abonnement Unibet Coolblue
pi_16878579
Goede actie het sturen van die mailtjes, dit is gewoon ronduit waardeloos zo. Er was een tijd dat Buffy Charmed en Angel op 1 avond werden uitgezonden daarna is het allemaal minder geworden en ben ik alle drie de series steeds meer uit het oog verloren...
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16883058
Ik heb nog steeds geen reactie op m'n mailtje gekregen.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  woensdag 4 februari 2004 @ 17:19:05 #178
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_16885763
Ik zal als ik zo thuis ben ook ff mijn mails en de idiote antwoorden van Veronica posten... Het zijn echt een stel complete randmongolen daar...

Ik ga vrolijk alles downloaden...tis goed met ze

  woensdag 4 februari 2004 @ 17:47:04 #179
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_16886483
Mijn eerste mail:
quote:
Beste,

Vanavond weer een hele nieuwe opzet met Buffy en Angel op Veronica. Buffy vanaf het begin van seizoen 7, dit zijn natuurlijk herhalingen, maar dat kan ik nog wel begrijpen. Maar waarom Angel vanaf seizoen 2, aflevering 6? Dat slaat toch nergens op? Op deze manier lopen Buffy en Angel dus NIET synchroon wat volgens mij wel de bedoeling was van deze vage actie.

Sowieso is die hele actie redelijk nutteloos aangezien dit het laatste seizoen van Buffy is. Als er nou nog 3 seizoenen van Buffy volgden dan snap ik dat er moeite gedaan wordt om de seizoenen synchroon te laten lopen maar zo het is amper de moeite waard.

Ook vind ik het erg storend dat seizoen 4 van Angel zomaar tegen het einde afgekapt wordt. Min of meer hetzelfde wordt gedaan op Net5 met Charmed. De eerste aflevering van seizoen 6 wordt uitgezonden en dan staat het ook ineens, zonder enige aankondiging, stil.

Op een van de grootste forums van NL, namelijk het Fok-forum, is er veel irritatie over deze acties van de diverse zenders. Men is massaal aan het downloaden geslagen omdat dat de enige manier is om een serie normaal te kunnen volgens tegenwoordig. En ik geef ze ook helemaal gelijk.

Buffy en Angel zijn populaire series met een groot aantal trouwe kijkers en deze actie kost jullie simpelweg jullie kijkers. Plus wordt zo ook ernstig het idee gewekt dat men zomaar wat afleveringen uit de kast op tv gooit zonder maar te kijken naar de volgorde. Het feit dat het Veronica-blad dan ook nog eens vrolijk aankondigt dat Veronica seizoen 8 van Buffy uit gaat zenden (terwijl dit seizoen niet bestaat en ook nooit zal bestaan) bewijst dit nogmaals.

Graag een serieus antwoord en niet een of ander standaard marketingverhaal. Als dit niet het juiste adres is voor dit soort klachten hoor ik graag het juiste adres.

Met vriendelijke groet,
Anahka


Dan hun antwoord:
quote:
Bedankt voor je mail. Veronica zal vanaf maart nieuwe afleveringen van Buffy gaan uitzenden, en vanaf 19 april nieuwe afleveringen van de serie Angel uitzenden.

Met vriendelijke groet,

Kris Keijser
Communicatieafdeling
SBS Broadcasting B.V.


Mijn antwoord daarop:
quote:
Beste,

Bedankt voor de vriendelijke reactie. Jammer dat het geen antwoord is op mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
Anahka


En hun "antwoord":
quote:
Vriendelijk bedankt voor uw mail.

Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen. Wij verwijzen u voor de FAQ naar: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html


Ik heb maar niet de moeite genomen om daar nog op te reageren. Lezen kunnen ze blijkbaar niet daar
pi_16887499
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:47 schreef Anahka2309 het volgende:
[...]
En hun "antwoord":
[..]

Ik heb maar niet de moeite genomen om daar nog op te reageren. Lezen kunnen ze blijkbaar niet daar


dat 'antwoord' is ook het enige wat ik heb gekregen
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:32:56 #181
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_16887681
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:25 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

dat 'antwoord' is ook het enige wat ik heb gekregen


Ik vond het meer zielig dan beledigend eigenlijk. Eerst een trieste poging om antwoord te geven en als het dan te moeilijk wordt komt er zo'n standaard-auto-reply antwoord terug.
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:36:13 #182
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_16887745
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:34 schreef Leshy het volgende:

[..]

Jij ook al? Deze is gisteravond bij mij de virtuele deur uitgegaan
[..]


Eej...die brief is goed..... Vind je t goed als ik deze leen en die malloten bij Veronica nogmaals lastig ga vallen? Ik had al eerder een mail aan ze gestuurd (zie hierboven) maar die was te moeilijk voor ze denk ik....
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:44:12 #183
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16887948
Gewoon met z'n allen mailen zodat het overbelast word!
pi_16888288
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:44 schreef Notorious het volgende:
Gewoon met z'n allen mailen zodat het overbelast word!
Ze hebben het nu al zo druk dat je geen antwoord krijgt.
quote:
Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:19:13 #185
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_16888792
En hierbij mijn meest recente en wat mij betreft laatste mail naar dat stelletje ^%%$#%. Ik heb wat stukjes uit je overzicht 'geleend' Jerruh..ik hoop dat je t niet erg vindt
quote:
Beste,

Ik heb hieronder even de eerdere mails geplaatst om de "voorgeschiedenis" duidelijk te maken.

Destijds vond ik de hele situatie met de series Buffy en Angel al belachelijk maar tot mijn grote verbazing hebben jullie het nu voor elkaar om het allemaal nog erger te maken. Een overzicht:

- September 2002 t/m januari 2003: Seizoen 6 van Buffy en seizoen 3 van Angel zijn te zien op woensdagavond op Net5. Na afloop wordt aangekondigd dat de series in het najaar weer te zien zijn. Plotseling wordt dan vanaf april tóch verdergegaan met beide series, wel weer op woensdagavond. Dan komt na een paar weken de zomerstop en wordt er gezegd dat nog niet bekend is wanneer er weer verder wordt gegaan.

- Totaal onverwacht gaat Veronica in oktober of november op zaterdagavond Angel uitzenden, Buffy blijft nog in de kast liggen. Na een paar weken wordt het verplaatst naar de maandagavond op Veronica.

- Met nog maar een paar afleveringen Angel te gaan wordt er halverwege december gestopt met seizoen 4, er komen afleveringen van seizoen 2 en Buffy begint met seizoen 7. Dit alles om zogenaamd de beide series chronologisch synchroon te laten lopen; wat grote onzin is aangezien Angel met aflevering 6 (ofzo) begint. Tellen is blijkbaar erg lastig voor sommige mensen.

- Mededeling van Veronica: Vanaf maart worden beide series uitgezonden op donderdagavond en vanaf april/mei worden de resterende afleveringen van Angel uitgezonden.

- Recente mededeling van Veronica: "Uit de kijkcijfers blijkt dat de herhalingen van Buffy op de maandagavond minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien."

En jullie vinden het gek dat de kijkcijfers tegenvallen? Als kijker moet je zo'n beetje 24 uur per dag voor de tv zitten wil je Buffy en Angel een beetje kunnen volgen!!! De begintijden zijn elke week anders, sterker nog de uitzenddag is om de paar weken anders. Chronologie kunnen jullie al helemaal niet aanhouden en een serie tot aan het einde uitzenden is uit den boze.

Net5 deed het destijds VEEL beter; Charmed, Buffy en Angel na elkaar op woensdagavond. Ze kregen het ook voor elkaar om de uitzendingen elke week op dezelfde tijd en zelfs op dezelfde dag uit te zenden. Maar hier stopt het niet mee, ze hebben zelfs (hou je vast) de series helemaal uitgezonden!!! We hebben toen een serie van aflevering 1 tot en met aflevering 22 gewoon normaal kunnen volgen. Dit alles dus zonder vage wijzigingen, vreemde schema's en cryptische uitleg over het hoe en wat.

Ik kan er niet met mijn verstand bij dat de redactie zo omgaat met een aantal zeer populaire series. En dan hebben ze ook nog het lef om dat alles te gooien op de tegenvallende kijkcijfers... Iedereen heeft door al die onzin van jullie van pure ellende de series op dvd gekocht of gedownload van internet.

Zoals hieronder te zien is is de vorige discussie redelijk abrupt afgekapt zodra het te moeilijk werd voor de medewerker in kwestie. Ze hebben wel tijd om een dom standaard antwoord te geven maar zodra er echt nagedacht moet worden heeft men ineens geen tijd meer gezien de grote hoeveelheid mail (klachten waarschijnlijk) die dan ineens binnenkomt. Als op bovenstaande mail geen normaal antwoord gegeven kan worden mail me maar niet terug. Ik heb de hoop wat betreft Veronica opgegeven; is vaker voorgekomen de laatste periode als ik het nieuws moet geloven.


Met vriendelijke groet,
Anahka


Ja ik was pissig toen ik t mailtje typte

Ow...en wat komt er binnen seconden nadat het mailtje verstuurd is:

quote:
Vriendelijk bedankt voor uw mail.

Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen. Wij verwijzen u voor de FAQ naar: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html


Ze hebben ook echt moeite gedaan om het te lezen blijkt....

quote:
Goh....mijn mail verstuurd om 19:09:02 en onderstaand antwoord is om 19:09:17 binnen. Er wordt echt moeite gedaan om de vraag zo goed mogelijk te beantwoorden blijkt.

Tip: stel de auto-mailer in met 2 dagen vertraging; dat lijkt het tenminste alsof jullie er een beetje moeite voor doen.


Denk niet dat ik nou nog antwoord krijg maar dat zal me een zorg zijn verder

[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 04-02-2004 19:29]

pi_16921635
quote:
Goh....mijn mail verstuurd om 19:09:02 en onderstaand antwoord is om 19:09:17 binnen. Er wordt echt moeite gedaan om de vraag zo goed mogelijk te beantwoorden blijkt.
Tip: stel de auto-mailer in met 2 dagen vertraging; dat lijkt het tenminste alsof jullie er een beetje moeite voor doen.
hahah lol!!

maar het is idd wel een snelle reactie

Dit keer zonder signature
pi_17033305
Voor zover ik gelezen heb heeft FoxTV (USA) de serie The OC al na 3 afleveringen uit de programmering gehaald omdat het niet goed genoeg bekeken werd. SBS (wo veronica) kennende zullen Buffy en Angel ook gelijk van de zender verdwijnen
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_17033574
Ik wordt zo gek van die programmering, dsat ik de DVD box van Angel maar heb gekocht. Nu komt Angel pas om 23:10 uur! Veel te laat!
  maandag 9 februari 2004 @ 18:05:03 #189
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17034011
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor zover ik gelezen heb heeft FoxTV (USA) de serie The OC al na 3 afleveringen uit de programmering gehaald omdat het niet goed genoeg bekeken werd. SBS (wo veronica) kennende zullen Buffy en Angel ook gelijk van de zender verdwijnen
The OC is dit jaar een van dé publiekstrekkers van FOX in tegenstelling tot hun andere programma's..

En als ze het al na 3 afleveringen uit hun programmering hebben gehaald hoe komt het dan dat ik (en met mij anderen) al zo'n 16/17 afleveringen heb gezien?

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 9 februari 2004 @ 19:13:56 #190
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_17035740
Hoe zit het nou met Buffy? Komt het nou wel of niet vanavond....ik ben de draad ff kwijt.

Volgens de gids komt het wel, maar volgens mij komen er ook 2 afleveringen Enterprise. En dat staat dan weer niet in de gids...

pi_17036171
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:13 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe zit het nou met Buffy? Komt het nou wel of niet vanavond....ik ben de draad ff kwijt.

Volgens de gids komt het wel, maar volgens mij komen er ook 2 afleveringen Enterprise. En dat staat dan weer niet in de gids...


op tvgidsonline.nl staat dat Buffy niet komt.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:34:25 #192
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_17036331
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

op tvgidsonline.nl staat dat Buffy niet komt.


Ok.....dan klopt ironisch genoeg de Veronica-gids niet. No surprise there.....
  maandag 9 februari 2004 @ 21:25:04 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17040260
Uuh nu vat ik het niet meer hoor!! Opeens is Angel weer terug op de buis vanavond. Gaat gewoon door met het vorige seizoen!! Maar laatst zeiden ze daar bij veronica dat ze juist niet meer gingen draaien en de herhalingen o peen doordeweekse dag ofzo?
Verdomme!! Ik heb voor niks tegen een vriend gezegd dat ik zijn buffy en angel series op cd niet wil lenen omdat ik ze op TV wil zien. Het duurt me nu alemaal veels te lang!! We praten wel over het laatste seizoen van Buffy hoor!! Ik weet het ook niet meer hoor!!

Trouwens, krijg de neigingen om het verkeerdegebouw van SBS/NET5/Veronica binnen te lopen, iedereen te gijzelen en dan mijzelf van kant maken.

Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 9 februari 2004 @ 21:27:50 #194
13973 ranja
image means nothing
pi_17040356
28 april lijkt de dvd uit te komen
ik geloof dat ik Veronica maar in de boycot gooi. stelletje prutsers.
  maandag 9 februari 2004 @ 22:06:00 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_17042067
Ik snap het ook niet meer.
Ik zag in de gids staan dat Buffy en Angel toch nog kwamen, ik dus blij.
Heb ik het laatste uur Entreprise op staan, steeds opzij kijkend, of BtVS misschien nog een keer verschijnt, maar tot nu toe... nee hoor.
En nu lees ik dit allemaal. Prutsers zijn het!
pi_17043389
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:25 schreef Dizer het volgende:
Uuh nu vat ik het niet meer hoor!! Opeens is Angel weer terug op de buis vanavond. Gaat gewoon door met het vorige seizoen!!
Vorige week is ook gewoon Angel geweest hoor.....ik snap jou even niet
pi_17043980
Errug vermoeiend dat geschuif met Angel en Buffy.

Volgens m'n TV-gids is Angel nu op, mijn TV denkt er helaas anders over.

Hopelijk komt de DVD snel uit, want d'is niks.

Waarom is Angel niet gewoon op de BBC? Die zijn tenminste vrij conseuent als ze iets uitzenden.

Bij Veronica is er geen touw meer aan vast te knopen. Ik ga ook maar een klaagmailtje sturen (helpt vast ook niet, maar een mens moet toch wat).

in a crowd you lose humanity
pi_17044719
Afijn. Net gedaan dus, en ik krijg in ieder geval maar wel liefst 4 (!) automatiche replys, zowel van SBS, veronica als Net5 (van die laatste zelfs 2). Bij twee zeggen ze meteen ook maar dat ze niet verder antwoorden. Bij de andere twee, beloven ze later nog een antwoord.
Ik ben benieuwd (maar heb eigenlijk geen verwachtingen).
in a crowd you lose humanity
  maandag 9 februari 2004 @ 23:20:58 #199
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_17045028
Hee, Angel is nu wel op! Leuk aflevering ook !
Die waarbij Angel iedereen ontslaat om zich goed op Darla en Drusilla te kunnen richten, en Wesley veel tijd doorbrengt met het ongelooflijk mooie prinses
  dinsdag 10 februari 2004 @ 10:21:05 #200
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_17051962
Angel die hard killer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')