Officiele site: http://www.callofduty.com/index.asp
Screens:
Geweldig spel
quote:ik heb het bij iemand gespeeld en hij had ze 'standaard'...en dat was in het begin even wennen maar op den duur is die afstelling best fijn
Op vrijdag 12 december 2003 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe hebben jullie je toetsen indeling?
quote:wat heb je dan normaal?
Op vrijdag 12 december 2003 23:43 schreef Famas het volgende:[..]
ik heb het bij iemand gespeeld en hij had ze 'standaard'...en dat was in het begin even wennen maar op den duur is die afstelling best fijn
quote:Standaard op de Z en X na, die heb ik op Crouch en Prone. En een extra muisknop voor melee.
Op vrijdag 12 december 2003 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe hebben jullie je toetsen indeling?
quote:Stay low! Dat is en blijft de beste manier.
Op zaterdag 13 december 2003 16:30 schreef Woodpecker het volgende:
Ik zit in m'n Russische periode en heb net een aantal snipers omgelegd.Heeft iemand een strategie om dat huis met zes verdiepingen te 'clearen'? Ik ben al omgelegd voordat ik het huis uberhaubt bereikt heb...
Ga naar de linker kant van jouw muurtje, kijk heel even over de rand/om het hoekje en gooi een granaat of twee naar de moffen, het leukste is wel een granaat in die kuil. Je ziet ze vliegen.
Pak je sniperriffle en wacht tot ze moeten 'herladen'. Elke keer als het even stil is in jouw hoek, even snel een kijkje nemen totdat je er een kan raken. Werk ze een voor een af, er zullen ook nog een paar om de hoek komen, dus blijf geduldig. Daarna maak je nog wat anderen af die toevallig in jouw schootsveld zitten (die fixed machine gunner!) en dan geeft jouw commandant het signaal om het gebouw te bestormen. Doe het nog niet en pak wat munitie en evt. wat medipacks van jouw gevallen kameraden en blijf nog even jouw groepje dekking geven; er komen nog zeker een stuk of twee Duitsers voor de ramen om jullie het moeilijk te maken, daarna is het een kwestie van goed dekking zoeken in het gebouw en granaten te gebruiken. Spaar je munitie van je favoriete Sovjet machienegeweer, want die zul je nodig hebben. Of je gebruikt de MP44 van de vijand.
No cows were harmed in the making of this game...
quote:Dat duurt toch veel te lang, ik ben in een keer door gerushed naar boven en in de bovenste kamer de sniper gepakt van die mof en daarmee de generals omgelegd.
Op zaterdag 13 december 2003 18:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Stay low! Dat is en blijft de beste manier.
Ga naar de linker kant van jouw muurtje, kijk heel even over de rand/om het hoekje en gooi een granaat of twee naar de moffen, het leukste is wel een granaat in die kuil. Je ziet ze vliegen.
![]()
Pak je sniperriffle en wacht tot ze moeten 'herladen'. Elke keer als het even stil is in jouw hoek, even snel een kijkje nemen totdat je er een kan raken. Werk ze een voor een af, er zullen ook nog een paar om de hoek komen, dus blijf geduldig. Daarna maak je nog wat anderen af die toevallig in jouw schootsveld zitten (die fixed machine gunner!) en dan geeft jouw commandant het signaal om het gebouw te bestormen. Doe het nog niet en pak wat munitie en evt. wat medipacks van jouw gevallen kameraden en blijf nog even jouw groepje dekking geven; er komen nog zeker een stuk of twee Duitsers voor de ramen om jullie het moeilijk te maken, daarna is het een kwestie van goed dekking zoeken in het gebouw en granaten te gebruiken. Spaar je munitie van je favoriete Sovjet machienegeweer, want die zul je nodig hebben. Of je gebruikt de MP44 van de vijand.
Heb het in een keer gehaald
quote:Geen idee. Dood gaan ze toch wel en worden automatisch aangevuld voor de sfeer en soms als noodzakelijke dekking.
Op zaterdag 13 december 2003 20:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vraagje: heeft het aantal "buddys" die blijven leven invloed op b.v. je rank?
quote:Als het na Berlin is met aan het eind het zwaaien met de vlag op het dak, dan is het afgelopen. Dat was tenminste bij mij zo.
Op zaterdag 13 december 2003 23:53 schreef DaPinky het volgende:
Ik had gister het begin van een level gesaved... dan kon ik vandaag daar weer mee verder gaan... bleek het de aftiteling te zijn... ik had het al uitgespeeldNo cows were harmed in the making of this game...
![]()
quote:Juist...
Op zondag 14 december 2003 00:14 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Als het na Berlin is met aan het eind het zwaaien met de vlag op het dak, dan is het afgelopen. Dat was tenminste bij mij zo.
quote:t/m die brug is redelijk simpel, het stuk erna is best frustrerend...
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Okay koele game!
Alleen die missie dat je in die auto zit en dat er wat auto's achter je aan komen en dat je over die brug moet en dan stopt en dat je dan keisnel die gasten om moet leggen is kut.
File Handles:
----------------------
29625 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
execing config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
execing safemode.cfg
fs_basepath is write protected.
fs_homepath is write protected.
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!
Measured CPU speed is 1.47 GHz
System memory is 512 MB (capped at 1 GB)
Video card memory is 128 MB
Streaming SIMD Extensions (SSE) supported
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINNT\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using colorbits of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...103 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 9 selected
...creating GL context: failed
...failed hard
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site.
Mijn sys is een athlon xp1700 met een GF4 ti4400
Het vreemde is dat dit probleem vanuit het niets gekomen is. Gisteren deed alles het nog perfect, vandaag loopt het vast. Ik heb alles wat op GoT genoemd stond al gedaan (DX opnieuw geinstalleerd, Drivers opnieuw geinstalleerd, CoD opnieuw geinstallleerd, videokaart verwijderd uit hardware en opnieuw laten detecteren). De search hier ligt plat, dus die kon ik niet gebruiken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat MATLAB een conflict veroorzaakt, wat me erg sterk lijkt. Dit is echter het enige programma wat ik gisteren geinstalleerd heb.
Als iemand nog ideeen of suggesties heeft zou ik die graag willen horen
quote:Als je al die moeite al gedaan hebt.. waarom heb je dan niet gewoon een keer XP opnieuw geinstalleerd
Op dinsdag 16 december 2003 15:36 schreef Thrawn het volgende:Mijn sys is een athlon xp1700 met een GF4 ti4400
Het vreemde is dat dit probleem vanuit het niets gekomen is. Gisteren deed alles het nog perfect, vandaag loopt het vast. Ik heb alles wat op GoT genoemd stond al gedaan (DX opnieuw geinstalleerd, Drivers opnieuw geinstalleerd, CoD opnieuw geinstallleerd, videokaart verwijderd uit hardware en opnieuw laten detecteren). De search hier ligt plat, dus die kon ik niet gebruiken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat MATLAB een conflict veroorzaakt, wat me erg sterk lijkt. Dit is echter het enige programma wat ik gisteren geinstalleerd heb.
Als iemand nog ideeen of suggesties heeft zou ik die graag willen horen
grote kans dat dat wel zal werken
quote:Heb MATLAB eraf gegooid en het werkt weer???
Op dinsdag 16 december 2003 15:39 schreef Roellie80 het volgende:[..]
Als je al die moeite al gedaan hebt.. waarom heb je dan niet gewoon een keer XP opnieuw geinstalleerd
grote kans dat dat wel zal werken
quote:Mja die brug zuigt, daarvoor was het slapend spelen en ging nog goed...
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Tackleberry het volgende:[..]
t/m die brug is redelijk simpel, het stuk erna is best frustrerend...
Maar die brug...
Iemand nog tips? .
quote:Dit werkte voor mij:
Op dinsdag 16 december 2003 18:15 schreef veldmuis het volgende:[..]
Maar die brug...
Iemand nog tips?.
Je blijft dus gewoon in dat gebrouwje zitten en blijft schieten naar de overkant, zodra de message in het scherm komt, dat er een tank aan komt, ren je naar het kanon toe en schiet je je kanon af naar de tank.
ik heb het in een keer gehaald
quote:volgns mij is dit een andere (eerdere) brug...
Op dinsdag 16 december 2003 20:39 schreef Webcrowler het volgende:
bij de brug ben ik in dat gebouwtje gaan zitten (daar staat een machine gun in) vlak naast het kanonJe blijft dus gewoon in dat gebrouwje zitten en blijft schieten naar de overkant, zodra de message in het scherm komt, dat er een tank aan komt, ren je naar het kanon toe en schiet je je kanon af naar de tank.
ik heb het in een keer gehaald
quote:Dat verklaart veel
Op dinsdag 16 december 2003 20:45 schreef Woodpecker het volgende:[..]
volgns mij is dit een andere (eerdere) brug...
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bij die brug waar je met je snipergeweer je maat dekking moet geven heb ik vantevoren nog een panzerfaust bewaard door met de Bren wat poppetjes neer te knallen. Zodra je over de brug gaat schiet je die panzerfaust op de truck en met wat geluk raak je em en heb je al wat targets verminderd. Nu moet je met je snipergeweer zo goed mogelijk de eerste die vooraan de brug op komt neerknallen en dan de eerstvolgende. Laat ze niet oversteken! Zodra ze dat doen richten een paar van die soldaten op je sergeant en is het afgelopen.
Nu zit ik op die kutboot .
Als je eenmaal de AI door hebt, is het makkelijk en zonder dood te gaan te doen. Wapens zijn hetzelfde als in MoHAA en RTCW.
Mocht je niet zo makkelijk langs een tank of andere stelling kunnen komen, wachten tot ze herladen en/of een korte omweg zoeken om zo achter of aan de zijkant van de stelling te komen, kom je het hele spel mee door.
quote:Ik ook, speel het spel opnieuw op een hoger niveau dan Regular, ben alleen weer vergeten of ik nou level 3 of 4 speel.
Op dinsdag 16 december 2003 23:11 schreef veldmuis het volgende:[..]
Nu zit ik op die kutboot
.
quote:Installeer cd 1 en annuleer dan de install..
Op dinsdag 16 december 2003 18:44 schreef hardcorekabouter het volgende:
hoi, ik heb het spel nu ook, alleen ik krijg het niet geinstalleerd, heel bizar.
Ik installeer eerst met cd1, dan na een tijdje vraagt de installer om cd2, die installeert ie ook dan, en dan vraagt ie weer om cd1. En daarna welke cd ik er ook indoe, hij doet niks als ik op OK klik.
Iemand het zelfde probleem/oplossing?
alvast bedankt!
Kopieer dan de pk3 bestnaden van cd 2 naar de map op je hd waar die bestanden al staan... en klaar ben je..
quote:Damn, ik loop nu al tig keer die trappen op en af, waar moet ik zijn?
Op woensdag 17 december 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik ook, speel het spel opnieuw op een hoger niveau dan Regular, ben alleen weer vergeten of ik nou level 3 of 4 speel.
![]()
Je bent bijna bij de Russische campagne. Die is leuk in het begin.
quote:Als je Red Square bedoelt: ga helemaal naar boven en de gang in tot aan het eind naar rechts. Pas op, om elke hoek loert wel een Duitser.
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef veldmuis het volgende:[..]
Damn, ik loop nu al tig keer die trappen op en af, waar moet ik zijn?
Die punt op mn richtingsrondje sta ik telkens op, maar t zijn tig trappen boven/onder elkaar.
Waar moet ik heen?.
quote:Daar ben ik nu geloof ik.
Op woensdag 17 december 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik ook, speel het spel opnieuw op een hoger niveau dan Regular, ben alleen weer vergeten of ik nou level 3 of 4 speel.
![]()
Je bent bijna bij de Russische campagne. Die is leuk in het begin.
hardcorekabouter: ze moeten in dezelfde drive he. normaal pakt ie automatisch de drive waar ie in zit maar bij cod moet je wel wisselen.
quote:Je moet de film Enemy At The Gates gezien hebben om het te begrijpen.
Op woensdag 17 december 2003 20:35 schreef veldmuis het volgende:[..]
Daar ben ik nu geloof ik.
Best moeilijk als je net aankomt met die boot.
Je krijgt trouwens geen gun van die gast, en de rest wel?.
quote:dat is echt gay, moet je naar een auto rennen op zijn teken.
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Je moet de film Enemy At The Gates gezien hebben om het te begrijpen.
De Russen hadden een schaarste aan materiaal aan het begin van de oorlog, eentje kreeg daarom een geweer en de andere kreeg wat munitie en moest achter degene met het geweer lopen en het oppakken als die voorste sneuvelde. Nou ja, jij vangt in de haven nog steeds bot en moet eerst iemand opzoeken en wachten tot de volgende ronde waar je op Red Square van de grond kan oprapen.
quote:Ja dat lukt me nog wel, maar daarna vooral, die soldaatjes van jou leger blijven maar komen, en je wordt sowieso afgeknalt, ook al ga ik ergens in een hoekje liggen
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef Armin het volgende:[..]
dat is echt gay, moet je naar een auto rennen op zijn teken.
Ik werd steeds doodgeschoten wat ik ook deed
uiteindelijk lukte het wel, geen idee waarom.
quote:Bij mijn weten ben ik nog geen een keer neergeknald toen hij het teken gaf om te rennen. Ik ging dan ook niet gebukt, maar gewoon rechtop rennen. Is sowieso sneller. Daarna wel even duiken als je er bent, anders word je alsnog gedood.
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef Armin het volgende:[..]
dat is echt gay, moet je naar een auto rennen op zijn teken.
Ik werd steeds doodgeschoten wat ik ook deed
uiteindelijk lukte het wel, geen idee waarom.
quote:mij lukte het gewoon in 1x hahah
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef Armin het volgende:[..]
dat is echt gay, moet je naar een auto rennen op zijn teken.
Ik werd steeds doodgeschoten wat ik ook deed
uiteindelijk lukte het wel, geen idee waarom.
Iemand nog tips voor dat huis? (de Duitsers zijn uit de weg geruimd, moet nu dus tegen die tanks en infanterie schieten)
Je moet een keer of 3 wisselen van positie omdat de tanks (uiteraard) om en om aan de andere kant komen. Stuk of 6 in totaal volgens mij.
quote:Mooi, bedankt voor de tip
Op donderdag 18 december 2003 12:23 schreef Inspiration het volgende:
Er zijn 2 van die guns... een op de 2e verdieping de ene kant op en de ander zit op de 3e verdieping in tegenovergestelde richting.Je moet een keer of 3 wisselen van positie omdat de tanks (uiteraard) om en om aan de andere kant komen. Stuk of 6 in totaal volgens mij.
alleen ik heb hem dus wel in twee dagen uitgespeeld, komt er ook nog een vervolg ofzo ?
quote:Speel em op hardcore.
Op donderdag 18 december 2003 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
damn, dit spel is echt geilalleen ik heb hem dus wel in twee dagen uitgespeeld, komt er ook nog een vervolg ofzo ?
De CD-Key is vallid als ik bij options verify druk, maar join ik een server bijv van gameservers.net dat krijg ik de melding dat ie fout is
iemand hier een oplossing voor?
quote:Een key met bijvoorbeeld een keygen zal wel werken bij opties, omdat deze voldoet aan de eisen voor een key. Ga je echt een server joinen, dan pas checkt ie of ie ECHT geldig is, aangezien je dan met internet verbind. Oftewel je serial is of illegaal, of je bent genaaid. Gevolg is dat je geen legale servers kan joinen. Mocht je het spel echt origineel hebben: ga terug naar de winkel en eis een nieuwe!
Op vrijdag 19 december 2003 20:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
ff een heel vaag probleem, ik heb CoD hier orgineel liggen..De CD-Key is vallid als ik bij options verify druk, maar join ik een server bijv van gameservers.net dat krijg ik de melding dat ie fout is
![]()
iemand hier een oplossing voor?
quote:Maar het vage is, ik join net een paar andere servers, waarvan een ook van een gamehost dienst, en dan doet ie het dus gewoon wel
Op vrijdag 19 december 2003 21:21 schreef Armin het volgende:[..]
Een key met bijvoorbeeld een keygen zal wel werken bij opties, omdat deze voldoet aan de eisen voor een key. Ga je echt een server joinen, dan pas checkt ie of ie ECHT geldig is, aangezien je dan met internet verbind. Oftewel je serial is of illegaal, of je bent genaaid. Gevolg is dat je geen legale servers kan joinen. Mocht je het spel echt origineel hebben: ga terug naar de winkel en eis een nieuwe!
Lol wel helpen elkaar een beetje, check je topic maar over je filmpje van je mobieltje
quote:ik zie het, thanx! okee ik wil je wel helpen ik weet alles van multiplayeren en serials
Op vrijdag 19 december 2003 21:27 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Maar het vage is, ik join net een paar andere servers, waarvan een ook van een gamehost dienst, en dan doet ie het dus gewoon wel
Lol wel helpen elkaar een beetje, check je topic maar over je filmpje van je mobieltje
msn: rens67@hotmail.com
quote:Het kan dat een pipo van de winkel de key heeft gebruikt.
Op vrijdag 19 december 2003 21:21 schreef Armin het volgende:[..]
Een key met bijvoorbeeld een keygen zal wel werken bij opties, omdat deze voldoet aan de eisen voor een key. Ga je echt een server joinen, dan pas checkt ie of ie ECHT geldig is, aangezien je dan met internet verbind. Oftewel je serial is of illegaal, of je bent genaaid. Gevolg is dat je geen legale servers kan joinen. Mocht je het spel echt origineel hebben: ga terug naar de winkel en eis een nieuwe!
quote:nope, er zijn cracked servers die werken zonder serial. Geef de naam ns van zo'n server die wel werkt? Check ik ff voor je of ie cracked is
Op vrijdag 19 december 2003 21:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat ik dus al zei, het is maar op een paar servers. En het is dus denk ik een bug in CoD
zoniet is het een bug: zo ja moet jij terug naar de winkel.
quote:Of een paar servers die die key al wel gebanned hebben?
Op vrijdag 19 december 2003 21:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat ik dus al zei, het is maar op een paar servers. En het is dus denk ik een bug in CoD
Damn. Ben nog niks verder. Moet nog steeds naar die kutauto. Met een beetje ammo in m'n hand.
Tip van mij: Save af en toe ook ff handmatig .
.
quote:haha, saven moet je de hele tijd door doen idd. Wordt het wel makkelijk maarja. ik had dat ook met die ammo, dat je naar een kutbak moet terwijl je steeds neergeknalt wordt. Een beetje een bug dus(verder nog geen enkele echte bug ontdekt, complimenten voor cod!!). Ik heb het gewoon 15x geprobeerd toen lukte het. Je moet rechtop rennen trouwens. Saven vlak voordat je gaan rennen zo deed ik het.
Op vrijdag 19 december 2003 21:44 schreef veldmuis het volgende:[..]
Of een paar servers die die key al wel gebanned hebben?
.
Damn. Ben nog niks verder. Moet nog steeds naar die kutauto. Met een beetje ammo in m'n hand.
Tip van mij: Save af en toe ook ff handmatig
.
.
quote:Ik heb het bunnyhoppend gedaan, de 2e keer was ik door
Op vrijdag 19 december 2003 21:47 schreef Armin het volgende:[..]
haha, saven moet je de hele tijd door doen idd. Wordt het wel makkelijk maarja. ik had dat ook met die ammo, dat je naar een kutbak moet terwijl je steeds neergeknalt wordt. Een beetje een bug dus(verder nog geen enkele echte bug ontdekt, complimenten voor cod!!). Ik heb het gewoon 15x geprobeerd toen lukte het. Je moet rechtop rennen trouwens. Saven vlak voordat je gaan rennen zo deed ik het.
quote:Ja dat doe ik ook en dat lukt ook niet. En je bent echt ZO snel dood...?
Op vrijdag 19 december 2003 21:48 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik heb het bunnyhoppend gedaan, de 2e keer was ik door
quote:overigens, de overige runs gingen in 1x, hoewel ik het toch wel erg snel savete na de eerste gehaald te hebben. Beetje flauw wel, als je niet rent staat die sniper gewoon in the line of fire.
Op vrijdag 19 december 2003 21:48 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik heb het bunnyhoppend gedaan, de 2e keer was ik door
Ik bedoel, ik dacht ik doe gewoon wat ik ook zou doen als ik daar echt stond. Mooi stilstaan en die gast laten snipen zonder dat ik suicide acties ga doen. Screw Rusland met hun domme aanvallen! Ik dacht ik raap anders zn gun wel op als ie dood is en dan knal ik ze zelf af. Heb ik gelijk een gun. Maarja het spel is een beetje uitgestippeld en dat is het enige wat jammer is. Hoe meer je kan klooien op je eigen manier hoe beter(gta)
quote:True, maar dan zou het ZO een extreem complex spel worden, dan duurt het laden helemaal lang....
Op vrijdag 19 december 2003 21:52 schreef Armin het volgende:
Hoe meer je kan klooien op je eigen manier hoe beter(gta)
quote:pffffff. ik join zoveel servers
Op vrijdag 19 december 2003 21:43 schreef Armin het volgende:[..]
nope, er zijn cracked servers die werken zonder serial. Geef de naam ns van zo'n server die wel werkt? Check ik ff voor je of ie cracked is
zoniet is het een bug: zo ja moet jij terug naar de winkel.
quote:het blijft gewoon een goed spel, fantastische gameplay. Maar ik wordt een beetje moe van sommige standaardmissies, in een autootje schieten, ren van a naar b, blaas punt a op, etc. GTA moet strax flink vernieuwd gaan worden en dit soort shooters ook. Bijvoorbeeld zoals Halo met vehicles
Op vrijdag 19 december 2003 21:56 schreef veldmuis het volgende:[..]
True, maar dan zou het ZO een extreem complex spel worden, dan duurt het laden helemaal lang....
GTA is qua graphics enzo best te doen, CoD zou dat denk ik niet eens halen....
En dan kom ik gelijk bij een punt wat ik ff moet melden.
Als je de game start zit je binnen een paar seconden in het hoofdmenu, da's zwaar okay. Daar kan NFSU oid nog wat van leren, met z'n 5 filmpjes, waarvan je die ene niet eens kan skippen.
Nog wel een pretje in het vooruitzicht: strax kan je met een russische tank rijden, niet bijzonder vermakelijk maar wel leuk voor effies afwisseling. Een stuk stront bestuurd beter maar het gaat om het idee haha
quote:die is legaal. Er zijn niet zo heel veel cracked hoor, dus als je er veel kan joinen moet er toch iets niet kloppen.
Op vrijdag 19 december 2003 22:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
pffffff. ik join zoveel servers
. De server van Gameservers.net heb ik iig het meeste problemen mee.
quote:Klinkt leuk
Op vrijdag 19 december 2003 22:03 schreef Armin het volgende:[..]
het blijft gewoon een goed spel, fantastische gameplay. Maar ik wordt een beetje moe van sommige standaardmissies, in een autootje schieten, ren van a naar b, blaas punt a op, etc. GTA moet strax flink vernieuwd gaan worden en dit soort shooters ook. Bijvoorbeeld zoals Halo met vehicles
dat was een topidee.
Nog wel een pretje in het vooruitzicht: strax kan je met een russische tank rijden, niet bijzonder vermakelijk maar wel leuk voor effies afwisseling. Een stuk stront bestuurd beter maar het gaat om het idee haha
quote:Je kan de 2 delen van een stuk stront apart besturen, dat geeft frustraties en levert een hoop stront op. Meer zeg ik niet, je zult het wel begrijpen als je er bent
Op vrijdag 19 december 2003 22:06 schreef veldmuis het volgende:[..]
Klinkt leuk
Alleen kan ik me geen voorstelling maken van hoe een stuk stront bestuurt.
quote:Dat schietstuk en het voertuig zelf?
Op vrijdag 19 december 2003 22:09 schreef Armin het volgende:[..]
Je kan de 2 delen van een stuk stront apart besturen, dat geeft frustraties en levert een hoop stront op. Meer zeg ik niet, je zult het wel begrijpen als je er bent
quote:cryptiek is aan jou wel besteed he
Op vrijdag 19 december 2003 22:09 schreef veldmuis het volgende:[..]
Dat schietstuk en het voertuig zelf?
maar nu zit ik vast in een of ander level ( best vroeg in het spel ) ik moet zoon heel net huis veroveren of zo dat lukt best aardig maar dan moet ik naar een of andere secret room die vindt ik maar dan staan er opeens 7 mannetjes op het balkon of zo iemand tips ?
of zou iemand an jullie hem voor mij willen doen ? dat ik de save game opstuur via mail of zo.. want ik heb het echt al tig keer geprobeerd
quote:je moet ze niet allemaal tegelijk pakken he, gewoon om het hoekje staan en wachten tot ze een voor een naar buiten komen. desnoods save je het bij elk mannetje met F5. Of probeer ns een granaat.
Op zondag 21 december 2003 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:
oke ik heb dit spel ookmaar nu zit ik vast in een of ander level ( best vroeg in het spel ) ik moet zoon heel net huis veroveren of zo dat lukt best aardig maar dan moet ik naar een of andere secret room die vindt ik maar dan staan er opeens 7 mannetjes op het balkon of zo iemand tips ?
of zou iemand an jullie hem voor mij willen doen ? dat ik de save game opstuur via mail of zo.. want ik heb het echt al tig keer geprobeerd
quote:dat heb ik ook al geprobeerd...
Op zondag 21 december 2003 13:23 schreef Armin het volgende:[..]
je moet ze niet allemaal tegelijk pakken he, gewoon om het hoekje staan en wachten tot ze een voor een naar buiten komen. desnoods save je het bij elk mannetje met F5. Of probeer ns een granaat.
quote:Amerikaanse misse om Engelsen te bevrijden?
Op zondag 21 december 2003 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:
oke ik heb dit spel ookmaar nu zit ik vast in een of ander level ( best vroeg in het spel ) ik moet zoon heel net huis veroveren of zo dat lukt best aardig maar dan moet ik naar een of andere secret room die vindt ik maar dan staan er opeens 7 mannetjes op het balkon of zo iemand tips ?
of zou iemand an jullie hem voor mij willen doen ? dat ik de save game opstuur via mail of zo.. want ik heb het echt al tig keer geprobeerd
quote:lekkere maten dan die zijn nergens te bekennen
Op zondag 21 december 2003 13:36 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Amerikaanse misse om Engelsen te bevrijden?
Ga ietsjes terug, net voordat je de secret room binnenkomt. Deuren gaan open, blijf waar je bent en zoek evt. wat dekking. Knal ze een voor een af totdat er niemand is en ga snel naar de pilaren aan de rechterkant waar je ook dekking kan zoeken want op het balkon gaat er een deur open en ook vanaf de trap aan de linkerkant van de ingang komen er een stuk of 2, 3.. Een voor een, je maten zullen je dekking geven door op de soldaten te vuren en desnoods gebruik je genoeg F5 na elke kill. Of probeer een granaat boven op het balkon te gooien.
bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...
quote:als ik hem vandaag niet haal stuur ik hem op k ? ga eerst nog ff zelf proberen
Op zondag 21 december 2003 13:39 schreef Armin het volgende:
ik kan het me niet meer zo herinneren maar op niveau 2 vond ik toch weinig stukjes lastig, vooral in het begin. Zolang je health nog op peil is kan je het iedere keer saven. Zoniet speel ik meestal door totdat het beter wordt of anders quickload.bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...
quote:Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Op zondag 21 december 2003 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lekkere maten dan die zijn nergens te bekennen
quote:YES IK HEB HEM GEHALLD
Op zondag 21 december 2003 13:46 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Maar meld even welke map/missie, de naam van de savegame en ik kan je beter helpen.
quote:in 4 a 5 minuten
Op zondag 21 december 2003 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
YES IK HEB HEM GEHALLD
mwoah niet slecht dan
en bij ship had ook iemand walhack, maar dat maakt opzich niet zoveel uit, wat wel uitmaakt zijn die sniperrifles..... heb jij in de echte oorlog gezien dat iedereen sniper was ??? dit was toch echt een uitzondering maarja, de patch komt deze kerst eraan met een paar veranderingen, zoals:
- Bunnyhoppen wordt moeilijker gemaakt
- Sniperrifle wordt moeilijker te richten (EINDELIJK!!!!)
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)
verder zijn er nog wat veranderingen maar de site is down bij mij dus ik kan het niet nakijken....
quote:een beetje ctf achtig, kijk dat lijkt me wel fun
Op zondag 21 december 2003 13:53 schreef DaDude1987 het volgende:
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)
50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor
quote:wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ik wil ook online maar hij is illegaal50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:06 schreef DaDude1987 het volgende:[..]
wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
je wilt WEL het spel spelen waar de makers jaren aan bezig zijn geweest maar NIET de makers steuenen om zo een spel nog eens te maken en je stoutste verwachtingen waar te maken.... ach ja, als jij het spel niks aan vond dat moet je het natuurlijk niet kopen, maar als je de single player leuk vond dan vind je multiplayer echt rulen, maarja als jij geen cent wilt uitgeven dan zul je dat ook nooit te weten komen cya at multiplayer
quote:nou die met die brug was redelijk makkelijk vondt ik...
Op donderdag 6 november 2003 21:58 schreef hoooooow het volgende:
veteran mode duurde me 10 uur om uit te spelenvooral die kutmissie bij die brug met die engelsen werd achter mekaar afgeknald en die missie dat je die flat moet verdedigen tegen tanks enz. die zijn ZWAAR moeilijk met veteran mode. daarom is het wel leuk eigenlijk
call of duty ownt zwaar behalve die levels die je in je eentje moet doen en die levels dat je achtervolgd word door wagens enz. en dat je die dan af moet knallen met een panzerfaust, zeer vaag dat
call of duty =
quote:ja en? ik zie de link niet helemaal
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ik wil ook online maar hij is illegaal
maar ja kan wel op cracked servers spelen toch ??
quote:hee wat vraag je nou? dit is een net forum hoor
Op zondag 21 december 2003 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe dan hoe herken je die ? want ik wil het wel proberen
Jah bijna iedereen is sniper, dat kan ook wel ns gaan vervelen.
Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.
quote:Hij is 39,95 hoor
Op zondag 21 december 2003 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
nou nou stoutse verwachtingen ? ik heb betere games gespeeld maar goed vroeger waren games 100 gulden of 90 ligt er maar net aan
nu 50 euro ik vond 100 gulden al duur ik koop alleen games die het geld waard zijn no offence op deze game hij roelt echt maar om nou alleen voor de multiplayer 50 euro te betalen
En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper
quote:Ik vind dat juist wel grappig. Maar ik zou eerst ff kijken naar de online mode want die is 10x beter als de singleplayer.
Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.
Wie wil er een 1vs1 tegen mij. PM me maar ff
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:59 schreef Elegy het volgende:[..]
Hij is 39,95 hoor
En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper
quote:Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur
Op maandag 22 december 2003 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
2 games voor de prijs van 1
quote:of je fikt hem even
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef Elegy het volgende:[..]
Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur
) terug brengen en ruilen voor een andere
quote:Op de tweede en derde verdieping kan je de antitank wapens vinden.
Op maandag 22 december 2003 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
OMFG
ik heb dat gebouw van 4 verdiepingen in stalingrad "gecleared" en dan moet ik zoon tank uitschakelen dat lukt dus voor geen meter iemand tips ?
3e verdieping aan de linkerkant, tweede aan de rechterkant. In totaal komen er vier tanks -> 2e, 3e, 2e, 3e
quote:ssst
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
of je fikt hem even
quote:ja die vindt ik maar dan nog als ik begon te schieten wordt ik doorzeefd
Op maandag 22 december 2003 11:34 schreef Elegy het volgende:[..]
Op de tweede en derde verdieping kan je de antitank wapens vinden.
3e verdieping aan de linkerkant, tweede aan de rechterkant. In totaal komen er vier tanks -> 2e, 3e, 2e, 3e
quote:oke
Op maandag 22 december 2003 21:22 schreef Duiveltja het volgende:
F12
Ech een kicken spel. Ben nu met de Britten de dam aan het vernietigen.
quote:Weet jij waar die screendumps geplaats worden?
Op maandag 22 december 2003 23:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ook te vinden in Options>Controls>etc...
quote:hee dat wist ik nog niet,dank je wel
Op maandag 22 december 2003 21:22 schreef Duiveltja het volgende:
F12
quote:ergens in de main map
Op woensdag 24 december 2003 20:49 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Weet jij waar die screendumps geplaats worden?
quote:Die moet ik ook ff leren!
Op maandag 22 december 2003 09:59 schreef Elegy het volgende:[..]
Hij is 39,95 hoor
En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper
Ben nu in dat flatding met die anti-tank dingen .
Best lastig stukje, aangezien jij al die duitsers mag afmaken, en de rest van "jou leger" geen fuck uitvoert en maar wat op hoekjes staat te wachten .
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:00 schreef veldmuis het volgende:[..]
Die moet ik ook ff leren!
Wat dan?Ben nu in dat flatding met die anti-tank dingen
.
Best lastig stukje, aangezien jij al die duitsers mag afmaken, en de rest van "jou leger" geen fuck uitvoert en maar wat op hoekjes staat te wachten.
Ik heb hem vanmorgen uitgespeeld. Het is echt een mooi spel vind ik.
De rivier bij staingrad en het rodeplein prachtig gewoon
quote:Ik neem mn woorden terug
Op vrijdag 26 december 2003 22:25 schreef SHERMAN het volgende:[..]
welke is dat??? noem de missie is bij naam als het kan.
Ik heb hem vanmorgen uitgespeeld. Het is echt een mooi spel vind ik.
De rivier bij staingrad en het rodepleinprachtig gewoon
Zit nu weer bij een teringstukje !
Wordt telkens...jawel....doodgeschoten
Ben eigelijk toe aan een nieuwe pc, een 2,6 HT northwood ofzo .
quote:Kijk eens of er één bij het raam staat, ik schuif hem toch wel door.
Op vrijdag 26 december 2003 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Ben eigelijk toe aan een nieuwe pc, een 2,6 HT northwood ofzo.
quote:rivier
Op vrijdag 26 december 2003 22:25 schreef SHERMAN het volgende:[..]
welke is dat??? noem de missie is bij naam als het kan.
Ik heb hem vanmorgen uitgespeeld. Het is echt een mooi spel vind ik.
De rivier bij staingrad en het rodepleinprachtig gewoon
* GotenSSJ geen rivier gezien heeft
quote:Dan moet je is uit je bootje kijken
Op zaterdag 27 december 2003 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
rivier
* GotenSSJ geen rivier gezien heeft
quote:Dat was volgens mij een zee
Op zaterdag 27 december 2003 11:19 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dan moet je is uit je bootje kijken
.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:24 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat was volgens mij een zee
quote:he wat boot
Op zaterdag 27 december 2003 11:19 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dan moet je is uit je bootje kijken
.
quote:Idd, vooral mijn buren zijn er blij mee dat dat zo geil is
Op zaterdag 27 december 2003 13:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik moet wel even vermelden dat het spel enorm geil is met EAX over 5 speakers.
quote:Soundblaster 128PCI hier
Op zaterdag 27 december 2003 13:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik moet wel even vermelden dat het spel enorm geil is met EAX over 5 speakers.
quote:Ben je al wel me de Russiche campagne begonnen?
Op zaterdag 27 december 2003 13:02 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
he wat boot
quote:Uit de auto hangen en blijven schieten
Op zaterdag 27 december 2003 13:38 schreef veldmuis het volgende:
Iemand trouwens nog een leuke tip voor dat ritje wat je moet maken met dat stuk stront?
Ze schieten telkens op me.
.
quote:ben al in de ardennen OH WACHT DAT JE NAAR DAT SCHIP GAAT
Op zaterdag 27 december 2003 13:36 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Ben je al wel me de Russiche campagne begonnen?
quote:Nee die tankdingen bedoel ik
Op zaterdag 27 december 2003 13:41 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Uit de auto hangen en blijven schieten
.
quote:In dat huisje, dat is simpel man
Op zaterdag 27 december 2003 13:44 schreef veldmuis het volgende:[..]
Nee die tankdingen bedoel ik
.
quote:Die is ook ubersimpel.
Op zaterdag 27 december 2003 13:52 schreef veldmuis het volgende:
huh?.
quote:Volgens mij heb jij het nu over de missie met de Tripitz Dat is dat grote slagschip.
Op zaterdag 27 december 2003 13:43 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ben al in de ardennen OH WACHT DAT JE NAAR DAT SCHIP GAAT
![]()
dat was een zee
quote:Heel hard lopen. Da's alles
Op zaterdag 27 december 2003 13:54 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Volgens mij heb jij het nu over de missie met de Tripitz Dat is dat grote slagschip.
Ik heb het over water bij stalingrad daar ga je met een bootje over heen. En dan word je beschten door stukas en zo
quote:Weet ik heb hem al uitgespeeld. Ik zei dat ik dat een mooi level vond maar niet iedereen snapte volgens mij over welk level ik het had.
Op zaterdag 27 december 2003 14:17 schreef Elegy het volgende:[..]
Heel hard lopen. Da's alles
quote:Ik vind m maar kut hoor
Op zaterdag 27 december 2003 13:54 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Die is ook ubersimpel.
Heel langzaam rijden. En gewoon preventief vuren.
Je hebt toch onbeperkte ammo.
Nu allebij gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 28-12-2003 14:40]
quote:Ja.
Op zondag 28 december 2003 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Heb net de demo gehaald gewoon geweldig spelIk denk dat ik hem wel ga kopen.
/edit je kan 2 verschillde demo's downloaden zijn het verschillde levels?
quote:Is het niet 1 multiplayer en een single player demo?
Op zondag 28 december 2003 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Heb net de demo gehaald gewoon geweldig spelIk denk dat ik hem wel ga kopen.
/edit je kan 2 verschillde demo's downloaden zijn het verschillde levels?
quote:2 Verschillende levels
Op zondag 28 december 2003 12:57 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Is het niet 1 multiplayer en een single player demo?
quote:NAh het is eigenlijk het zelfde level, alleen de ene is snachts en de andere de dag erna.
Op zondag 28 december 2003 13:18 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
2 Verschillende levels
.
quote:waarom zet je mijn naam in je forum naam
Op zondag 28 december 2003 14:08 schreef damienfromhell het volgende:[..]
NAh het is eigenlijk het zelfde level, alleen de ene is snachts en de andere de dag erna.
quote:go comrad we have to get to the top !
Op zondag 28 december 2003 15:09 schreef veldmuis het volgende:
Dat laatste stukje berlijn is mooi!
Nja, eindelijk uitgespeeld dus.
quote:Kreeg het niet voor elkaar en ook gewoon hoe dat ding beweegt, alles, nee vond het niet leuk
Op zondag 28 december 2003 17:59 schreef Elegy het volgende:
Tankrijden, dat roeleert pasLekker scheuren en knallen
quote:Voertuig en loop onafhankelijk van elkaar. Makkelijk toch
Op zondag 28 december 2003 18:04 schreef veldmuis het volgende:[..]
Kreeg het niet voor elkaar en ook gewoon hoe dat ding beweegt, alles, nee vond het niet leuk
.
Geef mij zo'n tank en ik maak gehakt van jullie snipers
quote:Geef mij er zon antitankgevaldinges bij en je bent weg
Op zondag 28 december 2003 18:14 schreef Elegy het volgende:[..]
Voertuig en loop onafhankelijk van elkaar. Makkelijk toch
Geef mij zo'n tank en ik maak gehakt van jullie snipers
quote:Niet als ik eerst over je heen rij
Op zondag 28 december 2003 18:17 schreef veldmuis het volgende:[..]
Geef mij er zon antitankgevaldinges bij en je bent weg
.
base heet het, beide teams krijgt een punt aangewezen waar ze hun basis moeten maken, wie het eerste dit gedaan heeft moet het verdedigen, en de andere partij moet aanvallen, met spawnen dan wel he...
lijkt me wel fun
quote:Dan ben je al bijna klaar
Op dinsdag 30 december 2003 00:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb hem vandaag gekocht , errug cool
Moet nu V2 vernietigen ....
quote:Klaar
Op dinsdag 30 december 2003 06:54 schreef Elegy het volgende:[..]
Dan ben je al bijna klaar
quote:Zonde he?
Op dinsdag 30 december 2003 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Klaar
Altijd zo snel uitgespeeld die games
Neem eens een kijkje op de site van de CoD Mod waar ik een van de leiders van ben:
Hoei!
quote:Interessant!
Op woensdag 31 december 2003 13:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
* spam gevaar*
Neem eens een kijkje op de site van de CoD Mod waar ik een van de leiders van ben:
Hoei!
Alleen die achtergrond op de site is wat lastig, beetje moeilijk lezen van de tekst op de voorgrond.
Maar ik ben wel benieuwd!
Ik was die campers even zat in mp_rocket, besloot er wat aan te doen, kostte me het leven, maar 9 anderen ook
Online is het best makkelijk eigenlijk, makkelijk, maar echt geweldig leuk
quote:Tja, ze kunnen moeilijk zomaar een wapen erbij bedenken.
Op donderdag 1 januari 2004 21:05 schreef Armin het volgende:
uiteindelijk valt de multiplayer me toch tegen, ik denk omdat ik niet zo goed nog ben.
Zoals Halo, dat heeft meer teamplay en je kan wapens afwisselen, dat vind ik toch een stuk boeiender. In Cod lijken de wapens erg op elkaar op de sniper gun na.
quote:Op het moeilijkst zeker niet (single player he) Dan moet je echt elke situatie helemaal foutloos doen.
Op donderdag 1 januari 2004 21:16 schreef Steve-O het volgende:
Leuk spel speel het nu ook sinds kort
wel erg simpel meot ik zeggen
MP is idd erg makkelijk, zie ss hier wat boven
Wellicht eens afspreken ofzo
quote:ik speel op wat voorradig is. misschien gewoon eens een fok server maken
Op vrijdag 2 januari 2004 12:02 schreef Elegy het volgende:
En op welke server spelen de fokkers CoD regelmatig?Wellicht eens afspreken ofzo
quote:Gisteren zat ik op Dutchgameserver (ofzo)
Op vrijdag 2 januari 2004 12:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik speel op wat voorradig is. misschien gewoon eens een fok server maken
Speelde voor het eerst
Ik ga maar weer eens ff CoD spelen. Screens volgen zometeen
quote:Gister voor het eerst oplijn gespeeld. Mooi niet dus dat ik me daar ga aanmelden. Ze zien me al komen
Op vrijdag 2 januari 2004 13:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor andere mensen die een beter clan zoeken dan die:
www.regamez.nl/Rotten%20Relics
4-de van de BeneluxIk ga maar weer eens ff CoD spelen. Screens volgen zometeen
Als ik een Nieuw game wil starten krijg ik de volgende melding:
CMod LoadBrushes: Bad ShaderNum:2038691652
heb gewoon een goeie computer (AMD Athlon 2600+) en ook een goeie videokaart (GF4 Ti4200)
enig idee waar het aan kan liggen?
quote:zo man je clan kan misschien goed zijn maar die website is echt schijt
Op vrijdag 2 januari 2004 13:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor andere mensen die een beter clan zoeken dan die:
www.regamez.nl/Rotten%20Relics
4-de van de BeneluxIk ga maar weer eens ff CoD spelen. Screens volgen zometeen
quote:Ik wilde het niet zeggen...
Op zaterdag 3 januari 2004 01:40 schreef Tomas123 het volgende:[..]
zo man je clan kan misschien goed zijn maar die website is echt schijt
quote:Die van <:UA:> of zoiets... je moet me alleen eventjes niet vragen waar het voor staat
Op vrijdag 2 januari 2004 12:02 schreef Elegy het volgende:
En op welke server spelen de fokkers CoD regelmatig?Wellicht eens afspreken ofzo
quote:Mwah.. Het gaat vin ik ook meer om de kwaliteit van je spelers..
Op zaterdag 3 januari 2004 01:40 schreef Tomas123 het volgende:[..]
zo man je clan kan misschien goed zijn maar die website is echt schijt
1x op Regular
1x op het niveau boven regular
Nu ben ik bezig op het moeilijkste niveau. Wel kut dat er geen medicpacks meer liggen
quote:allebei gedaan, heb het probleem nog steeds
Op vrijdag 2 januari 2004 17:32 schreef ForumFokker het volgende:
update je drivers en check of je direct x 9.0b hebt.
quote:Kan je eigenlijk ook op speler zoeken? Kan ook met UT2k3, is best handig
Op zaterdag 3 januari 2004 10:31 schreef pro_jeex het volgende:
ik ga straks nog ff online
quote:Selecteer eerst je internet verbinding, dan op bron (internet, lan, p2p) en dan je speltype. S&D, DM, TDM enzo. En dan maar op refresh meppen
Op zaterdag 3 januari 2004 17:06 schreef Woodpecker het volgende:
Kan iemand eens aan een newbie op online-game-gebied uitleggen hoe ik diverse servers kan benaderen om online CoD te spelen...
quote:Dan krijg ik alleen maar 'Waiting for response from master server' en verder niets... Kan dat lang duren, dan?
Op zaterdag 3 januari 2004 17:40 schreef Elegy het volgende:[..]
Selecteer eerst je internet verbinding, dan op bron (internet, lan, p2p) en dan je speltype. S&D, DM, TDM enzo. En dan maar op refresh meppen
[Dit bericht is gewijzigd door Hans_worst op 04-01-2004 18:41]
quote:Nou, bij mij (Multikabel kabel internet) gaat het meteen na enkele seconden al lopen. Ik zie dat er ongeveer 2050 servers zijn.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:49 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Dan krijg ik alleen maar 'Waiting for response from master server' en verder niets... Kan dat lang duren, dan?
Ligt het wellicht aan een vuurmuur? Heb je een router staan of Norton?
quote:Het is de vuurmuur, inderdaad.
Op maandag 5 januari 2004 00:03 schreef Elegy het volgende:[..]
Nou, bij mij (Multikabel kabel internet) gaat het meteen na enkele seconden al lopen. Ik zie dat er ongeveer 2050 servers zijn.
Ligt het wellicht aan een vuurmuur? Heb je een router staan of Norton?
quote:The All-Seeing Eye
Op zaterdag 3 januari 2004 17:06 schreef Woodpecker het volgende:
Kan iemand eens aan een newbie op online-game-gebied uitleggen hoe ik diverse servers kan benaderen om online CoD te spelen...
Vind het alleen jammer dat je geen strand invasie kreeg in de eerste levels maar weer airborne missies, of komt er nog een strand missie later een keer?? want de personages veranderen ook???
In iedergeval, ik hoop dat er nog veel levels komen to play...:7
code:connect ip ( dus bij ip het nummer )
quote:Ik heb zelf Norton Internet Security 2003, en elke keer als er een prog contact zoekt met internet krijg ik een pop-up venster. Bij spellen doe ik dan gewoon toestaan en vink "deze actie altijd toestaan" aan.
Op Monday 5 January 2004 15:21 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Het is de vuurmuur, inderdaad.
Maar is spelen zonder firewall niet ietwat riskant?
Kan dat niet ook met jouw vuurmuur? Of is het de vuurmuur van win XP? In dat geval is het een brandend kaarsje in een tornado
quote:Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Op zondag 11 januari 2004 13:07 schreef StephanL het volgende:
Kom niet verder bij het vliegveld. De truck stopt bij een muurtje, de andere twee stappen euit en dan komen er vliegtuigen Wat moet ik dan doen? Uitstappen gaat niet echt.
Eert één of twee op de startbaan, dan één van links, dan één van rechts, dan een paar van het midden, zoiets uit mijn blote hoofd
quote:Thanks, dacht dat je er niet uit kon, kan je er zo uit lopen
Op zondag 11 januari 2004 13:11 schreef Elegy het volgende:[..]
Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Eert één of twee op de startbaan, dan één van links, dan één van rechts, dan een paar van het midden, zoiets uit mijn blote hoofd
quote:Het is beter om na elke 'wave' van vliegtuigen even van je flakcannon weg te gaan. Bovenop de railing krijgen de Duitsers namelijk reinforcements en die kun je beter eerst wegknallen voordat je weer met het kanon aan de gang gaat.
Op zondag 11 januari 2004 13:11 schreef Elegy het volgende:[..]
Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Eert één of twee op de startbaan, dan één van links, dan één van rechts, dan een paar van het midden, zoiets uit mijn blote hoofd
Ik heb het spel in 4 avonden uitgespeeld . Op de standaard moeilijkheidsgraad. Volgens mij ben ik niet meer dan 20 keer doogegaan, maar misschien lijkt dat maar zo
.
quote:Je kan ze ook met de flak bestoken
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef RetepV het volgende:[..]
Het is beter om na elke 'wave' van vliegtuigen even van je flakcannon weg te gaan. Bovenop de railing krijgen de Duitsers namelijk reinforcements en die kun je beter eerst wegknallen voordat je weer met het kanon aan de gang gaat.
Ik heb het spel in 4 avonden uitgespeeld
. Op de standaard moeilijkheidsgraad. Volgens mij ben ik niet meer dan 20 keer doogegaan, maar misschien lijkt dat maar zo
.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:28 schreef StephanL het volgende:[..]
Thanks, dacht dat je er niet uit kon, kan je er zo uit lopen
quote:Had ik geprobeerd, maar die damn flak gun draaide eigenlijk te langzaam rond.
Op zondag 11 januari 2004 19:49 schreef Elegy het volgende:
Je kan ze ook met de flak bestoken
Wat ik *eigenlijk* nogal irritant vond was dat ik die mannetjes op het balkon in een paar seconden aan flarden schoot, terwijl mijn team van 2 of 3 man alleen maar misschoot. Een beetje cover geven: ho maar. Zeer irritant.
Die hele oorlog hebben ze GVD alleen maar gewonnen omdat ze MIJ hadden! En een medaille? Nope .
Wat ik overigens ook eigenlijk wel vond was dat de latere missies nogal afgeraffeld waren. De eerdere missies waren echt leuk, die chase in die auto, dat opblazen van het luchtafweergeschut. Maar bij die V2's begon het eigenlijk al 'meer van hetzelfde' te worden en dat hele Berlijn gebeuren was echt te simpel voor woorden. 4 kanonnen opblazen en dat was het. De Reichstag was nou ook niet bepaald sterk verdedigd . Twee handgranaten om binnen te komen, binnen met de sniper gun 4 of 5 duitsers een luchtgaatje in hun hoofd bij geven en dan nog wat Wolfenstein-achtige geren door gangen en ineens sta je er bovenop en loopt er iemand met de vlag te zwaaien. Ik had toch wel fikse shootouts in die gangen verwacht, de Reichstag zit vol met kantoortjes.
De laatste levels zijn idd vrij eenvoudig, paar tankjes en da's alles. Sniperen en eenmaal binnen kan je zowat meteen doorlopen geen mijnen, hinderlagen en instortende muren ofzo
quote:idd ik vond ook dat ik er snel was, voor mij part hadden ze heel het gebouw volgestampt met moffen.
Op maandag 12 januari 2004 11:25 schreef RetepV het volgende:[..]
Wolfenstein-achtige geren door gangen en ineens sta je er bovenop en loopt er iemand met de vlag te zwaaien. Ik had toch wel fikse shootouts in die gangen verwacht, de Reichstag zit vol met kantoortjes.
Wat een verslavend spel.......
Nu start ik weer het spel en krijg als error ' your video card is missing one or more features required to run Call of Dutty.
en geeft verder aan dat ik wel eerst de oude drivers moet verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.
Mijn vraag is hoe uninstall ik al men drivers voor de videokaart? of is dit niet nodig?
Ik heb btw een NVIDIA VANTA kaart in mijn pc.
quote:Ik neem aan dat het een TNT betreft? Zo ja, vergeet het dan maar, want CoD vereist dat je kaart hardwarematig Transform & Lightning ondersteunt.
Op zondag 18 januari 2004 22:57 schreef double211 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik heb het volgende probleem:
Probeerde net het spel Call of Duty te openen en kreeg een error dat ik niet de nieuwste drivers voor mijn video kaart heb geinstalleerd, dus ik naar de homepage van de fabrikant van de videokaart en heb de drivers geinstalleerd.Nu start ik weer het spel en krijg als error ' your video card is missing one or more features required to run Call of Dutty.
en geeft verder aan dat ik wel eerst de oude drivers moet verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.
Mijn vraag is hoe uninstall ik al men drivers voor de videokaart? of is dit niet nodig?
Ik heb btw een NVIDIA VANTA kaart in mijn pc.
quote:Videokaart te warm? Driver update? Firewal/virusscanner?
Op maandag 19 januari 2004 18:25 schreef DJ_Vamp het volgende:
HELLUP!!!!
Als ik Call of Duty een poosje aan het spelen ben, dan loop m'n PC compleet vast!!
Ik heb een Pentium 4, 2.6Ghz en 256ram.
Het spel loopt eerst vloeiend en daarna stopt het gewoon.
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar ik kon het in elk geval niet vinden!
Wie weet hier iets voor???
Help Please!!!
quote:Nog een keer spelen maar dan nog een niveau hoger (als je al niet op het hoogste niveau speelt)
Op dinsdag 20 januari 2004 03:37 schreef Forumschorem het volgende:
Kut. Uitgespeeld.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:47 schreef bosbanaan het volgende:multiplayer crack?
quote:Ok, maar hoe koel ik dan m'n videokaart af, waar kan k die driver halen, en Firewall staat uit, duzz
[b]Op maandag 19 januari 2004 19:12 schreef Elegy:
Videokaart te warm? Driver update? Firewal/virusscanner?
quote:Probleem 1: Het kan zijn dat de airflow in je kast niet goed is. Heb je wel genoeg casefans, of is het eerste slot onder je agp slot ook al bezet? Videokaarten worden warm, en hebben de ruimte nodig. Ook kan de koeler op de kaart zelf brak zijn.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:08 schreef DJ_Vamp het volgende:[..]
Ok, maar hoe koel ik dan m'n videokaart af, waar kan k die driver halen, en Firewall staat uit, duzz
Probleem 2: Drivers kan je, afhankelijk van je merk (Ati/nVidia) op deze sites halen: Ati Catalyst 4.1 en nVidia Forceware 53.04
Probleem 3: Heb je misschien een router die moeilijk doet?
quote:Antwoord 1: Ik ben niet zo'n deskundige op de PC, dus die moeilijke woorden snap ik niet helemaal(agp slot? casfans?)
Op woensdag 21 januari 2004 11:54 schreef Elegy het volgende:Probleem 1: Het kan zijn dat de airflow in je kast niet goed is. Heb je wel genoeg casefans, of is het eerste slot onder je agp slot ook al bezet? Videokaarten worden warm, en hebben de ruimte nodig. Ook kan de koeler op de kaart zelf brak zijn.
Probleem 3: Heb je misschien een router die moeilijk doet?
Antwoord 2: Geen router!
duzz
quote:AGP slot is de sleuf waar je videokaart in zit. Casefans zijn ventilatoren in je computerkast, die ervoor zorgen dat lucht naar binnen of naar buiten wordt geblazen. Zo wordt warme lucht afgevoerd en koude lucht naar binnen.
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef DJ_Vamp het volgende:[..]
Antwoord 1: Ik ben niet zo'n deskundige op de PC, dus die moeilijke woorden snap ik niet helemaal(agp slot? casfans?)
Antwoord 2: Geen router!
duzz
Het is verstandig om het eerste pci slot, da's de sleuf onder je videokaart, vrij te laten. en als het niet nodig is die daaronder ook. Een videokaart wordt namelijk erg warm, en als je er een passieve koeling op hebt (een heatsink) heeft het nog meer ruimte nodig.
Wat voor kaart heb je eigenlijk?
Mooi, de eventuele router is dus geen probleem
Ow ja: missies staan bij mij in deze map: C:\Program Files\Call of Duty\Main\save\autosave
quote:Graag gedaan
Op woensdag 21 januari 2004 20:49 schreef DJ_Vamp het volgende:
Probleem opgelost
Het was dus probleem 2: de Driver.
Ik heb de ATI Driver gedownd, en nu loopt hij super!!!!!!Thnx
Game on!
Ik hoor wel geluid maar hij doet niks meer en ik kan ook niet terugkomen in Windows XP.
Computer:
p4, 512mb, onboard geluidskaart, Ati Radeon Sapphire 5600
Iemand misschien een oplossing???
quote:Deed-ie bij mij ook regelmatig. Harde start maken en gewoon verder gaan...
Op woensdag 21 januari 2004 22:15 schreef trith het volgende:
Bij mij slaat me computer helemaal vast na die missie met de auto.Ik hoor wel geluid maar hij doet niks meer en ik kan ook niet terugkomen in Windows XP.
Computer:
p4, 512mb, onboard geluidskaart, Ati Radeon Sapphire 5600
Iemand misschien een oplossing???
quote:* mschol is dan ook blij dat een
Op donderdag 22 januari 2004 18:23 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Deed-ie bij mij ook regelmatig. Harde start maken en gewoon verder gaan...
Het spel schijnt met ATI-kaarten niet altijd goed te communiceren. De laatste driver downloaden helpt soms, maar niet altijd.
enne wat betreft Call Of Duty:
het is en blijft een monsterlijk goed spel...
vodn mohaa al goed maar deze is nog beter moet hem alleen nog eff legaal kopen
quote:Ati Radeon non-pro @ 333/314 en nooit probs
Op donderdag 22 januari 2004 18:23 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Deed-ie bij mij ook regelmatig. Harde start maken en gewoon verder gaan...
Het spel schijnt met ATI-kaarten niet altijd goed te communiceren. De laatste driver downloaden helpt soms, maar niet altijd.
quote:
CALL OF DUTY MULTIPLAYER PATCH 1.2 README
Last Updated: 2004-01-29TABLE OF CONTENTS
INTRODUCTION
GAMETYPE FIXES
1. Behind Enemy Lines
2. Search & DestroyWEAPON & PLAYER FIXES
NEW FEATURES
1. New Gametype - Headquarters
2. Killcam On/Off
3. Disable Freelook Spectating
4. Disable spectating enemy players
5. Force team balancing
6. Shared Friendly Fire
7. Ban Abilities For Server Administration
8. Server Hardware displayed in Server Browser
9. New Server Filters
10. Server Info Screen
11. Timedemo statistics
12. New script commands
13. Allow DownloadsMULTIPLAYER BUG FIXES
INTRODUCTION
This document details numerous additions, fixes and changes to Call of Dutyin the Multiplayer 1.2 patch.
IMPORTANT NOTE: Use of the in-game console is not supported by Activision®. Please do not contact Activision® Customer Support with issues that arise from using console commands in-game.
NOTES FOR MOD USERS:
- It is recommended that any user modifications that have been installed to the Call of Duty directory be removed before installing this patch. These modifications are not supported by Activision® and may not be compatible with some of the new features that are included.
- Call of Duty does not support mods that have spaces in the mod's folder name. Be sure that the folder that contains your mod does not have spaces, otherwise users will not be able to download the files. For example, a mod in a folder called "My Mod" would be invalid, whereas "MyMod" or "My_Mod" would work.GAMETYPE FIXES
1. Behind Enemy Lines
- Fixes some allies not showing up on the compass in large servers.
- Fixed a bug that would make enemy indicator on the compass not show up.
- Fixed the killcam window remaining on screen during the black screen when you are about to spawn as an allied player.
- At the end of a round all players show on the same team to make it easier to see how players ranked.2. Search & Destroy
- You no longer have a weapon when planting the bomb.
- Planting the bomb near the end of the round stops the round timer, so that the bomb is now the condition for victory.
- Bombs can no longer be planted after a round has been declared over.
- Reaching the timelimit (scr_sd_timelimit) no longer ends the game mid-round.WEAPON & PLAYER FIXES
- Adjustments made to the sniper rifles to make them balanced.
- When a player lands after jumping, his/her speed is briefly reduced, making bunny hopping a less effective tactic in multiplayer.
- Adjusted hitboxes on player models to make them more accurate and thus making rifles more effective.
- The number of grenades given to a player is now based on the weapon selected. Sniper rifles provide 1 grenade, Bolt-action rifles provide 3 grenades, and all other weapons provide 2 grenades.NEW FEATURES
1. New Gametype - Headquarters
- A radio randomly spawns into a map as neutral. Your team must capture a radio by standing near it with no enemies around.
- Your team must control a radio to gain points. A team is awarded 45 points for every 45 seconds it holds the radio.
- Destroying an enemy radio rewards your team with as many points as are left on the reinforcement timer (e.g. if you destroy the radio with 16 seconds left on the reinforcements timer, your team will receive 16 points).
- If your team loses the radio, a new radio will spawn in a different location. This radio is now neutral and must be captured.
- Spawns are regulated by a reinforcement timer, which spawns players in 45 second intervals. This reinforcement timer is displayed on the HUD and players only have to wait until the closest spawn period before rejoining the battle.2. Killcam On/Off
- Added server-side cvar scr_killcam to turn on/off killcam
3. Disable Freelook Spectating
- Added server-side cvar scr_freelook to turn on/off freelook spectator mode
4. Disable spectating enemy players
- Added server-side cvar scr_spectateenemy to turn on/off spectating the other team while dead
5. Force team balancing
- Added server-side cvar scr_teambalance to force teams to have the same number of players. Teams with an odd number of players will be as balanced as possible.
(Round based gametypes will adjust the teams between rounds, respawn gametypes will adjust the teams every 60 seconds)6. Shared Friendly Fire
-Setting scr_friendlyfire 3 will share damage in cases of friendly fire between the victim and attacker.
7. Ban Abilities For Server Administration
Uniquely identified players printed in stats logging:
-The log used for stat tracking now includes player unique identifiers so players can be uniquely tracked based on cdkey instead of being tracked by player name. Note that there is no way anyone can determine your cdkey from your GUID.- Server administrators now have the option to Ban players from their server permanently. The banned players are stored in a "ban.txt" file on the server, which can be manually edited by the server admin.
- The commands "banUser" and "banClient" ban somebody currently playing on a server by their in-game name or client number. This adds the player to "ban.txt," and kicks them from the server.
- You can unban every uniquely identified player with the name "UnnamedSoldier" using "unban UnnamedSoldier" from the console. If you want to unban a single player whose name appears more than once, you should edit "ban.txt" manually.
- Server administrators also have the option of temporarily banning a player from a server for X amount of time (in seconds). Use the command sv_kickBanTime to change the length of the ban. This Temp Ban option has also been added to the CallVote menu, allowing players to kick "griefers" and prevent them from simply reconnecting immediately.NOTE: Ban commands are for Internet servers only. They do not function on LAN servers.
8. Server Hardware displayed in Server Browser
- Added a column with icons displaying what hardware each given server is (Win Dedicated, LINUX, etc).
- Added an indication whether or not the server is modded to the server browser.9. New Server Filters
- Added pure server, friendly fire, killcam, server modded, and dedicated only server filters.
IMPORTANT NOTE: The "Pure Server" filter is set to "Pure Servers Only" by default. When the patch is installed, it will show only pure servers unless you change to another setting. This setting can be found by clicking on "Join Server" and selecting the "Filters" submenu.
10. Server Info Screen
- On connecting to a server you will now see a server info screen which lists the servername, message of the day, gametype, and current settings appropriate to the gametype.
11. Timedemo statistics
- Timedemos write a .csv file based on the map name and resolution that says how many milliseconds each frame took. This can be opened directly in a spreadsheet program for benchmarking performance over time.
12. New script commands
- Added "precacheTurret( turretinfo )" script command to MP.
- Added "spawnTurret( classname, origin, turretinfo )" script command to MP.
- Added "enableWeapon()" and "disableWeapon()" player script commands to MP.13. Allow Downloads
There is a new client command in the Multiplayer Options screen called "Allow Downloading." When set to on, connecting to a server that contains a new map or mod will automatically begin downloading the files associated with the map or mod.
MULTIPLAYER BUG FIXES
- Removed music from multiplayer menus
- Fixed minefield explosion sounds not always playing correctly
- Fixed minefield explosion damage killing nearby players
- Teammate icons (scr_drawfriend) are smaller and slightly transparent now. They are also based on nationality.
- Fixed crash that would happen for some people on start of multiplayer if "cl_motd" was set to "1".
- Fixed an exploit that would turn the world solid black.
- The "tell" command works from a dedicated console to send a message to a single client.
- You cannot "callvote" a non-existent map from the console.
- Fixed "callvote" failing as soon as one less than half the people vote no.
- Fixed some issues with mods and some issues with pure servers.
- Fixed nearby trees vanishing in large outdoor levels when lots of effects go off at once.
- Changed the draw order on the compass so that friendlies draw on top of objectives.
- Font files now try to load from the main language folder first.
- Fixed bug where if you strafed off a ladder it would repeatedly grab and drop the whole way down the ladder.
- When you fall from a ladder you no longer play the ladder climb down animation.
- Grenades no longer float in air if they planted on something that moved.
- Grenades no longer jiggle when planting on players.
- Adjusted the position of the Kar98 when aiming down the sight.
- Players no longer run in place when planting a bomb.
- Fixed case of the gun not getting placed in the right hand when you die while reloading.
- Fixed the reload animation playing after you respawn.
- Fixed some view problems with the MG42.
- Fixed cvar propagation issues seen when joining a server and then starting your own server
- Fixed ambient sounds continuing from the previous map when starting to load the next
- The scoreboard now is scrollable at the end of a map.
- The icon for password-protected games should now properly show in the server browser menu.
- Fixed a crash in the main menu that came about when users left the computer sitting at the menu for prolonged amounts of time.
- Fixed a crash changing map and gametype via vote menu.
- Fixed a problem with the host not being able to join a team after the map changed.
- Fixed sporadic friendly fire message when killing an enemy player in Behind Enemy Lines.
- Fixed a problem with cdkeys not being displayed after connecting to a server running a mod.
- The Server Info button on the Join Server screen now displays additional server information. Friendly Fire and Kill Cam settings are now displayed.
- Removed unused cl_timenudge cvar to prevent possible exploit.
- Cheat-protected r_colormiplevels to prevent possible exploit.
quote:Het Snipen is nu een stuk moeilijker geworden, moet er nogwel ff aan wennen dat het Bunnyhoppen is uitgeschakeld
Op vrijdag 30 januari 2004 11:41 schreef Elegy het volgende:
De patch is uit!
[..]
Dit gaan ze dus fixen, dus verwacht een patch rond, hmm, sint Juttemus ? Anyway, ik vind het allemaal best. bunnyhoppen is weg, en de MG-42 heeft nu ook terugslag (het is immers geen 10-ton wegende betonnen constructie die kogels spuugt). Alleen het menu is gefokt. Alles wat een ping van onder de ~70 heeft krijgt een ping van 1 in de lijst. Maar ja, daarom gebruik ik ook ASE.
Headquarters is gaaf. Liever HQ dan S&D. Maakt maps als Rocket en Pavlov veel leuker!
quote:idd goeie shit
Op zondag 1 februari 2004 00:26 schreef DaDude1987 het volgende:
nieuwe mode ---> headquarters is echt leuk !!!
quote:Er is een client/server patch die dat verhelpt. Het werkt alleen alleen als de server het ook heeft geïnstalleerd.
Op zondag 1 februari 2004 00:27 schreef JollyGoodToast het volgende:
Snipen = bug! Dat heeft Infinity Ward zelf toegegeven op een forum. De afstand die je scope-crosshair verschilt van de oorspronkelijke positie van je crosshair wordt (perongeluk) bepaald door je ping. Als je dus een ping van 500 hebt kijk je in een keer naar links als je inzoomt, en als je op een LAN zit, verschilt het misschien 5 of 10 pixels.Dit gaan ze dus fixen, dus verwacht een patch rond, hmm, sint Juttemus
? Anyway, ik vind het allemaal best. bunnyhoppen is weg, en de MG-42 heeft nu ook terugslag (het is immers geen 10-ton wegende betonnen constructie die kogels spuugt). Alleen het menu is gefokt. Alles wat een ping van onder de ~70 heeft krijgt een ping van 1 in de lijst. Maar ja, daarom gebruik ik ook ASE.
Headquarters is gaaf. Liever HQ dan S&D. Maakt maps als Rocket en Pavlov veel leuker!
De patch kan je hier vinden
Hoe kan ik dit verhelpen??
Ik heb gewoon het originele spel duz..
Wie helpt me??
Greetz,
quote:Tough luck, als je het spel niet meer kan ruilen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:22 schreef DJ_Vamp het volgende:
PROBLEEM!!!
Ik heb nu al een poosje CoD en ik speel het bijna alleen on-line.
Maar, sinds kort heb ik telkens als ik op een server wil:
CD Key already in use.Hoe kan ik dit verhelpen??
Ik heb gewoon het originele spel duz..
Wie helpt me??
Greetz,
quote:ventrilo en teamspeak.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:22 schreef DJ_Vamp het volgende:
Volgende vraag:
Praatprogje, om te praten tijdens gamen met CoD.
Wie heeft dit of weet een naam/website ofzo?????
Thnx Alvast
quote:volgens mij zijn er een paar in ontwikkeling, check http://www.codfiles.com
Op maandag 16 februari 2004 15:47 schreef Vassili_Z het volgende:
zijn er ook mods ?
Zelf nog niet echt behoefte aan mods, moet SP nog uitspelen, ben nu alleen maar met MP bezig, headquarters rulet echt.
quote:Dat kan nog steeds, dat konijntje spelen
Op zondag 8 februari 2004 17:26 schreef Sanity11 het volgende:
K vind het wel een goede patch zeg, vooral vind ik het super dat dat achterlijke () bunny hoppen niet meer kan!
Gaat best snel ook wel
quote:Hmmm hoe doe je dat dan op een manier dat het ook nog echt nut heeft?
Op maandag 16 februari 2004 17:22 schreef Elegy het volgende:[..]
Dat kan nog steeds, dat konijntje spelen
Gaat best snel ook wel
quote:Bukken en springen snel achter elkaar
Op maandag 16 februari 2004 17:37 schreef Sanity11 het volgende:[..]
Hmmm hoe doe je dat dan op een manier dat het ook nog echt nut heeft?
Granaat gooien, bunnyhoppen om het obstakel heen en met een smg afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |