abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15499412
Wow, deze film verdient wel een topic in Fotografie. Degenen die dit franse meesterwerkje ooit hebben gezien zullen het vast met me eens zijn. Naast een goed verhaal een fantastisch stuk eye-candy, zeker voor de fotograaf.

Ikzelf droom er alleen maar van om parijs op zo een wijze op de gevoelige plaat vast te leggen. Dat dromerige, surrealistische Parijs met het metrostation zoals de architect het ooit voor ogen had. Ook de warme gelige kleur van het geheel draagt bij aan de sfeer.

Voor een workshop met Jean-Pierre Jeunet (regisseur) zal ik accuut frans gaan leren. Absoluut een visueel meesterwerk, de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.

woensdag 17 december 2003 @ 23:38:36 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15499461

Vergeet de mooie kleuren niet.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 17 december 2003 @ 23:43:24 #4
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_15499612
deze film vond ik persoonlijk nou de grootste zaakfilm die er bestaat. Toch knap dat je zoveel film kan verkrachten en het toch nog door middel van slap gelul tot een hoogstandje kan lullen
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_15499748
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:43 schreef trigt013 het volgende:
deze film vond ik persoonlijk nou de grootste zaakfilm die er bestaat. Toch knap dat je zoveel film kan verkrachten en het toch nog door middel van slap gelul tot een hoogstandje kan lullen
Beetje opletten waar je post, je zit hier niet in de klaagbaak maar in fotografie. Goed LEZEN dus voor je begint te klagen. Als je dus goed GELEZEN zou hebben, dan had je wel gemerkt dat het hier gaat om de fotografische kwaliteiten van deze film. Als je geen zinnige bijdrage kan maken zeg dan gewoon niets.
pi_15500163

Ik heb deze toevallig op mijn computer staan, omdat ik ze erg mooi vind. De internetsite van deze film bestaat geloof ik niet meer.

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_15500813
Aanrader van dezelfde regisseur; The City of Lost Children! Een stuk "donkerder" (letterlijk en figuurlijk) maar ontzettend mooi geschoten. Hij heeft er een hand van om mooie films te maken.
pi_15500867
Er is ook een heel mooi fotoboek van de film uitgebracht.
pi_15508899
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:37 schreef Fixers het volgende:
...de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.

(misschien geen shot, maar wel heel groot aan de muur )

donderdag 18 december 2003 @ 12:27:53 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15509160
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:37 schreef Fixers het volgende:
Voor een workshop met Jean-Pierre Jeunet (regisseur) zal ik accuut frans gaan leren. Absoluut een visueel meesterwerk, de meeste shots kan je zo op groot formaat afdrukken en aan de wand hangen.
Ik zou dan ook gaan voor workshops met deze mensen:

Cinematography by Bruno Delbonnel
Production Design by Aline Bonetto
Art Direction by Volker Schäfer

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')