Mee eens? Zo niet, wat vinden jullie de clip van het jaar?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 17-12-2003 17:20]
Schopje daarnaartoe dus
Ik vind het trouwes ook een mooie clip, net als het nummer
quote:Haar zang komt ook wel beter tot recht in dat nieuwe nummer, en ze ziet er minder hoerig uit
Op woensdag 17 december 2003 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de nieuwe Christina Aguilera clip, The Voice Within, nu een paar keer gezien en vind het eigenlijk de clip van het jaar. Prachtig gedaan! Christina ziet er naar mijn mening geweldig uit, maar vooral het feit dat er in de hele clip niet één knip zit vind ik een verademing. Normaal zit er in clips van tegenwoordig bijna iedere seconde wel een knip, maar 'The Voice Within' is dus één take ! url=http://scanman.graphicsnxs.org/Christina5a.jpg][afbeelding][/url]
Clip van het jaar denk ik niet, maar wel beter dan er weer es ouderwets wordt opgenomen. Clips van tegenwoordig zijn inderdaad erg druk.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-12-2003 17:22]
quote:http://www.xtina-online.org/index.php?x=videos
Op woensdag 17 december 2003 17:16 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien een link dat ik hem ook kan zien? Ik zit op m'n stage en dus geen toegang tot MTV/TMF/Box.
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 17-12-2003 17:22]
quote:Het gaat dus eigenlijk niet om de muziek, maar om de beelden. Dus ik vond dat TV dan het juiste forum is.
Op woensdag 17 december 2003 17:19 schreef Gorro het volgende:
Bespreken van Clips gebeurt in MUZSchopje daarnaartoe dus
Ik vind het trouwes ook een mooie clip, net als het nummer
quote:Het bijzondere is vooral dat er dus geen knip in zit. Het is van begin tot eind 1 take. Vanaf het moment dat ze opstaat van de stoel vind ik haar optreden een enorme kracht uitstralen en bezorgt me iedere keer weer kippenvel.
Op woensdag 17 december 2003 17:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vind de clip het aanzien meer dan waard, maar dat komt vooral door Christina en haar prachtige rondingen.
Maar om nou te zeggen dat het een hele bijzondere clip is.
quote:Dat is niet zo bijzonder hoor, Massive Attack deed dat namelijk ook al met 'Unfinished Sympathy' in begin jaren '90.
Op woensdag 17 december 2003 17:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het bijzondere is vooral dat er dus geen knip in zit. Het is van begin tot eind 1 take. Vanaf het moment dat ze opstaat van de stoel vind ik haar optreden een enorme kracht uitstralen en bezorgt me iedere keer weer kippenvel.
quote:Lol.. lees je bericht even na. Dat is dus 10 jaar ofzo geleden. Is iets wat bijvoorbeeld maar eens in de 10 jaar wordt gedaan niet bijzonden?
Op woensdag 17 december 2003 17:49 schreef PDOA het volgende:
Dat is niet zo bijzonder hoor, Massive Attack deed dat namelijk ook al met 'Unfinished Sympathy' in begin jaren '90.
quote:Ik ook, maar dan bedoel ik de prachtige expressie op haar gezicht.
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Heel flauw, maar het is wel waar: ik kan maar naar 1 (eigenlijk zijn ze met z'n 2-en) ding kijken als ik deze clip zie.....
quote:Dat is op zich wel jammer, want de clip wordt na 1 minuut echt geweldig (vind ik dus). Maar smaken verschillen, dat is duidelijk... en maar goed ook!
Op woensdag 17 december 2003 18:01 schreef Zander het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik die clip nog nooit helemaal afgezien, omdat het nummer zelf al na een minuut op mijn zenuwen werkt.
Een beetje te Mariah-achtig (met de woohoo's en zo, Aguilera heeft dat niet nodig)
quote:Als ik inderdaad ergens een pesthekel aan heb dan is het wel het zingen van Mariah Carey. Om de een of andere reden kan ik de manier waarop Christina het doet heel goed verdragen, al mag het wel iets minder ja (maar niet noodzakelijk).
Op woensdag 17 december 2003 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mooie clip, mooie vrouw, maar het nummer vind ik iets minder. Fighter, Beautiful en Dirty vond ik beter (Wow, ik ken blijkbaar 4 nummers van haar, ik verras mezelf even).Een beetje te Mariah-achtig (met de woohoo's en zo, Aguilera heeft dat niet nodig)
quote:er zijn heus wel meer clips die dat kunstje geflikt hebben.
Op woensdag 17 december 2003 17:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lol.. lees je bericht even na. Dat is dus 10 jaar ofzo geleden. Is iets wat bijvoorbeeld maar eens in de 10 jaar wordt gedaan niet bijzonden?
quote:Er zijn veel clips die de suggestie wekken dat het 1 take is, maar als je goed kijkt blijkt het niet zo te zijn (Ik twijfel zelfs over Massive Attack). Dan lopen ze net even ergens achterlangs en exact daar zit dan een knip die niet opvalt. Maar ik heb ook nergens geschreven dat het niet vaker is gedaan... alleen dat ik het bij deze clip geweldig vind!
Op woensdag 17 december 2003 18:20 schreef Tokus het volgende:[..]
er zijn heus wel meer clips die dat kunstje geflikt hebben.
quote:Mja, misschien moet het trendy blijven van haar platenbazen
Op woensdag 17 december 2003 18:01 schreef Zander het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik die clip nog nooit helemaal afgezien, omdat het nummer zelf al na een minuut op mijn zenuwen werkt. Veel te veel van die 'arrenbie'-versierseltjes in de zang. Ik vond 'Beautiful' van Christina trouwens nog best een aardig liedje, dus het is niet zo dat ik het bij voorbaat al niks vind, maar van dit nummer word ik toch niet echt vrolijk..
Ik vind haar in de eerste clips (paar jaar terug dus) er veel mooier uitzien, gewoon met lang blond haar zonder gedoe
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mooi nummer trouwens, en de clip is ook goed
Ik moet toegeven dat haar voorgevel mij erg "opvalt". Volgens mij is daar wat aan gesleuteld... Kijk maar bijv. eens naar Dirty of Genie in a bottle... groot verschil.
quote:Opzich goed dat je het zegt...
Op woensdag 17 december 2003 18:56 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind er totaal niks aan. Ik snap niet dat zoveel mannen haar boob-job als iets positiefs zien. Ik weet wel waarom de clip één lange take is, dat is omdat ze die twee dingen van haar dan constant in beeld kan houden. Ze is niet zo sloerig als in Dirty, maar het komt er toch aardig bij in de buurt.... Zo onnatuurlijk...
ik vind het geen positieve verandering. Het maakt haar erg onnatuurlijk. Op deze manier is haar lichaam niet meer in verhouding. Maar goed ik hou nu op met offtopic gaan
quote:Dat vind ik ook wel jammer, dat ze nogal sloerig is in de laatste paar clips
Ze is niet zo sloerig als in Dirty
quote:Precies ja, toen ze nog enigszins bescheiden was. Alhoewel ze eigenlijk niet helemaal niet mijn type is, maar dat doet er niet toe.
Op woensdag 17 december 2003 19:00 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dat vind ik ook wel jammer, dat ze nogal sloerig is in de laatste paar clips
Liever dat mooie (dan maar nettere) meisje van de eerste paar clips.
We gaan inderdaad een beetje off-topic nu, maar ja...
quote:Ik snap echt niet wat er op tegen is als een zangeres lekker geil doet in haar clips. Ik vind dat zelf eigenlijk alleen maar zeer positief! Ik snap ook niet dat daar meteen het label 'hoerig' of 'sletterig' op moet.
Op woensdag 17 december 2003 19:00 schreef Yokozuna het volgende:
Dat vind ik ook wel jammer, dat ze nogal sloerig is in de laatste paar clipsLiever dat mooie (dan maar nettere) meisje van de eerste paar clips.
My Immortal is alleen een stuk beter
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
De clip lijkt enorm veel op de nieuwe van Evanescence -My Immortal. Zelfde kleurgebruik en de zangeres ziet er ook hetzelfde als Christina.My Immortal is alleen een stuk beter
Maar haar twee Christina's hangen er mooi bij, hoor
V.
quote:ik word in deze clip idd nogal afgeleid door haar borsten...
Op woensdag 17 december 2003 18:19 schreef Posdnous het volgende:
Vervelende zangeres, saaie clip, mooie borsten
quote:Als ik een hoerig wijf in een clip zie denk ik naar iemand te kijken die "niet waardig" is ofzo
Op woensdag 17 december 2003 19:34 schreef scanman01 het volgende:Ik snap echt niet wat er op tegen is als een zangeres lekker geil doet in haar clips. Ik vind dat zelf eigenlijk alleen maar zeer positief! Ik snap ook niet dat daar meteen het label 'hoerig' of 'sletterig' op moet.
Iets anders, de eerste clip van de spice girls - Wannabe - was ook een lange take en daarin doen ze nog veel meer, dansen, op tafels springen, van kamer naar kamer gaan etc. Nou is die clip wel gewoon druk, maar volgens mij ook veel moeilijker om te maken.
quote:Dat vind ik dan ook weer juist.
Op woensdag 17 december 2003 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
De clip lijkt enorm veel op de nieuwe van Evanescence -My Immortal. Zelfde kleurgebruik en de zangeres ziet er ook hetzelfde als Christina.My Immortal is alleen een stuk beter
Voor clip van het jaar gaat mijn stem naar Evanescence - Going Under.
Jammer wel dat ze dit nummer heeft uitgebracht in plaats van Walk Away (het mooiste nummer van Stripped )
Ik vind het ook erg knap gedaan dat het in 1 shot is (maar vast niet 1 take ) Ik vond de unfinished sympathy clip ook altijd erg cool.
quote:5 takes, ze hebben de 4e gebruikt
Op donderdag 18 december 2003 03:02 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
...Ik vind het ook erg knap gedaan dat het in 1 shot is (maar vast niet 1 take
) Ik vond de unfinished sympathy clip ook altijd erg cool.
quote:Volgens mij zaten daar 'sneaky' cuts in. En in die Massive Attack clip niet.
Op woensdag 17 december 2003 22:12 schreef JvS het volgende:
Iets anders, de eerste clip van de spice girls - Wannabe - was ook een lange take en daarin doen ze nog veel meer, dansen, op tafels springen, van kamer naar kamer gaan etc. Nou is die clip wel gewoon druk, maar volgens mij ook veel moeilijker om te maken.
Bovendien zijn er inderdaad wel meer, Fresh van Daft Punk, No Surprises van Radiohead of Undone (the sweater song) van Weezer.
De truc is tot kunst verheven door de geniale clip Sugar Water van Cibo Matto, geregisseerd door Michel Gondry, waarbij de take links in beeld teruggespoeld draait, en rechts in beeld normaal, waarbij de twee beeld-helften met elkaar interageren. Overigens speelde hij in "Come into my world" ook met de one-take video
quote:Uit: Schrik me rot; ik vind een # van Aguilera mooi...
Op zaterdag 22 november 2003 08:00 schreef MaartenGrendel het volgende:
Prachtig nummer, en bovendien maakt The Voice Within erg duidelijk dat van alle tienerpopidoolmeisjes Christina A. wel de beste stem heeft.
Ook een erg slimme actie van de platenbazen om dit nummer een paar weken vóór de kerstdagen te releasen.Check trouwens ook de bijbehorende videoclip; low-key, zwart-wit...en bestaande uit slechts één(!) shot.
Dat is een hele welkome afwisseling op al die irritante felle-kleuren epillepsie-veroorzakende bagger waar TMF/MTV/The Box de argeloze kijker normaalgesproken mee attaqueren.
quote:Die clip is idd geniaal. Sowieso is Michel Gondry een soort van revelatie voor me geweest. Kende de naam niet, maar sinds ik via de Directors Work DVD weet welke clips ie op zijn naam heeft staan ben ik de beste man erg gaan waarderen. Zeer inventieve videos.
Op donderdag 18 december 2003 04:39 schreef MadScientist het volgende:
De truc is tot kunst verheven door de geniale clip Sugar Water van Cibo Matto, geregisseerd door Michel Gondry...
Anyweg, on topic nu. De clip van CA is idd wel een verademing tegenover de overdreven flashy videos van de laatste tijd, maar er had zo ontzettend veel meer in gezetten. Er wordt niets gedaan met het 1 shot concept om de video boven de middelmaat uit te laten stijgen. CA zit op een kist o.i.d., loopt een stukje rechtuit en gaat liggen.
Dat een clip in 1 shot wordt gefilmd en in zwart-wit is leuk, maar een technisch idee maakt nog niet meteen een clip goed. Tis dat CA er weer lekker uit ziet, maar verder is ie oersaai en fantasieloos. Gemiste kans ...
quote:Het is juist mooi van eenvoud. Heerlijke clip met veel expressie.
Op donderdag 18 december 2003 11:32 schreef Weakling het volgende:
Dat een clip in 1 shot wordt gefilmd en in zwart-wit is leuk, maar een technisch idee maakt nog niet meteen een clip goed. Tis dat CA er weer lekker uit ziet, maar verder is ie oersaai en fantasieloos. Gemiste kans ...
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
't is een tijd geleden dat ik 'm nog gezien heb, maar was Nothing Compares 2 U van Sinead O'Connor ook niet in 1 keer?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
't is een tijd geleden dat ik 'm nog gezien heb, maar was Nothing Compares 2 U van Sinead O'Connor ook niet in 1 keer?
quote:Expressie? Mwuh, behalve een beetje moeilijk kijken en voorover bukken bij de uithalen zag ik niet veel expressie ... maar misschien werd ik teveel afgeleid door iets anders ... mijn excuses dat ik geestelijk nog steeds een oversexte puber van 16 ben ...
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het is juist mooi van eenvoud. Heerlijke clip met veel expressie.
Bepaalde toonhoogtes zingt ze met een heel lief meisjes-stemmetje, en een seconde later heeft ze ineens zo'n kermit-stem, vanachter uit de keel, Cher-achtig.
En ze wisselt continu erg irritant tussen die twee stem-soorten.
Bijzonder lelijk. .
Oja, en qua clip: het zag er bijzonder nep uit, het playbacken, en dat overdreven 'overacting'.
quote:Dat noemt men borststem en kopstem.
Op donderdag 18 december 2003 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijke stem heeft dat mens.Bepaalde toonhoogtes zingt ze met een heel lief meisjes-stemmetje, en een seconde later heeft ze ineens zo'n kermit-stem, vanachter uit de keel, Cher-achtig.
En ze wisselt continu erg irritant tussen die twee stem-soorten.
quote:Hou je niet van vrouwen die zich lekker geil durven te presenteren? Erg typerend dat zoiemand meteen weer 'snol' wordt genoemd... Jammer en ook best wel triest.
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef GM het volgende:
Ik vind haar een goede stem hebben, hoewel ik niet van haar muziek hou. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zich als snol blijft etaleren.
quote:Ik val sowieso niet op vrouwen (zou hem misschien kunnen liggen in het feit dat ik er zelf 1 ben)...
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hou je niet van vrouwen die zich lekker geil durven te presenteren? Erg typerend dat zoiemand meteen weer 'snol' wordt genoemd... Jammer en ook best wel triest.
quote:Nee sorry Weakling slaat hier de spijker op den kop. Iedere aap met een stukje rails kan een one-take video maken.
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is juist mooi van eenvoud. Heerlijke clip met veel expressie.
We zijn al jaren zover in clipland dat een 'concept' van een video origineler moet zijn dan een camera op een stuk rails te zetten om het echt 'origineel' te maken.
Hier Kun je Sugar Water in Quicktime zien. Niet de beste kwaliteit, maar de clip zelf met al zijn perfect getimede details moet je zelfs meerdere keren zien om hem precies door te krijgen. Now that's a great one-take video...
quote:Mwah, ik zie al jaren voornamelijk clips die zich aanpassen aan de aandachtsspanne van de gemiddelde TMF-kijker (minder dan vijf seconden) en ook die originaliteit valt gemiddeld knap tegen. Om over de epilepsieopwekkende knippervideo's maar te zwijgen.
Op donderdag 18 december 2003 13:44 schreef MadScientist het volgende:
We zijn al jaren zover in clipland dat een 'concept' van een video origineler moet zijn dan een camera op een stuk rails te zetten om het echt 'origineel' te maken.
Ontopic: prima video, met uitzondering van de overbodige vocale acrobatiekjes ook een prima nummer (in zijn genre).
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 18-12-2003 13:46]
Verder denk ik toch meer aan namen als Bjork, Radiohead, Aphex Twin, Massive Attack bij de woorden groundbreaking en original
quote:Tuurlijk, als het maar alternatief is he
Op donderdag 18 december 2003 13:49 schreef MadScientist het volgende:
Oh wat een grappig tekstje op de Xtina website: Christina has had such an impact on this generation on music, especially with all her groundbreaking, original, and sexy videos!
groundbreaking & sexy was Madonna al in de jaren '80 hoorVerder denk ik toch meer aan namen als Bjork, Radiohead, Aphex Twin, Massive Attack bij de woorden groundbreaking en original
quote:Daar gaat het totaal niet om. Of de clip nou makkelijk of moeilijk te maken is boeit helemaal niet. Wat wel boeit is dat het een verademing is tussen al die flitsende clips van nu waarin bijna iedere seconde wel een cut zit. The Voice Within schittert van eenvoud, mede dankzij het ontbreken van kleur, en is daarom op dit moment (voor mij) een lust voor het oog.
Op donderdag 18 december 2003 13:44 schreef MadScientist het volgende:[..]
Nee sorry Weakling slaat hier de spijker op den kop. Iedere aap met een stukje rails kan een one-take video maken.
Hier Kun je Sugar Water in Quicktime zien. Niet de beste kwaliteit, maar de clip zelf met al zijn perfect getimede details moet je zelfs meerdere keren zien om hem precies door te krijgen. Now that's a great one-take video...
En misschien kan 'iedere aap met een stukje rails' (zoals jij het zo lekker oneerbiedig noemde) een one-take clip maken, maar het is aan de performer of het dan nog mooi om naar te kjijken is, vooral als er toch in principe zo weinig gebeurt als in de Christina clip.
quote:Wel het is rustig. dat is idd een verademing, omdat er inderdaad veel crap aan hyperactieve clips bestaat. maar als concept is het echt oersaai
Op donderdag 18 december 2003 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus omdat het niet modern is, is het niet mooi?
quote:Madonna was 'geil', maar absoluut geen snol, dat is het verschil tussen Christina en Madonna, want Christina is naar mijn mening best wel een snol. Tenminste, de manier waarop ze op de televisie overkomt.
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hou je niet van vrouwen die zich lekker geil durven te presenteren? Erg typerend dat zoiemand meteen weer 'snol' wordt genoemd... Jammer en ook best wel triest.
quote:Laat ik dat nou net andersom vinden. Maar ik zou geen enkele zangeres die geil is in haar clips een 'snol' noemen trouwens. Zo'n opmerking slaat volgens mij de plank totaal mis.
Op donderdag 18 december 2003 14:30 schreef Gillingham het volgende:[..]
Madonna was 'geil', maar absoluut geen snol, dat is het verschil tussen Christina en Madonna, want Christina is naar mijn mening best wel een snol. Tenminste, de manier waarop ze op de televisie overkomt.
quote:O.k. een snol wil ik haar niet direct noemen, daar ken ik haar niet goed genoeg voor, maar ze komt op z'n minst snollerig over.
Op donderdag 18 december 2003 14:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laat ik dat nou net andersom vinden. Maar ik zou geen enkele zangeres die geil is in haar clips een 'snol' noemen trouwens. Zo'n opmerking slaat volgens mij de plank totaal mis.
quote:Als dat al zo is, dan vind ik dat niet negatief. En trouwens, ik clips van tegenwoordig lopen alle meiden er half naakt bij.... Dus misschien zijn ze dan allemaal 'snollerig' en kunnen we misschien afspreken dat niet meer als negatief te zien!
Op donderdag 18 december 2003 14:35 schreef Gillingham het volgende:[..]
O.k. een snol wil ik haar niet direct noemen, daar ken ik haar niet goed genoeg voor, maar ze komt op z'n minst snollerig over.
quote:Ze lijkt gewoon op een hoer in sommige clips, niet dat ik het erg vind.
Op donderdag 18 december 2003 15:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als dat al zo is, dan vind ik dat niet negatief. En trouwens, ik clips van tegenwoordig lopen alle meiden er half naakt bij.... Dus misschien zijn ze dan allemaal 'snollerig' en kunnen we misschien afspreken dat niet meer als negatief te zien!
quote:Ach ja.. om maar met haar eigen woorden te spreken "she is beautiful, no matter what they say' ! Het wordt hier ook weer erg duidelijk dat mensen erg graag meteen ergens een label op plakken, iets waarover ze in beautiful ook al zong.
Op donderdag 18 december 2003 15:14 schreef Varr het volgende:[..]
Ze lijkt gewoon op een hoer in sommige clips, niet dat ik het erg vind.
quote:als je in het echt seks hebt is het soms ook beter om je partner op mute te zetten
Op woensdag 17 december 2003 18:19 schreef R2cksson het volgende:
Natuurlijk altijd MUTE.
quote:Hhaha, inderdaad, dat vind ik ook het irritante aan haar stem.
en een seconde later heeft ze ineens zo'n kermit-stem, vanachter uit de keel, Cher-achtig.
quote:Vind ik ook, als snol komt ze nogal "goedkoop" over ofzo... Verder niets op tegen, maar ik zie gewoon liever de Christina zoals in de eerste paar clips.
Madonna was 'geil', maar absoluut geen snol, dat is het verschil tussen Christina en Madonna, want Christina is naar mijn mening best wel een snol. Tenminste, de manier waarop ze op de televisie overkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-12-2003 19:10]
quote:Ik vindt er best knap hoor, maar in sommige clips lijkt ze hoerig, knap en hoerig kunnen best samengaan.
Op donderdag 18 december 2003 15:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ach ja.. om maar met haar eigen woorden te spreken "she is beautiful, no matter what they say' ! Het wordt hier ook weer erg duidelijk dat mensen erg graag meteen ergens een label op plakken, iets waarover ze in beautiful ook al zong.
quote:Zo zie je maar hoe verschillend opvattingen kunnen zijn. Voor mij is Madonna de opper-snol. 100% gebruik van lichaam/seksualiteit/shockeffect en 0% talent.
Op donderdag 18 december 2003 14:30 schreef Gillingham het volgende:[..]
Maar kom, Madonna is dan toch een goede actrice.
Doe mij dan maar clip van Evanescence, lijken wel een beetje opelkaar maar vind de 2e toch iets stijlvoller en niet snollig overkomen.
quote:Waarom komt The Voice Within in godsnaam snollig over dan? Misschien zit jij toch een beetje met een verkeerde blik naar die clip te kijken. Zou dat het zijn?
Op donderdag 18 december 2003 20:29 schreef Theoden het volgende:
Ik snap niet waarom clip zo bijzonder of mooi moet zijn.Doe mij dan maar clip van Evanescence, lijken wel een beetje opelkaar maar vind de 2e toch iets stijlvoller en niet snollig overkomen.
Wat zien de borsten er ineens associaal nep uit. Blijven keurig vooruit steken als ze een huppeltje doet
Verder zie je naar mijn mening iets te vaak dat ze playbackt. Dan klopt de mond gewoon niet met wat je hoort.
Dan vind ik het nummer gewoon nog eens totaal ruk! Begint op dat gore gezangvan Mariah Carey te lijken...
En als laatste wordt ik helemaal spastisch van die rechterhand van haar. Contstant met die hand in d'r haar, en dan weer raar vooruit slaand...achter mekaar door. Zo liep ze in het einde van haar laatste clip ook weg uit die sloeberbuurt.
quote:Dat heb ik nou ook !!
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Heel flauw, maar het is wel waar: ik kan maar naar 1 (eigenlijk zijn ze met z'n 2-en) ding kijken als ik deze clip zie.....
[on topic]Saaie clip verder, liedje gaat wel....[/on topic]
quote:Dat is nou vreemd. Ik ben zelfs van mening dat ze dit nummer echt waanzinnig goed playbackt, terwijl het knap lastig is. Wat kunnen mensen een zelfde clip toch verschillend zien.
Op vrijdag 19 december 2003 08:34 schreef Kaaskoekje het volgende:
Verder zie je naar mijn mening iets te vaak dat ze playbackt. Dan klopt de mond gewoon niet met wat je hoort.
quote:Wellicht kan jij niet accepteren dat anderen haar snollig vinden en een negatieve betekenis hechten aan het woord snollig. Zou dat het zijn? Verschil van normen en waarden heet zoiets. Ik ben het eens met hoe Yokozuna het uitdrukte, ze is 'onwaardig'. Niet alleen zij, ook Britney en al die hoeren die je in R&B clips tegenkomt. Dat hoerige gedrag is voor mij al genoeg reden om de TV op een andere zender te zetten
Op donderdag 18 december 2003 20:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Waarom komt The Voice Within in godsnaam snollig over dan? Misschien zit jij toch een beetje met een verkeerde blik naar die clip te kijken. Zou dat het zijn?
Maar omdat jij snollig ziet als positief en iemand anders als negatief heeft die ander een verkeerd beeld? Kom op zeg
[/off-topic]
[on-topic]
Ik vind het nummer niet mooi, ik vind de clip niet mooi, ik vind haar niet mooi, maar wat me nog het meest stoort is haar haar. Echt, ik vind het haar totaal niet staan, ze moet terug naar blond
quote:Wat kom jij triest over zeg. Klinkt eigenlijk als iemand die alles niet is wat die meiden wel zijn: mooi en geil. Zou het daarom zijn dat je met termen als 'onwaardig', 'hoerig gedrag' en 'hoeren' strooit. Kan er niets aan doen, maar je klinkt bijzonder gefrustreerd. Als je popartiesten die je verder totaal niet kent al hoeren gaat noemen dan kun je toch niet echt dieper zinken.
Op vrijdag 19 december 2003 11:27 schreef Black_Tulip het volgende:
[off-topic]
[..]Wellicht kan jij niet accepteren dat anderen haar snollig vinden en een negatieve betekenis hechten aan het woord snollig. Zou dat het zijn? Verschil van normen en waarden heet zoiets. Ik ben het eens met hoe Yokozuna het uitdrukte, ze is 'onwaardig'. Niet alleen zij, ook Britney en al die hoeren die je in R&B clips tegenkomt. Dat hoerige gedrag is voor mij al genoeg reden om de TV op een andere zender te zetten
Maar ja, daar ben ik vrouw voor.
En de groeten aan Balkenellende.
quote:Hmmm ... mij was ook opgevallen dat ze er af en toe goed naast zit ... soms probeert ze het te camoufleren door d'r hoofd een beetje weg te draaien ... tis in ieder geval ook in mijn ogen niet altijd synchroon
Op vrijdag 19 december 2003 11:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is nou vreemd. Ik ben zelfs van mening dat ze dit nummer echt waanzinnig goed playbackt, terwijl het knap lastig is. Wat kunnen mensen een zelfde clip toch verschillend zien.
quote:Dan heb je me verkeerd begrepen. Maar dat geeft niet, dan zeg ik het nog een keer in andere woorden, ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben. Ik kan niet begrijpen dat zij zo op de TV willen verschijnen, dat ze bereid zijn hun eigen lichaam te verkopen om maar beroemder te worden of meer geld te verdienen. Dat druist volledig tegen mijn eigen normen en waarden in, daarom noem ik het snollig, 'onwaardig' (zie je de hint? normen en waarden?) en hoerig gedrag. Ik ben inderdaad niet wat zij wel zijn: bereid om op die manier te koop te staan voor praktisch iedereen en hun masturberende, op R&B meiden geilende grootvaders.
Op vrijdag 19 december 2003 11:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wat kom jij triest over zeg. Klinkt eigenlijk als iemand die alles niet is wat die meiden wel zijn: mooi en geil.
De termen mooi en geil zijn subjectieve termen en hier volslagen onbelangrijk. Zelfs als de vrouw die haar borsten ontbloot in een videoclip net een beeldschone engel is, zou ik haar nog snollig vinden omdat ze bereid is zoiets te doen.
quote:Lees hierboven
Zou het daarom zijn dat je met termen als 'onwaardig', 'hoerig gedrag' en 'hoeren' strooit.
quote:Wellicht ben ik dat ook... Al dat ongewenste bloot komt mij eerlijk gezegd zwaar de strot uit
Kan er niets aan doen, maar je klinkt bijzonder gefrustreerd.
quote:Dat is dan jouw mening. Ik vind de term hoer hier vrij toepasselijk, in beide gevallen gaat het om iemand die anderen zich aan haar lichaam laat verlustigen om een doel te bereiken.
Als je popartiesten die je verder totaal niet kent al hoeren gaat noemen dan kun je toch niet echt dieper zinken.
quote:For your information... Ik ben op zich niet geïnteresseerd in politiek, maar wat ik wel weet is dat ik links ben, niet rechts
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 19-12-2003 14:48]
quote:Ik ben het eens met Black_Tulip, niet gefrustreerd en man.
Kan er niets aan doen, maar je klinkt bijzonder gefrustreerd.
quote:Oh, hm. Ik denk wel hetzelfde als jij, maar dan echt in minder extreme mate. Waarschijnlijk omdat ik man ben.
Zelfs als de vrouw die haar borsten ontbloot in een videoclip net een beeldschone engel is, zou ik haar nog snollig vinden omdat ze bereid is zoiets te doen.
Maar ik vind wel:
"Bij een goed nummer heb je geen geile clip nodig".
Bovendien, mooie vrouwen hoeven niet hoerig te doen, om lekker over te komen. Daarbij behouden ze WEL hun eigenwaarde, en dat zie ik liever terug.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-12-2003 15:15]
En CA gedroeg zich in 'Dirrrty' ook als een stoephoer. Maar zo breng je tegenwoordig wel geld in het laatje, vooral in de commerciele muziekindustrie.
Ik persoonlijk vind het helemaal niks, maar gelukkig hebben we Windowlicker nog...
quote:Daar was het het nummer dan ook naar
Op vrijdag 19 december 2003 15:45 schreef PDOA het volgende:
En CA gedroeg zich in 'Dirrrty' ook als een stoephoer.
quote:Ik vrees langzamerhand het ergste ... ieder zijn of haar mening natuurlijk, maar had ze in de clip van The Voice Within soms in een hooggesloten overmaatse trui moeten lopen en een hobbezakkerige lange rok om haar vrouwelijke vormen te verhullen? Astemblief zeg ...
Op vrijdag 19 december 2003 16:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar was het het nummer dan ook naar
In The voice within is ze alles behalve dat.. of mensen moeten zich tegenwoordig ook al storen aan een deco. Maar zo erg zal het in dit land toch nog niet gesteld zijn toch?
quote:Huh? Heb jij mijn post niet goed begrepen of begrijp ik jouw post niet?
Op vrijdag 19 december 2003 16:54 schreef Weakling het volgende:
Ik vrees langzamerhand het ergste ... ieder zijn of haar mening natuurlijk, maar had ze in de clip van The Voice Within soms in een hooggesloten overmaatse trui moeten lopen en een hobbezakkerige lange rok om haar vrouwelijke vormen te verhullen? Astemblief zeg ...
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:06 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik ben het eens met Black_Tulip, niet gefrustreerd en man.
quote:lol Waarschijnlijk
Oh, hm. Ik denk wel hetzelfde als jij, maar dan echt in minder extreme mate. Waarschijnlijk omdat ik man ben.
quote:Ben ik het mee eens.
Maar ik vind wel:
"Bij een goed nummer heb je geen geile clip nodig".
quote:Klinkt wellicht raar, maar ik ook. Ik geil niet op vrouwelijke schoonheid, maar... Nou ja... Schoonheid he
Bovendien, mooie vrouwen hoeven niet hoerig te doen, om lekker over te komen. Daarbij behouden ze WEL hun eigenwaarde, en dat zie ik liever terug.
quote:You are overreacting dude....
Op vrijdag 19 december 2003 11:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wat kom jij triest over zeg. Klinkt eigenlijk als iemand die alles niet is wat die meiden wel zijn: mooi en geil. Zou het daarom zijn dat je met termen als 'onwaardig', 'hoerig gedrag' en 'hoeren' strooit. Kan er niets aan doen, maar je klinkt bijzonder gefrustreerd. Als je popartiesten die je verder totaal niet kent al hoeren gaat noemen dan kun je toch niet echt dieper zinken.
Dat van Balkenende gaat al helemaal nergens over, ik ben het met haar eens, maar dat ben ik absoluut niet met Balkenende....
quote:Zodra andere mensen, zoals popartiesten, ook door jullie gerespecteerd worden en niet 'hoeren' worden genoemd, verdien je het zelf ook om gerespecteerd te worden. okee, DUDE?
Op vrijdag 19 december 2003 19:59 schreef Gillingham het volgende:[..]
You are overreacting dude....
Als je een andere mening hebt dan iemand anders kun je die nog best wel respecteren, dat probeer ik immers ook met jouw mening...Dat van Balkenende gaat al helemaal nergens over, ik ben het met haar eens, maar dat ben ik absoluut niet met Balkenende....
En dat van Balkenende hoef ik toch hopelijk niet uit te leggen....
quote:Ik denk het laatste ... maar ik was ook niet helemaal duidelijk en had een antwoord op twee posts in mijn verhaal verweven ... sorry voor de onduidelijkheid, maar ik ben het dus eens met je scanman ...
Op vrijdag 19 december 2003 17:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Huh? Heb jij mijn post niet goed begrepen of begrijp ik jouw post niet?
quote:nooit iets van gemerkt iig, wel een prachtig nummer met een prachtige clip van een nog prachtigere vrouw
Op vrijdag 19 december 2003 22:53 schreef furanku het volgende:
Heb um een paar keer gehoord en het valt me op dat er 2? versies in de omloop zijn? Volgens mij is er ook een versie waarbij je een soort echo hoort..
quote:Vooral in het begin hoor je een soort echo, en om eerlijk te zijn, dat vind ik stukken mooier klinken dan de clip die ik vaker zie met normaal geluid.. ben benieuwd of iemand anders nog zo'n "echo" clip heeft gehoord..
Op vrijdag 19 december 2003 22:58 schreef BVO het volgende:[..]
nooit iets van gemerkt iig, wel een prachtig nummer met een prachtige clip van een nog prachtigere vrouw
quote:Ik ben geen fan van CA (en dat is zacht uitgedrukt), heb deze clip wel eens voorbij zien komen. Vind er niet veel aan, maar de mannen onder de kijkers zullen ongetwijfeld van haar gecharmeerd zijn.
Op woensdag 17 december 2003 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de nieuwe Christina Aguilera clip, The Voice Within, nu een paar keer gezien en vind het eigenlijk de clip van het jaar. ..... Mee eens? Zo niet, wat vinden jullie de clip van het jaar?
Mijn eerste clip van het jaar is toch wel Thicke met "When I get you Alone"
Ik heb ook altijd keihard op straat en in een overvolle lift willen zingen en dansen, maar ik durf nooit Tof nummer, nog steeds.
The Darkness met "I believe in a thing called love" komt op een goeie tweede plaats...
Once upon a time there was a girl
In her early years she had to learn
How to grow up living in a war that she called home
Never know just where to turn for shelter from the storm
Hurt me to see the pain across my mother's face
Everytime my father's fist would put her in her place
Hearing all the yelling I would cry up in my room
Hoping it would be over soon
Bruises fade father, but the pain remains the same
And I still remember how you kept me so afraid
Strength is my mother for all the love she gave
Every morning that I wake I look back at yesterday
And I'm OK
I often wonder why I carry all this guilt
When it's you that helped me put up all these walls I've built
Shadows stir at night through a crack in the door
The echo of a broken child screaming "please no more"
Daddy, don't you understand the damage you have done
To you it's just a memory, but for me it still lives on
Bruises fade father, but the pain remains the same
And I still remember how you kept me so, so afraid
Every morning that I wake I look back to yesterday
It's not so easy to forget
All the lines you left along her neck
When I was thrown against cold stairs
And every day I'm afraid to come home
In fear of what I might see there
Bruises fade father but the pain remains the same
And I still remember how you kept me so afraid
Every morning that I wake I look back at yesterday
And I'm OK
I'm OK
quote:"Moderator"?????? Hoeveel heeft je dat gekost?
Op zaterdag 20 december 2003 16:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind de clip werkelijk prachtig, het nummer vind ik weer niets aan
.
quote:Jah, ik vind haar album ook echt schitterend, ze wordt vaak uitgemaakt voor goedkope slet e.d. die niet zou kunnen zingen, maar ben er van overtuigd dat als deze mensen een keer goed naar haar album luisteren ze toch moeten toegeven dat het een geweldige artieste is met prachtige nummers en een hele goede stem. Vooral met The voice within en'het zelfgeschreven I'm Okay laat ze dit zien, al zijn de uitgebrachte singles (met name beautiful en can't hold us down) imo ook heel erg goed.
Op zaterdag 20 december 2003 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Beetje off-topic, maar de laatste nummers van Christina zijn ook behoorlijk autobiografisch. Vooral door het nummer "I'm okay" wordt duidelijk van hoe ver weg deze meid eigenlijk is gekomen. De nummers die daarna kwamen, Fighter, Beautiful, Voice Within, lijken allemaal daarop door te gaan.-hele mooie tekst-
quote:Geweldig gesproken. Je bent nu vast heel trots op jezelf! En inderdaad, de naam zegt het al.
Op zaterdag 20 december 2003 17:58 schreef Forumschorem het volgende:
Christina Aguilalera is een hoer met opblaastieten, die we over 2 jaar weer hebben ingeruild voor een andere 16 jarige zangslet die een beetje kan zingen er er lekker uitziet.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-12-2003 18:13]
quote:Ze is inderdaad zonder meer een van de beste zangeressen van dit moment. Het album 'Stripped' is ook een klein meesterwerkje. Mensen die negatieve labels op zo iemand plakken vanwege een bepaalde uitstraling tijdens enkele nummers zijn alleen maar heel erg bekrompen. Daar doe je niets aan en zal ook nooit veranderen.
Op zaterdag 20 december 2003 16:35 schreef BVO het volgende:[..]
Jah, ik vind haar album ook echt schitterend, ze wordt vaak uitgemaakt voor goedkope slet e.d. die niet zou kunnen zingen, maar ben er van overtuigd dat als deze mensen een keer goed naar haar album luisteren ze toch moeten toegeven dat het een geweldige artieste is met prachtige nummers en een hele goede stem. Vooral met The voice within en'het zelfgeschreven I'm Okay laat ze dit zien, al zijn de uitgebrachte singles (met name beautiful en can't hold us down) imo ook heel erg goed.
quote:Leg es uit, wat maakt jou zo'n enorme Christina Aquiealera fan, waarom vind je haar goed?
Op zaterdag 20 december 2003 18:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze is inderdaad zonder meer een van de beste zangeressen van dit moment. Het album 'Stripped' is ook een klein meesterwerkje. Mensen die negatieve labels op zo iemand plakken vanwege een bepaalde uitstraling tijdens enkele nummers zijn alleen maar heel erg bekrompen. Daar doe je niets aan en zal ook nooit veranderen.
Ik krijg al braakneigingen bijvoorbeeld als ik hoor hoe vaak haar stem overslaat van laag naar hoog, ze heeft absuluut geen controle over haar stem. Een paar zanglessen zouden 'r goed doen. En dan die clips: eerst de geile slet uithangen en dan opeens zo'n overdreven triest clipje in elkaar flansen.
quote:Ik denk dat het antwoord is, dat het met opzet zal zijn...
Op zaterdag 20 december 2003 18:23 schreef Forumschorem het volgende:Ik krijg al braakneigingen bijvoorbeeld als ik hoor hoe vaak haar stem overslaat van laag naar hoog, ze heeft absuluut geen controle over haar stem.
quote:Luister voor de aardigheid een keer goed naar haar album of kijk/ga naar een concert van haar, en dan zal je toch moeten toegeven dat het een geweldige artieste is die meer kan dan alleen maar geil doen en met haar lichaam pronken.
Op zaterdag 20 december 2003 18:23 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Leg es uit, wat maakt jou zo'n enorme Christina Aquiealera fan, waarom vind je haar goed?
Ik krijg al braakneigingen bijvoorbeeld als ik hoor hoe vaak haar stem overslaat van laag naar hoog, ze heeft absuluut geen controle over haar stem. Een paar zanglessen zouden 'r goed doen. En dan die clips: eerst de geile slet uithangen en dan opeens zo'n overdreven triest clipje in elkaar flansen.
quote:Niets, ik ben gewoon gevraagd
Op zaterdag 20 december 2003 16:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
"Moderator"?????? Hoeveel heeft je dat gekost?
quote:Idols
Van welk forum trouwens? Deze?
Maar laten we ontopic blijven .
quote:Ach laat toch... zinloos. Alle twijfelaars moeten maar even I will be luisteren en mogen dan nog een keer oordelen of ze wel of niet kan zingen. En verder blijft het een kwestie van smaak natuurlijk.
Op zaterdag 20 december 2003 18:27 schreef BVO het volgende:[..]
Luister voor de aardigheid een keer goed naar haar album of kijk/ga naar een concert van haar, en dan zal je toch moeten toegeven dat het een geweldige artieste is die meer kan dan alleen maar geil doen en met haar lichaam pronken.
quote:Nee, maar vind jij het normaal als een meisje met een nachtjapon over straat loopt?
Op vrijdag 19 december 2003 16:54 schreef Weakling het volgende:[..]maar had ze in de clip van The Voice Within soms in een hooggesloten overmaatse trui moeten lopen en een hobbezakkerige lange rok om haar vrouwelijke vormen te verhullen? Astemblief zeg ...
quote:Oh, gaan we het nu over respect hebben? Dan zou ik graag even willen vermelden hoe respectloos ik het vind dat ons bloot wordt opgedrongen tijdens het bekijken van aantal fragmenten video dat bedoeld is om (een stuk muziek van) een artiest te promoten. Pornografie en muziek hebben (naar mijn mening) niets met elkaar te maken, toch zie je tegenwoordig zoveel licht erotische videoclips dat ik er gestoord van word. Sowieso vind ik het een idioot concept dat als een zangeres haar ziel wil blootleggen in een nummer, zij meent haar lichaam ook gelijk maar bloot te moeten stellen. Maar goed, het is maar net waar je de aandacht op wil vestigen. Als je alleen al in deze thread kijkt, zie je dat het blootstellen van het lichaam mensen doorgaans eerder opvalt dan het blootstellen van de ziel.
Op vrijdag 19 december 2003 21:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zodra andere mensen, zoals popartiesten, ook door jullie gerespecteerd worden
quote:Wanneer zul je begrijpen dat er met die term slechts verwezen wordt naar haar gedrag in de clip zelf en niet daarbuiten? Natuurlijk kan en ga ik geen oordeel geven over haar karakter, omdat ik, zoals je zelf zei, haar niet ken, maar ik vind dat ze zich hoerig gedraagt in haar clips en ik stoor me er aan.
en niet 'hoeren' worden genoemd
quote:Dus voor respect gaan we ook al voorwaarden stellen? Raar hoor, ik dacht dat ieder mens door het mens zijn al respect verdiende. Wat betreft Christina, ik ben bereid respect te tonen voor haar als persoon, maar ik weiger respect te tonen voor het feit dat ze zich gedraagt als een hoer in haar videoclips.
verdien je het zelf ook om gerespecteerd te worden.
quote:Nee, volgens jou is iedere persoon die de woorden 'normen en waarden' in de mond durft te nemen een aanhanger van Balkenende. Dat had ik al door.
En dat van Balkenende hoef ik toch hopelijk niet uit te leggen....
quote:ik denk dat we beter deze discussie kunnen stoppen. Ik bedoel, als jij anno 2003 een beetje sexy of bloot op tv al erg vindt, dan zijn we meteen uitgepraat. En als je ook pornografie en clips op tv met elkaar gaat vergelijken, dan is het helemaal zinloos om hier verder over te discussieren. Ik denk zelf dat je misschien beter 50 jaar geleden had kunnen leven, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.
Op zaterdag 20 december 2003 19:22 schreef Black_Tulip het volgende:
Heel verhaal....
Wat je verder nog te melden had staat helemaal zo enorm ver van mij vandaan dat ik daar maar helemaal niets op zeg.
quote:Tuurlijk niet... Dat is inderdaad (in een clip) enórm erg!
Op zaterdag 20 december 2003 19:05 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Nee, maar vind jij het normaal als een meisje met een nachtjapon over straat loopt?
quote:Dat heet expressie. De tekst is er dan ook naar.
Op zondag 21 december 2003 02:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik hou van zwart/wit en dat in één take vind ik ook wel gaafHaar stem komt inderdaad ook goed tot zn recht bij dit nummer, best goed. Ze maakt alleen erg domme bewegingen, maar ja... je kan niet alles hebben.
quote:Dat zei ik nergens. Ik zei alleen dat ik het niet wil zien wanneer ik een videoclip aan het bekijken ben.
Op zondag 21 december 2003 01:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
ik denk dat we beter deze discussie kunnen stoppen. Ik bedoel, als jij anno 2003 een beetje sexy of bloot op tv al erg vindt
quote:Als jij door blijft gaan met het misinterpreteren van wat ik zeg, zijn we inderdaad snel uitgepraat.
dan zijn we meteen uitgepraat.
quote:Jij ziet geen gelijkenis?
En als je ook pornografie en clips op tv met elkaar gaat vergelijken, dan is het helemaal zinloos om hier verder over te discussieren.
quote:Ik denk zelf iets van 20 jaar geleden. Elektrische gitaren die door langharige kerels bespeeld worden met een talent waar je u tegen zegt hebben mijn voorkeur boven vrouwelijk opgedrongen bloot.
Ik denk zelf dat je misschien beter 50 jaar geleden had kunnen leven, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.
quote:Dan scroll ik ff terug om te kijken wat dat was.
Wat je verder nog te melden had staat helemaal zo enorm ver van mij vandaan dat ik daar maar helemaal niets op zeg.
-edit-
Oh, als ik het goed begrijp, staat respect ver van je bed? Je nam het woord het eerst in je mond hoor....
quote:Je hebt blijkbaar niet in de gaten waar ik naar verwees. Maar laat maar zitten.
Op zondag 21 december 2003 01:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk niet... Dat is inderdaad (in een clip) enórm erg!
quote:Mag ik een combinatie van beide suggereren?
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik denk zelf iets van 20 jaar geleden. Elektrische gitaren die door langharige kerels bespeeld worden met een talent waar je u tegen zegt hebben mijn voorkeur boven vrouwelijk opgedrongen bloot.
quote:Jij wel? Zie jij pijpende en neukende zangers of zangeressen in beeld dan?
Jij ziet geen gelijkenis?
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mag ik een combinatie van beide suggereren?
quote:Dan kun je beter geen enkele videoclip meer bekijken volgens mij. Je kunt vast de clips van Kylie ook niet waarderen.
Dat zei ik nergens. Ik zei alleen dat ik het niet wil zien wanneer ik een videoclip aan het bekijken ben.
quote:Haha, overdreven expressief dan
Op zondag 21 december 2003 02:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat heet expressie. De tekst is er dan ook naar.
waarom boeit het jou zo veel dat niet iedereen dit een goede clip vind, of niet iedereen gecharmeerd is van CA
je reageert fel op zo'n beetje iedereen die van jouw mening afwijkt, en probeert diegene dan te overtuigen van jouw mening
misschien kun je beter jehova getuige worden ofzo, lekker doorzeuren
of call center medewerker
quote:Je moet leren lezen!! Als mensen het geen leuke clip vinden is daar niks mis mee en als je dit topic doorleest zul je ook zien dat ik daar nooit fel op reageer. Waar ik absoluut niet tegen kan is als mensen popartiesten door een bepaalde act 'hoer' en 'onwaardig' gaan noemen. Vind ik zelf nogal triest en heel makkelijk.
Op zondag 21 december 2003 14:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
jezus scanman, waar maak je je zo druk omwaarom boeit het jou zo veel dat niet iedereen dit een goede clip vind, of niet iedereen gecharmeerd is van CA
je reageert fel op zo'n beetje iedereen die van jouw mening afwijkt, en probeert diegene dan te overtuigen van jouw mening
quote:Ik vind dat zelf wel mooi om te zien eigenlijk. Liever wat overdreven expressie (hoewel ik het niet overdreven vind) dan veel te weinig expressie. Die clip bezorgt mij toch nog steeds kippenvel.
Op zondag 21 december 2003 12:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha, overdreven expressief dan
En ohja, zo naturel is ze ook niet, want ze heeft onwijs veel make up op, en dr haar zal 's morgens ook wel niet meteen zo zitten..
quote:Naturel is ze niet echt nee. Ik heb wel foto's gezien zonder make-up en dat was wel een beetje schrikken. Maar goed, gelukkig gaat het om de muziek en niet om het uiterlijk.
Op zondag 21 december 2003 14:33 schreef Fen het volgende:
Het is een mooie clip, vooral dat er niet in geknipt is, maar ik vind serieus dat ze er nog net iets te hoerig uitziet... past niet bij het nummer.
En daarbij heeft ze een dijk van een stem. (Ik ben geen fan ofzo hoor, maar ze kan wel zingen)
Dus ze heeft al dat uiterlijke vertoon helemaal niet nodig.En ohja, zo naturel is ze ook niet, want ze heeft onwijs veel make up op, en dr haar zal 's morgens ook wel niet meteen zo zitten..
quote:dat iemand een artiest hoer noemt neem je toch niet serieus, artiesten die hoog in de top 40 staan worden altijd gemakkelijk voor van alles uitgemaakt, wat maakt jou dat nou uit, het viel mij gewoon op dat je op zo'n beetje iedereen reageert die iets negatiefs te zeggen heeft over CA
Op zondag 21 december 2003 14:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je moet leren lezen!! Als mensen het geen leuke clip vinden is daar niks mis mee en als je dit topic doorleest zul je ook zien dat ik daar nooit fel op reageer. Waar ik absoluut niet tegen kan is als mensen popartiesten door een bepaalde act 'hoer' en 'onwaardig' gaan noemen. Vind ik zelf nogal triest en heel makkelijk.
Verbazingwekkend dat ook jij juist reageert op mij dat ik fel zou reageren... en dat je dat niet doet op mensen die popartiesten 'hoer' en dergelijke noemen. Dat zegt toch ook wel wat..
en je moet zelf leren lezen, wat je reageerde wel op mensen die wat negatiefs te zeggen hadden over de clip, als iemand bijvoorbeeld zegt dat ie de clip van evanecense beter vindt reageer je met zo'n smiley
het lijkt wel of je elk puntje van kritiek op CA opvat als een belediging aan jezelf
quote:Ik hou het liever beperkt bij het eerste
Op zondag 21 december 2003 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Mag ik een combinatie van beide suggereren?
quote:Ik heb het over het feit dat zangeressen proberen sexueel verleidelijk over te komen. Daar zit de link met pornografie.
Jij wel? Zie jij pijpende en neukende zangers of zangeressen in beeld dan?
En over wat jij bedoelt, kijk eens naar Missy Elliot - One Minute Man en Lil' Kim - How Many Licks. Ik weet dat er meer zijn, maar ik kan er nu maar twee bedenken. Oh wacht ff.. Het einde van Robbie Williams featuring Kylie Minogue - Kids.
quote:Daar begint het tegenwoordig jammer genoeg wel op te lijken ja. Waar gaat het heen met deze wereld
Dan kun je beter geen enkele videoclip meer bekijken volgens mij.
Maar jij vindt dus blijkbaar dat ik mezelf moet dwingen die ontwikkeling niet verwerpelijk te vinden omdat mijn gevoel voor normen en waarden niet zou passen in dit tijdsbeeld? Als jij je zin zou hebben en idereen zo zou denken, dan heb je straks pijpende zangeressen in beeld en wordt het nog normaal gevonden ook
quote:Nog zo'n stoephoer
Je kunt vast de clips van Kylie ook niet waarderen.
quote:Dat was inderdaad een felle reactie van mij... sorry!
Op zondag 21 december 2003 15:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
en je moet zelf leren lezen, wat je reageerde wel op mensen die wat negatiefs te zeggen hadden over de clip, als iemand bijvoorbeeld zegt dat ie de clip van evanecense beter vindt reageer je met zo'nsmiley
quote:Alleen als die gepaard gaan met oneerbiedige scheldpartijen.
het lijkt wel of je elk puntje van kritiek op CA opvat als een belediging aan jezelf
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 21-12-2003 18:03]
quote:Willen we Kylie gerust laten, ja? Of ik zal eens (checkt profiel) over Children Of Bodom beginnen.
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Black_Tulip het volgende:
Nog zo'n stoephoer
quote:Ik neem nu toch aan dat het allemaal een geintje van je was, want zo erg kan toch niemand wezen. Daardom een bijpassende smiley:
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Black_Tulip het volgende:
Nog zo'n stoephoer
quote:lol Kom maar op
Op zondag 21 december 2003 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Willen we Kylie gerust laten, ja? Of ik zal eens (checkt profiel) over Children Of Bodom beginnen.
quote:Die laatste opmerking was deels een geintje ja. Maar 1 ding: Kan je de persoonlijke aanvallen laten?
Op zondag 21 december 2003 18:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik neem nu toch aan dat het allemaal een geintje van je was, want zo erg kan toch niemand wezen. Daardom een bijpassende smiley:
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 21-12-2003 18:50]
quote:Euh... Children Of Bodom suckt! Nee, serieus, ik ben geen kenner/liefhebber van death en/of black metal. Ik ben welgeteld 4 CD's in dat genre en dat zijn er van Cannibal Corpse, At The Gates, Dimmu Borgir en Akercocke. Ik ben eigenlijk meer fan van mijn avatar.
Op zondag 21 december 2003 18:18 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
lol Kom maar op
Noem me maar Britney-hater. Die snol En uiteraard ook gedegouteerd door Techno, Dance, Trance en andere junk.
quote:Dat blijkt, als je het wel was, zou je het wel laten om Children Of Bodom black/death metal te noemen
Op zondag 21 december 2003 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Euh... Children Of Bodom suckt! Nee, serieus, ik ben geen kenner/liefhebber van death en/of black metal.
quote:Hm.. Ik heb Cannibal Corpse - The Bleeding, At The Gates - Slaughter Of The Soul en Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant op MP3, Akercocke ken ik alleen van naam. Van At The Gates heb ik een tijd lang de cd gehad, maar uiteindelijk heb ik hem geruild tegen Arch Enemy - Wages Of Sin. De rest vind ik weinig aan, van de ruil van SOTS begin ik spijt te krijgen, dat wil zeggen, ik had Wages Of Sin gewoon moeten kopen
Ik ben welgeteld 4 CD's in dat genre en dat zijn er van Cannibal Corpse, At The Gates, Dimmu Borgir en Akercocke.
quote:Tool. Gokje, Ænima? Die moet ik eens downloaden. Lateralus viel me tegen trouwens, maar The Grudge en Parabola vind ik wel goed. De titeltrack van Ænima is ook erg goed trouwens
Ik ben eigenlijk meer fan van mijn avatar.
quote:
Noem me maar Britney-hater. Die snol
quote:Wat een duur woord zeg
En uiteraard ook gedegouteerd
quote:Eigenlijk ken ik geen van die stijlen goed genoeg om er een oordeel over te vellen, maar wat je ervan op de TV ziet, vind ik wanhopig slecht.
door Techno, Dance, Trance en andere junk.
En ik wou je nog vragen wat je favoriete bands zijn, maar we gaan verschrikkelijk off-topic Voeg me maar toe op MSN
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 21-12-2003 18:55]
quote:Dat lijkt me een goede opdracht voor scanman. Hij/zij meent dat dit adembenemende expressie is, dus het zal hem/haar vast niet mateloos gaan storen om letterlijk te gaan tellen. Nou ja, wellicht als hij/zij de tel kwijtraakt...
Op zondag 21 december 2003 18:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Kan iemand 'es tellen hoe vaak ze letterlijk met haar handen in d'r haar zit ?
Maargoed. Veel plezier nog in dit topic. ik zal me er verder buiten houden om meer ergernissen te voorkomen. Peace!
quote:Niemand heeft jou verzocht om dit topic te verlaten. Sterker nog, ik wil dat je blijft en fatsoenlijk reageert op mijn argumenten. Dit heb je met mijn laatste posts nog steeds niet gedaan. In plaats daarvan heb je geprobeerd me zwart te maken. Dat vind ik op mijn beurt getuigen van weinig stijl en klasse.
Op zondag 21 december 2003 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal dit topic verlaten op verzoek van een aantal.
quote:You just hit the nail. Ik heb al eerder iets hierover gezegd, maar voor de duidelijkheid nog een keer: als er een dergelijk commentaar wordt gegeven, is het slechts een uiting van het ongeloof en het afschuw dat popsterren bereid zijn zich lichamelijk op die wijze bloot te stellen, slechts om maar meer rich and famous te worden. De term hoer wordt gebruikt omdat hoeren ook hun lichaam gebruiken om meer geld te verdienen. Doorgaans is degene die het zegt wijs genoeg om in te zien dat het gedrag van popsterren in clips niets zegt over hun verdere karakter. Ik geloof dat jij desondanks die term als een persoonlijke belediging beschouwt, daarmee maak jij, naar mijn mening, een denkfout. Je moet er inderdaad niet zo serieus op ingaan.
En achteraf is dan alles natuurlijk nooit serieus bedoelt en ga ik er te serieus op in....
quote:Dat gedram van jou wordt niet op prijs gesteld, nee.
Blijkbaar wordt het niet op prijs gesteld als iemand er wat van zegt als popartiesten lukraak hoer etc worden genoemd
quote:Dat staat hierbuiten.
Naar mijn idee is het in deze wereld knap triest gesteld de laatste jaren. Meisjes die een aantal vriendjes hebben gehad zijn meteen een slet
quote:Die bewering heb ik net uitgelegd.
zangeressen die sexy in hun clip optreden zijn hoeren...
quote:Ik vind het op mijn beurt knap dramatisch dat er van popsterren bijna wordt verwacht dat ze hun lichaam laten zien.
Het is knap dramatisch!
quote:Durven? Ze worden er haast toe gedwongen.. Het is jammer genoeg de norm geworden in videoclips.
Maar ga vooral zo door en blijf vrouwen die sexy/geil durven zijn naar beneden halen met z'n allen.
quote:Ik vind dat als je zoiets tegenkomt, je eerst moet achterhalen waarom die persoon dat zegt voordat je het op dezelfde manier gaat veroordelen zoals je het in dit topic hebt gedaan.
Ik blijf er echter bij dat iemand er wat van moet zeggen omdat er naar mijn idee veel te snel met termen als 'snol', 'slet', 'hoer' enz enz enz wordt gesmeten.
quote:Nou hoop ik dat ik juist heb vermoed dat je tenminste nog stiekem terugkeert om te kijken hoe anderen reageren op je 'laatste' post.
Maargoed. Veel plezier nog in dit topic. ik zal me er verder buiten houden om meer ergernissen te voorkomen. Peace!
Peace.
apen met rails zijn er niet bij nodig geweest, het is 100% zeker gefilmd met Steadicam. Maar zeer mooi
En dat dat hoerige pakje...niet te kort
vergelijk het is met de clip van Evanescence -my immortal, die heeft zooooooveel meer stijl
en daarboven op vind ik het ook nog het minst interessante nummer van der
magoed meningen verschillen
Het enige jammere aan de clip vind ik is dat ze zo'n ding aan heeft waar ieder moment haar borsten uit kunnen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |