Ik heb een vraag met als indirecte aanleiding een gesprek met een bijzonder persoon, en het
Wie wil je pijpen/ beffen? #2 topic.
In hoeverre beleven jullie plezier aan het geven van orale sex? Ofwel het pijpen of beffen van een ander. Ik, man, beperk mij in mijn eigen verhaal tot het beffen, maar ik hoop dat er ook enkele vrouwen hun ervaringen delen.
Ik vind het geen straf om een meisje lekker te beffen. Ik vind het fijn omdat ik op deze manier de betreffende persoon helemaal gek kan maken. Ik vind het erg opwindend om te ervaren dat ik dit allemaal teweeg kan brengen, en dat ik een meisje naar haar hoogtepunt kan brengen op deze manier. De schokgolven die je door haar lichaam voelt gaan, het geluid wat ze maakt, etc.; ik kan er wel van genieten.
![]()
Echter zou ik niet zo snel 'zomaar' iemand beffen. In het geval van een one night stand zou ik hier denk ik niet zo snel aan toekomen, en ik voel al helemaal niet de behoefte om, zoals in bovenstaand topic omschreven, een willekeurig persoon oraal te bevredigen. Ik zou bepaalde dames wel willen neuken, ik zou wel door ze gepijpt willen worden, maar hen beffen is niet de gedachte die bij mij het eerst naar boven komt.
Ik denk dat de belangrijkste reden hiervoor is, omdat ik orale sex zie als een vorm van bevrediging van de ander. Dit vind ik in het geval van een relatie veel belangrijker, dan bij casual sex, wat je toch meer voor jezelf doet. Ik beleef plezier aan het feit dat ik de ander kan laten genieten, omdat ik het in een relatie belangrijk vind om de ander te laten genieten. Overigens geldt dit ook in een sexrelatie, omdat je daarbij ook meer intimiteit hebt dan bij een one night stand.
Graag uw mening dames en heren.