A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
5 april 2004: ezzi
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
2 juli 2004: Xeliana
* 3 juli 2004: pluisje en rickmans
7 juli 2004: bop
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
26 juli 2004: Little-Angel
27 juli 2004: snoopy
6 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 23-12-2003 09:06]
quote:dus Lewis:
Op zaterdag 20 december 2003 07:54 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Even snel tussen de weeen door. Ik ben vanmorgen begonnen met weeen om 5 uur. Ik ga straks naar het ziekenhuis omdat ze nogal heftig zijn en snel achter elkaar. Loop dus nu 2 uurtjes rond ermee.Dus meiden tot later
[
Ik hoop toch echt dat mijn Stompie niet op zich laat wachten en gewoon vanaf de Kerst er zin in krijgt om te komen (misschien kan ik 'm lokken met wat sjampie en oliebollen). Er is echt niet veel plaats meer in mij hoor!
Ik schrijf hier niet zoveel (zacht uitgedrukt) maar doe wel regelmatig een leesupdate. Ben erg druk met de geboortekaartjes te ontwerpen, nogal tijdrovend (maar wel heel leuk) werk. Alles gaat best goed met me. Ik slaap 's nachts gelukkig best wel lekker (overdag niet, maak ik geen tijd voor) en kan me nog redelijk bewegen. Alleen is zitten nogal lastig dus we liggen elke dag vroeg op bed (teevee aan). Stompie is nog steeds een wildebras, dat wordt echt niet minder nu hij het steeds krapper krijgt. Nieuwste rage: buig- en strekoefeningen met de beentjes. Vooral m'n ribben worden daar niet vrolijk van...
Groetjes, Kim enzo (vandaag alweer 36 weken!)
quote:Heej Kimpiedimpie, leuk om even te lezen hoe het met je gaat. Wij schelen precies een week dan, want morgen ben ik 35 weken.
Op zaterdag 20 december 2003 11:13 schreef kimpiedimpie het volgende:
Oei, wat spannend! Laat snel horen hoe het ging enneh, wij willen wel snel FOTO'S! (van beebie dus ;-))Ik hoop toch echt dat mijn Stompie niet op zich laat wachten en gewoon vanaf de Kerst er zin in krijgt om te komen (misschien kan ik 'm lokken met wat sjampie en oliebollen). Er is echt niet veel plaats meer in mij hoor!
Ik schrijf hier niet zoveel (zacht uitgedrukt) maar doe wel regelmatig een leesupdate. Ben erg druk met de geboortekaartjes te ontwerpen, nogal tijdrovend (maar wel heel leuk) werk. Alles gaat best goed met me. Ik slaap 's nachts gelukkig best wel lekker (overdag niet, maak ik geen tijd voor) en kan me nog redelijk bewegen. Alleen is zitten nogal lastig dus we liggen elke dag vroeg op bed (teevee aan). Stompie is nog steeds een wildebras, dat wordt echt niet minder nu hij het steeds krapper krijgt. Nieuwste rage: buig- en strekoefeningen met de beentjes. Vooral m'n ribben worden daar niet vrolijk van...
Groetjes, Kim enzo (vandaag alweer 36 weken!)
Kom op, gogogogogogogogogogogogogogo, puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf (op altijd is kortjakje ziek) En nu met zn allen. Ik zet nog 1 keer in
Puf puf puf................. gogogogogogogogogogogo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |