abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 december 2003 @ 16:18:17 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15642514
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 16:10 schreef Zander het volgende:
Scribbly was ook weer lekker flauw vandaag:

[afbeelding]

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_15649304
Ik ben zo moe dat ik niet eens fut heb om me kut voelen. Vroeg opstaan en hard werken gaat nu een beetje opbreken...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_15649433
Heb jij nooit een schattig meisje achter de deur staan wat dan de deur opendoet als jij de kaarten in de brievenbus wil gooien en dan vervolgens heel erg naar de mistletoe gaat staan wijzen?!

Moest gelijk aan jou denken toen ik de reclame zag!
Overigens ben ik aardig voor postbodes: heb nog geen kerstkaart verstuurd!

pi_15649553
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Heb jij nooit een schattig meisje achter de deur staan wat dan de deur opendoet als jij de kaarten in de brievenbus wil gooien en dan vervolgens heel erg naar de mistletoe gaat staan wijzen?!
Ik denk dat schattige meisjes niks van een mailman from hell moeten hebben. Schattige dames trouwens ook niet...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:46:45 #230
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15653936
Hoog tijd dat ik weer eens wat van me laat horen hier.

Hallo Muziek!

En welterusten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_15658585
Hoi Jane, welkom terug.

Net speelde Saxon gewoon 3 uur! Damn, dat was gaaf!

pi_15658835
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:22 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens fut heb om me kut voelen. Vroeg opstaan en hard werken gaat nu een beetje opbreken...
Als werkende mensen hebben jullie een bepaald voorrecht, namelijk lekker bankhangen en kroegtijgeren in de, jawel, ziektewet!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 24 december 2003 @ 10:51:28 #233
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_15662470
Grrrmbl pffh ik ben net uit m'n bed gebeld. En dat terwijl ik het gisteren nodig vond even "een biertje" te gaan drinken met iemand die ik anderhalf jaar niet had gezien.
6 uur later lag ik dus kotsend in m'n eigen wc. En nu voel ik me kut.
Maar Monster Magnet maakt een hoop goed. Nou ja een beetje dan...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_15662695
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef ullie het volgende:

6 uur later lag ik dus kotsend in m'n eigen wc. En nu voel ik me kut.

Heerlijke kerstgedachte.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_15676523
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:32 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik denk dat schattige meisjes niks van een mailman from hell moeten hebben. Schattige dames trouwens ook niet...

Wie neemt er volgende week Mistletoe mee?? Krijg je van mij wel een zoen!
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 19:48:10 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15677202
quote:
Op maandag 22 december 2003 23:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn kondigt bij deze ook op het forum officieel de aanschaf van haar eerste Iron Maiden cd aan.

Edward The Great.

Over maiden gesproken mijn broer vroeg mij laatst of zijn wasted years picture disc en zijn t-shirt misschien al zeldzaam waren... Ik heb geen verstand van maiden maar jullie wel natuurlijk dus ff wat pics en daarbij de vraag is dit nog een beetje zeldzaam

whehe mede door mijn broer is sherrif of huddersfield trouwens ook het enige maiden nummer wat ik ken

uit de tijd dat singles nog formaat hadden

pi_15677394
Dat shirt vast wel.
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 19:59:20 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15677516
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:
Dat shirt vast wel.
dat singletje niet
  woensdag 24 december 2003 @ 19:59:22 #239
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15677520
Nou, mijn Kerstdagen zijn niet echt goed begonnen. Krijg net een telefoontje dat één van mijn nichten gisteravond overleden is. Ze was wel veel ouder dan ik (ik ben in mijn vaders kant een beetje een nakomertje), maar ze was nog geen 60 en dat is toch veel te jong... Vreselijk voor haar man en kinderen en de Kerstdagen maken het er denk ik voor hen ook niet beter op.
Het stomme is dat ik op dit moment alleen maar kan denken aan wat ze de laatste keer dat ik haar zag tegen mij en mijn ouders zei. Het was bij een begrafenis van een gezamenlijke tante en toen zeiden we tegen elkaar dat we elkaar de laatste jaren alleen nog maar bij trieste gelegenheden zagen en dat we weer eens 'normaal' moesten afspreken. Het is er nooit van gekomen. Shit!

Nou ja, hopelijk krijg ik snel ook weer een vrolijker familiebericht. Een ander nichtje van me kan namelijk elk moment een kind krijgen. Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar mensen.

Prettige Kerstdagen allemaal, in ieder geval.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 20:00:37 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15677553
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Jane het volgende:
Nou, mijn Kerstdagen zijn niet echt goed begonnen. Krijg net een telefoontje dat één van mijn nichten gisteravond overleden is. Ze was wel veel ouder dan ik (ik ben in mijn vaders kant een beetje een nakomertje), maar ze was nog geen 60 en dat is toch veel te jong... Vreselijk voor haar man en kinderen en de Kerstdagen maken het er denk ik voor hen ook niet beter op.
Het stomme is dat ik op dit moment alleen maar kan denken aan wat ze de laatste keer dat ik haar zag tegen mij en mijn ouders zei. Het was bij een begrafenis van een gezamenlijke tante en toen zeiden we tegen elkaar dat we elkaar de laatste jaren alleen nog maar bij trieste gelegenheden zagen en dat we weer eens 'normaal' moesten afspreken. Het is er nooit van gekomen. Shit!

Nou ja, hopelijk krijg ik snel ook weer een vrolijker familiebericht. Een ander nichtje van me kan namelijk elk moment een kind krijgen. Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar mensen.

gecondoleerd jane
pi_15677591
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat singletje niet

Ja, waarschijnlijk ook wel, heb wel singles te koop zien staan van Wasted Years, maar weet niet of het dezelfde is. Dit is wel een speciale versie ofzo?
pi_15677606
quote:

Gecondoleerd en veel sterkte, Jane.
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 20:04:11 #243
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15677687
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:01 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk ook wel, heb wel singles te koop zien staan van Wasted Years, maar weet niet of het dezelfde is. Dit is wel een speciale versie ofzo?

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit eerder zo'n gekleurd stuk vinyl gezien (één met een afbeelding erop dus) maarja ik ben zowiezo niet zo in de vinyl. Die onderste is gewoon een single
pi_15677869
Jane, gecondoleerd. En sterkte meisje.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15689439
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:20 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wie neemt er volgende week Mistletoe mee?? Krijg je van mij wel een zoen!

Moeten we daar perse mistletoe voor meenemen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_15689456
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:59 schreef Jane een heel droevig verhaal:
Sterkte Jane
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 25 december 2003 @ 11:33:23 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_15690009
quote:
Sterkte
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 25 december 2003 @ 11:34:45 #248
14505 OProg
A Life in Music
pi_15690034
Ik kwam deze @ inet tegen

Er zitten als ik goed tel 10 afbeeldingen uit platenhoezen in. Zijn er nog meer symfonerds die ze allemaal zien?

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_15690461

Verder kom ik niet..

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 25 december 2003 @ 12:23:47 #250
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_15690709
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties