De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.
Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.
Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.
Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je kunt kiezen uit meerdere mode's. Onderandere:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.
Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.
Dit zijn de auto's waar je uit kunt kiezen:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT
Vinyl kleuren
Je kunt de kleuren van de vderschillende vinyl's dus veranderen. Dit doe je door op "vinyl color" te drukken nadat je een vinyl hebt geplaatst. Het is ook mogelijk om één vinyl meerdere kleuren te geven. (zie img.) Dit gaat op dezelfde manier.
Demo's:
www.need4speed.com.au
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip
Officiële site:
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip
Eerdere delen
Need For Speed: Underground
Need For Speed: Underground [Deel 2]
Need For Speed: Underground [Deel 3]
Need For Speed Underground ( 4 )
Need For Speed: Underground [Deel 5]
Need For Speed: Underground [Deel 6]
Need For Speed: Underground [Deel 7]
Need For Speed: Underground (deel 8)
NFS:underground (deel9)
*Geen warez plz
==================================================
hier verder:
[..]
gaarne antwoord
met dank aan _GdR_
en even de history toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 13-12-2003 18:30]
quote:dat is hier meer regel dan uitzondering
Op zaterdag 13 december 2003 18:31 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb natuurlijk alle auto's
Ik heb hem ook op de X X X X XBOX
quote:die velgen
Op zaterdag 13 december 2003 18:34 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]
quote:spoiler:
Op zaterdag 13 december 2003 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
dat is hier meer regel dan uitzondering
Ik heb hem ook op de X X X X XBOX
quote:Tja, als jij het leuk vindt om rondjes te rijden in steden met onmogelijke bochten/parcours, met auto's waar je nog geen zijspiegel aan kunt veranderen en waar elke stad sowieso uitgestorven is?
Op zaterdag 13 december 2003 18:34 schreef okkie-man het volgende:[..]
spoiler:
Ik heb ook Project Gotham 2, wat Need For Speed weer ver achter zich laat
Dat is natuurlijk helemaal aan jou, maar dat lijkt mij nou echt niets
quote:Ik zou wel een andere spoiler nemen... Deze is zo groot. Te groot.. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Op zaterdag 13 december 2003 18:34 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]
quote:...en nog steeds geen LAN multiplayer patch
Op zaterdag 13 december 2003 19:00 schreef Seal_force het volgende:
Weer een nieuw topic
"play underground to win magazine covers"
Wrom win ik dan via het online spelen Magazine covers?
[/zeik modus]
verkapt terugvindt postje
quote:Is net een kinderwagen zo, een buggy
Op zaterdag 13 december 2003 18:53 schreef Visitor.Q het volgende:[..]
Ik zou wel een andere spoiler nemen... Deze is zo groot. Te groot.. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Is dat de handgreep? .
quote:Omdat je de zelfde aandrijving heb als een Fiat Panda
Op zaterdag 13 december 2003 18:03 schreef reign_in_pain het volgende:
Waarom is voorwiel aandrijving nou weer jammer,
voor dit spel maakt het toch niet zo veel uit vin ik.
En die celica ziet er gewoon kicke uit, FWD/RWD het zou me een worst wezen...![]()
De voorwielen zijn om te sturen (en om grotendeels op af te remmen) en de achterwielen zijn er voor de aandrijving.
Ga eens driften en je merkt het verschil wel tussen FWD en RWD.
* rx7_turbo_II heeft een hekel aan voorwielaandrijving
quote:Ik heb onder m'n zilver/blauwe Supra ook de groots mogelijke uitlaat eronder zitten, maar ik denk dat ik die ga vervangen door de op een na grootste, want ik ben er toch niet helemaal te spreken over
Op zondag 14 december 2003 00:24 schreef taart het volgende:
en die uitlaat
quote:Een hoge rep is voor sukkels zonder skills in een Mazda.
Op zondag 14 december 2003 11:41 schreef Grayburn het volgende:
Word tijd voor wat nieuws. Ik zit vast in het spel. Nog een keer uitspelen is ook zo saai na 5 keer, en online blijf ik ook rond de 6000 rep. steken. M'n laptimes zouden volgens de rankings een dikke sec. sneller kunnen (rij nu 41.51 op Olympic) maar zit er gewoon niet in
.
Edit:
Mijn hoogste rep is 55K geweest.Toen won ik in 1 x 44K van zo'n Mazda fag.
quote:Zeg dan niks.
Op zondag 14 december 2003 13:00 schreef Genedefect het volgende:[..]
Een hoge rep is voor sukkels zonder skills in een Mazda.
Edit:
quote:you r teh suck
Op zondag 14 december 2003 13:00 schreef Genedefect het volgende:[..]
Een hoge rep is voor sukkels zonder skills in een Mazda.
Edit:
quote:Oow snap het dan.Je bent juist goed bezig.41 nog wat is een meesterlijke tijd op OS en die rep van 6000 maakt toch niks uit.Ik rij liever tegen iemand met jou rep dan tegen zo'n gast met 500K,waarvan je niet weet of ie een trainer of infinite nos gebruikt.En als je toevallig Mazda rijdt..tsja.ik heb een hekel aan dat merk.
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef Grayburn het volgende:[..]
Zeg dan niks.
kan niet bij vinyl color komen namelijk
quote:Gewoon knallen, vanaf het begin voor op en dan op het juist moment schakelen.
Op zaterdag 13 december 2003 13:31 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Acceleratie en top-speed-balkje vol??
Perfecte timing en slip-streamen??
Ga nu alles easy doen. Testen of je dan nogsteeds alle U's krijgt enzo.
zeker zondag vandaag
quote:Ah verkeerd begrepen sorry
Op zondag 14 december 2003 14:54 schreef Genedefect het volgende:[..]
Oow snap het dan.Je bent juist goed bezig.41 nog wat is een meesterlijke tijd op OS en die rep van 6000 maakt toch niks uit.Ik rij liever tegen iemand met jou rep dan tegen zo'n gast met 500K,waarvan je niet weet of ie een trainer of infinite nos gebruikt.En als je toevallig Mazda rijdt..tsja.ik heb een hekel aan dat merk.
Je kan ook eerlijk 500k krijgen, zeker weten. Hoge rep is niet meteen cheaten. Als ik alle big shot races had gewonnen die ik door domme fouten heb weg gegeven had ik ook al 200k+ gehad nu, eerlijk. Voornamelijk met de 206, maar ook veel met de Miata.
En iedereen heeft wel een hekel aan iets, ik aan die Skyline haha.
Tijd op OS is nu 41.02, met een Miata .
quote:Welke baan is dat? En hij kan nog sneller, maar 2/6 perfect shifts. Ik gok dat jij een eind 19 begin 20-er kan halen met 6/6 perfect shifts.
Op zondag 14 december 2003 14:41 schreef energizer het volgende:
[afbeelding]m'n snelste drag tijd..
quote:Been there done that, maakt nix uit. Ook de keuzes zijn niet anders dan bij medium of hard. Het is zelfs zo dat als je de 1e 2 unique's niet pakt je ze bij de 3e allemaal in een keer kan pakken. Zelfde geldt voor Samantha trouwens.
Op zondag 14 december 2003 17:17 schreef V2i het volgende:
* V2i is weer opnieuw begonnen met Underground.Ga nu alles easy doen. Testen of je dan nogsteeds alle U's krijgt enzo.
zeker zondag vandaag
quote:Lees de OP!!
Op zondag 14 december 2003 15:02 schreef hams het volgende:
kan je de kleuren van een vinyl pas aanpassen als je t net hebt geplaatst?kan niet bij vinyl color komen namelijk
Ik vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
En widebody's zijn gaar, gebruik ik dan ook niet
quote:net of je een blikje hondenvoer op zijn kop heeft gezet om het groter te maken.
Op zondag 14 december 2003 00:24 schreef taart het volgende:
en die uitlaat
echt weer halford tuners sommigen hier
[Dit bericht is gewijzigd door lebowzer op 14-12-2003 22:57]
quote:Uhm...als je stylepoint balkje vol is krijg je nieuwe...
Op zondag 14 december 2003 20:22 schreef The.PhantoM het volgende:
ik ben ergens in de 80. Maar ik snap niet waar je nou vinyls kan krijgen. Sommige zijn minder ver als mij en hebben andere vinyls als mij. Ik ben er wel achter gekomen dat je dat kan doen door stylepoints te halen. Maar waar kan je zien welk level je moet spelen en hoeveel punten je moet halen om nieuwe vinyls te krijgen?
quote:Ik zou idd eens naar je achterbumper kijken, vin ik niet helemaal passen. Eventueel (volgens mij niet noodzakelijk) je hood veranderen...
Op zondag 14 december 2003 20:00 schreef TheGHunter het volgende:
mijn autootje dan nog maar ns laten zienIk vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
maar voor de res
quote:Nee, maar tis veel leuker om het zelf helemaal uit te spelen
Op zondag 14 december 2003 22:53 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
hoi... weten jullie waar ik een savegame die al erg ver is kan downloaden voor de pc
Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
en dan nog ff me nieuwe wagentjes
quote:Mijn bak ownt je, maarja dat doe ik jou dan ook in ut2k3
Op zondag 14 december 2003 20:00 schreef TheGHunter het volgende:
mijn autootje dan nog maar ns laten zienIk vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
quote:Volgens mij kan dat niet, alleen doormiddel van cheats. Ik kan met alle opties en de snelste bak niet veel sneller dan 20 sec. rijden.
Op maandag 15 december 2003 09:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Vragen jullie je altijd hoe die mensen een 16 sec rijden in een drag??Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
quote:En ook nog met 0 perfect shifts. Best sneu, die cheaters (jammer genoeg speel ik op een xdoos, dus kan niet online)
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef CrashOne het volgende:[..]
Volgens mij kan dat niet, alleen doormiddel van cheats. Ik kan met alle opties en de snelste bak niet veel sneller dan 20 sec. rijden.
quote:Idd... in die 2.0i 16V blokjes van een 206 zit toch amper geen potentieel in.
Op maandag 15 december 2003 14:33 schreef WamP het volgende:
ff vraagie, waarom word ik online altijd door 206jes ingehaalt, als je naar die blokjes kijkt mist de 206 toch echt een hoop, waarom rijden ze me dan toch zo voorbij als ze niet cheaten :S, heb t alleen bij 206jes
quote:Hehehe SCAR!
Op maandag 15 december 2003 15:02 schreef BierKoning het volgende:[..]
Mijn bak ownt je, maarja dat doe ik jou dan ook in ut2k3
(/me Scarface je oud clan maat
)
Kom maar ibr spelen, kom je nog wel op je woorden terug
En veranderd Nog niet helemaal goed maar is mooier
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 16-12-2003 17:14]
quote:Dat is een cheat!
Op maandag 15 december 2003 09:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Vragen jullie je altijd hoe die mensen een 16 sec rijden in een drag??Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
Unlimited Nitro ofzo. 717 km/u uhuhhhh (en een opgeblazen motor)
quote:waaaaaaaaat hoe kan dat!?!?!
Op maandag 15 december 2003 14:02 schreef Frggl het volgende:
Nieuw persoonlijk driftrecordjedaar zitten dan van deze tussen:
[afbeelding]
quote:Kom op, dat kan mooier he. Zie er een beetje goedkoop uit (maar da's mijn mening hoor...)
Op maandag 15 december 2003 19:54 schreef Seal_force het volgende:
Mijn auto
Ik zou óf die carbon motorkap vervangen door eentje met luchthappers in dezelfde kleur als de rest v/d auto, óf de auto grijs spuiten en die kap laten zitten.
Zijn er nog makkelijkere manieren om je auto te capturen dan met Print Screen?
quote:schakelen
Op dinsdag 16 december 2003 15:36 schreef marc1982 het volgende:
ik heb een rsx met alle level2 upgrades, en met draggen blaas ik bijna altijd op het eind m'n motor op...
iemand een tip?
quote:Volgens mij niet, maar even serieus, kan er een makkelijkere manier zijn dan Printscreen plakken TADAA!!!!
Op dinsdag 16 december 2003 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mijn autootje dan:Zijn er nog makkelijkere manieren om je auto te capturen dan met Print Screen?
quote:Een s2000, MX-5 Miata, Skyline of iets dergelijks...iig een met een hoge topspeed.
Op dinsdag 16 december 2003 15:54 schreef marc1982 het volgende:
mmm
zoals welke auto?
quote:Heb nog niet alles gehaald en ik weet het hij kan mooier
Op maandag 15 december 2003 21:55 schreef BrauN het volgende:[..]
Kom op, dat kan mooier he. Zie er een beetje goedkoop uit (maar da's mijn mening hoor...)
Ik zou óf die carbon motorkap vervangen door eentje met luchthappers in dezelfde kleur als de rest v/d auto, óf de auto grijs spuiten en die kap laten zitten.
Iemand een oplossing?
quote:ja wachten tot hij het opeens weer doet duurd maar 2 minuten ofzo
Op dinsdag 16 december 2003 17:12 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ben nu bij stage 101 dacht ik uit mn hoofd. En ik ben bezig met een tournament. Daarin race ik een race van 1 lap. En als hij de volgende race wilt loaden hangt nfs zich. Ik krijg alleen geluid te horen.Iemand een oplossing?
Heb het namelijk ook gehad
quote:heb je het nou over het spel of de 206jes in het echt
Op maandag 15 december 2003 16:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:[ff vraagie, waarom word ik online altijd door 206jes ingehaalt, als je naar die blokjes kijkt mist de 206 toch echt een hoop, waarom rijden ze me dan toch zo voorbij als ze niet cheaten :S, heb t alleen bij 206jes]
Idd... in die 2.0i 16V blokjes van een 206 zit toch amper geen potentieel in.
Je kan echt never nooit 600+pk uit een 206-blokje halen hoor getuned door een of andere Jan-Boeren-Lul
Maar uit een Supra-blok, een Skyline-blok en een Viper-blok lukt dat makkelijk!!
quote:cheaters sterft het van
Op dinsdag 16 december 2003 19:32 schreef WamP het volgende:[..]
heb je het nou over het spel of de 206jes in het echt
als je in het spel bij de stats van de de 206 en de skyline kijkt, mist de 206 2 blokjes acc, 2 blokjes topspeed, en 2 blokjes handling, en toch rijden ze me online voorbij :S
quote:Ik weet het niet zeker maar ik d8 ergens rond de 80-90. Het is volgensmij de laatste die je krijgt, maar waarschijnlijk zo rond de 80.
Op dinsdag 16 december 2003 16:43 schreef mr.marcus het volgende:
Vanaf welke race krijg je de skyline?![]()
Skyline
![]()
quote:Bedoel je misschien Burnout2/Midnightclub 2
Op dinsdag 16 december 2003 19:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat andere spel heet wat op need for speed undergroudn lijkt? Het is al eerder genoemt in dit topic, maar het spel zit vol met veel bugs.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:07 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Bedoel je misschien Burnout2/Midnightclub 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope..
Je kan in een stad rijden en in die stad zelf kan je mensen uitdagen door te toeren enzo
quote:Pak een Supra... en ga wat oefenen met driften. Met de supra kun je super driften
Op dinsdag 16 december 2003 19:25 schreef crash_bandicoot het volgende:
even dit,worden jullie erook niet helemaal beroerd van,dat bij een online race als je tegenstander ziet,dat hij gaat verliezen,dat ze dan disconnecten,
en er moet een betere beveiliging komen tegen cheaters,
en dan hoor ik nog graag een tip over driften want ik kom niet voorbij level 89 sta steeds 30.000 punten achter de winnaar,
quote:Heb nog wel langer als 2 minuten zitte wachten
Op dinsdag 16 december 2003 17:16 schreef Seal_force het volgende:[..]
ja wachten tot hij het opeens weer doet duurd maar 2 minuten ofzo
(als je wel beeld ziet)
Heb het namelijk ook gehad
quote:Ik zou toch zweren dat dat midnightclub 2 zou moeten zijn, speelt het zich af in 3 steden?
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Nope..
Je kan in een stad rijden en in die stad zelf kan je mensen uitdagen door te toeren enzo
quote:
Instructions:
1) Start server. [should be only one on one LAN]
2) Start client on every pc which want's to partipicate in LAN game.3) Client should show up server's ip address
*BUG* Client sometimes doesn't get server ip. Restart client until it get's server's ip.
Server must have been started of course
4) Press 'Use LAN Server'. Button should light up.
5) DO NOT CLOSE CLIENT SOFTWARE WHILE USING LAN SERVER
6) Start the game.
7) Go to Play online.
Create new account. [use the same name as on EA to easier switch between LAN and real EA's server]
This has to be done only once on each client.
*BUG* Server crashes if client tries to use name not registered in LAN server
this bug wasn't before so i need some time to check what have i done wrong
9) Create new subaccount and play.
There is predefined room in ranked games, but don't forget that ranks still is not counted
Head-on-head games should be fine.
Possibly 4 players games should work.
Definetly still don't work 3 players games.
quote:project gotham racing 2
Op dinsdag 16 december 2003 21:23 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Ik zou toch zweren dat dat midnightclub 2 zou moeten zijn, speelt het zich af in 3 steden?
Zo niet, iets meer info, ken je auto customisen (visual/preformance), ken je online spelen...zulk soort stuff....![]()
quote:er zijn er inmiddel 2 van
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Nope..
Street Legal, en Street Legal : Redline
quote:ik weet niet weet over welk spel wij het hebben, maar ik moet toch echt wel goed remmen voor een bocht. En je rijdt helemaal niet door als je botst zonder snelheidsverlies.
Op dinsdag 16 december 2003 22:05 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb het spel 2 minuten gespeeld en de manier waarop die auto's racen
Je hoeft niet eens te remmen. Veeeeeel te arcade achtig. NFS porche unleased was wel stoer vond ik maar dit...
Zelfs een kleuter van 2 jaar kan de auto's in dit spel racend houden. Botsen maakt geen ene fuck uit want je rijd gewoon door zonder snelheidsverlies.
Zo te lezen ken jij het spel niet eens, hoe kun je dan ooit in je hoofd halen om er even een revieuw over te maken... Je komt niet echt geloofwaardig over.
quote:Easy = dan ook voor mietjes.
Op dinsdag 16 december 2003 22:05 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb het spel 2 minuten gespeeld en de manier waarop die auto's racen
Je hoeft niet eens te remmen. Veeeeeel te arcade achtig. NFS porche unleased was wel stoer vond ik maar dit...
Zelfs een kleuter van 2 jaar kan de auto's in dit spel racend houden. Botsen maakt geen ene fuck uit want je rijd gewoon door zonder snelheidsverlies.
Stability control uit, en alle levels op hard.
Succes.
Alles op hard (nu op 112/111) behalve een timetrial en een knockout die ik na een dag nog niet gedaan kreeg.
En remmen is zeker de bedoeling, op een gegeven moment krijg je allemaal haakse bochten zonder vluchtstrook zeg maar, dus je kan niet doorschieten en remmen is dan noodzakelijk kom je er net in zn 3 doorheen
Is het mogelijk om dat irritante filmpje
dat je ziet als je door de lucht vliegt/springt,
weg te laten? Ik word er doodziek van!
quote:ja dat kan in options/camera... dan staat er zo'n dingetje met jump cam en dan een schuifbalkje, als je die helemaal links zet dan staattie uit.
Op dinsdag 16 december 2003 23:30 schreef SuperPolm het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al gesteld,
sorry dan (zoekmachine doet het niet).Is het mogelijk om dat irritante filmpje
dat je ziet als je door de lucht vliegt/springt,
weg te laten? Ik word er doodziek van!
*trots is*
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:51 schreef energizer het volgende:[..]
ja dat kan in options/camera... dan staat er zo'n dingetje met jump cam en dan een schuifbalkje, als je die helemaal links zet dan staattie uit.
quote:auw mijn ogen
Op dinsdag 16 december 2003 23:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Woohoo, zie mijn bakkie eens glimmen*trots is*
quote:jij bedoelt Street Legal Racing Redline
Nope..
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
er zijn er inmiddel 2 van
Street Legal, en Street Legal : Redline
Juist!!! Die bedoelde ik tnx
peogot 206 owned.
weet het niet meer iemand tips?
quote:Met PrintScreen kun je maar één plaatje per keer plakken. Als ik meerdere plaatjes van mijn auto wil maken voor een rondom overzicht moet ik steeds afsluiten en dat kost kostbare NFS tijd
Op dinsdag 16 december 2003 15:55 schreef reign_in_pain het volgende:
Volgens mij niet, maar even serieus, kan er een makkelijkere manier zijn dan Printscreen plakken TADAA!!!!Voor de rest een strakke auto hoor
.
Zijn er geen progjes voor?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:00 schreef Apehaar het volgende:
Wanneer kun je de bumpers een andere kleur geven? Ik ben nu
bij race 70.
quote:zo'n score is mij ook gelukt
Op maandag 15 december 2003 14:02 schreef Frggl het volgende:
Nieuw persoonlijk driftrecordjedaar zitten dan van deze tussen:
[afbeelding]
quote:Je ken toch ook ff 'ALT+TAB'-en dan paint open hebben staan?
Op woensdag 17 december 2003 11:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Met PrintScreen kun je maar één plaatje per keer plakken. Als ik meerdere plaatjes van mijn auto wil maken voor een rondom overzicht moet ik steeds afsluiten en dat kost kostbare NFS tijd
Zijn er geen progjes voor?
quote:Bedankt! Ik zal er eens naar zoeken.
Op woensdag 17 december 2003 12:42 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat je bodyvinyls bedoeld Apehaar. Daar moet je er al wat van hebben. Moet je in 'vinyls' body vinyls opzoeken. Je kan ze het best als laatste (hokje 4) doen, omdat dan de andere vinyls eroverheen komen. Dat is een stuk mooier.
quote:www.fraps.com
Op woensdag 17 december 2003 15:07 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Je ken toch ook ff 'ALT+TAB'-en dan paint open hebben staan?
Dan ken je meerdere picaas maken voor rondom zicht, zoals ik al zei zijn er volgens mij (nog) geen progjes voor..
quote:
In-game Screenshot Software - Capture a full high-quality screenshot from any game at a press of a key. No need to hit "Print Screen"... alt-tab... paste into Paint and make up a unique file name for your screenshots.
quote:Moet je de resolutie lager zetten. Ik had ditzelfde probleem....
Op woensdag 17 december 2003 10:43 schreef tolgashakur het volgende:
hoi,
ik heb NFS underground geinstalleerd en elke keer als ik een quick race doe en hij begint het te laden, klapt hij eruit en sta ik weer te koekeloeren naar mijn bureaublad.
grafische kaart geupdate, chipset geupdate, scherm resolutie geprobeerd aan te passen, Update van nfs geinstalleerd.weet het niet meer iemand tips?
En dan ff mijn autootje zoals hij een tijdje terug was:
Ik heb al in die dir gezocht op een file met iets van mijn savenaam maar niets kunnen vinden.
Iemand een idee.....
quote:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Op woensdag 17 december 2003 16:26 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan ik mijn save game vinden?
Ik wil mijn systeem formateren, en moet ook de partitie verwijderen waar ik mijn EA dir staat.
Ik heb geen zin om 80 races overnieuw te doenIk heb al in die dir gezocht op een file met iets van mijn savenaam maar niets kunnen vinden.
Iemand een idee.....
Is wel een verborgen map..
quote:Dat Fraps werkt perfect!
Op woensdag 17 december 2003 15:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
www.fraps.com
Mijn nieuwste wagen:
quote:Dat is toch die mazda>? Zo ja hoe kan jij die vookant verven en die lichten doen heb ook 4 sterren maar denk niet alles gehaald en die 2 uitlaten aan elke kant?
Op woensdag 17 december 2003 17:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat Fraps werkt perfect!
Mijn nieuwste wagen:
[afbeelding]
quote:Het is niet de Mazda maar de S2000. Dubbele uitlaat zit daar standaard op. Die lichten heb ik al een hele poos geleden unlocked. Bij race 50 ofzo... ben nu bij 70 dacht ik.
Op woensdag 17 december 2003 17:19 schreef Seal_force het volgende:
Dat is toch die mazda>? Zo ja hoe kan jij die vookant verven en die lichten doen heb ook 4 sterren maar denk niet alles gehaald en die 2 uitlaten aan elke kant?
Gewoon een paar keer wat extra drift-races doen. Vind er niet zo veel aan maar je loopt wel lekker binnen met de style-points.
quote:Jaaa ben dr doorheen in 1 keer nog wel die supra is inderdaad een geweldige auto voor het driften
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:[..]
Pak een Supra... en ga wat oefenen met driften. Met de supra kun je super driften
Hier even onze wagens van die avond.
Die van mij
Van mijn kameraad
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister met een kameraad het spel gespeeld. Zo VEETT!!! Ik heb helaas een te langzaam bakje (qua pc dan). maar was echt super!!
Hier even onze wagens van die avond.
Die van mij
[afbeelding]Van mijn kameraad
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Paint lvl.3
Op woensdag 17 december 2003 21:27 schreef pfaf het volgende:Hoe krijg je die paint zo mooi?? Of ligt dat aan je grafische instellingen?
quote:paint lvl 3 heb ik wel maar geen Flip-Flop lak, maar dat zal nog wel komen neem ik aan
Op woensdag 17 december 2003 21:39 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Paint lvl.3
"Flip-Flop"-lak
quote:Weet je zeker dat je die nog niet hebt? Bij paint level 2 krijg je metallic lak erbij, en bij level 3 een soort fluoriserende lak. Moet je even op die pijltjes klikken die bij de laksoort staan.
Op woensdag 17 december 2003 21:43 schreef pfaf het volgende:[..]
paint lvl 3 heb ik wel maar geen Flip-Flop lak, maar dat zal nog wel komen neem ik aan
vind zoizo dat een aantal functies erg moeilijk te vinden zijn, zo kwam ik er ook na 3 weken achter dat ik een emergency brake had
quote:Volgens mij ergens bij Quick Race.
Op donderdag 18 december 2003 01:11 schreef miereneuker het volgende:
bij een van die schermpjes die je ziet tijdens het laden staat dat er instructie filmpjes zijn voor driften.... waar vind ik die, want mijn scores daar gaan nergens over![]()
quote:Ow, ik wist niet eens dat er lak bestond
Op woensdag 17 december 2003 22:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Weet je zeker dat je die nog niet hebt? Bij paint level 2 krijg je metallic lak erbij, en bij level 3 een soort fluoriserende lak. Moet je even op die pijltjes klikken die bij de laksoort staan.
quote:download : http://www.edgefiles.com/files/11053.html
LAN-optie NFS: Underground eindelijk beschikbaarGamers die de laatste Need for Speed - Need for Speed: Underground - via het lokale netwerk wilden spelen, kwamen bedrogen uit. De optie om via LAN te gamen was simpelweg niet beschikbaar en men moest het op een omslachtige manier via internet tegen elkaar opnemen. Gelukkig komt hier verandering in met een door fans gecreëerde utility.
quote:Weet niet. Wat ik wel weet is dat hij alles al uitgespeeld had. En dat je dus ook keus hebt uit die ge-oliede lak
Op woensdag 17 december 2003 21:27 schreef pfaf het volgende:
Hoe krijg je die paint zo mooi?? Of ligt dat aan je grafische instellingen?
[Editor]
en editen binnekort ook..
meer info: XtremeImport
[LAN]
Het is nu ook mogelijk NFSU via LAN te spelen. Het programma is hier te downloaden.
[Taal]
Voor mensen die nfsu liever in een andere taal hebben (nederlands bijv.) kunnen dat met dit tooltje doen .
[Dit bericht is gewijzigd door -Xaer0- op 18-12-2003 15:29]
quote:als ik die taal verander gebeurt er bar weinig
Op donderdag 18 december 2003 13:48 schreef -Xaer0- het volgende:
[Music Importer]
het is nu ook mogelijk eigen muziek in nfsu te planten
[afbeelding]
music importer is hier te downloaden.[Editor]
en editen binnekort ook..
[afbeelding]meer info: XtremeImport
[LAN]
Het is nu ook mogelijk NFSU via LAN te spelen. Het programma is hier te downloaden.
[afbeelding][Taal]
Voor mensen die nfsu liever in een andere taal hebben (nederlands bijv.) kunnen dat met dit tooltje doen.
quote:Heb je het programma wel IN de directory van nfsu gezet?
Op donderdag 18 december 2003 19:00 schreef flippie_flink het volgende:[..]
als ik die taal verander gebeurt er bar weinig
quote:dit tooltje in je nfsu dir gooien en dan openen
Op donderdag 18 december 2003 19:45 schreef Seal_force het volgende:
Kan je nfs eigenlijk in het Nederlands krijgen voor de pc? Heb nu EngelsMaar dat is ook wel leuk maar voor de ps2 heb je Nederlands.
quote:Bedankt
Op donderdag 18 december 2003 19:49 schreef -Xaer0- het volgende:[..]
dit tooltje in je nfsu dir gooien en dan openen
quote:dat staat er best duidelijk, bij ranked game staat een room, en als je het mij vraagt heeft die als naam de IP van de server...
Op vrijdag 19 december 2003 00:28 schreef ElCondor het volgende:
De "manual" die bij de server/client zit, is wel erg beknopt. Heeft iemand um getest, en kan iemand, in Engels of Ned een wat uitgebreidere uitleg geven? Alvast erg bedankt. Ik vraag dit omdat het me nog niet duidelijk is, hoe je, in-game, kiest voor lan-play.
quote:Ik heb m gewoon in de winkel gekocht en hij staat automatisch op nederlands
Op donderdag 18 december 2003 19:45 schreef Seal_force het volgende:
Kan je nfs eigenlijk in het Nederlands krijgen voor de pc? Heb nu EngelsMaar dat is ook wel leuk maar voor de ps2 heb je Nederlands.
En ik reed tot race 50 in de Dodge Neon. Daarna in de Celica en nu in de Skyline. Maar die Skyline daat nogal drifen in het begin als je wegsprint
quote:Impreza krijg je al heel snel...race of 30/40
Op vrijdag 19 december 2003 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
ik heb hem ook nu ( illegaal wel is waar maar dat doet er niet toe )
en het is een fantastisch spel![]()
alleen die tournaments zijn wel erg klote...
en ik rij met de neonbij welke race krijg je een impreza.skyline of evo ?
Het zijn maar schattingen hoor...
Nog ff mijn ride:
[Dit bericht is gewijzigd door Bat op 19-12-2003 16:56]
quote:pff die ree ik in 32.79 of zo zonder enige opvoering
Op vrijdag 19 december 2003 17:36 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Mijn snelste dragrace tijd tot nu toe op de 14th drag track:
[afbeelding]
quote:kan niet in underground mode, maar alleen daarbuiten
Op vrijdag 19 december 2003 16:48 schreef Bat het volgende:
De search werkt momenteel ff niet, dus daarom maar zo: hoe kan ik die catch-up mode uitzetten?
Zie hem namelijk nergens staan in eht options menu?
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 19-12-2003 19:13]
quote:Nude Tribal?
Op vrijdag 19 december 2003 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
zo ik heb nude Tribal V6 of zo ? die van hyundai in ieder geval
de Hyundai Tiburon V6.
quote:hehe woops
Op vrijdag 19 december 2003 19:07 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Nude Tribal?
.
de Hyundai Tiburon V6.
Snelste dragtijd op 14th zonder Screenshot helaas: 21:23 sec
quote:Viegtuigen hebben geen spoilers
Op vrijdag 19 december 2003 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
vliegtuig spoiler achter op
Maar weet iemand wanneer je je wielkasten kunt uitbouwen?
quote:Hoe doe ej die banden zo breed?
Op vrijdag 19 december 2003 19:16 schreef Archie het volgende:
Mijn Skyline!!![]()
![]()
quote:voetbaldoel dan
Op vrijdag 19 december 2003 19:19 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Viegtuigen hebben geen spoilers
Ik nl. niet:(
quote:Hoe verneuk ik een mooie auto les 1.
Op vrijdag 19 december 2003 19:16 schreef Archie het volgende:
Mijn Skyline!!![]()
![]()
Geen foutmelding, helemaal niks
Zou het door die Catalyst 3.10 komen
Hoe kan het eigelijk dat sommige van jullie de balkjes van de acceleratie, top-speed en handling helemaal vol hebben?
Ik heb een stage 3 RX-7 en die heb ik ingeruilt tegen een (stage 3) Skyline.
De Skyline heeft 1 blokje acceleratie meer en 2 blokjes handling meer, maar ik rij er langzamere drag-tijden mee.
Hoe kan dat en hoe kan het dat ik de balkjes niet vol heb?
Ik ben nu bij race 92.
Krijg ik soms nog unique performance parts??
Mijn maxxed-out Mazda RX-7 Twin-Turbo
Sneller als een maxxed-out Skyline
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 10:51 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[afbeelding]
Nieuw Drag record op de 14th drag track in een maxxed-out RX-7Hoe kan het eigelijk dat sommige van jullie de balkjes van de acceleratie, top-speed en handling helemaal vol hebben?
De Skyline heeft 1 blokje acceleratie meer en 2 blokjes handling meer, maar ik rij er langzamere drag-tijden mee.
Hoe kan dat en hoe kan het dat ik de balkjes niet vol heb?Ik ben nu bij race 92.
hehehe:9
quote:Nice!!
Op zaterdag 20 december 2003 12:10 schreef energizer het volgende:
[afbeelding]hehehe:9
quote:Lange vraag, kort antwoord...Ja...
Op zaterdag 20 december 2003 10:51 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[afbeelding]
Nieuw Drag record op de 14th drag track in een maxxed-out RX-7Hoe kan het eigelijk dat sommige van jullie de balkjes van de acceleratie, top-speed en handling helemaal vol hebben?
Hoe kan dat en hoe kan het dat ik de balkjes niet vol heb?Ik ben nu bij race 92.
quote:Krijg je bij een van de laatste races....de keuze uit 2 unique bodykits...
Op vrijdag 19 december 2003 19:19 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Viegtuigen hebben geen spoilers
BTW....ik heb m uitgespeelt
Ode aan mij...alles op HARD en zonder al te veel moeite, eerlijk gezegd vind ik dit hele spel nogal al simpel uit te spelen. Nog meer mensen die van mening zijn dat het moeilijker moet????
quote:ja
Op zaterdag 20 december 2003 12:25 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Nice!!
Heb je na race 91 nog meer (unique) performance upgrades gekregen??
quote:nee
Is die tijd van jou met slip-streamen??
zometeen voor de 20e keer proberen..
quote:Jij gaat het nog zwaar krijgen...als je race 25 niet doorkomt!!
Op zaterdag 20 december 2003 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
kut race 25 heb hem nu al 10 x geprobeerd de hele tijd in de laatste ronde knal ik tegen een auto of vlieg ik de bocht uit !
Succes iig!
quote:lal
Op zaterdag 20 december 2003 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
kut race 25 heb hem nu al 10 x geprobeerd de hele tijd in de laatste ronde knal ik tegen een auto of vlieg ik de bocht uit !
quote:nou ja zwaar
Op zaterdag 20 december 2003 14:55 schreef DaFan het volgende:[..]
Jij gaat het nog zwaar krijgen...als je race 25 niet doorkomt!!
Succes iig!
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:42 schreef Cheiron het volgende:
KUT race 95.. sletterige kut-ai...
De hele tijd 5 van de 6 laps voorop, en dan in 1 van de laatste bochten gooit de computer opeens een busje in mn pad.. grr!!!zometeen voor de 20e keer proberen..
Komt me heel erg bekend voor
Gewoon blijven proberen, eens zal het je lukken om het evil busje te passeren
quote:103 is dat. Mij lukt het me nog niet.
Op zaterdag 20 december 2003 14:59 schreef -MaggoT- het volgende:
ik haal die race met 7 laps maar niet. (94 ofzo?)
Ik rijd 6 rondjes perfect, allemaal opdezelfde manier. Moet goed komen denk je dan....en dan, ineens, is het alsof mn handling naar beneden dondert. De 1 na laatste bocht, knal ik ineens tegen de zijkant, ik word door een wagen ingehaalt en ben weer 2e op een halve seconde
en GotenSSJ, ik bedoelde dat, als je al in race 25 moeite hebt, dat je nog wel even bezig bent om bij 111 te komen.
Ik heb m zelf al een keer uitgespeeld, maar nu zit ik een beetje vast.
Het enige wat ik doe is af en toe driften. Drift track #5, 10 rondjes, en rijden maar. Vorige keer nieuw record neergezet: 156000 in 1 keer, en een totaal van 650000 punten!!
(Stylepoints: 450000 (Rep x4))
quote:103 is dat zoals anderen al zeiden, de beste manier is skyline pakken. Daarmee ff flink oefenen, hij heeft soms last van uitbrekende achterkant (hangt van je upgrade keuzes af). En dan gewoon die race proberen en proberen....en vanaf het begin proberen eerste te blijven rijden en als ze willen inhalen jezelf breed maken....
Op zaterdag 20 december 2003 14:59 schreef -MaggoT- het volgende:
ik haal die race met 7 laps maar niet. (94 ofzo?)
-gehaald- na hel wat gevloek
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 20-12-2003 17:17]
103 vond ik eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, ik speelde em op medium en met gewoon alles op lvl3
quote:heb ook een skyline, alleen heb ik de verkeerde unique upgrade genomen volgens paar mensen (suspension). Kan het hier aan liggen of moet ik gewoon beter me best doen ?
Op zaterdag 20 december 2003 15:29 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
103 is dat zoals anderen al zeiden, de beste manier is skyline pakken. Daarmee ff flink oefenen, hij heeft soms last van uitbrekende achterkant (hangt van je upgrade keuzes af). En dan gewoon die race proberen en proberen....en vanaf het begin proberen eerste te blijven rijden en als ze willen inhalen jezelf breed maken....
Zo moet ie te winnen zijn, want al meerdere mensen die ik ken hebben m zo uitgehaald!!!
SUCCES!!!!
quote:Nie zeuren maar racen? 6 rondes perfect rijden, lig je 3 sec voor ofzo, laatste ronde/laatste bocht rem gebruiken, eitje
Op zaterdag 20 december 2003 18:19 schreef -MaggoT- het volgende:[..]
heb ook een skyline, alleen heb ik de verkeerde unique upgrade genomen volgens paar mensen (suspension). Kan het hier aan liggen of moet ik gewoon beter me best doen ?
Vreemd genoeg heb ik race 103 in 1 keer gehaald, terwijl ik iedereen er met angs en beven over hoorde praten. 6 rondjes voorop gelegen. Wel irritant dat de ai de laatste 2 rondjes bijna perfect rijdt..
quote:Vin je het gek, welk mietje gaat m dan ook op medium spelen... Je speelt op HARD of niet...
Op zaterdag 20 december 2003 17:44 schreef Inquistor87 het volgende:
Wiiii uitgespeeld....103 vond ik eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, ik speelde em op medium en met gewoon alles op lvl3
quote:Iets minder mag ook wel. Jij vind jezelf nu natuurlijk een ontzettende held dat je het op HARD kan?
Op zondag 21 december 2003 12:32 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Vin je het gek, welk mietje gaat m dan ook op medium spelen... Je speelt op HARD of niet...
Sorry, maar absoluut GEEN respect voor jou, en dan nog opscheppen dat je m uitgehaald heb....![]()
![]()
![]()
Ik speel ook op medium. Sterker nog, ik heb m de eerste keer gewoon op easy uitgespeeld....komt me zometeen natuurlijk 1 brok geen respect op me af....nou, ik zit te beven in mn stoel.
quote:Nee kijk van mij mag je spelen op welk niveau je wilt, alleen dan moet je niet lopen opscheppen dat je het niet moeilijk vind/je m zo uitgespeelt hebt. Voor de rest speelt een ieder op zijn eigen niveau... En als jij m 3 keer uit wil spelen ook prima...
Op zondag 21 december 2003 12:40 schreef DaFan het volgende:[..]
Iets minder mag ook wel. Jij vind jezelf nu natuurlijk een ontzettende held dat je het op HARD kan?
Ik speel ook op medium. Sterker nog, ik heb m de eerste keer gewoon op easy uitgespeeld....komt me zometeen natuurlijk 1 brok geen respect op me af....nou, ik zit te beven in mn stoel.
quote:Zie hierboven...
Op zondag 21 december 2003 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
speelt ook op easy
zo alle lvl 1 upgrades zijn gehaald
en ja ik ben pas dit weekend begonnen met het spelen van NFS
quote:documents and settings - all users - application data - nfs
Op zondag 21 december 2003 16:02 schreef Seal_force het volgende:
Waar staab de save games van NFS ? Heb nu netwerk en wil 2 gelijken autos hebben dan kunnen we eerlijk gaan racen
is wel hidden.
quote:Hmm hij staat dr niet, ookal staan de hidden files niet aan
Op zondag 21 december 2003 17:25 schreef -MaggoT- het volgende:[..]
documents and settings - all users - application data - nfs
is wel hidden.
quote:heb je wel windows 2000/XP ?
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Hmm hij staat dr niet, ookal staan de hidden files niet aan
quote:De boel moet natuurlijk wel directx compatible zijn, en de laatste drivers hebben.
Op zondag 21 december 2003 19:12 schreef Savatage het volgende:
Bij mij wil ie niet fatsoenlijk werken...
Ik heb dit probleem WEL op m'n nieuwe desktop pc, maar niet op mijn oudere Laptop...
N4S U ziet er behoorlijk vreemd uit...
Kan dit er maybe aan liggen dat k geen kaart als n g-force in mn desktop heb? Slechts mn on-board videokaart.
quote:Ben je ook wel eens buiten je computerhok te vinden?
Vin je het gek, welk mietje gaat m dan ook op medium spelen... Je speelt op HARD of niet...
Sorry, maar absoluut GEEN respect voor jou, en dan nog opscheppen dat je m uitgehaald heb....![]()
![]()
![]()
En trouwens, wat is de hele set-up van het online racen toch ENORM bagger..
quote:hmmm ben er nog steeds niet voorbij :p
Op zondag 21 december 2003 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Woohoo, uitgespeeld!En trouwens, wat is de hele set-up van het online racen toch ENORM bagger..
quote:Ik schep niet op of wel? Ik zeg alleen dat ik 103 niet zo moeilijk vond, race 90-100 waren een stuk moeilijker. Maar je hoeft geen respect voor me te hebben, meneer 1337
Op zondag 21 december 2003 14:16 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Nee kijk van mij mag je spelen op welk niveau je wilt, alleen dan moet je niet lopen opscheppen dat je het niet moeilijk vind/je m zo uitgespeelt hebt. Voor de rest speelt een ieder op zijn eigen niveau... En als jij m 3 keer uit wil spelen ook prima...
[..]Zie hierboven...
quote:My thoughts exactly.
Op zondag 21 december 2003 21:40 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
-snip-
Maar je hoeft geen respect voor me te hebben, meneer 1337
Lijkt me wel koel
quote:Lijkt mij ook wel relaxed, kan ik mooi een beetje inspiratie van opdoen. Alleen jammer dat ik op ps2 speel, werkt printscreen niet zo goed
Op maandag 22 december 2003 09:26 schreef Elegy het volgende:
Zeg, is het misschien een leuk idee om een apart topic te maken om "Verkiezing van NFS-U tunen" te doen?Lijkt me wel koel
quote:does normaal man
![]()
![]()
quote:Digikem? Vivo?
Op maandag 22 december 2003 12:36 schreef mr.marcus het volgende:[..]
Lijkt mij ook wel relaxed, kan ik mooi een beetje inspiratie van opdoen. Alleen jammer dat ik op ps2 speel, werkt printscreen niet zo goed
quote:
![]()
![]()
ooit eens gehoord van normaal reageren
niet iedereen begint meteen op het moeilijkste nieveau hoor, er zijn ook mensen die het spel op ene lager niveau beginen en dan steeds hoger gaan spelen
quote:Om eerlijk te zijn, ik zit niet zo vaak achter mijn pc. Maar als ik er achter zit speel ik wel vaak NFS...
Op zondag 21 december 2003 21:04 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Ben je ook wel eens buiten je computerhok te vinden?
quote:Maar hij helpt ook niet, eerst vraag iemand hulp bij race 103, en dan zeg je dat ie niet moeilijk is. Nee dat helpt. Het maakt mij niet uit dat je nu en hekel aan mij hebt en ik heb ook met niemand problemen....Iedereen zijn eigen lol en ik ben allang blij dat iedereen het spel zo leuk vind en dat we het er hier over kunnen hebben...misschien deed ik een beetje overdreven. Exuses daarvoor, ik laat me soms een beetje gaan....
Op maandag 22 december 2003 09:05 schreef ElCondor het volgende:[..]
My thoughts exactly.
Van meneer Reign mag je spelen op elk niveau je wilt, maar je mag er niet trots op zijn? En als het net iets lager is dan hard, dan ben je volgens zijne hoogheid een mietje? Wat is dat voor een prutser?
Kijk, er zijn gewoon mensen die op een lager niveau spelen omdat ze willen genieten van een spel en niet altijd overal de beste in willen zijn. Maakt ze dat dan gelijk minder dan iemand die op het hoogste niveau speelt? En geeft dat de personen die op een hoger level spelen het recht om deze mensen respectloos te behandelen. Kijk er is een verschil tussen opscheppen en ergens trots op zijn. In mijn ogen is Inquisitor nergens over aan het opscheppen.
Meneer Reign, ik hoop dat je je fijn voelt op eenzame hoogte, maar mijn respect verdien je niet.
quote:Nee, maar je helpt ook niet. En als je dat wil zeggen...zeg dat dan. Sorry dat ik me even liet gaan...
Op zondag 21 december 2003 21:40 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik schep niet op of wel? Ik zeg alleen dat ik 103 niet zo moeilijk vond, race 90-100 waren een stuk moeilijker. Maar je hoeft geen respect voor me te hebben, meneer 1337
PS...waar slaat meneer 1337 op als ik vragen mag.
quote:Heb je al een Skyline?....Denk het niet, maar zo ja die nemen...rijd geweldig. Anders Celica, die blaast ook wel en is vanwege FWD lekker rond bochten te gooien....SUC6!!!!
Op zondag 21 december 2003 21:06 schreef H3man het volgende:
ik kom verdorie niet door race 86 van de 111 op de pc....... iemand nog tip voor een lekkere bak om te racen waarmee ie wel te winnen is ??
quote:Die Skyline rijdt lekker, maar bij het starten gaat ie alle kanten op
Op maandag 22 december 2003 13:48 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Heb je al een Skyline?....Denk het niet, maar zo ja die nemen...rijd geweldig. Anders Celica, die blaast ook wel en is vanwege FWD lekker rond bochten te gooien....SUC6!!!!
quote:Dit topic is niet alleen om te helpen of wel?
Op maandag 22 december 2003 13:45 schreef reign_in_pain het volgende:
Nee, maar je helpt ook niet. En als je dat wil zeggen...zeg dat dan. Sorry dat ik me even liet gaan...
quote:Alleen gas geven niet sturen, daarna wordt ie stabiel.
Op maandag 22 december 2003 13:51 schreef Elegy het volgende:[..]
Die Skyline rijdt lekker, maar bij het starten gaat ie alle kanten op
Mijn skyline. Met deze moet ik maar proberen om race 103 te halen. Hoeren-race
quote:Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
Op maandag 22 december 2003 14:29 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]Mijn skyline. Met deze moet ik maar proberen om race 103 te halen. Hoeren-race
quote:Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
Op maandag 22 december 2003 14:50 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
Ps. 103 gaat om proberen proberen proberen, het duurt even maar op een gegeven moment ken je m perfect rijden en dan blaas je ze helemaal poep met een skyline....(sorry beetje lompe uitdrukking, ik weet het)
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:58 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
quote:Hij heeft een ego hoger dan the Twin Towers
Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
quote:Euh... dit Twin Towers he...daar is wat mee gebeurt een tijdje terug
Op maandag 22 december 2003 16:02 schreef ElCondor het volgende:[..]
Hij heeft een ego hoger dan the Twin Towers
quote:Hoezo dat nou weer, ik poneer een serieuze stelling. En vraag me af of mensen het hier mee eens zijn...
En wie weet waar je de nfsu update als .exe kunt downloaden?
quote:Het leuktste zou zijn als je zelf je stickers kon maken. Kan je rijden met je clantag. Maar da's dus (nog) niet mogelijk
Op maandag 22 december 2003 16:22 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Hoezo dat nou weer, ik poneer een serieuze stelling. En vraag me af of mensen het hier mee eens zijn...
Dat het leuker is om zelf je autotje in te kleuren dan een unique vinyl te pakken...
quote:Dat zou inderdaad leuk zijn, je eigen stickers maken moet mogelijk zijn
Op maandag 22 december 2003 16:35 schreef Elegy het volgende:[..]
Het leuktste zou zijn als je zelf je stickers kon maken. Kan je rijden met je clantag. Maar da's dus (nog) niet mogelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Inquistor87 op 22-12-2003 17:08]
quote:Wordt moeilijk, dan moeten de mensen tegen wie je multiplayed dezelfde skins hebben.
Op maandag 22 december 2003 17:07 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dat zou inderdaad leuk zijn, je eigen stickers plaken moet mogelijk zijn
quote:Ja dat is ook weer zo, maar misschien als er een limiet wordt gestelt aan de grootte, dan kan je misschien het gewoon dowloaden in het spel (als de netcode wordt verbetert)
Op maandag 22 december 2003 17:08 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wordt moeilijk, dan moeten de mensen tegen wie je multiplayed dezelfde skins hebben.
quote:Nee.
Op maandag 22 december 2003 17:26 schreef -MaggoT- het volgende:
ik zoek een cheat om 1 race door tekomen, bestaat die ?
quote:ok.
Op maandag 22 december 2003 19:57 schreef DaFan het volgende:[..]
Nee.
Kep de review versie en die komt dus zonder handleiding....
quote:Gewoon ZO kut dat je m uit moet spelen
Op maandag 22 december 2003 21:09 schreef valek het volgende:
eindelijk heb ik dit groot kutspel uitgespeeld.
Ik kijk het nooit meer aan. Verwijder het van mijn computer.
Eindelijk.
Gewoon een kutspel is het.
quote:ik was er mee begonnen en wilde het ook uitspelen.
Op maandag 22 december 2003 21:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
Gewoon ZO kut dat je m uit moet spelen
Heeft iemand een idee, ben wel benieuwd.
quote:Unique
Op maandag 22 december 2003 23:13 schreef Par4n0id het volgende:
Als je een nieuwe kar wilt kopen (traden) dan staat er zo'n vergelijk schermpje.
Dan heb je in het tabelletje bovenin staan of je s/1/2/3 of/en u upgrade heb, de eerste 4 snap ik wel (stock, upgrade 1/2/3) maar wat betekent U.Heeft iemand een idee, ben wel benieuwd.
quote:Helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk al die unique vinyls er helemaal niet uitzien, maar ja, smaken verschillen nou eenmaal. Maar persoonlijk vind ik het ook mooier om zelf met de vinyls aan de slag te gaan.
Op maandag 22 december 2003 14:50 schreef reign_in_pain het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
quote:Met veel afgrijsen vooruit gekeken naar deze race. En idd, wat een @$#$##%$$$$%^$#$%##$@#^%*&(*U()*%%^#@@$%##%$ minder plezante race. De AI lijkt onmogelijke bochten bij een snelheid van 250 km/uur te kunnen nemen. En elke keer maar verliezen met zo'n %$$$^%$%$$ seconde
Op maandag 22 december 2003 15:17 schreef highwoodman het volgende:
nah ja.. ik heb race 103 weer ff geprobeerd. Maar die's niet goed voor m'n welzijn. Heb weer ff gruwelijk lopen vloeken en tieren
quote:Yup
Op dinsdag 23 december 2003 00:51 schreef Plengel het volgende:[..]
Met veel afgrijsen vooruit gekeken naar deze race. En idd, wat een @$#$##%$$$$%^$#$%##$@#^%*&(*U()*%%^#@@$%##%$ minder plezante race. De AI lijkt onmogelijke bochten bij een snelheid van 250 km/uur te kunnen nemen. En elke keer maar verliezen met zo'n %$$$^%$%$$ seconde
kwor dr nie goed van.
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:31 schreef Retro het volgende:En wie weet waar je de nfsu update als .exe kunt downloaden?
quote:Het enige nadeel om zelf aan de slag te gaan is dat het soms verd*md lastig is om een goeie combo te vinden. Daarom is een unique vinyl soms wel makkelijk...alleen ze zijn zo lelijk...de meeste...
Op maandag 22 december 2003 23:51 schreef G_Unit het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk al die unique vinyls er helemaal niet uitzien, maar ja, smaken verschillen nou eenmaal. Maar persoonlijk vind ik het ook mooier om zelf met de vinyls aan de slag te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |