen briljante mensen houden van Tori. Meike weet vast nieteens dat Tori bestaat
Op zondag 8 februari 2004 15:59 schreef R_ON het volgende:
En Tom_Tom- stel he, stel he, stel!Stel nou dat Meike ook fan blijkt te zijn van Tori Amos. Wat dan? Laat je dan Tori vallen of zoek je toenadering bij Meike?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Carlo & Irene zeiden ook in Life & Cooking dat de vakjury een enorme misser heeft gemaakt door Meike door te laten gaan.
of zeg ik nu iets heel ergs
quote:lol gepepen?
Op zondag 8 februari 2004 18:11 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik krijg net door dat ze de hond van Henk-Jan Smits heeft gepepen.
Die schijnt daar hard aan toe te zijn geweest. Meike ook trouwens (zie mond)....
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:59 schreef R_ON het volgende:
SKMbeat heeft wel hele ernstige frustraties opgelopen van Meike.
Ah, gossie. Nou, namens alle FOkkERS: Succes, we leven met je mee, zullen aan je denken als je voor de klas staat morgen. En als je nog meer dwars zit, dan zullen we er voor je zijn. We laten je niet in de steek. Fok is er voor jou! Fok is er om op verhaal te komen.
Ben je er morgen ook als ik morgen uitgeput en gefrustreerd thuiskom,omdat mijn leerlingen mij misschien niet wilden geloven? .....
Zal je hulp hard nodig hebben hoor ,want ik moet en zal mijn leerlingen overtuigen dat Meike niet deugd....
Ze deugt niet
Ze deugt niet
Ze deugt niet
Etc...
Ps: ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen vanwege mijn opgelopen frustraties, maar jouw posting stelde me weer gerust. Ik kan weer rustig...
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 18:22]
quote:O dat zijn van die slimme mensen wou je zeggen
Carlo & Irene zeiden ook in Life & Cooking dat de vakjury een enorme misser heeft gemaakt door Meike door te laten gaan.
Het Henny Huisman fenomeen herhaalt zich
Ze is trouwens goed bevriend met Elisaar.
quote:...je vergelijkt de stem van Meike toch niet serieus met die van Mariah Carey? Zou Meike wel eens wat van Mariah zien proberen: gegarandeerde afgang.
Op zondag 8 februari 2004 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
Vreselijke stem. Mariah Carey kloon
quote:
quote:
Reactie van Henkjan:
Ik snap de verbazing niet. Een programma als Idols is toch sowieso een commercieel circus. Met dit circus zijn enorme commerciële belangen gemoeid, dan is het toch logisch dat het gaat om het uiteindelijke ultieme idool (de titel zegt het al), waar dus de meeste platen van verkocht worden. Ik heb het net even teruggezien (de uitzending van gisteren) en vond Meike niet zo slecht als je beschrijft. Ze moet zoals ik al zei heel erg aan haar techniek werken, maar dit meisje beschikt als een van de weinige van de kandidaten van gisteren over de X-factor. Meike zal in de finales hopelijk iedereen enorm verrassen. Als ze dat niet doet is er nog geen man overboord, want dan ligt ze er meteen uit. En dat zo'n concept uitsluitend en altijd voor de knappe koppen gaat bleek vorig jaar toen de knapste kop (Jamai) met 75% van de stemmen won. Rest my case...
quote:Heb jij contacten met Henk Jan
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef BVO het volgende:[..]
O ja .. en het publiek bepaald toch of iemand de X-factor heeft volgens mij?!? Als ik nu al zie hoe weinig mensen hier zijn die haar wat vinden lijkt het mij toch dat zij zeker die 'X-factor' niet heeft!
quote:Ik ben het ook helemaal niet vaak met ze eens hoor
Op zondag 8 februari 2004 20:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meike
Waarom? Ik ben het niet vaak met de jury eens merk ik
quote:Gelukkig niet
Op zondag 8 februari 2004 20:41 schreef Tania18 het volgende:[..]
Heb jij contacten met Henk Jan
![]()
O ja .. en het publiek bepaald toch of iemand de X-factor heeft volgens mij?!? Als ik nu al zie hoe weinig mensen hier zijn die haar wat vinden lijkt het mij toch dat zij zeker die 'X-factor' niet heeft!
Nee hoor, komt uit zijn gastenboek, zal de url ff opzoeken
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Paps en mams zitten nu Idols op video te kijken en nu is Meike weer aan de beurt. Griebels.
quote:Stel je niet zo aan, zo erg is het nou ook weer niet!
Op zondag 8 februari 2004 21:31 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hou je oren dicht!
quote:Als je dat echt vindt dan heb jij blijkbaar wel je oren dicht gehouden gisterenavond
Op zondag 8 februari 2004 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Stel je niet zo aan, zo erg is het nou ook weer niet!
quote:Nee, er is niks mis met m'n oren. Natuurlijk was Nick beter. Maar verschrikkelijk was haar zang nou ook weer niet.
Op zondag 8 februari 2004 21:38 schreef Tania18 het volgende:[..]
Als je dat echt vindt dan heb jij blijkbaar wel je oren dicht gehouden gisterenavond
quote:Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
Op zondag 8 februari 2004 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Nee, er is niks mis met m'n oren. Natuurlijk was Nick beter. Maar verschrikkelijk was haar zang nou ook weer niet.
quote:Ok, houden we hier over op. Een echte fan van haar ben ik ook niet. Frank is trouwens helemaal top. Die loodsen we wel de finale in.
Op zondag 8 februari 2004 21:43 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Frank is trouwens helemaal top. Die loodsen we wel de finale in.
quote:Ik bengeen voorstander van Frank.....maar Frank was idd beter dan Meike!
Op zondag 8 februari 2004 21:43 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat bijv. Merel het moet doen met een plekje in de Lucky Loser-ronde.... Naar mijn bescheiden mening was zij absoluut qua zang de beste zaterdag! Jammer dat ze er niet net ietsjepietsje flitsender uitziet... (ze zou trouwens zo een dochter van Margriet Eshuis kunnen zijn )
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:15 schreef twentemeisje het volgende:
(ze zou trouwens zo een dochter van Margriet Eshuis kunnen zijn)
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:49 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Meike is leuk. Finale Alice - Meike en Alica wint.
-------
Meike was slecht ik zeg niet dat de rest veel beter was, maar goed
quote:Over die keuze verbaasde ik me ook ernstig....
Op maandag 9 februari 2004 10:13 schreef Coelho het volgende:
Ze was slecht ja, en had zeker geen plaats in welke volgende ronde dan ook verdiend, maar ze zong nog altijd beter dan JK, en die is nota bene door "ons" het publiek gekozen....
quote:NOOIT!
Op maandag 9 februari 2004 11:56 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike de vrouwelijke Jim
quote:JK heeft wel iets waar het Nederlandse publiek op stemt, denk ik. Het helpt ook wel dat hij tijdens de vorige uitzendingen erg vaak in beeld kwam.
Op maandag 9 februari 2004 11:57 schreef EminemRulezz het volgende:
En het is doorgestoken kaart want ik denk niet dat Nederland zou kiezen voor JK. Idols heeft dit gewoon extra gedaan omdat ze misschien niet wouden discrimineren ofzoiets ? Zeg ook maar wat
Luister maar woensdag nog eens naar d'r. Dit wordt nooit een Hind of Dewi
quote:Daar zijn wij allemaal allang achter hoor!
Op maandag 9 februari 2004 12:00 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike kan dus echt niet zingen hoor
Maar het percentage van fans van Meike is wel heel dramatisch laag, gezien de reacties op tv radio en het internet,hoe kan een jury dit wicht betichten van het bezitten van een X-factor.
quote:Denk dat de jury zou zeggen "Wij zoeken naar een uniek talent, niet een tweede Hind of Dewi".
Op maandag 9 februari 2004 12:00 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike kan dus echt niet zingen hoorLuister maar woensdag nog eens naar d'r. Dit wordt nooit een Hind of Dewi
Maarja, neem dan iemand die ook echt talent heeft.
quote:Fans?!? Kan ik me niet voorstellen...
Op maandag 9 februari 2004 12:05 schreef starbuck het volgende:
Maar het percentage van fans van Meike is wel heel dramatisch laag, gezien de reacties op tv radio en het internet,hoe kan een jury dit wicht betichten van het bezitten van een X-factor.
quote:Laten we dan maar ophouden ja, anders wordt het nog ruzie
Op maandag 9 februari 2004 12:07 schreef EminemRulezz het volgende:
Ok, laat ik dan maar ophouden over Jim. Want de helft van nederland keek alleen maar naar zijn uiterlijk en niet naar zijn schapenstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |