abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18413675
Je moet het natuurlijk wel in de context zien hé . Mssn heb ik me wat verkeerd uitgedrukt. Het is idd niet de bedoeling om meteen met een schaar op de proppen te komen, maar je moet het onderwerp al eens ingeleid hebben...
  woensdag 14 april 2004 @ 20:38:51 #252
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_18425561
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:42 schreef dafjedaf het volgende:
Kun je beter samen in bad ofzo en dan voorstellen dat jij haar benen scheert en dan steeds verder naar boven ofzo.
En dat is niet gevaarlijk?!

Ik laat ook echt niet m'n gezicht scheren door een vrouw hoor, no fscking way
Age of fruity enlightenment!
pi_18426273
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:42 schreef dafjedaf het volgende:
Als iemand bij mij opeens een schaar te voor schijn haalde en eens even een stuk schaamhaar zou weghalen zou ik dat niet zo op prijs stellen denk ik. Weet je hoe eng, een schaar bij je girly bits.... Kun je beter samen in bad ofzo en dan voorstellen dat jij haar benen scheert en dan steeds verder naar boven ofzo.
Dat is inderdaad wel heel erotisch.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 14 april 2004 @ 22:09:55 #254
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18428141
Beffen ??? JA ! maar wel geschoren graag.... een keertje gedaan toen mijn ex zich 2 dagen niet geschoren had... AUW !!!!!!!! mijn hele smoel was rood en schraal... Dat was minder, maar jah niks is leuker om een vrouw te zien kronkelen als je ligt te beffen....

PageR
  woensdag 14 april 2004 @ 22:15:43 #255
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18428335
quote:
Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
En dat is niet gevaarlijk?!

Ik laat ook echt niet m'n gezicht scheren door een vrouw hoor, no fscking way
Het is misschien zelfs minder gevaarlijk, als iemand het bij me doet ziet ie meer dan ik zelf zie... En ik heb bij zat vriendjes hun gezicht geschoren ennooit een sneetje of wat dan ook. Doe er wel een eeuw over maar netjes wordt het wel
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 14 april 2004 @ 22:58:08 #256
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_18429843
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:15 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het is misschien zelfs minder gevaarlijk, als iemand het bij me doet ziet ie meer dan ik zelf zie... En ik heb bij zat vriendjes hun gezicht geschoren ennooit een sneetje of wat dan ook. Doe er wel een eeuw over maar netjes wordt het wel
fijn zo'n pealing
  woensdag 14 april 2004 @ 22:59:52 #257
66973 Squit
doordenkertje
pi_18429894
quote:
kun je ook figuurtjes maken ?

ontopic :
beffen geen probleem mee
  woensdag 14 april 2004 @ 23:29:37 #258
89791 MasterE
Live life to the max..!
pi_18430806
quote:

[..]

Ook meisjes scheren zonder Extra sneetje te maken kan heel goed, en above all, heel leuk zijn...
  donderdag 15 april 2004 @ 01:08:37 #259
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_18432886
Als je het moet hebben over beffen - ja of nee,
heb je volgens mij nog heel wat te ontdekken op sexueel gebied
zzz
  donderdag 15 april 2004 @ 21:52:13 #260
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_18453538
quote:
Op donderdag 15 april 2004 01:08 schreef L.Denninger het volgende:
Als je het moet hebben over beffen - ja of nee,
heb je volgens mij nog heel wat te ontdekken op sexueel gebied
lees de draad voor je blaat...

Het gaat er over, of je je tong in zo'n muff steekt als het net een oerwoud is.
Nou jij weer.
  donderdag 15 april 2004 @ 22:05:57 #261
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18453950
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:59 schreef Squit het volgende:
kun je ook figuurtjes maken ?
Ja hoor.... Hele.... creatieve figuurtjes
  donderdag 15 april 2004 @ 23:39:52 #262
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18456595
wat voor figuurtjes ?? ringbaardjes zeker..
pi_18457777
het alphabet of cijfers schrijven werkt nog altijd goed. maar dat is vast al een miljoen keer vermeld.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_18457797
,waar smaakt het nou eigenlijk naar? (vergelijking)
pi_18458282
Ik ben een grote fan van lekker lang likken....zalig gewoon...vooral de reactie van de dame
En het smaakt steeds weer anders....maar (tot nu toe) altijd lekker.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 16 april 2004 @ 01:01:45 #266
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18458398
ja ben er ook niet vies van hoor ! maar waar het naar smaakt ?? zou het niet kunnen zeggen....
dames inbreng graag !
pi_18458567
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Bio_Bastard het volgende:
,waar smaakt het nou eigenlijk naar? (vergelijking)
Boulion, cup a soup rundvlees, zoiets..

(zoutig O- ) )
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:28:43 #268
37769 erodome
Zweefteef
pi_18461957
Waar het naar smaakt, naar kutje, naar lekker geil....

Tja, het is een vreemde smaak die je verder niet echt thuis kan brengen, hoe het smaakt varieert ook weer(van dame tot dame en van moment tot moment), de ene keer is het zoetig, de andere iets zoutig, weer een ander smaakt iets weeig...

Maar als je het zo neerzet dan klinkt het minder smakelijk, als je het proeft is het heerlijk, niet omdat de smaak nu zo fantastisch is zo van he ik wil iedere dag een glaasje damesvocht, maar omdat het gewoon ontzettend geil is...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18461987
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:28 schreef erodome het volgende:

Tja, het is een vreemde smaak die je verder niet echt thuis kan brengen, hoe het smaakt varieert ook weer(van dame tot dame en van moment tot moment), de ene keer is het zoetig, de andere iets zoutig, weer een ander smaakt iets weeig...

Maar als je het zo neerzet dan klinkt het minder smakelijk, als je het proeft is het heerlijk, niet omdat de smaak nu zo fantastisch is zo van he ik wil iedere dag een glaasje damesvocht, maar omdat het gewoon ontzettend geil is...
Life is not all beer and skittles.
pi_18461993
quote:

Niets aan toe te voegen
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_18463441
DAFJEDAF

You really are my kind of woman!

Moest ik even heel erg kwijt..
pi_18463851
quote:

Als je er bij nadenkt is het eigenlijk heel smerig. Maar je ik als man zijnde ben meestal zo donders geil dat een iets minder frisse vagina me dan echt niets kan schelen.
Het smaakt gewoon naar pure geilheid!
pi_18464014
Mits goed verzorgd ben ik er een hele grote liefhebber van. Ik neem ook altijd 'de gehele zone' mee... Bestaat er eigenlijk een verzamelnaam voor beffen+rimmen?

straatjewassen vind ik wel toepasselijk...
  maandag 10 mei 2004 @ 23:16:12 #274
12851 Buggle
The saga continues...
pi_19033890
Die mensen die steeds zeggen dat je het gewoon moet ontdekken... theoretische kennis is natuurlijk nooit weggenomen als je aan de praktijk begint. In die zin zijn deze topics zeer fijn. Zelf kreeg ik bij de tweede uitgebreide down under mijn vriendin tot een hoogtepunt. Belangrijkste is dat ze overtuigd is dat je het ook echt heerlijk vindt om te doen. En dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Wat goed ontvangen werd bij haar was bijvoorbeeld even stoppen, totdat ze naar me keek en vervolgens met een vette grijns een lik over de clit geven terwijl ik haar aankeek
Lol hebben is volgens mij misschien wel het belangrijkste.
Voor de rest is het gewoon proberen, aanvoelen wat je al gedaan hebt en wat je nog zou moeten doen. Ik vraag wel eens aan haar welke van de dingen die ik deed ze nu het lekkerste vond, is dat not done?
oh en ze is zo'n stille klaarkomer dat ik het dus echt niet doorhad (en ik heb er naderhand dus niet naar gevraagd; ze zei het min of meer uit zichzelf). Beetje lastig stoppen/opbouwen/verdergaan op die manier. Iemand daar tips voor?
"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
  maandag 10 mei 2004 @ 23:18:39 #275
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19033972
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:55 schreef s9601694 het volgende:
DAFJEDAF

You really are my kind of woman!

Moest ik even heel erg kwijt..
Nou, dankjewel
  maandag 10 mei 2004 @ 23:37:54 #276
84570 dirkertjedap
I am a genuine kiwi
pi_19034544
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm beffen.....
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(En vooral het punt dat ze komt en begint te kronkelen en je haar vervolgens tegenhoud en nog ff doorgaat...)
"De wereld is rond, dus niet oppervlakkig..."
pi_19095604
@Buggle
Ik ben zelf ook niet zo luidruchtig bij 't klaarkomen, maar ik weet dat het leuk is voor de partner om indicaties te krijgen van wat leuk is en wat niet, dus ik laat wat zachte kreuntjes horen... die in frequentie toenemen ...

Op de ademhaling letten kan ook helpen, je kan bv 1 hand op haar buik leggen, bij mij gaat mijn ademhaling vlugger en ondieper als ik meer opgewonden ben.

Maar ik denk dat elke vrouw verschillend is op dat punt, dus doe ik hierbij een oproep aan de andere vrouwen om je tips te geven...
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
  maandag 17 mei 2004 @ 18:20:44 #278
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_19199659
Ik heb ooit een vriendin gehad die niet gebeft wilde worden. Ik heb dat subtiel opgelost door dat voor mijn verjaardag te vragen en haar te zeggen dat ik haar echt eens graag zou beffen. Dat was een maand er voor, ze heeft er dan wat over nagedacht en het er maar op gewaagd. Erna heeft ze een ander cadeautje gekocht want ze voelde zich schuldig ... MOEHAHAHA sins dien vraagt ze er zelf om ook omdat ze weet dat ik daar zo bronstig van wordt als een beer. HIHIHIHIH
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_19199958
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:20 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik heb ooit een vriendin gehad die niet gebeft wilde worden. Ik heb dat subtiel opgelost door dat voor mijn verjaardag te vragen en haar te zeggen dat ik haar echt eens graag zou beffen. Dat was een maand er voor, ze heeft er dan wat over nagedacht en het er maar op gewaagd. Erna heeft ze een ander cadeautje gekocht want ze voelde zich schuldig ... MOEHAHAHA sins dien vraagt ze er zelf om ook omdat ze weet dat ik daar zo bronstig van wordt als een beer. HIHIHIHIH
Dan zegt ze zeker 'o god wat lekker', en voel jij je aangesproken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34480594
Zo een poesje likken?

pi_34480617
opes beetje groot topic kick
sorry
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 15:09:22 #282
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34482607
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo een poesje likken?

[afbeelding]
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34482646
Ook wel een beetje een onzinnige topickick eigenlijk. plezier hebben aan het geven van orale sex loopt ook nog, dus ik doe deze ff op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')