quote:en doe dat maar niet
Op zondag 14 december 2003 21:21 schreef sleepflower het volgende:[..]
Zolang ik hier nog zit, reagerend op jullie onnozele posts, ben ik nog niet naar buiten gegaan om van het flatgebouw hier in de straat te springen.
ik weet natuurlijk niks van je persoonlijke problemen, maar snap wel dat je een beetje steun zoekt op dit forum. maar waar ik achter ben, en jij misschien nu ook wel, is dat veel mensen hier op fok geen inlevingsvermogen hebben.
het beste is natuurlijk om lekker naar je vriend te gaan, en daar steun te zoeken, maar als dat de omstandigheden niet toelaat, is op een andere manier steun zoeken ook goed (ookal is dat op een forum) Zolang jij je er maar beter bij voelt, dat is het belangrijkste
ik voel me okay, moe, maar okay, tijd voor een
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:33]
en ontzettend leuk en knap en lief en aardig
ben even in een extreem goeie bui
quote:- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
Op zondag 14 december 2003 21:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
het beste is natuurlijk om lekker naar je vriend te gaan, en daar steun te zoeken, maar als dat de omstandigheden niet toelaat, is op een andere manier steun zoeken ook goed (ookal is dat op een forum) Zolang jij je er maar beter bij voelt, dat is het belangrijkste
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:35]
quote:Hij woont in Den Haag, ik in Amsterdam.
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Modus het volgende:
- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
Maar ik ga off.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:38]
quote:daar kun jij niet over oordelen, aangezien je haar niet close IRL meemaakt
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Modus het volgende:
- je moet je schamen, en in elk geval ophouden nu -
quote:dat is fok ben ik achter gekomen. de meesten (niet iedereen dus) zijn respectloos en hebben weinig inlevingsvermogen
Op zondag 14 december 2003 21:33 schreef Richard2011 het volgende:
Wel ok maar ik vind dat somige mensen hier een beetje meer met sommige rekening moeten houden ipv afzeiken als ze niet weten waar over en hoe het mentaal met die persoon is.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 21:39]
Zo, schoon, nu weer normaal graag!
ik snak weer naar het weekend..
nuchter zijn sucks
Baal weer eens van m'n situatie. Ik kom geen stap verder met het meisje dat ik zo ontzettend leuk vind. Vandaag lekker gezellig samen wat leuke dingen gedaan, maar het is nog steeds dezelfde situatie als een jaar geleden. Hmmm....ik wou dat ik mezelf kon veranderen.
EN morgen komt een vriendin langs bij mij (waar ik stiekem wel beetje gek op ben )
Maar goed, lang leve de modjes
Ik voel me verder prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |