Developer, EU&US Publisher: Ubi Soft
Release: 26-3-2004
Official Homepage
quote:Wat plaatjes:
The game will bring back more of the single-player intrigue that made the original game a bestseller. With exciting new action scenes and a strong cinematic feel, the player will experience new and even more realistic surroundings. Building on Ubi Soft's strong commitment to online gaming, Pandora Tomorrow will the be the first stealth game ever to feature multiplayer online missions allowing several players to simultaneously share Sam Fisher's shadowy world of espionage
Dit zijn XBOX screenshots.
Official Trailer (rightclick>>save as)
Ik ben er he-le-maal klaar voor, vooral het online gedeelte lijkt me geweldig.. .
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 19-12-2003 19:45]
Die online functie lijkt me overigens wel heel erg vet en zal waarschijnlijk toch de reden zijn waarom ik dit spel ook vast en zeker wel zal gaan kopen
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
quote:woohoo! multiplayer tegen alle 5 de mensen die die gamecube modem hebben!
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 19:51 schreef Tenusia het volgende:
Ik heb Splinter Cell ook, maar ik vond het eigelijk maar een kut spel
Ik ben hem vorige week weer gaan spelen en mijn bek BLIJFT af en toe openvallen van hoe mooi het toch allemaal is...
Ik kan mij nu al extreem verheugen op PT
V.
quote:idd mischien zie ik je dan wel online roy
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 29-12-2003 18:01]
quote:idd je kan MAXIMAAL met 4 personen in een game. Je kan dus 2 vs 2 maar ook bijv 1 vs 3
Op maandag 29 december 2003 18:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor zover ik kan zien op de shots, moet je samenwerken met anderen..
Heerlijk idee.
quote:Heb besloten hem te gaan halen voor de PC
Op dinsdag 30 december 2003 09:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor welk platform gaat de fokker scpt online spelen? (ik voor de cube)
Het lijkt me echt zo fking gaaf dat als je iemand pakt iets in zn oor kunt fluisteren
/edit
ubervette screensaver
quote:Dat is nog niet zo zeker ze weten nog niet of je met een headset kan voor de pc/cube dus!! afwachten maar
Op dinsdag 30 december 2003 12:28 schreef Xrenity het volgende:[..]
Heb besloten hem te gaan halen voor de PC
Het lijkt me echt zo fking gaaf dat als je iemand pakt iets in zn oor kunt fluisteren
/edit
ubervette screensaver
Moet alleen nog even SC 1 uitspelen.... + die nieuwe missies. .
Denk niet meer dat dat me lukt tho.
quote:even doorzetten en dan lukt het je wel.
Op donderdag 1 januari 2004 21:54 schreef =HellFire= het volgende:
Aanradertje wat mij betreft.Moet alleen nog even SC 1 uitspelen.... + die nieuwe missies.
.
Denk niet meer dat dat me lukt tho.
Maar ik ga hem halen voor de xbox en dan lekker liven
Ik heb trouwens ook ergens gehoord dat SC2 een co-op optie zou krijgen, is dit waar? Dat lijkt me nl helemaal super, samen met een kammaraad beetje sluipen en samenspelen.
quote:Mjah, als ik er eenmaal aan begin dan blijf ik ook gewoon bezig
Op zondag 21 december 2003 21:35 schreef Verbal het volgende:[..]
![]()
Ik ben hem vorige week weer gaan spelen en mijn bek BLIJFT af en toe openvallen van hoe mooi het toch allemaal is...
Ik kan mij nu al extreem verheugen op PT
V.
quote:k heb m nog nooit gespeeld maar ik ben nu de demo (van sc 1) aan het downloaden
Op donderdag 1 januari 2004 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, als ik er eenmaal aan begin dan blijf ik ook gewoon bezig
[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 02-01-2004 15:59]
Ik vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst
quote:bij mij ook
Op zaterdag 3 januari 2004 16:44 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Wat een OPIk vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell 2 movieZELDZAAM strak !!
http://download.games.tiscali.cz/game/videos4/spc_pandora_tomorrow-trailer-hires.zip
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden
SC2 filmpje
of was deze al langsgekomen?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden
quote:Le-zen, dat kwam uit het XBOX-topic.
Op woensdag 7 januari 2004 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
dat kan je als een belediging opvatten
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-01-2004 18:52]
Ik haal hem wel voor de Xbox, heb geen Live maar hoef hem ook niet zo nodig online te spelen, ik zal wel genoeg hebben aan de SP schat ik zo
quote:voor wat, de GameCube?
Op donderdag 8 januari 2004 14:55 schreef King_of_cubes het volgende:
* King_of_cubes hoopt op een goede online service
een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken
quote:over het algemeen bijv. dat je ook tegen ps2-ers of xbox-ers kan spelen dan kan ik ook de kont van een minder beschaafd volk schoppen
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
voor wat, de GameCube?
een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken
[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 09-01-2004 14:40]
Ze zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze
Ik heb er nu echt zin in
quote:Dat filmpje is van de gamecube versie, ziet er goed uit
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit het XBOX-topic.
[..]Strak filmpje
quote:ja heb ik ook gelezen
Op zaterdag 17 januari 2004 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag de nieuwe PU binnen gehad, ze hebben een exclusieve Splinter Cell: Pandora Tomorrow review, als eerste v/d wereldZe zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze
Ik heb er nu echt zin in
![]()
quote:Xbox is minder strak.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind die screens er maar crappy uitzien
Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.
heeeeeeeeeeeeeerlijk
en een quote uit een van deze filmpjes:
"Fisher: Can I kill him?
Lambert: No.
Fisher: Not even a little?"
Sams droge humor is er weer
quote:Hey, als je de single player van SC niet leuk vond, wtf dan
Op zaterdag 17 januari 2004 18:22 schreef Piro het volgende:[..]
Xbox is minder strak.
Ik hoop dat die multiplayer wat wordt, aangezien SP SC echt geen kont aan was, echt zo'n spel dat je voor een weekje koopt en dan in de kast laat stofhappen, het freelancer effect.Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.
Dat was écht dé shit man, ik speel het nu weer, alleen nu met echt zo min mogelijk doden/bewustelozen, het gaat so far echt goed, net de Chinese Embassady zonder ook maar iemand neer te slaan/schieten oid gehaald, prachtig
Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi
Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer
quote:Zeer zeker ja...grrrr nog twee maanden wachten!
Op woensdag 21 januari 2004 09:32 schreef -Mzraki- het volgende:Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi
Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Zeg dat wel
Op donderdag 22 januari 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
wat een bloedgeile screens...de tering
Die multiplayerscreens zijn ook erg gaaf...wordt nog leuk online
Deze wordt hier vast en zeker gekocht in Maart. Reken maar van yes!
quote:Makkelijk is voor watjes
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Bastard het volgende:
Spel word ook zooo moeilijk denk ik
Moeilijk is juist gaaf. Ik had me bij Deel I voorgenomen nooit een walkthrough ter hand te nemen. Zo is het ook veel leuker en beleef je meer plezier aan je 50 Euro's...(en het lukte me...veel meer puzzelen/zoeken natuurlijk maar da's juist leuk )
quote:Dit deel wordt wat makkelijker volgens de makers
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Bastard het volgende:
Spel word ook zooo moeilijk denk ik
quote:Ik sta ergens vast in 1.. iets met mijnen en sniperen enzo.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:10 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Makkelijk is voor watjes
![]()
![]()
Moeilijk is juist gaaf. Ik had me bij Deel I voorgenomen nooit een walkthrough ter hand te nemen. Zo is het ook veel leuker en beleef je meer plezier aan je 50 Euro's...(en het lukte me...veel meer puzzelen/zoeken natuurlijk maar da's juist leuk
)
quote:XBOX versie? Ik hoorde dat daar de missie van de mijnen en zoeklichten erg moeilijk was...
Op dinsdag 3 februari 2004 17:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik sta ergens vast in 1.. iets met mijnen en sniperen enzo.
quote:Xbox inderdaad... ja ben er wel 10x dood gegaan.. toen verloor ik intresse.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
XBOX versie? Ik hoorde dat daar de missie van de mijnen en zoeklichten erg moeilijk was...
quote:Bruut geil dus, de multiplayer.
But the real draw of Splinter Cell: Pandora Tomorrow is its innovative online multiplayer component. Four players will be split into two teams battling to eliminate each other before getting themselves exterminated. While this is probably the simplest definition of any online title's team deathmatch mode, Pandora Tomorrow differentiates itself by offering each team a completely different gameplay experience. The first pair will play as spies outfitted with all the moves and items that Sam Fisher is equipped with during the game's single-player mode. And, as in those missions, stealth will be absolutely key to victory. Hunting them are the mercenaries who play from a first-person perspective for a more action-packed experience.
quote:Whehehehehe,
De Franse uitgever Ubi Soft maakte in zijn kwartaalresultaten bekend dat de PS2 en Gamecube versies van Pandora Tomorrow uitgesteld zijn. Dat houdt in dat de Xbox en PC delen van de titel de enige versies zijn die op 25 maart lanceren, dat maakt het spel tijdelijk Xbox exclusief.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Whehehehehe,
.
quote:Wat?
Op woensdag 4 februari 2004 09:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
W00t4g3
quote:Laten we het maar op een uitspraak van vreugde houden
Op woensdag 4 februari 2004 10:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat?
ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv
quote:!!!!!!!
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
Multiplayer trailerftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv
* pakt emmer en dwijl om de rotzooi op te ruimen
Dit wordt zó über online
quote:Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Op woensdag 4 februari 2004 13:01 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
!!!!!!!
* pakt emmer en dwijl om de rotzooi op te ruimen
Dit wordt zó über online
quote:Ga je hem ook halen Gijs?
Op woensdag 4 februari 2004 13:07 schreef Bastard het volgende:
Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Dat is humor, spanning en een hoop gevloek verzekerd!
quote:Dat denk ik toch wel..
Op woensdag 4 februari 2004 13:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga je hem ook halen Gijs?
quote:Zeer zeker weten!
Op woensdag 4 februari 2004 13:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Dat is humor, spanning en een hoop gevloek verzekerd!
* SHERMAN gaat hem denk ik ook halen.
Hoe heet die andere die pas uit gekomen was Splinter Cell Rainbow Six ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door SHERMAN op 04-02-2004 14:20]
quote:Kheb geen idee wat je bedoelt, Sherminator.
Op woensdag 4 februari 2004 14:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ziet er zeer goed uit.* SHERMAN gaat hem denk ik ook halen.
Hoe heet die andere die pas uit gekomen was Splinter Cell Rainbow Six.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb geen idee wat je bedoelt, Sherminator.
Het was ook zo game van Tom Clancy (zijn trouwens hele mooie games net als de boeken) Die heette Rainbow six ofzo
quote:Rainbow Six 3 zeker? Compleet ander soort spel dan Splinter Cell eigenlijk...bij SC gaat het meer om het solistenwerk en onzichtbaarheid
Op woensdag 4 februari 2004 14:22 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Het was ook zo game van Tom Clancy (zijn trouwens hele mooie games net als de boeken) Die heette Rainbow six ofzo
quote:Geil, geil, geil!
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
Multiplayer trailerftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv
quote:Ik net niet, maar het geluid stond uit
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geil, geil, geil!
Ik kreeg kippenvel...
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:10 schreef Bastard het volgende:
Dat denk ik toch wel..
helemaal met die bonnen die ik heb gehad van Microsoft.
Dat wordt weer genieten met Live Gijs!
quote:Krijg nu al een strakke plasser!
Op woensdag 4 februari 2004 14:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat wordt weer genieten met Live Gijs!
quote:Zo kan'ie wel weer he...
Op woensdag 4 februari 2004 15:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Krijg nu al een strakke plasser!
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Krijg nu al een strakke plasser!
quote:Fanboy
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Whehehehehe,
.
waarom gun je je mede-gamers niet gewoon ook plezier
[Fanboy modus slaat terug]
Alsof ik zo'n kut doos koop om een speel ene paar maandjes eerder te spelen. En wij hebben The twin snakes en jullie lekker niet
[/Fanboy modus]
Zie je hoe irritant?
Maar ik denk dat hij Cubers/PSX'ers maar aan het plagen was. Er zal geen haat ofzo achter zitten
quote:Ja, nu is ie nog leuker geworden
Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:Zie je hoe irritant?
quote:
Lalo Schifrin, the Argentine composer famed for the "Mission: Impossible" TV theme, has won numerous awards for his movie scores and other compositions. He also has become the latest Hollywood luminary to embrace video games, having written the instrumental theme to Ubi Soft's "Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow."Yahoo News
quote:Gijs.. verkeerde topic.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef HomerJ het volgende:
Twin snaker word ook best goed:
quote:mja klopt, kom er achter dat ik het overal en altijd verkeerd schrijf (/schreef)
Op zaterdag 14 februari 2004 13:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is het niet Fisher in plaats van Fischer Xrenity? (sig)
quote:Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=176
Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.
Er zijn btw nieuwe screens!
http://www.gamershell.com/hellzone_XBox_Splinter_Cell_Pandora_Tomorrow.shtml
vooral deze:
!!
quote:Anders ik wel (niet)
Op dinsdag 17 februari 2004 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet wachten!
quote:Dennis deed ook de stem in deel 1 al, althans, ik herkende hem bijna meteen als Lambert
Op dinsdag 17 februari 2004 17:38 schreef CloudStrife het volgende:
Dennis Haysbert (David Palmer) doet ook een stemmetje:
[..]Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=176
Staat stom genoeg NIET om IMDB....
To quote Sam:
"goody..."
quote:huh? wat ga je spelen? (toch niet PT he?)
Op woensdag 18 februari 2004 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Godver, ik ga vanavond gewoon van 2100 tot 2400 spelenTo quote Sam:
"goody..."
quote:Anders zwaait er wat!
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef Xrenity het volgende:
(toch niet PT he?)
[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 18-02-2004 18:16]
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:06 schreef Xrenity het volgende:
Mocht jij PT gaan spelen moet je ons morgen natuurlijk uitgebreid vertellen hoe het was
Geile site overigens Xrenity!
Ff de sysrequirements...
quote:
1. Min Requirements:Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go2. Recommended Requirements:
Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go3. Supported chipsets:
ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go4. Not Supported:
GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad
http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=723100331&m=805102622
quote:haha
Op woensdag 18 februari 2004 18:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zozo Xren wat zijn we aan het doen...http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=723100331&m=805102622
quote:nee, deel 1 natuurlijk
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef Xrenity het volgende:[..]
huh? wat ga je spelen? (toch niet PT he?)
quote:Waar precies?
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
nee, deel 1 natuurlijk
Zit nog immer vast
quote:waar dan?
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
nee, deel 1 natuurlijk
Zit nog immer vast
deel heb ik pas nog op hard ff doorlopen.. is echt veel te makkelijk als je de levels kent..
quote:6 mins terug voor je gepost
Op woensdag 18 februari 2004 19:48 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
waar dan?
deel heb ik pas nog op hard ff doorlopen.. is echt veel te makkelijk als je de levels kent..
quote:Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
Op woensdag 18 februari 2004 20:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is dat bij dat detectiepoortje met aan de linkerkant die bewaker in dat kantoortje Skull?
quote:dat hele level is te doen zonder dat het alarm een keer af gaat...
Op woensdag 18 februari 2004 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
daarachter is een grote hal, pom pom pom alle lichten uitschieten, verder lopen, staat een vent bij een kopieer machine, voorbijgaan als ie niet kijkt, linksaf trapje af, daar staat een camera, licht uit schieten, doorlopen, savegame, dan staan er 2 mannetjes, afleiden en neerslaan, dan staat er links op het einde een sentry met flares, en in het kantoortje zit een lift, lift ga je mee naar boven, en daar kom je in een hal waar je 2 mensen ziet monteren/luisteren, daar kom je zo voorbij, dan een zaaltje met cubicles, kantoor 501 (oid, ik noem maar wat) daar jat je gegevens, maar daarna moet je de eigenaar opjagen tot ie door 2 deuren gaat aan het eind van die gang... Kom ik daar en schiet ik de lampen uit dan gaat het alarm juist af, mijn laatste. Probleem is dat er minimaal 2x daarvoor ook het alarm af lijkt te moeten gaan
waar gaat het alarm verder nog af dan??
quote:Tot hier gaat alles goed
Op woensdag 18 februari 2004 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
daarachter is een grote hal, pom pom pom alle lichten uitschieten, verder lopen, staat een vent bij een kopieer machine, voorbijgaan als ie niet kijkt, linksaf trapje af, daar staat een camera, licht uit schieten, doorlopen, savegame, dan staan er 2 mannetjes, afleiden en neerslaan, dan staat er links op het einde een sentry met flares, en in het kantoortje zit een lift, lift ga je mee naar boven, en daar kom je in een hal waar je 2 mensen ziet monteren/luisteren, daar kom je zo voorbij, dan een zaaltje met cubicles, kantoor 501 (oid, ik noem maar wat) daar jat je gegevens
Voor de rest...
spoiler:
Edit:
Dat stukje nadat je Lambert hoort met zijn "good work, Fisher" ben ik gewoon doorgekomen door telkens 1 lamp uit te schieten, waardoor die guard in de hoek op onderzoek uitgaat en die sla ik dan neer... Easy... Tis alleen aan het eind van die gang waar je links een klein hoekje hebt met Area 51 geheimen en rechts nog een deur, zodra ik die laatste deur probeer te bereiken gaat het alarm af, en tot nog toe was dat mijn laatste...
quote:KAN, maar kogels zat dus gewoon de shaduw in lokken en neerslaan
Op donderdag 19 februari 2004 01:10 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Je hoeft daar geen lamp uit te schieten. De bewaker is zo scheel als het maar kan, dus gewoon van schaduw naar schaduw...
Affijn, ik heb er zon half uurtje over gedaan om zonder alarm van de power backup-room naar het einde te komen, ik moet vaker snachts spelen...
quote:Japs, klopt, maar tot die tijd moeten we in wetsuit achter de TV zitten he...
Op donderdag 19 februari 2004 11:10 schreef Bastard het volgende:
Gaat toch over Pandora Tomorrow hier?
quote:is dat wel zo..? weet iemand dat?? of scpt op de cube online gaat op de meeste sites staat van wel maar de pu denkt van niet. Terwijl op de sites staat dat ubi soft het bevestigd heeft??? kan iemand het nog volgen??
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef gieling het volgende:
ook wel cool dat ie op de cube online gaat
godver, broertje heeft sinds kort ook een account, nou post ik elke keer per ongeluk op zijn naamquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:29 schreef Xnimez het volgende:
Is dit dan echt de eerste post in deze draad sinds het nieuwe forum? tssk!
on-topic:
Waarom duurt het nog zo laaahaaang
en daar gaan dan je postaantallenquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
godver, broertje heeft sinds kort ook een account, nou post ik elke keer per ongeluk op zijn naam![]()
de downloadable content missies of de laatste 3 standaard missies?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:36 schreef Skull-splitter het volgende:
nog 3 missies te gaan iig...
1e keer dat je het speelt, en vooral op sommige klote stukjes waar je volgens je indicator onzichtbaar bent wordt je zo voor je sodeflikker geschotenquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
CIA vond ik wel enigszins meevallen Skull...soms wat tricky maar viel voor de rest goed mee
Ik heb ook een GayCube..quote:Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:
blaaaaaaaaaaat
Mijn broertjes ook, maar die zijn ondanks mijn zeer beperkte spellenverzameling stinkend jaloers...quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb ook een GayCube...
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:53 schreef HomerJ het volgende:
[Fanboy-modus]
Mijn broer heeft een X-box maar tog speelt hij vaker Metroid prime ,Mario kart en Resident evil op mijn cube
[/Fanboy-modus]
Downloadable content??quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:07 schreef Tain het volgende:
[..]
de downloadable content missies of de laatste 3 standaard missies?
splinter cell 1 heeft op de xbox 3 missies die je via xbox live kan downloaden (of de classic aanschaffen dan staan ze op de disc)quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Downloadable content??
WTF??
wat mot ik met een X-box?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
splinter cell 1 heeft op de xbox 3 missies die je via xbox live kan downloaden (of de classic aanschaffen dan staan ze op de disc)
No way! Voor zulke games moet je gewoon een perfecte besturing hebben en dan kan alleen met een muis/trackball. 3D games op een spelconsole spelen gewoon voor geen meter.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Xbox speelt fijner(Alleen richten is accurater op de PC)
ja!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, jij gaat beweren dat sluipen (toch net iets belangrijker dan een grove camerabeweging) lekker gaat door constant te scrollen...
is meningquote:Ik heb beide versies gespeeld, vind Xbox gewoon lekkerder...
Vind ik niet...quote:Het hele spel is ook gewoon op console gebouwd
mwah, hoef je imo niet onderuitgezakt op een bank te zittenquote:Daarnaast is het echt een spel om onderuitgezakt op de bank te spelen, stijf van de zenuwen sta je toch
Waarom begrijp ik het eerste deel van die zin niet helemaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Heb nu gehoord dat het 20 minuten duurt op een ambassade, schijnt suprmooi te zijn, ik ga deze zeker halen!
splinter cell 1?quote:Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ben inmiddels in het 3e level.. Wat een heerlijk spel![]()
Nee, sonic, brainiacquote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
splinter cell 1?
Jah ey, in welk topic zitten we dudequote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
splinter cell 1?
Whehehehe grappenmakerquote:Op zondag 29 februari 2004 22:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Jah ey, in welk topic zitten we dude.
Pandora dus
Tzal welquote:Op zondag 29 februari 2004 22:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Jah ey, in welk topic zitten we dude.
Pandora dus
Ik ookquote:Op maandag 1 maart 2004 17:13 schreef Xrenity het volgende:
huh, kom net bij de FRS vandaan en zag idd dat hij er stond, natuurlijk gelijk meegenomen, toppie!
/edit
wou dat het al zo ver was
Low-poly modellen en dus redelijk hoekig...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:00 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoe bedoel je?
woei!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
SC: PT multiplayer movies:
http://streamingmovies.ig(...)030104_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_05_wmvlow.wmv
Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Pardon? Lighting en shaduwen zien er verschrikkelijk goed uit hoor...
Ik heb mijzelf verbannen van het bekijken van dergelijk materiaal of het lezen van enige storylines...ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.
Ik heb ze gezien, zo heel slecht zijn ze niet hoor... Niet slechter dan enig ander spel wat al uit is iig...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.
kvond het er anders top uitzienquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef BMH het volgende:
Ik heb net een heel stuk uit de multiplayer mode gezien van SC2 op de Xbox. Ik moet zeggen dat het voor een spel die deze maand uitkomt afschuwelijk uit ziet! Lightning klopt nog voor geen meter, schaduwen zien er ook niet uit. Best wel jammer. Hopelijk fixen ze het.
Die schaduwen zijn enorm verouderd. Je ziet ze vooral bij eerste generatie Playstation 2 games. Ik vind het schandalig dat ze deze schaduwen gebruiken in een game waar schaduwen en lichteffecten de trademark is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien, zo heel slecht zijn ze niet hoor... Niet slechter dan enig ander spel wat al uit is iig...
Eh, right... Ik wil niet zeiken, maar per pixel lighting is pas net nieuw en is voorlopig het enige wat er kwa kwaliteit bovenuit komt, maar dit is dus NIET first gen Playstation 2 shaduw werk...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Die schaduwen zijn enorm verouderd. Je ziet ze vooral bij eerste generatie Playstation 2 games. Ik vind het schandalig dat ze deze schaduwen gebruiken in een game waar schaduwen en lichteffecten de trademark is.
jaja, bij elkaar 4 minuten aan MP footage!quote:TWO multiplayer videos!
If you've wanted to know more about how the multiplayer mode in Splinter Cell Pandora Tomorrow will work, then today is your lucky day!
We have two gameplay videos to show you. One video is a mission from the spies perspective, whilst the other is from the mercenaries.
Each video has a running time of more than 2 minutes! See them now in the videos section.
Which side will you choose?
Hoihoiquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Is hij al uit dan (Op PC)
Hoi GeFrenzy btw
dit poste ik natuurlijk weer onder de naam van... je weetwel...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:27 schreef Xnimez het volgende:
haha, er zitten nu gewoon al 20+ mensen![]()
'k heb een gamecube... maar ja... dat online gebeuren hé!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
tip: IN de zomer upgraden... Net onder alles kopen wat nieuw is en kwa performance zit je er maar net achter aan, maar dan wel betaalbaar...
Of gewoon een Xbox kopen
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:54 schreef Xrenity het volgende:
Woei! Ik heb de primeur!
(18:52:05) (@Thunak) (Xrenity): you said Microsoft approved the game, does this mean it's gold?
(18:52:23) (@Domitille) yes we are , this was 2 hours ago
quote:Q: (scworld) Is it the same voice actor for Lambert in PT that was in the first one?
A: No, this time we have selected Dennis Haybert. The president in 24 for acting as Lambert.
Q:(samfisher2) How many levels has Pandora Tomorrow?
A: Offline: 8 missions so 20 levels, Online: 8 missions in the master and then maps downloadable on the net.
Q:(CrazyFrezi): Have you visited Indonesia, Isreal, and all other missions locations?
A: Yes, Of course, whereas it was before starting the development of the game or for east timor when developping it.
Q:(scribble-gamer7-com) With the original Splinter Cell you were accused of stealing gameplay ideas from the
metal gear solid series. Do you feel this is a fair critism?
A: Who said that? I do think in SC2 we will be the one accusing, especially because of the online part.
Q(duffman): PoP, one of last year's best game to me, had one of his strongest points in hi-esay-to-master,
yet very flexible control: dont you think having fewer buttons to remember adds to the capability of "feeling the tenstion"? Will something be done in SC2 to simplify controls?
A: Yes, the controls have been simplified, but accessibilit is not only with the controls, the mission over system is different.
The first reason why we have worked alot on the pad configuration is because we have the online and offline gameplay to handle.
The second is because we have new moves to master. The idea is to accomplish visually strickinh actions without touching more than twice the pad.
Q:(not|Pork): What was/is your role in the development of SC:PT?
A: I am the producer of the game. I coordinate the 80 persons on the project.
Q:(|MgA|) Will the XBox version includes support for 7.1 sound?
A: We are 5.1
Q:(XBG-Lola) Will there be downloads for Xbox Live? And will we have to pay for them?
A: Oh yes. Online maps, as much as humanely possible.
Q:(Weinberg): It has been rumoured that the NGC version will feature online play. Is this correct?
A: I can not say a final no, but I am not far from saying it, no. All the other formats will have on line gameplay of course.
Q (Nip-Zigo): SC was offering to the player the chance to check a Sam Fisher able to perform several movements, which weren't used much. Will this be fixed in PT?
A: Yes: This was our primary objective, no moves are compulsory, you do what you want but you have many moments, places, spots, where you can be amazed and surprise yourself.
The better you get, the more you enjoy having Sam doing as much as possible.
Q(Kung) Which console version will have the best graphics?
A: The idea here is that whatever your consol, you will be blown away. I promise you this will be the case. I am not erally interested in the little console battle though.
Q(irie) Who did the Xbox version, montreal or Shanghai? And what about the other systems?
A: Shanghai and Annecy in France produced and developped SC2 for the XBox and PC format. France is leading the PS2 version, this is to ensure that we make the most of all systems.
Q(Wincia_Ludus) What about the enemy AI they'll use to be more tactical?
A: We have more than enemies in SC2, as we have civillians in the streets in trains, in air post going through their everyday lifes, this means that AI is going further than I see you I take a gun, I shoot you.
For enemies they have now a memory, the're give memory of what has happened, what they have heard, they cover and protect themselves in real time when they feel danger for instanc, this is more stressful, more dense also because you dont want that a civilian gets a bullet in the head because of you.
Q(PS@Zone Eazy...):How is it to work as a woman in the game-business?
A: I think it's the worst nightmare a team can have. This is the cost of being a woman in the industry.
Q(Plebs_NetMag): Do players who know the first part have an advantage?
A: They only know that Nikoladze's dead, if they have finished the first game. They also know that the use of non-lethal gadgets is the more clever way of playing.
Q(Aj6627) Will the first level be a camp which is training and a mission at the same time, like OXM said in their Previews?
A: Yes, we did not want the training to be ie 2 hours in a box doing moves to master the basics.
Q(Axeman) You say there will be civilians in the game. Will the enemies be able to take them as human shields?
A: Yes, they will and they do. The only way to save them is a discreet bullet in the head of the enemy.
Q(irie) will the game ship uncut once again?
A: Yes, the game is the same all over the planet.
Q:(Scworld) Will karmadata(ragdoll physics) be implemented?
A:We have used Karma for a specific part of the gameplay in the jungle and indonesian environments.
Q(PCC) Will the PS2, Xbox and GameCube all be the same this time around?
A: XBox and PC willl be releashed in march: the 25th, PS2 and GC a little bit later.
Q (Xrenity): Will there be a PC demo before release? Or are you planning on one afterwards, like Prince of Persia?
A: We are trying the best we can to make it happen before release.
Q(you-rule) Has SC2 a multiplayer mode?
A: Yes and there is a specific chat about it in 2 weeks, because this mode is worth a whole discussion about it.
Q(Matyus) Will there be part in the game that you have to kill a whole bunch of enemies, such as the first game (abattoir).
A: It is different. You can reach the last maps and play till the last mission without having been seen and without killing one single enemy. The last mission however is a little tricky.
Q (Thunak) Is PT actually SC2 or not?
A:It's SC2, 8 missions off line, 8 missions on line.
Q(ZhP) What's the story behind Pandora Tomorrow?
A: We are in the Tom Clancy universe so the background story is geopolitically based.
East Timor declares independance and refuses to be part of Indonesia. The US back up East Timor as the youngest democracy in the world and send troops to help them. Indonesian gouvernment refuses that and external forces get involved in their own business and finance terrorist groups and Suhadi Sadono to fight them. Their weapon is a biological weapon
Q(Gamevillage.nl) What was the most memorably event for you that happened during the production of PT?
A: The moment the game was approved by Microsoft and went into production because this means holidays for us.
Q(Brain): How many programmers work on PT?
A 80 inclusive programmers, designers, grahists, animators, sound designers, testers and me.
Q (Xrenity) You said Microsoft approved the game, does this means it's gold?
A: Yes we are, this was two hours ago. The PC version is also gold.
Q(Wincio_Ludus) What will be the optimal specs for PC version? We will see better the Nvidia or ATo graphic cards?
A: P4, 256MB RAM , 3D 64 Meg is recommanded.
Q (sismo) is it true that the game will rock?
A: Yes, reviews are amazing, so it's not me saying this.
Q (EliteKullerkeke) Will there be a Xbox lan multiplayer?
A: Yes, it will be
Whehehequote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...+ creativiteit = [afbeelding]
Jammer hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
Is dat ding te koop?
tering!
/edit
tis dus een rendertje
Voor 35 euro had ik hem ook wel gekochtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer he![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...+ creativiteit = [afbeelding]
Wow, heb je dan geen shit in je ogen zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
tis dus een rendertje
nope. Met tom clancy gebeurt dat wel vaker.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
Mjah, temeer omdat John de Mol behoorlijk zijn aandelen Ubisoft heeft aangedikt, en gezien Ubisoft de laatste tijd het jonge gezin voor gezien laat en steeds meer trendsettende spellen op de markt pleurtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Gelukkig, want dat was echt RAMP....quote:Op zondag 7 maart 2004 18:07 schreef Xrenity het volgende:
Net op gammo kwamen er wat beelden, en je kan nu ook deuren openen terwijl je iemand tilt
Good lord was dat ja...viel mij ook al opquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Lambert heeft het over een of andere generaal die opzich wel van enige belang is, maar Fisher klinkt in het stukje "My god!" (of was het "Good Lord!"?) alsof ie het echt erg vindt, maar Who is he laat blijken dat ie hem A- niet kent en er B- niet om maalt verder...
idd, ben de X-box versie al wel tegengekomen maar nog geen PC versie..quote:Op zondag 7 maart 2004 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Beta is tijdje geleden gelekt, modders (xboxen dus) kunnen hem dus al spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |