In mijn ogen was/is Rutten de ideale man. Huub Stevens was ook een goede optie. Momenteel is Bert van Marwijk in mijn ogen een goede opvolger hoewel ik iemand als Ron Jans ook wel een kans zou willen geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed, wie wordt zijn opvolger?
Toen was het nog zo van Koeman doet het goedquote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
Dit topic hadden we 5 weken geleden niet zien aankomen.
Het duurt ook altijd even voor het zich openbaart. Bij Ajax ging het in het begin ook nog goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
Dit topic hadden we 5 weken geleden niet zien aankomen.
ik denk dat vooral de RvC in de persoon van Timmer een dikke vinger in de pap heeft gehad.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
Ze hadden naar Guus moeten luisteren, maar die kut lullo's in het bestuur, volgens mij westerhof enzo negeerde onze god Guus H.
rutten en eikelkamp hadden er eigenlijk gewoon moeten zitten!
Laat hem dat maar in 020 doenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Die man is in staat om potentieel goede spelers en ploegen in recordtempo de vernieling in te helpen. Opzich ook een gave.
Dat is het voetbalwereldje, Cultquote:Op zaterdag 17 februari 2007 05:37 schreef cultheld het volgende:
Ik roep het hele jaar al dat het debiele broertje van Erwin ontslagen moet worden. Behalve dat Koeman weinig kwaliteiten heeft, is hij ook nog bijzonder irritant, arrogant en naïef. Wél vind ik het grappig dat nu opeens iedereen Koeman verwijt Aissati te verhuren, terwijl een paar maanden geleden vrijwel iedereen vol lof was over Mendéz en het een goede zaak vond om Aissati (u weet wel, die knaap die Pirlo en Nesta dolde) te verhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |