Deze geweldige RPG die volgend jaar exclusief uitkomt voor de Gamecube verdient een eigen topic.
Release Date
30 juni in Amerika. Namco over de Europese release:
I am afraid that it is unlikely that either title will be released in Europe. However, we are trying to get Nintendo to publish Tales of Symphonia but if we succeed it won't be for at least a year.[i/]
Dus dat wordt een freeloader aanschaffen en importeren geblazen.
Features
-Cell shaded
-Geen random battles, tegenstanders zie je op het scherm zoals bij chrono trigger
-Vechten kan met meerdere spelers
-Dit wordt gewoon de vetste rpg op de Cube na Skies
Zeer goede Previews
De exclusieve TOS cube
Screenshots
Movies
Dit is de nieuwe trailer en hij echt te vet voor woorden!
Officiele trailer Windows Media Player
En verder nog:
Die nieuwe trailer is echt dikke ownage. Heb echt zin in dit spel
[Dit bericht is gewijzigd door Wedge op 15-12-2003 18:19]
quote:Niet. Dat wordt importeren uit ameerika + freeloader. Hij komt geloof ik in mei uit in amerika.
Op maandag 15 december 2003 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, dat ziet er wel erg goed uit..
Wanneer is de Europese release?
hij komt trouwens op 30 Juni uit in amerika.
[Dit bericht is gewijzigd door Dat_Drink_Ik_Op op 15-12-2003 17:38]
quote:Waar slaat dat nou weer op? Niet echt slim, er is best wel vraag naar dit soort games denk ik.. Zijn misschien te lui om het te vertalen..
Op maandag 15 december 2003 17:31 schreef Biggs het volgende:[..]
Niet.
quote:
Ik heb wat nieuws over een mogelijke release van Tales of Symphonia.
Heb vorige week een E-mail gestuurt naar Namco Europe met de vraag of de games Tales of Symphonia en Baten Kaitos een release krijgen in Europa en als ze gereleased worden wanneer. Vandaag kreeg ik een mail terug, zet die hier onder.Hi Stefan,
I am afraid that it is unlikely that either title will be released in Europe. However, we are trying to get Nintendo to publish Tales of Symphonia but if we succeed it won't be for at least a year.
Kind regards,
Namco Ltd., Consumer Division
Laten we hopen dat Nintendo dit spel wil publiseren in Europa anders moeten we het maar importeren uit de VS of Japan.
quote:Tja, in Europa moeten ze het dan ook gelijk weer vertalen in het
Op maandag 15 december 2003 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Waar slaat dat nou weer op? Niet echt slim, er is best wel vraag naar dit soort games denk ik.. Zijn misschien te lui om het te vertalen..
.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hiervoor schaf ik me denk ik een credit card aan. Ik MOET dit spel hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Wedge op 16-12-2003 17:06]
Nee een aantal sites klagen over de battlesystem, maar IGN looft die juist weer in hun import hands on. Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik nu best wel veel movies gezien heb en veel gelezen....quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Reviews zijn niet echt superpositief..
Hoopte en rekende op dikke 9+en eerlijk gezegd..
Hmmpf, toch maar een freeloader kopen.. Deze moet ik spelen..
Ja dat wil ik dus ook doen maar hoe weet ik zeker of dit spel met een Freeloader werkt ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:13 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen reviews van de Amerikaanse versie. Ik heb hem iig al besteld.
Niet. Maar ik heb toch een oude versie freeloader dus dan kan ik gelijk de nieuwste versie kopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wil ik dus ook doen maar hoe weet ik zeker of dit spel met een Freeloader werkt ?
quote:GameDAILY: Why is the title a GCN-exclusive in America? Is there any chance of the PS2 version releasing outside of Japan?
Nao Higo: Right now we are focused on the GameCube for the U.S. We feel that GameCube owners are in need of a great RPG like Tales of Symphonia so we are concentrating on fulfilling that need.
GD: ESRB.org lists an Xbox version of Tales of Symphonia. Has an error been made, or will Xbox owners finally receive the RPG they've been waiting for?
NH: This is a mistake. There are currently no plans to bring Tales of Symphonia to Xbox. (Sorry Xbox fans out there).
GD: Roughly how much total voice work (minutes, hours) is in the title? Is there an option to keep the original Japanese voices, or have they been removed?
NH: It's really hard to say exactly how many hours of voiceovers are in the game, but there are over 10,000 lines of voiced dialogue in the game. The Japanese voices have been removed due to space issues.
GD: If you start a single player quest, can friends join in later during the battles?
NH: You can use the multiplayer battles at anytime. This means you can set it for multiplayer when ever your friends come over, while still enjoying the game when you're playing by yourself.
GD: What other RPGs influenced the team when making ToS?
NH: The team looks at almost all the RPGs that come out on the market to see what the competition is doing.
GD: If the game succeeds, can we expect to see other Tales titles hit the GameCube and U.S. market?
NH: Absolutely. We're hoping that Tales of Symphonia will establish a solid fan base so that we can bring other games from the Tales franchise to the U.S.
GD: The side conversations that characters can have at different times -- approximately how many are there, total? Since so many of them are there for humor, was there trouble localizing the text (changing jokes, etc)?
NH: There are ~300 face skits in the game. The jokes were changed in order to make sense in English. But in Zelos' case, the jokes had to be toned down a tad bit because he can be a bit...vulgar at times. Don't worry though, his personality still comes through!
GD: How robust is the game's cooking system? Does it work like a magic spell, or are ingredients required? What kind of range is there in the items that can be created?
NH: The game's cooking system allows the characters to recover immediately after the battles are over. This is advantageous because in some battles, you do not have the opportunity to recover your characters before entering the next battle. Also, some dishes offer additional effects such as boosted offense/defense, which will give you an advantage in the next battle you fight.
Each character adds his/her own ingredients to the dishes, which change the amount of HP/TP you recover. Moreover, each character has likes/dislikes that affect how they respond to the dish.
GD: What is there to do besides the main quest? Are there any minigames, optional bosses, lengthy side quests, or anything of that nature?
NH: There are tons of side quests in the game. In fact, if you want to complete all the side quests in the game, it'll take you more than 100 hours. There's even an extra dungeon in the game with a very tough boss.
GD: There is a Japanese anime based on the PSone title, Tales of Eternia. Do you think Tales of Symphonia will branch out into any other entertainment mediums beyond gaming?
NH: There are numerous comics and books out in Japan, and there's even a plan to release a "Drama CD" of ToS. But currently, there are no plans to bring these out in the U.S.
Nee daar bestel ik niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:17 schreef speknek het volgende:
Suckel, bij dvdsoon was ie 36,40.
nicequote:Op woensdag 7 juli 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
IGN review
8.0 Presentation
A lot of time went into this game and it shows -- an excellent combination of art, style, and gameplay.
8.0 Graphics
The graphics, for the most part, are amazing. This game is simply a work of art. But why does the overworld look so subpar?
7.0 Sound
The score is good, if repetitive (especially the battle anthem). But what hurts the audio department is the voice acting -- not terrible, it just doesn't sound natural.
9.0 Gameplay
An excellent combination of real-time battles and puzzle solving. Even with its set of problems, Tales is a fun and satisfying experience.
9.0 Lasting Appeal
Despite its faults, you'll want to keep playing Tales...and 80 hours isn't exactly skimpy.
8.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
9.7 Average Reader Score
quote:Site Name / Link Quality Date Rating Ratio
GameSpot 7/6/2004 8.8 out of 10 88.0%
Gamespy 7/5/2004 4 out of 5 80.0%
IGN 7/6/2004 8.5 out of 10 85.0%
GamePro 8/1/2004 4.5 out of 5 90.0%
Electronic Gaming Monthly 8/1/2004 8.17 out of 10 81.7%
GMR Magazine 8/1/2004 8 out of 10 80.0%
Game Informer 7/1/2004 8.75 out of 10 87.5%
Gaming Age 1/8/2004 B+ 85.0%
eToyChest 7/7/2004 90 out of 100 90.0%
Planet Gamecube 12/8/2003 9 out of 10 90.0%
Je kan altijd nog de PAL versie halenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik die laat schieten en me ga concentreren op een goede oude PSOne RPG zoals Chrono Cross.
nee nee, tijdscverschil hé, het is nu nog maar iets van aan de oostkant 4.15 s'ochtendsquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:47 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand hem al opgestuurd gekregen? Hij staat bij mij nog On Order, terwijl hij al een halve dag in de winkel hoort te liggen, grrrrr.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
• 1 of: Tales Of Symphonia @ $60.95ea.
Arrival Date: Wednesday, July 14 2004
WORDT WAKKER DVDBOXOFFICE, EN STUUR DIE SHIT OP!
Eh, zes uur minder is al tien uur 's ochtends.. Maar hij kwam ook gisteren uit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:18 schreef gamecube_master het volgende:
nee nee, tijdscverschil hé, het is nu nog maar iets van aan de oostkant 4.15 s'ochtends
Order Number Order Date Statusquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh, zes uur minder is al tien uur 's ochtends.. Maar hij kwam ook gisteren uit.
Zo doe ik het ook, dus jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:54 schreef cYbErTiM het volgende:
Als ik nu een cube'je koop en die tales of symphonia bestel, is die dan gewoon engels en te spelen met freeloader? ( dus moet ik ook nog een memcard en freeloader kopen)
Duurquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:12 schreef cYbErTiM het volgende:
Das dan een dure grap !!
Speelt zo'n spel dan trouwens gewoon PAL af met freeloader? of NTSC?
Dvdsoonquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef cYbErTiM het volgende:
jamaar ik heb nog geen cubedus dan ben ik +/- 150euro kwijt om ToS te spele. Waar is die dan 33? op dat dvd office gedoe is die 39,99 euro exact omgerekend.
quote:Items Shipped on Thursday, July 15 2004
• 1 of: Tales Of Symphonia @ $60.95ea.
Hoeveel Eurie is dat?quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dvdsoonquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Packaging.. any time nowquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
DvdsoonNOG steeds pending
![]()
Ja packaging staat bij mij nu ook maar kreeg vannacht een bericht dat die geshipped wasquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Packaging.. any time now.
(en dvdsoon levert iha wel snel)
Kan je gerust zijn.... het spel komt Europees uitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:16 schreef Cold_Shadow het volgende:
Ik word echt boos als dit spel geen europese release krijgt.
ik wil vanavond nog een reviewquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:08 schreef Chocobo het volgende:
HIJ IS BINNEN![]()
DAT WORDT EEN AVOND![]()
DIE HOES !! Die discs
Dvdsoon![]()
Ik zal iig mijn eerste indrukken vanavond laat nog even postenquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik wil vanavond nog een review![]()
maar je hebt hem al gespeelt neem ik aan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal iig mijn eerste indrukken vanavond laat nog even posten
Ja dat is voor mij moeilijk te beoordelen. Vind een adventure zoals dit altijd iets persoonlijks. Dat wil ik alleen gamen. Battles zijn snel, cool en arcade-achtig. Multiplayer lijkt me choatisch... zelf zou ik idd om de beurt gaanquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:57 schreef speknek het volgende:
Maar is het spel een beetje door te zitten met z'n tweeen denk je? (als je player 1 dan zo nu en dan doorgeeft)
Wel heel leuk natuurlijk, die multiplayer optie, maar dan moet er wel genoeg actie zijn.
tja wie nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:11 schreef philipnorth het volgende:
* Hellrazor wilt m hebben!!
Gijs,........... 2 handen, 1 buikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste indrukken na een uur en 2 minuten:
Het is super!!
De intro is geweldig cool, het is alsof je een trailer van een anime zit te kijken, en als even later het verhaal begint lijkt het verdacht veel op het verhaal van de Seiken serie (Mana Tree enzo).
Het verhaal begint vrijwel meteen nadat je les in de klas hebt gehad over een legende. Deze is erg belangrijk voor de hoofdpersonen. Ik ga verder niet teveel op het verhaal in, maar je ziet al vrij duidelijk een overeenkomst met FFX
De sfeer is fantastisch, graphics, muziek. Tis erg mooi allemaal. De battles (niet random!) zijn in het begin wat vreemd, maar zodra je doorhebt hoe het moet (via het boek dat je krijgt bijv) is het erg leuk en prima te spelen
Het enige minpuntje tot nu toe vind ik ook de worldmapDie sucked echt gigantisch! Mening tot nu toe komt overeen met die van Cho dus
![]()
Must Have!
Ik had hem besteld maar toch weer gecancelled, omdat ik op vakantie ben en dus alles met cc betaal, anders weer 40 euro minder op een max van 500quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:39 schreef speknek het volgende:
Hij is nog steeds niet binnen, grrr. En vanavond ga ik voor een paar dagen naar m'n vriendin en daarna op vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja al lang, maarja, ik ben nu niet meer thuisquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:49 schreef gamecube_master het volgende:
Is jouw ToS dan ook al is verstuurd Speknek?
waar?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch maar besteld, met een freeloader er bij...
www.dvdboxoffice.comquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:11 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
waar?
Het was iets minder blijkt.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:33 schreef speknek het volgende:
Hmm 36 eurie voor het spel, 16 voor de freeloader.. Je bent genaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er achteraan !
Al met al dus veel invloeden uit FFX, Chrono Trigger en Secret of Mana en dat is eigenlijk alleen maar tof om te zienBattles zijn erg tof nu, ik denk dat ik het nu wel helemaal doorheb
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik denk dat ie bij de douane ligt of zo,quote:Op maandag 26 juli 2004 17:58 schreef speknek het volgende:
Mijne is er nog steeds niet![]()
.
breezertje op ?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChEcK mUh IcOn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel het dus erg tof is nog steeds dus een kleine zorg over het verloop van het spel, maar ik verwacht dat het me gaat verrassen nog!!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Morgen is het 2(!!!!) weken geleden dat ik het heb besteld en het is nog steeds niet opgestuurd,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
City of Luin
Ik wou overigens dat er wat meer mensen dit spel speelden, ik wil ervaringen delen![]()
Damnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Morgen is het 2(!!!!) weken geleden dat ik het heb besteld en het is nog steeds niet opgestuurd,.
quote:ms Shipped on Friday, August 6 2004 Invoice #72xxxxx more information
• 1 of: FreeLoader @ $32.95ea.
Dat staat dus nergens vermeld op die paupersite,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DamnDat duurt lang
Issie wel op voorraad?
dvdboxoffice zeker... daar heb ik hem ook weer besteld, stelletje eikelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat dus nergens vermeld op die paupersite,.
duurt hier al 2 weken voordat ie ook maar verzonden is... straks krijg ik hem pas na de PAL releasequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:50 schreef gamecube_master het volgende:
een jongen die ik ken heeft dus ook ToS besteld, hij is al verscheept maar nog steeds niks ontvangen. Nu heeft hij een mail gestuurd naar hun (dvdboxoffice) gestuurd en ze zeggen dat het 8 weken kan duren vanaf de ship date omdat er wat problemen zijn. Als hij nou niet aankomt dan krijg je gewoon je geld terug
Mijn ToS is in de backorderquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Unicorn ontmoet
Dito,quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn ToS is in de backorder
Behoorlijk KUT inderdaad,quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:07 schreef Max_Dark het volgende:
Ik zit bij Lik-Sang al een dag of 11 te wachten waar dit binnen een week moet...als ik geen andere kopzorgen had sprong ik nu al tegen de muur van frustratie! Wat een superspel aan al die filmpjes en reviews te zien. Ik MOET gewoon weer een goeie RPG spelen...
Bron: Nintendo.nlquote:Het schitterende Tales of Symphonia verschijnt later dit jaar in Europa exclusief voor je kubusvormige console, dus het wordt tijd om eens te kijken wat Namco ons in het vooruitzicht stelt.
Zeg je daar nou reclame? Voor een Nintendo-game? Wat is dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als reclame spotje kunnen ze overigens gewoon de intro film gebruiken, die is wel zo overdonderend
quote:Twee woorden moeten genoeg zijn: GameCube RPG. Oké, daarmee foetelen we een klein beetje, maar je zult met ons eens zijn dat deze combo van twee woorden flink wat HP scoort in de harten van vele videogame fans.
Het schitterende Tales of Symphonia verschijnt later dit jaar in Europa exclusief voor je kubusvormige console, dus het wordt tijd om eens te kijken wat Namco ons in het vooruitzicht stelt.
Het spel belooft meer dan 80 uur gameplay, waardoor het het soort epische RPG is dat van Homerus' Odyssee een zondags wandelingetje maakt. Met een bijzonder goed ontwikkelde en uitgebreid evoluerende cast van personages in een waanzinnig mooi ontworpen spelwereld die dringend van de ondergang gered moet worden, is Tales of Symphonia natuurlijk spek voor het RPG-fan bekkie. De game biedt overigens ook een verse benadering voor de manier waarop je afrekent met hordes griezels en ander gespuis, dankzij een zeer opwindend real-time vechtsysteem dat volledig in 3D is uitgevoerd.
Hoewel je ervan uit kunt gaan dat we de komende maanden nog vele verhalen over Symphonia gaan vertellen, hebben we vandaag al een leuk extraattje voor onze VIP's in de vorm van een introductie van het verhaal van het spel. Maak kennis met de belangrijkste personages en ontdek wat er mis is in het land Sylvarant. Je bent slechts een klik verwijderd van je VIP-Lounge...
Kut is datquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:31 schreef Max_Dark het volgende:
"our initial stock of the:
Tales of Symphonia (Namco) has been sold out, as you can see on the product page, it has been changed to "Usually ships within 1 week". We have contacted our supplier, however, the new shipment has been delayed unexpectedly. Specific date of arrival is not yet confirmed. Would you mind to wait for a further while?"
Dit krijg ik dus net binnen...YOU DEMONS I WOULD MIND!
Er zitten HEEL serieuze stukken in, je zou het helemaal door kunnen trekken tot onze echte wereld mbt geloof en ethiekquote:Is het echt zo'n happy-go-lucky RPG of zit er ook wel wat "serieuzere" stukjes tussen?
zijn save game deletenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:35 schreef speknek het volgende:
Kom je terug van vakantie, heeft je broertje al veertig uur in het spel erop zitten..
Das al 2 keer zoveel als ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:35 schreef speknek het volgende:
Kom je terug van vakantie, heeft je broertje al veertig uur in het spel erop zitten..
85% gemiddeld toch? Vind ik wel een prima score voor de game. Ik vind het namelijk een minpunt dat het wat makklijk is, en dat de dungeons erg kort zijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:55 schreef speknek het volgende:
Ik heb het nog niet zo heel lang gespeeld, maar ik vind het al zo'n leuk spel! En mooi!! Volgens mij heeft ie echt een beetje te laat gescoord.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChEcK mUh IcOn
Same here.. M'n freeloader heb ik wel al binnen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
ik wacht nu al bijna 4 weken en nog geen teken van leven bij dvdboxoffice
kan bijna beter op de pal release wachten
cancellen moet je een meeltje voor sturen naar ze, maar ik heb nu 2 bestellingen lopen en dat zijn denk ik ook mijn laatste daar. dan maar geen goedkope cube of gba spellenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Same here.. M'n freeloader heb ik wel al binnen.
Wat uitermate onprofessioneel trouwens, die site.. Geen statusupdate, geen cancelmogelijkheid, geen antwoord op mailtjes..
Bedankt voor de tip Roy,.
Ik heb ze gemaild met de vraag hoe ik mijn bestelling kan cancellen en heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen,quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
cancellen moet je een meeltje voor sturen naar ze, maar ik heb nu 2 bestellingen lopen en dat zijn denk ik ook mijn laatste daar. dan maar geen goedkope cube of gba spellen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bedankt voor de tip Roy,.
eigenlijk ook wel een beetje belachelijk een onlineshop waar je niet de status kan zien van je bestelling. Maar ik wil zo graag ToS spelenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef speknek het volgende:
[..].
Na zes weken geen bericht kreeg ik dan toch eindelijk Mario Golf binnen. Ik vind play en dvdsoon met statusupdates idd veel prettiger.
Waar is Chocobo eigenlijk?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chocobo heeft ToS voor zijn backlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ahum? Ik te laat? Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:14 schreef speknek het volgende:
Ah we beginnen al beter te worden, alhoewel het behoorlijke frustraties oplevert, als de een doodgaat omdat de ander te laat is met healen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar later.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:47 schreef speknek het volgende:
Die shop is wel een beetje nutteloos. Tegen de tijd dat je een level 4 ex gem hebt gespaard, heb je ze ook allang voor iedereen gevonden.
De mijne wel, nog niets gehad though..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:23 schreef Tain het volgende:
nog steeds niet opgestuurdklote canadezen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef speknek het volgende:
Ik ben echt verliefd op deze game. Hij is misschien niet zo goed als Metroid Prime, maar wel net zo leuk. En dan doe je er ruim drie keer langer mee!
Leuke toevoeging ook dat je andere reacties krijgt van de mensen naar gelang je met welk figuur loopt. Zo moet je met Colette eens tegen honden praten en met Zelos tegen vrouwen (vooral dat laatste is op financieel gebied erg aan te raden).
Waar had je em besteld?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um vandaag binnen gekregen, mijn Cube gaat dus mee de tas in..
Er zat nog een poster bij ook!.
Op 24 juli bij dvdboxoffice.comquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Waar had je em besteld?
Nope, ik "bewaar" deze game voor Griekenlandquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:58 schreef speknek het volgende:
Introfilmpje al gezien?
Volgorde weet ik niets van hoor, maar je moet het dus vooral snel doen en zonder geraakt te wordenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:06 schreef speknek het volgende:
Gewoon, minder vaak geraakt worden, betere combo's, goede volgorde ventjes doodmaken ofzo.
Nouja uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer, als je tegenstanders in de goede volgorde doodt, doe je het efficienter.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgorde weet ik niets van hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grotere (~25 uur) spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 05-09-2004 23:43:21 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Waar zit je nu ergens in het verhaal?quote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef speknek het volgende:
Zelos.
Dat snap ikquote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef speknek het volgende:
Dat ging me meer om het icoon van Max_Dark. Zelf zit ik een beetje met de Rheiards rond te vliegen.
Ja, begin is minder in vergelijking met de rest van het verhaal. En daggie... You aint seen nothing yetquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk, leuk, leuk.
Superspel...
Ben nu 11 uur verder en zit in de ruins opweg naar de wind seal.
Ik moet zeggen dat ik het in het begin echt een kutspel vond maar je word er echt helemaal ingezogen.
linken doe ik niet aan, gebruik alleen de moves die de meeste tp kostenquote:Op maandag 13 september 2004 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er nooit een gemaakt die boven de 30 zat, ik kan me er niet toe zetten om alles te gaan linken en timen enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan me helpen?![]()
Hoogste grade die ik heb gehaald was 3 of zo,quote:Op maandag 13 september 2004 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er nooit een gemaakt die boven de 30 zat, ik kan me er niet toe zetten om alles te gaan linken en timen enzo![]()
ik had tegen Remiel een grade van +20quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:18 schreef speknek het volgende:
In totaal bedoelt ie waarschijnlijk, je kunt niet hoger halen dan grade +10.
Heb ik wel een paar keer gehaald bij bazen. Dan moet je echt de hele tijd met z'n allen één per keer aanvallen.
Cheaten dusquote:Op zondag 26 september 2004 17:58 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik had tegen Remiel een grade van +20
was dan ook wel voor de 2e keer, had in de gradeshop gekocht dat ik meer grade zou krijgen
Heb jij even pech :') . Hoeveel moet je betalen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:43 schreef Tain het volgende:
eindelijk binnen van dvdsoon.com met een factuur voor invoerrechten![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:02 schreef Moody het volgende:
Damn.Gepost door BMH. Me broer stond hier ingelogd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft mijn party net even afgemold.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Beste Cubegame tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:28 schreef speknek het volgende:
Ik vind het het leukste spel van het jaar. (maar heb natuurlijk geen xbox).
Misschien sowieso wel de leukste van de laatste tijd. Eindelijk weer een ouderwetse RPG in stijl van de SNES spellen.
Hmmz dat is wel jammer, had meer rpg dingen verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:47 schreef Max_Dark het volgende:
Nee, het ligt aan je karakter hoeveel punten een bepaalde stat omhoog gaat. Genis krijgt dus veeeel magic maar weinig strength, en Lloyd juist andersom.
Instellen in het menu. Dan moet je zorgen dat ze ook nog eens linkbaar zijn voor meer schade. Bovendien moet je wel een vijand raken als je op Z druktquote:Op zondag 3 oktober 2004 09:56 schreef BMH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe the fok die U-attacks werken. Iedere keer als me meter vol is gebruik ik een u-attack, maar dan doet een van de karakters gewoon een lame-ass tech attack.
Maar als ik Z heb ingedrukt, wat moet ik dan doen? Je krijgt dan namelijk een klein mapje met de knoppen van de controller.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Instellen in het menu. Dan moet je zorgen dat ze ook nog eens linkbaar zijn voor meer schade. Bovendien moet je wel een vijand raken als je op Z drukt
Niet helemaal waar, volgens mij kun je tussen je titels wisselen om bepaalde andere dingen omhoog te laten gaan en het schijnt dat je ook je T en S richting wat aan kunt passen (maar weet niet echt hoe). En volgens mij had ik ergens gelezen dat je nieuwe spells krijgt naarmate je bepaalde andere spells veel gebruikt..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:47 schreef Max_Dark het volgende:
Nee, het ligt aan je karakter hoeveel punten een bepaalde stat omhoog gaat. Genis krijgt dus veeeel magic maar weinig strength, en Lloyd juist andersom.
Hmnee ik vond Metroid Prime toch net wat beter, althans, hogere production value. (gister weer even gespeeld en dat spel heeft toch wel zoveel mooie details).. Maar ik vind ToS misschien wel net wat leuker en dan gaat het erom wat je belangrijker vindt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste Cubegame tot nu toe.
Ja hé?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef speknek het volgende:
Oh who am I trying to fool. Ja dit is het beste GC spel wat mij betreft ook.
*Eenschquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef speknek het volgende:
Ja. Ik zat me net ook weer compleet te verwonderen over de review van IGN.
Numerous fetch requests? Pained sighs? Truly evil, frustrating moments? Om op tijd de deadline te halen zeker.. Ja soms kakt ie een beetje in, maar ik ben een heel ander spel aan het spelen lijkt het wel. Scores vind ik ook te laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag het me af. M'n vriendin speelde toen en suckte aardig met Sheena, maar misschien kon het ook wel gewoon niet.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
deed ik 1e keer ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:24 schreef speknek het volgende:
En hoge replay value ook. Ik speel nu de hele tijd met Lloyd/Zelos/Genis/Raine. Maar dat betekent dus dat ik van de vier anderen nauwelijks spells enzo zie. En daar ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:23 schreef speknek het volgende:
Is het trouwens iemand geluktjazeker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag het me af. M'n vriendin speelde toen en suckte aardig met Sheena, maar misschien kon het ook wel gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moh
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:23 schreef speknek het volgende:
Is het trouwens iemand geluktMij niet iig. Sheena suckte. Onder andere omdat ik pas tegen het einde aan begreep hoe de summons werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag het me af. M'n vriendin speelde toen en suckte aardig met Sheena, maar misschien kon het ook wel gewoon niet.
Kijk nog zo'n reden om het nog eens te doen.. Net zoals dat grote skelet in de Ossa Trail, die van het voorfilmpje, die sloopte ons ook telkens. Toen dacht ik, ik kom later wel terug.. Issie wegquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:25 schreef madjacksss het volgende:
jazeker wel
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Kijk nog zo'n reden om het nog eens te doen.. Net zoals dat grote skelet in de Ossa Trail, die van het voorfilmpje, die sloopte ons ook telkens. Toen dacht ik, ik kom later wel terug.. Issie weg..
Dat zou best kunnen. Ik ben hem helemaal niet tegengekomen, maar ik las het ergensquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:51 schreef Max_Dark het volgende:
Roy, maar dan alleen als je hem de eerste keer verslaat. Anders is ie volkomen pleite en krijg je 'm ook niet meer terug.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Eensch
Het lijkt erop dat een groot deel scores heeft gegeven terwijl de game nog niet uitgespeeld is...Hij is echt te makkelijk.. Als je genoeg gel's en 2 healers hebt verlies je niets meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was wel erg jammer.-
Grappig dat iedereen met Genis speelt, die heb ik vanaf het begin al uit m'n team gelaten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:24 schreef speknek het volgende:
En hoge replay value ook. Ik speel nu de hele tijd met Lloyd/Zelos/Genis/Raine. Maar dat betekent dus dat ik van de vier anderen nauwelijks spells enzo zie. En daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Huh?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:43 schreef speknek het volgende:
Uitgespeeld. Wel 49 uur over gedaan. Einde ging trouwens net te lang door vond ik, ik heb wel twaalf final battles gevochten. (en ook niet in 1:46 trouwens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |