(TS is te moe om zelf te posten en wacht dus af)
quote:Slapen
Op zaterdag 13 december 2003 03:50 schreef Chirma het volgende:
Wat doe jij wanneer je in de tram, bus of trein zit?(TS is te moe om zelf te posten en wacht dus af)
Ikzelf word in de tream ongeveer 25% van de keren aangesproken door de conducteurs, die verhalen vertellen variërent van de tennislessen van de dochter van een oude klasgenoot tot een chiwawa ringtone (was misschien een maand of 5 geleden wel grappig geweest)
quote:Naakte meiden,
Op zaterdag 13 december 2003 03:54 schreef Chirma het volgende:
waar denken jullie dan aan?
Nee, even serieus .
Muziek luisteren = muziek luisteren.
Dan denk je toch nergens aan .
quote:Ik wel.. soms aan de muziek, maar meestal aan wat anders.. of je moet zo goed kunnen mediteren dat je geest echt leeg is van gedachten
Op zaterdag 13 december 2003 03:56 schreef NiteSpeed het volgende:[..]Muziek luisteren = muziek luisteren.
Dan denk je toch nergens aan
quote:Leeg niet nee, maar wel vol met muziek
Op zaterdag 13 december 2003 04:00 schreef Chirma het volgende:[..]
Ik wel.. soms aan de muziek, maar meestal aan wat anders.. of je moet zo goed kunnen mediteren dat je geest echt leeg is van gedachten
quote:Bij mij vinden ze het nooit erg als ik mijn broertje open rits
Op zaterdag 13 december 2003 03:56 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Naakte meiden,
.
Vooral degenen die tegenover mij zitten nemen me dat erg kwalijk als ik mijn broer weer onbewust open rits.
quote:Jouw broer is een rotzak
Op zaterdag 13 december 2003 04:14 schreef Cybersailor het volgende:[..]
Bij mij vinden ze het nooit erg als ik mijn broertje open rits
dan heb ik aan het einde van de reis namelijk recht op m'n geld terug....
staat in de algemene voorwaarden van de NS...
( niets strafbaars of verboden ofzow...)
Cliché
quote:Dank je wel, wahahaha ik heb een baukel-topic overwonnen!
Op zaterdag 13 december 2003 11:10 schreef sweek het volgende:
Aangezien deze wat algemener is, ga ik de andere sluiten, om dan in deze verder te gaan...
@enilnokcabthgisrevo: wanneer je geen conducteur ziet die je kaarte afknipt krijg je je geld terug?? Serieus? Moet ik dan naar een loket gaan ofzo? Ik kan het me moeilijk voorstellen hoor..
Oja, ik lees ook de Metro en de Spits..
als het erg vroeg is (uurtje of 6:30) lekker ff snurken
muziekje op en oogkleppen dicht totaan utrecht CS
in de middag muziekje op en wat lezen en flirten
quote:En de krant lezen.....
Op zaterdag 13 december 2003 03:52 schreef teknomist het volgende:
Naar buiten staren ... dromen
quote:En dat staat waar precies?
Op zaterdag 13 december 2003 12:38 schreef enilnokcabthgisrevo het volgende:de conducteur ontlopen,.....
dan heb ik aan het einde van de reis namelijk recht op m'n geld terug....
staat in de algemene voorwaarden van de NS...
( niets strafbaars of verboden ofzow...)
* Dr_Flash gaat dus toch maar vliegen naar Zuid-Oost-Polen.
quote:ik denk dat ik zou proberen met mijn medereizigers in kontakt te komen
Op zaterdag 13 december 2003 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel nou dat je naar ergens ver weg moet. Je hebt de tijd maar niet erg veel geld, dus je gaat niet vliegen maar je gaat met de trein. Laten we zeggen, 30 uur en 5 overstaps. Wat ga je dan de hele tijd doen als je in je eentje bent?* Dr_Flash gaat dus toch maar vliegen naar Zuid-Oost-Polen.
quote:dat staat beschreven in topics die inmiddels gesloten zijn.
Op zaterdag 13 december 2003 20:48 schreef 700MB het volgende:[..]
En dat staat waar precies?
ik weet niet of ik er nog naar mag verwijzen.....
klik zoeken
zoek naar "gratis treinreizen"
dan vind je onder andere :
Gratis treinreizen
en nog 20 volgende topics, maar gezien het feit dat een mod in z'n ( haar) oneindige wijzheid heeft besloten dat het topic werd gesloten, zal ik er NIET naar verwijzen.
Soms lees ik het maandblad dat in de tram en de metro ligt. Maar dat heb ik altijd zo snel uit. Dus dan kijk ik naar buiten. Of voor me uit. Ofzo.
Ik heb er een stronthekel aan
Máár, als ik me verveel:
Iemand aankijken en terwijl ik dat doe uitgebreid gapen (met hand voor mijn mond uiteraard) en dat proces herhalen bij de hele treincoupe. Gapen is besmettelijk...
Ook wel vaker met een groepje vrienden gedaan; als je de coupé binnenloopt op formele toon "Goedemorgen" zeggen. Niet iedereen kijkt namelijk op, maar denkt wel dat de conducteur zojuist gearriveerd is. Dus dan pakken echt heel veel mensen hun kaartje. Hilarisch!
Ik ben gemeen...
moet wel toegeven dat sinds ik m'n rijbewijs heb, het gebruik van het OV gedaald is
en als het een lange reis is (>2 uur) ook lezen
En inderdaad, soms zijn er ook best plezant ogende dames in de trein
quote:O jah,
Op zondag 28 december 2003 13:04 schreef Parallel_Lives het volgende:
irriteren aan andere mensen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef haagse_elfje het volgende:
muziek luisteren
btje de krant boek lezen
naar buiten staren
Zinnige kick zegquote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Ivatje het volgende:
Ik kijk altijd naar jongens/mannen... Er zijn af en toe leuke jongens....Dus, FLIRTEN!!
Het is erg als een (oude)vrouw of man naast me of tegenover mij gaat zitten!!![]()
Zo heb ik 5 jaar geleden mijn huidige vriend leren kennen, in de trein!!!![]()
[afbeelding]
Same here... Ik kan echt op 1 hand tellen hoe vaak ik in een jaar in het openbaar vervoer zit.quote:Op zaterdag 13 december 2003 11:18 schreef jagermeister1 het volgende:
Uhm...waarschijnlijk verschrikkelijk balen aangezien er dan iets goed mis is. Heb namelijk een auto
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef Rinze007 het volgende:
Leuk hoe een topic uit 2003 weer naar voren komt! ;-)
Wat moet iemand met een intelligent boek dan in een bus vol breezers?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef Blazkowich het volgende:
Ik lees een goed intelligent boek, en show de cover aan alle breezers om ze te imponeren![]()
Tja imponeren he, bijvoorbeeld een cover als "Quantummechanica in het emperisch spectrum". Nou dan zie je ze kijken hoor. En dan knipoog ik naar ze.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moet iemand met een intelligent boek dan in een bus vol breezers?
imponeren, om vervolgens hard te nuecken uiteraard.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moet iemand met een intelligent boek dan in een bus vol breezers?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:29 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Tja imponeren he, bijvoorbeeld een cover als "Quantummechanica in het emperisch spectrum". Nou dan zie je ze kijken hoor. En dan knipoog ik naar ze.![]()
Zo heb ik ooit friends bij iemand gekeken die dat op zijn laptop aan het kijken wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 05:07 schreef i-spy24 het volgende:
ALS ik met de trein reis dan altijd:
[[url=http://x10.putfile.com/10/28122064113.jpg]afbeelding][/url]
Mac&Me in de trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |