abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15447221
Mijn concert Setlist nieuw optreden zoog!!!

Een kleine samenvatting van de "schoonheidsfoutjes"

- de gitariste kotste de colieze vol van de zenuwe

- ik deed halve gare dansjes

- een microfoon deed het niet (weg 50% achtergrondzang )

- ik scheet in me broek tijdes het concert (egt waar!)

dit doe ik dit nooit meer!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door rickywilliams op 16-12-2003 08:05]

pi_15447258
ik denk dat iedereen zo is begonnen
  dinsdag 16 december 2003 @ 08:02:41 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_15447269
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
In dat geval ga ik zoeken naar "Britney spears first concert" op Emule
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_15447270
quote:
iedereen schijt in zijn broek?
pi_15447337
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:02 schreef th0r het volgende:

[..]

iedereen schijt in zijn broek?

dinsdag 16 december 2003 @ 08:14:31 #6
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_15447343
coulisse
.
pi_15447344
Dus, er kwam poeb in je broek?
  dinsdag 16 december 2003 @ 08:15:33 #8
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_15447349
quote:
In grove lijnen ja, maar zo bont maken het er maar enkelen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_15447354
Foto's
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15447363
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:14 schreef CH100.000 het volgende:
Dus, er kwam poeb in je broek?
goed geraden je gaat door voor de superpepernoot
pi_15447364
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 07:58 schreef rickywilliams het volgende:
Mijn concert Setlist nieuw optreden zoog!!!

Een kleine samenvatting van de "schoonheidsfoutjes"

- ik deed halve gare dansjes

- een microfoon deed het niet (weg 50% achtergrondzang )

- ik scheet in me broek tijdes het concert (egt waar!)

dit doe ik dit nooit meer!!!!!

bekijk het van de zonnige kant, het volgende optreden is stukken beter want slechter als dit kan niet. Veel succes!!!
pi_15447367
ik bedoel meer dat beginnende bandjes hun eerste optreden niet meteen foutloos spelen en dat alles goed gaat
pi_15447400
ok ff een verhaaltje er bij om het wat duidelijker te maken:

het concert was dus gister we waren er, hadden gesoundchecked e.d. en alles was goed een kwartiertje voordat we op moesten begon de ellende me gitariste "kon de spanning niet aan" en besloot om voor onze neus haar lekkere pizza eruit te kotsen nou, toen ze tot kalmering was gebracht, had ik snel een paar ferme slokken wodka genomen want ik kan er niet tegen als andere mensen nerveus zijn dus toen was ik dus een beetje niet nuchter

nou, toen begonnen we dus en het leek eerste goed te gaan maar toen merkte ik dat ik wel erg weinig backup kreeg en bleek een microfoon t nie te doen toen werd ik dus vet zenuwachtig en dat het zijn weerslag op mijn dans ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken nu gaan we vandaag de boel evalueren en er zullen rake woorden vallen dus...

pi_15447432
mijn 1e concert/optreden ging eigenlijk heel goed:

de adrenaline gierde wel door mijn lichaam omdat we pas 2 keer gerepeteerd hadden en voordat we op moesten zat ik even op de wc in de spiegel te kijken en mezelf moed in te praten (kom op johnny je kunt het, nu, nu nu!)

ik speelde niet helemaal foutloos maar maakte niet uit want we speelden 4-akkoorden tellende nummers, en het publiek was zo'n beetje de hele school, maar die vonden het allemaal geweldig.

ze hadden de belichting zo gedaan, dat je de gezichten in de zaal niet zo heel goed kon zien vanaf het podium, dat scheelt echt, voel je je niet zo aangekeken.

we speelden een tussenstukje van wat zelfverzonnen blues, en toen zag ik een paar hele mooie dames dansen op die muziek die ik zelf verzonnen had, dat gaf zo'n geweldige kick!

pi_15447768
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:23 schreef rickywilliams het volgende:en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Dude, you're killing me!

Sorry....

dinsdag 16 december 2003 @ 09:11:36 #16
71048 Tokay
makes your day!
pi_15447978
Ooooooowww wat zullen jullie je k*t hebben gevoeld.
Werkelijk alles kwam eruit, zo te lezen.

Je moet je serieus afvragen of dit wel is wat je echt wil, want zulke zenuwen lijken me niet normaal.
Als je nu al in je broek poept voor een klein publiek, hoe moet dat dan ooit voor een grote zaal of festival?
Want ik neem aan dat jullie ooit een bekende band hopen te worden.

Toch iets om even over na te denken, lijkt me.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_15447979
Ach ja, stage fright of ging het gewoon echt fout?
Mijn eerste optreden was ook een drama. Al had ik nog zoveel geoefend en kende ik alles op mijn gevoel, toen het moest was ik het vanaf een bepaald punt ineens kwijt en viel ik gewoon weg en dat is als bassist die de groove moet maken natuurlijk funest.
Of mijn bandleden hier zo blij mee waren? Ik stapte uit schaamte zelf op uit de band, gelukkig hebben ze een goede vervanger gevonden. Ik doe dit ook niet meer.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_15448015
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ach ja, stage fright of ging het gewoon echt fout?
Mijn eerste optreden was ook een drama. Al had ik nog zoveel geoefend en kende ik alles op mijn gevoel, toen het moest was ik het vanaf een bepaald punt ineens kwijt en viel ik gewoon weg en dat is als bassist die de groove moet maken natuurlijk funest.
Of mijn bandleden hier zo blij mee waren? Ik stapte uit schaamte zelf op uit de band, gelukkig hebben ze een goede vervanger gevonden. Ik doe dit ook niet meer.
na 1 keer uit de band stappen vind ik wel overdreven zeg.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:15:38 #19
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_15448041
ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, maar die setlist is ook niet echt hoopgevend. Maar wat was precies de reactie van je publiek?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_15448098
het was egt erg, we hebben beslote om ff niet bij elkaar te komen want strax komt er nog ruzie van het publiek van gisteren vond ons ook "knap kut" en me bassiste en drumster schijnen ruzie te hebben drummeres noemde mijn een incontinentieklootzak die niet kon zingen en me bassiste schijnt haar toen helemaal voorrot te hebben gescholden me gitariste is nog een beetje over de zeik zielig voor dat meissie

[Dit bericht is gewijzigd door rickywilliams op 16-12-2003 11:15]

dinsdag 16 december 2003 @ 09:24:09 #21
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_15448198
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:23 schreef rickywilliams het volgende:

ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken

WWWahahahahahahaaaaaaaa.

Sjhitterend zullen we maar zeggen. Ik snap niet dat je het podium toen niet afgerend bent.

jij maakt mun dag weer goed. (een beetje leedvermaak in de morgen moet kunnen)

[Dit bericht is gewijzigd door P.bertens op 16-12-2003 09:25]

trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:24:37 #22
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_15448209
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:18 schreef rickywilliams het volgende:
incontinentieklootzak die niet kon zingen :

Nee maar serieus, de meeste bandjes beginnen toch zo? Zolang je geen echt foute covers met eigen teksten gaat maken zal het wel goedkomen

* greatgonzo Huivert nog steeds bij een bandje wat hij laatst zag en van het refrein van all the small things "zonder bier heb ik geen plezier" maakte

dinsdag 16 december 2003 @ 09:26:25 #23
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15448229
Sorry man. Ik leef met je mee.
pi_15448241
Ik lig hier dubbel!!!!

Je broek volschijten op het podium bwahahhha

pi_15448262
Wat een verhaal!
Mijn dag kan nu al niet meer kapot!
Die van jou was het al
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:38:15 #26
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_15448466
trouwens, als deze, Gestalkt door foute sletjes zij naar je concert zijn geweest, ben je wel van je probleem af!
pi_15448548
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:57 schreef smash789 het volgende:

[..]

Dude, you're killing me!

Sorry....

pi_15448643
Deelnemers van Idols poepen ook altijd in hun broek
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
pi_15448657
hey bedankt man! Mijn dag is weer helemaal top! Heb je ook video's?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15449037
quote:
op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken .
Dude ...... DUDE .....Dat vertel je toch gewoon niet om je eigen eer hoog te houden, ik zal nu bij het horen van de naam rickywilliams of robbywilliams altijd aan een volgescheten broek denken.....

Veder wel jammer en de volgende keer beter (vertel me dan wel waar je gaat optreden)

“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  dinsdag 16 december 2003 @ 10:08:49 #31
77471 Den_Dolle_Hamster
nee, ik ben geen echte hamster
pi_15449057
wat dramatisch allemaal

meh, slechter kan het niet, dus succes met je volgende optreden

pi_15449059
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
hey bedankt man! Mijn dag is weer helemaal top! Heb je ook video's?
nee sorry, misschien dat ik later de mp3tjes van gister erop zet, maar door enkele kinderachtige reacties in andere topic van mij begin ik te twijfele
  dinsdag 16 december 2003 @ 10:27:42 #33
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15449460
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 10:08 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

nee sorry, misschien dat ik later de mp3tjes van gister erop zet, maar door enkele kinderachtige reacties in andere topic van mij begin ik te twijfele

Doe maar wel.
  dinsdag 16 december 2003 @ 10:44:22 #34
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_15449841
Bwahahaha! Optredens...praat me er niet van. La's kijke:

-Halverwege een nummer van je drum-kruk donderen, achterover.
-Halverwege een nummer je drumstel steeds verder uit elkaar zien vallen.
-Halverwege een optreden de basversterker opblazen
-idem: een gitaarversterker (in Rotown)
-Microfoons onder stroom....aaai, dan maar wanten er om heen.
-Snaren breken, bas-en gitaar
-drumstokken breken, laten vallen.
- Tijdens je laatste nummer, (grand finale) je backing mic-stand voorover op je tom-tom's zien lazeren...
- Bekkenstands die tijdens nummers omdonderen
- Basdrumkloppertje breekt, valt er af, schiet los midden in een nummer (meermalen)
Basdrum 'loopt weg' tijdens het spelen.
-Met 39 koorts op podium staan zingen (met Jagermeister van te voren gaat dat eigenlijk best goed, na het optreden stort je alleen goed in mekaar)
-Geluid totaal klote op podium (9 van de 10 keer)
-Geluid totaal klote in de zaal/publiek (7 van de 10 keer)

Met andere woorden, hang je microfoon nog niet aan de wilgen, gooi nog niet de handdoek in de ring, er komen betere tijden! Welcome to the Club!

Nou doe je het weer!
pi_15449981
quote:

dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol

Hahaha lullig! Haha, ach, wat beschamend voor je! Nou ja, niemand heeft het gemerkt toch? Alleen je bandleden dan, maar ja. En die vlekken krijg je heus wel uit je broek, op de een of andere manier.
Delivered without an information leaflet
pi_15450038

de volgende keer gaat het vast een stuk beter hoor Rickje!!

pi_15451056
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:18 schreef rickywilliams het volgende:
het was egt erg, we hebben beslote om ff niet bij elkaar te komen want strax komt er nog ruzie van het publiek van gisteren vond ons ook "knap kut" en me bassiste en drumster schijnen ruzie te hebben drummeres noemde mijn een incontinentieklootzak die niet kon zingen en me bassiste schijnt haar toen helemaal voorrot te hebben gescholden me gitariste is nog een beetje over de zeik zielig voor dat meissie
Maar het is wel nog gezellig?
pi_15451086
whahahaha... in je broek schijten... wat ben je dan voor kneus!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_15452206
o god, wat kut zeg
Ja weet jij veel dat als je een scheetje laat je hele broek vol zit, je maag was wel flink bezig geweest dan in combi met die drank

( ik moest wel even lachen, maar eigenlijk is t niet leuk )

pi_15452322
Kotsen, poepen...

Had er een andere performance van gemaakt.

dinsdag 16 december 2003 @ 13:13:48 #41
71048 Tokay
makes your day!
pi_15453583
Je bent overigens niet de enige die met een broek vol kak op het podium heeft gestaan.

Ook Mark Owen van Take That had een keer buikpijn tijdens een optreden, hij dacht: ik laat een wind, hoort toch niemand, maar heeft vervolgens zijn hele broek volgescheten en is gewoon doorgegaan met optreden. En die meiden maar gillen voor het podium!
(Vertelde hij een keer in een interview).

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
pi_15453673
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Tokay het volgende:
Je bent overigens niet de enige die met een broek vol kak op het podium heeft gestaan.

Ook Mark Owen van Take That had een keer buikpijn tijdens een optreden, hij dacht: ik laat een wind, hoort toch niemand, maar heeft vervolgens zijn hele broek volgescheten en is gewoon doorgegaan met optreden. En die meiden maar gillen voor het podium!
(Vertelde hij een keer in een interview).

hahahahahahaha geweldig
pi_15453728
Ach je hebt heel veel mensen vandaag eens laten lachen. Je hebt er toch in zekere zin iets goeds van gemaakt.
pi_15454034
You've made my day.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_15454104
Sommige dingen zou ik soms gewoon niet vertelllen. Dit is er een van.
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:52:06 #46
71048 Tokay
makes your day!
pi_15454532
Het is natuurlijk wel ontwapenend eerlijk om dit incident in geuren en kleuren te vertellen op Fok!forum...
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:53:17 #47
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15454568
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 07:58 schreef rickywilliams het volgende:
De Coulissen bedoel je ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:54:49 #48
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15454620
Haha!!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_15457373
het is eigelijk best grappig he?

edit: updateje, bassiste en drummerin schijnen gevochten te hebben ik ga zo es bellen want dit is nie leuk meer

dinsdag 16 december 2003 @ 15:52:34 #50
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_15457548
Yeah, godverdomme gewoon beuken, niet huilen! Verstand op nul.

De eerste keer dat we speelden met de band, was ik natuurlijk stront zenuwachtig, maar ik kan me niet herinneren dat ik in m'n broek scheet.

Eigenlijk best humor.

Ben overigens wel een keer met bass en al van het podium afgeflikkerd, bovenop een stel stinkhippies.

Indoor swimming, suburban living.
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:53:18 #51
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_15457567
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 15:47 schreef rickywilliams het volgende:
het is eigelijk best grappig he?

edit: updateje, bassiste en drummerin schijnen gevochten te hebben ik ga zo es bellen want dit is nie leuk meer

Vrouwen in een band.... neeh..... werkt niet....
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:54:36 #52
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_15457611
Trouwens errug fout als je als topic titel: MIJN concert zoog! gebruikt, je speelt toch samen in een band?
pi_15457725
Pff kut voor je zeg. Heb je eindelijk een leuke band en dan krijg je dit. Bij mijn eerste optreden voor een volle schouwburg was ik ook behoorlijk aan et trippen. Ik wilde gewoon weglopen enzo. Mar gelukkig heb ik het nit gedaan en nu ben ik echt verslaafd aan optreden. Ik weet zeker dat het de volgende keer beter gaat! (als er een volgende keer komt). Erg jammer natuurlijk want je hebt veel zin er in en dan gebeurt er dit. Hmm jah ik vind het erg kut voor je. Volgende keer beter!
pi_15457789
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:27 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik lig hier dubbel!!!!

Je broek volschijten op het podium bwahahhha

pi_15459036
ik heb bij de stomerij gewoon eerlijk verteld wat er gebeurt is

dat meisje had wel ff zoiets van: maar ze accepteerde het toch, heb haar meteen ook me telefoonnummer gegeven tis een leuke meid

mja, drummeres heeft een bloedneus hoor ik net en bassiste heeft een opengekrabte wang egt ernstig dit gitariste gaat t al wat beter mee morgen neem ik haar ff gezellig mee naar het Moluks museum in utreg

pi_15460531
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 15:59 schreef Mugielz het volgende:
Volgende keer beter!
kweenie of er een volgende keer komt
pi_15462035
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:43 schreef rickywilliams het volgende:

dat meisje had wel ff zoiets van: maar ze accepteerde het toch, heb haar meteen ook me telefoonnummer gegeven tis een leuke meid

mja, drummeres heeft een bloedneus hoor ik net en bassiste heeft een opengekrabte wang egt ernstig dit gitariste gaat t al wat beter mee morgen neem ik haar ff gezellig mee naar het Moluks museum in utreg

Nouja zo zie je maar weer.

Damn gezellig bandje nouja s6 ermee verder

pi_15462132
Hahaha mijn eerste concert was wel leuk... Harstikke dronken maar dat was het publiek ook dus hadden we het best leuk eigenlijk. Natuurlijk klonk het echt voor geen meter maar volgens mij vond niemand dat erg. Naja 3 maanden en 4 optredens later was m'n bandje al weer uit elkaar.
pi_15462736
quote:
zo ben ik anders nie begonnen. begon meteen met een optreden voor een duizendtal mensen (1200 ). stond wel een beetje te trillen met mn knieen, maar scheen nog nie eens op te vallen. maar last van hopen schijt in mn box, nee dat weer niet
pi_15462745
Mijn eerste concert was super! Publiek ging uit z'n dak en alles verliep helemaal vlekkeloos
pi_15462832
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:18 schreef G_Unit het volgende:
Mijn eerste concert was super! Publiek ging uit z'n dak en alles verliep helemaal vlekkeloos
patser
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:25:52 #62
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_15462907
Gelukkig kap je ermee, want als ik die setlist zo zie... .
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15462924
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:22 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

patser

dank je
pi_15462997
Het optreden was vast kut, maar dit topic is briljant. Hoewel, het was vast wel een hhm.. spetterende show.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 16-12-2003 19:31]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:30:53 #65
39510 R2cksson
pi_15463020
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:18 schreef G_Unit het volgende:
Gezien je username zal dat ook wel voor van die kanslozen zijn geweest...
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15463021
Dames en heren groot nieuws

Onze band gaat verder We hebben de drumster eruit gegooit want die was aggresoef nu hebben we beslote om muziek te spelen zonder drums dus dat word wel apart ik heb ook ff een nieuwe setlist bedacht:

1. Frank Sinatra - Come fly with me
2. Neil Young - The needle and the damage done
3. Frans Bauer - Heb je even...
4. Vanilla Ice - Ice Ice Baby
5. Elvis - Viva Las vegas
6 (slot) Angels van RW

heb zin in molux museum morgen

pi_15463149
zie hier mijn bandleden op kerstgala afgelope vrijdag helemaal links is de ontslagen drumster (celine dion kop trouwes ) in het midden de bassiste en rechts de gitariste (die dus over de nek ging )

pi_15463224
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:30 schreef R2cksson het volgende:

[..]

die username heeft niets te maken met de muziek die ik met mn band maak...we gaven namelijk een optreden als de Blues Brothers, met hun beste nummers erin. Samen met o.a. Verstreujem speelden we in een vol theater (1200 man).
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:42:35 #69
39510 R2cksson
pi_15463309
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:39 schreef G_Unit het volgende:

[..]

die username heeft niets te maken met de muziek die ik met mn band maak...we gaven namelijk een optreden als de Blues Brothers, met hun beste nummers erin. Samen met o.a. Verstreujem speelden we in een vol theater (1200 man).

Maar kansloos blijf je toch met die username.
pi_15463489
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Maar kansloos blijf je toch met die username.

ik zou zeggen, ga een lolly kopen en vier dat jij zo'n sublieme username hebt.
pi_15463564
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:30 schreef R2cksson het volgende:

[..]

nie zo lopen bakkussen, eerst zelf eens proberen om iets te bereiken ipv eerst geweldige artiesten gaan lopen afzeiken. Sorry als k je vals beschuldig van zielig te zijn, ik weet zeker dat jij ook vast uitblinkt in iets waarvan de hele maatschappij veel baat van zal hebben (uitkeringgerechtigde spelen of zo)
pi_15463593
ja heel leuk allemaal, maar ga ff erges anders lope te zieken ontopic
pi_15463671
Ow dude. Wat erg. Je hebt juist de beste show ever gehad. Althans je hebt je publiek wel vermaakt denk ik.

Maar tip voor volgende keer. Chill man, zenuwen zijn nergens goed voor. Je speelt er lekker op los en als het publiek het niet aanstaat tyven ze maar op.

pi_15463672
[offtopic]sorry, maar k kan niet tegen mensen die zeiken [/offtopic]

ontopic, kut voor je, hoop dat je nieuwe bandje wel wat realaxter is

dinsdag 16 december 2003 @ 19:57:14 #75
39510 R2cksson
pi_15463673
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:53 schreef Verstreujem het volgende:

[..]

nie zo lopen bakkussen, eerst zelf eens proberen om iets te bereiken ipv eerst geweldige artiesten gaan lopen afzeiken. Sorry als k je vals beschuldig van zielig te zijn, ik weet zeker dat jij ook vast uitblinkt in iets waarvan de hele maatschappij veel baat van zal hebben (uitkeringgerechtigde spelen of zo)

Graffiti is cool.
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:58:23 #76
39510 R2cksson
pi_15463706
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:57 schreef NoXxa het volgende:
en als het publiek het niet aanstaat tyven ze maar op.
Nee, dan tyfen ze wat bier jouw kant op.
pi_15464039
Altijd weer die enge drummers.
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:13:21 #78
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15464070
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:58 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Nee, dan tyfen ze wat bier jouw kant op.

Deden ze dat ook niet bij Iron Maiden zaterdag?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15464082
typisch he drummers zijn bijna altijd vreemde types
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:15:01 #80
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15464113
waar was t optreden?? volgende keer wil ik t wel meemaken als t in ernem is!

edit: niks tegen drummers he!

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_15464162
Jij was toch degene die je zusje uitlachte toen je haar betrapte met haar vriendje?

misschien heeft ze wel laxeermiddel door je eten gegooid om je terug te pakken

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15464218
he een ernemmer

het afgang concert was in Dollars volgende keer als we optreden word het misschien 't Oranje Koffiehuis

edit: *in fotoboek kijkt* zat jij pp het olympus college?

[Dit bericht is gewijzigd door rickywilliams op 16-12-2003 20:20]

pi_15464234
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:16 schreef Hayek het volgende:
Jij was toch degene die je zusje uitlachte toen je haar betrapte met haar vriendje?

misschien heeft ze wel laxeermiddel door je eten gegooid om je terug te pakken

gehehe denk t nie, ze is met reisweek van school naar parijs
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:19:55 #84
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15464250
ik kom daar ook vaak! wanneer was t? tijdens open podium?
Vamos el TRI!
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:21:40 #85
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_15464295
had je drummer maar een keer een goede beurt gegeven. dat was stukken beter dan haar uit de groep stampen.
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_15464330
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:19 schreef Elvislives het volgende:
ik kom daar ook vaak! wanneer was t? tijdens open podium?
tijdes (semi) acoustische sessie

of zit je op de heao? ik ken je gezicht erges van

pi_15464343
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:21 schreef P.bertens het volgende:
had je drummer maar een keer een goede beurt gegeven. dat was stukken beter dan haar uit de groep stampen.
kerel kijk naar die foto
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:25:03 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15464375
lijkt me dat je me uit de stad kent, ik ben dr vaak. waar ga je uit?
Vamos el TRI!
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:25:21 #89
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_15464380
quote:

[..]

Dude, you're killing me!

Sorry....

* Demon-X komt niet meer bij
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15464406
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:25 schreef Elvislives het volgende:
lijkt me dat je me uit de stad kent, ik ben dr vaak. waar ga je uit?
als ik nie optreed dan ga ik vaak naar Luthers, plaza, ritzy, jules en the move
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:27:21 #91
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15464427
haha daar kom ik allemaal niet vaak, wel in swing, plaza af en toe.........
werk in swing, vandaar
Vamos el TRI!
pi_15464995
oehhhh swing, veel geile n**ksletjes daar
pi_15465057
hoi je kan ook gewoon ff naar de wc gaan als je bezig bent met je concert
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:52:26 #94
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15466563
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:52 schreef rickywilliams het volgende:
haha kom maar ns langs, kies een leuke uit
Vamos el TRI!
pi_15466760
pi_15468400
quote:

het concert was dus gister we waren er, hadden gesoundchecked e.d. en alles was goed een kwartiertje voordat we op moesten begon de ellende me gitariste "kon de spanning niet aan" en besloot om voor onze neus haar lekkere pizza eruit te kotsen nou, toen ze tot kalmering was gebracht, had ik snel een paar ferme slokken wodka genomen want ik kan er niet tegen als andere mensen nerveus zijn dus toen was ik dus een beetje niet nuchter

nou, toen begonnen we dus en het leek eerste goed te gaan maar toen merkte ik dat ik wel erg weinig backup kreeg en bleek een microfoon t nie te doen toen werd ik dus vet zenuwachtig en dat het zijn weerslag op mijn dans ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken nu gaan we vandaag de boel evalueren en er zullen rake woorden vallen dus...

WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAaaaaaaa

Waneer is jullie volgende concert?
Ik kom kijken (en lachen) en neem al mijn vrienden, familie en buren mee
(mag ik filmen tijdens het concert?)

[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
pi_15469639
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:57 schreef Sinner_CRX het volgende:
Waneer is jullie volgende concert?
Ik kom kijken (en lachen) en neem al mijn vrienden, familie en buren mee
(mag ik filmen tijdens het concert?)
pi_15470656
Ik zal eerlijk zijn; ik heb nog nooit zo om een topic gelachen.
Maar ja, door zenuwen kan er van alles gebeuren (zoals je gemerkt hebt). Volgende keer beter joh!
Eerste keer met de band waar ik in speel (vorige week woensdag), ging eigenlijk erg goed. Maar dat terzijde...

Wel grappig dat jij omgeven bent door vrouwen. Heeft een beetje het idee als de clip van Robert Palmer - Addicted To Love.

Dat jullie zonder drummer verder gaan, kan. Maar is wel een gemis, denk ik. Veel succes iig.

woensdag 17 december 2003 @ 00:06:43 #99
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15470725
hee citroentje........dit is jouw lijst waarbij je in het voorprogramma staat he?

Upcoming: 10/12 Comida Barquillo, Het Kasteel --- 12/12 Lamb, Paradiso --- 17/12 Spinvis, Vredenburg --- 29/12 Zuco 103, Paradiso --- 11/4 Eric Clapton, Ahoy --- 4/5 Sting, Ahoy

Vamos el TRI!
pi_15470885
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:06 schreef Elvislives het volgende:
hee citroentje........dit is jouw lijst waarbij je in het voorprogramma staat he?

Upcoming: 10/12 Comida Barquillo, Het Kasteel --- 12/12 Lamb, Paradiso --- 17/12 Spinvis, Vredenburg --- 29/12 Zuco 103, Paradiso --- 11/4 Eric Clapton, Ahoy --- 4/5 Sting, Ahoy

Voorprogramma??? Nee hoor, hoofdoptreden!

Nee, het was het eerste optreden met de band waar ik in speel (Comida Barquillo) en het was in een kleine zaal waar zo'n 70 man waren ofzo. het was erg leuk om te doen iig. Maar wij snakken naar meer.

pi_15472472
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:52 schreef rickywilliams het volgende:
jij werdt toch gestalkt door 2 meiden van 16????? waarom zou je die dan niet neuken?
Wees eens stil...
pi_15472545
quote:
ik werd nerveuzer en nerveuzer en de alcohol bleef maar op komen en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken nu gaan we vandaag de boel evalueren en er zullen rake woorden vallen dus...
whahahahahah
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_15473575
quote:
ff een klein scheetje kan geen kwaad

Redactie Games woensdag 17 december 2003 @ 04:16:03 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15473585
Godver, ik lig in een deuk om 4:15 's morgens
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15474817
quote:
Op woensdag 17 december 2003 04:12 schreef Schranz het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_15474820
ok, dit is dus heel ernstig, ik ga ook aangifte doen!!!

de ex drumster heeft gisteren de ruiten ingegooid bij de bassiste

en op mijn motorkap "schijtgast" gekrast

wat een bitch man enig idee of dit te claimen is bij de verzekering en hoeveel dat gaat kosten??? (doe motorkap dan) ARGHHHHHHH!

pi_15475124
quote:
Op woensdag 17 december 2003 09:15 schreef rickywilliams het volgende:

wat een bitch man enig idee of dit te claimen is bij de verzekering en hoeveel dat gaat kosten??? (doe motorkap dan) ARGHHHHHHH!

Wat voor een issues heeft die drumster dan? Ik zou uitpraten voorstellen, maar ze lijkt me niet voor rede vatbaar. Naar de politie dan maar. Succes!
pi_15475718
helaas ik geloof er helemaal niets van
  woensdag 17 december 2003 @ 12:52:46 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15480043
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:11 schreef Citroentje het volgende:

[..]

Voorprogramma??? Nee hoor, hoofdoptreden!

Nee, het was het eerste optreden met de band waar ik in speel (Comida Barquillo) en het was in een kleine zaal waar zo'n 70 man waren ofzo. het was erg leuk om te doen iig. Maar wij snakken naar meer.

leuke naam! doe je je naam ook eer aan met de muziekstijl.....iets zuid-amerikaans dus?
Vamos el TRI!
pi_15480157
quote:

[..]

Dude, you're killing me!

haha ik lach me hier ook ziek
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:02:09 #111
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_15480296
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:07 schreef Rens2001 het volgende:
helaas ik geloof er helemaal niets van
hij begint steeds meer te overdrijven ja, ruiten in gooien tuurlijk , krassen in je auto , zijn broek naar de stomerij brengen naar een lekker wijf , en twee wijven van 16 pakt ie nie
BEWIJS WILLEN WE
pi_15484777
wordt idd beetje verdacht. Maar goed blijft lachen, eneuh wat ik van die foto kon zien van die drumster ziet ze er best goed uit, dus euh pak haar dan dan stopt ze wel
Wees eens stil...
  woensdag 17 december 2003 @ 16:21:19 #113
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_15486244
Jouw verhaal moet je op sturen naar depresieve mensen..
Kunnen die ook weer verder met hun leven.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_15489574
speel je soms in bad candy? (op die breezersletten foto afgaande)
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  vrijdag 19 december 2003 @ 00:11:16 #115
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_15529778
hahahahaha, geweldig, zo'n kutmuziek en dan zo'n agressieve shit uithalen! White thrash 2 da maxx!
pi_15532162
dat stuk dat het niet te zien was, maar dat de drummer het wel kon ruiken
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15532249
Ach, iedereen maakt fouten, hoort bij het leerproces

Het is wel een amusant topic om door te lezen, lang geleden dat ik zoiets ben tegengekomen

pi_15536316
Mijn complimenten
  vrijdag 19 december 2003 @ 14:45:38 #119
67048 JoeriD
politicoloog
pi_15541782
Schitterend topic haha

Mijn eerste optreden met mijn bandje (pianist, gitarist, drummer, toetsenist) ging wel lekker. Wat kleine foutjes zoals fout akkoordje spelen, maar dat kwam door de zenuwen denk ik.

pi_18069696
*schopje*

inmiddels heb ik wel een leuk bandje, maar toch loopt t nog niet lekker... iemand tips om wat lekkerder te spelen? (klinkt dom ja ik weet het) we kennen elkaar niet super goed maar hebben binnenkort wel een optreden, hopen dat t deze keer wel goed gaat
pi_18070111
nieuwe setlist overigens:

(in willekeurige volgorde)

mr big - be with you
u2 - one
come fly with me - frank sinatra
world party - shes the one
lenny kravitz - fly away
pi_18081190
hhahahaha
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:35:54 #123
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_18081416
Drink geen vodka voor je optreden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_18081470
Volgens mij had je beter een nieuw topic kunnen openen ipv deze omhoog te schoppen .
pi_18082700
Wat een doorzettings vermogen! Mijn complimenten!
pi_18083966
quote:
Op woensdag 17 december 2003 09:15 schreef rickywilliams het volgende:

Leer haar kennis maken met je rechtse molenwiek.

En natuurlijk sterretjes in de sleutelgaten van haar auto, altijd leuk
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:37:36 #127
89221 Da_Law
Huge impact
pi_18083996
Alsjeblieft, stop niet met muziek maken en concerten geven! IK SMEEK HET JE!! Vertel me waar jullie volgende concert is en ik zal het dubbele prijs betalen voor een kaartje, als jullie beloven nog een keer zo'n show te geven!
Only I Can Judge You...
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:43:35 #128
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18084121
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:39 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij had je beter een nieuw topic kunnen openen ipv deze omhoog te schoppen .
Nee!

Dit had ik niet willen missen, rofl
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18084963
Laat ons weten WAAR het optreden is! Ik kom iig zekersteweten kijken!
pi_18088742
ik ook!

HAHA wat een geweldig topic 1e keer dat ik hardop heb gelachen over een fok! topic
pi_18100278
dank jullie zoveel liefde!
pi_18100286
komen jullie uit de buurt van arnhem of hebben jullie er een trip naar toe over?
pi_18100637
Als je een keer in Nijmegen komt optreden dan kom ik wel kijken!!
Arnhem is weer zo'n gedoe..
  donderdag 1 april 2004 @ 09:57:33 #134
62828 Wolfwood
God's Lonely Man
pi_18101447
haha 1 april
Welcome to Text-only Counterstrike.
You are in a dark, outdoor map.
> GO NORTH
You have been pwned by a grue
  donderdag 1 april 2004 @ 10:27:36 #135
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_18102067
Barf....tralalalalalalaaaaa.......i shot the sherrif........pruttel, pats........boehoehoe@fok
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_18102167
ontopique!
pi_18102264
Wanneer is jullie volgende optreden?
pi_18103946
wrom wil iedereen komen kijken? strax word ik nog verlegen
  donderdag 1 april 2004 @ 11:55:30 #139
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_18104125
en schijt je weer je broek vol!
pi_18105146
Arnhem, ik kom wel kijken!
pi_18105542
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:55 schreef greatgonzo het volgende:
en schijt je weer je broek vol!
pi_18105728
quote:
Op donderdag 1 april 2004 08:45 schreef rickywilliams het volgende:
komen jullie uit de buurt van arnhem of hebben jullie er een trip naar toe over?
apeldoorn! Kom je hier nog optreden in de Gigant ofzo?
pi_18109156
ik kom uit arnhem en treed alleen in arnhem op
  donderdag 1 april 2004 @ 16:55:48 #144
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_18111311
om verdere schade te voorkomen zeker!
  donderdag 1 april 2004 @ 16:57:17 #145
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18111347
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:06 schreef rickywilliams het volgende:
we kennen elkaar niet super goed maar hebben binnenkort wel een optreden, hopen dat t deze keer wel goed gaat
Als je nu eens pas met optreden begint als je fatsoenlijk op elkaar ingespeeld bent en een fatsoenlijke set hebt, heb je minder kans op mislukken....
.
pi_18111709
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef rickywilliams het volgende:
ik kom uit arnhem en treed alleen in arnhem op
Ik wens je veel succes met je band.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:22:26 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18111934
Hoe is het nu afgelopen met de drumster?
pi_18112656
praat ik lievr niet over
pi_18118518
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef rickywilliams het volgende:
praat ik lievr niet over
het is dus niet netjes uitgepraat maak ik hier uit op..
pi_18119079
Loopt dit topic nog?
pi_18120223
yeahhhh
pi_18122800
hahahaha niet te geloven dit verhaal

heb zelf laatst voor 't eerst gedraaid voor een publiek, vlak voor 't begin wel wat zenuwen, maar er ging niet al te veel mis

hoewel, bij de derde plaat nam ik de naald mee met m'n mouw

morgen voor de 2e keer draaien voor publiek, heb er wel weer zin in, zal van te voren wel ff naar de plee gaan denk ik
pi_18122934
Goed jong!
is iets voor mijn fotosvangekkemensen site
pi_18137943
pi_18160099
Shiiiiit (letterlijk )

Ik heb nooit echt last van zenuwen gehad voor optredens en heb me nooit gefixeerd op mn stoelgang, maar vanaf nu kan ik dat niet meer vrees ik. Je wordt bedankt! ("Heb ik al buikpijn? Nee! Ik voel een krampje! Aaaaargh!") En dat net nu ik in een bandje zit dat standaard voor een paar honderd man speelt. OMFG.
Wel eens gelezen over een vent die zo het publiek in kotste, maar dit, kolere dude! Errug! (En dit van iemand die een uur lang door drie- à vierhonderd man voor homo is uitgescholden bij een kutconcert) Teeering, moest eerst lachen, maar eik vinnik dit niet zo leuk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18170187
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Shiiiiit (letterlijk )

Ik heb nooit echt last van zenuwen gehad voor optredens en heb me nooit gefixeerd op mn stoelgang, maar vanaf nu kan ik dat niet meer vrees ik. Je wordt bedankt! ("Heb ik al buikpijn? Nee! Ik voel een krampje! Aaaaargh!") En dat net nu ik in een bandje zit dat standaard voor een paar honderd man speelt. OMFG.
Wel eens gelezen over een vent die zo het publiek in kotste, maar dit, kolere dude! Errug! (En dit van iemand die een uur lang door drie- à vierhonderd man voor homo is uitgescholden bij een kutconcert) Teeering, moest eerst lachen, maar eik vinnik dit niet zo leuk
werd jij uitgescholden voor homo in je profiel staat vrouw

maarja shit happens ( woordspeling )

hoe vaak treed jij op enzo? tips?
pi_18213350
Ja, we stonden met de hele band in bloemetjesjurken en met make-up op. Ik was de enige vrouw (maar ik denk niet dat iemand dat gemerkt heeft )
Ik heb een paar jaar niet op het podium gestaan wegens reproductiewerkzaamheden (kindjes), maar de volgende tips wil ik je niet onthouden:

-geen laxerende voedsels vooraf (en ja, daar valt veel wodka ook onder)
-sowieso geen of weinig alcohol (voor de ontspanning kán een KLEIN beetje helpen wel)
-goed voorbereid zijn (duh...)
-als je er last van hebt als bekenden staan te kijken, kun je de eerste keren zorgen dat deze wegblijven tot je je zekerder voelt op een podium
-leren loslaten: de helft van de fouten wordt niet eens gehoord door het publiek en je gáát fouten maken, net als je bandleden ws. Ga niet zenuwachtig naar de drummer zitten staren wachtend op de eerste misslag. Sowieso fouten van je bandleden negeren en lekker spelen. Als je er lol in hebt, dan straal je dat uit naar het publiek.
-vooral niet nadenken over wat iedereen wel niet van je zal denken als....dat doen ze toch niet! Denk zelf maar na over hoe JIJ een concert ervaart. Sta jij met je armen over elkaar naar de gitarist te staren terwijl je denkt "Wat een ei, moet je kijken hoe die erbij staat en z'n broek zit ook raar"? Nee dus, de meeste mensen luisteren naar de muziek. Doe dat ook. Je staat daar voor je lol!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18542361
thnx! goeie tips... iemand nog eigenlijk tips voor repetities en inspelen op elkaar wij zijn eigenlijk allemaal solo begonnen en hebben niet echt super veel ervaring met het spelen in een band (behalvei k dan een beetje) maar ik vind het nogal moeilijk om mensen te commanderen (zo van "je speelt slecht" dat moet anders ofzo) iemand tips hoe dat beter kan?
pi_18542668
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:00 schreef rickywilliams het volgende:
thnx! goeie tips... iemand nog eigenlijk tips voor repetities en inspelen op elkaar wij zijn eigenlijk allemaal solo begonnen en hebben niet echt super veel ervaring met het spelen in een band (behalvei k dan een beetje) maar ik vind het nogal moeilijk om mensen te commanderen (zo van "je speelt slecht" dat moet anders ofzo) iemand tips hoe dat beter kan?
Voor de repetities: Maak een schema. Elke keer een nummer erin, de rest repeteren of zoiets.
Inspelen op elkaar: meters maken! en niet te vergeten thuis ook oefenen zodat iedereen de stof ook kent. Commentaar geven moet, anders kom je niet vooruit, maar hou het specifiek: "je speelt slecht" is niet duidelijk "Je houdt geen tempo" "Je doet te ingewikkeld" "Meer rechtuit" is nuttiger commentaar.
pi_20597614
@ ts, wat ben jij een losert
pi_20597928
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef LosingMyReligion het volgende:
@ ts, wat ben jij een losert
@ jou: Wat een nutteloze kick
pi_20598127
Mwhaha, daar komt hij weer bovengedreven in Myat
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:09:14 #163
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_20604884
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:26 schreef Lexie het volgende:
Mwhaha, daar komt hij weer bovengedreven in Myat
het blijft ook een meesterlijk verhaal
pi_20607534
quote:

Ik wil bovenstaand verhaal graag nomineren voor "Beste post ooit op een forum".
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_20607979
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Ik wil bovenstaand verhaal graag nomineren voor "Beste post ooit op een forum".
zeker!...ook in 'wat is jouw meest foute opmerking' (ofzoiets) stond ook zo'n meesterlijk verhaal over een oma die de bus uitviel omdat ze geduwd werd.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_22402534
ff een kleine update: ik heb nu een "normale" band, dus geen wijven meer die bezorgen me alleen maar problemen.... we willen nu een Beatle-achtig (dus britpopperig) repetoir gaan voeren... iemand tips (nummers in het speciaal bedoel ik dan)?
pi_22402683
Hahahaha ROTFLOL
pi_22402761
yesterday?
pi_22402804
Nowhere man
pi_22403376
danke! ik wilde let it be doen maar die is zo fucking hoog

dan maar Dont Look Back In Anger
  maandag 4 oktober 2004 @ 20:23:15 #171
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_22403905
hee dude.........vooral het laatste stuk is tof
Vamos el TRI!
pi_22405289
Hey Jude bedoel je?
pi_22408894
Ik heb net ook in mijn broek gepoept. Eigenlijk was het best wel lekker.
Kusje
pi_22409799
Nou moet ik alweer lachen .
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:36:46 #175
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_22411401
tvp
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_22412163
OMFG ik was het alweer vergeten
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_22412904
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef rickywilliams het volgende:
danke! ik wilde let it be doen maar die is zo fucking hoog

dan maar Dont Look Back In Anger
All My Loving
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_22412915
hahahahah dit is hilarisch!!!
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 04:30:49 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_22412965
Pannenkoek van WC Experience, is misschien wel een tip om te spelen?

Pannekoek, pannekoek, pannekoek in mijn onderbroek!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_22414239
uhm, nee dank je, liever iets beatleesque
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:00:31 #181
71115 Rnej
I walk the line
pi_22414381
lol.. iedereens eerste keer ging zo?

ik kreeg een staande ovatie op mijn eerste optreden met mijn band...
pi_22414529
Daar issie weer
pi_22414543
Mijn eerste optreden was ook een ramp
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:30:43 #184
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_22414854
quote:
en op een gegeven moment had ik vette buikpijn, maar ik was pas halverwege, dus ik dacht: "ff een klein scheetje kan geen kwaad" dus ik laat dat 'scheetje' en scheet me hele broek vol van buiten was het niet te zien, maar de drumster zei dat ze het kon ruiken nu gaan we vandaag de boel evalueren en er zullen rake woorden vallen dus...

Kotsen en in je broek schijten Toch allemaal maar kalmeringspillen nemen ofzo?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:45:48 #185
102973 Liquidist
pi_22415140
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:43 schreef rickywilliams het volgende:

dus je verteld eerst dat je je broek volschijt, vervolgens geef je haar die broek...
en je telefoonnummer? En je denkt dat ze zo een fijne first impression van jou krijgt? :}

sick world
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:47:21 #186
102973 Liquidist
pi_22415170
ricky, doe's wat aan je usericon
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:49:20 #187
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_22415207
Ow... dit topic is nog van vorig jaar
Adviezen geven heeft dus niet echt zin meer
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:52:41 #188
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22415274
Dit is de nieuwe Spinal Tap!
[KNE]-Mod
pi_22415952
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:30 schreef rickywilliams het volgende:
ff een kleine update: ik heb nu een "normale" band, dus geen wijven meer die bezorgen me alleen maar problemen.... we willen nu een Beatle-achtig (dus britpopperig) repetoir gaan voeren... iemand tips (nummers in het speciaal bedoel ik dan)?
Een luier dragen
pi_22416202
over het repetoir
pi_22416414

nodig je heel Fok! ook nog eens uit?

pi_22417254
Nog steeds?
Delivered without an information leaflet
pi_22417361
concert van Marilyn Manson waar ik ooit naar toe ben geweest in een ver verleden
Dat zoog, Patty Brard zat naast me en die stonk toch ranzig naar zweet zeg, gadverdamme

Ze was daar om hem te interviewen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_22419160
mensen even serieus please? het gaat mij erom dat er serieuze suggesties komen
pi_22420220
hmm nou begin ik echt te twijfelen aan TS zijn verhaal...ook de hoeveelheid gebruikte smilies zijn iets te veel...ook in al zijn andere topics

misschien een kansloze gozer die heel de dag achter z'n pc'tje zit en doet alsof hij heel aktief bezig is?
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_22420324
rickywilliams, ik gooi het topic nu dicht.
Reden: Voor tips kan je naar Muziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')