Valt wel mee, volgens mij. Het is zeker niet zo dat het concert binnen een half uur uitverkocht zal zijn en ik vraag me zelfs af of zijn laatste concerten überhaupt op de avond zelf uitverkocht waren.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef DrDentz het volgende:
Idd.. denken jullie dat het snel uitverkocht zal zijn? Moet je haast maken?
Ja. Zondag en maandag.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Geeft hij nou twee concerten?
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=326&taal_id=1
speelt nooit dezelfde setlist.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef JosD. het volgende:
Heeft iemand misschien de playlist van Bob Dylan, die hij tijdens de tour gaat spelen?
Het is altijd afwachten inderdaad. Dit is een voorbeeld van 15 november dit jaar, in Massachusets:quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
speelt nooit dezelfde setlist.
+ ongeveer 4 euro servicekosten..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef maxor het volgende:
^^ kaartje is 59 euro
http://news.q4music.com/2(...)_tears_by_dylan.htmlquote:Simon Cowell has refuted longstanding rumours that American Idol fan Bob Dylan would appear on the show, and given him one of his famous put-downs at the same time.
Bob Dylan is a longstanding fan of the show and expressed an interest to come on the show back in 2004, but given the X Factor/American Idol billionaire's recent comments on Dylan that now seems somewhat unlikely.
“I’ve never bought a Dylan record,” claims the Idol creator. “A singing poet? It just bores me to tears.” Considering the standard of some of the acts Cowell has supported on The X Factor in the UK, we'd take that with a pinch of salt had he not continued: “I’ve got to tell you, if I had 10 Dylans in the final of American Idol, we would not be getting 30 million viewers a week. I don’t believe the Bob Dylans of this world would make American Idol a better show.”
Haha, was dat maar waarquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga helemaal los bij Like a Rolling Stone.![]()
![]()
Van te voren schreeuw ik "Judas!". Bob zegt dan "I don't believe you. You're liar" En dan gaat ie he. Fucking loud
Volgens mij valt dat wel mee en zijn veel concerten gewoon hetzelfde. maar zekerweten doe ik dit nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:25 schreef MaJo het volgende:
Nog 3 maanden
Ik hoorde trouwens dat het concert goed is afhankelijk van zijn bui. Dat als hij nukkig is in 1,5 uur de nummers plichtsgewijs speelt en als hij in een goede bui is makkelijk 2,5 kan spelen? Iemand die dit kan bevestigen? Maar hopen dan dat hij een goede bui heeft als hij hier speelt
Ik heb weleens een Dylan-concert meegemaakt dat na 5 kwartier alweer afgelopen was.quote:[b]Op woensdag 17 januari 2007 23:25
Ik hoorde trouwens dat het concert goed is afhankelijk van zijn bui. Dat als hij nukkig is in 1,5 uur de nummers plichtsgewijs speelt en als hij in een goede bui is makkelijk 2,5 kan spelen? Iemand die dit kan bevestigen? Maar hopen dan dat hij een goede bui heeft als hij hier speelt
ook gelezenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Thelonious het volgende:
Ben met de biografie Down the highway bezig.
Vind m prima te verstaan hoor.. sfeervolle stemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef nipeng het volgende:
Ik wordt niet echt enthousiast van die youtube. Is dat de huidige staat van Bob? Dat gemompel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |