abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:36:43 #1
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_1057584
tja er zijn altijd wel bepaalde soort mensen waar je op valt en waar je niet op valt.
ik val op meisjes die netjes gekleed zijn of "skate meisjes" Sommige kakkers vallen hier onder alleen ik heb een godsgruwelijke hekel aan die arrogantie

ik val niet op:
stoere meisjes
meisjes met korte haren(tja sorry ik kan het gewoon niet mooi vinden)
arrogantie bij meisjes

010
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:40:30 #2
1687 poep
praat geen poep
pi_1057608
Een lekkere arrogante blik in zijn ogen....
maar dat in werkelijkheid niet zijn of een klein beetje! langer dan 1.70, geen dun ding, het liefst een lekker buikje, onafhankelijk en zelfstandig!

of is dit teveel gevraagd?

houdt van spannend...
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:43:27 #3
7159 babybjn
What boots up, Must come Down!
pi_1057624
Lange Haren!

Als ze dan ook nog een knap gezicht heeft, is het voor mij helemaal oké.

En ze moet natuurlijk een goed karakter hebben

Baby's zijn wijze wezens totdat ze door opvoeding verpest worden...
pi_1057642
Mijn vriendje is het type waar ik op val!!

mooie ogen
mooi gezicht
aparte haarkleur
geen modepopje!!!
iemand die niet graag in de belangstelling staat.
zo dat is het ongeveer dan!

woensdag 20 juni 2001 @ 16:48:59 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_1057660
Slank. Geen korte haren inderdaad en een leuk gezicht. En hopelijk iemand die m'n intelligentie kan naderen. Maar ik ben nog niet echt op zoek naar een vaste langdurige relatie, dus dat hoeft nog niet echt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1057671
Weet ik niet, dat merk ik wel als ik haar tegenkom
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:53:41 #7
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1057683
inderdaad kort haar is off limits
verder heb ik liever iemand die zichzelf is en haar op haar gemak voelt dan iemand die 'iemand' probeert te zijn

en uitstraling vind ik HEEL belangrijk!

I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:58:49 #8
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1057713
Wat is er mis met kort haar? Vinnik wel leuk, zeker als het ook nog gekleurd is

en een beetje stevig en stoer ook leuk altijd...en beetje bazig en alternatief gekleed

Hmmm...vraag wel veel voor iemand die er nog nooit 1 gehad heeft

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1057731
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:40 schreef poep het volgende:
maar dat in werkelijkheid niet zijn of een klein beetje! langer dan 1.70, geen dun ding, het liefst een lekker buikje, onafhankelijk en zelfstandig!

5 uit 6 ook goed?
pi_1057737
Buiten de gewone dingen: lief/zorgzaam/aardig etc:

Kort haar (jaja ik wel)
mooie ogen (erg belangrijk)
Goed in d'r vel (figuurlijk als letterlijk)
kleding goed zijn
plezierige jeugd gehad hebben (klinkt raar maar vind ik wel medium belangrijk)
een eigen leven hebben

dat was het

woensdag 20 juni 2001 @ 17:09:11 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1057760
Ze moet iig sarcasme begrijpen, anders wordt het niks.
Voor de rest slim zijn, algemene ontwikkeling hebben.
Voor de rest er leuk uitzien en vooral uitstraling.

En als het even kan ook nog van de zelfde soort muziek houden.

pi_1057772
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:52 schreef Dreadknight het volgende:
Weet ik niet, dat merk ik wel als ik haar tegenkom
Vind ik nou ook
pi_1057807
Uiterlijk:

-blauwe ogen
-gespierd
-liefst donkerblond
-lang

Innerlijk:

-stoer, maar af en toe ook verlegen
-hij moet zeker humor hebben
-moet wat te vertellen hebben, geen saaie jongen die alleen maar thuis zit etc.
-ik moet hem helemaal kunnen vertrouwen
-en hij moet natuurlijk heeeeeeeeel lief voor me zijn

Gelukkig heb ik een vriendje die dit allemaal heeft
*zucht* I love him sooo much!

pi_1057822
- Jong (<25, liefst <22)
- Niet te lang (<1.70, beter nog <1.65)
- Warm
- Sociaal
- Intelligent
- Redelijk ontwikkeld
- Brede belangstelling
- Zelfstandig
- Positief ingesteld
- Open/ extrovert
- Geen probleemtype
- Stabiel
- komend uit een 'warm' nestje
- Geen sletje

Verder is het leuk (maar geen voorwaarde) als:
- Niet graatmager
- Donker haar, minimaal schouder lengte
- Licht/ medium getint

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 20-06-2001 18:21]

pi_1057824
kan je testen:

klik hier als je op vrouwen valt

klik hier als je op mannen valt

ik val op "the girl next door" en dat klopt wel.
ik val op "normale" meiden/vrouwen.

woensdag 20 juni 2001 @ 17:22:41 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_1057826
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:58 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat is er mis met kort haar?
en een beetje stevig en stoer ook leuk altijd...en beetje bazig
En je bent niet van de heerenliefde?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:28:55 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_1057862
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:22 schreef G-spotter2001 het volgende:
kan je testen:

Well, your matchmaking wheel has landed on the GLAMOURINA. This classy lady is just your type! You can't resist her sophisticated flair and polished good looks.

Nah kan ook wel kloppen

pi_1057867
quote:
kan je testen:

ik val op "the girl next door" en dat klopt wel.
ik val op "normale" meiden/vrouwen.

Hihi, ik val op de GUY'S GIRL.

This laid-back, fun-loving gal is just yourtype! You can't resist her tomboyish looks and her willingness to pal aroundwith you and your friends.

pi_1057884
Ik (volgens test)

Ready to learn your fate? Well, your matchmaking wheelhas landed on the GLAMOURINA. This classy lady is just your type! You can'tresist her sophisticated flair and polished good looks.

woensdag 20 juni 2001 @ 17:44:29 #20
3767 Herald
Come get some
pi_1057931
Who's Your Type?

Ready to learn your fate? Well, your matchmakingwheel has landed on the GIRL NEXT DOOR. This natural, spontaneous gal isjust your type! You can't resist her tender-hearted nature and sweet smiles.Want to know everything about your perfect match? Just sign up forEmode.com!

What Type Are You?

Ready to find out who you are? Well, our Wheel of Types has landed on the GOOFBALL. You're fun and entertaining, and the girls love your smile and playful ways.

I'm communicatively challenged

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:46:52 #21
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1057940
Natuurlijk hangt het gewoon af van wie je tegenkomt (chemie valt niet echt te verklaren), maar over het algemeen vind ik dit wel leuk:

Uiterlijk:
-lang haar
-mooie kaaklijn
-gebroken neus/litteken
-donkerharig
-mager
-niet al te groot

Type:
-gewoon
-skate/punk
-alternatief

Innerlijk cq uitstraling:
-verlegen
-rustig
-spontaan
-lief
-intelligent
-onafhankelijk

Meestal vind ik de volgende dingen juist niet zo leuk:
Uiterlijk:
-heel dik
-te gestyled

Type:
-corpsbal
-gouden ketting en veelkleurige trui of trainingspak

Innerlijk:
-kapsones
-te conservatief
-bot

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_1057941
Da's niet zo mooi Herald.

Goofball
A foolish, incompetent, or stupid person.

pi_1057961
Who's Your Type?

Ready to learn your fate? Well, our matchmaking wheel haslanded on the JOCK. This guy's got a great body and loves to party — justyour type! You can't resist his masculinity and extroverted nature.

Tjaa

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1057969
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:46 schreef Ripley het volgende:
<knip>
-gebroken neus/litteken
</knip>
vanwaar die obsessie?
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:58:34 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1057997
Volgende eigenschappen staan in grote lijnen toch wel voor t type waar ik op zou kunnen vallen (wat niet wil zeggen dat daar standaard alle meisjes die ik leuk vind aan moeten voldoen)

- Niet al te groot, < 1.70
- Lang of halflang haar (niet te kort dus)
- Lief uiterlijk
- Rustig, maar niet te (geen druk type dat d'r mond niet houden, maar ook geen type dat twee woorden per dag spreekt)
- Eigen mening
- Intelligent (of iig niet oerdom)
- Brede smaak, open staan voor andermans smaak en interesses.
- Zorgzaam, behulpzaam
- Zelfstandig

Wel n beetje de standaard eigenschappen denk ik.

woensdag 20 juni 2001 @ 18:00:08 #26
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1058006
Who's Your Type?

Your type is the Girl Next Door

Cute, fun, and sweet, your ideal gal is just a stone's throw away — she's the Girl Next Door. She's Sandra Bullock, Doris Day, and Meg Ryan all rolled up into one. Naturally pretty rather than glamorous, she's unpretentious and generous. She loves animals and children, and is great with both. You're attracted to her strong values and traditional ways. Although she demands a lot of respect, she's not particularly high-maintenance. Her ideal date is more likely to be dinner and a movie than heading out for a night on the town. She's careful yet spontaneous — a little bit of the Guy's Girl, a smidge of Sorority Sister (the nice kind), and just a hint of the Hippie Chick. But she's got an appeal that's all her own, which is why you can't stay away. Her winning smile, bright eyes, and loving nature make you want to hold on tight and never let go.

The Internets, I needs it..
pi_1058043
Ben geen man maar heb de test toch even gedaan met een man in gedachte:

Ready to learn your fate? Well, your matchmaking wheel haslanded on the BAD GIRL. This anything-goes gal is just your type! You can'tresist her tough-girl attitude, not to mention her willingness to walk onthe wild side.

Nah hou inderdaad wel van wat spice in m'n relatie, maar het moet er ook weer niet niet vanaf druipen.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1058052
O, wacht, d'r zijn ook tests voor dames ....
pi_1058061
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:06 schreef Manono het volgende:
Ben geen man maar heb de test toch even gedaan met een man in gedachte:

Ready to learn your fate? Well, your matchmaking wheel haslanded on the BAD GIRL. This anything-goes gal is just your type! You can'tresist her tough-girl attitude, not to mention her willingness to walk onthe wild side.

Nah hou inderdaad wel van wat spice in m'n relatie, maar het moet er ook weer niet niet vanaf druipen.

Oww nice,
Well, our Wheel of Types has landed on the BAD GIRL. You're an anything-goes tough girl with attitude, and the fellas adore your willingness to walk on the wild side.

That's me

woensdag 20 juni 2001 @ 18:12:49 #30
6290 Dr_Crouton
pi_1058064
What Type Are You?

You are a Preppy

Are you clean-cut? Friendly? A bit conservative? We thought so. The perfect Preppy, you're fun and social without being immature or wild. Cool, calm, and collected are three adjectives that describe you perfectly, and you're always put together well. There's always time for your friends, and when you're with them, you can be charmingly goofy. That's part of the reason women adore you. After all, you're refined, you run with a cool crowd, and you've got a healthy dash of cockiness thrown in to boot. Your ambition is a big draw, too. A man who aims for success and follows whatever path will lead him there is irresistible. The ladies know that with you, they'll live the American dream!

Volgens mij... klopt dit niet zo... heb helemaal geen ambietsie

woensdag 20 juni 2001 @ 18:16:43 #31
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1058076
Ik ben een Guy's Girl die hoort te vallen op Casanova's. Hmmmmm, nooit iets van gemerkt.
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:23:28 #32
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1058103
*The girl next door
*You're an outdoorsy guy. Strong and masculine without being macho; definitely in touch with nature and very athletic. You're a low-maintenance Mountain Man with a no-frills attitude. Women find your down-to-earth demeanor very refreshing because you don't get caught up in any of life's superficialities. They love the healthy balance you've struck in your life by keeping in touch with the wild. Even more, they love your simple heart, which has no time for petty game-playing. Forget melodrama — you'd rather be outside kayaking or rapelling down a cliff. What the ladies see is what they get — and they definitely like the entire package! Whether it's for your sense of adventure or your rugged looks, women fall hard for the Mountain Man.

euhm sorry klopt niet echt..

But I can be very lovable..

I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1058104
Your type is the Guy's Girl

There's nothing you enjoy more than watching a game and popping the top off a cold one ? and you want your gal to love it, too. That's why you tend to go for the Guy's Girl................

Klopt ongeveer wel jah als je kijkt naar mijn exvriendinnen. Alleen niet met de vriendin die ik nu heb, misschien is dat wel de reden dat ik het uit wil gaan maken (of komt het toch doordat ze 600km verweg woont?)
Maar jah ik heb wel iemand op het oog die wel voldoet aan the Guy's Girl

Live is a bitch Then you marry one Then you die
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:25:39 #34
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1058110
Dr_Crouton.. ruile?? die van jou past iig beter bij me dan die ik zelf eruit kreeg..
pi_1058122
our matchmaking wheel haslanded on the JOCK. This guy's got a great body and loves to party — justyour type! You can't resist his masculinity and extroverted nature

Der is nog niemand in deze categorie toch?
Dan hoef ik me dus op niet op te geven in het Fok! Date Topic

woensdag 20 juni 2001 @ 18:31:51 #36
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1058137
heb ook even de test gedaan welke celeb bij me past:

you! This warm, happy-go-lucky California girl always looks good, and her goofy sense of humor makes her approachable, too. With her friendly ways and comfortable style, she's got the appeal of a girl next door — or maybe an all-American sorority sister. Since you're into attractive, fun-loving women who enjoy being pampered and taken care of, that makes her just your speed. Sure, she may have a little attitude, but she is a big star. Her spontaneous nature and sexy looks make up for occasional holier-than-thou posing. And that endearing vulnerability she occasionally lets the world see completely melts your heart. Enjoy — not just anyone scores this special "friend."

Ach.. klopt wel aardig.. maar of Jennifer Anniston nou zo is..???

woensdag 20 juni 2001 @ 18:40:34 #37
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1058166
you're a Bernese Mountain Dog!

No bones about it, you're a good-hearted, people-loving Bernese Mountain Dog. Down-to-earth and loyal, no one works or plays harder than you do. You put your nose to the grindstone when it really counts, but you never neglect your social calendar. Simultaneously strong and sweet, you're very tuned-in to the feelings and needs of the other dogs you run with. Without having to be asked, you always have a helping paw to lend and a sympathetic shoulder to lean on. "Communication" is your middle name, and when that's paired with your unswerving devotion, you get a breed that everyone respects and trusts. Woof!

WOOF! That's me! Ben je geinteresseerd (een een meid van rond de 16-18)? Gimme a call

pi_1058168
Volgens die test dus:
Favorite girl: girl nextdoor (klopt!)
Ikzelf: romantic
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:52:32 #39
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1058212
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:40 schreef poep het volgende:

Ik voel me ontzettend aangesproken.
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  woensdag 20 juni 2001 @ 19:01:09 #40
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1058244
Uiterlijk:

-1.70 - 1.79
-leuk trendy kapsel
-lieve glimlach
-mooie ogen
-niet zo'n nagelvijlend dametje
-niet te dik/dun
-zeer trendy kleding
-weinig make-up

Innerlijk:

-humor
-iets zinnigs te vertellen hebben (!)
-sociaal
-initatief tonen
-handtastelijk
-eigen mening hebben (!)
-betrouwbaar
-positief
-intelligent
-erg open/extrovert
Zoiets

Laat haar rond de 19-20-21 jaar zijn. T liefst een mooie blonde.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  woensdag 20 juni 2001 @ 19:02:57 #41
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1058253
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
What Type Are You?

You are a Preppy

Hee verrek ik ook al, en ik val ook al op "the girl next door" ofzo.
pi_1058254
ben ik hier de enige die blond helemaal niet zo leuk vind
pi_1058290
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 19:03 schreef G-spotter2001 het volgende:
ben ik hier de enige die blond helemaal niet zo leuk vind
Nee. Ik ken meer mannen die op donker vallen dan op blond, mezelf inclusief
pi_1058331
You are the Girl Next Door

Cute, fun, and sweet, you're Sandra Bullock, Jennifer Aniston, and Meg Ryan all rolled up into one — the perfect Girl Next Door. Naturally pretty, unpretentious, and generous, you demand your share of respect, but you aren't particularly high-maintenance. What's your ideal date? Probably a Blockbuster night — you don't mind skipping an evening on the town if it means getting some old-fashioned snuggling on the sofa. Careful yet spontaneous, you're a little bit of the Guy's Girl, a smidge of Sorority Sister (the nice kind), and just a hint of the Hippie Chick. But you've got an appeal that's all your own, which is why the guys can't stay away. People are attracted to your strong values and traditional ways. Your winning smile, bright eyes, and loving nature will make anyone want to hold on tight and never let go.

Ben zooo lief

Your type is the Casanova

You're on the market for a sweet-talking, smooth-moving, good-looking Casanova. This stud knows exactly what to do and say in any situation. He'squite the charmer. Put him in a room, and everyone flocks to him. He's quick-witted, stylish, and runs with the right crowd. Does thisguy ever have to wait in line? No way. Does he look like he just stepped outof GQ magazine? Always. This super-suave guy is not only fun to be around,but he's part of the coolest scene. Whether it's a top-notch restaurant orthe hottest new club, your man is there. He's a real ladies man. Whenyou're around him, you feel like you're the center of the universe. Thiship, hot guy has got the slick moves and smart lines that keep you comingback for more!

Right Hou helemaal niet van zo'n trendy type, doe maar lekker spijkerbroek & t-shirt en an all natural uncomplicated lifestyle.

What do you look for in a man (see test):

Romance
You don't need a doting guy in order to feel satisfied. In fact, although you might prefer a guy who'll occasionally pamper you with gifts or affection, you don't need your ideal man to be a true romantic. (Two famous men who might fit your romance profile are Mark Wahlberg and Jack Nicholson.) Heck, you might even find sappy or romantic acts cheesy rather than desirable. Or perhaps you look at men with a realistic eye and recognize that the passionate, expressive qualities many women crave are rarely found outside the movies. Whether you're romantic or not, your open-minded, practical outlook will significantly increase your chances of meeting Mr. Right!

Looks
You seem to know instinctively that love is blind, so why rule out any potential suitors? Sure, you prefer a looker (who doesn't?!), but you don't have strict standards by which you measure a potential date's physical appearance. Nicolas Cage? Ben Stiller? Just your style. Not only does this tendency reflect your innate good nature, but it also indicates that you'll be more apt to find your ideal man, since you're not someone who shuts the door on anyone who couldn't make a magazine cover. Of course, just because you're willing to look past the surface doesn't mean that your guy will be anything less than stunning. Whoever he is and whatever he looks like, you'll find him because your mind and heart are open.

Beetje tegenstrijdige verhalen.

woensdag 20 juni 2001 @ 20:01:09 #45
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_1058486
kijk eens aan een mooi voorbeeld van een meisje waar ik op val. na veel moeite nog steeds geen mooie foto van haar maar mischien heb je haar al eens op tv gezien.Ze is net nieuw en doet een of ander stom spel: spelevisie volgens mij maar ik heb al in totaal een uur naar dat spel zitten kijken omdat ze zon lief lachje heeft ze heet iig kim-lian. Moet je maar eens kijken
010
pi_1058517
Dit soort topics vind ik altijd moeilijker te beantwoorden dan zwaar psychologische topics

Uhm, tja... Ik zal eens iets proberen:

Uiterlijk:

Niet te dik. Dun<>mollig
Lengte: <1,80M
Een beetje een apart gezicht. Ik kan niet goed uitleggen wat ik apart vind.
Donker of rood haar, lang in een straart. Opgestoken is ook heel mooi

Innerlijk:

Lief, grappig, intelligent, sociaal, ruimdenkend(!!!), rustig, pittig.

Stem is ook belangrijk. ABN sprekend.

Eigenlijk zijn er een heleboel dingen die mij aantrekken....

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_1058603
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:30 schreef Techno het volgende:

[..]

This laid-back, fun-loving gal is just yourtype! You can't resist her tomboyish looks and her willingness to pal aroundwith you and your friends.

dito
x
pi_1058606
Ready to learn your fate? Well, our matchmaking wheel haslanded on the BAD BOY. This rebel with an attitude is just your type! Heoozes masculinity, and you're intrigued by his constant cool attitude.

The Pink Lady needs her T-Bird. You're attracted to the Bad Boy. Thetough guy. The heart-breaker. So what if he's hard to tie down? You want aguy who's got an edge, someone who keeps you on your toes. In fact, it mightbe the challenge that keeps you around. His bad-ass attitude is like amagnet — if a guy's got a rebel reputation, he's got your attention! Yourman's gotta be confident and have lots of machismo. Plain and simple,sensitive guys just don't float your boat. You have no time for the sweet,romantic, or doting guys who pursue you and, frankly, bore you to tears.Maybe you're just not into the touchy-feely thing right now. Who cares?Whether you're seeking adventure or looking to tame the wild, there'ssomething about a bad boy that keeps you coming back.

Yeah right

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_1059156
* sweetie is The girl next door
* sweetie 's typ is a Preppy

volgens de test

woensdag 20 juni 2001 @ 22:35:19 #50
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1059246
ik had glamourina..

mijn perfect girl

mooi gezicht
mooi lichaam (slank)
lang verzorgd haar
intelligent
algemeen ontwikkeld
mijn type humor (btje afzeiken, nooit echt gemeend)
dol op sex
btje arrogant..

woensdag 20 juni 2001 @ 22:51:44 #51
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1059322
Your type is the Hippie Chick

The '60s are over, but you're still searching for that "peace and love" legacy in your ideal woman. Your Hippie Chick feels most comfortable in flowing skirts and Birkenstocks and wears her hair long and loose. She's into herstory, not history, but she's no bra-burner. (Heck, she rarely wears them to begin with.) She'll take you with her on a pilgrimage to San Francisco's Haight Street and make you wear flowers in your hair — and you'll love every minute of it. She's all about organic foods and stands up for the causes she believes in. You want a woman who is genuine, unpretentious, and exudes "flower-power." You admire your love child's free sprit and big heart. All in all, she's got just the right mix of idealism and social conscience to keep you on your toes — and in her arms.

Wat een verrassing

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1060063
De verkeerde. Altijd, is echt standaard.
Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
  donderdag 21 juni 2001 @ 01:56:28 #53
6290 Dr_Crouton
pi_1060139
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:25 schreef ThijNtjE het volgende:
Dr_Crouton.. ruile?? die van jou past iig beter bij me dan die ik zelf eruit kreeg..
Nee, bevalt me wel
Alleen die ambitie... Daar moet ik toch ergens zien te vinden in mij
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 19:02 schreef Vork het volgende:

Hee verrek ik ook al, en ik val ook al op "the girl next door" ofzo.

Mijn!
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 22:18 schreef sweetie het volgende:
* sweetie is The girl next door
* sweetie 's typ is a Preppy

volgens de test

Rookt u?
  donderdag 21 juni 2001 @ 02:11:25 #54
11766 eymey
koning één-oog
pi_1060190
Dit kwam er bij mij uit
quote:
Well, your matchmakingwheel has landed on the GIRL NEXT DOOR. This natural, spontaneous gal is just your type! You can't resist her tender-hearted nature and sweet smiles.
Dit komt wel aardig overeen met wat ik in gedachten had. Een paar kenmerken waar ik op val:

Uiterlijk:
* Ongeveer even lang of iets langer dan ik (wordt moeilijk )
* Beetje aan de stevige kant, in ieder geval niet superslank of mager
* Haar in een staartje (liefst aan beide kanten één, val ik als een blok voor )
* Blond of bruin
* Geen overdreven modieuze kleding, gewoon 'alledaags'

Innerlijk:
* Lief
* Zorgzaam
* Knuffel type
* Laat zich door mij troosten als ze ergens mee zit
* houdt meer van lekker met z'n tweeën gezellig wat doen (wandelen, video'tje kijken, uit eten, etc.) dan echt gaan 'stappen' in de stad.

Nou ja, eigenlijk is de ideale vrouw ook niet echt in een lijstje samen te vatten, als ze al bestaat.
Hoop alleen nog wel een keer iemand tegen te komen die ongeveer aan dit 'profiel' voldoet

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_1060237
Zo'n complete lijst moet ik gewoon even vergelijken
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:46 schreef Ripley het volgende:
Uiterlijk:
-lang haar nope, nog nooit op gevallen en zal ook nooit gebeuren
-mooie kaaklijn Ja!
-gebroken neus/litteken Lekker
-donkerharig Pre
-mager Normaal
-niet al te groot Yep

Type:
-gewoon Absoluut
-skate/punk skate=oke
-alternatief neh

Innerlijk cq uitstraling:
-verlegen Neh
-rustig Ja
-spontaan Graag
-lief Absoluut!
-intelligent Zeker
-onafhankelijk Must

Meestal vind ik de volgende dingen juist niet zo leuk:
Uiterlijk:
-heel dik Eens
-te gestyled Yep, bleeeh

Type:
-corpsbal yuck, net als protype hockeyer
-gouden ketting en veelkleurige trui of trainingspakFout inderdaad!

Innerlijk:
-kapsones Zelfverzekerd graag
-te conservatief Niet te inderdaad
-bot bot = afknapper

Behalve het punk en het lange haar zijn we het eens Ripley. Wanna meet my ex?
  donderdag 21 juni 2001 @ 03:06:16 #56
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1060240
Wat is er in godsnaam 'Lekker' aan een gebroken neus of een litteken? Ik zal vrouwen wel nooit begrijpen...

Maar verder..

lang haar, donker haar, mager en niet al te groot: That's me!

Alleen jammer dat ik ook nogal een botte hork ben.

pi_1060242
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 03:06 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is er in godsnaam 'Lekker' aan een gebroken neus of een litteken? Ik zal vrouwen wel nooit begrijpen...
Dat geeft een gezicht karakter. En het is gewoon lekker... Beetje stoer. Niet te volmaakt.
  donderdag 21 juni 2001 @ 03:13:42 #58
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1060243
Hup, ik ga gelijk de stad in om ruzie zoeken. Misschien krijg ik ooit ook wel zo'n stoere neus...
pi_1060246
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 03:13 schreef Zanderrr het volgende:
Hup, ik ga gelijk de stad in om ruzie zoeken. Misschien krijg ik ooit ook wel zo'n stoere neus...
Uh oh... Weet je dat wel zeker? Krijg je meteen hordes meiden achter je aan.
pi_1060248
Doet me een beetje denken aan een Fanta reclame...

Een iemand begint ermee en in no time loopt iedereen met een gebroken neus.

"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:28:46 #61
1687 poep
praat geen poep
pi_1060525
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:01 schreef Light het volgende:

[..]

5 uit 6 ook goed?

iets meer duidelijkheid!
houdt van spannend...
pi_1060585
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:16 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een Guy's Girl die hoort te vallen op Casanova's. Hmmmmm, nooit iets van gemerkt.
Heeej, wij matchen
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:46:20 #63
1687 poep
praat geen poep
pi_1060587
Your type is the Goofball

Laughter is the way to your heart. A guy with a great sense of humor isdefinitely the one for you! You want a Goofball, someone who can laugh athimself and make you laugh, too. There's no bigger turn-off than a guy whotakes himself too seriously. You know that if a guy is silly, he's generallyself-confident and secure. Your man is a people magnet and everyone'sfavorite friend. There's never a dull moment with your jokester nearby. Youcrave excitement and laughter, and your goofball enhances those things inyour life. You probably think life is too short to spend it without asmile. Your goofy guy will ensure that that doesn't happen — hislighthearted and silly ways make everything a little bit brighter.

-Hoe komen ze daar nu bij!-

You are a Bad Girl

Who's a prim goody two-shoes? Not you! A little bit jaded and oh-so-experienced, you're the opposite of good; in a phrase — very, very bad. When you watch Grease, you root for Rizzo, not Sandy. Motorcycle clubs and tattoo parlors know you by name — you've been there and done that. Never one to say no to a good time, you'll stay out late and party till dawn. Guys dig your spontaneity, sense of adventure, and leather-dominated wardrobe. They swarm to you like bees to honey. Still, no matter how tough you are on the outside, you can get very tender around the right guy. You don't have to talk about your feelings with everyone you meet, though. That touchy-feely stuff doesn't really fly with you. Men admire you for being a sharp-minded, rebellious gal who knows how to let loose and bring out their wild side.

[verdediging modus aan]
Volgens mij klopt dit niet allemaal hoor, ik heb de test wel eerlijk ingevuld, maar zo slecht en stout ben ik toch niet? Is dit echt erg?
[verdedigings modus uit]

[Dit bericht is gewijzigd door poep op 21-06-2001 10:06]

houdt van spannend...
  donderdag 21 juni 2001 @ 10:02:05 #64
1687 poep
praat geen poep
pi_1060646
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:52 schreef Arjeninho het volgende:

[..]

Ik voel me ontzettend aangesproken.

Kan wel wezen maar ik pas niet niet in jou omschrijving!
houdt van spannend...
pi_1060702
Haha dit is wel koel voor mijn ego:

Ready to find out who you are? Well, our Wheel of Types has landed on the INTELLECT. You're brainy and well-read, and guys can't resist your knack for knowledge and your ability to talk about everything under the sun.

Maar, wat moet een intellectueel als ik nou met een CASANOVA?!?!

donderdag 21 juni 2001 @ 10:45:45 #66
6290 Dr_Crouton
pi_1060841
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 10:17 schreef Beatrice het volgende:
Haha dit is wel koel voor mijn ego:

Ready to find out who you are? Well, our Wheel of Types has landed on the INTELLECT. You're brainy and well-read, and guys can't resist your knack for knowledge and your ability to talk about everything under the sun.

Maar, wat moet een intellectueel als ik nou met een CASANOVA?!?!

Drang naar avontuur?
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:06:27 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1061989
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 22:35 schreef megamuch het volgende:
ik had glamourina..

mijn perfect girl

mooi gezicht
mooi lichaam (slank)
lang verzorgd haar
intelligent
algemeen ontwikkeld
mijn type humor (btje afzeiken, nooit echt gemeend)
dol op sex
btje arrogant..

*meldt!

Ow nee, ik ben al bezet

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1062372
Ready to learn your fate? Well, your matchmaking wheelhas landed on the GLAMOURINA. This classy lady is just your type! You can'tresist her sophisticated flair and polished good looks. Want to knoweverything about your perfect match? Just sign up for Emode.com!

Klopt niet echt. Het moet meer dit zijn:

- uiterlijk maakt niet gek veel uit, in ieder geval verzorgd, dat vind ik erg belangrijk... geen moddervet persoon en ook geen ziekelijk witte studiepik of zo
- spontaan maar niet te
- humoristisch
- interessant
- intelligent
- GEEN zeikerd, dat vind ik wel 1 van de belangrijkste dingen... iemand die niet gauw kwaad wordt maar een beetje relaxed is
- voor een deel dezelfde dingen leuk vinden (maar dat is logisch)
- open

Dus geen glamourina zoals ze op die site dachten

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1062421
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 09:28 schreef poep het volgende:

[..]

iets meer duidelijkheid!

quote:
1 Een lekkere arrogante blik in zijn ogen....
Heb ik volgens mij niet. Maar daar kun je altijd zelf een keer over oordelen
quote:
2 maar dat in werkelijkheid niet zijn of een klein beetje!
Check!
quote:
3 langer dan 1.70
Check! (1.95m)
quote:
4 geen dun ding
Check!
quote:
5 het liefst een lekker buikje
Check
quote:
6 onafhankelijk en zelfstandig
Ben ik volgens mij ook wel.

Uitgebreid genoeg?

pi_1062624
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 01:56 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Rookt u?

Helaas wel ja...
  donderdag 21 juni 2001 @ 18:20:30 #71
12422 Scirge
No light, no Hope
pi_1062648
Nope, ik heb niet zo een verlanglijstje klaar staan.
Het enige wat ze moet hebben is een hartslag...

en ms mooie ogen, die alles over haar geweldige karakter vertellen.

And a plague came upon the people....
  donderdag 21 juni 2001 @ 18:53:50 #72
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1062803
Your type is the Hopeless Romantic

Looking for a gal who swoons when you recite poetry? Goes ga-ga over a bouquet of hand-picked wildflowers? The Hopeless Romantic is your girl. She loves soft music, candlelight, and long walks on the beach at sunset. She cries at sappy movies (her favorite kind) and has had her wedding planned since grade school. She's looking for a deep relationship — a soulmate. She's a traditional girl you can open up to and talk to about your feelings, your past, and your hopes for the future. How to win her heart? Romance her. Send her flowers, surprise her with a picnic lunch, or go for a horse-drawn carriage ride. Before you know it, you and your girl will be creating a life-long love story.

Klopt wel aardig geloof ik

For great justice!
  vrijdag 22 juni 2001 @ 11:11:21 #73
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1065839
Het valt mij op dat veel mannen ook intelligent in hun 'eisenlijstje' hebben staan, maar ik heb ook vaak geluiden gehoord dat mannen liever niet hebben dat hun vriendin intelligenter is dan zij.

Wat bedoelen jullie precies met intelligent? Intelligentie kun je niet uitdrukken in niveau, maar veel mannen worden al terughoudend als je verteld dat je studeert aan de universiteit.

Voor mij is het absoluut zo dat mijn vriend intelligenter moet zijn dan ik, anders knap ik extreem snel op iemand af. Beetje dom eigenlijk, maar het is wel zo.

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_1067593
op lekker volle hmmm... zonder limiet....credit cards. hmmmm lekker ....
pi_1079360
Ready to learn your fate? Well, your matchmaking wheel has landed on the BAD GIRL. This anything-goes gal is just your type! You can't resist her tough-girl attitude, not to mention her willingness to walk on the wild side.

No prim and proper goody two-shoes for you. You like your women a little bit jaded and experienced; in a word - bad. When you watch "Grease," you're the type who roots for Rizzo, not Sandy (at least, not until she puts on those spandex pants and grabs that cigarette). Your ideal girl has been there and done that, and she's not afraid of motorcycles. She stays out late, loves to party, and will never say no to a good time. Quite the risk-taker yourself, you want a woman who can equal your sense of adventure and spontaneity. She's tough on the outside, but she'll melt around the right guy. That suits you just fine - you don't want a girl who needs a lot of emotional maintenance. You're looking for a sharp-minded, rebellious gal who knows how to let loose. Grab the next Bad Girl you meet and let her bring out your wild side.

Oeps! Voor de verandering een 'personality test' die klopt!

Vooral dat stukje over "Grease". Creepy zeg!

LOL!

Que cera et cetera
  zondag 24 juni 2001 @ 20:22:37 #76
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1079441
En weer een tesjuh, tis dat ik vandaag niet zelf kan nadenken:

Your type is the Renaissance Man

Want a guy who's into just about everything? Well, you've found him in yourRenaissance Man! This guy is extremely passionate about everything you canthink of. His interests run the gamut, from baseball stats to Dutch art, andhe delves into all of his interests enthusiastically. Your guy will doanything and go anywhere and most likely have a smile on his face the wholetime. You'll constantly be mesmerized by how much information he soaks upand retains. Whether it's because he's extremely well-cultured or due to hisromantic nature, you can't help but fall for this guy. Although he's got aplethora of redeeming qualities, this great catch can be somewhatscatterbrained. He can sometimes lose sight of reality and wind up livinghappily in the clouds. But when it comes down to it, that's exactly where this guy will put you — on cloud nine.

fake a dream
pi_1079504
Your type is the Artiste

Creative. Sensitive. A bit offbeat. Your type is the Artiste, a unique guywho knows how to express himself in many ways, whether it's through words,music, or attire. You're attracted to his unconventional ways and hisremarkable talents. He doesn't feel compelled to abide by society's norms.He believes that individuality is the key to happiness, and everything hedoes is a reflection of his "inner self." You fall head-over-heels for suchconfidence and style. Whether he's playing a song he wrote for just you orwriting you a love letter, this guy knows how to make you feel special. He'sin touch with his feminine side and doesn't need to assert his masculinityto feel manly. If we were to paint a picture of your future, the Artistewould definitely be part of it!

en zelf ben ik de hippie chick

zondag 24 juni 2001 @ 21:15:06 #78
11521 funkflex7
<<::dA sPoOk::>>
pi_1079629
op altos maar als er geen meisje op deze planeet is die op mij valt hebbik dr niks aan
pi_1084189
Jock zoekt Glamourina

maar valt ook op:
- prinsessen
- noord europees
- niet-kabouters

right cookie
  maandag 25 juni 2001 @ 15:33:38 #80
6290 Dr_Crouton
pi_1084241
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 11:11 schreef Xortes het volgende:
Het valt mij op dat veel mannen ook intelligent in hun 'eisenlijstje' hebben staan, maar ik heb ook vaak geluiden gehoord dat mannen liever niet hebben dat hun vriendin intelligenter is dan zij.

Wat bedoelen jullie precies met intelligent? Intelligentie kun je niet uitdrukken in niveau, maar veel mannen worden al terughoudend als je verteld dat je studeert aan de universiteit.

Voor mij is het absoluut zo dat mijn vriend intelligenter moet zijn dan ik, anders knap ik extreem snel op iemand af. Beetje dom eigenlijk, maar het is wel zo.

Ik denk dat mannen bedoelen dat een intelligente vrouw in hun ogen over onderwerpen mee kan praten waar mannen het meestal over hebben (computers, auto's voetbal, andere sporten etc.) Op hetzelfde niveau zeg maar, wat niet altijd wil zeggen dat dat als intelligent beschouwd wordt.
pi_1084428
quote:
Op maandag 25 juni 2001 15:33 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen bedoelen dat een intelligente vrouw in hun ogen over onderwerpen mee kan praten waar mannen het meestal over hebben (computers, auto's voetbal, andere sporten etc.) Op hetzelfde niveau zeg maar, wat niet altijd wil zeggen dat dat als intelligent beschouwd wordt.

Nou, ik denk dus niet dat mannen dat bedoelen met intelligent hoor.

Ik zou het meer zoeken in 'intellectueel uitdagend'. Dat ik dus goed met haar kan praten en dat we wat denken en praten betreft op het zelfde niveau zitten. Dat ik haar wat kan leren en zij mij. Dat ik geīnteresseerd in haar blijf en dat ze me kan boeien (en dat niet alleen intellectueel).

maandag 25 juni 2001 @ 16:03:00 #82
6290 Dr_Crouton
pi_1084451
quote:
Op maandag 25 juni 2001 15:59 schreef Goter het volgende:

[..]

Nou, ik denk dus niet dat mannen dat bedoelen met intelligent hoor.

Ik zou het meer zoeken in 'intellectueel uitdagend'. Dat ik dus goed met haar kan praten en dat we wat denken en praten betreft op het zelfde niveau zitten. Dat ik haar wat kan leren en zij mij. Dat ik geīnteresseerd in haar blijf en dat ze me kan boeien (en dat niet alleen intellectueel).

Nu nog een match zien te vinden
  maandag 25 juni 2001 @ 21:09:27 #83
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_1086489
op mijn buurjongens (ja allemaal!)
En ze leefden nog lang en gelukkig
  maandag 25 juni 2001 @ 23:07:18 #84
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_1087359
quote:
Op maandag 25 juni 2001 15:27 schreef MOONboy het volgende:

maar valt ook op:
- prinsessen

Ben jij misschien een kikker?
Buiten buurjongens val ik ook op kikkers namelijk
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_1087500
Oef! Ik dacht het al, maar zo'n test bevestigt 't toch maar mooi...

Well, your matchmaking wheel has landed on the INTELLECT. This brainy gal is just your type! You can't resist her knack for knowledge and ability to talk about everything under the sun.

Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 00:48:58 #86
11766 eymey
koning één-oog
pi_1088012
quote:
Op maandag 25 juni 2001 15:59 schreef Goter het volgende:

[..]

Psies, dat is ook mijn type (naast die "girl next door"), en dit element is misschien nog wel belangrijker voor me dan wat dan ook aan een vrouw.

Dat heb je goed omschreven en je kent me nieteens

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_1089153
Hmm Cool ik val blijkbaar op de SPORTY CHICK ("This lively, take-no-prisoners gal is just yourtype! You can't resist her active lifestyle and vivacious personality"), dacht eerder de 'girl next door'.

Ben zelf een BAD BOY: "a cool, masculine rebel with an attitude — the kind the good girls just can't resist"...

Duh.

the world is ours
  dinsdag 26 juni 2001 @ 11:48:30 #88
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_1089541
quote:
.... en er is maar 1 BadGirl die ik ken....

Waar het echt op neer komt:

ik moet er op vallen.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 26 juni 2001 @ 15:36:01 #89
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_1091148
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Uiterlijk:

-blauwe ogen
-gespierd
-liefst donkerblond
-lang

Innerlijk:

-stoer, maar af en toe ook verlegen
-hij moet zeker humor hebben
-moet wat te vertellen hebben, geen saaie jongen die alleen maar thuis zit etc.
-ik moet hem helemaal kunnen vertrouwen
-en hij moet natuurlijk heeeeeeeeel lief voor me zijn

Hmmmm, zal ik dan maar gaan trainen? Dan voldoe ik precies namelijk.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 15:49:31 #90
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_1091219
val op
- wipneusje

of in geval van geen wipneus

- intelligent
- humor (moet mij aan het lachen kunnen maken, wat best wel makkelijk is)
- surfbabe typeje

Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 15:51:58 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_1091238
* texelonia valt op Micha
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
ŠDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_1094333
Voor mij geldt maar 1 ding:

ze is het of ze is het niet!!!!!

Dit wordt allereerst bepaald hoe ze eruit ziet en wat ze uitstraalt....het totaalbeeld en of dat nu lang of kort haar is blond/bruin/oranje/groen of geel is maakt niks uit....

Als ik denk....lekker ding ga ik met haar praten en als haar karakter bevalt ga ik er voor op het moment dat het bij haar ook klikt.....

BULLSHIT dat je kort haar lelijk vindt...genoeg vrouwen die mooi zijn met kort haar
<joke>
bv.Pia Dijkstra </joke>

pi_1099943
quote:
Your type is the Hopeless Romantic

Looking for a gal who swoons when you recite poetry? Goes ga-ga over a bouquet of hand-picked wildflowers? The Hopeless Romantic is your girl. She loves soft music, candlelight, and long walks on the beach at sunset. She cries at sappy movies (her favorite kind) and has had her wedding planned since grade school. She's looking for a deep relationship — a soulmate. She's a traditional girl you can open up to and talk to about your feelings, your past, and your hopes for the future. How to win her heart? Romance her. Send her flowers, surprise her with a picnic lunch, or go for a horse-drawn carriage ride. Before you know it, you and your girl will be creating a life-long love story.

En dan ikke.....
quote:
You are a Casanova

Yeah, baby! You're a sweet-talking, smooth-moving, good-looking Casanova. A stud who knows exactly what to do and say in any situation. Quite the charmer, when you enter a room, everyone flocks to you. Not only are you fun to be around, but you're quick-witted, stylish, super-suave, and part of the coolest scene. Whether it's a top-notch restaurant or the hottest new club, you're there. Do you ever have to wait in line? No way. Do you look like you just stepped out of GQ magazine? Always. When you're with a girl, she feels like the center of the universe. Your slick moves and smart lines will keep the ladies coming back for more!

Jippeee * Norjee is blij, * Norjee heeft weer een test gedaan...
Dat ik op hopeless romantic val kan wel eens kloppen, maar ach dat kan zo veranderen zodra ik op een niet zo hopeless niet romintic val
maar * Norjee ziet zichzelf niet als casanova
pi_14188467
Well, our matchmaking wheel has landed on the CASANOVA. This sophisticated, debonair guy is just your type!You can't resist his undeniable charm and suave demeanor. <-- hmm..

Innerlijk :

-Eerlijk!!!!!
-Betrouwbaar
-Begripvol/geduldig (anders kan je nix met mij)
-Zorgzaam
-Open
-Lief!
-Spontaan/enthousiast
-Ondernemend
-Humor (best belangrijk, kben soms erg flauw/sadistisch/sarcastisch)
-Serieus (als het nodig is)
-Intelligent, dus niet dom
-Diepgang! (niet dat als je, je bv kut voelt en op zich wel behoefte hebt om er serieus over te praten... hij alleen zegt : oh das minder)
-Niet te depressief... niet fulltime TE blij...
-Moet weten wat hij wil
-Ik hou erg van muziek, hij dus ook.. zo niet, dan... toch! En bij voorkeur toch wel ongeveer dezelfde muzieksoort/bands.
-Leuke vrienden/ouders is eig ook wel een pluspunt.

Uiterlijk :

-Uitstraling!!! (knap, alhoewel t minder belangrijk is dan uitstraling)
-Donker haar (niet grijs dus, ben niet zo into oude mannen )
-Blauw/groene... nou iig, mooie open ogen
-Ik heb ook iets met neuzen... een lief neusje
-Niet al te groot, keb geen zin in fysio + dat het er niet uitziet... ben niet al te groot. Hoeft zeker niet groter dan 1.85.
-De verhoudingen moeten een beetje kloppen, het moet geen skelet zijn, maar zijn tieten moeten ook niet groter dan de mijne zijn... Slank/normaal postuur dus.
-Géén stylo , geen overdreven skater... beetje ertussen in. Net als ik. Geen strakke broeken, geen wijde... maar net íets wijder dan normaal. Een beetje iemand met een eigen stijltje... btje apart
-Haar... ehm... mét haar iig Ennem.. mja, ligt eraan bij wie... maar als ik naar mn perfectie beeld kijk dan heeft hij toch wel kort haar. (lees: niet zoals balkenende, dan wel omhoog met gel en langer/schouderlengte vind ik al helemaal niets)

Niet?

-Arrogant/capsones/egoīstisch/schijnheilig/achterbaks/onbetrouwbaar/jonger dan ik... eig al het tegenovergestelde van wat ik gezegd heb.

Zo behoort mijn droomprins te zijn En jawel, ik heb hem!

Ík, veeleisend? Hoe kom je erbij, zeg? Het is maar een perfectiebeeld en dan nog Perfect ain't quite right...

Delivered without an information leaflet
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 02:18:39 #95
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_14188476
Klein, jong, lief, onschuldig
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_14188481
Oh, verzorgd eruit zien en niet stinken moest er nog bij
pi_14188497
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh, verzorgd eruit zien en niet stinken moest er nog bij
Iedereen stinkt. De een wat lekkerder dan de ander.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_14188568
spontaan normaal gekleed meisje

geen alto of gothic en geen gabber

moet kunnen lachen en er gewoon lief uitzien

pi_14188572
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:18 schreef Chirma het volgende:
Klein, jong, lief, onschuldig
De Filipijnen is jouw vakantieland
pi_14188586
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:36 schreef incubus het volgende:

VERHAAL

De enige "trend" die ik terugvind in bijna alle meiden bij is: kort haar
Verder veranderd er aardig veel elke keer...
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 03:27:29 #101
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_14188615
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:51 schreef Steijn het volgende:
De Filipijnen is jouw vakantieland
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 08:35:35 #102
61288 Duna
Still Going Strong
pi_14189296
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:36 schreef incubus het volgende:
tja er zijn altijd wel bepaalde soort mensen waar je op valt en waar je niet op valt.
ik val op meisjes die netjes gekleed zijn of "skate meisjes" Sommige kakkers vallen hier onder alleen ik heb een godsgruwelijke hekel aan die arrogantie

ik val niet op:
stoere meisjes
meisjes met korte haren(tja sorry ik kan het gewoon niet mooi vinden)
arrogantie bij meisjes

Ik heb niet echt een bepaald type waarvan ik zeg dat ik daar op val.
Het gaat om een bepaalde uitstraling in combinatie met leuke innerlijke trekjes. Maar ik kan wel zeggen dat ik mijn mannetje erg lekker vind en ook nog is erg lief en zorgzaam dus dat is mijn type...
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_14189384
* een redelijke opleiding
* sarcasme begrijpen
* normale kleding, geen mega trendy kleding (ala g-sus), ook geen
gouden kettingen
* gevoel voor humor
* niet iemand die alles leuk vindt en altijd blij is
* iemand die goed om kan gaan met mijn ochtend, middag en avond
maar hij moet vooral liev voor me zijn

pi_14189989
ik val op:

-een jongen met hele mooie ogen, die schitteren als hij je aankijkt.
-mooie lach.
-een jongen die trots op je is en je nooit voor je schaamt.
-hij moet je ten alle tijden willen beschermen en voor je opkomen.
-iemand die soms net een klein kind kan zijn qua humor.
-jongen die zijn eigen kleding style heeft en zijn eigen ideeën.
-iemand die lief voor me is.
-iemand die ik kan vertrouwen en leuke dingen met me wilt doen.
-en iemand die er altijd voor me is.
-én iemand die weet wat hij wilt alhoewel ik nu
helemaal gek ben op iemand die niet weet wat hij wilt.

pi_14190044
meid met:

-spontane uitstraling
-verzorgd uiterlijk
-leuk gekleed
-humor
-trouw
-niet jaloers
-gezellig
-niet gierig
-knap zijn is een pré

pi_14190643
Zij die het donkere toelaten
pi_14191472
LaPluche loopt warm voor ballen

En volgens die tests:

Your type is the Renaissance Man

Want a guy who's into just about everything? Well, you've found him in yourRenaissance Man! This guy is extremely passionate about everything you canthink of. His interests run the gamut, from baseball stats to Dutch art, andhe delves into all of his interests enthusiastically. Your guy will doanything and go anywhere and most likely have a smile on his face the wholetime. You'll constantly be mesmerized by how much information he soaks upand retains. Whether it's because he's extremely well-cultured or due to hisromantic nature, you can't help but fall for this guy. Although he's got aplethora of redeeming qualities, this great catch can be somewhatscatterbrained. He can sometimes lose sight of reality and wind up livinghappily in the clouds. But when it comes down to it, that's exactly where this guy will put you on cloud nine.

En ik ben:

You are the Girl Next Door

Cute, fun, and sweet, you're Sandra Bullock, Jennifer Aniston, and Meg Ryan all rolled up into one the perfect Girl Next Door. Naturally pretty, unpretentious, and generous, you demand your share of respect, but you aren't particularly high-maintenance. What's your ideal date? Probably a Blockbuster night you don't mind skipping an evening on the town if it means getting some old-fashioned snuggling on the sofa. Careful yet spontaneous, you're a little bit of the Guy's Girl, a smidge of Sorority Sister (the nice kind), and just a hint of the Hippie Chick. But you've got an appeal that's all your own, which is why the guys can't stay away. People are attracted to your strong values and traditional ways. Your winning smile, bright eyes, and loving nature will make anyone want to hold on tight and never let go.

[Dit bericht is gewijzigd door LaPluche op 28-10-2003 11:15]

pi_14191810
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Me too...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:20:42 #109
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_14192443
ik val niet op:
populaire meisjes
bazige meisjes
meisjes met korte haren
meisjes die bitchetig doen
meisjes die arrogant zijn
meisjes die te veel met andere flirten
meisjes die egoistisch zijn
meisjes waar nix uit komt
meisjes die dom zijn
meisjes die haar op hun fluit hebben
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_14193339
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:35 schreef Duna het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een bepaald type waarvan ik zeg dat ik daar op val.
Het gaat om een bepaalde uitstraling in combinatie met leuke innerlijke trekjes. Maar ik kan wel zeggen dat ik mijn mannetje erg lekker vind en ook nog is erg lief en zorgzaam dus dat is mijn type...

hih lekker ding van me wat ben je toch ook
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_14193458
Hoeft geen moeder mooiste te zijn.
Maar wel humor.
Waar je mee kan lachen.
Moet veel puistejes hebben.
Nooit op mooie mannen gevallen.
een beetje mollig mag wel.
Blond/donker maakt niet uit.
Greek Godess of the Earth
pi_14193484
Ik val op muzikale mannen, die humor hebben. Vaak de foute types "players", getinte jongens vind ik ook erg
pi_14194362
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:24 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Iedereen stinkt. De een wat lekkerder dan de ander.

Iemand die lekker stinkt dan maar niet dat je van 5 m zijn lichaamssappen *ahem* al ruikt
pi_14194420
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:01 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik val op muzikale mannen, die humor hebben. Vaak de foute types "players", getinte jongens vind ik ook erg
Je bent dus iemand die bewust problemen opzoekt?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:41:14 #115
66379 tribianni
(-n + b) Dr. Drake Ramore
pi_14194549
Ik val op:
Stoere meiden met pit
Meiden die weten wat ze willen
Mieden met het hart op de juiste plek
Lang haar
YES! GESLAAGD!!!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:42:40 #116
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14194591
Indo's die niet de hele tijd om me heen hangen (dus eigen hobby's etc, hebben).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:50:35 #117
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_14194788
- Haarkleur niet boeiend
- Kleur ogen maakt ook niet zoveel uit, hoewel ik toch merk dat ik een klein zwak heb voor bruine ogen
- < 1.85m (dus niet langer dan ik )
- ze moet iets 'schattigs' hebben, weet niet goed dit te omschrijven, maar ik vind een meisje 'cute' of niet...
- ze moet initiatief tonen, dus niet dat ik altijd alles moet organiseren en regelen
- ze moet er een leuk gesprek mee kunnen hebben, dus verhalen als "ik had bijna een alcoholvergiftiging van de Breezers" zijn not-done

En ze moet natuurlijk hardstikke lief zijn

Narcist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:09:17 #118
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_14197087
Volgens de test val ik op:

Your type is the Girl Next Door

Cute, fun, and sweet, your ideal gal is just a stone's throw away she's the Girl Next Door. She's Sandra Bullock, Doris Day, and Meg Ryan all rolled up into one. Naturally pretty rather than glamorous, she's unpretentious and generous. She loves animals and children, and is great with both. You're attracted to her strong values and traditional ways. Although she demands a lot of respect, she's not particularly high-maintenance. Her ideal date is more likely to be dinner and a movie than heading out for a night on the town. She's careful yet spontaneous a little bit of the Guy's Girl, a smidge of Sorority Sister (the nice kind), and just a hint of the Hippie Chick. But she's got an appeal that's all her own, which is why you can't stay away. Her winning smile, bright eyes, and loving nature make you want to hold on tight and never let go.

Dit klopt aardig

En ben ik zelf:

You are a Casanova

Yeah, baby! You're a sweet-talking, smooth-moving, good-looking Casanova. A stud who knows exactly what to do and say in any situation. Quite the charmer, when you enter a room, everyone flocks to you. Not only are you fun to be around, but you're quick-witted, stylish, super-suave, and part of the coolest scene. Whether it's a top-notch restaurant or the hottest new club, you're there. Do you ever have to wait in line? No way. Do you look like you just stepped out of GQ magazine? Always. When you're with a girl, she feels like the center of the universe. Your slick moves and smart lines will keep the ladies coming back for more!

Terwijl ik helemaal niet zo'n gladjanus ben...

Maar ondertussen val ik dus op een vrouw de volgende eigenschappen heeft (in het meest ideale geval dan):

intelligent, mooi, verzorgd, humoristisch, sportief, gezellig, hip, lief, aardig... ga zo maar door met positieve zaken.

Het leuke is dat iedereen misschien weer iets anders onder deze eigenschappen verstaat...

&uml;The better you look, the more you see.&uml;
pi_14198293
Valt op slanke meiden (niet DUN!)
Goed verzorgt uiterlijk..
Haar dat bij het gezicht past (kan ook kort zijn..)
Lief, vlot en niet extreem (geen goths/skaters/gabberinetjes)

en vooral geestelijk stabiel..

Who gives a fuck??
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:42:37 #120
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_14202974
val op jongens..
okey ff serieus..:
ze hoeven niet superknap te zijn ofzo, maar ze moeten ook niet een supervetzak zijn ofzo, gewoon een beetje vlotte jongen..
..hij moet lief zijn, BEETJE gevoelig, en te vertrouwen natuurlijk..
verder.. jah ik weet niet, hij moet humor hebbe.. en niet arrogant zijn, tenminste.. jah ik weet niet..
telkens verschillend.. en oh jah!! bijna vergeten, vaak val ik op oudere jongens.. (en dan zien ze mij niet staan.. )
Through the eyes of Innocence..
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:43:25 #121
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_14202986
Ik val op het type "micha"
ŠDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_14203018
Lief gezicht, beetje verlegen maar absoluut niet teveel (moet wel gezellig zijn ) niet te lang Bij voorkeur 10/20 cm korter dan ik .

Tja ben er nog geen 1 tegengekomen eigenlijk

dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:59:47 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_14203289
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 15:51 schreef texelonia het volgende:
* texelonia valt op Micha
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:43 schreef texelonia het volgende:
Ik val op het type "micha"
LOL! Na ruim 2 jaar heb ik nog steeds dezelfde humor
ŠDumbo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 18:01:38 #124
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14203321
Mijn vriend...
pi_14204433
Goofball
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_14206512
Zolang ik maar met 'r kan lachen... dus dat ze door m'n sarcasme heen prikt... humor op dezelfde golflengte... belangrijk...

iemand die rookt vind ik altijd een beetje zonde... of een make-up winkel op d'r gezicht

verder kan ik er niks over zeggen, het moet gewoon klikken... per se gemeenschappelijke muzieksmaak en interesses vind ik stierenpoep, je moet elkaar nog wel wat te vertellen hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Henno op 28-10-2003 20:31]

dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:41:24 #127
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14206738
-mooie kaaklijn
-normaal postuur inclusief babyvet op de juiste plekken
-niet al te groot

-gewoon
-alternatief

-verlegen
-rustig
-spontaan
-lief
-intelligent
-onafhankelijk

-sportief

Neerkomen wel!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:58:35 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14207110
-Leuk gezicht (maar dat is dus nogal vaag...)
-Intelligent (moet wel een beetje tegenwicht kunnen bieden in een gesprek, ook al gaat het nergens over)
-Ongeveer dezelfde interesses kan wel leuk zijn...
-Uiterlijk een tamelijk normale meid, beetje casual-alternatief-sportief vind ik wel cool, beetje stevig is geen probleem (vrouwen horen wat "zachter" te zijn IMHO)
-zelfstandig
-moet niet TE aanhankelijk zijn
-humor
-stijl
-lef
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14207415
quote:
kan je testen:
Well, our matchmaking wheel has landed on the CASANOVA. This sophisticated, debonair guy is just your type!You can't resist his undeniable charm and suave demeanor.

Not.

pi_14211907
Ik kan beter beschrijven waar ik níet op val cq waar ik op afknap:
- Roken
Afknapper nummer 1. Vind het zo verschrikkelijk stinken
- Niet verzorgd erbij lopen
Hoeft niet supernetjes en strak, maar ff haren in model en wat fatsoenlijke kleren om het lijf zijn wel een must. Een beetje netjes is een pré, geen must. Mag best lekker vlot en modern, zo lang het maar een beetje stijl uitstraalt. (een mantelpakje dag in dag uit is dus ook over the top...) Verder is niet stinken cq een beetje aangenaam ruiken ook wel handig.
- Arrogantie
Die meiden die er goed uitzien en dat van zichzelf maar al te goed weten ook, en daardoor een 'ik kan lekker toch iedereen krijgen die ik hebben wil dus saut een eind op - houding' door aan nemen mogen van mij een eind gaan fietsen
- Liegen
Ik geloof er heilig in dat de waarheid het langst duurt. Een leugentje voor de bestwil mag natuurlijk wel eens, dat doe ik zelf ook wel. Maar niet hele verhalen ophangen en de ene met de andere verdoezelen. De harde waarheid, of anders helemaal niets.
- Fatsoenloos
Als ik ergens niet tegen kan is het wel dat volk (ik neem met opzet die denigrerende toon aan) die het niet op kunnen brengen om rommel gewoon in de prullenbak te flikkeren en stug blijven zitten als er een omaatje de overvolle bus binnen komt strompelen. Een beetje normen, waarden en vooral ook een gezonde dosis eigenwaarde zijn dus een must.

Verder ben ik iemand die behoefte heeft aan iemand met een beetje gevoel in het hart, en die ook haar hart durft te volgen. Een beetje geduld is in mijn bijzijn ook erg handig, gezien het feit ik nogal eigenwijs en koppig ben. Verder mag ze best gek zijn van kinderen en eventueel later als we zelf groot zijn ook kinderen willen, want dat wil ik ook

Uiterlijk deert me verder erg weinig. Zolang er maar een beetje vrouwelijke vorm aan zit, de persoon in kwestie niet modelletje walvis of modelletje gratenpakhuis is en er een lief koppie op zit met een beetje uitstraling, vind ik het allemaal prima. Groot, klein, lang of kort haar, kleur ogen, huidskleur, etc etc, het doet me allemaal bijzonder weinig...

Maar zoals iemand al eerder opmerkte: chemie is soms niet te verklaren...

Te veeleisend? zou kunnen... ben niet voor niets nogsteeds single

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_14215413
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:58 schreef Skull-splitter het volgende:
-Leuk gezicht (maar dat is dus nogal vaag...)
-Intelligent (moet wel een beetje tegenwicht kunnen bieden in een gesprek, ook al gaat het nergens over)
-Ongeveer dezelfde interesses kan wel leuk zijn...
-Uiterlijk een tamelijk normale meid, beetje casual-alternatief-sportief vind ik wel cool, beetje stevig is geen probleem (vrouwen horen wat "zachter" te zijn IMHO)
-zelfstandig
-moet niet TE aanhankelijk zijn
-humor
-stijl
-lef
Ach, dan pas ik niet in je plaatje.. helaas..
pi_14215679
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:09 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Wat een ongelovelijk zielig persoon ben jij zeg..
Gadverdamme.. Hij moet blij zijn dattie er vanaf is..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:04:25 #133
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_14221630
mijn type zou de BAD GIRL moeten zijn....

wtf daar klopt helemaal nix van!! K vind alleen dat er wel wat fun in een relatie mag zitten ja......shit is dat teveel gevraagd ofzo voor die tyfustest

Die zoute stokjes...
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:07:36 #134
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_14221732
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:21 schreef Tally het volgende:

[..]

van wat????
Die zoute stokjes...
pi_14222643
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:10 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Well, our matchmaking wheel has landed on the CASANOVA. This sophisticated, debonair guy is just your type!You can't resist his undeniable charm and suave demeanor.

Not.

Well, our matchmaking wheel has landed on the PREPPY. This clean-cut, conservative guy is just your type!You can't resist his handsome looks and strong ambition.

Ik val over het algemeen juist op nogal nonchalante types, iig niet conservatief en meestal irritant onambitieus

pi_14228576
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ōja!
Go Tally, Go Tally, Go Tally...
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 23:31:52 #137
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14290042
Uiterlijk

Blond
Blauwe Ogen
Groot 1.90+ (Impossible I know)
Slank
Lang haar

Innerlijk

Liev
Zelfe muzieksmaak (must!)
Humoristisch
Zelfstandig
Intelligent

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14290910
Uiterlijk

Niet te groot, liever wat kleiner
Lang haar (kleur doet er niet toe)
Grote ogen (kleur doet er niet toe)
Vrouwelijk figuur
Lief gezicht

Innerlijk

Sociaal
Muzikaal
Creatief
Spontaan
Open-minded

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:35:55 #139
55091 JorgL
Royale With Cheese
pi_14302753
heel veel hebben "The Girl Next Door" en wat heb ik weer :

Your type is the Glamourina

Looking for a girl you can spoil? Buy a slick new suit and go for the Glamourina she'll appreciate every chivalrous gesture and expensive trinket you shower upon her. She adores gourmet dinners and prefers to have a first-class lifestyle. Okay, so maybe she can be high-maintenance at times, but just being around her will make you feel like the world revolves around you. Witty and sophisticated, she always lights up a room. Count on her to know the hottest spots to eat, drink, and be merry and of course, you'll never have to wait in line to get in. She's knows "everyone." Her refined manner, polished appearance, and classy style keep you coming back for more. Your princess will be the envy of all your friends. With her on your arm, you'll see Prince Charming grinning back at you every time you look in the mirror.

Tuurlijk

C'mon, C'mon, C'mon, C'mon,
Hook Me Up,
Bartender Please,
Won't You?
pi_14303259
Hier is mijn lijstje met criteria voor mijn perfect lief:
1) zwart haar
2) klein
3) lief
4) bruine ogen
5) van Indische afkomst
6) Intelligent
7) Sexy
8) knuffelachtig
9) Lichaam van een godin
10) Moet "Usha" noemen.
pi_14305072
Ik val op wat kleinere mannen, dus niet hele lange slungels maar daar zitten natuurlijk ook uitzonderingen bij. Verder val ik niet op een bepaald typ. Als ze maar aardig zijn en humor hebben. Kleding maakt me niet zo veel uit, alleen die typische geneeskunde-studenten-toestanden vind ik wat minder (lekkere generalisatie maar t is alleen een aanduiding want ik weet niet hoe ik t anders moet noemen).
Muzieksmaak etc maakt me ook niet veel uit.
Maar ik ben gewoon ongeveer wanhopig nu
Tap tap tap
pi_14305185
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik val op wat kleinere mannen, dus niet hele lange slungels maar daar zitten natuurlijk ook uitzonderingen bij. Verder val ik niet op een bepaald typ. Als ze maar aardig zijn en humor hebben. Kleding maakt me niet zo veel uit, alleen die typische geneeskunde-studenten-toestanden vind ik wat minder (lekkere generalisatie maar t is alleen een aanduiding want ik weet niet hoe ik t anders moet noemen).
En dat terwijl half FOK voor je in de rij staat
pi_14305208
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:07 schreef nozem het volgende:

[..]

Alleen dat heeft ze nog niet door
pi_14305218
op weirdmicky-types minder rechts mag ookwel.. maarja je valt nou eenmaal niet in eerste instantie op politieke voorkeur maar op t innerlijk en uiterlijk
Blonde lekkere schattige mannen/jongens dus met een lekker kontje
blauwe ogen is trouwens ookwel een must
dus
pi_14305279
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:08 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Alleen dat heeft ze nog niet door

Da's jammer voor d'r. Ze is qua uiterlijk eigenlijk best wel mijn type. Klein, lang haar, mooi figuur en ze is intelligent, maar dat wil ze zelf allemaal niet weten volgens mij
pi_14305348
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:04 schreef CherryLips het volgende:
oioi mede edenaar
dus
pi_14309438
Vrouwen die intelligent, vrouwelijk, mooi, humoristisch en eigenwijs zijn.

Van alle bekende vrouwen komt Lousewies van der Laan (D66) qua persoonlijkheid nog het meeste in de buurt. Wel een beetje te oud voor mij en ook nog iets teveel kak, maar voor de rest een erg leuke vrouw.

pi_14310555
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:07 schreef nozem het volgende:

[..]

Tap tap tap
pi_14310587
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Da's jammer voor d'r. Ze is qua uiterlijk eigenlijk best wel mijn type. Klein, lang haar, mooi figuur en ze is intelligent, maar dat wil ze zelf allemaal niet weten volgens mij

hihi ik heb geen idee hoe ik met complimentjes om moet gaan, dus; dank je wel
Tap tap tap
  zondag 2 november 2003 @ 00:18:23 #150
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_14310996
Karakter: ze moet zacht / rustig / lief / trouw / eerlijk / oprecht zijn en mij voor 100% mezelf laten zijn (en me niet proberen te veranderen) en al mijn tekortkomingen accepteren en mij vrij laten.

Uiterlijk: liefst beetje normaal postuur en donker (zwart) lang haar hebben en mooie ogen. <-- uiterlijk zegt me niet zo heel erg veel, gaat me meer om uitstraling. Ik heb totaal geen probleem mee als ze iets te dik is.

Schreewerige/ sletterige/ te burgelijke/ vreemdgangerige/ bezitterige/ jaloerse/ oppervlakkige/ arrogante/ achterbakse/ kakelende/ baasspelende/ humorloze vrouwen = big NO NO.

Ik ben de ware nog niet tegekomen...

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  FOK!fotograaf zondag 2 november 2003 @ 00:38:59 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_14311479
op mijn vriendin

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 2 november 2003 @ 05:48:28 #152
52701 Ginuwine
A lover not a fighter
pi_14314352
Alles wat vrouwelijk is (behalve lelijke snollen natuurlijk)

1.gezicht
2. borsten
3. kont

pi_14317120
op mijn lief
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_14317198
Op mannen met lang haar
  zondag 2 november 2003 @ 12:40:55 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14317368
Op lekkere, simpele blondjes die op hun gevoel afgaan en niet zo moeilijk doen over vanalles. Topsex gegarandeerd!

En die niet van zichzelf vinden dat ze tot de intelligentste opperlaag der aarde horen met hun prutstudie of prut-HBO'tje . Want daar hebben een hoop dames tegenwoordig last van en daar kak ik op.

Tegenwoordig wordt het hebben van ongewenste emotionele bagage wel vaker verward met intelligentie, vooral door de dames .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14317971
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:40 schreef Lemmeb het volgende:
Op lekkere, simpele blondjes die op hun gevoel afgaan en niet zo moeilijk doen over vanalles. Topsex gegarandeerd!

En die niet van zichzelf vinden dat ze tot de intelligentste opperlaag der aarde horen met hun prutstudie of prut-HBO'tje . Want daar hebben een hoop dames tegenwoordig last van en daar kak ik op.

Tegenwoordig wordt het hebben van ongewenste emotionele bagage wel vaker verward met intelligentie, vooral door de dames .

Maar hoelang hou je het uit met iemand die verstoken is van enige geestelijke ontwikkeling?
  zondag 2 november 2003 @ 13:11:28 #157
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14318001
Ik val niet op meiden die een eigen mening hebben, ze dienen zich te schikken naar mijn wil.
Ik houd ook niet van meiden met veel geld of een baantje, want dat zou financiële onafhankelijkheid betekenen.
kernˇgeˇleerˇde (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 2 november 2003 @ 13:58:31 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14318984
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar hoelang hou je het uit met iemand die verstoken is van enige geestelijke ontwikkeling?
HAHA dat is dan weer het andere uiterste.

Maar laat ik het zo zeggen: ik heb liever een meid met een zeer hoog E.Q. en een wat lager I.Q., dan een meid met een gemiddeld E.Q., die hoog van de toren blaast over haar I.Q. (schijnt in te zijn bij de dames, zal wel iets met onzekerheid te maken hebben), wat bij nader onderzoek ook maar vrij gemiddeld blijkt te zijn .

En hoelang ik het met zo'n meidje volhoud? De praktijk wijst uit in elk geval een jaar of drie.

Overigens vind ik dames met een extreem hoge intelligentie ook wel uitermate interessant , maar die kom je maar zelden tegen. Net als mannen met een extreem hoge intelligentie overigens.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 2 november 2003 @ 14:02:06 #159
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_14319048
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:28 schreef Emel het volgende:
op mijn lief
op schatje
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_14324242
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

HAHA dat is dan weer het andere uiterste.

Maar laat ik het zo zeggen: ik heb liever een meid met een zeer hoog E.Q. en een wat lager I.Q., dan een meid met een gemiddeld E.Q., die hoog van de toren blaast over haar I.Q. (schijnt in te zijn bij de dames, zal wel iets met onzekerheid te maken hebben), wat bij nader onderzoek ook maar vrij gemiddeld blijkt te zijn .

En hoelang ik het met zo'n meidje volhoud? De praktijk wijst uit in elk geval een jaar of drie.

Overigens vind ik dames met een extreem hoge intelligentie ook wel uitermate interessant , maar die kom je maar zelden tegen. Net als mannen met een extreem hoge intelligentie overigens.

Daar kan ik het wel in vinden, ik heb dat zelf ook, mijn exen waren allen lager opgeleid dan ik, en dat ging perfect.
Ze waren allemaal wel streetsmart, en zeker niet dom, en hadden geen superioriteitsgevoel naar mij toe wat ze konden ontlenen aan een bepaalde opleiding. Dus ik prefereer over het algemeen ook de selfmade man over het verwende universiteitsmannetje met misplaatste arrogantie.
pi_14324743
Type scherpzinnig, warm en mysterieus ...
  zondag 2 november 2003 @ 18:57:28 #162
53108 Amano
Beertje Bruin
pi_14326096
Iemand met eigen mening en lef voldoen mij. Verder moet ze er gewoon leuk uitzien.
Death is the greatest thing in life, that's why we save it for last!
pi_14326487
-Gewoon normaal.

Dus niet overdreven slim of dom, niet te dik of te dun, een eigen mening maar ook zich kunnen inleven in een ander, geen minderwaardigheidscomplex of juist arrogant.
Gewoon een lief normaal meisje

zondag 2 november 2003 @ 19:19:18 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14326613
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:09 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Digging up the dirt only hurts, kwam ik ook laatst achter, en hoe verliep ons "gesprekje" daarna ook alweer?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14327412
Meestal donker haar en ogen blauw dan smelt ik helemaal
En hij moet geen watje of zo zijn. Ik hou wel van een ruigere jongen. Maar hij moet wel lief zijn. En hij moet niet TE dun zijn.
Maar het kan ook wel eens zijn dat ik gewoon verliefd word op een jongen met blond haar maar dat komt en dat zal maar zelden voorkomen. Maar uiterlijk is niet het belangerijkste hoor.
  zondag 2 november 2003 @ 23:42:34 #166
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_14334169
Wist ik maar waar ik op wat voorn type ik viel... Het verschilt zoo erg eene keer ras echte kakker dan weer zo'n surfdude.
Waar ik bij een jongen op val zijn zn uitstraling, glimlach en ogen.
Ti voglio bene!
pi_14355412
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:13 schreef Virus.NL het volgende:
-Gewoon normaal.

Dus niet overdreven slim of dom, niet te dik of te dun, een eigen mening maar ook zich kunnen inleven in een ander, geen minderwaardigheidscomplex of juist arrogant.
Gewoon een lief normaal meisje

In 1 zin samengevat> een vrolijke gezellige meid waar je mee kan lachen want humor is toch wel heel belangrijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')