abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15303342
Ik zit met het volgende probleem. Als ik de cd erin stop kan ik alles instellen, alles perfect etc maar daarna. Zodra de de test is uitgevoerd en ik wil sluiten loopt de cd al vast heel storend. Als ik daarna in Central Station wil komen dan gaat ie laden en krijg ik heel leuk de mededeling 'plaats een PS2 disc'

Iemand die daar ook problemen mee heeft gehad ?

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_15305751
ok, mn ps2 staat helemaal op zolder, nu wil ik een netwerkadapter erop aansluiten. hoe is de situatie: een standaar speedtouch adsl modem, met een kabeltje naar de comp.
nu zat ik te denken, kan ik niet beneden een hub ertussen kunnen doen, en vervolgens met de nyko net extender een draadloze verbinding naar mn ps2 boven?
pi_15306129
Het zal wel mooi zijn als sony nog met een nieuwere netwerkadapter komt, met WIFI ingebouwd. (Het zal ook niet de eerste keer zijn dat Sony zijn Playstation hardware vernieuwd.) Er zijn trouwens al twee versies van de netwerkadapter.
pi_15307877
Ik heb mijn ps2 aangesloten op een netwerk en hij doet eigenlijk alles goed. Hij pingt enz. Ik hem mezelf dus aangemeld alles verliep perfect.

Maar nu probeer ik dus fifa 2004 online te spelen en daag mensen uit. Maar ik krijg geen verbinding met ze als ik wil gaan spelen. Dat zegt de computer.

Hoe krijg ik dit opgelost? Want snap er echt niets meer van.

pi_15434014
de volgende situatie doet zich voor:

-pc met zonnet usb modem aansluiting
-ps2 verbonden dmv crossoverkabel naar ethernet kaart in de comp
-dns nummers etc juist geconfigureerd.
-op pc draait windows xp
-firewall uit geschakeld

de ps2 schijnt niet te kunnen connecten, dus ik lees ff op de ps2 site hier wat mogelijke oorzaken zijn, staat er de volgende stap:

quote:
Windows 2000 of Windows XP:
1. Klik op het menu Start en selecteer Uitvoeren...
2. Typ 'cmd' in het keuzemenu Openen. Het venster voor de opdrachtaanwijzing wordt weergegeven.
3. Typ 'ipconfig /release' (zonder de aanhalingstekens) en druk op Enter. Als het goed is, zijn je IP-instellingen nu vrijgegeven.
4. Typ 'ipconfig /renew' (zonder de aanhalingstekens) en druk op Enter. Als het goed is, zijn je IP-instellingen nu vernieuwd.
als ik dit intik, krijg ik de volgende melding:
"De bewerking is mislukt aangezien er geen enkele adapter is die zich een staat bevindt die voor deze bewerking is toegestaan."

:?:?

pi_15434662
Medal of Honour: RS is gaaaf online!

PS weet iemand hoe het werkt als je een PS2 muis gebruikt? Hoe kan je dan bijv. lopen e.d. Met de PC gaat dit via het toetsenbord, maar die heb je niet voor de PS2. Tenminste, je kan hem erbij kopen maar dat gaat me iets te ver: kan je net zo goed op de PC gamen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')