quote:zonder geluid was die clip best aangenaam
Op vrijdag 19 december 2003 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ken alleen de versie van rollergirl
quote:naar delft ?? wat doen ?
Op vrijdag 19 december 2003 12:11 schreef Seborik het volgende:Bosbeetle, kom je ook een dagje?
quote:Ik ben bang dat ik in het rijtje En wie is er te bang om ons in het echt te ontmoeten? thuis hoor
Op vrijdag 19 december 2003 12:36 schreef Seborik het volgende:
De #muziek reis: 2-4 Januari 2004! (III)
quote:Let all the children boogie
Op vrijdag 19 december 2003 13:55 schreef Summoner het volgende:
"WE'LL TEAR YOUR SOUL APAAAART!"
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 13:57 schreef PogueMahone het volgende:
Let all the children boogie
quote:There's a starmaaaaaan.. waiting in the sky.
Op vrijdag 19 december 2003 13:57 schreef PogueMahone het volgende:
Let all the children boogie
Soms is het leven als slacker mooi.
quote:19 december en dan alsnog DE grap van 2003!!!!!!
Op vrijdag 19 december 2003 16:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
Mag alleen minstens een week geen bier meer drinken..
kerstborrel; dronken; vanavond verjaardag; nog meer dronken; morgen om 5 uur de wekker..............postbode en 2e helft december gaan niet samen!
Een van de weinige kerstnummers die mij ontroeren, dat je als zwerver nog kunt zingen "jezus blood never failed me yet" de getuigt van een geloof in de man uit nazareth die ik nooit zal hebben.
ohja niet alleen tom dus maar ook gavin bryars
Maar verder.. als ik "Last Christmas' vanaf nu nooit meer hoef aan te horen, dan is het nog te vaak.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 21-12-2003 14:41]
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:40 schreef Zander het volgende:
Ja, die is mooi, inderdaad. "Fairytale of New York" van Shane McGowan vind ik ook wel een mooi kerstnummer.
quote:Of dat kerstnummer van the darkness toen ik dat voor het eerst hoorde had ik al zoiets van
Op zondag 21 december 2003 14:40 schreef Zander het volgende:
Ja, die is mooi, inderdaad. "Fairytale of New York" van Shane McGowan vind ik ook wel een mooi kerstnummer.Maar verder.. als ik "Last Christmas' vanaf nu nooit meer hoef aan te horen, dan is het nog te vaak.
Sowieso vind ik the Darkness wel grappig. Ik hoop alleen dat die jaren 80-poedelrock geen trend wordt, want zo leuk is het nou ook weer niet..
quote:Ik vind electric six een veel leukere 80s poedelrock band maar dat worden dan weer geen hits
Op zondag 21 december 2003 14:51 schreef Zander het volgende:
Nou ja, ik zal 't ook niet kopen, maar tussen de kerstplaten van Jim, de Cheeky Girls en Mariah Carey door, vind ik die toch niet zo vreselijk slecht.Sowieso vind ik the Darkness wel grappig. Ik hoop alleen dat die jaren 80-poedelrock geen trend wordt, want zo leuk is het nou ook weer niet..
the cheeky girls (ik denk dat ik blij mag zijn dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb)
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 21-12-2003 14:54]
quote:dat is een risico ja (het zal ook wel gebeuren) en I believe in a thing called love kan ik ook niet meer horen, maar die nieuwe clip kan ik voorlopig nog wel even zien. Ze krijgen zulke leuke cadeaus
Op zondag 21 december 2003 14:51 schreef Zander het volgende:Sowieso vind ik the Darkness wel grappig, ik hoop alleen dat die jaren 80-poedelrock geen trend wordt, zo leuk is het nou ook weer niet..
quote:Hokjes he, ik vind Electric Six geen poedelrock, maar op Lowlands waren ze een van de beste die ik heb gezien
Op zondag 21 december 2003 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Ik vind electric six een veel leukere 80s poedelrock band maar dat worden dan weer geen hits
quote:Idd dat vond ik ook, maar electric six past wel in het hokje "over the top kiss-achtige disco 80s rock met een dosis sarcasme" toch !
Op zondag 21 december 2003 14:54 schreef PogueMahone het volgende:[..]
Hokjes he, ik vind Electric Six geen poedelrock, maar op Lowlands waren ze een van de beste die ik heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |