Waar in NZquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef AeonFlux het volgende:
NL premiere is toch pas 21 december (volgens imdb)
Heb het geluk dat ik in NZ woon, hier draait ie al, hij is hier ook grotendeels opgenomen...
Ga denk ik van 't weekend maar eens kijken, heb gehoord dat ie wel mooi moet zijn maar ik denk dat je uit moet kijken met vergelijken met LOTR... (ondanks het feit dat beide boeken rond dezelfde tijd geschreven zijn; C.S. Lewis en J.R.R. Tolkien waren zelfs vrinden tot op zekere hoogte)
Happy![]()
North Shore, Aucklandquote:Waar in NZ?
Nou ja, ook wel begrijpelijk, omdat dit ook het eerste boek was dat geschreven werd.quote:Op zondag 11 december 2005 05:04 schreef AeonFlux het volgende:
SneakyNeaky wrote:
[..]
North Shore, Auckland![]()
En waar in NZ woon jij dan poohyHeb trouwens die postzegels nog niet gezien.
Vond de film ook zeer indrukwekkend, alleen weer jammer dat ze niet gewoon met het eerste boek beginnen, maar ja kan altijd nog weer een prequal komen (net zoals The Hobbit nog verfilmd kan worden als prequal op LOTR...)
The Lion, the Witch and the Wardrobe is het eerste boek!quote:Op zondag 11 december 2005 05:04 schreef AeonFlux het volgende:
SneakyNeaky wrote:
Vond de film ook zeer indrukwekkend, alleen weer jammer dat ze niet gewoon met het eerste boek beginnen, maar ja kan altijd nog weer een prequal komen
Jij kunt ook nooit eens in een film-topic reageren zonder te vermelden dat je weer ergens een rip vandaan hebt, he?quote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb de duitse xvid-rip gezien; mooie film
Binnenkort op mn CRT-beamer op bioscoopformaat thuis kijken
Jup. Bloodless. Al verwacht ik dat een bepaalde scene wel wat schokken teweeg zal brengen bij de kinders...quote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
ah een kinderfilm.
Dus in die vechtscene's valt het geweld tegen.
Geen afgehakte hoofden
quote:Op zondag 11 december 2005 22:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij kunt ook nooit eens in een film-topic reageren zonder te vermelden dat je weer ergens een rip vandaan hebt, he?
Ik wil niet perse zeggen dat het een kinderfilm is!quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jup. Bloodless. Al verwacht ik dat een bepaalde scene wel wat schokken teweeg zal brengen bij de kinders...
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef MadGuy het volgende:
een superspoiler van 9 minuten lang. Het ziet er mooi en sprookjesachtig uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bevers waren het leukste van de hele film.
quote:Op woensdag 14 december 2005 02:02 schreef Hymn het volgende:
Hmm, mwah.
Zitten paar stukken bij waar je echt een grote "wtf?" bij neer kan zetten.
Char dev was 0,00001.
Lekker gristelijk thema die door je strot wordt gerost.
Ontzettend veel cliches in het verhaal.
CG was uber, en tevens ook de enigste reden waarom ik hem heb afgekeken.Laat me raden, je hebt nog nooit van de boeken gehoord en je hebt werkelijk géén idee dat het een kinderfilm isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bevers waren het leukste van de hele film.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:27 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt nog nooit van de boeken gehoord en je hebt werkelijk géén idee dat het een kinderfilm is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |