Bron? Ach ja, die twee zijn gewoon gefrustreerd dat ze zelfs bij het Nationaal Songfestival zwaar onder de maat warenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
Bas en Joel zeiden in een interview dat de top 5 al lang van te voren vaststaat en dat de smsjes nauwelijks meetellen
Waarom niet? Dat doen ze in GB en in de VS toch wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:58 schreef M.engele het volgende:
Maar vergeet niet dat waneer je in een kutworkshop als bijvoorbeeld workshop 2 waarin niemand goed leek te zingen je als jury wel 3 mensen moet hebben die doorgaan en dan kun je ook niet zeggen: de rest was zooooo slecht en jullie ht minst slecht
He-le-maal mee eens. Wat een zeikerd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef Vamos het volgende:
Jamai is een beetje gefrusteerd aan het raken. Hij heeft ALLES aan idols te denken, dus hij moet zijn bek houden. Als een big mafia baas mij me een miljoen geeft, dan ga ik achteraf ook niet tegen hem zeiken
iets met rook en vuur enzo,..quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
Hmmm, Jamai zegtd athet doorgestoken kaart is, die Bas en Joel ook al... makes you wonder...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef Vamos het volgende:
Jamai is een beetje gefrusteerd aan het raken. Hij heeft ALLES aan idols te denken, dus hij moet zijn bek houden. Als een big mafia baas mij me een miljoen geeft, dan ga ik achteraf ook niet tegen hem zeiken
Hoe graag ik ook wil horen dat er gesjoemeld is en dat Irma en Alice eigenlijk niet op die krukken hoorden, dat bericht waar je naar linkt kan iedereen getypt hebben. Aan ''van een anonieme bron'' heb ik geen boodschap. Ik wil wel maar rationeel gezien mag ik je niet geloven.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:10 schreef Justan het volgende:
sorry had verkeerd gepost, via http://tvformats.web-log.nl/index.log?ID=349969 staat te lezen dat zaterdag niet Irma en Alice op de stoel hadden gemoeten maar Ron en JK !!!!! Dus toch gesjoemel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |