abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15465012
Het valt me op dat jullie cup AA 'plat' noemen, terwijl het nog altijd meer borstvolume kan zijn dan 'een' B. Jullie geven mij het idee dat het om de verhouding gaat, terwijl je daar als man (of lesbische vrouw) helemaal niks aan hebt. Stel nou dat een vrouw de verhouding B heeft, maar de kleinste onderwijdte die er is (namelijk 65). Dan zou je helemaal geen gemiddelde mannenhand kunnen vullen. Wat boeit die verhouding dan?
pi_15465053
Onderwijdte is de omtrek onder je borsten, dus de borstgrootte heeft daar niks mee te maken. De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen de omtrek onder je borsten en de omtrek om de borsten.

Iemand met cup 70D heeft dus wel degelijk grotere borsten dan iemand met cup 85A, alleen is de persoon met cup 70D smaller onder haar borsten.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15465376
ja precies zoals ik ze wil, mooie grote (C) ronde borsten en niet breed vanaf onder de borsten
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_15465415
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:54 schreef Angeles het volgende:
Onderwijdte is de omtrek onder je borsten, dus de borstgrootte heeft daar niks mee te maken. De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen de omtrek onder je borsten en de omtrek om de borsten.

Iemand met cup 70D heeft dus wel degelijk grotere borsten dan iemand met cup 85A, alleen is de persoon met cup 70D smaller onder haar borsten.

Dat heb je dan verkeerd vernomen, omdat de cup wordt bepaald door de verhouding tussen het borstvolume en de onderwijdte: hoe smaller je bent, hoe minder borstweefsel je nodig hebt om bv. een C-cup te krijgen. Ik heb bv. een 65B/C maar dat zou je nooit zeggen, omdat mijn borsten hardstikke klein zijn. Een normaal persoon met een onderwijdte van 75 en mijn verhouding zou een handvol hebben.
pi_15465469
Het gaat wél om het verschil in omtrek tussen de onderwijdte en de omtrek om de borsten heen. Het is logisch dat de omtrek om de borsten heen kleiner is bij iemand met 65 omtrek. Het feit dat de borstomtrek bij die persoon kleiner is, komt omdat het lichaam gewoon smaller is.

http://www.delingerieshop.nl/delingerieshopstart/maten.html

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 16-12-2003 21:13]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15465472
quote:

Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch niet helemaal waar. De cup van bijv. een 90C is wel degelijk een stukje groter dan die van een 70C.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15465475
misschien is het handig als je een foto plaats van je borsten dan kunnen we het vergelijken
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:12:47 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_15465478
ingewikkeld allemaal. als het maar goed aanvoelt
fok you ja!
pi_15465529
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Angeles het volgende:
Het gaat wél om het verschil in omtrek tussen de onderwijdte en de omtrek om de borsten heen. Het is logisch dat de omtrek om de borsten heen kleiner is bij iemand met 65 omtrek. Het feit dat de borstomtrek bij die persoon kleiner is, komt omdat het lichaam gewoon smaller is.

Inderdaad
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_15465532
quote:

Volgens mij klopt dit verhaal
Iemand met C heeft wel degelijk grotere borsten dan iemand met B.
en 70 geeft de omvang onder de borsten aan. Dus iemand met A, heeft dus bijna geen borsten........... sorry
Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15465538
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:

Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch niet helemaal waar. De cup van bijv. een 90C is wel degelijk een stukje groter dan die van een 70C.

Misschien omdat de borsten ook iets "breder" zijn om het maar zo te zeggen, de borsten zitten op een bredere borstkas en dat heeft dan ook effect op de vorm, maar qua platheid zijn ze volgens mij wel even plat.

Daphne85, wat bedoel je met een normaal persoon?

Ik vind zelf een kleinere omtrek juist wel mooi trouwens.

dinsdag 16 december 2003 @ 21:15:31 #12
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15465551
oele boele...wel of geen tieten voele?
aka Man-Mountain
pi_15465560
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:15 schreef Doctor_Bara het volgende:
oele boele...wel of geen tieten voele?
met A voel je (bijna) niks
Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15465562
wat me trouwens wel opvalt is dat meisjes het bijna nooit durven toegeven dat ze cup A hebben, dus zeggen ze vrijwel altijd cup B
pi_15465583
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef arexes het volgende:
wat me trouwens wel opvalt is dat meisjes het bijna nooit durven toegeven dat ze cup A hebben, dus zeggen ze vrijwel altijd cup B
Volgens mij is B gewoon een vrij veel voorkomende cupmaat.
pi_15465625
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:17 schreef Angeles het volgende:

[..]

Volgens mij is B gewoon een vrij veel voorkomende cupmaat.

Ja vooral 75B.....
Eigenwijs is ook wijs ;)
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:19:18 #17
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15465642
tis net als met cijfers terugkrijgen, t liefst rond je t af naar boven
aka Man-Mountain
pi_15465706
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:19 schreef Doctor_Bara het volgende:
tis net als met cijfers terugkrijgen, t liefst rond je t af naar boven
Soms is het net als met schoenen.
Bepaalde merken heb je gewoon een andere maat.
Met sommige BH's heb ik een andere maat. En je kunt toch zien of iemand een A, B of C heeft, of blijft dit nog moeilijk voor de mannen
Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15465709
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:15 schreef Angeles het volgende:

[..]

Misschien omdat de borsten ook iets "breder" zijn om het maar zo te zeggen, de borsten zitten op een bredere borstkas en dat heeft dan ook effect op de vorm, maar qua platheid zijn ze volgens mij wel even plat.

Daphne85, wat bedoel je met een normaal persoon?

Ik vind zelf een kleinere omtrek juist wel mooi trouwens.

Nee, de cupmaat verschilt wel degelijk met een andere ondermaat.

Ik kan 75D aan, maar ook 80C(ligt aan de bh wat het mooiste staat).
Zou ik een 80D pakken dan ziet dat er niet uit, dan hou ik echt ruimte over in de voorkant van de cup en niet in de breedte...
Pak ik een 75C dan puilt het er aan alle kanten flink uit.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 16-12-2003 21:23]

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15465720
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:53 schreef Daphne85 het volgende:
Het valt me op dat jullie cup AA 'plat' noemen, terwijl het nog altijd meer borstvolume kan zijn dan 'een' B. Jullie geven mij het idee dat het om de verhouding gaat, terwijl je daar als man (of lesbische vrouw) helemaal niks aan hebt. Stel nou dat een vrouw de verhouding B heeft, maar de kleinste onderwijdte die er is (namelijk 65). Dan zou je helemaal geen gemiddelde mannenhand kunnen vullen. Wat boeit die verhouding dan?
AA is zo goed als plat, ongeacht het 60, 70 of 75 of 90 is.

Een smalle rug met grote borsten is een 60/85D
Een brede rug met kleine borsten is een 80/85A

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15465852
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:22 schreef erodome het volgende:

Nee, de cupmaat verschilt wel degelijk met een andere ondermaat.

Ik kan 75D aan, maar ook 80C(ligt aan de bh wat het mooiste staat).
Zou ik een 80D pakken dan ziet dat er niet uit, dan hou ik echt ruimte over in de voorkant van de cup en niet in de breedte...
Pak ik een 75C dan puilt het er aan alle kanten flink uit.

Okee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat iemand met maat 80AA grotere borsten kan hebben dan iemand met maat 70B. Misschien is er wel overlap in de cupmaten, zoals jij het omschrijft, maar B lijkt me toch altijd groter dan AA.
pi_15465874
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Angeles het volgende:

Ik heb ook nooit gezegd dat het verschil in omvang er niks mee te maken heeft! Als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bedenken dat iemand met een 85B veel grotere borsten heeft dan iemand met een 65B. Ik snap niet dat mensen denken dat die twee vrouwen hetzelfde borstvolume hebben. De vrouw met een 85B zou wel héééle kleine borsten moeten hebben, wil ze hetzelfde borstvolume als ik hebben.
Wat het verschil in omvang betreft: daaruit kun je ook afleiden dat het borstvolume van iemand met een 65B niet gelijk is aan die met een 85B. Bij een smaller persoon is de 'straal' van haar middel kleiner dan die van de bredere. Het verschil in toename van straal is gelijk, maar als je een beetje thuis bent in de wiskunde, zul je moeten weten dat het verschil in toename van het oppervlakte (of inhoud) NIET gelijk zal zijn. De persoon met de bredere borstkas heeft ook een groter verschil in oppervlakte tussen haar borstkas en tepels...
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:29:14 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15465891
Een cupmaat zegt eigenlijk weinig. Ik heb bv. een 75C, en omdat ik een smalle rug heb en een smal middel, lijken ze naar verhouding groter dan bij een ander die het zelfde borst volume heeft. Iemand met een brede rug en een cup C heeft naar verhouding veel kleinere borsten dan ik.
En dan hangt het ook nog van de vorm af. Je kan smallere borsten hebben die dicht bij elkaar en naar voren staan of vollere die breder zijn en wat wijder uit elkaar staan. Die laatste lijken vaak kleiner, maar je hebt dan meestal toch een grotere cupmaat nodig omdat de beugel eromheen moet passen. Dat laatste probleem heb ik zelf ook, BH-fabrikanten denken op de een of andere manier dat borsten altijd heel dicht bij elkaar staan.
pi_15465898
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:14 schreef Vickjuh het volgende:
Volgens mij klopt dit verhaal
Iemand met C heeft wel degelijk grotere borsten dan iemand met B.
en 70 geeft de omvang onder de borsten aan. Dus iemand met A, heeft dus bijna geen borsten........... sorry
Ik ben het levende bewijs dat je ook bijna geen borsten kunt hebben als je een B/C hebt...
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:31:57 #25
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15465932
ik denk dat ze beter ipv A,B,C,D zoiets als mandarijnen, sinaasappels, grapefruits, kokosnoten en pompoenen kunnen gebruiken
aka Man-Mountain
pi_15465958
Nou zegt Aventura weer dat borsten juist groter lijken door een smal middel/smalle rug. Op zich kan ik me daar ook wel weer wat bij voorstellen.
pi_15465961
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:29 schreef Aventura het volgende:
Een cupmaat zegt eigenlijk weinig. Ik heb bv. een 75C, en omdat ik een smalle rug heb en een smal middel, lijken ze naar verhouding groter dan bij een ander die het zelfde borst volume heeft. Iemand met een brede rug en een cup C heeft naar verhouding veel kleinere borsten dan ik.
En dan hangt het ook nog van de vorm af. Je kan smallere borsten hebben die dicht bij elkaar en naar voren staan of vollere die breder zijn en wat wijder uit elkaar staan. Die laatste lijken vaak kleiner, maar je hebt dan meestal toch een grotere cupmaat nodig omdat de beugel eromheen moet passen. Dat laatste probleem heb ik zelf ook, BH-fabrikanten denken op de een of andere manier dat borsten altijd heel dicht bij elkaar staan.
Dit zou wel eens kunnen kloppen
Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15466006
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:28 schreef Angeles het volgende:
Okee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat iemand met maat 80AA grotere borsten kan hebben dan iemand met maat 70B. Misschien is er wel overlap in de cupmaten, zoals jij het omschrijft, maar B lijkt me toch altijd groter dan AA.
Dat komt omdat bij iemand met een 80AA de borsten over haar borstkas zijn 'uitgesmeerd' waardoor ze eiegenlijk plat is. Bij iemand met een 70B zit er meer projectie in de borsten omdat ze smal is gebouwd (80AA=70B, je zei dat 80AA groter was...)
pi_15466977
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:34 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Dat komt omdat bij iemand met een 80AA de borsten over haar borstkas zijn 'uitgesmeerd' waardoor ze eiegenlijk plat is. Bij iemand met een 70B zit er meer projectie in de borsten omdat ze smal is gebouwd (80AA=70B, je zei dat 80AA groter was...)

AA is dus gewoon plat en A minder en B niet.

Klaar.

dinsdag 16 december 2003 @ 22:19:34 #30
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15467229
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Klaar.

Hier ben ik het mee eens,

ik durf Daphne's cupmaat eigenlijk niet te vragen ....

uitslapen - eten - dod - sex
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:22:23 #31
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15467310
75-80B works fine for me.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15467355
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:29 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Ik ben het levende bewijs dat je ook bijna geen borsten kunt hebben als je een B/C hebt...

Iemand met een cup C90 is nooit plat, dat is echt onzin.

Het gaat om het verschil tussen de omtrek onder of op de borsten, als dat verschil kleiner is dan 10 heb je AA
Is het verschil tussen 10-15 dan heb je A
tussen de 15-18 omgeveer B
tussen de 18-20 C
tussen de 20-22 D
etc etc etc

Mijn onderwijdte is 73
Boven 91

C 75 dus

pi_15470002
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Het gaat om het verschil tussen de omtrek onder of op de borsten, als dat verschil kleiner is dan 10 heb je AA
tussen de 18-20 C
tussen de 20-22 D
etc etc etc

Mijn onderwijdte is 73
Boven 91

C 75 dus

Aardige jetsers!

pi_15470179
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:19 schreef N1nj4 het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens,

ik durf Daphne's cupmaat eigenlijk niet te vragen ....

quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:10 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Ik heb bv. een 65B/C

[..]

pi_15470287
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:50 schreef Bigs het volgende:

[..]

[..]

Ja en dat is dus hetzelfde als 75 AA volgens haar redenatie
pi_15475535
quote:

[..]

Klaar.

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 17 december 2003 @ 09:59:11 #37
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_15475569
Plaatjes?????
Accept you're dead and start living
pi_15521908
quote:

Klaar.

Qua verhouding ja! Maar qua borstvolume ligt het ingewikkelder.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:24 schreef milagro het volgende:

tussen de 18-20 C
tussen de 20-22 D
etc etc etc

Ten eerste: ik heb NOOIT gezegd dat iemand met 'een' C plat is! Dit geldt alleen voor mij, omdat ik een hele kleine onderwijdte heb. Ik heb gewoon nauwelijks borsten terwijl ik qua bh's maat 65B of C moet hebben.
Ten tweede: het verschil tussen de omtrek om je borsten en om je middel is qua volume afhankelijk van de "straal" van je middel! Zoals ik heb gezegd, hoe breder je middel is hoe groter het verschil in oppervlakte zal zijn tussen je borstplooi en je tepel. De formule om die oppervlaktes uit te rekenen is pi maal de straal in het kwadraat. Vul voor de stralen maar 75 en 90 in, om het verschil in oppervlakte uit te rekenen. Dit zou voor 75B moeten staan. Vervolgens vul je de getallen 65 en 80 in om die verschillen uit te rekenen. Je vindt dan een kleiner getal! Dus iemand met een 65B heeft kleinere borsten dan iemand met een 75B. Als je een beetje wiskunde kunt, had je dit moeten weten.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:53 schreef milagro het volgende:
Ja en dat is dus hetzelfde als 75 AA volgens haar redenatie
Ja dat klopt en niet alleen volgens mijn redenering maar ook volgens die van lingerieverkopers.
pi_15522188
Nog even voor de opfrissing:
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:28 schreef Daphne85 het volgende:
Als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bedenken dat iemand met een 85B veel grotere borsten heeft dan iemand met een 65B. Ik snap niet dat mensen denken dat die twee vrouwen hetzelfde borstvolume hebben. De vrouw met een 85B zou wel héééle kleine borsten moeten hebben, wil ze hetzelfde borstvolume als ik hebben.
pi_15522250
Heb je bh's voor cup AA dan
  Redactie Games donderdag 18 december 2003 @ 20:04:13 #41
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15522262
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:31 schreef Doctor_Bara het volgende:
ik denk dat ze beter ipv A,B,C,D zoiets als mandarijnen, sinaasappels, grapefruits, kokosnoten en pompoenen kunnen gebruiken
Ben ik mee eens...
Je kan gewoon geen leuk setje in de lingeriezaak kopen voor je vriendin als cadeau als je de precieze cupmaat niet weet...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15522265
quote:
Helemaal met je eens
The Few, the Proud, the Expendable..
pi_15523083
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:53 schreef Daphne85 het volgende:
ik (hetrosexuele man ) ben überhaupt geen borsten man (wel tepels). en ik sta er altijd weer van te kijken als ik het shirtje/bh uit zie gaan. als ze eerst groot leken zijn ze nu klein en andersom. het blijven aparte gevallen die borsten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 18 december 2003 @ 20:38:41 #44
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_15523176
Hoe bedoel je Daphne(cup)85(c)
Het helpt geen nut!
  donderdag 18 december 2003 @ 21:54:01 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15525491
lamaar...

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-12-2003 22:00]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_15525570
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Cup maat is toch alleen A of B of C of D enzo...?

Die getallen erbij slaan niet op de cupmaat, maar alleen op de omtrek van bovenlijf (gemeten net onder de borsten).

ja
  donderdag 18 december 2003 @ 21:56:31 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15525584
nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-12-2003 22:00]

pi_15525598
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:14 schreef Vickjuh het volgende:
Dus iemand met A, heeft dus bijna geen borsten........... sorry
Ik denk dat je AA bedoelt, da's de NOG kleinere/plattere variant van A.
Iemand met 90A heeft inderdaad bijna geen borsten, iemand met 70A wel. Bij AA heb je nauwelijks borsten ongeacht wat je verdere omvang is
  donderdag 18 december 2003 @ 21:58:01 #49
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15525643
quote:
Goed idee. Dat kan dat tegelijkertijd met het augurken, bananen, aubergines etc. systeem ingevoerd worden.
  donderdag 18 december 2003 @ 22:26:28 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15526665
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:56 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat je AA bedoelt, da's de NOG kleinere/plattere variant van A.
Eigenlijk is dat best vreemd, aangezien DD gróter is dan D
Dan zou je denken dat AA ook iets groter moet zijn dan A
Maar goed, gaat eigenlijk nergens over..
pi_15527246
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:51 schreef Daphne85 het volgende:
Ja dat klopt en niet alleen volgens mijn redenering maar ook volgens die van lingerieverkopers.
idd.
Ik heb een heel lastige maat, door een lingerieverkoopster ben ik eens opgemeten: tussen de 75A en 80A in. 75A zit (meestal) nogal strak, pas na minimaal 15x wassen zit'ie goed (in de regel). Dus; 80A. Vaak te groot, soms past'ie (alleen met ondiepe cup zogezegd). Soms past ook 75B (ook met ondiepe cup), die zit dus ook niet zo strak als 75A. 80AA daarintegen is te klein, maar daar heb ik ooit maar één van aangepast want daar heb je ook niet veel modellen in.
Dus dat de letter evenredig staat aan de grootte van de borsten is absoluut niet waar.
pi_15563570
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:56 schreef thaleia het volgende:
Iemand met 90A heeft inderdaad bijna geen borsten, iemand met 70A wel. Bij AA heb je nauwelijks borsten ongeacht wat je verdere omvang is
Dit is fout, omdat iemand met een 90A een groter borstvolume moet hebben om die A te krijgen. Heb je wel eens de cups van een 90A gezien? Die zijn beduidend groter dan die van een 70A.
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:39:58 #53
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15563794
woei - wat ingewikkeld een a is een a en een b een b
pi_15572513
Ik heb of een 75 A of een 70 B, hangt van het merk af. Het is een handje vol.
pi_15593532
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:28 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Dit is fout, omdat iemand met een 90A een groter borstvolume moet hebben om die A te krijgen. Heb je wel eens de cups van een 90A gezien? Die zijn beduidend groter dan die van een 70A.

Iemand met maat 70A zal een onderbustewijdte hebben van 68-72 cm en een bustewijdte van 82-84 cm.
En iemand met maat 90A zal een onderbustewijdte hebben van 88-92 cm en een bustewijdte van 102-104 cm.

Er van uitgaand dat dus het verschil tussen onderbustewijdte en bustewijdte bij beide maten evenveel cm's is, blijkt dus dat door de grotere onderwijdte van de 90A, deze procentueel gezien kleinere borsten heeft dan de 70A.

Voorbeeld.
Neem van beide maten de kleinste onderbustewijdte en de kleinste bustewijdte.

Cup 70A: 68-82 cm
Cup 90A: 88-102 cm
Cup 70A heeft een verschil van +21% tov de onderbustewijdte.
Cup 90A heeft een verschil van +16% tov de onderbustewijdte.

Resumerend, een cup 90A is ten opzichte van de onderbustewijdte procentueel 5% kleiner als een cup 70A.

http://www.wehkamp.nl/informatie/ma_da.htm

Dus misschien tijd om zelf eens in de wiskundeboeken te duiken?

zondag 21 december 2003 @ 22:17:12 #56
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_15593645
Ik heb geen flauw benul hoe cupmaten werken
pi_15599356
Als je geen voeten had zou je dan ook schoenen dragen ?
pi_15599409
quote:
Op maandag 22 december 2003 01:30 schreef Xienatorr het volgende:
Als je geen voeten had zou je dan ook schoenen dragen ?
xien xien xien, laat je tieten eens zien!!!!!

o met cup a zal dat niet mee vallen eigenlijk.... heb je deuken dan?

pi_15599446
quote:
Op maandag 22 december 2003 01:33 schreef bier2k4 het volgende:

[..]

xien xien xien, laat je tieten eens zien!!!!!

o met cup a zal dat niet mee vallen eigenlijk.... heb je deuken dan?

Handig als alle knikkerpotjes vol met water zitten
pi_15618669
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:12 schreef R34L-SIcK het volgende:
Voorbeeld.
Neem van beide maten de kleinste onderbustewijdte en de kleinste bustewijdte.

Cup 70A: 68-82 cm
Cup 90A: 88-102 cm
Cup 70A heeft een verschil van +21% tov de onderbustewijdte.
Cup 90A heeft een verschil van +16% tov de onderbustewijdte.

Resumerend, een cup 90A is ten opzichte van de onderbustewijdte procentueel 5% kleiner als een cup 70A.

Dus misschien tijd om zelf eens in de wiskundeboeken te duiken?

Jij bent hier duidelijk degene die in de wiskundeboeken moet duiken, omdat je het verschil in omtrek tussen die cupmaten hebt zitten uitrekenen. De percentages die je hebt gegeven slaan dus op OMTREK en niet op borstvolume.

Ik ga nu even uit van dezelfde getallen als jij, maar zal de juiste berekeing geven:
Eerst reken je het verschil in oppervlakte uit tussen de twee omtrekken

70A > pi x r^2 --> 3,14 x 82^2 = 21124,1
3,14 x 68^2 = 14526,7
Verschil: 6597,4

Nu 90A met dezelfde methodes. Er komt dan uit: 32685,1 en 24328,5. Het verschil is dan: 8356,6

Je ziet nu duidelijk dat het borstvolume van een 90A groter moet zijn om het verschil in omtrek op 14cm te houden.

pi_15625670
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:16 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Jij bent hier duidelijk degene die in de wiskundeboeken moet duiken, omdat je het verschil in omtrek tussen die cupmaten hebt zitten uitrekenen. De percentages die je hebt gegeven slaan dus op OMTREK en niet op borstvolume.

Ik ga nu even uit van dezelfde getallen als jij, maar zal de juiste berekeing geven:
Eerst reken je het verschil in oppervlakte uit tussen de twee omtrekken

70A > pi x r^2 --> 3,14 x 82^2 = 21124,1
3,14 x 68^2 = 14526,7
Verschil: 6597,4

Nu 90A met dezelfde methodes. Er komt dan uit: 32685,1 en 24328,5. Het verschil is dan: 8356,6

Je ziet nu duidelijk dat het borstvolume van een 90A groter moet zijn om het verschil in omtrek op 14cm te houden.

Ehm, Einstein, je gebruikt de diameter i.pv. de straal in je berekeningen.
Ik pretendeer overigens geen wiskundige te zijn gelukkig...

Overigens is het "borstvolume" (voor zover je daarvan mag spreken bij een cup A) zoals jij dat berekend hebt voor die 90A absoluut gezien groter t.o.v. de 70A ( 8356,6 t.o.v. 6597,4).
Echter relatief (procentueel) t.o.v. de bijbehorende onderbustewijdte-oppervlakten is de 90A nog steeds minder dan de 75A

Het oppervlak van de 90A neemt t.o.v. het onderbustewijdte-oppervlak 34,3% toe, er vanuitgaande dat we het onderbustewijdte-oppervlak als 100% stellen.
Bij de 75A is dat dan 45,4%.

Ach, we kunnen rekenen wat we willen, het blijft cup A

[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 23-12-2003 09:43]

pi_15626343
quote:
Op maandag 22 december 2003 23:38 schreef R34L-SIcK het volgende:
gheghe, het blijft gerommel in de marge.

desondanks; iemand met 90A heeft grotere tieten dan iemand met 70B, ik vermoed ook groter dan 70C, maar heb geen zin om het nu te gaan berekenen.

pi_15626484
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:05 schreef fokje het volgende:

[..]

gheghe, het blijft gerommel in de marge.

desondanks; iemand met 90A heeft grotere tieten dan iemand met 70B, ik vermoed ook groter dan 70C, maar heb geen zin om het nu te gaan berekenen.

Ow, nou, neem jij die meloenen van een 90A maar dan, dan speel ik wel met die lieve kleine guitige 70C

[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 23-12-2003 09:44]

pi_15649114
quote:
Op maandag 22 december 2003 23:38 schreef R34L-SIcK het volgende:
Ehm, Einstein, je gebruikt de diameter i.pv. de straal in je berekeningen.
Ik pretendeer overigens geen wiskundige te zijn gelukkig...

Overigens is het "borstvolume" (voor zover je daarvan mag spreken bij een cup A) zoals jij dat berekend hebt voor die 90A absoluut gezien groter t.o.v. de 70A ( 8356,6 t.o.v. 6597,4).
Echter relatief (procentueel) t.o.v. de bijbehorende onderbustewijdte-oppervlakten is de 90A nog steeds minder dan de 75A

Het oppervlak van de 90A neemt t.o.v. het onderbustewijdte-oppervlak 34,3% toe, er vanuitgaande dat we het onderbustewijdte-oppervlak als 100% stellen.
Bij de 75A is dat dan 45,4%.

Mea culpa
Ik zal de nieuwe getallen geven.
70A: 5281,0 en 3631,7 --> 45,4%
90A: 6082,1 en 8171,3 --> 34,3%
Ik sta zelf perplex...maar als je 75A erbij haalt. 6221,1 en 4417,9 > 40,8% Bij 80A is het weer 38,1%.
Ik heb net uitgevonden dat je ook een ander percentage krijgt als je voor 70A de getallen 70 en 84 gebruikt. Je krijgt dan 5541,8 en 3848,5 uit. Dit levert een percentage van 44,0%. Bij 90A komt dan 33,5% uit. Het verschil wordt dan wel kleiner, maar iemand met een 90A blijft in verhouding (iets) kleinere borsten hebben...
Trouwens, iemand met een onderwijdte van 90 is wel erg breed, dus je zou sowieso liever iemand met een 70C willen....(klopt in verhouding ook veel beter)

[Dit bericht is gewijzigd door Daphne85 op 23-12-2003 20:27]

pi_15649214
.

[Dit bericht is gewijzigd door Daphne85 op 23-12-2003 20:25]

dinsdag 23 december 2003 @ 20:21:11 #66
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15649266
k vind kleinere borsten gewoon mooier en daar heb ik geen berekeningen voor nodig
pi_15649325
foutje...
pi_15649784
Waarom ben je zo overtuigd van je gelijk en bereken je dat door de oppervlaktes van een cirkel? Ik ben in ieder geval geen cirkel in doorsnede bij m'n buste en ribbenkast... Zal dat dan je probleem zijn dat je je borsten niet mooi vindt, want die zouden ergens tegenover elkaar staan of iets
Het mooi kotsende meisje.
pi_15650173
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom ben je zo overtuigd van je gelijk en bereken je dat door de oppervlaktes van een cirkel? Ik ben in ieder geval geen cirkel in doorsnede bij m'n buste en ribbenkast... Zal dat dan je probleem zijn dat je je borsten niet mooi vindt, want die zouden ergens tegenover elkaar staan of iets
Je kunt de omtrek zo vervormen dat er een cirkel ontstaat (de oppervlakte blijft dan gelijk) Door het verschil kun je zien hoe groot het verschil in borstweefsel is omdat hetzelfde percentage van de oppervlaktes uit borstweefsel bestaat.
pi_15650351
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:16 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Mea culpa
Ik zal de nieuwe getallen geven.
70A: 5281,0 en 3631,7 --> 45,4%
90A: 6082,1 en 8171,3 --> 34,3%
Ik sta zelf perplex...maar als je 75A erbij haalt. 6221,1 en 4417,9 > 40,8% Bij 80A is het weer 38,1%.
Ik heb net uitgevonden dat je ook een ander percentage krijgt als je voor 70A de getallen 70 en 84 gebruikt. Je krijgt dan 5541,8 en 3848,5 uit. Dit levert een percentage van 44,0%. Bij 90A komt dan 33,5% uit. Het verschil wordt dan wel kleiner, maar iemand met een 90A blijft in verhouding (iets) kleinere borsten hebben...
Trouwens, iemand met een onderwijdte van 90 is wel erg breed, dus je zou sowieso liever iemand met een 70C willen....(klopt in verhouding ook veel beter)

Dat zeg ik, GAMMA !!!!
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:36:35 #71
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15651494
dit kan miss wel heel vreemd klinken uit de mond van n jongen maar k kijk eigenlijk nooit zo naar de borsten ofzo
eigenlijk boeit uiterlijk helemaal niet zo als een meisje maar lief is
mn vriendin is ook al zo onzeker over haar uiterlijk en geloof me ze ziet er echt niet slecht uit
dat is wel jammer
maar uiterlijk is niet het belangrijkste wat er bestaat, ik ben zelf ook niet bepaald knap vind ik, maar m'n vriendin zegt van wel mjaa ik probeer gewoon lief te zijn
als je maar onthoud dat liefde niet om iemand z'n uiterlijk draait, dan hoef je je geen zorgen te maken over te kleine borsten of een iets te grote neus of weet ik t

uiterlijk = onbelangrijk
persoonlijkheid = belangrijk
uitstraling = belangrijk

owjah ik heb n hekel aan grote borsten das niet mooi
een meisje met n mooie glimlach en een mooie glans in haar ogen kan mij laten smelten

pi_15652008
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:36 schreef Elmoowtje het volgende:
dit kan miss wel heel vreemd klinken uit de mond van n jongen maar k kijk eigenlijk nooit zo naar de borsten ofzo
eigenlijk boeit uiterlijk helemaal niet zo als een meisje maar lief is
als je maar onthoud dat liefde niet om iemand z'n uiterlijk draait, dan hoef je je geen zorgen te maken over te kleine borsten of een iets te grote neus of weet ik t

uiterlijk = onbelangrijk
persoonlijkheid = belangrijk
uitstraling = belangrijk

owjah ik heb n hekel aan grote borsten das niet mooi
een meisje met n mooie glimlach en een mooie glans in haar ogen kan mij laten smelten

Tering, over dom gesproken, uiterlijk is onbelangrijk zeg je, maar je kotst op meiden met grote borsten?
Een meisje met n mooie glimlach en een mooie glans in haar ogen, maar met grote borsten kan jou dus niet laten smelten...

Je spreekt jezelf ontzettend tegen, en dat nog wel in één reply...

P.s. jouw vriendin heeft zeker van die erwten....

dinsdag 23 december 2003 @ 21:57:09 #73
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15652234
neej
mooie hand vol
k zal voortaan beter nadenken voordat k post
en voordat jullie gaan flamen met BrEaZaH ofzo, k luister metal en onder mij zwart geverfde haren ben k blont
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:59:49 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15652333
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:08 schreef arexes het volgende:
ja precies zoals ik ze wil, mooie grote (C) ronde borsten en niet breed vanaf onder de borsten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15654429
Jeetje zeg... waar gaat dit in vredesnaam over?
Wat is nou de bedoeling van de TS?
Ik snap het nut van dit hele topic niet.
  woensdag 24 december 2003 @ 00:15:52 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15656765
Ik snap the point ook niet. Zoals ik het zie is iedereen anders gebouwd. Iedereen heeft weer andere lichaamsverhoudingen. Iemand kan brede schouders hebben en kleine borsten, of grote borsten en bijvoorbeeld een heel smalle rug, er zijn BH's op de markt met een bepaald maatsysteem maar eigenlijk betekent dat niet zoveel, die maten zijn gebaseerd op gemiddelden en er betaat niet zoiets als een vrouw met een gemiddelde lichaamsbouw. Het is dus blijven passen totdat je een goede maat vind. Maar die hele maat zegt niets over je vormen.
En je kunt nu eenmaal geen appels met peren vergelijken.
  woensdag 24 december 2003 @ 00:23:01 #77
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15656927
idd, zolang de verhoudingen maar goed zijn. Een zeer slanke/dunne vrouw met een cup DD staat niet echt mooi, daar passen kleinere borsten veel beter bij.

Maar een forsere vrouw passen juist grotere borsten wel weer bij

Drugs are good mkay?
pi_15660828
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:23 schreef Party_P het volgende:
idd, zolang de verhoudingen maar goed zijn. Een zeer slanke/dunne vrouw met een cup DD staat niet echt mooi, daar passen kleinere borsten veel beter bij.

Maar een forsere vrouw passen juist grotere borsten wel weer bij

Ook dit is een questie van smaakt lijkt me zo.
Zoveel mensen, zoveel smaken.
  woensdag 24 december 2003 @ 10:00:31 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15661220
borsten zijn dat niet die dingen waar je geen fcuk aan hebt? ja beetje kneden of friemelen aan tepels...maar daar houdt het wel bij op. tuurlijk ben ik de lulligste niet als een vrouw klaarkomt door aan haar tepels te likken. maar omdat ik dit maar een keer heb meegemaakt concentreer ik me liever op de wat mysterieuzere plekjes van het vrouwenlichaam.
pi_15661327
Zou eigenlijk wel een leuke topic zijn......raad hier de cupmaat van de vrouw en dan een foto van de users er bij plaatsen.
Kijken of de mannen er verstand van hebben, maar dan moeten de vrouwen wel eerlijk antwoorden natuurlijk.
  woensdag 24 december 2003 @ 11:01:29 #81
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_15662666
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:05 schreef Naughtygirl het volgende:
Zou eigenlijk wel een leuke topic zijn......raad hier de cupmaat van de vrouw en dan een foto van de users er bij plaatsen.
Kijken of de mannen er verstand van hebben, maar dan moeten de vrouwen wel eerlijk antwoorden natuurlijk.
oke, jij begint ... maar wel foto's van jezelf toch //
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_15662825
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:01 schreef ramsesii het volgende:

[..]

oke, jij begint ... maar wel foto's van jezelf toch //

Hahahahahahaha, grappenmaker!!!
  woensdag 24 december 2003 @ 12:01:22 #83
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_15664070
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:08 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

Ja, ik wil het ook wel doen als eerste. Maar ik heb niet echt een cup om naar te raden...
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_15699839
Het probleem is alleen dat veel vrouwen hun eigen (of juiste) cupmaat niet eens weten...
pi_15701222
quote:
Op donderdag 25 december 2003 19:48 schreef Daphne85 het volgende:
Het probleem is alleen dat veel vrouwen hun eigen (of juiste) cupmaat niet eens weten...
Tja, ligt dat aan de vrouwen of aan de bh's???

De ene keer pas ik een 75D en dan zit ie niet lekker, de volgende keer pas ik een 80C en dan zit die weer niet lekker.

Tis gewoon een kwestie van passen steeds weer en kijken welke maat het beste staat, blijkbaar verschillen de maten onder de verschillende merken ook weer iets.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15701310
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:52 schreef erodome het volgende:

[..]

De ene keer pas ik een 75D en dan zit ie niet lekker, de volgende keer pas ik een 80C en dan zit die weer niet lekker.

Tis gewoon een kwestie van passen steeds weer en kijken welke maat het beste staat, blijkbaar verschillen de maten onder de verschillende merken ook weer iets.

ja ok, maar is het niet zo dat de grote van je borsten een klein beetje kan varieren over een bepaalde tijd? (stond me iets van bij dat madonna zoiets heeft/had)
Drugs are good mkay?
pi_15701435
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:56 schreef Party_P het volgende:

[..]

ja ok, maar is het niet zo dat de grote van je borsten een klein beetje kan varieren over een bepaalde tijd? (stond me iets van bij dat madonna zoiets heeft/had)

Zelfs elke maand al, in de cyclus van een vrouw "groeien"en "krimpen" haar borsten met de vruchtbaarheid mee...

In de vruchtbare periode zijn de borsten op zijn voordeligst zeg maar.

Kinderen krijgen veranderd je borsten, iets aankomen of afvallen veranderd de grootte van je borsten.

Tja die dingen zijn je hele leven in beweging

pi_15701920
quote:

Ja dat klopt idd (heb ik ook vaak), maar het schijnt dat veel vrouwen een onderwijdte te groot (en dus een cup kleiner) nemen. Een vriendin van mij draagt bh's in maat 75A of B, terwijl die haar duidelijk te wijd zitten. Ze zou volgens mij 70B of C moeten dragen.
  vrijdag 26 december 2003 @ 00:31:10 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15708318
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:08 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

ik denk dat jouw borsten lijken op die van björk.
pi_15708447
ik vind kleine borsten lievvv
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:04:53 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15709327
ik ook. daar val ik dan ook op. en ik ben zelfs zo slecht in borsten inschatten dat ik van vrienden moet horen dat ik een vrouw heb met grote tieten. dat heb ik dan na een week nog niet eens gezien. zal wel een afwijking zijn ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 26-12-2003 01:31]

pi_15712642
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat jouw borsten lijken op die van björk.

Björk???? En hoe zien die borsten eruit dan?
pi_15712654
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:15 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

\
ijslands
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:45:01 #94
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_15713036
quote:

[..]

Ik ben maar een simpele kerel maar volgens mij ligt het ook aan het model bh dat je hebt. Zoals ik bij mij vriendin zie die dezelfde maat als jij heeft (75D) dan is vooral de aanzet van de bandjes het probleem waardoor de ene wel goed zit en de andere niet.
Zo kan het ook bij mijn vriendin zijn dat een 80C beter zit maar niet de volledige borst bedekt.(soms mooier, soms niet, afhankelijk van het model) Bij een 75D zit het te strak en een 80D is te los net onder borst en bied geen ondersteuning.

Wat ik me weleens af heb gevraagd (na het lospeuteren van diverse bandjes ) is waar de omtrek gemeten wordt van de bh zelf, 1e haakje? 2e haakje? 3e haakje?

Wat ik me nog meer afvraag is waarom de TS dusdanige berekeningen loslaat op haar bh maat, moet ze inmiddels niet eens een deurtje verder naar R&P? No offence....

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:20:17 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15713438
quote:

[..]

funny denk ik.
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:55:25 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15715257
quote:

[..]

pi_15725020
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Wat ik me weleens af heb gevraagd (na het lospeuteren van diverse bandjes ) is waar de omtrek gemeten wordt van de bh zelf, 1e haakje? 2e haakje? 3e haakje?

Wat ik me nog meer afvraag is waarom de TS dusdanige berekeningen loslaat op haar bh maat, moet ze inmiddels niet eens een deurtje verder naar R&P? No offence....

Ze gaan uit van het middelste haakje, omdat er tussen elk haakje 2cm verschil zit. Zo moet je als je onderwijdte 68cm is de bh, bv. 70C, op z'n strakst zetten. Het leek me eigenlijk wel aannemelijk dat men van het middelste haakje uitgaat, omdat je anders niet twee 'extremen' hebt.

Ik vind het leuk om (terecht) gelijk te hebben en deze keer dacht ik dat met wat wiskunde te kunnen bewerkstellen...

[Dit bericht is gewijzigd door Daphne85 op 26-12-2003 19:58]

zaterdag 27 december 2003 @ 01:33:29 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15733836
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

[afbeelding]

mooi zeg! dus toch niet zo funny als ik had gedacht.
pi_15834753
R34L-Sick

Ik heb ontdekt dat ik met de halve omtrek heb gerekend i.p.v. met de straal...maar de percentages blijven verschillen (33.5% en 44,0%) dus voor de conclusie maakt het niks uit.

dinsdag 30 december 2003 @ 19:40:22 #100
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15834768
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:39 schreef Daphne85 het volgende:
R34L-Sick

Ik heb ontdekt dat ik met de halve omtrek heb gerekend i.p.v. met de straal...maar de percentages blijven verschillen (33.5% en 44,0%) dus voor de conclusie maakt het niks uit.

Lekker handig
  maandag 12 januari 2004 @ 02:00:52 #101
80341 Dragor
Do I Look Stupid?
pi_16174158
Damn..

Ik vrees dat ik tot de zeer kleine groep mannen hoor die het niks uitmaakt wat de cupmaat is van de vrouw. In mijn vriendenkring wordt dit afgedaan als homo-gedrag maar ik blijf nog altijd bij mijn standpunt dat borsten een vrouw voor mij niet interessanter maken. Tsja, je gaat nu eenmaal geen relatie aan met de borsten maar de eigenaresse ervan. Meisjes/vrouwen weten dat veel mannen juist wel kijken naar grootte e.d. en voelen zich daardoor vaak onzeker als hun boezem niet zo vol is als een ander. Ik vind dit persoonlijk echt onzin. Al mijn relaties (zijn er niet ZO veel geweest) waren gebaseerd op vertrouwen en aantrekkingskracht.
Om op het seksuele pad terug te komen ---> grote of kleine borsten, voor een vrouw blijven ze even gevoelig.

Dit was Moraal-Post met Dragor

If I Should Die Think Only This Of Me...
pi_16174203
Mij maakt de cupmaat ook niet veel uit. Mij boeit het vrij weinig of ze nu A B o C heeft. Als ze maar tietjes heeft.
Ik vind de vorm van de borst belangrijker. Zo vind ik hangende borsten (tot de navel bijvoorbeeld) niet zo aantrekkelijk. En hele grote tepels vind ik ook weer minder. Ongeacht de maat. En zelfs dit boeit me nog niet zoveel. Als ze maar lekker schoo zijn , een beetje lekker smaken, en niet te veel hangen, vind ik het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')