abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15634995

De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.

Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.

Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.

Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.

Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.

Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je kunt kiezen uit meerdere mode's. Onderandere:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.

Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.

Dit zijn de auto's waar je uit kunt kiezen:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT

Vinyl kleuren

Je kunt de kleuren van de vderschillende vinyl's dus veranderen. Dit doe je door op "vinyl color" te drukken nadat je een vinyl hebt geplaatst. Het is ook mogelijk om één vinyl meerdere kleuren te geven. (zie img.) Dit gaat op dezelfde manier.

Save games
De savegames zijn hier te vinden:
C:\Documents and settings\all users\application data\nfs
Dit is wel een verborgen map!!

Demo's:

www.need4speed.com.au
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip

Officiële site:

ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip

LAN-patch hier te vinden:
http://www.nfsunlimited.net/index.php?go=nfs7utils

(ONOFFICIEEL!! Geen garantie of het werkt, heb er nog niemand over gehoord).

Nieuwe patch 1.3.0
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
*Met dank aan V2i !!

Eerdere delen
Need For Speed: Underground
Need For Speed: Underground [Deel 2]
Need For Speed: Underground [Deel 3]
Need For Speed Underground ( 4 )
Need For Speed: Underground [Deel 5]
Need For Speed: Underground [Deel 6]
Need For Speed: Underground [Deel 7]
Need For Speed: Underground (deel 8)
NFS:underground (deel9)
Need For Speed: Underground [deel:10]

*Geen warez plz

==================================================

*Met dank aan -Mzraki- voor het plaatje over vinyls kleuren.

[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 23-12-2003 19:21]

pi_15635171
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:24 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
kunnen jullie me ff helpen?
Als ik die online-speel-patch download wil het spel niet meer starten. Heeft iemand dat ook gehad?
Bij het opmaken van de OP kwam ik je bericht tegen. Ik had het ook inderdaad. Je moet m dan maar opnieuw installeren, of de oude crack (van versie 1.1001 ofzo) weer eroverheen zetten, of m gewoon in de winkel kopen.
pi_15635497
quote:
LAN-patch hier te vinden:
http://www.nfsunlimited.net/index.php?go=nfs7utils
dank voor dit, was er naar op zoek, snap ook niet waarom het gewoon niet in het spel zit.
pi_15635517
is dit onderhand het spel met de meeste topics in GAM?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:31:46 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_15635556
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:30 schreef vosss het volgende:
omdat er zoveel fouten in het spel zitten misschien?

-doet t namelijk nog steeds niet bij me -

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_15635571
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:30 schreef vosss het volgende:
Het lijkt er wel op, al betwijfel ik of het echt de meeste OOIT heeft. Ik kan me voorstellen dat grotere klappers (Final Fantasy ofzo) wel wat meer pagina's scoren.
Maar wij zijn nog niet klaar!
pi_15635588
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:32 schreef DaFan het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, al betwijfel ik of het echt de meeste OOIT heeft. Ik kan me voorstellen dat grotere klappers (Final Fantasy ofzo) wel wat meer pagina's scoren.
Maar wij zijn nog niet klaar!

GTA doet het ook goed dacht ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15635650
Misschien kan Daggla of Notorious ons hier wat over vertellen...
pi_15635925
ik vind het echt belachelijk dat je al die coole kleuren zoals metalic niet in de underground mode kan, nu zien mijn wagens er eindelijk respectabel uit. ik heb verder trouwens nog geen bugs ontdekt, behalve dan dat ik ongeveer 3 keer het level uit gevallen ben omdat ik door de grond zakte
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_15635927
[offtopic]counterstrike tikt ook aardig aan qua topics...[offtopic]

ik heb NFSU nu uitgespeeld en die olieverf roeleert echt!

[Dit bericht is gewijzigd door jazza op 23-12-2003 12:47]

dinsdag 23 december 2003 @ 12:46:23 #11
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15635960
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:45 schreef Inorbit het volgende:
ik vind het echt belachelijk dat je al die coole kleuren zoals metalic niet in de underground mode kan, nu zien mijn wagens er eindelijk respectabel uit. ik heb verder trouwens nog geen bugs ontdekt, behalve dan dat ik ongeveer 3 keer het level uit gevallen ben omdat ik door de grond zakte
Metallic en pearlescent paint doen het hier gewoon in underground mode hoor...
pi_15636074
Nieuw topic
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:53:10 #13
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15636182
is mijn vermoeden nu waar dat heel veel spelers hier hem niet in nederland in de winkel hebbne gekocht?
pi_15636296
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:46 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Metallic en pearlescent paint doen het hier gewoon in underground mode hoor...

SERIEUS??, ik had er in de underground mode witte slotjes over staan, en kon ze niet kiezen pas toen ik hem had uitgespeeld kon ik auto's customizen met pearlescent kleuren enzo
persoonlijk vind ik die blauwe 2e van links (kweet niet zeker, een donker blauw) van de onderste rij in pearlescent echt de allermooiste kleur, hij's een beetje doffig
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:09:19 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15636679
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:56 schreef Inorbit het volgende:

[..]

SERIEUS??, ik had er in de underground mode witte slotjes over staan, en kon ze niet kiezen pas toen ik hem had uitgespeeld kon ik auto's customizen met pearlescent kleuren enzo
persoonlijk vind ik die blauwe 2e van links (kweet niet zeker, een donker blauw) van de onderste rij in pearlescent echt de allermooiste kleur, hij's een beetje doffig

Gewoon selecteren hoor En dan klikken om te kopen. Op de pijltjes naar links/rechts kan je dan voor metallic enzo kiezen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15636899
CM Fanaten heeft 14 delen
pi_15637060
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gewoon selecteren hoor En dan klikken om te kopen. Op de pijltjes naar links/rechts kan je dan voor metallic enzo kiezen

nah serieus, bij mij kon het echt niet, ik heb zeker een crappy versie, en ik zie in het vorige forum mensen met fadende kleuren, dat wil ik ook, ik kan dat helemaal niet
pi_15637210
je moet op die slotjes klikken en dan vraagtie of je het wil kopen, en dan doe je 'ja' en dan kan je ze gebruiken
Energy!
pi_15637250
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:20 schreef Inorbit het volgende:

[..]

nah serieus, bij mij kon het echt niet, ik heb zeker een crappy versie, en ik zie in het vorige forum mensen met fadende kleuren, dat wil ik ook, ik kan dat helemaal niet

Je moest gewoon met je cursor erop gaan staan, dan op enter. Dan vraagt het spel je of je die kleuren wil kopen. Wel raar natuurlijk, want je zou ze unlocked moeten hebben...maarja.
pi_15637361
Weet je wat ik me nou afvraag;

In Underground mode hè

Welk nut heeft het om de boel op te slaan, als je die opgeslagen meuk niet kunt laden

pi_15637495
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:29 schreef V2i het volgende:

In Underground mode hè

Welk nut heeft het om de boel op te slaan, als je die opgeslagen meuk niet kunt laden

uhm....
als je opslaat ga je daar weer verder als je het spel opnieuw opstart....
pi_15637501
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:29 schreef V2i het volgende:

In Underground mode hè

in opties kan je spellen laden
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:25 schreef DaFan het volgende:

[..]

Je moest gewoon met je cursor erop gaan staan, dan op enter. Dan vraagt het spel je of je die kleuren wil kopen. Wel raar natuurlijk, want je zou ze unlocked moeten hebben...maarja.

ohhh, thnks
pi_15637571
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:33 schreef DaFan het volgende:

[..]

uhm....
als je opslaat ga je daar weer verder als je het spel opnieuw opstart....

dat doetie automatisch al, maar je kan ook opslaan, ik had dit eerst ook, maar in opties kan je spellen laden, das denk ik om ff te kijken of je een bepaalde auto te kunnen testen, en dat je dan op je oude auto kan terugvallen zondere geld verlies
pi_15642290
Play Online werkt ienens niet meer?
Seriously!?
  dinsdag 23 december 2003 @ 16:13:54 #25
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_15642381
Ik kan niet online spelen... Hij zegt dat er iets mis is met de server of iets met ips ofzo??? Wat moet/kan ik daar aan doen??

En ik kom niet voorbij 107/111... k heb echt zin om

Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')