Op 15 juni as. geeft Norah Jones een concert in de HMH in Amsterdam. Mojo Concerts in Delft heeft dat dinsdag bekendgemaakt
De kaartverkoop begint zaterdag!
-edit-
di 15 juni 2004 om 20:00 uur
start voorverkoop:
za 20 december 2003 om 10:00 uur
entree: EUR 37,00/35,00
quote:Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
Op woensdag 17 december 2003 09:59 schreef Ahu het volgende:
Lijkt me erg leuk om daarheen te gaan. Het zal mij benieuwen hoe de nieuwe cd eruit gaat zien.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:05 schreef robin0223 het volgende:[..]
Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:05 schreef robin0223 het volgende:[..]
Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
Daar wil ik dus echt wel heen. Vorige keer gemist omdat ik er te laat achterkwam
Ben overigens erg benieuwd naar haar nieuwe CD.
quote:Jouw gemis dan
Op woensdag 17 december 2003 19:29 schreef Nohoch-Mul het volgende:
Vind het 3x niks, sorrie...
Tot ik me realiseerde dat op die avond ook Nederland-Duitsland wordt gespeeld voor het EK.
Hopelijk komt Norah nog eens naar Nederland of komt er een extra concert!
quote:Hmmm.....dat wordt lekker rustig dan op de weg naar Amsterdam
Op woensdag 17 december 2003 19:55 schreef Antarcticas het volgende:
Ik keek er ook al erg naar uit om erheen te gaan.Tot ik me realiseerde dat op die avond ook Nederland-Duitsland wordt gespeeld voor het EK.
Hopelijk komt Norah nog eens naar Nederland of komt er een extra concert!
quote:Nee hoor, geen zorgen. Het EK is in Portugal.
Op woensdag 17 december 2003 20:44 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Hmmm.....dat wordt lekker rustig dan op de weg naar Amsterdam
. Ze spelen bij toeval toch niet IN Amsterdam he?
quote:Ben ook geen voetbal-fan
Op woensdag 17 december 2003 20:56 schreef Antarcticas het volgende:[..]
Nee hoor, geen zorgen. Het EK is in Portugal.
* PdeHoog vind een totaal-verbod op voetbal-opmerkingen in een serieuze groep als MUZ zeker op zijn plaats
Tue 15 Jun 2004 20:00 HEINEKEN MUSIC HALL AMSTERDAM Start of sales Sat 20 Dec 2003
Wed 16 Jun 2004 20:00 HEINEKEN MUSIC HALL AMSTERDAM Start of sales Sat 20 Dec 2003
Komt van Ticketservice af!
quote:Ha, jij vindt het dus wel goed. Leg me binnenkort een keertje op #muziek uit wat er nou zo boeiend aan is, want tot dusver is mij dat nog ontgaan maar uiteraard wil ik wel de hypes kunnen blijven volgen.
Op woensdag 17 december 2003 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog maakt notitie in agenda, entry in agenda van Outlook, alarm op telefoon
* PdeHoog keert portomonnee vast om en plundert girorekening
quote:Ik vraag jou toch ook niet wat je boeiend vind aan King Crimson
Op donderdag 18 december 2003 14:11 schreef Litpho het volgende:[..]
Ha, jij vindt het dus wel goed. Leg me binnenkort een keertje op #muziek uit wat er nou zo boeiend aan is, want tot dusver is mij dat nog ontgaan maar uiteraard wil ik wel de hypes kunnen blijven volgen.
Was mijn allereerste kennismaking met dit genre (jazz / blues-achtig). Vind het gewoon ontzettend leuke / lekkere muziek die beter klinkt dat de hedendaagse top 40-ellende. En daarnaast is het gewoon een gevoel dat je erbij moet hebben . Tevens heeft die dame een hele mooie rustige stem die bijzonder goed bij de muziek past.
en zo'n hype is 't niet hoor volgens mij. Maar had haar al gevonden voor de CD uitkwam in Nederland
[dromerige mode]
stel je voor:.....nee, laat ik dat nou ff niet vertellen hier
[/dromerige mode]
Is uw vraag hiermee beantwoord? Zo ja, phew.....( * veegt zweetdruppeltjes van voorhoofd ) Zo nee, dan heb je toch lekker pech want beter dan dit kan ik het niet omschrijven
quote:Dat spreekt dan ook voor zich
Op donderdag 18 december 2003 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vraag jou toch ook niet wat je boeiend vind aan King Crimson
quote:Okay, terug naar het luisteren van Norah dan maar. Blijkbaar heb ik tijdens de eerste passage toch wat gemist.
Is uw vraag hiermee beantwoord? Zo ja, phew.....( * veegt zweetdruppeltjes van voorhoofd ) Zo nee, dan heb je toch lekker pech want beter dan dit kan ik het niet omschrijven
quote:Misschien moeten we het anders doen. Vertel eens wat jij er NIET leuk aan vind? Daar ben ik dan uiteraard ook benieuwd naar.
Op donderdag 18 december 2003 15:39 schreef Litpho het volgende:Okay, terug naar het luisteren van Norah dan maar. Blijkbaar heb ik tijdens de eerste passage toch wat gemist.
Ik persoonlijk, en het is helemaal mijn (wan)smaak uiteraard , vind deze muziek bijzonder plezierig om gewoon rustig naar te luisteren met een glas whisky, cognac of andere sterke drank (neeeeeeeeee, geen breezers) in de buurt.
Rechtvaardigt dat het bijwonen van een optreden van deze dame (want daar begon Litpho tenslotte met zijn reactie )? Dat weet ik niet. Ik ben iig dusdanig van dit album onder de indruk (zoals ik reeds eerder heb vermeld: eerste aanraking met het genre. Zie het als een eerste liefde. Die vergeet je ook nooit meer (helaas
) in sommige gevallen))
Heb ik zo voldoende toelichting gegeven, Litpho? Of wil je nog meer weten?
* PdeHoog is in een doorzeikbui vandaag
En inderdaad met een glas Whisky en een sigaar in een schemerige ruimte klinkt dit op zijn best.
quote:Kijk, kijk......een medestander
Op donderdag 18 december 2003 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Dat is goed nieuws. Norah is een van mn favorieten als het om niet-dancemuziek gaat.En inderdaad met een glas Whisky en een sigaar in een schemerige ruimte klinkt dit op zijn best.
Wist je trouwens dat ze in 2000 een nog dancenummer ingezongen heeft?
Wax Poetic - Angel
Beetje Zomers en trippy.
Mischien trap ik een enorme open deur in
Vind bovendien de HM abslouut geen zaal voor haar. Ondanks de geweldige accoustic, kan ze m.i. nooit daar een intime ambiance creeren, Norah Jones pas veel beter in een Paradiso (dan maar jammer voor die vele wannabee fans die er niet in passen) of Melkweg of zelfs een obscure rokerige jazz-club dan die bierhal in A'dam.
ik heb me laten vertellen dat deze CD eerder is opgenomen als haar debut, maar later uitgebracht. (doe er mee wat je wilt )
ik vond norah jones ook helemaal top, alleen ben ik eigenlijk best benieuwd naar andere muzikanten in haar gerne. Ik weet echter geen namen...
quote:daar ben ik het dus niet mee eens. Iedereen heeft toch recht op zijn of haar eigen smaak. als er mensen zijn die haar CD kopen voor dat ene liedje of omdat ze zonodig moeten 'meelopen' ofzo, moeten ze dat zelf weten. daar heb jij als 'echte' fan toch niks mee te maken, en hoe kan de muziek zelf daar nou weer slechter van worden?
Op vrijdag 19 december 2003 15:13 schreef SevenWonders het volgende:
Ik vind het jammer dat Norah Jones zo enorm gehypt is. Had haar CD (zoals veel vaker) al maanden in huis voordat het 'grote' publiek de Cd massaal ging kopen en/of downloaden en voor mij het speciale er af was.
over de HMH ben ik het trouwens wel met je eens
quote:fiets je even naar het postkantoor.
Op zaterdag 20 december 2003 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al een uur lang wordt de verbinding verbroken omdat de wachttijd te lang is.
En anders heb ik er nog wel 2 voor je
quote:Het plaatselijke postkantoor behoort niet tot de 150 grotere
Op zaterdag 20 december 2003 10:52 schreef PLAE@ het volgende:
fiets je even naar het postkantoor.En anders heb ik er nog wel 2 voor je
Nou ja, 2 concerten raken vast niet zo snel uitverkocht dat er morgen of maandag geen kaarten meer zijn, toch?
en anders wacht je gewoon tot het 1e concert is uitverkocht. Want dan gaat de 2e pas in de verkoop (zeiden ze geloof ik bij het postkantoor tegen zo'n man die voor beide concerten kaarten wilde). Dus als je het goed in de gaten houdt kan je alsnog op de 1e rij zitten.
En zo hot is ze op het moment niet dus doe maar rustig
quote:Dat is zo. Dus ik doe rustig
Op zaterdag 20 december 2003 10:58 schreef PLAE@ het volgende:
nee. Veel mensen weten niet eens dat er een concert komt denk ik. (2 zelfs trouwens)
en anders wacht je gewoon tot het 1e concert is uitverkocht. Want dan gaat de 2e pas in de verkoop (zeiden ze geloof ik bij het postkantoor tegen zo'n man die voor beide concerten kaarten wilde). Dus als je het goed in de gaten houdt kan je alsnog op de 1e rij zitten.
En zo hot is ze op het moment niet dus doe maar rustig
quote:Dat was ik wel van plan ja!
Op zaterdag 20 december 2003 11:01 schreef PLAE@ het volgende:
je neemt zeker een mooi meisje mee
quote:Ga dan maar snel Come Away With Me van haar kopen, schatje! Prachtige CD.
Op zaterdag 20 december 2003 12:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb nog nooit van dat kind gehoord eerlijk gezegd.
quote:Oké, eerst ff via Kazaa, als het me dan bevalt ga ik die cd zeker kopen
Op zaterdag 20 december 2003 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ga dan maar snel Come Away With Me van haar kopen, schatje! Prachtige CD.
quote:*kaartjes heeft*
Op zaterdag 20 december 2003 12:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Concert 1 is al uitverkocht.
quote:oei
Op zaterdag 20 december 2003 12:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Concert 1 is al uitverkocht.
dan toch nog ff proberen via ticketservice?!
quote:Rij 21, stoelen 65 en 66.
Op zaterdag 20 december 2003 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
ok danwelke rij?
Ik heb hier rij 8
En SCH: voor mij is Norah geen hype. Het menske zingt gewoon geweldig, haar nummers zijn mooi en dromerig. Ik hou gewoon van Come Away With Me .
quote:Heb toch een beetje argwaan Tom_Tom, gezien jouw gevoeligheid voor hypes in het algemeen
Op zaterdag 20 december 2003 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
En SCH: voor mij is Norah geen hype. Het menske zingt gewoon geweldig, haar nummers zijn mooi en dromerig. Ik hou gewoon van Come Away With Me.
Het is als een hele slimme hype in de markt gezet en iedereen valt er als een blok voor, omdat het moet en hoort, de tamtam en de papegaaien doen hun werk. Terwijl als je het objectief beschouwt, het vrij magere muziek is - dat Don't know why is een beroerd arrangement en de cd is net zo gevarieerd als kudde koeien
Ik vraag me altijd af waarom mensen zo gevoelig zijn voor dit soort hypes?
quote:Jojo's heb ik nooit leuk gevonden hoor
Op zaterdag 20 december 2003 15:22 schreef SCH het volgende:
Heb toch een beetje argwaan Tom_Tom, gezien jouw gevoeligheid voor hypes in het algemeen
quote:Laat ik maar weer cliche zijn: ik vond Norah Jones en ook Don't Know Why al lang leuk, voordat ze echt bekend werd enzo. Dus zo'n 2, misschien 1,5 jaar geleden.
Het is als een hele slimme hype in de markt gezet en iedereen valt er als een blok voor, omdat het moet en hoort, de tamtam en de papegaaien doen hun werk. Terwijl als je het objectief beschouwt, het vrij magere muziek is - dat Don't know why is een beroerd arrangement en de cd is net zo gevarieerd als kudde koeienIk vraag me altijd af waarom mensen zo gevoelig zijn voor dit soort hypes?
quote:Dat is precies het moment dat de hype begon. Beetje mysterieus, zo van: er is nu toch wat ontdekt.
Op zaterdag 20 december 2003 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat ik maar weer cliche zijn: ik vond Norah Jones en ook Don't Know Why al lang leuk, voordat ze echt bekend werd enzo. Dus zo'n 2, misschien 1,5 jaar geleden.
quote:De echte Norah-hype is denk ik nu een jaartje oud hoor. Ik weet nog goed (
Op zaterdag 20 december 2003 15:26 schreef SCH het volgende:
Dat is precies het moment dat de hype begon. Beetje mysterieus, zo van: er is nu toch wat ontdekt.
quote:Rij 7
Op zaterdag 20 december 2003 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
ok danwelke rij?
Ik heb hier rij 8
Nu maar hopen dat die nieuwe cd nét zo goed is, of zelfs beter!
quote:Nou wil m'n lieve vriendje wel mee (ik wist niet zeker of hij het leuk genoeg vond om naar een concert te gaan...) maar omdat ik mijn portemonnaie kwijt ben geraakt, de pasjes geblokkeerd heb, en dus nieuwe pasjes heb gekegen maar toen niet thuis was, moet ik die nog maandag of dinsdag ophalen van postkantoor, en dus kan ik nu nog niet kaartjes kopen. Argh!! Hoop dat het niet meteen uitverkocht is...
Op zaterdag 20 december 2003 15:19 schreef texelonia het volgende:
Vet! Die nieuwe CD wil ik hebben, en wil eigenlijk ook naar dat concert toe... Alleen met wie?![]()
maar heb geen idee of dat beetje goeie plaatsen zijn.
Ik vroeg me af of ze ook een voorprogramma mee neemt?
quote:Whahahahaha, ga jij maar lekker voetbal kijken, ik ga naar Norah Jones...
Ik keek er ook al erg naar uit om erheen te gaan.
Tot ik me realiseerde dat op die avond ook Nederland-Duitsland wordt gespeeld voor het EK.Hopelijk komt Norah nog eens naar Nederland of komt er een extra concert!
Ik hoop alleen nog dat ik kaartjes kan krijgen!!!
Ik ga morgen direct naar het postkantoor
Shakira-concert moest ik ook al missen
Norah Jones is inderdaad een goede zangeres met een stem om verliefd op te worden .... En hoewel ik geloof dat Norah's muziek geweldig klinkt op late avondje met een drankje erbij, heb ik de voorkeur om de CD in de auto te draaien
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 21-12-2003 21:02]
quote:Heb toch kaarten gehaald.. rij 6!
Op zondag 21 december 2003 20:09 schreef Orcaman1984 het volgende:[..]
Whahahahaha, ga jij maar lekker voetbal kijken, ik ga naar Norah Jones...
Ik hoop alleen nog dat ik kaartjes kan krijgen!!!
Ik ga morgen direct naar het postkantoor
Shakira-concert moest ik ook al missenNorah Jones is inderdaad een goede zangeres met een stem om verliefd op te worden
.... En hoewel ik geloof dat Norah's muziek geweldig klinkt op late avondje met een drankje erbij, heb ik de voorkeur om de CD in de auto te draaien
Rij 12, stoel 54 --- hopen dat ik wat er van kan zien
Degene die ook nog een kaartje moeten kopen, veel succes!!!
Nu maar hopen dat het nieuwe album net zo goed wordt als het eerste, anders valt het concert straks vies tegen
Dit word denk ik de cover van de nieuwe album, ziet er mooi uit!
Ik denk wel dat het een goede album is
En in april 2004 wordt een aflevering van Sesamstraat met Norah uitgezonden in het kader van het 35-jarige jubileum van Sesamstraat, eindelijk een goede reden om er naar te kijken
quote:Worden er dan alleen liedjes van het nieuwe album gezongen?
Nu maar hopen dat het nieuwe album net zo goed wordt als het eerste, anders valt het concert straks vies tegen
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 03-01-2004 21:30]
Heb echt zin in dat concert!
(alleen vraag me nog steeds af of er een voorprogramma zou zijn...?)
deel je mening trouwens, beetje veel van hetzelfde...
quote:De betere internet freak weet dergelijke beveiligingen ook in zijn/haar slaap te doorbreken. Alhoewel de betere internet freak het vervolgens natuurlijk niet op KazAa aanbiedt.
Op zondag 1 februari 2004 13:38 schreef Mark-Idols het volgende:
Vreemd want dacht dat haar CD's beveiligd waren tegen Kazzaa e.d.
quote:beveiligingen worden ook wel eens gekraakt
Op zondag 1 februari 2004 13:38 schreef Mark-Idols het volgende:
Vreemd want dacht dat haar CD's beveiligd waren tegen Kazzaa e.d.
quote:Nee idd; kazaa is evil....
Op zondag 1 februari 2004 13:39 schreef Litpho het volgende:[..]
De betere internet freak weet dergelijke beveiligingen ook in zijn/haar slaap te doorbreken. Alhoewel de betere internet freak het vervolgens natuurlijk niet op KazAa aanbiedt.
De nieuwsgroepen zijn VEEEEEEEEEL beter
quote:* PdeHoog heeft hem in bestelling staan bij cd-wow in Hongkong
Op zondag 1 februari 2004 14:32 schreef Mark-Idols het volgende:
Heb net op site gekeken van een CD-Zaak die iets in de naam heeft met Lees* daar kan je alle nummers al beluisteren maar ik ga hem gewoon kopen in de winkel.
Een mooie vrouw met een mooie stem en prima muziek. Een combinatie die Norah tot een wereldact heeft gemaakt. Maar in haar soort is Norah eigenlijk als zovelen. Niets bijzonders. De media-aandacht na een nauwkeurig en goedgeoliede marketingcampagne van de platenmaatschappij zorgden dat miljoenen haar hebben gehoord en in de mood zijn geraakt voor haar zwoele muziek.
Wat nou als (bijvoorbeeld) Astrid Seriese na het verschijnen van haar CD "Eclipse" de internationale aandacht zou hebben gehad? Dan zou de wereld tien jaar geleden al verrijkt zijn met een Norah Jones-achtige act. Zo zijn er vele, vele voorbeelden.
Wat ik illustreren wil, is dat Norah een zwoele en getalenteerde zangeres is. Maar de hype is niet geheel terecht. Ik ben blij voor haar, maar er zoveel Norah Jones's op deze wereld die eenzelfde soort muziek al lang maken. En deze talenten verkopen marginaal. Niet echt terecht, maar wel de realiteit... Marketing werk!!
quote:De premiereclip werd vandaag voor het eerst uitgezonden op VH1... Ik heb hem nog niet gezien (kan wel VH1 ontvangen met sattelietschotel!) Maar ik denk wel dat ze de clip gaan draaien op MTV!
''Sunrise'' is idd erg mooi alleen mis ik de videoclip op tv
quote:Ja, de leuke feature dat-ie daar maar EUR 11 kost op de een of andere manier.
Op zondag 1 februari 2004 15:33 schreef Mark-Idols het volgende:
Heeft die versie uit Hong Kong dan iets extra's ?
Maar ik denk toch wel dat ik dit cd'tje in mijn collectie wil hebben.
Sunrise
What Am I to You?
Those Sweet Words
Carnival Town
In the Morning
Be Here to Love Me
Creepin In
Toes
Humble Me
Above Ground
The Long Way Home
The Prettiest Thing
Dont Miss You At All
ik heb hem toch ook maar even besteld, vond de vorige cd en dvd in ieder geval helemaal het einde...
Misschien vanmiddag nog even langs, anders morgen maar.
Owja, en wat de radio betreft kun je het beste naar Skyradio luisteren... daar draaien ze veel Norah Jones. Vanavond word "Sunrise" om 17.22 uur gedraaid... dat staat tenminste op de website http://www.skyradio.nl/main.asp?ChapterID=157&ArtistID=2751
edit: hiero: http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=404729
De Single ''Sunrise'' die zal op 23-02-2004 in de Nederlandse Winkels liggen.
Weer lekker een relaxte cd. Dit maal wèl iets meer tempo dan de vorige cd, maar de kwaliteit is er niet minder om!
Weer een toppertje!
quote:daar heb ik m dus vanmiddag gekocht
Op zaterdag 7 februari 2004 16:37 schreef Mark-Idols het volgende:
Zag m ook al in div. winkels alleen nog niet bij M.M grote keten waar vaak de nieuwste CD's voor 9,99¤ worden aangeboden.
ben m nu aan t luisteren en moet zeggen dat ie weer erg lekker klinkt. deze keer n klein beetje meer tempo dan op de vorige cd, maar hij klinkt idd. nog steeds erg toppie . lekkere chill cd voor op t strand deze zomer
quote:Ik zie net op je profiel dat je in Hoensbroek woont, Dus neem ik aan dat je hem in Heerlen hebt gekocht bij MM ik vroeg het daar dus en zeggen ze dat ze hem niet hebben .... Beetje dubbel dus maargoed ik weet iig waar ik morgen moet zijn in m,n Pauze.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:21 schreef Timo20 het volgende:[..]
daar heb ik m dus vanmiddag gekocht
![]()
voor ¤ 14,99
.
zetten ze "Sunrise" op, dus ik ga vragen aan de verkoopster of ze m al binnen hadden of dat t gewoon ter promotie was dat ze n hadden opstaan. Zegt ze: "nee hoor kheb ze hier liggen."er stond ook gelijk al n rij van n mannetje of 6 die m ook allemaal kochten
ben m nu aan t luisteren en moet zeggen dat ie weer erg lekker klinkt. deze keer n klein beetje meer tempo dan op de vorige cd, maar hij klinkt idd. nog steeds erg toppie
. lekkere chill cd voor op t strand deze zomer
quote:SUPERTIP tnx, ik ga morgen het album kopen, waar het goedkoopst? mediamarkt? freerecordshop? tell me!!!
Op maandag 2 februari 2004 11:22 schreef emmy het volgende:
TIP:
Op de website van www.nl.bol.com kun je alle nummers van de nieuwe CD geheel beluisteren.
CD WOW: 14.99 euro
VAN LEEST: 15.99 euro
FRS: 19.99 euro
quote:wanneer heb je dat dan gevraagd gisteren?? want zoals ik al zei: toen ik vroeg, waren ze ze nog uit de doos aan t halen en ze nog in t plastic aan t verpakken
Op zondag 8 februari 2004 12:37 schreef Mark-Idols het volgende:[..]
Ik zie net op je profiel dat je in Hoensbroek woont, Dus neem ik aan dat je hem in Heerlen hebt gekocht bij MM ik vroeg het daar dus en zeggen ze dat ze hem niet hebben .... Beetje dubbel dus maargoed ik weet iig waar ik morgen moet zijn in m,n Pauze.
quote:*eens is*
Op maandag 9 februari 2004 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:Wat
een
mooie
CD
is
dat
zeg
!
mensen die van norah jones houden en outkast ook wel wat cools vinden hebben,
moeten de nieuwe cd van hen ook maar eens kopen, speakerboxxx,
staat een nummer op met norah jones: take of your cool ofzo, mooie norah jones kwaliteit met de strakheid van outkast
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:52 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die CD heeft een goede beveiligingWil ik alle liedjes op mijn mp3-speler zetten, zoals ik met alle legaal gekochte CD's doe ... zit er zo'n lekkere beveiliging in
nou ja niet helemaal t zelfde: kwilde ze rippen met isobuster en op me harde schijf zetten en dat lukte niet .bij andere cd`s met CopyControl lukte t wel
quote:ik ook
Op maandag 9 februari 2004 15:37 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
ik ben zoooo verliefd op haar stem!
quote:WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
Op maandag 9 februari 2004 23:20 schreef Timo20 het volgende:[..]
dat zelfde probleem had ik
nou ja niet helemaal t zelfde: kwilde ze rippen met isobuster en op me harde schijf zetten en dat lukte niet
.bij andere cd`s met CopyControl lukte t wel
quote:WMP??? kheb Isobuster
Op maandag 9 februari 2004 23:49 schreef Gitarist het volgende:[..]
WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
quote:
[b]Op zaterdag 7 februari 2004 12:04 schreef The_NiteAngyl het Een hele lekkere cd; geen spijt van dat ik 'm gekocht gedownload heb.
quote:En ''In the Morning'' ?!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat duet met Dolly Parton echt heel erg cool.
Maar Carnival is tot nu toe m'n favoriet.
quote:Bij mij deedie het niet bij WMP, de CD werd niet eens ingelezen... maar ik heb hem toch kunnen kopiëren met CDex...
Op maandag 9 februari 2004 23:49 schreef Gitarist het volgende:[..]
WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
quote:Heb em vandaag gekocht bij van Leest voor 15.99 euro
Op dinsdag 10 februari 2004 15:28 schreef Mark-Idols het volgende:[..]
En ''In the Morning'' ?!
Be here to love me
What am I to you
zijn toch wel de mooiste nummers vind ik...
quote:Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:03 schreef Frenkel het volgende:[..]
Heb em vandaag gekocht bij van Leest voor 15.99 euro
Be here to love me
What am I to you
zijn toch wel de mooiste nummers vind ik...
quote:Die vind ik tot nu toe ook de leukste
Op dinsdag 10 februari 2004 20:34 schreef Hans_Fots het volgende:
What am I to you...heerlijk heerlijk heerlijk...
quote:Na de cd een paar keer hebben geluisterd is dit zeker echt een kippenvel nummer, hoop dat we dit ook gaan horen bij haar concert
Op dinsdag 10 februari 2004 18:41 schreef Maarten_GuiRo het volgende:[..]
Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
quote:Dat bedoel ik nou
Op zaterdag 14 februari 2004 18:20 schreef Frenkel het volgende:[..]
Na de cd een paar keer hebben geluisterd is dit zeker echt een kippenvel nummer, hoop dat we dit ook gaan horen bij haar concert
Norah had ook kleine gast rollen in een paar nummers die niet op haar cd zijn uit gebracht maar wel super zijn. Zoals The Day Is Done of Angels die zijn echt super
Come Away With Me was echt super lekker vlot en jazzy.
Maar Feels like home is wat Country-achtig. Ik schrok toen ik dat nummer hoorde met Dolly Parton. Ze komt uit Texas dus vandaar dat Feels likes home country-achtig is. Maar ik vond Come Away with me een stuk beter. Ik vind niet de hele CD slecht vooral de laatste twee nummer zijn beter dan de rest omdat ze minder country achtig zijn en meer jazzy zijn. De style waar van ik best wel van hou. Misschien moet ik de CD vaker horen maar ik vind hem tot nu toe niet zo goed
quote:Krijg er ook kippenvel van
Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
Niks downloaden van Norah !
Norah download je niet Norah koop je
Ik ben benieuwd hoe de nummers live klinken.
Sunrise & Humble Me zijn gelijk favoriet op eerste gehoor.
Hier wat foto's:
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkel op 17-02-2004 22:21]
quote:Vooral Humble Me is zo ongeveer mijn favoriete track van t album
Op dinsdag 17 februari 2004 19:37 schreef BornSlippy het volgende:
Ik heb vandaag album gekocht en hij is egt super !Sunrise & Humble Me zijn gelijk favoriet op eerste gehoor.
quote:Had de video n paar dagen geleden gezien op www.launch.com en vond t n erg geinige video
Op dinsdag 17 februari 2004 22:19 schreef Frenkel het volgende:
Zag net de clip van Sunrise op MTV, het was een MTV Must See...
Vond t een beetje een teletubbie achtige clip, wel vrolijk..Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op me werk (ik werk op n Militaire Basis met Amerikaanse militairen) lag vandaag n Amerikaanse krant en daar stond n heel stuk in over Norah en haar nieuwe cd! Daarin stond dat eik. het enige grote dat ze van haar verdiende geld van "Come Away With Me" had gekocht, n appartement was. Gelukkig niet gelijk zo patsen met 5 auto`s en 6 huizen.
alhoewel n appartement natuurlijk ook niet nix is, maar dat terzijde
Zal zometeen t stuk ff overtypen.
quote:
Just one year ago, Norah Jones swept Grammy Night. So what does the 24 year old do for an encore? He second CD, "Feels Like Home", hit the stores last Tuesday as the most anticipated CD of the year.
"My life has changed so much, I`m still figuring it out",the singer says.
"I feel like we`ve been in a tornado that picked us up and spat us out. I could have landed on my head. But I think I landed on my feet".
"I`m not sure. But I think it`s gonna be OK." Last year on Grammy Night, Jones` debut CD, "Come Away With Me", seemed to win every award outside of Best Polka Album, and she filled her arms with statuettes. "I remember feeling like I was at a party, and I ate all the cake without giving anyonelse a piece", she recalls.
Now the question is: Will she pull an Alicia Keys, another Grammy-anointed gal who followed up brilliantly, or end up like Lauryn Hill, a winner who soon began acting gaga in public? Jones admits that keeping it together mentally this past year wasn`t always easy. She kept her sanity, she says, thanks to Lee Alexander, her bassist and boyfriend of four years.
"If I didn`t have Lee, I would have been nuts", Jones says. "Every decision I make I mull over with him. He`s half of this whole thing."
She considers it a blessing that they hooked up three years before her career breakthrough.
"I wanted to marry him before all this happened", Jones says. "Not that we are getting married, but we practically are now."
"I don`t see us breaking up. I mean, God, I hope not."
Jones and Alexander recently boght a Manhattan apartment, her only real indulgence since her mega-succes. She had to move when a New York newspaper printed a photo of their old place right after the Grammys.
"I got a lot of letters," Jones says, laughing. "Some people sent demo tapes. Some sent lyrics. My favorite was a real-estate agent who wrote, `You`ll have to move now. Call me'. "
Not that Jones has spent much time at home. She toured the world right after Grammy night and recorded her second album with the produce of her first, Arif Mardin. A music-industry legend, Mardin has worked on the classic recordings of some of pop`s greatest singers, from Aretha Franklin to Dusty Springfield.
"Norah embodies the soul of a great jazz musician," Mardin says. "She `s truly an extraordinary singer."
The folks at Blue Note, her label, recognized that immediately upon hearing a three-song demo she recorded in New York several years ago. Jones had been performing at local clubs such as the Living Room.
She was born in the city, to concert promoter Sue Jones and Indian sitar star Ravi Shankar. But her parents split when she was just 4, and Jones her teen years in Grapevine, Texas.
Jones moved back to Manhattan in her late teens, formed her group and honed her neo-cabaret sound.
Jones stays close to that sound on "Feels Like Home". The music isn`t wildly different from "Come Away", sticking to carefully tailored ballads and tastefully sparse arrangements. Again, the focus is squarley on Jones` gorgeous,understated vocals.
"It`s not a heavy-metal record." Jones notes, laughing." I`m still with the same group of people. I`m the same person."
Namely, a humble one.
Ask Jones about her songwriter and she says, "I`m a beginner, it`s nothing profound."
Press her about her live show and she offers, "I`m not a great performer. I`m really uncomfortable and edgy on stage."
She even criticizes "Come Away With Me", wich sold 8 million copies.
"I probably wouldn`t have even put it out if I knew millions of people were going to hear it," she says.
Jones wrote more songs for "Feels Like Home", though, she says, "I`ll always be an interprtive singer first."
For the song "Don`t Miss You At All", she even put lyrics to music written by Duke Ellington decades before. Jones says she wasn`t planning on including the song on the record because she was intimidated about asking the Ellington estate for permission.
"[What if] his descendants were offended by it?" , she asks.
Luckily, label president Bruce Lundvall got permission without telling Jones - wich she calls a huge relief..
Jones has been frustrated, though, by the release of older recordings, cut when she was just starting out in New York. They`ve attemped to take advantage of her breakthrough.
"I feel a bit used," she says.
On the cover of one such recording, for which she sang only a few songs, her name was printed in such huge letters it looked like a full record by her.
"It was pathetich," Jones says.
Yet, the singer says,"Over the last year, I`ve developed a thicker skin." Thick enough, she hopes, to weather whatever backlash comes with her second go-round.
quote:Heb ik ook gezien, waarschijnlijk zelfde tijd. Maar ik zette hem te laat waardoor ik alleen maar de laatste 30 sec zag
Zag net de clip van Sunrise op MTV, het was een MTV Must See...
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:08 schreef ErikT het volgende:Norah Jones
![]()
Wat een bagger...
Er zitten nog steeds wat lekkere rustige jazzdingetjes in, maar het is inderdaad ook wat country-achtig. En dan vooral Creepin' In natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:46 schreef Acathla het volgende:
De cd heeft nogal veel country-invloeden. Is het Jazzy-sfeertje uit Come away with me nu helemaal weg?
Ik vind die "country-achtige geluidjes" (tja, hoe noem je dat eigenlijk?) er tussen door ook teleurstellend.quote:Op zondag 15 februari 2004 17:30 schreef Setambre het volgende:
Ik moet zeggen ik vind Norah Jones echt onwijze stem hebben.
Ik heb ook kaartjes voor Norah Jones in Juni maar ik moet iets zeggen over de style van de CD.
Norah had ook kleine gast rollen in een paar nummers die niet op haar cd zijn uit gebracht maar wel super zijn. Zoals The Day Is Done of Angels die zijn echt super
Come Away With Me was echt super lekker vlot en jazzy.
Maar Feels like home is wat Country-achtig. Ik schrok toen ik dat nummer hoorde met Dolly Parton. Ze komt uit Texas dus vandaar dat Feels likes home country-achtig is. Maar ik vond Come Away with me een stuk beter. Ik vind niet de hele CD slecht vooral de laatste twee nummer zijn beter dan de rest omdat ze minder country achtig zijn en meer jazzy zijn. De style waar van ik best wel van hou. Misschien moet ik de CD vaker horen maar ik vind hem tot nu toe niet zo goed
Cool !quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:52 schreef Orcaman1984 het volgende:
Aankomende dinsdag (25 Mei) komt ze op televisie bij Staatsloterijshow.
RTL 4, 20.30 uur.
Ik ga OOK!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:24 schreef Setambre het volgende:
[..]
Cool !
Over 3 weekjes het concert van haar !
Ik kan niet wachten![]()
Ja ik hoorde vandaag op radio 2 dat ze woensdag het concert live gaan uitzenden, maar misschien is op www.radio2.nl ofzo verdere info te vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het concert (live) wordt uitgezonden. Maar ik heb niet precies gehoord waar hoe en wanner enzo. Heeft iemand dit ook gehoord en meer info hierover?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het concert (live) wordt uitgezonden. Maar ik heb niet precies gehoord waar hoe en wanner enzo. Heeft iemand dit ook gehoord en meer info hierover?
Tja, zijn ook mensen die dat wel mooi vindenquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:39 schreef MMachteld het volgende:
Lekkere plaat, behalve dat country gedoe met merouw parton.. voor het eerst dat ik een nummer van Norah Jones skipte
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:32 schreef Orcaman1984 het volgende:
Vanavond concert!!![]()
Ik ga ook Nederland - Duitsland kijken, maar ga morgen naar Norah Jones, waarom had je voor die dag dan geen kaarten gehaald?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Veel plezier
jammer dat precies vanavond Nederland - Duitsland is, anders was ik zeker wel gegaan
Iemand? Het is vanavond al namelijkquote:Op maandag 14 juni 2004 13:20 schreef MrAbagnale het volgende:
is er ook misschien een kans dat die uitzending van haar concert een keer herhaald wordt want ik moet namelijk die dag naar de red hot chili peppers dus ik ben er niet? Of moet ik het laten opnemen door iemand?
quote:En het concert is van 21.00 tot 23.00 uur exclusief en rechtstreeks te horen op Radio 2!
Ik was er niet hequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb er zin in!!!!!!
eerst uit eten en dan met de groep erheen (zoals scandalous enzovoorts!)
Zet je telefoon aan, mislukkeling.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:21 schreef Jerruh het volgende:
ow, wie heeft de playlist (nummers welke ze heeft gespeeld) voor me? en evt. foto's?
norah jones was super!!!!
ja, stom wijfquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er niet he
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, stom wijf.
je hebt echt wat gemist hoor, en wij misten jouquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]Maar nu ga ik wel naar Madonna
Nouquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt echt wat gemist hoor, en wij misten jou!!!!!
Uhh, maar er zou wel geen voorprogramma zijn geweest, maar blijft het hele concert wel boeien?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..].
Zal vanaf 20.00 uur een Minidisc mee laten lopen zodat ik zeker niets mis!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:40 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
Iemand? Het is vanavond al namelijk
quote:Zangeres redt zich als podiumpersoonlijkheid
Met Norah tegen de Duitsers
Donderdag 17 juni 2004 - Hoeveel meisjes er in de zaal zouden zitten, samen met een vriendje dat eigenlijk naar het voetbal had willen kijken. Norah Jones vroeg het zich gewoon af, zei ze. Het is dinsdagavond, Nederland speelt tegen Duitsland en Norah Jones geeft het eerste van twee uitverkochte concerten in de HMH in Amsterdam. „Misschien houden mensen die naar een Norah Jones-concert gaan wel helemaal niet van voetbal“, oppert ze nog. Dat zal blijken.
In twee jaar tijd is Norah Jones uitgegroeid tot een gevestigde naam. Haar debuutplaat 'Come away with me' werd onderscheiden met niet minder dan vijf Grammy Awards. Van het schijfje gingen er wereldwijd een kleine twintig miljoen over de toonbank. Norah Jones maakt, althans voor een hele hoop mensen, de ideale zondagochtendmuziek. Een degelijke mengeling van jazz en country, constant mijmerend en rustig voortkabbelend. Haar stem klinkt daarbij prachtig zwoel - een beetje rokerig.
In de toch wat kale en massieve Heineken Music Hall is geprobeerd iets van die huiselijke sfeer te vangen met behulp van zeven bovenmaatse hanglampen boven het podium. De opzet slaagt maar ten dele. Het podium blijft hoog en ver weg van het publiek. En in die kille entourage wreekt zich uiteindelijk toch het grootste nadeel dat aan de muziek van
Jones kleeft: het feit dat vrijwel al haar songs dezelfde sfeer en vorm hebben. Ze zijn allemaal rustig en dragen allemaal iets van weemoed in zich mee.
Dat werkt tijdens een anderhalf uur durend concert behoorlijk op de gaapspieren, hoe bevlogen de zangeres en haar vijfkoppige Handsome Band de nummers ook vertolken.
'Creepin' in' - een authentiek countrynummer dat op de cd een gastvertolking van Dolly Parton kreeg - klinkt na een klein uur als een ware verademing. Niet omdat het het beste nummer van de cd is, maar eindelijk klinkt er een nummer waarin het tempo ietsjes hoger dan gemiddeld ligt. Dat zegt wel iets.
Was het concert daarmee saai? Nee, want gelukkig is Norah Jones de afgelopen twee jaar ook gegroeid tot een onderhoudende podiumpersoonlijkheid. Losjes over het podium drentelend grapt ze subtiel over haar bandleden en over haar hoge hakken. En natuurlijk is er die voetbalwedstrijd. „Weet iemand hoeveel het nu staat?“, vraagt ze. „Wat, 0-1 voor de Duitsers? Tjonge. Maar maak je niet druk. 'We' krijgen ze wel.“
Vlak voor het einde kondigt ze een 'feestnummer' aan. „We weten nog wel niet wat de eindstand wordt, maar we gaan gewoon feesten - een nummer van The Band.“ Terwijl haar bandleden inzetten duikt ze de coulissen in om er weer uit te komen met een
Oranjehoed op het hoofd: 'Life is a carnaval!'. De toegift wordt nota bene in Oranjeshirts uitgeserveerd. Dan geeft het dus niets meer dat iemand dwars door een intro gilt dat het zojuist 1-1 is geworden. Norah Jones legt het nummer gewoon stil en besluit dat er dan toch echt een vrolijk nummer moet komen. „We kunnen iets van AC/DC
spelen.“ Zo geschiedt. 'Ride on' wordt vervolgens ontvangen alsof er zojuist een monsterzege is behaald. Met dank aan Norah.
Norah Jones and The Handsome Band. Gehoord: dinsdag 15 juni, HMH, Amsterdam.
Dan ben je de eerste die ik hoor die het geluid kut vind. Ik heb er drie concerten gezien (Garbage, Queensrÿche en Kraftwerk) en zeker die laatste was glashelderquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:22 schreef Setambre het volgende:
Echt ik heb een schurft hekel aan de heineken music hall. Butt accoestiek het is echt onwijs onpersoonlijk. Echt typisch zo "Hoe meer mensen hoe beter, lekker boeie als het kut klinkt of als ze geen reet zien"
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heerlijke ochtend cd, net ff aangezet toen ik zat te wachten op de uitslag van mn examens. (geslaagd btw)
Ik vind het echt een belachelijke recensie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef Frenkel het volgende:
Dit is een stukje uit het eindhovens dagblad over het optreden van dinsdag:
[..]
Inderdaad erg jammer dat Humble me niet gespeeld is, en is Feeling the same way eigenlijk nog gespeeld, een van mijn favoriete nummers, maar benk helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijke recensie.
Ik vond de nummers live namelijk een stuk spannender dan op CD. Vooral door de drummer, die vond ik goed. Norah zong leuk en ze was gewoon erg grappig ("Oh, you're so sweet!"). Ik heb genoten van het concert.. Wel jammer: ze speelde twee van mijn favoriete nummers niet: Toes en Humble Me. Die had ik graag gezien.
[..]
Dat ben ik ook weer vergeten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:
Inderdaad ik vond het ook erg jammer dat Humble me niet gespeeld is, en is Feeling the same way eigenlijk nog gespeeld, een van mijn favoriete nummers, maar benk helemaal vergeten![]()
Heeft iemand de setlist al?
Relax een beetje joh. Niemand valt je hier aan of zo. Verder vind ik Norah geen prutswijf. Waarom zou ze een prutswijf zijn? ZIJ presteert het om een aantal uitverkochte concerten te geven itt jij of ik dus blijkbaar vinden een hoop mensen de muziek die ze maakt leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef BrownSugar het volgende:
En daar kunnen we dat prutswijf van een Norah Jones niet toe rekenen.
Als jazzliefhebber schaam ik me meer voor dit soort pedant ge-ouwehoer en elitaire gesnoef eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef BrownSugar het volgende:
Een beetje meer respect voor, Jaaaaazzzz,
, graag. En daar kunnen we dat prutswijf van een Norah Jones niet toe rekenen.
Dat heb jij heel mooi gezegd! Ik ben me meer in jazz gaan verdiepen mede door the lovely miss Jones. Altijd weer dat gezeik: zodra het platen verkoopt: afmaken!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:10 schreef Zander het volgende:
[..]
Als jazzliefhebber schaam ik me meer voor dit soort pedant ge-ouwehoer en elitaire gesnoef eigenlijk.
Naar mijn mening is Norah Jones ook meer pop met jazz-invloeden, en het is verder mijn smaak eigenlijk ook niet. Maar ze kan wel degelijk 'echt' jazzpiano spelen en haar band bestaat ook uit 'echte' jazzmuzikanten die hun sporen al verdiend hebben, dus zo ver zitten mensen er ook echt niet naast.
Ja, ik heb 'm op MTV gezien.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft iemand de clip van "What am I to you?" al gezien? Ik heb hem gezien op VH1. Is wel cool
quote:Norah and a host of other guest collaborators will appear on Foo Fighters upcoming double-cd entitled 'In Your Honor'. "One cd rock, one cd acoustic." according to Dave Grohl. "Her song is on the mellow disc and it's got a really cool Elvis Costello vibe to it. Her voice is beautiful and fits the song really nice." said Foo guitarist Chris Shiflett.
Het tweede is minder goed, juist omdat het te veel op het eerste lijkt toch?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Setambre het volgende:
Eindelijk die nieuwe DVD van haar gekocht. Viel me best tegen eerlijk gezegd...
Maarja haar eerste album was beduidend beter
Hoezo viel het tegen dan? Ingetogen en puur, dat is haar stijl..quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Setambre het volgende:
Eindelijk die nieuwe DVD van haar gekocht. Viel me best tegen eerlijk gezegd...
Kom eens met wat muzikale argumenten, in plaats van een eigen mening. Waarom is Norah Jones geen jazz?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:18 schreef BrownSugar het volgende:
Laat voorop staan dat Norah Jones gééééééééén jazz is. Norah Jones heeft net zoveel met jazz te maken als Piet Paulusma met death metal. Ik erger me dan ook dood dat mensen en groepen zoals Treintje Oosterhuis, Jamiroquoi, St.Germain en al die troep die ook maar geen éne filkker met jazz te maken heeft dat predicaat krijgen..
Dat was dus ironisch.. maar topic leeft niet echt meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Love Me Tender.. ja, dat is van Adam Levy lijkt me.
Is die cd nog een beetje goed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:11 schreef J0YR1D3R het volgende:
Sunrise
Sunrise
Looks like morning in your eyes
* J0YR1D3R gaat nog even lekker luisteren...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. heb je die ook op mp3 toevallig?
Dank je! Klinkt wel lekker eigenlijk, wat een betoverende stem heeft ze toch; een hedendaagse Sirene..quote:
Ook hij is een bekende artiest in Indiaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En hij was bekend omdat.. ? (ook al weer..)
quote:My Blueberry Nights
Studio Canal is proud to announce Jude Law, Rachel Weisz and Natalie Portman will join Norah Jones and an all-star cast in acclaimed international director Wong Kar Wai’s first English language feature MY BLUEBERRY NIGHTS – a hip, romantic story which explores the sensual link between love and distance. MY BLUEBERRY NIGHTS is scheduled to begin shooting this summer across the United States and marks the big screen debut of Norah Jones. In the film, she stars as a young woman who travels across America to find answers to her questions about the true meaning of love. Along the way, she encounters a series of offbeat denizens that will be played by some of today’s leading actors, including Jude Law, Rachel Weisz and Natalie Portman. Stay tuned for more info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |