abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2003 @ 17:31:11 #1
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_15518653
Website
www.roskilde-festival.dk

Wanneer?
Van 1 tot 4 juli 2004

Waar?
Roskilde, Denemarken. Op zo'n 20 kilometer ten westen van Kopenhagen.

Wat?
Och, alleen maar het coolste meerdaagse festival in Europa. Met rond de 100.000 bezoekers tevens het grootste in Europa. Vergelijk het overigens meer met Lowlands dan met Pinkpop, vanwege de enorme diversiteit aan muziek, maar ook toneel, theater, film &c.

Wie?
Voorlopig zijn er nog maar weinig namen bekend. Wel maakt de officiële website melding van David Bowie en Korn als Grote Namen voor editie 2004. De ervaring van voorgaande jaren leert mij dat je de line-up van Pinkpop goed in de gaten moet houden, veel van die bands doen doorgaans ook Roskilde aan. And then some...

Hoeveel?
Kost dat? Nou, de kaarten zijn er in twee smaken:
- Regular 4-day ticket ¤ 140,00 (Camping access from 30 June 2004 at 08.00)
- Extended 4-day ticket ¤ 155,00 (Camping access from 27 June 2004 at 08.00)
Ik garandeer je dat die drie dagen pre-party extra, voor ¤15, echt de moeite waard zijn

Goed, nav het Pinkpop 2004 topique ook hier:
"Zijn er al geruchten over bands/artiesten, of op wie hoop jij dat er gaan spelen?"

Ikzelf zou heel blij worden als Bad Religion eens weer wat van zich liet horen. Maar daarnaast doe ik ook niet moeilijk over de Audio Bullys, A Perfect Circle, Rammstein [alweer ja], Tool [ook alweer, als Maynard er toch is met APC], Motorpsycho, Sebadoh, Paul van Dyk, Yves Deruyter, Evanescence, Underworld [alweer, gemist in 2000 wegens dubbelprogrammering met Pearl Jam], The Cure [alweer], Godspeed You Black Emperor!, Foo Fighters, Sasha en/of Digweed...

Vul maar aan!

And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_15519108
Gaan jullie helemaal naar denemarken voor bands die je hier ook waarschijnlijk te zien krijgt dan?
  donderdag 18 december 2003 @ 17:49:29 #3
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_15519151
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:48 schreef Maidenfan het volgende:
Gaan jullie helemaal naar denemarken voor bands die je hier ook waarschijnlijk te zien krijgt dan?
Ja. Nee.
Want het is dus de beste Pinkpop-acts PLUS zoveel meer.
[ja, Iron Maiden ook, al twee keer bij weggelopen ]

-edit- ga maar uit van 150 bands, dat is wel heel erg 'PLUS zoveel meer', nietwaar? Maar ja, we gaan er ook een beetje heen omdat het 'vakantie' is. En ik stel me zo voor dat feesten met dronken Nederlanders/Duitsers minder leuk is dan met de Scandinaviërs die je op Roskilde treft. Mijn opvatting hoor, niet wetenschappelijk bewezen

[Dit bericht is gewijzigd door bolivian op 18-12-2003 19:57]

Lissabon!
pi_17119939
Ik ga omdat roskilde zo superfijn is!
pi_17122321
Ik ga met vrienden dit jaar voor het eerst naar Roskilde na al jaren de festivals in Nederland en Belgie bezocht te hebben.

Wat kan ik er zoal verwachten? Faciliteiten op de campings beetje te vergelijken met Lowlands?

donderdag 12 februari 2004 @ 20:59:57 #6
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_17127858
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:51 schreef mouzzer het volgende:
Ik ga met vrienden dit jaar voor het eerst naar Roskilde na al jaren de festivals in Nederland en Belgie bezocht te hebben.

Wat kan ik er zoal verwachten? Faciliteiten op de campings beetje te vergelijken met Lowlands?

Wat wil je er verwachten?
Het grote voordeel is dat je er al zo ver van tevoren kunt zijn, de camping is de maandag voor de start van het festival al toegankelijk.

Ander groot voordeel is dat die Denen niet moeilijk doen over wat je meeneemt het campingterrein op. Als jij met 20 kratten bier aan komt zetten dan zal niemand je vreemd aankijken, glas mag daar. Niet op het festivalterrein uiteraard, maar bij de tent kan het.

En ach, verder is het er de standaard rotzooi na een paar dagen. Maar daar doe je het toch ook een beetje voor, nietwaar.

Lissabon!
pi_17128406
en veel minder doesjessssss
  donderdag 12 februari 2004 @ 21:54:14 #8
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_17129637
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:18 schreef Babbelzz het volgende:
en veel minder doesjessssss
Like who cares.
Lissabon!
pi_17129708
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Het grote voordeel is dat je er al zo ver van tevoren kunt zijn, de camping is de maandag voor de start van het festival al toegankelijk.

Ander groot voordeel is dat die Denen niet moeilijk doen over wat je meeneemt het campingterrein op. Als jij met 20 kratten bier aan komt zetten dan zal niemand je vreemd aankijken, glas mag daar. Niet op het festivalterrein uiteraard, maar bij de tent kan het.

En ach, verder is het er de standaard rotzooi na een paar dagen. Maar daar doe je het toch ook een beetje voor, nietwaar.

Ik hoop de sfeer van lowlands maar dan met nog meer vrijheid, heb tot nu toe alleen nog maar goeie verhalen gehoord dus dat zit wel goed.

Wij komen de zondagmiddag al aan, kunnen niet teveel meenemen want we gaan met vliegtuig maar neem aan dat er een supermarktje op het campingterrein is en anders gaan we een ochtendje goed shoppen in de buurt.

De rotzooi hoort er idd bij anders is het geen echt festival Heb er iig al erg veel zin in!

pi_17129821
Er staan wel leuke namen tussen, zoals Evanescence en Underworld... Godspeed you black emperor... daar is een vriend van me helemaal weg van, ik heb het nog niet aandachtig genoeg beluisterd maar Denemarken vind ik toch íets te ver weg voor die paar bands die ik leuk vind.
Delivered without an information leaflet
pi_17130656
Bij de greencamp het terrein verlaten, dan rechtsaf en je loopt naar ene supermarktje toe
  vrijdag 13 februari 2004 @ 00:08:10 #12
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_17134169
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:25 schreef Babbelzz het volgende:
Bij de greencamp het terrein verlaten, dan rechtsaf en je loopt naar ene supermarktje toe
Klopt, die ontdekten we vorig jaar pas toen we door de drukte bij de parkeerplaatsen bij East omgeleid werden.
Maar dat is prima winkelen inderdaad.
Lissabon!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 00:13:49 #13
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_17134346
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:59 schreef gekke_sandra het volgende:
Er staan wel leuke namen tussen, zoals Evanescence en Underworld... Godspeed you black emperor... daar is een vriend van me helemaal weg van, ik heb het nog niet aandachtig genoeg beluisterd maar Denemarken vind ik toch íets te ver weg voor die paar bands die ik leuk vind.
Eh, dat is mijn wishlist hoor.
De huidige line-up is nog lange van compleet. Ik zou zeggen, check de officiële site anders even.
Lissabon!
pi_17134935
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:13 schreef bolivian het volgende:

[..]

Eh, dat is mijn wishlist hoor.
De huidige line-up is nog lange van compleet. Ik zou zeggen, check de officiële site anders even.

Underworld doet dit jaar geen festivals, Evanescence staat wel al op een festival in portugal dus zou kunnen.

Iedere woensdag worden er nieuwe bands bekend gemaakt op de site.

Hoe gaat men naar Roskilde? Wij gaan dus met het vliegtuig

vrijdag 13 februari 2004 @ 01:47:54 #15
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_17136292
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:36 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Underworld doet dit jaar geen festivals, Evanescence staat wel al op een festival in portugal dus zou kunnen.

Patser.
Neen, wij nemen gewoon de auto. Dat is wel zo prettig wat betreft je mobiliteit in Roskilde zelf. En een relaxed dagje Kopenhagen zit er dan ook in. Maar serieus, om elke keer met al dat bier heen en weer te moeten sjouwen, ik word al moe als ik er aan denk.
Lissabon!
pi_17138111
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:36 schreef mouzzer het volgende:

[..]

wij dit jaar ook, een aantal van ons gaan met de auto waarschijnlijk, handig voor de zooi! andere jaren steeds met de auto geweest.

Zijn jullie in Kopenhagen wel eens in Christiania geweest?

pi_17138122
je kunt ook hele relaxed met de pendelbussen naar station van Roskilde en dan met de trein naar kopenhagen. scheelt je ene boel geld! want parkeren in kopenhagen is DUUURR!
pi_18046867
hmffff... christiania is ws niet meer wat het afgelopen jaren was...
pi_18064095
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ik vond je eerste grote voordeel ook een beetje een nadeel; je bent er een week van te voren, dus een week meer in afval bergen leven, op een camping met minder douche faciliteiten dan Lowlands. (Een beetje een nadeel, ik heb wel erg genoten toen ik er een week van te voren was. ).

En je kunt idd je eigen drank meenemem, dat scheelt heel veel geld. Sterker nog, ik ben langs een tent gelopen waar mensen een eigen tuinperkje hadden aangelegd.
pi_18105459
de week van te voren erzijn is fijnzzzzzz....
wij gaan op maandag heen
pi_18242115
Shit, ik wil dit jaar ook weer. maar ja, m'n vaste partner heeft een vriendinnetje, en die houdt van de Backstreet Boys , dus daarmee ga ik niet naar een festival. Er gaat niets boven Roskilde. Lekker eerst een paar dagen relaxen en vervolgens 4 dagen goede muziek.

Qua sanitaire voorzieningen is het inderdaad wel wat magertjes. Lange rijen voor een warme douche. Dan maar gewoon een koude douche. Sta je meteen tussen de scandinavische meisjes
Zu hause ist alles besser
pi_18242732
haha
pi_18242979
quote:
Op woensdag 7 april 2004 11:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Shit, ik wil dit jaar ook weer. maar ja, m'n vaste partner heeft een vriendinnetje, en die houdt van de Backstreet Boys , dus daarmee ga ik niet naar een festival. Er gaat niets boven Roskilde. Lekker eerst een paar dagen relaxen en vervolgens 4 dagen goede muziek.
Het is ook mogelijk om alleen met je vriend te gaan en zijn vriendin niet mee te nemen...het is maar een idee..
pi_18243643
Dat heb ik ook geopperd. Vervolgens moest ik rennen voor mijn leven
Zu hause ist alles besser
  donderdag 8 april 2004 @ 15:57:16 #25
25470 SoSolid
Danke danke
pi_18277160
Wu-tang komt ook.... met de hele groep wooo das ook in geen tijd meer gebeurt... sja ik kan niet anders was ik zeker gegaan hehe, zoveel dope muziek en sfeer
xxx
pi_18742699
Morgen wordt complete programma bekend gemaakt, zo'n 90 bands erbij. Daar zitten zo goed als zeker Muse, The Darknes en Siscor Sisters bij.
pi_18785169
geen darkness....

http://www.roskilde-festi(...)833215&code=1;code=1

de rest is gaaaahaaaaaafffff!
Binnen 1 jr 3 x muse!
wow
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 mei 2004 @ 02:23:42 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18826113
erg leuke line up, ook mijn complimenten voor het dance gedeelte
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 mei 2004 @ 16:07:23 #29
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_18858325
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:23 schreef rubbereend het volgende:
erg leuke line up, ook mijn complimenten voor het dance gedeelte
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar de Audio Bullys maken veel goed!
Lissabon!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 mei 2004 @ 16:33:16 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18858917
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef bolivian het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar de Audio Bullys maken veel goed! [afbeelding]
en Basement Jaxx, Fatboy Slim , Laidback Luke en Syntax klinkt toch goed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 mei 2004 @ 20:10:30 #31
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_18863968
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en Basement Jaxx, Fatboy Slim , Laidback Luke en Syntax klinkt toch goed
Lissabon!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 mei 2004 @ 21:42:51 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18866682
barbaar
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:17:07 #33
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_18870665
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:42 schreef rubbereend het volgende:
barbaar
Bij gebrek aan fijne techno kan ik weinig anders.
Wat dat aangaat is het niet veel anders dan vorige jaren. Ik bedoel, als je Darren Emerson en Junkie XL al als electronische hoogtepunten van de afgelopen vier jaar moet beschouwen... .

Gelukkig maken de 'echte bands' een hoop goed, .
Lissabon!
pi_18872285
welke camping staan jullie ut liefste?
  maandag 31 mei 2004 @ 12:11:37 #35
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19531646
Zo dan, het is officieel!

Lissabon!
  maandag 31 mei 2004 @ 15:31:08 #36
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19536278
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:11 schreef bolivian het volgende:
Zo dan, het is officieel!

[afbeelding]
en is dat met n georganiseerde reis?? in dat geval ga ik misschien ook
  maandag 31 mei 2004 @ 16:31:34 #37
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19537817
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:31 schreef Timo20 het volgende:

[..]

en is dat met n georganiseerde reis?? in dat geval ga ik misschien ook
Georganiseerd?
Jazeker! Ik hoef alleen nog maar veel en goedkoop bier te organiseren en dan ben ik er klaar voor!

Ofwel neen, dit is geen georganiseerde reis. Dit is 'op eigen houtje'.
Lissabon!
  maandag 31 mei 2004 @ 16:33:18 #38
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19537865
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 02:05 schreef Babbelzz het volgende:
welke camping staan jullie ut liefste?
Ik prefereer Green Camp, daar kom je de minste 'dronken, asociale en stinkende Duitsers' tegen.
Tevens bestaat er een mogelijkheid om je tent weer mee naar huis te nemen, !
Lissabon!
pi_19571979
Jaaaaaaaa...... Greren Camp! Daar ben ik ook dit jaar voor de derde maal!
pi_19571989
Jaaaaaaaa...... Green Camp! Daar ben ik ook dit jaar voor de derde maal!
pi_19778679
Oke, ik heb een paar vragen en ik heb het idee dat ik daar hier wel antwoord op kan krijgen:

Ik las iets over duur parkeren. Is het dan niet net zoals op Lowlands dat er gweoon gratis parkeergelegenheid is?

Is die supermarkt erg duur?
Zodat ik rekening kan houden met het meenemen van geld.

Kan je ook van het terrein af om elders boodschappen te doen of gewoon om andere dingen te doen?

Is het lastig om wiet mee te nemen naar Roskilde, of eigenlijk naar Denemarken?

En dan de belangrijkste vraag:
Het bier!!!! Ik begreep dat Tuborg sponsor is van het festival, maar als ik iets echt niet, maar dan ook echt niet te zuipen vind is het wel dat bier. Dan heb ik nog liever zo'n lauwe Ierse pull. Is dat dan ook gelijk het enigste bier wat daar geschonken wordt?

Als laatste:
Ik heb begrepen dat je dus het beste op GreenCamp kan gaan staan?

Alvast bedankt
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_19779194
ik ga dit jaar ook weer
het is ook gewoon gratis parkeren
je jkunt eigenlijk alles meenemen en hoeft daar bijna niks te kopen
ook wiet dus, lukte ons wel
wij hadden 140 liter bier mee per auto en hebben daar dus bijna niks hoeven te kopen
je kunt per krat kopen en als je 10 dagen gaat (duh) dan heb je tijd zat om ff kopenhagen in te wippen \(met de trein die op festival stopt) om leuk inkopen te doen

en er zijn alleen maar megamooie vrouwen !
niet normaal
pi_19780294
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:33 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ik prefereer Green Camp, daar kom je de minste 'dronken, asociale en stinkende Duitsers' tegen.
Tevens bestaat er een mogelijkheid om je tent weer mee naar huis te nemen, !
Green Camp is dus een speciale camping ofzo? Ik neem een nieuwe tent mee en die wil ik wel weer mee terug
pi_19788584
ja, tent kan mee en weer terug, in ieder geval wel als je op de green camp staat. Als je op de green camp staat en je loopt de camping af, richting de parkeerplaatsen en je slaat rechts in plaats van links af en je loop 500 meter, dan kom je bij een supermarktje uit buiten het terrein... scheelt je ook weer een hoop poen!
pi_19788728
ow ff opletten beste mensen: ik kreeg vorig jaar een drugscontrole, voor de boot van duitsland naar DK.
3 man sterk, gewoon steekproefsgewijs en 2 mensen die je observeerden... ik bood aan dat ze mijn enorme rugzak mochten doorzoeken.... toen konden we vrij snel door...
wiet kun je beter in kopenhagen kopen, in Christiania. Dat was een soort vrij staat, (echt zoals dat was, daar sta je als Nederlander zelfs met open mond te kijken), allemaal kraampjes met bergen wiet en blokken (ter grote van een broden) hasj, wat ze vers voor je af snijden. Nu is de deense politie tegen Christiania een actie begonnen en heb ik online beelden gezien dat er invallen zijn geweest, in januari ofzo? en dat al die kraampjes gesloopt zijn etc... ik denk dat dara in de omgeving nog steeds wel eea te krijgen is.... is verstandiger daar te kijken (maar pas op he, je bent in het buitenland) dan zelf mee te nemen....

wij hadden aan het einde van het festival vorig jaar, nog behoorlijk wat wiet over, en hebben dat weggegeven aan een scandinavier die onze hele weggeef actie totaal niet begreep, maar enorm blij er mee was... het domste wat je kan gebeuren is dat je wiet mee neemt naar nederland en dan gepakt worden natuurlijk...
in principe is Roskilide against drugs... en het gerucht ging dat er vorig jaar ook mensen undercover van de politie op het terrein liepen, maar ik heb er nix van gemerkt, terwijl we toch als 'verdacht' aan te merken waren met onze opvallende Tshirts: Bevare Christiana (behoud Christiania)....
pi_19789509
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Babbelzz het volgende:
ja, tent kan mee en weer terug, in ieder geval wel als je op de green camp staat. Als je op de green camp staat en je loopt de camping af, richting de parkeerplaatsen en je slaat rechts in plaats van links af en je loop 500 meter, dan kom je bij een supermarktje uit buiten het terrein... scheelt je ook weer een hoop poen!
Ik lees net dit op de Roskilde site:
In 2004, Green Camp has been extended to cover the entire camping area. There will be additional camping guards to hand out garbage bags and to inform our guests. We hope this will result in a cleaner festival.

Lijkt erop dat er geen aparte green camping meer is dan.
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:35:18 #47
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19792025
quote:
niet normaal
En ik had toen nog een vriendin, Miel..... pfffff... ontzettend lekkere Zweedse meiden met zo'n heerlijk zang accent....

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:13:04 #48
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19793064
Even voor de goede orde, als je met de auto gaat, kies dan op de heenreis voor de route langs Hamburg - Flensburg om Denemarken in te komen. Bij die grenspost zijn wij al die keren nog nooit gecontroleerd. De terugreis kun je altijd nog met de boot naar Puttgarden, als je van afwisseling houdt.

Vergeet echter niet dat de tolbrug tussen Fyn en Sjaelland, over de Grote Belt, met z'n ¤35 vrij duur is, bijna net zo duur als de boot.

Boodschappen kun je inderdaad prima bij dat winkeltje dat Babbelzz net noemde doen. Daar staat soms zelfs een grote vrachtwagen van waaruit ze enkel bier verkopen, . Mocht je met de auto zijn dan is de Fotex in Roskilde een prima alternatief, met gratis parkeergelegenheid op het dak! En trouwens, rond het festivalterrein is het ook gratis parkeren hoor.

En maak je geen zorgen over dat Tuborg-bier. Dat zal erg koud zijn en dus erg lekker vergeleken met die blikken die je zelf meegebracht hebt, .
Lissabon!
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:14:34 #49
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19793110
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:35 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

En ik had toen nog een vriendin, Miel..... pfffff... ontzettend lekkere Zweedse meiden met zo'n heerlijk zang accent....

Zweeds, Deens, Noors...
Alleen die Finse chicks zijn doorgaans wat dubieuzer, .
Lissabon!
pi_19804238
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:55 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ik lees net dit op de Roskilde site:
In 2004, Green Camp has been extended to cover the entire camping area. There will be additional camping guards to hand out garbage bags and to inform our guests. We hope this will result in a cleaner festival.

Lijkt erop dat er geen aparte green camping meer is dan.
ow... nou ja, het gedeelte waar de green camp is, is op wat afstand, dat zorgt al voor een andere sfeer.
pi_19804250
Tuborg is prima bier!
pi_19808166
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:16 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

niet normaal

Oke dan, en bedankt voor de antwoorden. Ik heb er zin in
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:03:35 #55
25957 Reddiablo
pi_19810130
Carlsberg, Tuborg, Elefant... 3x prima bier!
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:30:01 #56
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19815963
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
Carlsberg, Tuborg, Elefant... 3x prima bier!
Harboe!
Lissabon!
pi_19969394
mijn vrienden gaan zondags...ik ga maandag met het vliegtuig
en morgen hebben we een Pre-Roskildefeestje!
  donderdag 17 juni 2004 @ 22:30:17 #60
25957 Reddiablo
pi_19977808
Mijn god, wat ben ik blij dat ik niet ga... daadwerkelijk alles wat goed is (ik goed vind) staat gelijk geboekt... Wat een domper.
www.3voor12denhaag.nl
pi_19979652
ow, van alles wat ik wil zien, staat er nix tegelijk gepland.... dat scheelt
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:47:05 #62
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19979957
Right on!
Aftrappen met Blonde Redhead, donderdag om half zes!
Lissabon!
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:48:30 #63
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19979990
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:30 schreef Reddiablo het volgende:
Mijn god, wat ben ik blij dat ik niet ga... daadwerkelijk alles wat goed is (ik goed vind) staat gelijk geboekt... Wat een domper.
We zullen je missen, .
Lissabon!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:45:41 #64
25957 Reddiablo
pi_19983725
ik mis Roskilde wel hoor.. 2000 was ondanks alles fantastisch
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:17:05 #66
25957 Reddiablo
pi_19985619
kan niet meer (vrij enzo)

*snik*

Wil je ook plezier voor mij beleven
www.3voor12denhaag.nl
pi_19985636
hehe
ga wel voor 2 lafjes zweedse en deense vrouwen neuken

en voor 2 bier drinken en feesten
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:27:10 #68
25957 Reddiablo
pi_19985829
niet weer kwijt raken he!!

Je hebt geen krat bier garantie.... ik zou voor lafjes kiezen
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 19 juni 2004 @ 02:39:42 #70
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20010539
To whoever it may concern, Finkbräu is officiëel afgeschreven als hét blikbier om mede te nemen naar Denemarken. De eerste keus valt momenteel op Edah's 'Hollandia', à ¤0.45 per blik.
Het scheelt een hoop 'dosepfand' en het is niet eens stuitend!

Hoe denkt men hierover?
Lissabon!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:19:24 #72
25957 Reddiablo
pi_20015859
whatever they serve there!

stelletje Nederlanders!!!

ik zag je nog op tv een tijd geleden trouwens, 'Miel....
Chocomel tijdens de bierweek??!?????
www.3voor12denhaag.nl
pi_20017648
hehe
dat deed ik niet
ik was aan het bellobakken

maar het tijdschema suckt idd
maar dat zien we daar wel

en we nemen per auto 7treetjes bier mee
=7x12 liter = 84 liter per 2 personen
pi_20101810
Weet iemand misschien een overzichtelijk tijdschema wat die op de Roskilde site vind ik maar niks, neem aan dat de band uur spelen?

Nog maar paar dagen en het is zover, heb er erg veel zin in! A
pi_20145912
krijg je als je daar bent!:P

en je kunt het ook op tijd uitprintren, maar idd het is onduidelijk hoe lang bands spelen, meestal 4-5-6 kwartier, soms op roskilde 7 kwartier....
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:51:19 #76
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20156176
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef Babbelzz het volgende:
krijg je als je daar bent!:P

en je kunt het ook op tijd uitprintren, maar idd het is onduidelijk hoe lang bands spelen, meestal 4-5-6 kwartier, soms op roskilde 7 kwartier....
En als je The Cure heet en een 'goedmaak-concert' geeft speel je gewoon negen kwartier!
Lissabon!
pi_20227162
Mijn vriendjes en vriendinnen zijn vandaga vertrokken!Ik vertrek morgen vanaf Rotterdam airport! Nog meer mensen?
  maandag 28 juni 2004 @ 00:26:13 #78
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20240902
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:25 schreef Babbelzz het volgende:
Mijn vriendjes en vriendinnen zijn vandaga vertrokken!Ik vertrek morgen vanaf Rotterdam airport! Nog meer mensen?
Morgenvroeg om negen uur in de auto, .
Lissabon!
pi_20242834
rennen haasten alles nog pakken... 7.15 de deur uit!
pi_20298232
succes met inpakken: voor de mensen die nog moeten reizen!

ik zie jullie allemaal op zondag ochtend (10.00u) in Metropol!

Daar staat FLORiS en de visuals verzorgd door eyesupply
(dus ik ben er ook)
pi_20433863
ik was wel in de metropol, maar dan die van 12.30!
hoe heeft iedereen het gehad?
wat een vuilnisbelt is het geworden he...

top 5

muse
Pixies
Dropkick
franz ferdinand
michael franti
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:18:05 #82
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20448550
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef Babbelzz het volgende:

[...]

wat een vuilnisbelt is het geworden he...

[...]
Het leek wel de koeienschuur bie boer Harms op de boerderie!
Allejeemig, wat een teringbende zeg! Ik ben gelukkig niet één keer onderuit gegaan, .
Die apenkoppen die buikschuivers aan het maken waren zijn geschift!

Anyway, het was een alleszins bevredigende editie. Veel bands gezien, veel genoten.

De top vijf:

• Blonde Redhead
  • Audio Bullys
  • Within Temptation
  • Morrissey
  • Fatboy Slim

Met bijzonder eervolle vermeldingen voor Metropol's resident DJ Nicka, Graham Coxon, Pluramon Featuring Julee Cruise, Laidback Luke en Electrelane!

Teleurstellende optredens waren er wat mij betreft ook, met name die van Korn, Slipknot, Basement Jaxx en de Wu-Tang Clan. En waarom die Denen Baby Woodrose de Orange stage lieten sluiten is mij een raadsel. hadden ze echt niet door dat er ook erg veel niet-Denen aanwezig waren? Nee, dan was The Cure in 2001 een stuk geslaagder.

En trouwens, de Scandinavische vrouwen zijn er dit jaar wederom mooier op geworden, !
  • And so I throw the windows wide /
    Lissabon!
    pi_20451373
    haha en kaler kan ik je vertellen uit mijn douchervaring
      woensdag 7 juli 2004 @ 00:04:32 #84
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20452903
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 23:09 schreef Babbelzz het volgende:
    haha en kaler kan ik je vertellen uit mijn douchervaring
    Dat is uiteraard alleen maar toe te juichen!

Maar zeg eens, welke camping stond jij?
    Ik stond op het M-camp, lekker dicht bij de auto.
    En doorgaans vrij rustig, alhoewel het er in de tijd dat het daar nog Green Camp heette nog relaxter, vrijblijvender en vooral minder brandgevaarlijker was. Maar ach, met al die regen van de afgelopen week was dat niet echt een punt natuurlijk.
    Lissabon!
    pi_20455769
    stond ook op camping M! waar stonden jullie?
    heb in roskilde kaplaarsjes gekocht, meest grandioze uitgave sinds tijden!...
    toen ut green camp was, was alles idd beter!
    Leve de Green camp!
      woensdag 7 juli 2004 @ 16:05:07 #86
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20466904
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 02:41 schreef Babbelzz het volgende:
    stond ook op camping M! waar stonden jullie?
    heb in roskilde kaplaarsjes gekocht, meest grandioze uitgave sinds tijden!...
    toen ut green camp was, was alles idd beter!
    Leve de Green camp!
    X marks the spot, .

Ongeveer dus hè. Vlakbij ons stond een contingent Belgen, tenminste, ze hadden een Belgische vlag en een knipperende gele bouwlamp aan hun partytent bevestigd. Maar goed, Green is natuurlijk best groot, .

Mijn festivalgenoot heeft ook laarzen moeten kopen, hij had enkel lage sportschoenen mee. Gelukkig doe ik het al vier jaar met mijn vertrouwde bergschoenen. Zelfs modderpoelen van tien centimeter diep houden mij niet tegen, .
    Lissabon!
    pi_20469423
    De N van camping, daar stonden wij! Dat knipperende lampje heb ik wel gezien ja!
    ik stond bij een doodshoofdvlag in de buurt!
      woensdag 7 juli 2004 @ 20:23:15 #88
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20472915
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef Babbelzz het volgende:
    De N van camping, daar stonden wij! Dat knipperende lampje heb ik wel gezien ja!
    ik stond bij een doodshoofdvlag in de buurt!
    Dan ben ik ongetwijfeld wel eens bij jou voor de tent langsgekomen om de grootste modderpoelen van de "doorgaande route" te vermijden, . Misschien heb ik nog wel naar je geknipoogd, wie weet, .

Dat betwijfel ik trouwens, ik had m'n ogen voornamelijk gericht op de grond zo'n twee meter voor me, om geen verrassingen tegen te komen.
    Lissabon!
    pi_20473613
    haha ja er was weinig oogcontact zoeken bij dit jaar!
      woensdag 7 juli 2004 @ 20:56:28 #90
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20473853
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 20:49 schreef Babbelzz het volgende:
    haha ja er was weinig oogcontact zoeken bij dit jaar!
    Alhoewel een paraplu ook een bijzonder effectief instrument kan zijn hoor!
    Ik ben meerdere malen vergezeld door dames die een eindje wilden liften, .
    Lissabon!
    pi_20473962

heb je btw nog voetbal gekeken, woensdag?
    Misschien hebben we elkaar daar gezien?
      woensdag 7 juli 2004 @ 21:02:05 #92
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20474070
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 20:59 schreef Babbelzz het volgende:

heb je btw nog voetbal gekeken, woensdag?
    Misschien hebben we elkaar daar gezien?
    Alleen als je op zo'n veldbed zat met nog drie anderen.
    In dat geval zat je twee meter voor me, .

Ik was bijna volledig omringd door mensen die juichten voor Portugal, .
    Lissabon!
    pi_20474203
    nope dat wassik niet.
    ik zat zown 10 -15 meter van het PA af, links op campstage, tussen een bende nederlanders. Opvallendheden: en ja idd voor me portugaljuigers.... weer nog verder links van me, mensen met enorme portugalvlag.... 7 meter rechts van me, stel dronken belgen, waarvan er 1tje compleet out gegaan is van de drank...
      woensdag 7 juli 2004 @ 22:03:52 #94
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20475953
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 21:05 schreef Babbelzz het volgende:
    nope dat wassik niet.
    ik zat zown 10 -15 meter van het PA af, links op campstage, tussen een bende nederlanders. Opvallendheden: en ja idd voor me portugaljuigers.... weer nog verder links van me, mensen met enorme portugalvlag.... 7 meter rechts van me, stel dronken belgen, waarvan er 1tje compleet out gegaan is van de drank...
    Dan zijn we elkaar dus misgelopen, .
    Volgend jaar beter, dan spreken we wat af, .
    Lissabon!
    pi_20477458
    Het lijkt me erg gaaf om ook eens naar Roskilde te gaan...
    Maar wat ik me nu afvraag, wat kost dat?
    Reis + kaartje?
    pi_20481835
    kaartje kost 155 euro, 4 dagen festival, 7 dagen camping en act. voordat het festival begint.
    Reis er naar toe, hangt er vanaf hoe je gaat. Of je met de auto gaat,
    auto + boot, Vliegtuig of anders...
    pi_20500018
    nog een paar plaatjes

zoek de verschillen

en nog wat promo materiaal
      vrijdag 9 juli 2004 @ 00:04:52 #98
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20501087
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2004 23:16 schreef tie-rep het volgende:
    Jij had een perskaart! Mazzelaar, .
    Ik hoop er voor volgend jaar ook weer op.

Dus zo zag het veld bij Orange er dit jaar uit!
    Wat is dat groene spul op de grond? .
    Lissabon!
    pi_20501422
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 00:04 schreef bolivian het volgende:

[..]

Jij had een perskaart! Mazzelaar, .
    Ik hoop er voor volgend jaar ook weer op.
    *ahum*

maak daar maar artiest van.

[/pats-modus]
      vrijdag 9 juli 2004 @ 00:21:25 #100
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20501459
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 00:19 schreef tie-rep het volgende:

[..]

*ahum*

maak daar maar artiest van.

[/pats-modus]
    Ik heb het boekje bij de hand.
    Welke dag/welke tijd?
    Huh?
    Lissabon!
      vrijdag 9 juli 2004 @ 00:22:42 #101
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20501488
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 04:12 schreef tie-rep het volgende:
    succes met inpakken: voor de mensen die nog moeten reizen!

ik zie jullie allemaal op zondag ochtend (10.00u) in Metropol!

Daar staat FLORiS en de visuals verzorgd door eyesupply
    (dus ik ben er ook)
    Ah ok.
    Jij was wél wakker, 's zondag's tegen tienen, .
    Lissabon!
      vrijdag 9 juli 2004 @ 00:23:25 #102
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_20501506
    Die DJ SW, was dat wat?
    Lissabon!
    pi_20501580