m'n moeder heeft zegeltjes gespaart bij de lokale supermarkt...als je genoeg zegeltjes hebt krijg je zo'n doos met levensmiddelen erin....en wij hadden genoeg zegeltjes, dus zo'n pakket.
In dat pakket zat "toothpaste & mouthwater", dit is spul om je tanden witter te maken ('resultaat binnen 10 dagen')...
Ik wil dat spul wel eens proberen, niet dat ik gele tanden heb of zo..maar gewoon eventjes testen of het echt werkt..
Het merk van het potje is:
TheraMed, toothpaste & mouthwater, Active Freshness + Protection, with fluor
zo ziet het potje er ongeveer uit: http://www.vectorfilm.se/Gallery/Theramed.jpg
dus mijn vraag is, heeft er iemand ervaring met dit spel en werkte het ook echt?
Ergo: heb er niet al te hoge verwachtingen van
quote:gewoon ff kijken of het witter kan...me tanden zijn niet zo wit als sneeuw..maar gewoon ff testen
Op zaterdag 13 december 2003 13:52 schreef haaahaha het volgende:
Je hebt geen gele tanden, maar je wil toch kijken of het werkt?
quote:Dan zou ik het als ik jou was mooi zo houden. Niet alleen zijn blinkende tanden onnatuurlijk en maken ze je vaak niet mooier, ook moet je uitkijken met die producten, zeker omdat de precieze werking vaak onduidelijk is.
Op zaterdag 13 december 2003 13:53 schreef Famas het volgende:[..]
gewoon ff kijken of het witter kan...me tanden zijn niet zo wit als sneeuw..maar gewoon ff testen
Deze informatie komt trouwens van mijn tandarts.
quote:Neh, Theramed schuurt niet. Zitten geen korrels in, zoals PearlDrops. Niet dat dat uitsluit dat het schadelijk is
Op zaterdag 13 december 2003 15:05 schreef dunc het volgende:
Op tanden zit glazuur. Glazuur is goed. Glazuur heeft van nature een licht gelige kleur. Wat die middeltjes doen (iig de tandpasta's) is je tanden 'polijsten', glazuur wegschuren dus.Deze informatie komt trouwens van mijn tandarts.
Heb toevalligerwijs gisteren dit spulletje (Theramed dus) aangeschaft. Betaalde ik geloof ik ¤2,39 dus voor mij het proberen waard.
quote:moet je poetse
Op zaterdag 13 december 2003 13:51 schreef Famas het volgende:
hoi,m'n moeder heeft zegeltjes gespaart bij de lokale supermarkt...als je genoeg zegeltjes hebt krijg je zo'n doos met levensmiddelen erin....en wij hadden genoeg zegeltjes, dus zo'n pakket.
In dat pakket zat "toothpaste & mouthwater", dit is spul om je tanden witter te maken ('resultaat binnen 10 dagen')...
Ik wil dat spul wel eens proberen, niet dat ik gele tanden heb of zo..maar gewoon eventjes testen of het echt werkt..Het merk van het potje is:
TheraMed, toothpaste & mouthwater, Active Freshness + Protection, with fluor
zo ziet het potje er ongeveer uit: http://www.vectorfilm.se/Gallery/Theramed.jpgdus mijn vraag is, heeft er iemand ervaring met dit spel en werkte het ook echt?
quote:voor 2.39 je tanden naar de klote.. ach het is maar 2.39
Op zaterdag 13 december 2003 15:13 schreef maajo het volgende:[..]
Neh, Theramed schuurt niet. Zitten geen korrels in, zoals PearlDrops. Niet dat dat uitsluit dat het schadelijk is
![]()
Heb toevalligerwijs gisteren dit spulletje (Theramed dus) aangeschaft. Betaalde ik geloof ik ¤2,39 dus voor mij het proberen waard.
Dat krijg je alleen als je je tanden laat bleken door een amateur, die het bleekmiddel tegen je tandvlees aan laat komen.quote:Op zaterdag 13 december 2003 13:52 schreef paniekzaaier het volgende:
Pas op met dat spul!
[afbeelding]
Gepoleist?quote:Op zondag 4 april 2004 17:39 schreef ogrish het volgende:
toen mijn beugel er net uit gehaald was, had ik hele witte tanden, alsof de ortho er iets mee gedaan had.
Geen idee wat dat was.
zou kunnen dat ze alles weg hebben geschraapt. Maar weet niet meer, is weer lang geleden.quote:Op zondag 4 april 2004 18:13 schreef PlaagGeest het volgende:
[..]
Gepoleist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |