abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15436314
na deel 2

de laatste posts:

quote:
Op maandag 15 december 2003 18:51 schreef Kontiki het volgende:
Medal of Honour: RS is gaaaf online!

PS weet iemand hoe het werkt als je een PS2 muis gebruikt? Hoe kan je dan bijv. lopen e.d. Met de PC gaat dit via het toetsenbord, maar die heb je niet voor de PS2. Tenminste, je kan hem erbij kopen maar dat gaat me iets te ver: kan je net zo goed op de PC gamen.

quote:
Op maandag 15 december 2003 18:22 schreef Sappa het volgende:
de volgende situatie doet zich voor:

-pc met zonnet usb modem aansluiting
-ps2 verbonden dmv crossoverkabel naar ethernet kaart in de comp
-dns nummers etc juist geconfigureerd.
-op pc draait windows xp
-firewall uit geschakeld

de ps2 schijnt niet te kunnen connecten, dus ik lees ff op de ps2 site hier wat mogelijke oorzaken zijn, staat er de volgende stap:
[..]

als ik dit intik, krijg ik de volgende melding:
"De bewerking is mislukt aangezien er geen enkele adapter is die zich een staat bevindt die voor deze bewerking is toegestaan."

:?:?

inmiddels kom ik bij de test niet verder dan de dns test, iemand een oplossing?
pi_15436692
Ik heb ook zonnet met usb modem via versatel.
Ik heb de pc een netwerk geconfigureerd om het moment dat de ps2 verbinding met de pc heeft.
Daarna op de ps2 alles op automaisch en klaar.
Built for Speed
pi_15437445
Zijn er al mensen die everquest hebben gespeeld, is het wat?

Ben nu FF XI aan het spelen op de PC, is voor de eerste keer online spelen voor mij en ben gelijk verslaaft, als everquest een beetje leuk is ga ik die denk ik ook halen.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_15440077
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:25 schreef Manfredje het volgende:

Ben nu FF XI aan het spelen op de PC, is voor de eerste keer online spelen voor mij en ben gelijk verslaaft, als everquest een beetje leuk is ga ik die denk ik ook halen.

Ja maar online kost ie geld he! ik hoop dat je dat weet ongeveer 154 euro per jaar, dat laatste weet ik trw niet zeker
pi_15441145
ok, prob hier met ps2 is opgelost, werkt nu perfect
pi_15442496
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:35 schreef Guusie het volgende:

[..]

Ja maar online kost ie geld he! ik hoop dat je dat weet ongeveer 154 euro per jaar, dat laatste weet ik trw niet zeker

Ik betaal nu voor FF XI ook $12.95 per maand.

Dat heb ik er wel voor over, vind het ook wel leuk dat het spel blijft veranderen. Ben nu de kerst update van XI aan het downloaden

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_15447542
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef Manfredje het volgende:

[..]

Ik betaal nu voor FF XI ook $12.95 per maand.

Dat heb ik er wel voor over, vind het ook wel leuk dat het spel blijft veranderen. Ben nu de kerst update van XI aan het downloaden

Dus dat is 10.53 euro per maand! en dus 126.36 euro per jaar..
Ik vind het best een hoop aangezien mijn zakgeld het dubbele is.. Maarja als ze dat er voor vragen mogen ze wel weer iets terug geven!
pi_15461251
Ik heb meer dan 2 maanden geleden geregistreerd op Central Station, en vandaag kreeg ik pas een bevestigingsmailtje. Maarja, beter laat dan nooit.
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:00:51 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_15463762
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb meer dan 2 maanden geleden geregistreerd op Central Station, en vandaag kreeg ik pas een bevestigingsmailtje. Maarja, beter laat dan nooit.
Same here. Daterend van 16 januari 2003. Die heeft er dus verd*md lang over gedaan !! Met de post zou ie er nog sneller zijn.

BTW ik heb nu XIII, iemand anders ook? Online is het vrij rustig, heb nog maar 2 servers kunnen vinden, maar natuurlijk kan je zelf ook een server maken

woensdag 17 december 2003 @ 11:51:46 #10
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15478345
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:25 schreef Manfredje het volgende:

ja, ik
Ik vond er werkelijk geen ZAK aan.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Redactie Games woensdag 17 december 2003 @ 13:44:24 #11
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_15481556
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 08:37 schreef Guusie het volgende:

[..]

Dus dat is 10.53 euro per maand! en dus 126.36 euro per jaar..
Ik vind het best een hoop aangezien mijn zakgeld het dubbele is.. Maarja als ze dat er voor vragen mogen ze wel weer iets terug geven!

Omdat ze er veel voor terug gaan geven vragne ze er geld voor. Zelfde gaat voor FF gelden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_15572932
Hello allemaal
Heb even Fifa 2004 maar hij wil niet online, hij geeft een DNAS fout aan, wat moet ik doen? Helemaal mijn instellingen veranderen, maar bij socom doet hij het gewoon
pi_15573780
Ik heb dat ook bij SSX3, wil ie ook niet online
If Matrix was here, he'd laugh too
  zondag 21 december 2003 @ 07:11:23 #14
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15573877
Het sucked wel zwaar dat je voor je downloads geld moet betalen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 21 december 2003 @ 08:30:09 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15573984
quote:
Op zondag 21 december 2003 07:11 schreef gijsje79 het volgende:
Het sucked wel zwaar dat je voor je downloads geld moet betalen.
Zal je op den duur ook wel voor Xbox Live DC's gaan krijgen, gijs.

Maar ja, er kan er maar eentje het beste zijn he?

pi_15577948
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:50 schreef Guusie het volgende:
Hello allemaal
Heb even Fifa 2004 maar hij wil niet online, hij geeft een DNAS fout aan, wat moet ik doen? Helemaal mijn instellingen veranderen, maar bij socom doet hij het gewoon
Iemand een idee?
  maandag 22 december 2003 @ 23:25:25 #17
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_15625347
snap er echt helemaal niets van. Ben met mijn PS2 online gegaan maar 7 van de 8 keer kan ik geen verbinding krijgen met mijn tegenstander bij het spel fifa2004.
Hij pingt, doet alles goed behalve hij krijgt bijna nooit verbinding met mijn tegenstander. Dus wel gewoon contact met de server, pingen en alles.

Ik zit dus online met de playstation via een netwerk via windows 2000. Verbinding is voglens mij gewoon goed omdat ik met de laptop ook gewoon online kan.

Kan iemand me helpen want ik vind het juist zo raar dat ik heel soms wel kan spelen?

pi_15680868
Mensen, mensen..

Heb eergisteren de netwerkadapter opgepikt bij de Media Markt...
Ik vroeg nog aan die verkoper is dit alles wat ik nodig heb om on-line te kunnen spelen? Heb je een breedband verbinding vroeg de verkoper? Ja, zei ik vol trots. Ik heb Chello. Dan is het geen probleem vriend zei de verkoper.. Ik 32 duuro's gepind en vol spanning naar huis gecrossed.

Thuis aangekomen meteen begonnen met installeren. Ik heb het volgende gedaan:
De kabel die bij de adapter in de verpakkking zat heb ik aangesloten op mijn PS2 en het uiteinde heb ik in mijn chello modem or hoe je het ook mag noemen gedaan.

Om een lang verhaal kort te maken,

IK KOM NIET ON-LINE! Stop ik de kabel weer in mijn pc, kan ik gewoon internetten. Dus het is niet zo dat Chello er op dat moment uitligt of wat dan ook.

Heeft er iemand tips of is er iemand met ook een chello connectie die wel online komt?

Mailtjes zijn ook welkom!

juize_mix@hotmail.com

If Hell Is Below....We All Gon' Go....
  woensdag 24 december 2003 @ 23:00:25 #19
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_15682269
heb je om online te gaan met de ps2 ook een credit card nodig??
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 24 december 2003 @ 23:05:13 #20
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_15682408
quote:
Op woensdag 24 december 2003 22:18 schreef JAYD het volgende:
Mensen, mensen..

Ik vroeg nog aan die verkoper is dit alles wat ik nodig heb om on-line te kunnen spelen? Heb je een breedband verbinding vroeg de verkoper? Ja, zei ik vol trots. Ik heb Chello. Dan is het geen probleem vriend zei de verkoper.. Ik 32 duuro's gepind en vol spanning naar huis gecrossed.

De kabel die bij de adapter in de verpakkking zat heb ik aangesloten op mijn PS2 en het uiteinde heb ik in mijn chello modem or hoe je het ook mag noemen gedaan.

IK KOM NIET ON-LINE! Stop ik de kabel weer in mijn pc, kan ik gewoon internetten. Dus het is niet zo dat Chello er op dat moment uitligt of wat dan ook.

Heeft er iemand tips of is er iemand met ook een chello connectie die wel online komt?

juize_mix@hotmail.com

wat voor een kabel is het, de meesten doen het volgens mij via hun pc of via hun router en dus met een tussenweg, jij rechtstreeks misschien is dat het
Bernie en ik zijn tof.
pi_15685033
iemand trouwens al een afgeprijsde Socom met headset gezien? kwil er geen 72 euro voor neerleggen namelijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 25 december 2003 @ 01:13:55 #22
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_15686474
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:24 schreef Gamedemon het volgende:
iemand trouwens al een afgeprijsde Socom met headset gezien? kwil er geen 72 euro voor neerleggen namelijk
vriend van me wil der nog vanaf en ze zijn ook vrij veel op marktplaats te krijgen geloof ik
Bernie en ik zijn tof.
pi_15690366
quote:
Op woensdag 24 december 2003 23:00 schreef mordradead het volgende:
heb je om online te gaan met de ps2 ook een credit card nodig??
nee
pi_15690379
quote:
Op woensdag 24 december 2003 22:18 schreef JAYD het volgende:
Mensen, mensen..

juize_mix@hotmail.com

ik had eerst ook probs, heb ik sony helpdesk gebeld, kreeg gelijk iemand aan de lijn. binnen een half uurtje kon ik online
  donderdag 25 december 2003 @ 12:06:50 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_15690455
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:00 schreef Sappa het volgende:

[..]

nee

binnenkort dan ook maar een netwerk adapter aanschaffen
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties