abonnement Unibet Coolblue
pi_15493514
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
BLUNDER: Het SMS-je van Yasmin aan Nick was gedateerd 28-10-2003, 18:27u.
Damn, lekker laat voor een opnamedag. .
pi_15493544
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Nina is nu het nichtje van Stefano ipv z'n zusje
Lucas is nu het neefje van Ludo ipv zn kleinzoon
En het ongeboren kind van Isabbella is dus ook een neefje of nichtje van Stefano.
Janine heeft twee broers afgewerkt.

enz enz


Ludo is nu de halfbroer van Lucas, en Nina heeft er een paar ooms bij. .


Damn, ik raak er van in de war. .

Ludo is natuurlijk ook een oom van Lucas nu. .

pi_15494400
En Nick is dus zowel Stefano's broer als neef, want zoon van Stefano's broer Ludo en moeder Sophia...
  woensdag 17 december 2003 @ 21:32:59 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_15494795
Ik vind Yasmin en Stefano helemaal geen dom stel, ik vind ze leuk samen.

En gaat Pascale nu weg? Ik kan door haar bijna geen GTST meer kijken.

pi_15495365
Laura Charlie en Pascale krijgen een ticket voor een boot of vliegtuig die hopelijk verongelukt,
pi_15506749
Die domme verliefde Benjamin ook. .
pi_15507209
Ik hoop dat er een Laura murdermystery komt. Ik hoop dat Robert, Barbara (vanwege het vertellen van haar overspel door Laura eventueel) en Dennis allemaal een motief hebben. Misschien Pascale ook nog, als zij met Dennis gaat. En dan blijkt op het eind dat Arnie het gedaan heeft
Mja
  donderdag 18 december 2003 @ 12:20:03 #58
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_15508933
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:14 schreef TAmaru het volgende:
Ik hoop dat er een Laura murdermystery komt. Ik hoop dat Robert, Barbara (vanwege het vertellen van haar overspel door Laura eventueel) en Dennis allemaal een motief hebben. Misschien Pascale ook nog, als zij met Dennis gaat. En dan blijkt op het eind dat Arnie het gedaan heeft
En dat Arnie dan in de dubbele kerstaflevering weer terecht komt, om te zeggen dat het hem spijt (dat is wel genoeg in soaps), en dan kan 'ie gelijk een relatie beginnen met Pascalle/Yasmin/Charlie!
Nulla verba sed acta
pi_15515459
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:

Het lijkt alsof ze van Pascalle een 2e Linda Dekker willen maken, alleen hebben de makers nog niet door dat Maria Kooistra geen Babette van Veen is


En Yasmin is geen Jessica/Katja, of was dat al gezegd?
pi_15517867
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:47 schreef NewKillerStar het volgende:

[..]

En Yasmin is geen Jessica/Katja, of was dat al gezegd?


Nee, maar dat is ook niet nodig want steeds die nostalgie naar tien jaar geleden is erg vermoeiend. En als het gaat om mensen met een totaal verschillend rol slaan die vergelijkingen sowieso nergens op.
pi_15519122
De Ludo/Nick/Stefano onthulling heb ik ff gemist. Wie is nou vader van wie enzo?
pi_15519408
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:48 schreef karoltje het volgende:
De Ludo/Nick/Stefano onthulling heb ik ff gemist. Wie is nou vader van wie enzo?
Nick is een zoon van Ludo. Stefano is verwekt door de vader van Ludo toen hij Sophia verkrachtte ( de pa van ludo dus). Dus Stefano, Ludo zijn halfbroers.
pi_15522428
Ludo verkouden ??.
pi_15522469
Volgens mij heeft Ludo ook een beetje te hard geschreeuwd... hij klinkt een beetje hees.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_15522672
"Zal deze jongen maar even betalen dan" zegt Morris en loopt vervolgens gelijk weg!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15522750
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:20 schreef Svensational het volgende:
"Zal deze jongen maar even betalen dan" zegt Morris en loopt vervolgens gelijk weg!
Net als dat Bar laatst een jus-tje bestelde, er 5 euro voor betaalde en er één slokje van nam.
pi_15522796
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:23 schreef karoltje het volgende:

[..]

Net als dat Bar laatst een jus-tje bestelde, er 5 euro voor betaalde en er één slokje van nam.


Ja net zoals Bar laatst met Wout zoende en er vervolgens alweer vandoor ging
X
X
X
pi_15524092
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:08 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Nee, maar dat is ook niet nodig want steeds die nostalgie naar tien jaar geleden is erg vermoeiend. En als het gaat om mensen met een totaal verschillend rol slaan die vergelijkingen sowieso nergens op.


hmm ze woont anders wel met haar alsmaar prominent in beeld zijnde grote borsten bij mr.Harmsen in huis net als destijds Jessica....

Vermoeiende he, de soapisop, welke nostalgie?

pi_15524636
MEGABLOOPER ???

In de aflevering van vandaag zit volgens mij een grote continuïteitsfout. (zie screencap)


GTST - Afl. 2644 (18-12-2003)

spoiler:

In het begin als Yasmin binnen komt lopen zie je op de blauwe muur op de gang geen letters. Als Yasmin zit zie je op de blauwe muur op de gang opeens wel de letters van STONEHENGE. Er zijn echter nog meer kleine verschillen te ontdekken: de laptop van Nick, de telefoon op zijn bureau en de bureaulades. Mijn theorie: de sets van Martine's kantoor en Nick's kantoor zijn verwisseld.

pi_15528458
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
MEGABLOOPER ???

In de aflevering van vandaag zit volgens mij een grote continuïteitsfout. (zie screencap)

[afbeelding]
GTST - Afl. 2644 (18-12-2003)

spoiler:

In het begin als Yasmin binnen komt lopen zie je op de blauwe muur op de gang geen letters. Als Yasmin zit zie je op de blauwe muur op de gang opeens wel de letters van STONEHENGE. Er zijn echter nog meer kleine verschillen te ontdekken: de laptop van Nick, de telefoon op zijn bureau en de bureaulades. Mijn theorie: de sets van Martine's kantoor en Nick's kantoor zijn verwisseld.


Die letters zitten in het eerste plaatje nét boven het kader.
Die "laptop" is de map die eerst dicht is en later open
Telefoons kunnen niet zomaar verwisselen en het is dus dezelfde.
yokaverbeek.nl
pi_15530206
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:21 schreef Yoka het volgende:

[..]

Die letters zitten in het eerste plaatje nét boven het kader.
Die "laptop" is de map die eerst dicht is en later open
Telefoons kunnen niet zomaar verwisselen en het is dus dezelfde.


Wat betreft die map en de telefoon moet ik je denk ik gelijk geven.... maar wat betreft die letters weet ik 99,99% zeker dat ik gelijk heb. Ik zal de komende tijd extra goed gaan letten op Stonehenge... wordt vervolgd
pi_15532717
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:10 schreef NewKillerStar het volgende:

[..]

hmm ze woont anders wel met haar alsmaar prominent in beeld zijnde grote borsten bij mr.Harmsen in huis net als destijds Jessica....


Conclusie: mr. Harmsen valt op grote borsten.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_15532806
Wat een rare vertoning om daar met z'n vieren de hele nacht in bed videotjes te gaan kijken.
En wat een naieviteit bij Charlie en Morris.
pi_15535630
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:44 schreef akkefietje het volgende:
Wat een rare vertoning om daar met z'n vieren de hele nacht in bed videotjes te gaan kijken.
En wat een naieviteit bij Charlie en Morris.
én bij Benjamin. .


Ik vind Sjors&Milan wel passen. . Twee schijnheilen bij elkaar. .

pi_15537362
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 11:10 schreef berney het volgende:
Ik vind Sjors&Milan wel passen. . Twee schijnheilen bij elkaar. .
Ze zijn eerder laf dan schijnheilig.
Nou is het natuurlijk ook lullig om een gehandicapped vriendinnetje te dumpen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')