Haha, was dat maar waarquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga helemaal los bij Like a Rolling Stone.![]()
![]()
Van te voren schreeuw ik "Judas!". Bob zegt dan "I don't believe you. You're liar" En dan gaat ie he. Fucking loud
Volgens mij valt dat wel mee en zijn veel concerten gewoon hetzelfde. maar zekerweten doe ik dit nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:25 schreef MaJo het volgende:
Nog 3 maanden
Ik hoorde trouwens dat het concert goed is afhankelijk van zijn bui. Dat als hij nukkig is in 1,5 uur de nummers plichtsgewijs speelt en als hij in een goede bui is makkelijk 2,5 kan spelen? Iemand die dit kan bevestigen? Maar hopen dan dat hij een goede bui heeft als hij hier speelt
Ik heb weleens een Dylan-concert meegemaakt dat na 5 kwartier alweer afgelopen was.quote:[b]Op woensdag 17 januari 2007 23:25
Ik hoorde trouwens dat het concert goed is afhankelijk van zijn bui. Dat als hij nukkig is in 1,5 uur de nummers plichtsgewijs speelt en als hij in een goede bui is makkelijk 2,5 kan spelen? Iemand die dit kan bevestigen? Maar hopen dan dat hij een goede bui heeft als hij hier speelt
.
ook gelezenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Thelonious het volgende:
Ben met de biografie Down the highway bezig.
Vind m prima te verstaan hoor.. sfeervolle stemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef nipeng het volgende:
Ik wordt niet echt enthousiast van die youtube. Is dat de huidige staat van Bob? Dat gemompel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |