quote:Dat was niet de tip die mij op het spoor bracht. Wel ijsqueen en de tip van Kozzie! Dat was echter een lijstje waar jij toevallig (?) mee kwam.
Op vrijdag 19 december 2003 20:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..][POLslowchat #119] Politieke flauwekul! LOL!
Joh.
quote:Nu hoeven we alleen maar te zoeken naar posts in SEX van Arinna en dat soort dingen.
Op vrijdag 19 december 2003 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat was niet de tip die mij op het spoor bracht. Wel ijsqueen en de tip van Kozzie! Dat was echter een lijstje waar jij toevallig (?) mee kwam.
Maar nu we het weten gaan we dat niet uitbuiten door ons kinderachtig te gedragen.
quote:Is dat de volgende tip?
Op vrijdag 19 december 2003 20:12 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nu hoeven we alleen maar te zoeken naar posts in SEX van Arinna en dat soort dingen.
Maar nu we het weten gaan we dat niet uitbuiten door ons kinderachtig te gedragen.
quote:Ik hoop voor Hero niet dat ze frigide is...
Op vrijdag 19 december 2003 20:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
Arinna is de god van ... ?
quote:http://www.nissaba.nl/godinnen/beschrap.htm#Arinna
Op vrijdag 19 december 2003 20:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
Arinna is de god van ... ?
Misschien was het voor Heros toch beter geweest om het op de meet te melden, want nu wordt het publiekelijk bediscussierd.
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
http://www.nissaba.nl/godinnen/beschrap.htm#Arinna
Misschien was het voor Heros toch beter geweest om het op de meet te melden, want nu wordt het publiekelijk bediscussierd.
quote:pardon?
Met de naam 'zonnegodin van Arinna' werd verwezen naar de Hoerritische godin Hebat.
en das dan ook het laatste wat ik over d'r zeg, en trek gewoon nog een biertje open
quote:Zelfs ik heb niet van die kinderachtige reacties. Dat zegt heel veel.
Op vrijdag 19 december 2003 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:pardon?
quote:Nou weer snel uitloggen en inloggen Sidekick!
Op vrijdag 19 december 2003 20:24 schreef pbagger het volgende:[..]
Zelfs ik heb niet van die kinderachtige reacties. Dat zegt heel veel.
![]()
![]()
quote:Dit is stuitend. Dit betekend dat er geen open biertje meer in jouw handen lag. Kan jij met door ontwenning bibberende handen wel een biertje openmaken?
Op vrijdag 19 december 2003 20:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:en trek gewoon nog een biertje open
Aaah!: ik log niet de hele tijd in als pbagger. Dat hoeft niet, maar om het profiel het wijzigen was het wel even nodig, en daarna vergat ik weer onder Sidekick door te gaan. Dat is me ook wel eens gebeurd bij een andere kloon (niet yeeter).
quote:gniffel, ik ben wel wat gewend, ben vanochtend zelfs eerst wezen zwemmen, voordat ik naar me gesprek ging. Ik ga me leven beteren. Feck, moet ik dalijk een AA kloon aanmaken
Op vrijdag 19 december 2003 20:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dit is stuitend. Dit betekend dat er geen open biertje meer in jouw handen lag. Kan jij met door ontwenning bibberende handen wel een biertje openmaken?
code:Top-10 'beste politicus van het jaar 2003'.
J. van Aartsen (VVD, fractievoorzitter) - 89 pt.
J.P. Balkenende (CDA, premier) - 63 pt.
W. Bos (PvdA, fractievoorzitter) - 57 pt.
A. Rouvoet (Christenunie, fractievoorzitter) - 25 pt.
M. Verhagen (CDA, fractievoorzitter) - 17 pt.
J. Marijnissen (SP, fractievoorzitter) - 12 pt.
A. de Geus (CDA, minister Soc. Zkn. en Werkgelegenheid) - 11 pt.
C. Cornielje (VVD) - 11 pt.
K. Vendrik (GroenLinks) - 10 pt.
B. Dittrich (D66, fractievoorzitter) - 9 pt.
J. Eerdmans (LPF) - 6 pt.----------------------------------------------------------------------------------
Top-10 'slechtste politicus van het jaar 2003'.
W. Bos (PvdA, fractievoorzitter) - 52 pt.
M. Verhagen (CDA, fractievoorzitter) 37 pt.
A. Hirsi Ali (VVD) - 30 pt.
J.P. Balkenende (CDA, premier) - 25 pt.
Femke Halsema (GroenLinks, fractievoorzitter) - 15 pt.
A. Kant (SP) - 10 pt.
J. Varela (LPF) - 9 pt.
J. van Aartsen (VVD, fractievoorzitter) - 9 pt.
P. van Heemst (PvdA) - 8 pt.
A. de Geus (CDA, minister Soc. Zkn. en Werkgelegenheid) - 7 pt.
J. Eerdmans (LPF) - 6 pt.
--edit--Mischien dat SK toch gelijk had mbt me trillende handjes ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 19-12-2003 20:46]
quote:Hoe kan iemand zowel in de top3 van slechtste als beste politicus staan??
Op vrijdag 19 december 2003 20:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
volgens enquete netwerkcode:Top-10 'beste politicus van het jaar 2003'.
J. van Aartsen (VVD, fractievoorzitter) - 89 pt.
J.P. Balkenende (CDA, premier) - 63 pt.
W. Bos (PvdA, fractievoorzitter) - 57 pt.
A. Rouvoet (Christenunie, fractievoorzitter) - 25 pt.
M. Verhagen (CDA, fractievoorzitter) - 17 pt.
J. Marijnissen (SP, fractievoorzitter) - 12 pt.
A. de Geus (CDA, minister Soc. Zkn. en Werkgelegenheid) - 11 pt.
C. Cornielje (VVD) - 11 pt.
K. Vendrik (GroenLinks) - 10 pt.
B. Dittrich (D66, fractievoorzitter) - 9 pt.
J. Eerdmans (LPF) - 6 pt.----------------------------------------------------------------------------------
Top-10 'slechtste politicus van het jaar 2003'.
W. Bos (PvdA, fractievoorzitter) - 52 pt.
M. Verhagen (CDA, fractievoorzitter) 37 pt.
A. Hirsi Ali (VVD) - 30 pt.
J.P. Balkenende (CDA, premier) - 25 pt.
Femke Halsema (GroenLinks, fractievoorzitter) - 15 pt.
A. Kant (SP) - 10 pt.
J. Varela (LPF) - 9 pt.
J. van Aartsen (VVD, fractievoorzitter) - 9 pt.
P. van Heemst (PvdA) - 8 pt.
A. de Geus (CDA, minister Soc. Zkn. en Werkgelegenheid) - 7 pt.
J. Eerdmans (LPF) - 6 pt.
bron:netwerk
Meest stuidende vond ik een van de redenden die de kamerleden opgaven om Halsema zo hoog te plaatsen in de slechtste lijst: Ze was op zwangerschapsverlof.
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 19-12-2003 20:49]
quote:Hoe kom je hierbij? Dit is absoluut zo niet ter sprake gekomen in Netwerk? Het is enkel zijdelings gezegd bij de introductie van Halsema dat ze nu tijdelijk op zwangerschapsverlof is, niet als motivatie...
Op vrijdag 19 december 2003 20:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
volgens enquete netwerkMeest stuidende vond ik een van de redenden die de kamerleden opgaven om Halsema zo hoog te plaatsen in de slechtste lijst: Ze was op zwangerschapsverlof.
quote:Helaas staan die opmerkingen niet op de website, maar dat werd wel in de opsomming vermeld waarom ze gekozen zou zijn door sommigen.
Op vrijdag 19 december 2003 20:48 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hoe kom je hierbij? Dit is absoluut zo niet ter sprake gekomen in Netwerk? Het is enkel zijdelings gezegd bij de introductie van Halsema dat ze nu tijdelijk op zwangerschapsverlof is, niet als motivatie...
--edit--misschien dat het wel als verklaring is gegeven waarom ze niet netwerk te woord wou staan, dan heb ik me vergist, maar dan was het wel errug verwarrend.
[Dit bericht is gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 19-12-2003 20:52]
quote:Van je collega's moet je het hebben. Best wel heftig als je iedere dag die lui tegenkomt en je staat in het lijstje van slechtste politicus.
Op vrijdag 19 december 2003 20:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:Meest stuitende vond ik een van de redenen die de kamerleden opgaven om Halsema zo hoog te plaatsen in de slechtste lijst: Ze was op zwangerschapsverlof.
quote:nieuws.nl
Minder bureaucratie moet leiden tot 291 extra agenten 19-12-2003
Een efficiëntere werkwijze en het afschaffen van overbodig geachte regelingen moeten volgens de ministerraad in het beste geval voor 2005 leiden tot 291 extra agenten op straat. Vrijdag stemde de raad in met het voorstel van ministers Johan Remkes van Binnelandse Zaken (VVD) en Piet Hein Donner van Justitie (CDA) om maatregelen te treffen de bureaucratie terug te dringen binnen het politieapparaat.Deze maatregelen komen voort uit het onderzoek 'Minder regels, meer blauw'. De afgelopen maanden zijn regelingen onderzocht die het meest administratief belastend leken. Gekeken is naar opsporing, basispolitiezorg, bedrijfsvoering en -beleid. Als criteria werden noodzakelijkheid en efficiëntie aangehouden. De conclusie van dit onderzoek was dat een aantal regels afgeschaft of vereenvoudigd kon worden.
[Copyright 2003, Novum]
quote:Lachwekkend! Hoeveel steden hebben we zo grof geschat? Dat is dus vrijwel geen enkele agent extra gemiddeld gezien. De kosten die gemaakt worden om die bureaucratie op te heffen kunnen beter gelijk gestoken worden in het werven van nieuw personeel.
Op vrijdag 19 december 2003 21:01 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Bureaucratie verminderen werkt toch kostenbesparend?!
Op vrijdag 19 december 2003 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Lachwekkend! Hoeveel steden hebben we zo grof geschat? Dat is dus vrijwel geen enkele agent extra gemiddeld gezien. De kosten die gemaakt worden om die bureaucratie op te heffen kunnen beter gelijk gestoken worden in het werven van nieuw personeel.
oh, mijn reactie op de beste/slechtste politicus: De ondraaglijke leegte van Wouter Bos
edit:
De ijskoningin heeft vertraging en ik ga haar afhalen op het station
quote:Ik wens je een hete avond!
Op vrijdag 19 december 2003 21:25 schreef Herostratos het volgende:
Heren, ik groet u. Ik ben er weg vanDe ijskoningin heeft vertraging en ik ga haar afhalen op het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |