en je dertiende verjaardag sla je daar ook overquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
wel leuk om te weten dat deze film niet in azië uitkomt vanwege het getal 13.
In de VS is dat onder schoolgaande jeugd vrij normaal , hoor, schijntquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:41 schreef Sai het volgende:
[..]
Jij pijpte talloze onbekende jongens toen je 14 was? Okay.
Ik heb dat ooit eens bij doktor Phil gezien dat oral sex zo'n probleem was onder de Amerikaanse jeugd.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:13 schreef milagro het volgende:
[..]
In de VS is dat onder schoolgaande jeugd vrij normaal , hoor, schijnt
pijpen wordt niet als sex gezien, meisjes doen dat ipv een afscheidszoen, tussen de lesuren door in de wc, achterin de schoolbussen, puur en alleen om erbij te horen, populair te zijn en ja dat zijn soms ook meiden van 12 of 13 jaar.
Ik stond er ook van te kijken, maar het schijnt dus echt redelijk normaal te zijn op de middelbare scholen en ook onder hun equivalent van onze brugklassers.
Ik ga de film maar eens bestellen bij Play en dan dankbaar zijn dat ik 2 zonen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMO: 7/10
Sommige dingen waren wel té idd... Maar sommige maken het echt mee...quote:Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Aurelium het volgende:
Het is natuurlijk wel een extreem geval he... Zo vaak zal het echt niet voorkomen, niet in deze ernst iig.
terug naar school jij!quote:Op zondag 28 maart 2004 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ben benieuwd, want ik ga het hem morgen kijken.
Voor jou wel schatje, maar ga je ook mee?quote:Op zondag 28 maart 2004 00:49 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
Terug naar school jij! of Ga jij eens terug naar school.
quote:Op zondag 28 maart 2004 01:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Voor jou wel schatje, maar ga je ook mee?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |