Ikzelf droom
er alleen maar van om parijs op zo een wijze op de gevoelige plaat vast te leggen. Dat dromerige, surrealistische Parijs met het metrostation zoals de architect het ooit voor ogen had. Ook de warme gelige kleur van het geheel draagt bij aan de sfeer.
Voor een workshop met Jean-Pierre Jeunet (regisseur) zal ik accuut frans gaan leren. Absoluut een visueel meesterwerk, de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.
quote:Beetje opletten waar je post, je zit hier niet in de klaagbaak maar in fotografie. Goed LEZEN dus voor je begint te klagen. Als je dus goed GELEZEN zou hebben, dan had je wel gemerkt dat het hier gaat om de fotografische kwaliteiten van deze film. Als je geen zinnige bijdrage kan maken zeg dan gewoon niets.
Op woensdag 17 december 2003 23:43 schreef trigt013 het volgende:
deze film vond ik persoonlijk nou de grootste zaakfilm die er bestaat. Toch knap dat je zoveel film kan verkrachten en het toch nog door middel van slap gelul tot een hoogstandje kan lullen
Ik heb deze toevallig op mijn computer staan, omdat ik ze erg mooi vind. De internetsite van deze film bestaat geloof ik niet meer.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:37 schreef Fixers het volgende:
...de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.
(misschien geen shot, maar wel heel groot aan de muur
)
quote:Ik zou dan ook gaan voor workshops met deze mensen:
Op woensdag 17 december 2003 23:37 schreef Fixers het volgende:
Voor een workshop met Jean-Pierre Jeunet (regisseur) zal ik accuut frans gaan leren. Absoluut een visueel meesterwerk, de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.
Cinematography by Bruno Delbonnel
Production Design by Aline Bonetto
Art Direction by Volker Schäfer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |