de laatste posts:
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:51 schreef Kontiki het volgende:
Medal of Honour: RS is gaaaf online!PS weet iemand hoe het werkt als je een PS2 muis gebruikt? Hoe kan je dan bijv. lopen e.d. Met de PC gaat dit via het toetsenbord, maar die heb je niet voor de PS2. Tenminste, je kan hem erbij kopen maar dat gaat me iets te ver: kan je net zo goed op de PC gamen.
quote:inmiddels kom ik bij de test niet verder dan de dns test, iemand een oplossing?
Op maandag 15 december 2003 18:22 schreef Sappa het volgende:
de volgende situatie doet zich voor:-pc met zonnet usb modem aansluiting
-ps2 verbonden dmv crossoverkabel naar ethernet kaart in de comp
-dns nummers etc juist geconfigureerd.
-op pc draait windows xp
-firewall uit geschakeldde ps2 schijnt niet te kunnen connecten, dus ik lees ff op de ps2 site hier wat mogelijke oorzaken zijn, staat er de volgende stap:
[..]als ik dit intik, krijg ik de volgende melding:
"De bewerking is mislukt aangezien er geen enkele adapter is die zich een staat bevindt die voor deze bewerking is toegestaan."
:?:?
Ben nu FF XI aan het spelen op de PC, is voor de eerste keer online spelen voor mij en ben gelijk verslaaft, als everquest een beetje leuk is ga ik die denk ik ook halen.
quote:Ja maar online kost ie geld he! ik hoop dat je dat weet ongeveer 154 euro per jaar, dat laatste weet ik trw niet zeker
Op maandag 15 december 2003 20:25 schreef Manfredje het volgende:
Zijn er al mensen die everquest hebben gespeeld, is het wat?Ben nu FF XI aan het spelen op de PC, is voor de eerste keer online spelen voor mij en ben gelijk verslaaft, als everquest een beetje leuk is ga ik die denk ik ook halen.
quote:Ik betaal nu voor FF XI ook $12.95 per maand.
Op maandag 15 december 2003 21:35 schreef Guusie het volgende:[..]
Ja maar online kost ie geld he! ik hoop dat je dat weet ongeveer 154 euro per jaar, dat laatste weet ik trw niet zeker
Dat heb ik er wel voor over, vind het ook wel leuk dat het spel blijft veranderen. Ben nu de kerst update van XI aan het downloaden
quote:Dus dat is 10.53 euro per maand! en dus 126.36 euro per jaar..
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef Manfredje het volgende:[..]
Ik betaal nu voor FF XI ook $12.95 per maand.
Dat heb ik er wel voor over, vind het ook wel leuk dat het spel blijft veranderen. Ben nu de kerst update van XI aan het downloaden
quote:Same here. Daterend van 16 januari 2003. Die heeft er dus verd*md lang over gedaan !! Met de post zou ie er nog sneller zijn.
Op dinsdag 16 december 2003 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb meer dan 2 maanden geleden geregistreerd op Central Station, en vandaag kreeg ik pas een bevestigingsmailtje. Maarja, beter laat dan nooit.
BTW ik heb nu XIII, iemand anders ook? Online is het vrij rustig, heb nog maar 2 servers kunnen vinden, maar natuurlijk kan je zelf ook een server maken
quote:ja, ik
Op maandag 15 december 2003 20:25 schreef Manfredje het volgende:
Zijn er al mensen die everquest hebben gespeeld, is het wat?Ben nu FF XI aan het spelen op de PC, is voor de eerste keer online spelen voor mij en ben gelijk verslaaft, als everquest een beetje leuk is ga ik die denk ik ook halen.
quote:Omdat ze er veel voor terug gaan geven vragne ze er geld voor. Zelfde gaat voor FF gelden.
Op dinsdag 16 december 2003 08:37 schreef Guusie het volgende:[..]
Dus dat is 10.53 euro per maand! en dus 126.36 euro per jaar..
Ik vind het best een hoop aangezien mijn zakgeld het dubbele is.. Maarja als ze dat er voor vragen mogen ze wel weer iets terug geven!
quote:Zal je op den duur ook wel voor Xbox Live DC's gaan krijgen, gijs.
Op zondag 21 december 2003 07:11 schreef gijsje79 het volgende:
Het sucked wel zwaar dat je voor je downloads geld moet betalen.
Maar ja, er kan er maar eentje het beste zijn he?
quote:Iemand een idee?
Op zondag 21 december 2003 02:50 schreef Guusie het volgende:
Hello allemaal
Heb even Fifa 2004 maar hij wil niet online, hij geeft een DNAS fout aan, wat moet ik doen? Helemaal mijn instellingen veranderen, maar bij socom doet hij het gewoon
Ik zit dus online met de playstation via een netwerk via windows 2000. Verbinding is voglens mij gewoon goed omdat ik met de laptop ook gewoon online kan.
Kan iemand me helpen want ik vind het juist zo raar dat ik heel soms wel kan spelen?
Heb eergisteren de netwerkadapter opgepikt bij de Media Markt...
Ik vroeg nog aan die verkoper is dit alles wat ik nodig heb om on-line te kunnen spelen? Heb je een breedband verbinding vroeg de verkoper? Ja, zei ik vol trots. Ik heb Chello. Dan is het geen probleem vriend zei de verkoper.. Ik 32 duuro's gepind en vol spanning naar huis gecrossed.
Thuis aangekomen meteen begonnen met installeren. Ik heb het volgende gedaan:
De kabel die bij de adapter in de verpakkking zat heb ik aangesloten op mijn PS2 en het uiteinde heb ik in mijn chello modem or hoe je het ook mag noemen gedaan.
Om een lang verhaal kort te maken,
IK KOM NIET ON-LINE! Stop ik de kabel weer in mijn pc, kan ik gewoon internetten. Dus het is niet zo dat Chello er op dat moment uitligt of wat dan ook.
Heeft er iemand tips of is er iemand met ook een chello connectie die wel online komt?
Mailtjes zijn ook welkom!
juize_mix@hotmail.com
quote:wat voor een kabel is het, de meesten doen het volgens mij via hun pc of via hun router en dus met een tussenweg, jij rechtstreeks misschien is dat het
Op woensdag 24 december 2003 22:18 schreef JAYD het volgende:
Mensen, mensen..Heb eergisteren de netwerkadapter opgepikt bij de Media Markt...
Ik vroeg nog aan die verkoper is dit alles wat ik nodig heb om on-line te kunnen spelen? Heb je een breedband verbinding vroeg de verkoper? Ja, zei ik vol trots. Ik heb Chello.Dan is het geen probleem vriend zei de verkoper.. Ik 32 duuro's gepind en vol spanning naar huis gecrossed.
De kabel die bij de adapter in de verpakkking zat heb ik aangesloten op mijn PS2 en het uiteinde heb ik in mijn chello modem or hoe je het ook mag noemen gedaan.Om een lang verhaal kort te maken,
IK KOM NIET ON-LINE! Stop ik de kabel weer in mijn pc, kan ik gewoon internetten. Dus het is niet zo dat Chello er op dat moment uitligt of wat dan ook.
Heeft er iemand tips of is er iemand met ook een chello connectie die wel online komt?
juize_mix@hotmail.com
quote:vriend van me wil der nog vanaf en ze zijn ook vrij veel op marktplaats te krijgen geloof ik
Op donderdag 25 december 2003 00:24 schreef Gamedemon het volgende:
iemand trouwens al een afgeprijsde Socom met headset gezien? kwil er geen 72 euro voor neerleggen namelijk
quote:nee
Op woensdag 24 december 2003 23:00 schreef mordradead het volgende:
heb je om online te gaan met de ps2 ook een credit card nodig??
quote:ik had eerst ook probs, heb ik sony helpdesk gebeld, kreeg gelijk iemand aan de lijn. binnen een half uurtje kon ik online
Op woensdag 24 december 2003 22:18 schreef JAYD het volgende:
Mensen, mensen..Heb eergisteren de netwerkadapter opgepikt bij de Media Markt...
Ik vroeg nog aan die verkoper is dit alles wat ik nodig heb om on-line te kunnen spelen? Heb je een breedband verbinding vroeg de verkoper? Ja, zei ik vol trots. Ik heb Chello.Dan is het geen probleem vriend zei de verkoper.. Ik 32 duuro's gepind en vol spanning naar huis gecrossed.
De kabel die bij de adapter in de verpakkking zat heb ik aangesloten op mijn PS2 en het uiteinde heb ik in mijn chello modem or hoe je het ook mag noemen gedaan.Om een lang verhaal kort te maken,
juize_mix@hotmail.com
quote:binnenkort dan ook maar een netwerk adapter aanschaffen
Op donderdag 25 december 2003 12:00 schreef Sappa het volgende:[..]
nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |