quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:15 schreef Klonk het volgende:
Urk waar je vader ook je oom en broer is.
quote:Klonk schreef: mamma, m' zusje wil niet neuken
Lees even op de vorige pagina, ik heb alle vooroordelen al genoemd, dus je bent te laat...verzin eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:15 schreef Klonk het volgende:
Urk waar je vader ook je oom en broer is.
Da's een andere discussie.....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
jep.
Maar journalisten objectiefgive me a break.
Doe eens even gauw normaal ja, we zitten hier in ONZ niet bij de schoonmoeder op de koffie. Net zoals die 'systeembeheerder' huilie uit Urk, ze hebben amper stromend water op dat pseudo eiland en hij wil er pc's beheren de sjonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef annoylikethewind het volgende:
Yay, een topic voor de kleine Fokkertjes om een blik vooroordelen open te trekken, ge-wel-dig....![]()
Laten we alle vooroordelen maar even noemen:
er wonen alleen maar vissers
aan de coke/drank
incest
iedereen is streng refo
bekrompen
hypocriet (vloeken/feesten door de weeks, zondags in het pak in de kerk)
grote gouden oorbellen
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Kunnen we nu normaal gaan doen ofzo
Dit topic is gewoon bedoeld om Urkers compleet de grond in te stampen, ook al staat het in ONZ. Als dit topic over allochtonen ging werd het gelijk gesloten. En als het over urkers gaat mag het plotseling welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:59 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Doe eens even gauw normaal ja, we zitten hier in ONZ niet bij de schoonmoeder op de koffie. Net zoals die 'systeembeheerder' huilie uit Urk, ze hebben amper stromend water op dat pseudo eiland en hij wil er pc's beheren de sjon.
Ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:15 schreef babba het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon bedoeld om Urkers compleet de grond in te stampen, ook al staat het in ONZ. Als dit topic over allochtonen ging werd het gelijk gesloten. En als het over urkers gaat mag het plotseling wel
Ze is halfbloed!!quote:
Heb je misschien een naam, misschien ken ik d'rquote:Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze is halfbloed!!
Een rotterdams wijf trouwde in een stronken bui met een urker visser.
Maarja het resultaat mag er zijn![]()
Petra van Urkquote:Op zondag 30 juli 2006 00:34 schreef babba het volgende:
[..]
Heb je misschien een naam, misschien ken ik d'r
Need picca?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef babba het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vriendin van m'n zusje geweestZal morgen even aan haar vragen
Het grote Urk -topicquote:Op zondag 30 juli 2006 00:39 schreef Sebasser het volgende:
Wie/wat is urk ?
Waar woont het/ligt het ?
donequote:Op woensdag 17 december 2003 12:36 schreef post-it het volgende:
[..]
ik heb alle nutteloze plaatsnamen uit me hoofd verdrongen aangezien urk toch zuigt/snuift (doorhalen wat niet van toepassing is.
net als die "aan zee" plaatsjes kom op zeg als ik er ooit wil komen kijk ik wel op de kaart waar het is
Wat een onzin zeg, maak dan topicquote:Op zondag 30 juli 2006 00:15 schreef babba het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon bedoeld om Urkers compleet de grond in te stampen, ook al staat het in ONZ. Als dit topic over allochtonen ging werd het gelijk gesloten. En als het over urkers gaat mag het plotseling wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |