quote:
Op dinsdag 23 december 2003 16:10 schreef Zander het volgende:
Scribbly was ook weer lekker flauw vandaag:

Moest gelijk aan jou denken toen ik de reclame zag! ![]()
Overigens ben ik aardig voor postbodes: heb nog geen kerstkaart verstuurd! 

quote:Ik denk dat schattige meisjes niks van een mailman from hell moeten hebben. Schattige dames trouwens ook niet...
Op dinsdag 23 december 2003 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Heb jij nooit een schattig meisje achter de deur staan wat dan de deur opendoet als jij de kaarten in de brievenbus wil gooien en dan vervolgens heel erg naar de mistletoe gaat staan wijzen?!

Hallo Muziek! ![]()
En welterusten. 

quote:Als werkende mensen hebben jullie een bepaald voorrecht, namelijk lekker bankhangen en kroegtijgeren in de, jawel, ziektewet!
Op dinsdag 23 december 2003 20:22 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens fut heb om me kut voelen. Vroeg opstaan en hard werken gaat nu een beetje opbreken...

quote:Heerlijke kerstgedachte.
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef ullie het volgende:6 uur later lag ik dus
kotsend
in m'n eigen wc. En nu voel ik me kut.

quote:Wie neemt er volgende week Mistletoe mee??
Op dinsdag 23 december 2003 20:32 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik denk dat schattige meisjes niks van een mailman from hell moeten hebben. Schattige dames trouwens ook niet...

quote:Over maiden gesproken mijn broer vroeg mij laatst of zijn wasted years picture disc en zijn t-shirt misschien al zeldzaam waren... Ik heb geen verstand van maiden maar jullie wel natuurlijk dus ff wat pics en daarbij de vraag is dit nog een beetje zeldzaam
Op maandag 22 december 2003 23:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn kondigt bij deze ook op het forum officieel de aanschaf van haar eerste Iron Maiden cd aan.Edward The Great.

whehe mede door mijn broer is sherrif of huddersfield trouwens ook het enige maiden nummer wat ik ken ![]()

uit de tijd dat singles nog formaat hadden 

quote:dat singletje niet
Op woensdag 24 december 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:
Dat shirt vast wel.

Nou ja, hopelijk krijg ik snel ook weer een vrolijker familiebericht. Een ander nichtje van me kan namelijk elk moment een kind krijgen. Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar mensen.
Prettige Kerstdagen allemaal, in ieder geval.

quote:gecondoleerd jane
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Jane het volgende:
Nou, mijn Kerstdagen zijn niet echt goed begonnen. Krijg net een telefoontje dat één van mijn nichten gisteravond overleden is.Ze was wel veel ouder dan ik (ik ben in mijn vaders kant een beetje een nakomertje), maar ze was nog geen 60 en dat is toch veel te jong...
Vreselijk voor haar man en kinderen en de Kerstdagen maken het er denk ik voor hen ook niet beter op.
Het stomme is dat ik op dit moment alleen maar kan denken aan wat ze de laatste keer dat ik haar zag tegen mij en mijn ouders zei. Het was bij een begrafenis van een gezamenlijke tante en toen zeiden we tegen elkaar dat we elkaar de laatste jaren alleen nog maar bij trieste gelegenheden zagen en dat we weer eens 'normaal' moesten afspreken. Het is er nooit van gekomen. Shit!Nou ja, hopelijk krijg ik snel ook weer een vrolijker familiebericht. Een ander nichtje van me kan namelijk elk moment een kind krijgen. Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar mensen.

quote:Ja, waarschijnlijk ook wel, heb wel singles te koop zien staan van Wasted Years, maar weet niet of het dezelfde is. Dit is wel een speciale versie ofzo?
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
dat singletje niet

quote:Gecondoleerd en veel sterkte, Jane.
Nou, mijn Kerstdagen zijn niet echt goed begonnen. Krijg net een telefoontje dat één van mijn nichten gisteravond overleden is.Ze was wel veel ouder dan ik (ik ben in mijn vaders kant een beetje een nakomertje), maar ze was nog geen 60 en dat is toch veel te jong...
Vreselijk voor haar man en kinderen en de Kerstdagen maken het er denk ik voor hen ook niet beter op.
Het stomme is dat ik op dit moment alleen maar kan denken aan wat ze de laatste keer dat ik haar zag tegen mij en mijn ouders zei. Het was bij een begrafenis van een gezamenlijke tante en toen zeiden we tegen elkaar dat we elkaar de laatste jaren alleen nog maar bij trieste gelegenheden zagen en dat we weer eens 'normaal' moesten afspreken. Het is er nooit van gekomen. Shit!Nou ja, hopelijk krijg ik snel ook weer een vrolijker familiebericht. Een ander nichtje van me kan namelijk elk moment een kind krijgen. Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar mensen.

quote:Ik heb eerlijk gezegd nog nooit eerder zo'n gekleurd stuk vinyl gezien (één met een afbeelding erop dus) maarja ik ben zowiezo niet zo in de vinyl. Die onderste is gewoon een single
Op woensdag 24 december 2003 20:01 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, waarschijnlijk ook wel, heb wel singles te koop zien staan van Wasted Years, maar weet niet of het dezelfde is. Dit is wel een speciale versie ofzo?

quote:Moeten we daar perse mistletoe voor meenemen?
Op woensdag 24 december 2003 19:20 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Wie neemt er volgende week Mistletoe mee??
Krijg je van mij wel een zoen!

quote:Sterkte Jane
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Jane een heel droevig verhaal:

quote:Sterkte

Er zitten als ik goed tel 10 afbeeldingen uit platenhoezen in. Zijn er nog meer symfonerds die ze allemaal zien? 

Verder kom ik niet.. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |