gelukkig gaat t weer beginnen: 19-06 2004!!!!!!!!!!!!!
quote:Waldrock is HET metalfestival (als ik mij niet vergis) in NL ergens in de middle of nowhere halverwege Leeuwarden en Groningen in het schone plaatsje Bergum.
Op vrijdag 19 december 2003 01:58 schreef navvy het volgende:
Voor de niet- kenners: wat is Waldrock?
Vorig jaar mocht ik aanwezig zijn op dat fantastische feest en het is mij uitstekend bevallen (logisch met Iron Maiden als afsluiter )
edit: overigens wordt het dus zwaar crisis nu he? Je krijgt Arrow Rock Festival in het weekend ervoor (kosten: slechts EUR 50 per dag ) en dat weer
. Dat wordt prio's stellen
quote:burgum
Op vrijdag 19 december 2003 07:27 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Waldrock is HET metalfestival (als ik mij niet vergis) in NL ergens in de middle of nowhere halverwege Leeuwarden en Groningen in het schone plaatsje Bergum.
quote:oeeeee interesant!!!!
Op vrijdag 19 december 2003 13:20 schreef Tokus het volgende:
Testament heeft als 1 van de eerste bands bekend gemaakt dat ze daar spelen.
quote:ook al zo interesant!!!
Op vrijdag 19 december 2003 13:53 schreef Summoner het volgende:
Het gerucht gaat dat Satyricon op Waldrock 2004 zal spelen, als dat het geval is dwing ik mezelf om heen te gaan.
quote:nou alsjeblieft niet zeg.. wat een vreselijke band is dat.
Op zaterdag 20 december 2003 01:25 schreef pennyroyaltea het volgende:
ik hoop eigenlijk stiekem dat epica komten nog n paar favorieten van me natuurlijk (kan er ff n wonder gebeuren en laat kurt weer terug komen uit de dood
lol
quote:vind jij
Op zaterdag 20 december 2003 12:03 schreef OphiOn het volgende:[..]
nou alsjeblieft niet zeg.. wat een vreselijke band is dat.
ik niet
maar om gelijk te gaan kotsen
waldrock:
Mjah op het forum van Wâldrock loopt ook het gerucht dat Cradle of Filth en Cannibal Corpse zouden komen. Maar of het waar is?
Doe mij ook nog maar Arch Enemy. Maakt voor de rest niet veel uit, als het maar weer net zo gezellig wordt als vorig jaar! Ik ben sowieso wel van de partij!
quote:Lekker wijf man. En nog van jouw leeftijd ook.
Op zaterdag 20 december 2003 12:03 schreef OphiOn het volgende:
nou alsjeblieft niet zeg.. wat een vreselijke band is dat.
quote:Zet je spellingscontrole es aan.
Op zondag 21 december 2003 01:34 schreef Summoner het volgende:
In Flames zou wel erg cool zijn, idd Evol_Cookie.
quote:Alleen voor In Flames zou ik al gaan
Op zondag 21 december 2003 01:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik hoop in In Flames, hebben een nieuw album over enkele maanden (2 ofzo). Lijkt me erg leuk
Hatebreed bijvoorbeeld.
quote:
Op zondag 21 december 2003 01:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Lekker wijf man. En nog van jouw leeftijd ook.
downthesun
Chimaira
Ill Nino
Hatebreed
Agresion
Jaya the Cat
Dry Kill Logic
Machine Head
Biohazard
en nog wel veel meer, maar die kan ik zo snel niet bedenken.
quote:Cradle of Filth is inmiddels bevestigd, evenals Cannibal Corpse. Testament was al bekend.
Op zondag 21 december 2003 21:09 schreef OphiOn het volgende:
aub geen Cradle Of Filth![]()
quote:Vet. Cannibal Corpse heeft dan ook al een nieuw album uitgebracht. Even een knokploegje regelen om Dani van het podium af te slepen.
Op maandag 22 december 2003 22:05 schreef Tokus het volgende:[..]
Cradle of Filth is inmiddels bevestigd, evenals Cannibal Corpse. Testament was al bekend.
quote:Dat zijn nou leuke berichten!
Op vrijdag 19 december 2003 13:53 schreef Summoner het volgende:
Het gerucht gaat dat Satyricon op Waldrock 2004 zal spelen, als dat het geval is dwing ik mezelf om heen te gaan.
En wat een ongeloofelijke kutsmiley is dat trouwens. .
Eisregen mag van mij wel komen...
quote:Eerder tussen Leeuwarden en Drachten,
Op zaterdag 20 december 2003 01:06 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
burgum
ergens tussen leeuwarden en sneek
Tool
Soulfly
Nog beter:
KoRn
quote:Hopelijk de band en niet het weerverschijnsel...
Op dinsdag 23 december 2003 13:12 schreef Diverse_Reality het volgende:
Eisregen mag van mij wel komen...
Maar hoorde ik nou iets over Metallica?
quote:Hoop dat het weer net zulk mooi weer word als de vorige keer.
Op dinsdag 23 december 2003 19:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Hopelijk de band en niet het weerverschijnsel...
![]()
quote:Ik heb al zo'n schijthekel aan de hele dag staan, pissen tegen van die onnozele pilaren en de voortdurend rondlopen met een plens cd's die ik zodra ik het terrein betreed bij de metal market haal, zou er ook nog eens slecht weer bij moeten komen...
Op dinsdag 23 december 2003 19:44 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Hoop dat het weer net zulk mooi weer word als de vorige keer.
quote:Zijn cd's daar dan veel goedkoper of zo? Heb ik dan zeker net ff gemist vorige keer.
Op dinsdag 23 december 2003 19:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb al zo'n schijthekel aan de hele dag staan, pissen tegen van die onnozele pilaren en de voortdurend rondlopen met een plens cd's die ik zodra ik het terrein betreed bij de metal market haal, zou er ook nog eens slecht weer bij moeten komen...
quote:Ja E_T
Op zaterdag 20 december 2003 12:06 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Ik ga lekker ook heen, samen met nog een paar anderen o.a Naj [toch Naj] en broertje en nog een paar.
quote:Heu
Op dinsdag 23 december 2003 19:52 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ja E_T
. I ga mee.
.
quote:Leuk en gezellig ja, prijs/qualiteit verhouding is aardig okay, hangt van je smaak af though, en bovenal is het altijd gezellig
Op vrijdag 19 december 2003 11:16 schreef Wolter het volgende:
Is dat leuk? Gezellig? Woon er redelijk in de buurt.. Krijg er elk jaar alleen erg weinig van mee.. wat is de verhouding prijs/kwaliteit? Of gaat t voornamelijk voor de gezelligheid?
quote:En sociaal en milieuvriendelijk, qua bekertjes.
Op dinsdag 23 december 2003 19:55 schreef Graveland het volgende:[..]
Leuk en gezellig ja, prijs/qualiteit verhouding is aardig okay, hangt van je smaak af though, en bovenal is het altijd gezellig
quote:Er staan stands van mailorderbedrijven als Displeased en labels, cd's zijn daar voor normale bedragen als 13/14 euro te kopen, en goedkoper. 'Tis gewoon leuk, zo'n klein beursje.
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Zijn cd's daar dan veel goedkoper of zo? Heb ik dan zeker net ff gemist vorige keer.
quote:Willen wij, omwille van het metal houden van metal, geen nu metal festival van waldrock maken aub?
Op dinsdag 23 december 2003 19:38 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Afsluiters??Tool
Soulfly
Nog beter:KoRn
quote:En god zij dank heb ik nog nooit zo'n tray tegen de kop gekregen.
Op dinsdag 23 december 2003 19:56 schreef tvlxd het volgende:[..]
En sociaal en milieuvriendelijk, qua bekertjes.
quote:Ik ook niet, maar ik werd er wel helemaal gek van.
Op dinsdag 23 december 2003 19:58 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
En god zij dank heb ik nog nooit zo'n tray tegen de kop gekregen.
.
quote:Precies... het mooie van Waldrock is dat alles lekker gemengt is.
Op dinsdag 23 december 2003 19:57 schreef Graveland het volgende:[..]
Willen wij, omwille van het metal houden van metal, geen nu metal festival van waldrock maken aub?
niks persoonlijks verder
quote:Tool is geen nu-metal hoor....
Op dinsdag 23 december 2003 19:57 schreef Graveland het volgende:[..]
Willen wij, omwille van het metal houden van metal, geen nu metal festival van waldrock maken aub?
niks persoonlijks verder
quote:dat is het punt niet
Op dinsdag 23 december 2003 20:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Precies... het mooie van Waldrock is dat alles lekker gemengt is.
.
quote:Linkin Park ofzo zou idd niet echt geschikt zijn voor Waldrock. Maar soulfly ofzo noem ik niet echt nu-metal.
Op dinsdag 23 december 2003 20:01 schreef Graveland het volgende:[..]
dat is het punt niet
sommige bands zijn gewoon te clean voor waldrock
Korn was er al voor veel andere hedendaagse metal bands, en waarom noemen ze Korn dan nu-metal???????
quote:is 't wel
Op dinsdag 23 december 2003 20:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Linkin Park ofzo zou idd niet echt geschikt zijn voor Waldrock. Maar soulfly ofzo noem ik niet echt nu-metal.
.
quote:Ben ik het niet echt mee eens. In hoeverre lijken Linkin Park en Soulfly op elkaar. Niet echt veel. Soulfly is heel andere muziek, en echt geen nu-metal.
Op dinsdag 23 december 2003 20:16 schreef Graveland het volgende:[..]
is 't wel
quote:Pardon? Korn heeft Nu Metal uitgevonden.
Op dinsdag 23 december 2003 20:08 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Nee en Korn is ook geen nu-metalKorn was er al voor veel andere hedendaagse metal bands, en waarom noemen ze Korn dan nu-metal???????
quote:ook geen metal
Op dinsdag 23 december 2003 20:21 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Ben ik het niet echt mee eens. In hoeverre lijken Linkin Park en Soulfly op elkaar. Niet echt veel. Soulfly is heel andere muziek, en echt geen nu-metal.
quote:Het zijn de grondleggers van het genre!!! Klopt.
Op dinsdag 23 december 2003 20:24 schreef OphiOn het volgende:[..]
Pardon? Korn heeft Nu Metal uitgevonden.
quote:Hou toch op man, Korn is geen nu-metal. Linkin Park is nu-metal. vergelijk de laatste twee albums maar eens met elkaar [meteora met take a look in the mirror].
Op dinsdag 23 december 2003 20:24 schreef OphiOn het volgende:[..]
Pardon? Korn heeft Nu Metal uitgevonden.
quote:Jij bent hilarisch!
Op dinsdag 23 december 2003 20:27 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Hou toch op man, Korn is geen nu-metal. Linkin Park is nu-metal. vergelijk de laatste twee albums maar eens met elkaar [meteora met take a look in the mirror].
quote:Straus en Bach vergelijken.
Hou toch op man, Korn is geen nu-metal. Linkin Park is nu-metal. vergelijk de laatste twee albums maar eens met elkaar [meteora met take a look in the mirror].
quote:Ik ken hem IRL. Hem overtuigen is nogal Mission Imposible like.
Op dinsdag 23 december 2003 20:29 schreef OphiOn het volgende:[..]
Jij bent hilarisch!
quote:en dat komt op waldrock, das hetzelfde als de types die door HIM worden aangetrokken
Op dinsdag 23 december 2003 20:29 schreef OphiOn het volgende:[..]
Jij bent hilarisch!
quote:HeHe.
Op dinsdag 23 december 2003 20:30 schreef Graveland het volgende:[..]
en dat komt op waldrock, das hetzelfde als de types die door HIM worden aangetrokken
quote:Overtuigen? Is dat zelfs nog nodig dan? Je weet geen donder van metal als je beweerd dat
Op dinsdag 23 december 2003 20:30 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ik ken hem IRL. Hem overtuigen is nogal Mission Imposible like.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 23-12-2003 21:05]
Naast twee podia voor de bands, wordt er op het festivalterrein tevens ruimte gecreëerd voor een televisiescherm waarop het Europees voetbal (Nederland Tsjechië) gevolgd kan worden.
Wat vindt de gemiddelde waldrock ganger hier nou van?
Op zich vind ik het een leuk idee voor de mensen die het echt niet willen missen, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat het geluid het hele festival terrein over gaat, want ik ben niet zo'n voetbal fan namelijk.
En btw Tool is geen festival band en het lijkt me sowieso sterk dat ze in 2004 gaan touren aangezien ze dan waarschijnlijk met het nieuwe album bezig gaan.
quote:Hmm ben naast metalliefhebber ook nog wel voetballiefhebber in redelijke mate, dus wat mij betreft niet eens zo'n slecht idee. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe dit geregeld wordt. Als er tijdens de wedstrijd tevens een goeie band aan het optreden is kies ik daarvoor. Bij deze wil ik dan ook de waldrock organisatie verzoeken om cradle te programmeren tijdens Nederland-Tsjechie
Op dinsdag 23 december 2003 21:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zag op www.festivalinfo.nl het volgende bericht:Naast twee podia voor de bands, wordt er op het festivalterrein tevens ruimte gecreëerd voor een televisiescherm waarop het Europees voetbal (Nederland Tsjechië) gevolgd kan worden.
Wat vindt de gemiddelde waldrock ganger hier nou van?
Op zich vind ik het een leuk idee voor de mensen die het echt niet willen missen, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat het geluid het hele festival terrein over gaat, want ik ben niet zo'n voetbal fan namelijk.
En btw Tool is geen festival band en het lijkt me sowieso sterk dat ze in 2004 gaan touren aangezien ze dan waarschijnlijk met het nieuwe album bezig gaan.
quote:Ja, gezellig wanneer ze verliezen.
Op dinsdag 23 december 2003 22:37 schreef OphiOn het volgende:
ik heb er niets optegen.. en ook perfect voor de sfeer lijkt mij zo.
quote:Juistem! Het moet niet gekker worden.
Op dinsdag 23 december 2003 21:46 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, leuk voor de voetbalfans maar ik wil er geen last van hebben.
quote:Ojee strax zijn dr hooligans!
Op woensdag 24 december 2003 02:25 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, gezellig wanneer ze verliezen.
quote:*Wacht nog even met kaartje kopen*
Op woensdag 24 december 2003 02:43 schreef Summoner het volgende:
Cannibal Corpse fans + pissed off hooligans = ...You do the math.
quote:*kan niet wachten*
Op woensdag 24 december 2003 02:44 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
*Wacht nog even met kaartje kopen*
quote:
Op woensdag 24 december 2003 02:25 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, gezellig wanneer ze verliezen.
Daar gaan we even niet van uit dan.
Verder ben ik wel te spreken over Cannibal Corpse, hoewel ik eigenlijk nie naar Waldrock zou gaan. Moet er nog maar eens goed over nadenken, en anders op tijd naar huis mocht de afsluiter nie mijn smaak zijn zoals vorig jaar....
quote:kreeg bevestiging via mail van waldrock (de nieuwsbrief) dat TESTAMENT, CRADLE OF FILTH AND CANNIBAL CORPSE komt
Op dinsdag 23 december 2003 19:36 schreef Spleed het volgende:
Type O of HIM, maar die komen vast niet nog een keer...
zeer interesant beginnetje alvast
quote:Dat is al door Tokus vermeld in dit topic.
Op woensdag 24 december 2003 18:06 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
kreeg bevestiging via mail van waldrock (de nieuwsbrief) dat TESTAMENT, CRADLE OF FILTH AND CANNIBAL CORPSE komt
zeer interesant beginnetje alvast
quote:alle steilen zouden er moeten zijn lekker gemengt dus hopenlijk ook lekker gezellig en leer je ook is wat andere bands kennen
Op dinsdag 23 december 2003 20:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Precies... het mooie van Waldrock is dat alles lekker gemengt is.
.
waar je anders nooit over zou denken om naar n concert van ze te gaan
quote:eumm.... (ik van van koRn al jaaaren) ze heeft gelijk is wel nu-metal maar tegenwoordig zit zelfs daar weer verschillen in ik heb zoiets van als t maar goed is (hou van meerdere stijlen dus........)
quote:hmm we worden allemaal door de poppys uitgelachen om onze liefde vooor muziek maar blijkbaar wordt er in de "groep ook nog gelachen als je van n andere band houd dan de rest (ik ook gek van HIM maar ook dol op kittie enz enz (diverse stijlen))
en dat komt op waldrock, das hetzelfde als de types die door HIM worden aangetrokken
ik vind t typerend en niet aardig niet alle HIM fans zijn t zelfde ik zelf ga dansen niet gillen enz enz je heb veel hysteria maar dat hoeft niet te betekenen dat we dat allemaal zijn...........
dank u
(ik zelf hoop dat kittie komt en epica mag ook wel of after forever hmm gazzoleen? of n klasiekertje of zo queenryche?? ) als t maar n goede band is
quote:gadverre
Op dinsdag 23 december 2003 21:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zag op www.festivalinfo.nl het volgende bericht:Naast twee podia voor de bands, wordt er op het festivalterrein tevens ruimte gecreëerd voor een televisiescherm waarop het Europees voetbal (Nederland Tsjechië) gevolgd kan worden.
[/quote]
[/quote]
hmm heb ze toch wel is gezien op festival geloof ik (weet niet zeker meer te veel alcohol toen )
quote:zo ver had ik toen niet gelezen er is veel opgekomen binnen paar daagjes excus dat zag ik net pas
Op woensdag 24 december 2003 18:14 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dat is al door Tokus vermeld in dit topic.
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:35 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
gadverre
hmm heb ze toch wel is gezien op festival geloof ik (weet niet zeker meer te veel alcohol toen )
[/quote]
Mja heb ze ook gezien op een festival, maar ik vind Tool geen festival band. Tool moet fijn in een zaal waar alleen die hard fans zijn, anders heb je snel dat mensen et saai vinden en er doorheen gaan schreeuwen (gebeurt bij echte Tool concerten ook, maar anders...) wat totaal niet bij de gehele Tool ervaring past.
quote:ik ben geen HIM fan. En ik ga wel naar Waldrock.
Iedereen vind maar van KoRn wattie wil [nu-metal of geen nu-metal]. Ik vind het de beste band ter wereld. Punt.
En ik wil geen voetbal tijdens een festival, wie dat voetbal wil zien blijft maar thuis. Of neemt het maar op, download het, weet ik veel.
jullie hebben allebei gelijk
quote:Ik ooknie, ben ook eeeerg benieuwd naar de andere bands.
Op zondag 28 december 2003 01:58 schreef pennyroyaltea het volgende:
kan niet wachten tot de voorverkoop begint op 1 februari
maar voor de rest mn weekend is er niet door verpest
dus..... tot de volgende waldrock
quote:lol ik kwam juist voor de laatste 2 en type o maar ja ieder n eige smaak he
Op maandag 29 december 2003 00:38 schreef OphiOn het volgende:
Er mag van mij wel meer extreme metal komen volgend jaar. Ik kon die lange setlist van Maiden niet volhouden. En bands als HIM, Murderdolls, etc mogen van mij wegblijven.
quote:Ik heb eigenlijk meer zin in het festival dan in het kaartje
Op zondag 28 december 2003 01:58 schreef pennyroyaltea het volgende:
kan niet wachten tot de voorverkoop begint op 1 februari
Maar ik zal waarschijnlijk ook wel weer van de partij zijn hoewel er nog niet echt iets staat wat mij trekt.
quote:Gaaf!
Op woensdag 7 januari 2004 19:03 schreef Xonide het volgende:
Monster Magnet ook aan de lijst toegevoegd.
leuke band om even bij te relaxen .
quote:mij ook nog niet echt alhoewel lijkt me interesant om de 4 die er nu te zijn live te zien (hellaas nog nooit gebeurd) maar ik ga voor de sfeer want die was heerlijk vorig jaar (nu hopen dat t droog blijft
Op woensdag 7 januari 2004 22:46 schreef Yodium het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk meer zin in het festival dan in het kaartje
Maar ik zal waarschijnlijk ook wel weer van de partij zijn hoewel er nog niet echt iets staat wat mij trekt.
ik hoop nog op n paar bands
quote:En wat warmer in de avond, tering wat had ik et koud zeg...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:41 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
(nu hopen dat t droog blijft
)
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 03:29 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
En wat warmer in de avond, tering wat had ik et koud zeg...
quote:En dan nog 2 uur stomdronken staan wachten op een auto die je op komt halen.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:29 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
En wat warmer in de avond, tering wat had ik et koud zeg...
quote:geen last van gehad gewoon lekker tentje induiken (als je hm nog kan vinden
Op zaterdag 10 januari 2004 23:47 schreef OphiOn het volgende:[..]
En dan nog 2 uur stomdronken staan wachten op een auto die je op komt halen.
quote:Ja verdomme
Op zaterdag 10 januari 2004 23:47 schreef OphiOn het volgende:[..]
En dan nog 2 uur stomdronken staan wachten op een auto die je op komt halen.
quote:Dan ga je er idd gewoon heen, ontmoet daar mensen, zet je tent op, en hebt lol
Op maandag 12 januari 2004 11:20 schreef Spleed het volgende:
Tering, ik wil ook. Maar niemand is zo gek om met me mee te gaan...
...dan toch maar wat afspreken met 'het meisje uit Burgum' die ik nog nooit in levende lijve heb gezien...
quote:Gewoon wat onbekende mensen bier geven, maak je vanzelf vrienden
...dan toch maar wat afspreken met 'het meisje uit Burgum' die ik nog nooit in levende lijve heb gezien...
Tot nu toe trekt alleen Monster Magnet me, dus..
quote:* Graveland geeft Evelien bier
Op maandag 12 januari 2004 11:24 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Gewoon wat onbekende mensen bier geven, maak je vanzelf vrienden
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:51 schreef Graveland het volgende:[..]
* Graveland geeft Evelien bier
vrienden worden?
Erg goed praktijkvoorbeeld
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:01 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Erg goed praktijkvoorbeeld
quote:ik ben uit rotterdam helemaal in mn uppie gegaan en je wil niet weten hoe leuk ik t heb gehad....;.
quote:google:
Op maandag 12 januari 2004 14:44 schreef Graveland het volgende:
Als jullie nix tegen NSBM types hebben wil ik best een biertje komen zuipen
quote:
National Socialist Black Metal (NSBM) and Nazi black metal bands and ideology, including
an analysis of how NSBM differs from traditional white power music and ...
quote:Testament!
Op maandag 12 januari 2004 11:24 schreef ParanoidEv het volgende:
quote:Hey, ik ben eerlijk
Op maandag 12 januari 2004 15:05 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
google:
[..]
quote:je bent nog altijd in een identiteitscrisis verwikkeld he, tussen SP tomaat en heel erg rechtse sukkel.
Op maandag 12 januari 2004 14:44 schreef Graveland het volgende:
Als jullie nix tegen NSBM types hebben wil ik best een biertje komen zuipen
quote:Mag ik even ja
Op maandag 12 januari 2004 15:14 schreef Tokus het volgende:[..]
je bent nog altijd in een identiteitscrisis verwikkeld he, tussen SP tomaat en heel erg rechtse sukkel.
HIER kan je stemmen !
quote:Wat spelen jullie?
Op woensdag 14 januari 2004 13:35 schreef cleany het volgende:
jullie kennen ons niet, maar we heten Screech en het zou gaaf zijn als jullie voor ons zouden stemmen !HIER kan je stemmen !
we geven wel gegarandeerd eens show en een performance die blijft hangen...
quote:er heeft al eerder punk op waldrock gestaan hoor
Op woensdag 14 januari 2004 14:08 schreef cleany het volgende:
punk...past natuurlijk eigenlijk niet op Waldrock, maar ja...we geven wel gegarandeerd eens show en een performance die blijft hangen...
quote:Waarom zou ik op een waardeloos punk bandje stemmen?
Op woensdag 14 januari 2004 13:35 schreef cleany het volgende:
jullie kennen ons niet, maar we heten Screech en het zou gaaf zijn als jullie voor ons zouden stemmen !HIER kan je stemmen !
quote:doe het dan genuanceerd man
Op woensdag 14 januari 2004 14:14 schreef OphiOn het volgende:[..]
Waarom zou ik op een waardeloos punk bandje stemmen?
quote:Hebben jullie ergens materiaal online staan?
Op woensdag 14 januari 2004 14:12 schreef cleany het volgende:
oke...eerlijk antwoord...
quote:waarom meteen nu weer waardeloos ?
Op woensdag 14 januari 2004 14:14 schreef OphiOn het volgende:[..]
Waarom zou ik op een waardeloos punk bandje stemmen?
quote:Klinkt leuk
Op woensdag 14 januari 2004 14:09 schreef cleany het volgende:
het lijkt dus een beetje op Children Of Bodom....
quote:Ik zal eens wat van internet roggelen als er wat staat, Of heb je toevallig samples misschien stem ik wel
Op woensdag 14 januari 2004 15:57 schreef cleany het volgende:
oke de zang is matig en ik ben een van de 2 dus ik kan het zeggen (goede zangers zijn zo schaars), maar volgens mij zijn we muzikaal zo slecht nog niet als punkbandje zijnde. Ik vraag me ook af of het wel verstandig is om een link achter te laten...we zijn nu eenmaal geen gave metalband die in elk nummer 3 solo`s stopt, maar we hebben wel een performance op het podium...
En natuurlijk vette metal in de trant van Mudvayne en Machine Head.
Hee Cleany, treden jullie welles in Friesland op? Misschien kom ik dan eens kijken. Punk rules.
[Dit bericht is gewijzigd door Eibert_Tigchelaar op 14-01-2004 17:26]
quote:Ik niet.
Op woensdag 14 januari 2004 17:20 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Ik hoop ook dat er punk komt op Waldrock.
quote:Machine Head is wat mij betreft ook welkom.
En natuurlijk vette metal in de trant van Mudvayne en Machine Head.
quote:Nieuwe album al gehoord [naja nieuw], ik kan em nergens meer vinde, en mijn vrienden hebben em ook niet
Op woensdag 14 januari 2004 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:Machine Head is wat mij betreft ook welkom.
quote:bij elke normale winkel is het album te vinden.
Op woensdag 14 januari 2004 17:34 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Nieuwe album al gehoord [naja nieuw], ik kan em nergens meer vinde, en mijn vrienden hebben em ook niet
Imperium ken ik wel [clip] en die is retestrak!
quote:dan zal ik morgen nog maar eens kijken.
Op woensdag 14 januari 2004 17:36 schreef Tokus het volgende:[..]
bij elke normale winkel is het album te vinden.
quote:Say hallo to Finntroll!!!!
14-01- 2004hallo wâldrockers
Het tempo van de totstandkoming van de line up ligt al bijna net zo hoog als de snelheid waarmee FINNTROLL zijn mengeling van metal, punk., folk en 'humppa'' over de zonnige weilanden van Burgum uit gaat storten.
[Dit bericht is gewijzigd door Xonide op 14-01-2004 20:13]
quote:Ah dat is leuk.
Op woensdag 14 januari 2004 20:12 schreef Xonide het volgende:[..]
Say hallo to Finntroll!!!!
Op de camping was het een heel ander verhaal, daar was het wel zwaar ok. Lijkt wel of er gewoon wat paupers uit de buurt heengingen om even een dagje te rellen ofzo
Voor Cannibal Corpse alleen ga ik niet naar het Noorden afrijden. Cradle of Filth al tig keer gezien, en die waren eigenlijk alleen leuk in de Baroeg toen 'Vempire' net uit was. Maar wie weet, voor een Slayer wil ik er nog eens over nadenken.
--edit: amusante, doch ontoelaatbare flame--
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 14-01-2004 22:18]
En als je niet van geduw houdt moet je niet tijdens Maiden vooraan gaan staan.
quote:Wel naar de Friese als het goed is.
Op woensdag 14 januari 2004 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Alsof de organisatie naar de locals uit die lijst kijken als ze dr al op letten.
quote:Waar ik allemaal bij in de Pitt heb gestaan, Cannibal Corpse, Slayer, Sick of it All, Madball etc... ben wel wat gewend. Het was ook geen pitt, het waren gewoon losers die zo van de kaart waren dat ze niet eens door hadden dat ze tegen iedereen opbeukten.
Op woensdag 14 januari 2004 22:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ik heb nooit geen last gehad van dronken metalboeren or what so ever.. ik ben de laatste 2 keer geweest, en ik vind die sfeer daar gewoon goed.En als je niet van geduw houdt moet je niet tijdens Maiden vooraan gaan staan.
En een beetje slammen vind ik ook nog HEEL wat anders dan met 10 man 2 andere gasten finaal in elkaar beuken, was geen gezicht meer te herkennen, was 1 grote rode waas. Nee, heel gezellig, met al die Noordelijke proleten daar.
quote:Die 10 gozers moeten ze dan inderdaad direct wegschoppen. Dronken metalboeren...tja, wat doe je eraan. Heb ik verder geen problemen mee. Noordelijke proleten? Het hadden net zo goed brabanders kunnen zijn. Dus dat is onzin.
Op woensdag 14 januari 2004 23:00 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Waar ik allemaal bij in de Pitt heb gestaan, Cannibal Corpse, Slayer, Sick of it All, Madball etc... ben wel wat gewend. Het was ook geen pitt, het waren gewoon losers die zo van de kaart waren dat ze niet eens door hadden dat ze tegen iedereen opbeukten.
En een beetje slammen vind ik ook nog HEEL wat anders dan met 10 man 2 andere gasten finaal in elkaar beuken, was geen gezicht meer te herkennen, was 1 grote rode waas. Nee, heel gezellig, met al die Noordelijke proleten daar.
Maar goed, ik heb hele andere ervaringen met Waldrock, de een ziet en maakt ook meer mee dan de ander.
quote:Nieuwe album is geweldig. Live waren ze in november ook erg goed. Dus graag nog een keer komende zomer.
Op woensdag 14 januari 2004 17:34 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Nieuwe album al gehoord [naja nieuw], ik kan em nergens meer vinde, en mijn vrienden hebben em ook niet
Imperium ken ik wel [clip] en die is retestrak!
quote:we hebben nog geen demo`s verstuurt naar zalen in Friesland, maar we zouden het wel leuk vinden....ik heb wel eens in Sfinks opgetreden....
Op woensdag 14 januari 2004 17:20 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Ik hoop ook dat er punk komt op Waldrock.En natuurlijk vette metal in de trant van Mudvayne en Machine Head.
Hee Cleany, treden jullie welles in Friesland op? Misschien kom ik dan eens kijken. Punk rules.
oke...de website dus voor niet-punkhaters en ik heb al gewaarschuwd voor de zang, niet zeggen dat ik dat niet gedaan heb ! op cd schijnt het trouwens beroerder te klinken dan live...
Screech Website
quote:Proxy Error
Op donderdag 15 januari 2004 01:17 schreef cleany het volgende:[..]
we hebben nog geen demo`s verstuurt naar zalen in Friesland, maar we zouden het wel leuk vinden....ik heb wel eens in Sfinks opgetreden....
oke...de website dus voor niet-punkhaters en ik heb al gewaarschuwd voor de zang, niet zeggen dat ik dat niet gedaan heb ! op cd schijnt het trouwens beroerder te klinken dan live...
Screech Website
Reason: Error reading from remote server
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.48 (Unix) Server at www.screech.tk Port 80
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:42 schreef Kamphuys het volgende:
Het klinkt cliche, maar al grote Brabantse boeren die altijd op Dynamo kwamen waren lomp, maar wel gemoedelijk lomp. .
Ga naar http://waldrock.no-ip.org/bandpoll/list.php3 en vink 37 StabwoundZ aan als jij vindt dat wij op Wâldrock moeten staan.
Je kunt slechts één keer stemmen!
Thankz a lot for voting and supporting!!!
Spread the word! Vote 37!
Greetz Mike,
37 StabwoundZ
P.S. Moderator...Alleen jammer van het slotje zojuist, ben hier niet alleen maar om mijn band te promoten...daarvoor heb ik me niet geregistreerd!
quote:Prima, oke!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:05 schreef FlaymzZ het volgende:
P.S. Moderator...Alleen jammer van het slotje zojuist, ben hier niet alleen maar om mijn band te promoten...daarvoor heb ik me niet geregistreerd!
Het gaat erom dat het niet gebruikelijk is om voor zo'n oproep aparte topics te openen, al kun je natuurlijk altijd een topic openen over je band.
quote:ik vond t wel gezellig en ik ben geen boer (** rotterdammer met trots**) ik ga weer hoe dan ook want t was wel gezellig maar je moet er wel voor open staan natuurlijk
Op woensdag 14 januari 2004 21:02 schreef Kamphuys het volgende:
Kweenie of ik nog ga dit jaar. Vorig jaar was top met Type 'O en Maiden, ik ga echt niet voor de 'gezelligheid' en voor de 'sfeer'. Mijn hemel, nog nooit zo'n klotesfeer gezien bij een metalfestival, dronken boeren die elkaar op hun kop stonden te rammen, kloteboeren die met teveel speed op iedereen stonden weg te duwen vooraan. Waar is het goede oude Dynamo-gevoel gebleven? Op Waldrock in ieder geval ver te zoeken.Op de camping was het een heel ander verhaal, daar was het wel zwaar ok. Lijkt wel of er gewoon wat paupers uit de buurt heengingen om even een dagje te rellen ofzo
Voor Cannibal Corpse alleen ga ik niet naar het Noorden afrijden. Cradle of Filth al tig keer gezien, en die waren eigenlijk alleen leuk in de Baroeg toen 'Vempire' net uit was. Maar wie weet, voor een Slayer wil ik er nog eens over nadenken.
--edit: amusante, doch ontoelaatbare flame--
Over Finntroll heb ik al goede dingen gehoord, die heb ik @ Lowlands 2001 helaas gemist, misschien dit jaar op Waldrock wel, alleen weet ik nog niet zeker of ik ga, moet ook nog ff kijken of er mensen zijn die meewillen
Wel alvast iedereen veel plezier gewenst daar
quote:Shiva, als in de band uit Roden en omstreken? Beter bekend als de plaatselijke Nirvana?
Op zondag 18 januari 2004 14:04 schreef sannyyy het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
de site doet t weer(van waldrock...) so...
doe plz 1 van de 3 stemmen op:SHIVA
ik heb 2 demosongs toegestuurd gekregen..
en ze zijn goed! They need your vote..
ga naar:
http://waldrock.no-ip.org/bandpoll/list.php3
en ons eerste doel is 250 stemmen..![]()
ze hebben nu al meer stemmen dan:
Muse, Foo Fighters, limpbizkit, Audioslave, Ramstein, enz..
kisssss
Sanny..
quote:ZKR..
Op zondag 18 januari 2004 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Shiva, als in de band uit Roden en omstreken? Beter bekend als de plaatselijke Nirvana?
quote:eeeeeeeey..
Op zondag 18 januari 2004 14:10 schreef OphiOn het volgende:
Nou dit topic lijkt wel een promoot je band topic. Elke bagger band denkt echt even op waldrock te gaan spelen.
quote:Sorry kan niet meer, heb al gestemd.
Op zondag 18 januari 2004 14:17 schreef sannyyy het volgende:[..]
ZKR..
ze komen uit: leek.. en ze zijn cool
dus k zou zeggen.. STEM
quote:Ask je friends om op ze te stemmen
Op zondag 18 januari 2004 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Sorry kan niet meer, heb al gestemd.
Tis wel leuk om es te zien idd, heb ze nu zo'n 3 keer gezien ofzo, omdat ik ook uit de buurt van Leek kom. Ik vermaak me dr altijd wel mee.
Veel beter dan bij DOA, maar das mijn mening....
quote:Nee die vraag ik al op Nomen te stemmen, is meer mijn muziek
Op zondag 18 januari 2004 14:23 schreef sannyyy het volgende:[..]
Ask je friends om op ze te stemmen
haha... help us shiva promoten
kisss..
sanny
Ik dacht, ik deel dit gerucht even. .
quote:oke lijkt me relaxt
Op donderdag 22 januari 2004 20:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
!!!!!!!!!! GERUCHT !!!!!!!!!!
Er gaat een gerucht rond dat Dream Theater mischien ook gaat optreden op wâldrock. Het kán kloppen, ze zijn dan in Nederland.Ik dacht, ik deel dit gerucht even.
.
quote:interesant gerucht nu ook hopen dat t niet bij n gerucht blijft
Op donderdag 22 januari 2004 20:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
!!!!!!!!!! GERUCHT !!!!!!!!!!
Er gaat een gerucht rond dat Dream Theater mischien ook gaat optreden op wâldrock. Het kán kloppen, ze zijn dan in Nederland.Ik dacht, ik deel dit gerucht even.
.
quote:Oh, dat hoop ik eigenlijk wel.
Op zaterdag 24 januari 2004 02:14 schreef pennyroyaltea het volgende:
interesant gerucht nu ook hopen dat t niet bij n gerucht blijft
quote:
EXODUS Confirmed For Holland's WALDROCK Festival - Jan. 24, 2004
Reunited San Francisco Bay Area thrashers EXODUS are the latest band confirmed for this year's installment of the Waldrock festival, set to be held June 19, 2004 in Bergum, Holland. Also scheduled to appear are MONSTER MAGNET, TESTAMENT, CRADLE OF FILTH, CANNIBAL CORPSE and FINNTROLL. A total of 14 acts will perform at the event, which is expected to draw around 12,000 metalheads.
quote:Idd, wat een aanfluiting was dat op Wacken
Op dinsdag 27 januari 2004 23:37 schreef Summoner het volgende:
Twisted Sister? Mooi, tenminste ook wat tijd om uit te rusten.
quote:Maar Graspop speelden ze weer de sterren van de hemel, zoals met Type-O wel vaker het geval is.
Op woensdag 28 januari 2004 09:14 schreef Graveland het volgende:[..]
Idd, wat een aanfluiting was dat op Wacken
net als Type O vorig jaar op Waldrock
quote:ik vond type o wel redelijk klinken vanaf waar ik stond
Op woensdag 28 januari 2004 09:14 schreef Graveland het volgende:[..]
Idd, wat een aanfluiting was dat op Wacken
net als Type O vorig jaar op Waldrock
quote:*grinnik*
Op donderdag 22 januari 2004 00:09 schreef Tokus het volgende:
Je moet gewoon op Crossfietsniksia stemmen.
Maarre tja Waldrock klinkt best leuk alhoewel My Dying Bride ook wel even mag langs komen
quote:Constant Paranoia is tenminste nog een echte band
Op zaterdag 31 januari 2004 10:14 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
*grinnik*
Of constant paranoia
quote:Jammer.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Sjongejongejonge Within Temptation is bevestigd... *zucht*
quote:wat een kutbands zeg.....
Sjongejongejonge Within Temptation is bevestigd... *zucht*Ook Exodus, en Transport League...
quote:HEY MAN KOMOP
Op dinsdag 10 februari 2004 15:43 schreef OphiOn het volgende:[..]
wat een kutbands zeg.....
(Cannibal Corpse heb ik wel zin in, overigens)
Heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat niemand minder dan de heer Marilyn Manson waarschijnlijk de hoofdact word.
Dat word dus weer lekker op tijd naar huis.
quote:arggg.... nee! laat die relnicht a.u.b. weg blijven.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:52 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
GERUCHT!!!!!Heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat niemand minder dan de heer Marilyn Manson waarschijnlijk de hoofdact word.
quote:ik ook wel, nieuwe album is echt goed!
Op dinsdag 10 februari 2004 15:47 schreef Graveland het volgende:[..]
HEY MAN KOMOP
WE GAAN ECHTE BLACK METAL ZIEN BIJ COF!!(Cannibal Corpse heb ik wel zin in, overigens)
quote:Ik doe mijn spikebanden aan en doe oogschaduw op
Op dinsdag 10 februari 2004 16:22 schreef OphiOn het volgende:[..]
ik ook wel, nieuwe album is echt goed!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik doe mijn spikebanden aan en doe oogschaduw op
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef Summoner het volgende:
Within Temptation is teh s0x0rs!
quote:Nou met die combi krijg je allemaal verkapte breezaahsletjes en verkapte sukkels
GERUCHT!!!!!Heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat niemand minder dan de heer Marilyn Manson waarschijnlijk de hoofdact word.
quote:Ja, en die avatar van jouw is ook niet echt bevorderlijk, of wel dan?
Op dinsdag 10 februari 2004 21:10 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
[..]Nou met die combi krijg je allemaal verkapte breezaahsletjes en verkapte sukkels
quote:Hij kan 't ook niet helpen
Op dinsdag 10 februari 2004 23:34 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ja, en die avatar van jouw is ook niet echt bevorderlijk, of wel dan?
quote:ik wil niet dat jij komt....
Op dinsdag 10 februari 2004 21:13 schreef Blackraven het volgende:
van mij mag MM wel komen hoor
quote:Hou ff op met provoceren, stoere internet-krijger.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:36 schreef OphiOn het volgende:
ik wil niet dat jij komt....
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:43 schreef OphiOn het volgende:
wat een kutbands zeg.....
quote:nee he die heb ik al zo vaak gezien na 1 x is t al genoeg dan weet je wel hoe ze zijn
Sjongejongejonge Within Temptation is bevestigd... *zucht*Ook Exodus, en Transport League...
quote:moet die publieksgeile ook komen
quote:Nee, ehh jij bent hier de MM-fan.
Op woensdag 11 februari 2004 03:04 schreef Summoner het volgende:[..]
Hou ff op met provoceren, stoere internet-krijger.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:23 schreef OphiOn het volgende:[..]
Nee, ehh jij bent hier de MM-fan.
that'll show him
quote:Boeiuh. Hoef ik tenminste m'n pis niet zo lang op te houden.
Op woensdag 11 februari 2004 14:23 schreef OphiOn het volgende:
Nee, ehh jij bent hier de MM-fan.
EXODUS
TRANSPORT LEAGUE
WITHIN TEMPTATION
MY DYING BRIDE
Nu krijg ik er toch echt wel zin in!!!!
quote:satansnaam
Op donderdag 12 februari 2004 16:13 schreef metalschaap het volgende:
What the piep? Komt within temptation in satansnaam nog op waldrock doen. Iedereen heeft het album onderhand al een miljard keer gehoord en wt al een miljoen keer zien spelen dus liever after forever
quote:EXODUS
Op donderdag 12 februari 2004 15:39 schreef Yodium het volgende:
Nieuwe bands bekend!!EXODUS
TRANSPORT LEAGUE
WITHIN TEMPTATION
MY DYING BRIDENu krijg ik er toch echt wel zin in!!!!
Waldrock 2004 is op 19 juni en de volgende bands zijn al bevestigd:
Cradle Of Filth
Testament
Cannibal Corpse
Monster Magnet
Finntroll
Twisted Sister
Exodus
Within Temptation
Transport League
My Dying Bride
Dat zijn er 10 dus ik verwacht nog 4 bands waarvan er twee uit Friesland komen. Ik hoop maar dat er nog iets intressants bij zit. Tot nu toe vind ik alleen My Dying Bride echt leuk, en ik ben ook wel benieuwd naar Finntroll.
Edit: sorry pennyroyaltea, foutje
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 12-02-2004 19:58]
quote:19de toch
Op donderdag 12 februari 2004 18:51 schreef Yodium het volgende:
Laat ik maar eens even een totaal overzichtje maken.Waldrock 2004 is op 16 juni en de volgende bands zijn al bevestigd:
Cradle Of Filth
Testament
Cannibal Corpse
Monster Magnet
Finntroll
Twisted Sister
Exodus
Within Temptation
Transport League
My Dying BrideDat zijn er 10 dus ik verwacht nog 4 bands waarvan er twee uit Friesland komen. Ik hoop maar dat er nog iets intressants bij zit. Tot nu toe vind ik alleen My Dying Bride echt leuk, en ik ben ook wel benieuwd naar Finntroll.
quote:Me avatar is anders van Cradle of filth, ben blij dat ze komen
Op dinsdag 10 februari 2004 23:34 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ja, en die avatar van jouw is ook niet echt bevorderlijk, of wel dan?
quote:Dat zou mooi zijn
Op donderdag 12 februari 2004 19:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens, wat betreft WT, er komt in mei een nieuw album uit, veelbelovend (afgaande op het materiaal wat mij inmiddels ter ore is gekomen), en ja, harder dan Mother Earth, dus ze zullen, lijkt me, een hele nieuwe playlist hebben.
Ga me nie nog een jaar opofferen als de bands nie zo leuk zijn....
Verder is het natuurlijk altijd gezellig op Waldrock.
Finntroll is erg gaaf in ieder geval. Afgelopen jaar gezien op Graspop.
quote:Ik ga voor My Dying Bride, Testament, Exodus en Finntroll. En tijdens andere bands kan ik eventueel de metal market bezoeken.
Op zaterdag 14 februari 2004 02:32 schreef Summoner het volgende:
Ik ga voor Monster Magnet, MDB en de metal market.
quote:Dat moet natuurlijk andersom zijn, Exodus is de inspiratiebron van Robb Flynn
Op zaterdag 14 februari 2004 09:59 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Exodus [bay area metal zoiets als machine head en unjust
quote:Ja, oke, maar kwa stijl muziek bedoel ik. Er zijn vast meer mensen die Machine Head kennen dan Exodus.
Op zondag 15 februari 2004 10:44 schreef Mark het volgende:[..]
Dat moet natuurlijk andersom zijn, Exodus is de inspiratiebron van Robb Flynn
quote:Dat dacht ik niet. Exodus staat ver boven Machine Head.
Op zondag 15 februari 2004 10:52 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Ja, oke, maar kwa stijl muziek bedoel ik. Er zijn vast meer mensen die Machine Head kennen dan Exodus.
quote:Okee, sorry, mijn fout. Jullie zijn nu niet boos op mij toch?
Op zondag 15 februari 2004 10:59 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dat dacht ik niet. Exodus staat ver boven Machine Head.
quote:Nee hoor, maar aangezien Exodus mijn jeugdhelden zijn, ben ik wat lichtgeraakt op dit punt
Op zondag 15 februari 2004 11:05 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Okee, sorry, mijn fout. Jullie zijn nu niet boos op mij toch?
quote:Ik heb, geloof het of niet, Slapshot altijd erg gaaf gevonden
Op maandag 16 februari 2004 08:26 schreef WaterBlade7 het volgende:
SLAPSHOT
quote:Nou, dan zie ik ze iig nog es
Op maandag 16 februari 2004 11:09 schreef Seborik het volgende:
Het is waarschijnlijk de laatste tour van Slapshot door Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |