Nou hier komt mijn vraag: Heeft er iemand ervaringen met de Wilkinson Sword Protector Diamond (pff hele mond vol), daar schijn je je nml niet zo gemakkelijk mee te kunnen snijden. Niet dat ik me nou zó vaak snij, maar toevallig pas in 1 week tijd een stuk uit me kin en een stuk uit me neus (ja hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik ook niet , en néé ik probeerde niet mijn neusharen te scheren).
Of werkt dat ding voor geen meter en kan ik beter voor de Mach3 gaan
K heb nu een andere van gilette, welke weet ik niet precies maar iig niet die mach.
Daarna koop je extra mesjes, want die zijn verrekte duur, en daar verdienen ze op, niet aan die handvaatjes zeg maar...
'k gebruik de standaard dubbele mesjes met gladscheerstrip
('k koop ze bij de DA...)
Ik.
Scheerde mezelf altijd met Gillette Sensor, maar nu met iets van Wilkinson.
HEMA mesjes. Gilette scheercrème.
quote:In de lucht misschien... maar niet op mijn tere huidje !
Op dinsdag 19 juni 2001 22:16 schreef Miko8m het volgende:
mach3 roeleert
Ik gebruik altijd Gilette Sensor Excell. Wilkinson heb ik een keertje geprobeerd, maar die waren duidelijk veel minder. 1 keer nooit meer.
Weet iemand trouwes of er ook een goei scheermes is en waar losse mesjes niet zo duur voor zijn? Of is dat alles hetzelfde..?
quote:nee hoor... nadat je er 9003 keer met de haarrichting mee overheen bent gegaan, kan je rustig een paar keer tegen de richting in...
Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef speknek het volgende:
Ook Mach 3. Doet het lekker, maar doe niet die gozer uit de reclame na, want dan is je kin weg.
Die wilkinson protector is erg klote, die veiligheids tralies werken juist averechts, je houdt elke keer een redelijke stoppelbaard aan over
quote:Ik ga altijd tegen de richting in, dat is het probleem niet. Wat ik bedoelde dat hij zich in een hele snelle roetsj beweging scheert.
Op dinsdag 19 juni 2001 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
nee hoor... nadat je er 9003 keer met de haarrichting mee overheen bent gegaan, kan je rustig een paar keer tegen de richting in...
quote:Idd, erg eng. Heb dat ook een keer gedaan, maar nooooit weer
Op dinsdag 19 juni 2001 23:54 schreef speknek het volgende:
Ik ga altijd tegen de richting in, dat is het probleem niet. Wat ik bedoelde dat hij zich in een hele snelle roetsj beweging scheert.
Vantevoren even gezicht wassen met warm water en een schuimende facewash, om de haartjes wat soepeler te maken. Om mee te scheren gebruik ik nu ook de Gilette scheergel. Daarna afspoelen met VEEL koud water en 1 of andere lotion van de Body Shop erop, werkt voor mij prima!
De Philishave scheert verrassend glad, behalve de snor, daar blijven wel eens hardnekkige lelijke stoppels zitten.
De Wilkinson vind ik niet zo glad scheren, wat misschien komt door die traliewerk, ik hou altijd stoppels over wat niet zo erg is want ze staan best leuk. Maar de sensatie van natscheren met een mesje is lekker en dat doe ik dan om de zoveel tijd om mezelf even te verwennen
Nu de mesjes van Wilkinson aan vervanging toe zijn denk ik er over om de Gilette Mach 3 te proberen..
verder prima ding.
En is het zo erg om tegen de richting in te scheren? Ik krijg het anders echt niet glad...
quote:ik kan me absoluut niet scheren zonder spiegel, tis mij een raadsel hoe iemand zich glad scheert onder de douche.
Op woensdag 20 juni 2001 11:36 schreef Ringo het volgende:
Ik scheer mij trouwens altijd onder de douche.
ik heb ooit eens die Coolshave van Philips voor mijn verjaardag gekregen. Kon er totaal niet mee overweg.
quote:Je kan toch gewoon een spiegeltje ophangen bij de douche...
Op woensdag 20 juni 2001 16:13 schreef Herald het volgende:ik kan me absoluut niet scheren zonder spiegel, tis mij een raadsel hoe iemand zich glad scheert onder de douche.
quote:Yesssssssssssssss
Op dinsdag 19 juni 2001 22:16 schreef Miko8m het volgende:
mach3 roeleert
ik gebruik trouwens de Gilette Sensor Excel, had et ff opgezocht , maar ga nu toch maar es de Mach3 proberen
, gelukkig heb ik nog ouders die die mesjes betalen
scheerschuim heb ik van sanex, en dat werkt eigenlijk perfect, maar als die op is ga ik toch maar es gel of olie ofzo gebruiken
quote:Ik heb zelf een bloedhekel aan electrisch scheren en scheer me dus altijd nat. Soms dagelijks, soms om de dag, ligt er een beetje aan.
Op dinsdag 19 juni 2001 22:16 schreef merulez het volgende:Of werkt dat ding voor geen meter en kan ik beter voor de Mach3 gaan
Ik heb EN de Mach3 EN de Sensor Excel van Gilette staan en ik vind zelf de Sensor Excel de fijnste van de 2. Scheer net wat soepeler en snijdt de haartjes wat dieper af. Tevens ook goedkoper. Scheerschuim gebruik ik overigens nooit, is werkelijk nergens voor nodig en kost alleen maar onnodig geld en is slecht voor het milieu. Warm water is genoeg (Ik scheer me bij voorkeur onder de douche).
quote:Gewoon met de hand voelen, stoppels kom je dan vanzelf tegen. Glad voelt glad aan, zo simpel is het.
Op woensdag 20 juni 2001 16:13 schreef Herald het volgende:
ik kan me absoluut niet scheren zonder spiegel, tis mij een raadsel hoe iemand zich glad scheert onder de douche.
krijg nu al weer zin
quote:Je kat wil denk ik ook gladgeschoren worden
Op vrijdag 22 juni 2001 13:47 schreef superbam het volgende:
de kat kijkt toe....
quote:welnee, wel eens een geschoren kat gezien?
Op vrijdag 22 juni 2001 14:14 schreef DIGGER het volgende:[..]
Je kat wil denk ik ook gladgeschoren worden
Btw...nog geen enkele keer wondje gehad *afkloppen*
* nietzman heeft een iets van gillete geloofd hij... met 2 mesjes denkik
quote:Thijs says:
Op donderdag 21 juni 2001 22:48 schreef DIGGER het volgende:[..]
Scheerschuim gebruik ik overigens nooit, is werkelijk nergens voor nodig en kost alleen maar onnodig geld en is slecht voor het milieu. Warm water is genoeg (Ik scheer me bij voorkeur onder de douche).
quote:nee maar wel een gladgeschoren ....
Op maandag 25 juni 2001 11:42 schreef superbam het volgende:[..]
welnee, wel eens een geschoren kat gezien?
laa maar
a dirty mind is a joy for ever zal ik maar zeggen
quote:Ik heb ook sterke baardgroei hoor, absoluut, maar toch ist geen probleem, gewoon ff de huid nat en warm maken does the trick.
Op maandag 25 juni 2001 15:26 schreef Noralie_en_of_Thijs het volgende:Thijs says:
heb jij geluk .. ik moet het dus echt niet proberen zonder scheergel (evt. schuim). Trek ik echt mijn hele gezicht open, komt misschien door de best wel sterke baardgroei...
quote:ja dat deed ik eerst ook wel es zónder schuim. Maar ik scheer me het liefst 1 keer in de 3 á 4 dagen. Niet dat ik nou zo weinig baardgroei heb, maar het valt niet zo op, omdat het (nog) blond is
Op maandag 25 juni 2001 17:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik heb ook sterke baardgroei hoor, absoluut, maar toch ist geen probleem, gewoon ff de huid nat en warm maken does the trick.
en als je dan haren van een halve centimeter hebt staan, moet je et echt niet proberen om et zonder scheerschuimt te doen
Ik scheer me altijd tijdens het douchen, zonder spiegel en met een scheerkwast en schuim van den vergulden hand. Na het scheren aftershafe balsam ook van den vergulden hand (lekker, scheelt erg in de rauwigheid)
Desalnietemin heb ik een schurft-hekel aan scheren, domme tijdverspilling, het zou gewoon alleen moeten groeien waar en wanneer jij dat wil
Valt nogal tegen
Omdat mijn baardharen nogal dik zijn (en vrij zichtbaar) blijf ik stoppeltjes houden met de Mach 3. Hetzelfde met de Wilkinson 3D Protector Sword (Niet de nieuwe Diamond), maar die scheerde net iets gladder dan de Mach 3.
Misschien omdat ik met nat niet te hard druk en niet tegen de baardharen scheer en met de Philips CoolShave (met emulsie en nat) juist wel d.m.v. de veilige ronddraaiende dubbele scheermesjes.
Vanmorgen was de eerste test, binnenkort weer met de Mach3, kijken hoe het me dan vergaat.
N.B.: Gebruikte schuim: Wilkinson scheerschuim.
quote:Scheert bij mij dus wonderbaarlijk gladder dan met een krabber..
Op vrijdag 29 juni 2001 16:20 schreef Lord_spawn het volgende:
elektrisch scheren suckt
krijg je zo'n maffiakin van...geef mij maar een krabbertje
Maar ja, met mijn electrische kan er nat geschoren worden
quote:dat bedoel ik met il stylo maffioso
Op vrijdag 29 juni 2001 16:27 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Scheert bij mij dus wonderbaarlijk gladder dan met een krabber..
quote:Koel, nu nog een Armani-pak..
Op vrijdag 29 juni 2001 16:30 schreef Lord_spawn het volgende:[..]
dat bedoel ik met il stylo maffioso
Misschien moet ik met nat toch een andere schuim ofzo gaan gebruiken, kijken of dat gladder scheert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |