quote:Als ik brak opsta heb ik meestal uitgeslapen
Op donderdag 18 december 2003 12:40 schreef SocialDisorder het volgende:
als ik brak opsta heb ik zin om weer te gaan slapen.........
Ik heb altijd een enorme behoefte aan melk of chocolademelk als ik brak ben
quote:Ik heb altijd 2 broodjes met gebakken ei naast m'n bed staan die ik de avond ervoor na het uitgaan klaargemaakt heb, achteraf ben ik dan te brak om het op te eten en val ik in slaap
Op donderdag 18 december 2003 12:42 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de Pepsi X naast mijn bed staan. Zonder dat kom ik er ook niet uit.
quote:Ik stond een keer na een zatte avond op om te ontdekken dat er een zwartgeblakerde pizza in de oven lag
Op donderdag 18 december 2003 12:43 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Ik heb altijd 2 broodjes met gebakken ei naast m'n bed staan die ik de avond ervoor na het uitgaan klaargemaakt heb, achteraf ben ik dan te brak om het op te eten en val ik in slaap
quote:Golden Shower
Op donderdag 18 december 2003 12:41 schreef QOnline het volgende:
Ik neem dan altijd Golden Power van de Aldi. Werkt top
het alcohol verdunnen
quote:Als je slim bent drink je voordat je omvalt in bed een halve liter cola, cola breekt alcohol snel af vanwege het hoge suikergehalte, kortom minder snel een kater, echter...je gaat er wel ongelovelijk snel van zeiken (ik spreek uit ervaring
Op donderdag 18 december 2003 12:38 schreef Kaensterle het volgende:
Als ik brak opsta heb ik altijd enorm zin in cola. Da's meestal geen probleem natuurlijk, maar ik vroeg me af of anderen dit ook hebben, en wat de reden hiervoor kan zijn...
( en water tussendoor)
quote:Ja water zit er tussendoor, klopt.
Op donderdag 18 december 2003 13:56 schreef Ils het volgende:
hehe ik ben dus niet de enige, normaal drink ik nooit frisdrank behalve op zondagmiddag, dan drink ik zo een 1.5 l fles coca cola light weg( en water tussendoor)
quote:LOL
Op donderdag 18 december 2003 14:11 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Ja water zit er tussendoor, klopt.
Een kennis van mij zweert overigens bij een combinatie van twee broodjes haring, een flinke beker cola en een halve rol mentos als afsluiter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |