Inderdaad erg jammer dat Humble me niet gespeeld is, en is Feeling the same way eigenlijk nog gespeeld, een van mijn favoriete nummers, maar benk helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijke recensie.
Ik vond de nummers live namelijk een stuk spannender dan op CD. Vooral door de drummer, die vond ik goed. Norah zong leuk en ze was gewoon erg grappig ("Oh, you're so sweet!"). Ik heb genoten van het concert.. Wel jammer: ze speelde twee van mijn favoriete nummers niet: Toes en Humble Me. Die had ik graag gezien.
[..]
Dat ben ik ook weer vergeten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:
Inderdaad ik vond het ook erg jammer dat Humble me niet gespeeld is, en is Feeling the same way eigenlijk nog gespeeld, een van mijn favoriete nummers, maar benk helemaal vergeten![]()
Heeft iemand de setlist al?
Relax een beetje joh. Niemand valt je hier aan of zo. Verder vind ik Norah geen prutswijf. Waarom zou ze een prutswijf zijn? ZIJ presteert het om een aantal uitverkochte concerten te geven itt jij of ik dus blijkbaar vinden een hoop mensen de muziek die ze maakt leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef BrownSugar het volgende:
En daar kunnen we dat prutswijf van een Norah Jones niet toe rekenen.
Als jazzliefhebber schaam ik me meer voor dit soort pedant ge-ouwehoer en elitaire gesnoef eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef BrownSugar het volgende:
Een beetje meer respect voor, Jaaaaazzzz,
, graag. En daar kunnen we dat prutswijf van een Norah Jones niet toe rekenen.
Dat heb jij heel mooi gezegd! Ik ben me meer in jazz gaan verdiepen mede door the lovely miss Jones. Altijd weer dat gezeik: zodra het platen verkoopt: afmaken!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:10 schreef Zander het volgende:
[..]
Als jazzliefhebber schaam ik me meer voor dit soort pedant ge-ouwehoer en elitaire gesnoef eigenlijk.
Naar mijn mening is Norah Jones ook meer pop met jazz-invloeden, en het is verder mijn smaak eigenlijk ook niet. Maar ze kan wel degelijk 'echt' jazzpiano spelen en haar band bestaat ook uit 'echte' jazzmuzikanten die hun sporen al verdiend hebben, dus zo ver zitten mensen er ook echt niet naast.
Ja, ik heb 'm op MTV gezien.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft iemand de clip van "What am I to you?" al gezien? Ik heb hem gezien op VH1. Is wel cool
quote:Norah and a host of other guest collaborators will appear on Foo Fighters upcoming double-cd entitled 'In Your Honor'. "One cd rock, one cd acoustic." according to Dave Grohl. "Her song is on the mellow disc and it's got a really cool Elvis Costello vibe to it. Her voice is beautiful and fits the song really nice." said Foo guitarist Chris Shiflett.
Het tweede is minder goed, juist omdat het te veel op het eerste lijkt toch?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Setambre het volgende:
Eindelijk die nieuwe DVD van haar gekocht. Viel me best tegen eerlijk gezegd...
Maarja haar eerste album was beduidend beter
Hoezo viel het tegen dan? Ingetogen en puur, dat is haar stijl..quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Setambre het volgende:
Eindelijk die nieuwe DVD van haar gekocht. Viel me best tegen eerlijk gezegd...
Kom eens met wat muzikale argumenten, in plaats van een eigen mening. Waarom is Norah Jones geen jazz?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:18 schreef BrownSugar het volgende:
Laat voorop staan dat Norah Jones gééééééééén jazz is. Norah Jones heeft net zoveel met jazz te maken als Piet Paulusma met death metal. Ik erger me dan ook dood dat mensen en groepen zoals Treintje Oosterhuis, Jamiroquoi, St.Germain en al die troep die ook maar geen éne filkker met jazz te maken heeft dat predicaat krijgen..
Dat was dus ironisch.. maar topic leeft niet echt meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Love Me Tender.. ja, dat is van Adam Levy lijkt me.
Is die cd nog een beetje goed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:11 schreef J0YR1D3R het volgende:
Sunrise
Sunrise
Looks like morning in your eyes
* J0YR1D3R gaat nog even lekker luisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |