En dat is niet gevaarlijk?!quote:Op woensdag 14 april 2004 10:42 schreef dafjedaf het volgende:
Kun je beter samen in bad ofzo en dan voorstellen dat jij haar benen scheert en dan steeds verder naar boven ofzo.
Dat is inderdaad wel heel erotisch.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:42 schreef dafjedaf het volgende:
Als iemand bij mij opeens een schaar te voor schijn haalde en eens even een stuk schaamhaar zou weghalen zou ik dat niet zo op prijs stellen denk ik. Weet je hoe eng, een schaar bij je girly bits.... Kun je beter samen in bad ofzo en dan voorstellen dat jij haar benen scheert en dan steeds verder naar boven ofzo.
Het is misschien zelfs minder gevaarlijk, als iemand het bij me doet ziet ie meer dan ik zelf zie... En ik heb bij zat vriendjes hun gezicht geschoren ennooit een sneetje of wat dan ook. Doe er wel een eeuw over maar netjes wordt het welquote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
En dat is niet gevaarlijk?!
Ik laat ook echt niet m'n gezicht scheren door een vrouw hoor, no fscking way
fijn zo'n pealingquote:Op woensdag 14 april 2004 22:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het is misschien zelfs minder gevaarlijk, als iemand het bij me doet ziet ie meer dan ik zelf zie... En ik heb bij zat vriendjes hun gezicht geschoren ennooit een sneetje of wat dan ook. Doe er wel een eeuw over maar netjes wordt het wel
kun je ook figuurtjes maken ?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:15 schreef dafjedaf het volgende:
Het is misschien zelfs minder gevaarlijk, als iemand het bij me doet ziet ie meer dan ik zelf zie... En ik heb bij zat vriendjes hun gezicht geschoren ennooit een sneetje of wat dan ook. Doe er wel een eeuw over maar netjes wordt het wel
Ook meisjes scheren zonder Extra sneetje te maken kan heel goed, en above all, heel leuk zijn...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
lees de draad voor je blaat...quote:Op donderdag 15 april 2004 01:08 schreef L.Denninger het volgende:
Als je het moet hebben over beffen - ja of nee,
heb je volgens mij nog heel wat te ontdekken op sexueel gebied
Ja hoor.... Hele.... creatieve figuurtjesquote:Op woensdag 14 april 2004 22:59 schreef Squit het volgende:
kun je ook figuurtjes maken ?
Boulion, cup a soup rundvlees, zoiets..quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Bio_Bastard het volgende:
,waar smaakt het nou eigenlijk naar? (vergelijking)
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:28 schreef erodome het volgende:
Waar het naar smaakt, naar kutje, naar lekker geil....
Tja, het is een vreemde smaak die je verder niet echt thuis kan brengen, hoe het smaakt varieert ook weer(van dame tot dame en van moment tot moment), de ene keer is het zoetig, de andere iets zoutig, weer een ander smaakt iets weeig...
Maar als je het zo neerzet dan klinkt het minder smakelijk, als je het proeft is het heerlijk, niet omdat de smaak nu zo fantastisch is zo van he ik wil iedere dag een glaasje damesvocht, maar omdat het gewoon ontzettend geil is...
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:28 schreef erodome het volgende:
Tja, het is een vreemde smaak die je verder niet echt thuis kan brengen, hoe het smaakt varieert ook weer(van dame tot dame en van moment tot moment), de ene keer is het zoetig, de andere iets zoutig, weer een ander smaakt iets weeig...
Maar als je het zo neerzet dan klinkt het minder smakelijk, als je het proeft is het heerlijk, niet omdat de smaak nu zo fantastisch is zo van he ik wil iedere dag een glaasje damesvocht, maar omdat het gewoon ontzettend geil is...
Als je er bij nadenkt is het eigenlijk heel smerig. Maar je ik als man zijnde ben meestal zo donders geil dat een iets minder frisse vagina me dan echt niets kan schelen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:28 schreef erodome het volgende:
Nou, dankjewelquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:55 schreef s9601694 het volgende:
DAFJEDAF
You really are my kind of woman!
Moest ik even heel erg kwijt..
Dan zegt ze zeker 'o god wat lekker', en voel jij je aangesproken?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:20 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik heb ooit een vriendin gehad die niet gebeft wilde worden. Ik heb dat subtiel opgelost door dat voor mijn verjaardag te vragen en haar te zeggen dat ik haar echt eens graag zou beffen. Dat was een maand er voor, ze heeft er dan wat over nagedacht en het er maar op gewaagd. Erna heeft ze een ander cadeautje gekocht want ze voelde zich schuldig ... MOEHAHAHA sins dien vraagt ze er zelf om ook omdat ze weet dat ik daar zo bronstig van wordt als een beer. HIHIHIHIH
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo een poesje likken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |