Zo'n ralle visput moet je ook niet in duikenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
mijn gedachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik ben dol op beffen. Kan ik kort over zijn. Mits de vagina goed is onderhouden.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Dat en het wind me gewoon op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik vond dat nooit zo geweldig, maar een maand terug had ik een scharrel die mij heeft gerehabiliteerd. Heeeeeeeerlijk was dat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:09 schreef remlof het volgende:
Helemaal met TS eens, en dan nog het liefst een soixante-neufom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het zou een Olympische sport moeten zijn!quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef big_al het volgende:
Ik bef, maar niet om gepijpt te worden...het is gewoon potverdikke een mooie sportom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het idee dat Disorder voor veel mensen het juist heeft verwoord. Ook voor mij. beffen =quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Punt 1:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef electricity het volgende:
...
Punt 1Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten. om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Punt 2Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen....bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet.
Is geen punt voor mij. Dat 69'en pijpen en beffen tegelijk mogelijk maakt is leuk, maar het pijpen is bijzaak. Nu ik erover nadenk zie ik soixante-neuf - heel egoistisch en weird iddquote:Op zondag 25 december 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dat mooi beschreven, PhatRabbit.
69 is niet echt aan mij besteed, want ik kan me dus totaal niet concentreren op pijpen als ik word gebeft. Dat wil gewoon niet.
Ow.quote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef PhatRabbit het volgende:
Als het ware beperk ik de vrouw tot haar onderlichaam
Hehe, je hoopte eindelijk een vent te hebben ontdekt die voor de verandering eens niet zijn eigen genot voorop stelde, blijkt het een enorm op de heilige graal gefixeerde malloot te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop