abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17385410
tering dat gezeik op de jury. *puke
pi_17385738
Het is geen gezeik op de jury! Zoals de jury commentaar geeft op iedere kandidaat, mogen wij toch zeker hier discussiëren over het al dan niet eerlijk functioneren van diezelfde jury? En zeker omdat het bij de Idols kandidaten gaat om 'van de straat geplukte' mensen die beoordeeld worden, hebben wij zeker het recht om zogenaamde vakbekwame personen te bekritiseren als we denken dat die niet naar behoren functioneren
pi_17386376
helemaal met het lange verhaal van zilvervis eens
en dan zegt die henk jan of hoe die ook heet
ook nog dat er tien TOPtalenten in de finale staan. yeah right !
it's better than yours
pi_17388803
Oke... als je hert zo bekijkt, je hoeft het niet met de jury eens te zijn. Maar vergeet niet dat waneer je in een kutworkshop als bijvoorbeeld workshop 2 waarin niemand goed leek te zingen je als jury wel 3 mensen moet hebben die doorgaan en dan kun je ook niet zeggen: de rest was zooooo slecht en jullie ht minst slecht gheheheh nouja t lijkt me iig best een kutbaan
pi_17415979
Bas en Joel zeiden in een interview dat de top 5 al lang van te voren vaststaat en dat de smsjes nauwelijks meetellen
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:45:53 #256
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17416017
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
Bas en Joel zeiden in een interview dat de top 5 al lang van te voren vaststaat en dat de smsjes nauwelijks meetellen
Bron? Ach ja, die twee zijn gewoon gefrustreerd dat ze zelfs bij het Nationaal Songfestival zwaar onder de maat waren .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:47:20 #257
40680 I.R.Fox
Toeval is logisch.
pi_17416043
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 09:58 schreef M.engele het volgende:
Maar vergeet niet dat waneer je in een kutworkshop als bijvoorbeeld workshop 2 waarin niemand goed leek te zingen je als jury wel 3 mensen moet hebben die doorgaan en dan kun je ook niet zeggen: de rest was zooooo slecht en jullie ht minst slecht
Waarom niet? Dat doen ze in GB en in de VS toch wel.
"Originaliteit wordt verheven als een ware kunst; echter de onderschatte ware kunst is die van de imitatie." [i]Harry Mulisch[/i]
pi_17431246
Kijk eens voor de gein hoezeer de uitslagen overeen komen met de stemmen hier op 't forum, dan zul je zien dat het toch echt wel eerlijk gaat. Tenminste zo lijkt het. Kan natuurlijk altijd zijn dat het doorgestoken kaart is, maar ik geloof er niet veel van.
  woensdag 3 maart 2004 @ 10:08:43 #259
47259 Antartic
Without the C
pi_17476571
het enige waar ik Idols van verdenk is de finale van vorig jaar

het was de keuze Jim wint, wordt het idool en niemand kijkt meer naar Jamai
of Jamai wint, wordt het idool en Jim blijft toch wel een idool

dus 1 idool of 2 ? easy choice :S
pi_17491095
Hey?!! Is mijn topic alweer verwijderd? Volgens Jamai wordt er met de stemmen gekloot. Hij had dit geschreven op zijn website, maar 3 uur later was het alweer offline.
Gisteren had ik een link geplaatst naar een site waar het nog wel te lezen stond wat hij gezegd had, maar gezien het feit dat er ook die beruchte foto's van Jerney stonden (gatverdarre!) mag dat waarschijnlijk niet. Beetje zwakjes!

Maar goed, de eerste 5 schijnen sowieso al vast te liggen volgens Jamai, en hij vond het niet terecht dat ze jongeren, want het grootste gedeelte van de kijkers/stemmers is onder de 18, geld afhandig maakten op zo'n manier.

Als dit waar is, dan zou het wel stom zijn. Dan douwen ze ons mensen door de strot die we helemaal niet moeten, terwijl wij toch de platen moeten kopen en eventueel optredens moeten bezoeken. It's all about the ¤¤¤¤¤, toch?!
Tsja, de jury heeft dit jaar ook alweer meer invloed. Ze kiezen nu uiteindelijk 3 finalistes, en dat ze Meike hebben gekozen vergeef ik ze nooit!
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:50:03 #261
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_17492315
Jamai is een beetje gefrusteerd aan het raken. Hij heeft ALLES aan idols te denken, dus hij moet zijn bek houden. Als een big mafia baas mij me een miljoen geeft, dan ga ik achteraf ook niet tegen hem zeiken
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_17492363
Ga je de Telegraaf weer halen SCH?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17494817
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef Vamos het volgende:
Jamai is een beetje gefrusteerd aan het raken. Hij heeft ALLES aan idols te denken, dus hij moet zijn bek houden. Als een big mafia baas mij me een miljoen geeft, dan ga ik achteraf ook niet tegen hem zeiken
He-le-maal mee eens. Wat een zeikerd.
pi_17495512
Ik vond de jury gister wel weer schijnheilig hoor. Eerst op Alice afgeven de hele tijd, maar nu ze door is een beetje terugkrabbelen, zo van "Dit keer wist ze me wel te overtuigen..." Rrrrrrigt. Je kon aan die kop van kilometers afstand zien dat ie er absoluut niet blij mee was dat ze door was.
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:53:13 #265
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17495544
Hmmm, Jamai zegtd athet doorgestoken kaart is, die Bas en Joel ook al... makes you wonder...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17496847
Maar dan snap ik niet dat ze er nog aan mee willen doen! Als ik daar zou staan en al weten wie er zou winnen, dan zou ik ervoor passen. En dan kunnen ze wel dreigen met contracten enzo, maar daar zou ik dan schijt aan hebben.
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
pi_17498993
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
Hmmm, Jamai zegtd athet doorgestoken kaart is, die Bas en Joel ook al... makes you wonder...
iets met rook en vuur enzo,..
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:36:53 #268
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17499617
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef Vamos het volgende:

Hetzelfde geldt voor Bas en Joël. Ik vind dat nieuwe nummer 'Too Dangerous' wel heel erg 'Ik wil op Justin Timberlake lijken maar het lijkt helemaal nergens op'-achtig. (heb maaar een voorstukje gehoord maar het leek me helemaal niks )

Ze komen wel een beetje erg laat met deze beschuldigingen, gewoon een kwestie van gebrek aan aandacht. Hij denkt toch trouwens niet dat als de jury de top 5 van tevoren bepaald zouden hebben dat ze hem op 1 zouden willen hebben?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17570501
sorry had verkeerd gepost, via http://tvformats.web-log.nl/index.log?ID=349969 staat te lezen dat zaterdag niet Irma en Alice op de stoel hadden gemoeten maar Ron en JK !!!!! Dus toch gesjoemel ?
  maandag 8 maart 2004 @ 15:21:04 #270
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17575333
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:10 schreef Justan het volgende:
sorry had verkeerd gepost, via http://tvformats.web-log.nl/index.log?ID=349969 staat te lezen dat zaterdag niet Irma en Alice op de stoel hadden gemoeten maar Ron en JK !!!!! Dus toch gesjoemel ?
Hoe graag ik ook wil horen dat er gesjoemeld is en dat Irma en Alice eigenlijk niet op die krukken hoorden, dat bericht waar je naar linkt kan iedereen getypt hebben. Aan ''van een anonieme bron'' heb ik geen boodschap. Ik wil wel maar rationeel gezien mag ik je niet geloven.
....in de donkere nacht.
pi_17575598
grappig dat de winnaar van de scooter al tijdens Tooske's gesprek met alle deelnemers samen op de achtergrond in zo'n beeldscherm te zien was... terwijl er daarna nog gewoon gestemd en dus gewonnen kon worden... oops... busted.

Zie de herhaling maar.
  † In Memoriam † maandag 8 maart 2004 @ 15:33:14 #272
43556 miss_dynastie
pi_17575633
Sorry, maar ik geloof er geen donder van. Als ze echt stemmen hadden willen opvoeren, hadden ze Boris wel op de kruk gezet
  maandag 8 maart 2004 @ 15:56:33 #273
82122 SirDiablo
Real Shady
pi_17576189
laten we ergens een poll openen en kijken wie het populairst is van de nog 9 finalisten. kunnen we controleren of het een beetje klopt allemaal
  maandag 8 maart 2004 @ 16:25:44 #274
82122 SirDiablo
Real Shady
pi_17576928
ik heb een poll aangemaakt, laat jullie stem horen !!

http://interactives.alxne(...).render?poll_id=1486
  maandag 8 maart 2004 @ 17:02:44 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_17577893
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:46 schreef amsterdam19 het volgende:
Idols en VVK hebben jullie bericht overgenomen. Maar Roel staat die brief van de HMG nog openbaar op je weblog?
Jahoor. Zie http://weblog.roelonline.net/archives/000163.php
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')