Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
quote:tssss, hoezo scheef beeld
Op dinsdag 19 juni 2001 22:03 schreef Potlood het volgende:
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
quote:Hij bedoelt normaal postuur of course. En ik kan 'm wel begrijpen, want het spijt me zeer, maar vetrollen vind ik eeeeecht niet lekker.
Op dinsdag 19 juni 2001 22:06 schreef Roonaan het volgende:[..]
tssss, hoezo scheef beeld
: en dan die laatste opmerking
quote:
Als zij normaal zou zijn (...)
quote:Ja, ik
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
Maarja, het gaat uiteindelijk natuurlijk wel om het innerlijk
quote:Ik val alleen op dikke vrouwen inclusief de dikke mannen.
Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
En wat bedoel jij met normaal ?
Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
En in welke verhoudingen ?
Waar mag het vet wel zitten ?
Waar niet ?
Hoeveel kub per meter is wenselijk ?
Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?
Is lengte ook nog van belang ?
Als ze miljonaire is ?
Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?
Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?
Gaat liefde niet door de maag ?
Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.
quote:Ook als je er onder ligt?
En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn.
quote:Hehe...that must hurt....
Op dinsdag 19 juni 2001 22:35 schreef DemonRage het volgende:[..]
Ook als je er onder ligt?
quote:Het klinkt heel raar, maar dat kan juist heel erg lekker zijn! Je moet dan natuurlijk geen slappeling of een iel ventje zijn (bel dan de ambulance maar
quote:Juist.
Sindsdien kan ik ook wel genieten van vrouwen met iets dikkere benen en kont
Voor de nieuwschierigen: het lot haalde ons uit elkaar voordat het iets werd tussen ons.
quote:Idd, jong dus
Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
Oh dit wou ik ook nog ff kwijt: het is niet zozeer dat dik zijn wat voor de afkeer zorgt, het zijn de met cellulitis verrijkte rollen die vaak voor afschuw zorgen.
Een meisje wat gewoon een beetje stevig is kan ook zeer lekker zijn, zolang het huidje maar strak zit
Slank tot LICHTmollig
> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
Ligt aan lengte, maar gemiddeld ZEKER NIET boven de 60.
> En in welke verhoudingen ?
1:1
> Waar mag het vet wel zitten ?
Nergens mag echt vet zitten, de billen/heupen mogen hooguit iets molliger zijn, mooi rond buikje is ook wel aantrekkelijk.
> Waar niet ?
Benen/nek/buik/ en vooral (!!!) armen
> Hoeveel kub per meter is wenselijk ?
Is niet uit te drukken.
> Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?
Liever dan moddervet en lief.
> Is lengte ook nog van belang ?
Ja, niet langer dan 1.75.
> Als ze miljonaire is ?
Doet er niet toe, het gaat immers om het uiterlijk en het innerlijk.
> Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?
Nogmaals: met mijn beste vriend beleef ik als heteroman ook leuke tijden, maar gelukkig kan hij mij niet maken in de zin van een relatie. Zelfde geld voor dikke meiden.
> Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?
Ohhh, een prinses in de keuken, dat zijn toch alle dikke vrouwen (maar ik wil ook weleens gezond eten)...
> Gaat liefde niet door de maag ?
Nee.
> Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.
Maar het kost een hoop (levensvreugde)...
Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo
quote:Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Er zijn ook genoeg dingen die ik liever niet zie bij een vrouw.
Op dinsdag 19 juni 2001 23:32 schreef -Tita- het volgende:
Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo
quote:Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc. en sommige maken het zo bont dat ze beweren dat ze dik worden van water... Maar dik word je van chips, chocolade, cola, frituur e.d. Wanneer je elke dag van die rotzooi eet, zie je er verrot uit van buiten (immers: dik) maar ben je ook letterlijk verrot van binnen (niet je innerlijk, maar maag/darmstelsel). Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite. Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn... En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
Op dinsdag 19 juni 2001 22:33 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja, ik
Ik heb sex gehad met met meiden/vrouwen varierend van heel slank tot echt heel dik. En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn. Wat voor mij wel belangrijk is, is dat een vrouw zichzelf, ongeacht of ze mager of dik is, goed verzorgd.
Mijn huidige vriendin is trouwens ook flink aan de maat.
quote:En dat geloof je werkelijk?
Op woensdag 20 juni 2001 00:00 schreef Potlood het volgende:[..]
Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc. en sommige maken het zo bont dat ze beweren dat ze dik worden van water... Maar dik word je van chips, chocolade, cola, frituur e.d. Wanneer je elke dag van die rotzooi eet, zie je er verrot uit van buiten (immers: dik) maar ben je ook letterlijk verrot van binnen (niet je innerlijk, maar maag/darmstelsel). Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite. Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn... En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
quote:WAT valt er te geloven?!? Dat je dik wordt van vet en suiker? Dat je lichaam niet helemaal lekker meer is van binnen wanneer er elke dag repen chocolade en zakken chips doorheen gaan? Dat je daarvan gaat stinken? Dat dikke meiden meer moeite hebben met bewegen? Of dat dikke mensen meer zweten? Ieder z'n meug, maar om nou klaar te komen in een mayonaisepot met chocoladedipsaus...
Op woensdag 20 juni 2001 00:04 schreef Halinalle het volgende:[..]
En dat geloof je werkelijk?
quote:Vandaar dat je het zegt dus
Op dinsdag 19 juni 2001 22:33 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja, ik
Ik heb sex gehad met met meiden/vrouwen varierend van heel slank tot echt heel dik. En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn. Wat voor mij wel belangrijk is, is dat een vrouw zichzelf, ongeacht of ze mager of dik is, goed verzorgd.
Mijn huidige vriendin is trouwens ook flink aan de maat.
Maarre.. dikke mensen vind ik om op te eigenlijk. Puur lichamelijk gezien. No way dat ik met een dikkerd ga.
Ik snap die mensen ook niet die mollige mensen wel mooi vinden. Ik vind het zooooo niet uitnodigend, onaantrekkelijk, onnatuurlijk en echt niet opwindend.
Vind een paar kilo te zwaar al erg.
Ben blij dat me vriendin een perfect, echt perfect figuur heeft. En dan wel perfectie zoals de bladen dat ook vinden. Niet in sommige ogen van de fokkers
quote:Vervang dikke door donkere/gekleurde en denk nog eens goed na.
Op woensdag 20 juni 2001 00:13 schreef South het volgende:[..]
Vandaar dat je het zegt dus
Maarre.. dikke mensen vind ik om op te
eigenlijk. Puur lichamelijk gezien. No way dat ik met een dikkerd ga.
quote:ja tuuuuuuuurlijk.
Op woensdag 20 juni 2001 00:19 schreef Halinalle het volgende:[..]
Vervang dikke door donkere/gekleurde en denk nog eens goed na.
Smaken verschillen, maar om te gaan flamen vind ik niet bepaald een teken van beschaving.
quote:Als jij "Maarre.. dikke mensen vind ik om op
Op woensdag 20 juni 2001 00:23 schreef South het volgende:[..]
ja tuuuuuuuurlijk.
Dit was niet als flame bedoelt.
Ik geef mijn mening over mijn sexuele voorkeur.
quote:Dit is echt heel tekenend voor je... Geef er een racistisch tintje aan om je gelijk te krijgen. Wat denk je nu dat er gedacht wordt? Iets in de trend van: 'Oh, hij heeft gelijk, ik ben een vuile racist/fascist wanneer ik geen stijve krijg van moddervette figuren. Zal er direct iets aan doen'... NEE, het zegt meer iets over jou; je voelt je niet helemaal zeker met een dikke vriendin en probeert middels oneigenlijke argumenten die onzekerheid weg te nemen. Want zo kan je ook een betoog tegen kinderverkrachters een racistisch tintje geven en het op flamen gooien door het woordje 'pedosexueel' te vervangen door bijv. Marokkaan...
Op woensdag 20 juni 2001 00:19 schreef Halinalle het volgende:[..]
Vervang dikke door donkere/gekleurde en denk nog eens goed na.
Smaken verschillen, maar om te gaan flamen vind ik niet bepaald een teken van beschaving.
JIJ bent hier degene die nog eens goed moet nadenken!
quote:Als dat is hoe hij erover denkt, waarom zou hij er dan over moeten liegen??? Ik denk dat ik zelfs LETTERLIJK moet kotsen wanneer ik sex zou hebben met een dikke vrouw!
Op woensdag 20 juni 2001 00:28 schreef Halinalle het volgende:[..]
Als jij "Maarre.. dikke mensen vind ik om op
te eigenlijk." een normale manier van reageren vindt zegt mij dat voldoende.
Weltrusten!
quote:*proest*
Op woensdag 20 juni 2001 00:36 schreef Potlood het volgende:[..]
Ik denk dat ik zelfs LETTERLIJK moet kotsen wanneer ik sex zou hebben met een dikke vrouw!
quote:...en zie wat er gebeurt....
Niet om bepaalde mensen te kleineren....
quote:Erg fijn dat jij voor mij kan nadenken.
Op woensdag 20 juni 2001 00:33 schreef Potlood het volgende:[..]
Dit is echt heel tekenend voor je... Geef er een racistisch tintje aan om je gelijk te krijgen. Wat denk je nu dat er gedacht wordt? Iets in de trend van: 'Oh, hij heeft gelijk, ik ben een vuile racist/fascist wanneer ik geen stijve krijg van moddervette figuren. Zal er direct iets aan doen'... NEE, het zegt meer iets over jou; je voelt je niet helemaal zeker met een dikke vriendin en probeert middels oneigenlijke argumenten die onzekerheid weg te nemen. Want zo kan je ook een betoog tegen kinderverkrachters een racistisch tintje geven en het op flamen gooien door het woordje 'pedosexueel' te vervangen door bijv. Marokkaan...
JIJ bent hier degene die nog eens goed moet nadenken!
Ik heb in dit topic een aantal dingen willen zeggen:
1) ik heb ervaring met slank en dik en vind 'dik' ook lekker. Niets ten nadele van slank overigens.
2) prima als iets niet jouw smaak is
3) als iets jouw smaak niet is, dan lijkt me het redelijk als je dat in normale bewoordingen zegt. Ik ben bijvoorbeeld hetero en kan me moeilijk voorstellen dat een man een andere man seksueel aantrekkelijk vindt. Het komt dan niet in me op om iets te zeggen als "homo's vind ik om te eigenlijk"
Ik heb nergens geschreven dat iemand dikke (of moddervette in jouw bewoordingen) vrouwen lekker moet vinden. Ik heb alleen iets gezegd over mijn voorkeur. Vind je het raar als ik geïrriteerd raak als er dan gesproken wordt over "om nou klaar te komen in een mayonaisepot met chocoladedipsaus"? Ik vind dat een duidelijk gebrek aan respect voor een ander.
quote:Je snapt het (weer) niet: kleineren is niet het doel van deze post, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Beschouw het als een disclaimer: dikke meisjes die toch nog aanstoot nemen, hebben dat geheel aan zichzelf te danken. En daarbij: deze posts kunnen een stimulans geven tot een gezonder leven! Een leven met meer energie, meer zelfvertrouwen, betere sex (!!!) en in het algemeen een mooiere wereld (want zeg nou zelf, wat zie jij het liefst op de beach???).
Op woensdag 20 juni 2001 00:40 schreef Moonah het volgende:
Je begint je topic met:
[..]...en zie wat er gebeurt....
quote:Dan let jij nu op taalfoutjes (jammer is dat btw, dat belet een mooie discussie cq 'kennisoverdracht): hij bedoelde dat sex met een moddervette vrouw kotsen kan opwekken. En dat is echt ook zo (bij hem en bij mij dan in ieder geval). Ik denk dat ook jij zult kotsen wanneer jij als heteroman een spuitende penis in je mond hebt... En dat terwijl je niets tegen homo's hebt!!!
Op woensdag 20 juni 2001 00:47 schreef Halinalle het volgende:[..]
Erg fijn dat jij voor mij kan nadenken.
Ik heb in dit topic een aantal dingen willen zeggen:
1) ik heb ervaring met slank en dik en vind 'dik' ook lekker. Niets ten nadele van slank overigens.
2) prima als iets niet jouw smaak is
3) als iets jouw smaak niet is, dan lijkt me het redelijk als je dat in normale bewoordingen zegt. Ik ben bijvoorbeeld hetero en kan me moeilijk voorstellen dat een man een andere man seksueel aantrekkelijk vindt. Het komt dan niet in me op om iets te zeggen als "homo's vind ik om teeigenlijk"
Ik heb nergens geschreven dat iemand dikke (of moddervette in jouw bewoordingen) vrouwen lekker moet vinden. Ik heb alleen iets gezegd over mijn voorkeur. Vind je het raar als ik geïrriteerd raak als er dan gesproken wordt over "om nou klaar te komen in een mayonaisepot met chocoladedipsaus"? Ik vind dat een duidelijk gebrek aan respect voor een ander.
Ik zou het waarderen wanneer je je iritaties op een andere mannier uit dan de discussie omgooien naar een racistisch betoog. Kijk nog maar eens goed naar dat pedo-voorbeeld. En NOGMAALS: ik heb aan die dikke meid een HELE GOEDE vriendin. Maar op sexueel vlak?!? Nee, want ik weet bijna zeker dat ik dan letterlijk moet kotsen!
Overigens ben ik blij dat je ervoor uitkomt ook op dikke vrouwen te vallen. En daarvoor heb ik deze discusiie opgestart. Niet voor al die andere rommel die jij er tot nu toe omheen versiert hebt.
*ik projecteer het btw ook op mezelf*
quote:Dan juist
hehe, nee ff serieus. Ik zou echt niet met een of andere slanke den hoeven. Natuurlijk wijs ik zo'n iemand ook niet af, maar ik vind een beetje mollig/stevig zeker wel heel erg sexy.
En TE dik vind ik ook weer te ver gaan, inderdaad. En met TE dik bedoel ik dus echt vet...
Ik persoonlijk vind "dikke" vrouwen ook niet aantrekkelijk, maar ik hoef ook geen skelet. Een paar kilo boven de maatschappelijke norm voor gewicht is iets voor mij.
Dat jij er niet op valt betekend toch ook niet dat iemand anders er niet op hoef te vallen.
We hoeven niet allemaal op die stereo types te vallen. Mannen met buikspieren brede schouder, donkere ogen, dikke wenkbrauwen en al
of vrouwen met borsten die niet hangen, lang haar noem het maar op
Geen enkel vrouw of man voldoen aan je droombeeld. Kijk je hebt bijvoorbeeld je hebt jose mare ze is mooi slank enzo maar ze heeft wel een snijwond op haar buik dus ze is niet perfect, dit is haar "handicapt" en bij dikke dames is de handicapt dat ze overgewicht is.
Misschien een beetje overdreven voorbeeld maar snap hem nou maar
Sure...
Ooi gehoord van eiwitstoornis, medicijnen die vetophoping bevorderen?
Volgens mij is iemand die ook maar een béétje voldoet aan die eisen veel te slim om zo'n arrogante persoon te nemen...
Veel vrouwen worden pas dik nadat ze een kindje hebben gekregen (dat was bij mijn moeder zo, nu is ze weer mager geworden, maar dat kwam omdat ze ernstig ziek werd en nog steeds is.)
Ik zie soms dunne vrouwen met een hele ingevallen gezicht. nou dat vind ik dus echt niet mooi. Het ligt vooral aan de bouw van de vrouw (of man).
Als je wat breder gebouwd bent dan staat slankzijn echt niet.
Verder ken ik zat mannen die vallen op heel dik, die vinden dunnen vrouwen weer absoluut niks. Iedereen zijn eigen smaak en maar gelukkig ook want anders zou het een saaie wereld worden. Mijn beste vriendin is flink mollig, maar ziet er altijd heel fris en verzorgd uit, sport heel veel en heeft ook een mooie uitstraling.
Ok dat je niet op dik valt is 1 maar kom dan niet met die onzin dingen aan dat ze niet goed verzorgd eruit zien enzo.
quote:Van een beetje suiker wordt niemand dik. Maar als je gaat overdrijven met suiker kan dat natuurlijk wel. Daar twijfel ik niet aan.
Op woensdag 20 juni 2001 00:11 schreef Potlood het volgende:[..]
WAT valt er te geloven?!? Dat je dik wordt van vet en suiker? Dat je lichaam niet helemaal lekker meer is van binnen wanneer er elke dag repen chocolade en zakken chips doorheen gaan? Dat je daarvan gaat stinken? Dat dikke meiden meer moeite hebben met bewegen? Of dat dikke mensen meer zweten? Ieder z'n meug, maar om nou klaar te komen in een mayonaisepot met chocoladedipsaus...
quote:Als ik jouw tekst lees sluit jij volledig uit dat mensen door een ziekte of genetische aanleg dik kunnen worden. Volgens mij kan dat wel degelijk.
Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc.
quote:Douchen kost ongetwijfeld moeite. Maar dat kost het voor iedereen. Of heb je onderzoek verricht naar het douche-gedrag van dikke mensen en weet je daarom zo goed dat dikke mensen minder douchen?
Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite.
quote:Dat heb je ook onderzocht neem ik aan? Je hebt dus ten minste 100 dikke meiden ondervraagd over welke deo ze gebruiken en waarom. En als ze geen deo gebruikten mochten ze uitleggen waarom niet.
Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn...
Dat we in ieder geval ff weten hoe jij aan je gegevens komt.
quote:Ik vind dik niet per definitie a-erotisch. Maar te dik, zoals op een foto eerder in het topic, vind ik ook niet leuk meer.
En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
Ok, mijn visie enzo:
Ik heb 1 keer sex gehad met een dikker persoon, en moet zeggen het was zeker niet onaardig, was gewoon lekker zelfs. Maar normaal gesproken is het toch slank, of ietwat mollig waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Potlood, ik vind trouwens wel dat je wat beter op je woorden kunt letten en je argumentatie kunt verbeteren. Het zijn nu regelrechte flames en tja, het komt je discussie niet echt ten goede.
Overigens, ergens las ik "Wie valt er op dikke vrouwen, exclusief dikke mannen dan."
Dat vond ik vreemd, is het logisch dat als je zelf dik bent als man, je dik meteen ook begerenswaardig vindt?
Of moet je je maar bij je eigen "soort" houden?
***verwarring alom***
quote:Je moet het niet gaan veralgemenen. Ikzelf ben man maar ben enkele jaren van 65Kilo op 3 a 4 maanden naar 130Kilo gegaan. JA door ziekte. niet door snoep of water of weet ik veel. Mijn mmoi lief slank vrouwtje zorgde nog even goed voor me en hield even veel van mij omdat GOEDE liefde NIETS te maken heeft met uiterlijk!. Ja hoor zo denk ik er over. Toen ik genezen was vermaagerde ik vanzelf weer maar heb er een hele hoop striemen aan over gehouden en geen strakke vel meer. En mijn vriendin houd nog even veel van mij. Ik denk dat er velen zijn die verliefd zijn nog altijd opvatten zoals op school. Verder is er helemaal niets van waar dat dikke vrouwen of mannen geen deodorant gebruiken. Waarom zouden ze het niet gebruiken???? Alergish er voor zijn? kan toch!!!. Ik heb het zelf nog noooooooit horen zeggen van iemand maar het kan toch! Minder douchen??? Huh? denk je nu dat ze geen kracht hebben ofzo? LOL natuurlijk douchen die ook. Even veel als vroeger maar het is een feit dat ze sneller gaan zweten als ze iets doen en dus ook sneller die geurtjes er komen. Mensen kunnen ook dik worden van stress omdat ze dan gaan eten, andere problemen of weet ik veel maar niet altijd negatief denken van die mensen en ze zijn ook NORMAALE mensen!. Je moet het zelf meemaken om het te kunnen begrijpen.
Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc. en sommige maken het zo bont dat ze beweren dat ze dik worden van water... Maar dik word je van chips, chocolade, cola, frituur e.d. Wanneer je elke dag van die rotzooi eet, zie je er verrot uit van buiten (immers: dik) maar ben je ook letterlijk verrot van binnen (niet je innerlijk, maar maag/darmstelsel). Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite. Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn... En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
Ten slotte: mijn huidige vriendin is niet dik, maar mijn ex was dat wel (1.60m en 65-70kg). Toen ik verkering met haar had, vond ik dat niet erg, omdat ze wel andere mooie uiterlijkheden had.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrouwen die echt veel te zwaar zijn (zie eerdere foto) niet meer aantrekkelijk vind, maar ik zal dit niet verwoorden dat ik op die vrouwen.
Ik vind de reacties van potlood en south inderdaad veel te discriminerend overkomen. Potlood's argumenten zijn op geen enkele wetenschappelijke manier onderbouwd, maar waarschijnlijk zijn persoonlijke ervaring met een of twee vrouwen die erg dik zijn. Dit zie je ook vaak bij mensen die een onprettige aanvaring met buitenlanders hebben gehad. Die vinden dan ook meteen dat alle buitenlanders tuig zijn.
Ik ben het er mee eens dat een hoop dikke mensen het zelf schuld zijn, doordat ze verkeerd eten (ik heb zelf ook een beetje last van overgewicht, doordat ik verkeerd at, maar daar let ik nu meer op. Niet alleen omdat ik een strakker lichaam mooier vind, maar ook omdat dikheid gezondheidsproblemen met zich meebrengt).
Oh, en wat de sex met m'n ex betreft, ik had niks te klagen (hoewel het m'n huidige vriendin een stuk leuker is ... Maar dat ligt niet aan haar gewicht)
quote:je bent vergeten je lengte te vermelden, nu zeggen de getallen ons nix
Op woensdag 20 juni 2001 10:19 schreef sataN het volgende:Ik ben allergisch voor deo (de meeste dan) en gisterenavond woog ik nog 58 kilo. Wat klopt hier niet...?
Om nog even een vooroordeel uit de wereld te helpen. Er zijn zat dikke meisjes die niet de hele dag bij de Mcdonalds zitten, en die gewoon niets aan hun dikheid kunnen doen. Stofwisseling en de snelheid daarvan worden door genetische waarde bepaalt. Tevens willen medicijnen ook weleens zorgen dat een persoon dikker wordt denk maar aan pretnison ofzo.
Mensen die walgen van sex met dikke vrouwen/mannen passen bij mij in het rijtje Hitler/Janmaat/enz. Het komt aardig in de buurt van rascisme.
Mijn lengte en gewicht voor de mensen die denken dat ik mij persoonlijk aangesproken voel: 1.96m 96 Kg
quote:hier pas ik me voledig bij aan
Op woensdag 20 juni 2001 12:36 schreef peterj het volgende:
Wat een bull-shit topic........sex en houden van zijn twee verschillende dingen, helaas is de helft hier zo kortzichtig dat ik twijfels zou zetten bij hun huidige relaties. Verliefd worden doe je op een persoon, en niet op het getal dat op de weegschaal staat. Je houdt dus van een persoon ongeacht gewicht, kleur, leeftijd (er zijn natuurlijk grenzen), of wat dan ook. Dat je als man of vrouw bij een one-night stand je eisen steld kan ik bij inkomen, maar verliefdheid is niet iets dat je kan besturen, voor iedereen die walgt van vrouwen met vetrolletjes "ik hoop dat je morgen spontaan verliefd word op jongen/meisje dat niet in jouw ideaal beeld past!!!!" Of misschien nog beter: ik hoop dat jezelf dik wordt, en dat een of andere sukkel op een internet forum gaat vertellen dat hij ervan walgt om met jouw sex te hebben. Hoe zou jij je voelen.Om nog even een vooroordeel uit de wereld te helpen. Er zijn zat dikke meisjes die niet de hele dag bij de Mcdonalds zitten, en die gewoon niets aan hun dikheid kunnen doen. Stofwisseling en de snelheid daarvan worden door genetische waarde bepaalt. Tevens willen medicijnen ook weleens zorgen dat een persoon dikker wordt denk maar aan pretnison ofzo.
Mensen die walgen van sex met dikke vrouwen/mannen passen bij mij in het rijtje Hitler/Janmaat/enz. Het komt aardig in de buurt van rascisme.
Mijn lengte en gewicht voor de mensen die denken dat ik mij persoonlijk aangesproken voel: 1.96m 96 Kg
quote:Maar nu als ze 50 is, uitgehangen buik van het koters krijgen. Spataderen, steunkousen, grijs haar met knotje en breipen erdoor, blauwe bloemetjes jurk aan. grote zwarte platte stappers, borsten als een hangbuikzwijntje van het zogen. En overal haar, veel haar op het lichaam. Dag perfect meisje.
Ben blij dat me vriendin een perfect, echt perfect figuur heeft. En dan wel perfectie zoals de bladen dat ook vinden. Niet in sommige ogen van de fokkers
quote:??? Mijn moeder is 50 maar ziet er nog fantastisch uit (na 2 kids) wordt hooguit 38 geschat en heeft zat sjans van jonge kerels, en zo zijn er meer en meer vrouwen die er voor zorgen dat ze er nog goed uitzien ook al zijn ze niet meer piep. Dus dat cliche is ook wel achterhaald
Op woensdag 20 juni 2001 12:50 schreef Athalon het volgende:[..]
Maar nu als ze 50 is, uitgehangen buik van het koters krijgen. Spataderen, steunkousen, grijs haar met knotje en breipen erdoor, blauwe bloemetjes jurk aan. grote zwarte platte stappers, borsten als een hangbuikzwijntje van het zogen. En overal haar, veel haar op het lichaam. Dag perfect meisje.
Of heb je nu voor het gemak aangenomen dat dikke mensen geen energie hebben? Dan zou ik je willen adviseren eens een poosje Sumo-worstelen te kijken. Dat is zo af en toe wel op Eurosport te zien.
[..]
Als we het toch over Eurosport hebben, kijk eens naar de beste speerwerpster van tegenwoordig, Trini Halberstadt. Niet bepaald je standaard fotomodel, maar een souplesse om jaloers op te worden. Trouwens naar mijn smaak (en de vader van haar kind blijkbaar) een lekker koppie (klinkt ietsje denigrerend, maar jullie begrijpen dat het in dit geval niet negatief bedoeld is). Ik vind haar leuk om te zien.
quote:1,75 meter en minder dan 60 kilo..ik begrijp nu waarop potlood slaat..dat heet in minder medische termen een graten kut..oftewel anorexia patientje..maar ieder zijn meug
Op dinsdag 19 juni 2001 23:31 schreef Potlood het volgende:
> En wat bedoel jij met normaal ?Slank tot LICHTmollig
> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
> En in welke verhoudingen ?
1:1
> Waar mag het vet wel zitten ?
Nergens mag echt vet zitten, de billen/heupen mogen hooguit iets molliger zijn, mooi rond buikje is ook wel aantrekkelijk.
> Waar niet ?
Benen/nek/buik/ en vooral (!!!) armen
> Hoeveel kub per meter is wenselijk ?
Is niet uit te drukken.
> Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?
Liever dan moddervet en lief.
> Is lengte ook nog van belang ?
Ja, niet langer dan 1.75.
> Als ze miljonaire is ?
Doet er niet toe, het gaat immers om het uiterlijk en het innerlijk.
> Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?
Nogmaals: met mijn beste vriend beleef ik als heteroman ook leuke tijden, maar gelukkig kan hij mij niet maken in de zin van een relatie. Zelfde geld voor dikke meiden.
> Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?
Ohhh, een prinses in de keuken, dat zijn toch alle dikke vrouwen (maar ik wil ook weleens gezond eten)...
> Gaat liefde niet door de maag ?
Nee.
> Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.
Maar het kost een hoop (levensvreugde)...
quote:Het was maar om iemand een idee te geven over zijn vriendin, ik ben getrouwd 49 jaar mijn vrouw is 47 dus ik weet ook wel dat het niet altijd zo is.
??? Mijn moeder is 50 maar ziet er nog fantastisch uit (na 2 kids) wordt hooguit 38 geschat en heeft zat sjans van jonge kerels, en zo zijn er meer en meer vrouwen die er voor zorgen dat ze er nog goed uitzien ook al zijn ze niet meer piep. Dus dat cliche is ook wel achterhaald
quote:Hahaaaa, wat moet een meid nog meer compenseren voor jouw tekortkomingen? Als jij normaal zou doen zou ze misschien ook wel verliefd op jou worden.
Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar
quote:Net of het lekker is om met een of andere sukkel sex te hebben, baaaaah.
en dat een of andere sukkel op een internet forum gaat vertellen dat hij ervan walgt om met jouw sex te hebben.
quote:Nou ja!! Sorry hoor, maar dit gaat echt te ver!!
Op woensdag 20 juni 2001 12:36 schreef peterj het volgende:Mensen die walgen van sex met dikke vrouwen/mannen passen bij mij in het rijtje Hitler/Janmaat/enz. Het komt aardig in de buurt van rascisme.
Ik walg van sex met mannen (dik of dun), hoor ik nu ook in dat rijtje thuis
quote:For all he knows, she could be throwin up in the bathroom, after she ate diner. Ow das engels...euhm gezien het IQ van potlood "weet jij zeker dat ze na het eten niet op het toilet over staat te geven ?
Op woensdag 20 juni 2001 12:59 schreef KingSnake het volgende:[..]
1,75 meter en minder dan 60 kilo..ik begrijp nu waarop potlood slaat..dat heet in minder medische termen een graten kut..oftewel anorexia patientje..maar ieder zijn meug
btw is geen flame, potlood verdient het!
quote:Sorry hoor, het is goed bedoeld, en de rest van je post is hartstikke oke enzo, maar wat mij betreft verdien je met deze opmerking de trofee voor de domste opmerking van de dag. Dit slaat natuurlijk nergens op, dikke mensen moeten idd net zo goed in hun waarde gelaten worden,maar het zou ff lekker zijn dat je voor fascist uitgemaakt wordt als je er niet mee naar bed wilt, of omdat je ze niet aantrekkelijk vindt en daar voor uitkomt.
Op woensdag 20 juni 2001 12:36 schreef peterj het volgende:-edit-
Mensen die walgen van sex met dikke vrouwen/mannen passen bij mij in het rijtje Hitler/Janmaat/enz. Het
komt aardig in de buurt van rascisme.-edit-
quote:Als het puur om de sexuele geaardheid gaat, dan niet, anders wel!
Op woensdag 20 juni 2001 13:10 schreef raf het volgende:[..]
Nou ja!! Sorry hoor, maar dit gaat echt te ver!!
quote:potlood selecteert zijn vriendinnen op basis van gewicht, is dat niet hetzelfde als selecteren op huidskleur ? IMHO valt dit precies onder rascisme.
Op woensdag 20 juni 2001 13:14 schreef Vivi het volgende:[..]
Sorry hoor, het is goed bedoeld, en de rest van je post is hartstikke oke enzo, maar wat mij betreft verdien je met deze opmerking de trofee voor de domste opmerking van de dag. Dit slaat natuurlijk nergens op, dikke mensen moeten idd net zo goed in hun waarde gelaten worden,maar het zou ff lekker zijn dat je voor fascist uitgemaakt wordt als je er niet mee naar bed wilt, of omdat je ze niet aantrekkelijk vindt en daar voor uitkomt.
quote:Ik dacht meer aan de "WVDW bokaal" Wegzwieper Van De Week Bokaal.
Maar wat mij betreft verdien je met deze opmerking de trofee voor de domste opmerking van de dag.
quote:in een perfecte wereld, waar dierlijke instincten geen rol spelen ja.
sex en houden van zijn twee verschillende dingen, helaas is de helft hier zo kortzichtig dat ik twijfels zou zetten bij hun huidige relaties. Verliefd worden doe je op een persoon, en niet op het getal dat op de weegschaal staat.
quote:met dank aan de juiste stofwisseling....
Op woensdag 20 juni 2001 13:24 schreef roses het volgende:
Als ik eerlijk ben ben ik ook nog nooit gevallen op een dik persoon. Maar toch ik vind dat sommige hier zo zonder respect praten. Zo van :Ik wil... en ik neem nooit een dikke vriendin.Wees blij dat ze op jou vallen. Want computernerds zijn ook niet echt in hoor. En vroeger waren dikke witte vrouwen t modeplaatje..
Wie weet komt dat terug dus begin maar met oefenen..weinig bewegen en veel snoepen.
Ik ben zelf slank en ik snoep ontzettend veel, ben echt een zoetekauw maar ik heb t geluk dat ik niet aankom. Hopen dat dat zo blijft.. maar ik denk dat als ik wel aanleg zou hebben ik echt er wat aan zou doen om slank te blijven. Ik hoop dat slank nog even in de mode blijft..
quote:spelen je dierlijke instincten ook een rol als je je tanden poetst ??? dat deden ze vroeger namelijk niet, daar pakten ze een stukje hout voor. Of als je je reet afveegt ? dat deden ze met bladeren. Of als je ligt te neuken ? want deden ze vroeger (cro-magnon e.d) gewoon met iedereen. Incest bestond toen nog niet. Met andere woorden, ga je eigen slapheid nu niet onder het mom van dierlijke instincten gebruiken, nooit van evolutie gehoord?
Op woensdag 20 juni 2001 14:59 schreef South het volgende:[..]
in een perfecte wereld, waar dierlijke instincten geen rol spelen ja.
Dikkere mensen werden in de pre-historie trouwens als vruchtbaarder gezien, waar ben jij dan met je dierlijke instincten ????
quote:Volgens mij was het toen toch nog niet zo'n slechte tijd.
Incest bestond toen nog niet, nooit van evolutie gehoord?
quote:Euh vergeet ff niet dat het nu alweer 2001 is, en dat dat nu nou eenmaal al wat jaartjes de mode is. Potlood is het voorbeeld van wat er kan gebeuren als je hamert op wat wel en niet goed is. Hij is gebrainwashed door de hedendaagse bla.
Op woensdag 20 juni 2001 15:08 schreef peterj het volgende:Dikkere mensen werden in de pre-historie trouwens als vruchtbaarder gezien.
ff ontopic
Smaak is natuurlijk iets waar enorm over te twisten valt, en dat zie je hier ook gebeuren. Mijn smaak is ook alles behalve vet alleen ik probeer dat aan te passen, maar dat lukt me niet. Daar kan ik nix aan doen. En wat dat evolutie verhaal betreft, ik geloof daar niet zo in, want dat zou betekenen dat we binnen nu en x jaar uitgestorven zijn omdat we met zijn allen de laatste jaren nogal op slank zijn gaan vallen. En er zijn potsie nog nooit zoveel mensen geweest. Of zijn dat dan alleen maar de 'vruchtbare' dikke mensen geweest?
rest case.
[Dit bericht is gewijzigd door original_blond op 20-06-2001 15:52]
quote:nee hoor
Op woensdag 20 juni 2001 15:44 schreef Kissinggirl het volgende:
jah nou sorry hoor..
ik ben 1.70
weeg 65 kilo en ben dus beetje stevig..maar ook weer niet te dik!
moet ik me nu dan zorgen maken ofzo!!
quote:*applause*
jah nou sorry hoor..
ik ben 1.70
en ik ben al heel veel afgevallen..want op m'n twaalfde woog ik 89 kilo!
en ben nu dus 16
quote:Ahum?? dus als ik niet op negers/dikke mensen/mongooltjes val ben ik een racist?? sorry hoor maar dat je zelf niet in de gaten hebt hoe DOM dit is...racisme heeft te maken met iemand benadelen op basis van geloof/uiterlijk/huiskleur e.d. Als ik iemand (dik/neger oid) niet sexueel aantrekkelijk vind uit ik toch gewoon mijn persoonlijk sexuele voorkeur, ik zeg niet dat ze daardoor ALS MENS minder waatrd zijn en ik benadeel ze niet (ja door niet met ze naar bed te gaan
Op woensdag 20 juni 2001 13:16 schreef peterj het volgende:[..]
potlood selecteert zijn vriendinnen op basis van gewicht, is dat niet hetzelfde als selecteren op huidskleur ? IMHO valt dit precies onder rascisme.
Maar echt een dikke, vatsige vrouw? No way. Daar zou ik niet verliefd op kunnen worden, denk ik.
Ligt ook heel erg aan haar kleding, btw. Een legging kleed NIET bepaald af.
Stevig, okay. Dik, nee. Slank, yum.
Ikzelf train ook veel voor een mooi lichaam..
(EN ALS JE HET LICHT NOU UITDOET?! )
Mij gaat het toch echt om het innerlijk en niet om het uiterlijk. Oke dat plaatje wat op de eerste pagina staat staat me niet aan, wellicht door de kleur lingerie
En er was iemand die gelijk had...
quote:Punt.
Op woensdag 20 juni 2001 01:10 schreef Maggie het volgende:
Conclusie: smaken verschillen, daar zou niemand meer of minder om moeten zijn.
Slotje.
Heel tekenend; ik sex nog altijd enkel & alleen met degene waarvan ik houd.
> helaas is de helft hier zo kortzichtig dat ik twijfels zou zetten bij hun huidige relaties.
Bovenstaande opmerking doet mij eerder twijfelen over jouw relatie(s?)...
> Verliefd worden doe je op een persoon, en niet op het getal dat op de weegschaal staat.
Nogmaals: als uiterlijk geen rol zou spelen, zou ik als 100% hetero-man een relatie aangaan met mijn beste vriend...
> Je houdt dus van een persoon ongeacht gewicht, kleur, leeftijd (er zijn natuurlijk grenzen), of wat dan ook.
'...ongeacht....' maar waarom dan toch die disclaimer 'er zijn natuurlijk grenzen'? Je spreekt jezelf gigantisch tegen.
> Dat je als man of vrouw bij een one-night stand je eisen steld kan ik bij inkomen,
Dus TOCH!!!
> maar verliefdheid is niet iets dat je kan besturen,
Jazeker wel (ook al wil je het niet toegeven); waarom gaan gestudeerden bijna enkel met gestudeerden en willen de 'ongestudeerden' (sorry voor de oneerbiedigheid) vaak nooit iets weten van een gestudeerde (except het geld)?
> voor iedereen die walgt van vrouwen met vetrolletjes "ik hoop dat je morgen spontaan verliefd word op jongen/meisje dat niet in jouw ideaal beeld past!!!!"
Dat kan dus helaas niet, tenzij je zeer wanhopig bent en denkt geen kans op 'verbetering' te zien binnen afzienbare periode...
> Of misschien nog beter: ik hoop dat jezelf dik wordt, en dat een of andere sukkel op een internet forum gaat vertellen dat hij ervan walgt om met jouw sex te hebben.
Op dit moment ben ik niet een van de allerslankste (1.89/88), ik ben nu ook druk bezig met gezonder leven (beter eten/meer sporten). Dik zijn heb ik VOLLEDIG aan mijzelf te danken, maar ik heb het dan ook VOLLEDIG zelf in de hand!
> Hoe zou jij je voelen.
Met mijn neus op de feiten gedrukt.
> Om nog even een vooroordeel uit de wereld te helpen. Er zijn zat dikke meisjes die niet de hele dag bij de Mcdonalds zitten, en die gewoon niets aan hun dikheid kunnen doen. Stofwisseling en de snelheid daarvan worden door genetische waarde bepaalt. Tevens willen medicijnen ook weleens zorgen dat een persoon dikker wordt denk maar aan pretnison ofzo.
Tuurlijk. Die mensen zijn er ook. Maar het MERENDEEL van de dikke meisjes heeft het echt VOLLEDIG (net als ik) GEHEEL zelf in de hand!
> Mensen die walgen van sex met dikke vrouwen/mannen passen bij mij in het rijtje Hitler/Janmaat/enz. Het komt aardig in de buurt van rascisme.
Bedoel je nou fascisme of racisme? Maar daarbij; sinds wanneer ben je een fascist/racist wanneer je sexuele voorkeur niet strookt met jouw 'morele' opinie? Dan zou ik kunnen zeggen wanneer ik 100% homofiel zou zijn dat jij racistisch/fascistisch bezig bent wanneer jij (als 100% hetero) walgt van een spuitende penis diep in je mondje...
quote:Wel zo veilig he, geen eigen mening....
Op woensdag 20 juni 2001 12:42 schreef Riann het volgende:[..]
hier pas ik me voledig bij aan
quote:We blijven natuurlijk niet allemaal jong...
Op woensdag 20 juni 2001 12:50 schreef Athalon het volgende:[..]
Maar nu als ze 50 is, uitgehangen buik van het koters krijgen. Spataderen, steunkousen, grijs haar met knotje en breipen erdoor, blauwe bloemetjes jurk aan. grote zwarte platte stappers, borsten als een hangbuikzwijntje van het zogen. En overal haar, veel haar op het lichaam. Dag perfect meisje.
Uiterlijk speelt op latere leeftijd dus een ondergeschikte rol. Als verlieftheid heeft plaatsgemaakt voor houden van, speelt uiterlijk ook een ondergeschikte rol. Vandaar dat het niet uitmaakt dat de vrouw dik wordt na vele jaren samen te zijn geweest. Je houdt immers van elkaar.
Respecteer een ander en loop niet zo ongecontroleerd je gedachten en meningen te verkondigen.
Doe er mee wat je wilt
-- slakkie
quote:Ach ja, even later noemt iemand anders zijn vriendin van 60 kilo weer echt dik, dus hoeveel waarheid er gehecht kan worden aan jouw 'bijdrage'...
Op woensdag 20 juni 2001 12:59 schreef KingSnake het volgende:[..]
1,75 meter en minder dan 60 kilo..ik begrijp nu waarop potlood slaat..dat heet in minder medische termen een graten kut..oftewel anorexia patientje..maar ieder zijn meug
quote:Hahaha! Dat is zij dus ook...
Op woensdag 20 juni 2001 13:05 schreef Manono het volgende:[..]
Hahaaaa, wat moet een meid nog meer compenseren voor jouw tekortkomingen? Als jij normaal zou doen zou ze misschien ook wel verliefd op jou worden.
quote:Jazeker, volgens deze theorie ben jij een vuile racist...
Op woensdag 20 juni 2001 13:10 schreef raf het volgende:[..]
Nou ja!! Sorry hoor, maar dit gaat echt te ver!!
quote:Sexuele geaardheid betreft de voorkeur tussen de sexes. Dik of dun maakt daar geen deel van uit. Dus niet zo dom he!
Op woensdag 20 juni 2001 13:14 schreef peterj het volgende:[..]
Als het puur om de sexuele geaardheid gaat, dan niet, anders wel!
quote:NEE, ten eerste selecteer ik niet op gewicht, maar op de achterliggende gedachte; de meeste dikke meiden zijn dik door te weinig beweging en teveel vet voedsel en suikers. Het betreft hier het karakter van de persoon; wat heb ik ervoor over om gezond & slank cq. mollig door het leven te gaan. De meeste dikke meiden niet zoveel.
Op woensdag 20 juni 2001 13:16 schreef peterj het volgende:[..]
potlood selecteert zijn vriendinnen op basis van gewicht, is dat niet hetzelfde als selecteren op huidskleur ? IMHO valt dit precies onder rascisme.
Het betreft hier ongeveer dezelde situatie als wanneer ik zou zeggen; ik wil geen vaste relatie met iemand die stevig rookt en niet wilt stoppen hiermee. Vind je dat wel een legitieme reden?
Ten tweede heeft een karaktertrek werkelijk NIETS met huidskleur te maken. Dat jij dit zo stelt, zegt meer over jouw fascistische & racistische beweegredenen...
quote:Aanleg hebben dik te worden of slank te blijven... ook zo'n onzinargument, voornamelijk gebruikt door de dikkeren onder ons. Mijn vriendin beweert bijv. aanleg te hebben om slank te blijven, omdat zij soms weleens een half zakje drop eet en niet aankomt. Wat deze mensen er niet bij vertellen is dat 1 of meerdere van onderstaande van toepassing is:
Op woensdag 20 juni 2001 13:24 schreef roses het volgende:
Als ik eerlijk ben ben ik ook nog nooit gevallen op een dik persoon. Maar toch ik vind dat sommige hier zo zonder respect praten. Zo van :Ik wil... en ik neem nooit een dikke vriendin.Wees blij dat ze op jou vallen. Want computernerds zijn ook niet echt in hoor. En vroeger waren dikke witte vrouwen t modeplaatje..
Wie weet komt dat terug dus begin maar met oefenen..weinig bewegen en veel snoepen.
Ik ben zelf slank en ik snoep ontzettend veel, ben echt een zoetekauw maar ik heb t geluk dat ik niet aankom. Hopen dat dat zo blijft.. maar ik denk dat als ik wel aanleg zou hebben ik echt er wat aan zou doen om slank te blijven. Ik hoop dat slank nog even in de mode blijft..
1) zeer weinig eten
2) roken (val je van af)
3) een voorkeur hebben voor niet-vet eten
4) veel bewegen
5) stress-gevoelig zijn (belemmert eetlust en zet stofwisseling in de hoogste versnellig)
Daarnaast beweren veel dikke mensen een aanleg (tegenwoordig gooien ze het op quasi-wetenschap met de term genetisch bepaald) hebben om dik te worden. Een mooiere reden om ongegeneerd te schransen is er niet. Hoeveel % van deze vrouwtjes heeft werkelijk een dure genetische test laten uitvoeren om te bepalen of ze wel of geen aanleg hebben om dik te worden? Het is dus meer een smoes naar de buitenwereld toe...
quote:In diezelfde post keer jij je af van het 'dieren instinct' theorietje, je spreekt jezelf weereens danig tegen jongeman!
Op woensdag 20 juni 2001 15:08 schreef peterj het volgende:[..]
Dikkere mensen werden in de pre-historie trouwens als vruchtbaarder gezien, waar ben jij dan met je dierlijke instincten ????
quote:Lul niet zo slap! Dik zijn is heden ten dage in bijna ALLE gevallen enkel & alleen te wijten aan karakter. Dik zijn is makkelijk en lui, slank en gezond zijn kost een beetje moeite... Ik ga nou eenmaal voor de mensen met karakter! (En zo zie je maar weer hoe sterk uiterlijk met het innerlijk verbonden is!)
Op woensdag 20 juni 2001 15:45 schreef original_blond het volgende:[..]
Euh vergeet ff niet dat het nu alweer 2001 is, en dat dat nu nou eenmaal al wat jaartjes de mode is. Potlood is het voorbeeld van wat er kan gebeuren als je hamert op wat wel en niet goed is. Hij is gebrainwashed door de hedendaagse bla.
quote:Je bent in ieder geval op de goede weg! Laat je nix wijsmaken door enkele anderen hier, kies voor een beter leven!
jah nou sorry hoor..
ik ben 1.70
en ik ben al heel veel afgevallen..want op m'n twaalfde woog ik 89 kilo!
en ben nu dus 16
quote:Dit zeggen over het algemeen alleen de lelijke mensen...
Op woensdag 20 juni 2001 16:33 schreef Bastard het volgende:
* Bastard heeft geen tijd om het hele topic door te bladerenMij gaat het toch echt om het innerlijk en niet om het uiterlijk. Oke dat plaatje wat op de eerste pagina staat staat me niet aan, wellicht door de kleur lingerie
quote:Waarom een einde aan de discussie die net enigszins de goede kant opgaat?!?
Op woensdag 20 juni 2001 16:36 schreef PingPong het volgende:
* PingPong heeft wel even de tijd genomen om alles te lezenEn er was iemand die gelijk had...
[..]Punt.
Btw, is jouw nick genoemd naar het dos-virus?
quote:Wordt Diëtist dan kan je iets met je 'kennis' en kan je mensen helpen
Op woensdag 20 juni 2001 19:57 schreef Potlood het volgende:[..]
Aanleg hebben dik te worden of slank te blijven... ook zo'n onzinargument, voornamelijk gebruikt door de dikkeren onder ons. Mijn vriendin beweert bijv. aanleg te hebben om slank te blijven, omdat zij soms weleens een half zakje drop eet en niet aankomt. Wat deze mensen er niet bij vertellen is dat 1 of meerdere van onderstaande van toepassing is:
1) zeer weinig eten
2) roken (val je van af)
3) een voorkeur hebben voor niet-vet eten
4) veel bewegen
5) stress-gevoelig zijn (belemmert eetlust en zet stofwisseling in de hoogste versnellig)Daarnaast beweren veel dikke mensen een aanleg (tegenwoordig gooien ze het op quasi-wetenschap met de term genetisch bepaald) hebben om dik te worden. Een mooiere reden om ongegeneerd te schransen is er niet. Hoeveel % van deze vrouwtjes heeft werkelijk een dure genetische test laten uitvoeren om te bepalen of ze wel of geen aanleg hebben om dik te worden? Het is dus meer een smoes naar de buitenwereld toe...
quote:thnx..
Op woensdag 20 juni 2001 15:46 schreef original_blond het volgende:[..]
*applause*
quote:NU heb ik je!!!
Op woensdag 20 juni 2001 19:31 schreef Potlood het volgende:[..]
Sexuele geaardheid betreft de voorkeur tussen de sexes. Dik of dun maakt daar geen deel van uit. Dus niet zo dom he!
quote:En nu ff lezen wat je zegt!
En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!
Daarom is hij hier gestopt en is hij doorgegaan met dit topic: In navolging van 'Dikke Meisjes': slanke godinnen
quote:Jij moet in de politiek gaan werken, maar eerst nog even iets doen aan die doorzichtigheid van jouw selectief knip en plakwerk waardoor het net lijkt of je mij hier zwart maakt...
Op woensdag 20 juni 2001 20:43 schreef slakkie het volgende:[..]
NU heb ik je!!!
[..]En nu ff lezen wat je zegt!
De eerste quote betreft een reactie waarbij ik ontkracht dat je geen racist/fascist bent wanneer je als hetero het niet fijn vindt (en hier ook openlijk voor uitkomt) als er een spuitende penis achterin je mond zit. De tweede quote betreft mijn openingspost waarin ik laat zien dat innerlijk niet de ENIGE leidraad is om verliefd te worden. Ik laat zien aan de hand van het voorbeeld dat ik als hetero een relatie aan zou gaan met mijn vriend, omdat er nog steeds mensen schijnen te zijn die beweren enkel & alleen voor het innerlijk te gaan en het uiterlijk ondergeschikt aan alles achten...
Maar reageer jij eens inhoudelijk, laat eens jouw eigen mening zien!
quote:Als dat zo is, kom ik er ook eerlijk voor uit. Ik verschuil mij niet achter het net van de massa... Wel tekenend overigens hoe jij en enkele anderen de discussie ontwijken...
Op woensdag 20 juni 2001 20:49 schreef Kissinggirl het volgende:
hij lult zichzelf vast
quote:*hier had een flame gestaan, met dank aan alter*
Op woensdag 20 juni 2001 20:57 schreef Potlood het volgende:[..]
Jij moet in de politiek gaan werken, maar eerst nog even iets doen aan die doorzichtigheid van jouw selectief knip en plakwerk waardoor het net lijkt of je mij hier zwart maakt...
De eerste quote betreft een reactie waarbij ik ontkracht dat je geen racist/fascist bent wanneer je als hetero het niet fijn vindt (en hier ook openlijk voor uitkomt) als er een spuitende penis achterin je mond zit. De tweede quote betreft mijn openingspost waarin ik laat zien dat innerlijk niet de ENIGE leidraad is om verliefd te worden. Ik laat zien aan de hand van het voorbeeld dat ik als hetero een relatie aan zou gaan met mijn vriend, omdat er nog steeds mensen schijnen te zijn die beweren enkel & alleen voor het innerlijk te gaan en het uiterlijk ondergeschikt aan alles achten...
Maar reageer jij eens inhoudelijk, laat eens jouw eigen mening zien!
quote:Ja, zodra dierlijke instincten een rol gaan spelen gaan alle beesten op een weegschaal staan
Op woensdag 20 juni 2001 14:59 schreef South het volgende:[..]
in een perfecte wereld, waar dierlijke instincten geen rol spelen ja.
Wat een dom gelul van een stel simpele kneuzen, waar een opblaaspop d'r poten nog niet voor zou spreiden...
V.
quote:MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA AMUHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Op woensdag 20 juni 2001 21:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, zodra dierlijke instincten een rol gaan spelen gaan alle beesten op een weegschaal staan
Wat een dom gelul van een stel simpele kneuzen, waar een opblaaspop d'r poten nog niet voor zou spreiden...
V.
Ik ben al enkele jaren zeer gelukkig getrouwd met een lekker dikke vrouw en hoef nooit meer iets anders.
quote:Wat trekt jou (sexueel gezien dan) zo aan aan dikke vrouwen?
Op woensdag 20 juni 2001 21:41 schreef buitenaarts het volgende:
Persoonlijk ben ik alleen maar geinteresseerd in vrouwen met een redelijk tot groot overgewicht (10 tot 40 kg).Ik ben al enkele jaren zeer gelukkig getrouwd met een lekker dikke vrouw en hoef nooit meer iets anders.
quote:Dit is echt zo'n slap gelul, iemand die dik is heeft dus geen karakter? En er zijn VEEL mensen die dik zijn, en die hier echt NIETS aan kunnen doen, loop niet zo stom te lullen.
Op woensdag 20 juni 2001 20:03 schreef Potlood het volgende:[..]
Lul niet zo slap! Dik zijn is heden ten dage in bijna ALLE gevallen enkel & alleen te wijten aan karakter. Dik zijn is makkelijk en lui, slank en gezond zijn kost een beetje moeite... Ik ga nou eenmaal voor de mensen met karakter! (En zo zie je maar weer hoe sterk uiterlijk met het innerlijk verbonden is!)
Ik heb je andere reacties ook even door gelezen, en je weet altijd wel een manier te vinden om iemand zijn woorden te verdraaien, of uit zijn verband te rukken.
Om te zien of iemand genetische aanleg heeft voor dikzijn, hoef je geen medische test af te leggen. Iedereen wat (denk ik) vanzich zelf wanneer men minder goed tegen 'slecht'eten kan. Overigens dik worden komt hoofdzakelijk door te veel aan eiwitten, en kan zelfs komen door een verkeerde combinatie van eten/sporten.
Ik ken zat mannen en vrouwen die zich 5 keer per week 1,5 uur inspannen op een sportschool, door een verkeerde combinatie met eten vallen ze geen gram af.
BTW als jouw vriendin ineens erg dik zou worden, zou je het dan uitmaken ? (als je JA zegt ben je een loser en moet je nog veel leren over liefde en houden van(leuk voor je vriendin om te weten trouwens), als je NEE zegt spreek je jezelf echt behoorlijk tegen)
quote:Mensen met gevoel en verstand, bedoel je.
Op woensdag 20 juni 2001 20:07 schreef Potlood het volgende:[..]
Dit zeggen over het algemeen alleen de lelijke mensen...
Deze discussie vraagt om dit soort opmerkingen.
Nogmaals:
Potlood, waarom ben je deze discussie begonnen?
En weet je waarom teddyberen altijd zo rond zijn? Omdat het gewoon LEKKER is om daar eens heeeerlijk mee te knuffelen.
Als je boven op een slank meisje zit in bed, dan krijg je toch gewoon het gevoel dat je er doorheen zakt?!
Zelf weeg ik bij niks overigens. En ik ben ook helemaal niet lelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 20-06-2001 22:39]
quote:Nee, JIJ bent hier degene die mijn woorden CONTINU uit de context rukt!!! WAAR heb ik gezegd dat dikke mensen geen karakter hebben?!?
Op woensdag 20 juni 2001 22:11 schreef peterj het volgende:[..]
Dit is echt zo'n slap gelul, iemand die dik is heeft dus geen karakter? En er zijn VEEL mensen die dik zijn, en die hier echt NIETS aan kunnen doen, loop niet zo stom te lullen.
Ik heb je andere reacties ook even door gelezen, en je weet altijd wel een manier te vinden om iemand zijn woorden te verdraaien, of uit zijn verband te rukken.
quote:Weet jij echt niet dat spiermassa zwaarder is dan vet?!? Iemand kan 95 kilo wegen en moddervet zijn, terwijl een even lange persoon ook 95 kilo kan wegen en geen enkel grammetje vet op zijn lijf kan hebben.
Op woensdag 20 juni 2001 22:25 schreef peterj het volgende:
potlood : Je weet zelf net zo goed dat wat je zegt over dikke mensen niet klopt, je zal zelf wel onder vinden dat je van 89 kilo niet zo snel meer terug komt naar je streef gewicht van 60 kilo. Dat washboard kun je de komende 5 - 10 jaar ook wel op 'je buik' schrijven.Om te zien of iemand genetische aanleg heeft voor dikzijn, hoef je geen medische test af te leggen. Iedereen wat (denk ik) vanzich zelf wanneer men minder goed tegen 'slecht'eten kan. Overigens dik worden komt hoofdzakelijk door te veel aan eiwitten, en kan zelfs komen door een verkeerde combinatie van eten/sporten.
Ik ken zat mannen en vrouwen die zich 5 keer per week 1,5 uur inspannen op een sportschool, door een verkeerde combinatie met eten vallen ze geen gram af.
BTW als jouw vriendin ineens erg dik zou worden, zou je het dan uitmaken ? (als je JA zegt ben je een loser en moet je nog veel leren over liefde en houden van(leuk voor je vriendin om te weten trouwens), als je NEE zegt spreek je jezelf echt behoorlijk tegen)
En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...
Om normale reacties te krijgen. Niet om een stelletje meelopers achter m'n reet aan te krijgen...
> En weet je waarom teddyberen altijd zo rond zijn? Omdat het gewoon LEKKER is om daar eens heeeerlijk mee te knuffelen.
Weleens aan gedacht waarom opblaaspoppen zo slank zijn? Nu jij weer!
> Als je boven op een slank meisje zit in bed, dan krijg je toch gewoon het gevoel dat je er doorheen zakt?!
Dit vind ik werkelijk een misselijke opmerking! Nog erger dan die opmerking van iemand die moet kotsen wanneer hij sex heeft met een moddervet figuur!
quote:Dat is dus EXACT wat ik zeg!!! Nu draai je de discussie om en je geeft een argumentatie van mij tegen jou alsof het jouw argument was tegen mij... How low can you go...
Op woensdag 20 juni 2001 22:41 schreef peterj het volgende:
Peter 98 kilo, 1.96M kun je mij op deze twee gegevens beoordelen ? nee omdat dit geen ene fuck zegt over de hoeveelheid spieren die ik heb. Ik zou moddervet kunnen zijn, of zwaar gespierd.
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 20 juni 2001 22:36 schreef Potlood het volgende:[..]
Nee, JIJ bent hier degene die mijn woorden CONTINU uit de context rukt!!! WAAR heb ik gezegd dat dikke mensen geen karakter hebben?!?
Lul niet zo slap! Dik zijn is heden ten dage in bijna ALLE gevallen enkel & alleen te wijten aan karakter. Dik zijn is makkelijk en lui, slank en gezond zijn kost een beetje moeite... Ik ga nou eenmaal voor de mensen met karakter! (En zo zie je maar weer hoe sterk uiterlijk met het innerlijk verbonden is!)
need I say more ?
quote:NOGMAALS(?!?!?!?!?): WAAR staat dat dikke mensen geen karakter hebben?
Op woensdag 20 juni 2001 22:46 schreef peterj het volgende:[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 20 juni 2001 20:03 schreef Potlood het volgende:
[..]Lul niet zo slap! Dik zijn is heden ten dage in bijna ALLE gevallen enkel & alleen te wijten aan karakter. Dik zijn is makkelijk en lui, slank en gezond zijn kost een beetje moeite... Ik ga nou eenmaal voor de mensen met karakter! (En zo zie je maar weer hoe sterk uiterlijk met het innerlijk verbonden is!)
need I say more ?
quote:Inderdaad.. Je spreekt jezelf niet tegen...
Op woensdag 20 juni 2001 22:39 schreef Potlood het volgende:
En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf.
quote:Dit is dus exact wat ik tien minuten eerder in je andere draad zei.
Op woensdag 20 juni 2001 22:44 schreef Potlood het volgende:[..]
Dat is dus EXACT wat ik zeg!!! Nu draai je de discussie om en je geeft een argumentatie van mij tegen jou alsof het jouw argument was tegen mij... How low can you go...
Ik heb niet eens zin om met je in discussie te gaan over je oorspronkelijke topic, wat mij irriteerd is je ge-generaliseerde mening over mensen die dik zijn. NIET IEDEREEN DIE DIK IS, EET SLECHT! ER ZIJN ZAT DIKKE MENSEN DIE HARD PROBEREN IETS AAN HUN GEWICHT TE DOEN, WAARBIJ HET GEWOON NIET LUKT.
Dus loop niet zo stom te ijlen, hoe kan iemand die zelf nota bene 89 kilo weegt gaan lopen zeiken dat sex met dikke mensen walgelijk is ?????
quote:1. je zegt zelf dat je geen sex met dikke vrouwen wilt.
Op woensdag 20 juni 2001 22:47 schreef Potlood het volgende:[..]
NOGMAALS(?!?!?!?!?): WAAR staat dat dikke mensen geen karakter hebben?
Met andere woorden "dikke vrouwen hebben geen karakter"
quote:WAT?????
Op dinsdag 19 juni 2001 23:31 schreef Potlood het volgende:> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
jij bent echt heel erg kieskeurig!!!
mijn vriendin weegt 65 en is zeker niet dik! ze wordt door veel mensen "mager meisje" genoemt... dat is overdreven ok, maar ze heeft echt geen vet ofzo!
je lult uit je nek man!
quote:Sinds wanneer mag ik niet meer voor mijn eigen voorkeuren uitkomen??? Doet me denken aan een persoon die ca. 60 jaar geleden ook zo in het rondte schreeuwde...
Op woensdag 20 juni 2001 22:56 schreef filmfocus het volgende:[..]
WAT?????
jij bent echt heel erg kieskeurig!!!
mijn vriendin weegt 65 en is zeker niet dik! ze wordt door veel mensen "mager meisje" genoemt... dat is overdreven ok, maar ze heeft echt geen vet ofzo!
je lult uit je nek man!
quote:De stevige kont, de over het algemeen grotere borsten en zeer zeker ook de buik. Ik moet hier wel even duidelijk maken dat er veel verschil zit tussen een dikke vrouw en een dikke vrouw. Wat mij persoonlijk niet echt opwind is als een vrouw een dik lijf heeft, maar dunne benen. Het moet allemaal goed in verhouding zijn.
Op woensdag 20 juni 2001 21:48 schreef Potlood het volgende:[..]
Wat trekt jou (sexueel gezien dan) zo aan aan dikke vrouwen?
Ik realiseer mij heel goed dat het merendeel van de bevolking van een "normaal" postuur houdt, maar ik ben blij dat er een groeiende groep van "fat admirers" is. Deze mensen voelen zich meer aangetrokken tot de BBW's (Big Beautiful Women).
Ik persoonlijk vind het een afknapper als ik bij een vrouw de ribben kan zien.
Verder vind ik het vrij zinloos om over een bepaald gewicht te praten. Je kunt twee personen van dezelfde lengte en gewicht naast elkaar zetten en nog aanzienlijk verschil zien. Spiermassa ten opzichte van vet en lichaamsbouw maken hierin vooral onderscheid.
Ik kan heel goed begrijpen dat jij dikke vrouwen niet aantrekkelijk vind, dat is voor mij vergelijkbaar met het feit dat ik me niet aangetrokken voel tot dunne/slanke vrouwen. Wat ik heel belangrijk vind is dat niemand iemand anders moet veroordelen op zijn uiterlijk.
Ik hoop dat dit verhaaltje het allemaal iets heeft verduidelijkt voor jou.
quote:waar slaat dat nou weer op?
Op woensdag 20 juni 2001 23:00 schreef Potlood het volgende:[..]
Sinds wanneer mag ik niet meer voor mijn eigen voorkeuren uitkomen??? Doet me denken aan een persoon die ca. 60 jaar geleden ook zo in het rondte schreeuwde...
Klopt, je kan lezen!!!
> 2. Je zegt dat dikke vrouwen zich niet willen inspannen
Niet in die bewoordingen, maar you're close.
> 3. je zegt dat slanke vrouwen dezelfde inspanning wel willen doen, en dus karakter hebben.
Hier begin je aannames te doen; wie heeft het over dezelfde inspanningen?!? Dikke mensen moeten een veel grotere inspanning verrichten om slank te worden dan mensen die al slank zijn. Ik hoop dat ook jij dat begrijpt.
> 4. je gaat dus voor de vrouwen met karakter.
Jij kiest liever vrouwen zonder karakter?!? En JIJ was degene die het innerlijk zo verheven achtte???
> Met andere woorden "dikke vrouwen hebben geen karakter"
Nu begint je fantasie weer op hol te slaan... Karakter wordt niet gevormd door 1 bepaalde gedraging. Karakter zou je kunnen omschrijven als een optelsom van vele facetten.
quote:Gotcha:
Op woensdag 20 juni 2001 23:00 schreef Potlood het volgende:
Sinds wanneer mag ik niet meer voor mijn eigen voorkeuren uitkomen??? Doet me denken aan een persoon die ca. 60 jaar geleden ook zo in het rondte schreeuwde...
(En ga er nu niet om heen draaien)
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 22:42 schreef Potlood het volgende:
> Potlood, waarom ben je deze discussie begonnen?[/b]Om normale reacties te krijgen. Niet om een stelletje meelopers achter m'n reet aan te krijgen...
#Waarom probeer je de discussie dan niet recht te zetten? En de meningen van iedereen te respecteren. En geen kortzichtige dingen te zeggen... Kijk maar eens naar andere discussies. Die verlopen wel goed...
Waarom vraag je niet gewoon wat mannen aantrekkelijk vinden aan dikke vrouwen? Dat was een heel stuk beter geweest, denk je niet...? Let maar eens op, de discussies die met een goede vraag beginnen eindigen vaak ook goed. Tenzij er van die kortzichtige tussendoor komen. Ik heb je eerste posts een bekeken.. in het begin gaat het nog oke.. maar je raakt steeds meer opgefokt... Ik trouwens ook hoor. Maar dat heeft andere redenen.> En weet je waarom teddyberen altijd zo rond zijn? Omdat het gewoon LEKKER is om daar eens heeeerlijk mee te knuffelen.
Weleens aan gedacht waarom opblaaspoppen zo slank zijn? Nu jij weer!
#Beantwoord eerst mij vraag maar eens...
Maargoed, het beeld van een mooie vrouw in deze domme maatschappij is het beeld van een slanke vrouw. En alles wat commercieel is zo'n beetje, wordt daarop gericht. Op die manier beginnen mensen te denken dat slank zijn perfekt is. En dat terwijl er helemaal niemand/niets ons verteld heeft dat slank perfekt is!
Antwoord: nee, ik heb er nooit aan gedacht, maar dat heb ik speciaal voor deze discussie even gedaan. Het woord is aan jou. (klinkt een stuk beter dan "Nu jij weer!" DAT is discusseren...)> Als je boven op een slank meisje zit in bed, dan krijg je toch gewoon het gevoel dat je er doorheen zakt?!
Dit vind ik werkelijk een misselijke opmerking! Nog erger dan die opmerking van iemand die moet kotsen wanneer hij sex heeft met een moddervet figuur!
#Uhm... het is eigenlijk bedoeld als tegengas tegen al dat gedoe hier. Maaruh.. wat is er erger aan? Het is precies hetzelfde als die kotst opmerkingen. De opmerking is trouwens niet naar jou gericht.. maar meer naar de mensen met de kotst teksten.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 20-06-2001 23:13]
quote:Durf jij dat te zeggen???
quote:Ik was er niet van op de hoogte dat deze traditie zich ook hier voordoet. Maar goed, ik zat dus HELEMAAL fout. Ik zal voortaan niet meer refereren aan deze persoon (en personen) in kwestie. Dank je wel voor het op de hoogte stellen!
Op woensdag 20 juni 2001 23:05 schreef weerdo het volgende:[..]
Gotcha:
http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/Godwin's-Law.html(En ga er nu niet om heen draaien)
quote:Bepaalde mensen mochten ook niet voor hun voorkeuren uitkomen...
Op woensdag 20 juni 2001 23:04 schreef filmfocus het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op?
quote:Nee, ik was er te bang voor en heb er daarom toch maar van af gezien...
Op woensdag 20 juni 2001 23:09 schreef peterj het volgende:[..]
Durf jij dat te zeggen???
quote:Same goes for me, zal voortaan niet meer refereren naar dergelijke personen.
Op woensdag 20 juni 2001 23:13 schreef Potlood het volgende:[..]
Ik was er niet van op de hoogte dat deze traditie zich ook hier voordoet. Maar goed, ik zat dus HELEMAAL fout. Ik zal voortaan niet meer refereren aan deze persoon (en personen) in kwestie. Dank je wel voor het op de hoogte stellen!
quote:Sorry Potlood, maar hier lees ik toch echt dat jij een fijne opmerking maakt... Ik dacht dat je de kotsopmerkingen zo stom vond.
Op woensdag 20 juni 2001 00:36 schreef Potlood het volgende:[..]
Als dat is hoe hij erover denkt, waarom zou hij er dan over moeten liegen??? Ik denk dat ik zelfs LETTERLIJK moet kotsen wanneer ik sex zou hebben met een dikke vrouw!
quote:damnd, jongen leer lezen wat er in je eigen post staat. Als je bovenstaande niet bedoelde, druk je dan eens normaal uit, zo staat het er..
Op woensdag 20 juni 2001 23:05 schreef Potlood het volgende:
> 1. je zegt zelf dat je geen sex met dikke vrouwen wilt.Klopt, je kan lezen!!!
> 3. je zegt dat slanke vrouwen dezelfde inspanning wel willen doen, en dus karakter hebben.
Hier begin je aannames te doen; wie heeft het over dezelfde inspanningen?!? Dikke mensen moeten een veel grotere inspanning verrichten om slank te worden dan mensen die al slank zijn. Ik hoop dat ook jij dat begrijpt.
Ik praat hier dus niet over de hoeveelheid inspanning, maar over jouw uitspraak dat slanke vrouwen zichzelf wel willen inspannen, en dikke vrouwen niet. Lees anders nog ff je post een keer door.
Jij kiest liever vrouwen zonder karakter?!? En JIJ was degene die het innerlijk zo verheven achtte???
Heb IK gezegd dat ik voor vrouwen zonder karakter ga? To the point aub, ik vat alleen samen wat jij zegt.
Nu begint je fantasie weer op hol te slaan... Karakter wordt niet gevormd door 1 bepaalde gedraging. Karakter zou je kunnen omschrijven als een optelsom van vele facetten.
Je hoeft mij niet te vertellen wat karakter is. ik typ alleen jouw statements over die je in 1 post maakt. LEES NOU EENS EEN KEER JE EIGEN POST GOED DOOR!
> > > 2. Je zegt dat dikke vrouwen zich niet willen inspannen
> > Niet in die bewoordingen, maar you're close.
> > > 3. je zegt dat slanke vrouwen dezelfde inspanning wel willen doen, en dus karakter hebben.
> > Hier begin je aannames te doen; wie heeft het over dezelfde inspanningen?!? Dikke mensen moeten een veel grotere inspanning verrichten om slank te worden dan mensen die al slank zijn. Ik hoop dat ook jij dat begrijpt.
> Ik praat hier dus niet over de hoeveelheid inspanning, maar over jouw uitspraak dat slanke vrouwen zichzelf wel willen inspannen, en dikke vrouwen niet. Lees anders nog ff je post een keer door.
Je praat hier wel over de hoeveelheid inspanning, waarom heb je het anders over 'dezelfde' inspanning??? Als je iets anders bedoeld, reken daar jezelf dan op af en niet anderen!
> > > 4. je gaat dus voor de vrouwen met karakter.
> > Jij kiest liever vrouwen zonder karakter?!? En JIJ was degene die het innerlijk zo verheven achtte???
> Heb IK gezegd dat ik voor vrouwen zonder karakter ga? To the point aub, ik vat alleen samen wat jij zegt.
Nee, maar dat suggereer je hier wel. Maar ok, omdat je wel meer dingen opschrift die je achteraf niet als zodanig bedoeld schijnt te hebben (...), lees ik ook hier wel weer overheen. Laat ik het maar even rephrasen: wat is er mis met het kiezen voor vrouwen met karakter?
> > > Met andere woorden "dikke vrouwen hebben geen karakter"
> > Nu begint je fantasie weer op hol te slaan... Karakter wordt niet gevormd door 1 bepaalde gedraging. Karakter zou je kunnen omschrijven als een optelsom van vele facetten.
> Je hoeft mij niet te vertellen wat karakter is. ik typ alleen jouw statements over die je in 1 post maakt.
Nee, je maakt aannames en neemt deze voor voldongen feiten aan. Dat is fout. Ik heb NOOIT & NERGENS beweerd dat dikke vrouwen geen karakter hebben!
> LEES NOU EENS EEN KEER JE EIGEN POST GOED DOOR!
Pas op pas op! Dik zijn en druk maken vormen een dodelijke combinatie...(dit was een grapje, niet serieus nemen!)
> damnd, jongen leer lezen wat er in je eigen post staat.
Leer jij eens opschrijven wat je bedoeld en schuif de schuld van je eigen bewoordingen niet af op een ander!
Zelf was ik best slank toen ik mn hubbie leerde kennen , maar na mijn zwangerschap is er nog behoorlijk wat spek blijven zitten. Ik heb hier nu geen problemen mee , want ik heb er wat moois voor terug gekregen. Ik heb me uitgehongerd vreselijk uit de naad gesport en de meest onmogelijke dieëten gevolgd maar ik krijg het er dus niet af.
Maar als mijn vent me aan de kant had geschoven omdat spek dan zou ik dus diep na gaan denken of hij wel ooit van me gehouden zou hebben. het gaat toch uiteindelijk om het persoontje. Ik gedraag me nog psies hetzelfde draag nog seeds dezelfde kleding, alleen dan een maatje groter. Conclusie moussy is nog steeds dezelfde ik
nou potlood kom maar op met je commentaar en je kromme gedachten gang. Ik ben dus 1 van de vrouwen die niet voldoe aan het standaard anorexia maatje en heb dus schijt aan mensen zoals jij
quote:zow lees bovenstaande nou eens door.
Op woensdag 20 juni 2001 20:03 schreef Potlood het volgende:[..]
> 1. je zegt zelf dat je geen sex met dikke vrouwen wilt.
Klopt, je kan lezen!!!
Ik praat hier dus niet over de hoeveelheid inspanning, maar over jouw uitspraak dat slanke vrouwen zichzelf wel willen inspannen, en dikke vrouwen niet. Lees anders nog ff je post een keer door.
Heb IK gezegd dat ik voor vrouwen zonder karakter ga? To the point aub, ik vat alleen samen wat jij zegt.
Je hoeft mij niet te vertellen wat karakter is. ik typ alleen jouw statements over die je in 1 post maakt. LEES NOU EENS EEN KEER JE EIGEN POST GOED DOOR!
Als je je eigen post doorleest, dan moet je toch wel toegeven dat je zegt dat dikke mensen geen karakter hebben? de opmerking "Ik ga nou eenmaal voor de mensen met karakter! " onderstreept dat nogeens.
ben zelf ook paar kilo aangekomen en vind het nu ook om te
Dik is gewoon niet mooi ... en dat veel mensen het in een relatie op de koop toe nemen zal best.. maar weet zeker dat ze liever naar iets slankers kijken...
potlood plant hier nou eens een foto van een vrouw die jij te dik vind en dan heb ik het niet over van die nijlpaarden die een kilo of 130 wegen , maar waar ligt bij jou nou de grens tussen dik en slank zijn ??
quote:Geloof me, het is echt niet zo...
Op donderdag 21 juni 2001 00:05 schreef Qarinx het volgende:
Dik is gewoon niet mooi ... en dat veel mensen het in een relatie op de koop toe nemen zal best.. maar weet zeker dat ze liever naar iets slankers kijken...
quote:mijn verhoudingen zijn ook goed, alles is mooi rond
Op donderdag 21 juni 2001 00:07 schreef peterj het volgende:
Ik beschouw mijzelf niet als dik. *knip* Met mijn lengte + gewicht + vetpercentage vindt IK in een goede verhouding.
Ik heb ook nog eens het nadeel 1.54 lang (euh kort) te zijn. Dan ben je met 1 kilo overgewicht al gedoemt tot een "proppie"
Zo zie je maar weer dat je snel en gemakkelijk geindoctrineerd kan raken door mensen als petj: ik heb dat nooit beweerd! Ik vind dat 1 van de afschuwelijkste zaken!!! Wat ik zeg is dat uiterlijk op den duur (in een relatie) plaats maakt voor andere zaken. Uiterlijk zou geen rol meer moeten spelen wanneer je van iemand houd. Het houden van 'proces' komt pas wanneer de relatie verder gevorderd is.
> Zelf was ik best slank toen ik mn hubbie leerde kennen , maar na mijn zwangerschap is er nog behoorlijk wat spek blijven zitten. Ik heb hier nu geen problemen mee , want ik heb er wat moois voor terug gekregen. Ik heb me uitgehongerd vreselijk uit de naad gesport en de meest onmogelijke dieëten gevolgd maar ik krijg het er dus niet af.
Maar als mijn vent me aan de kant had geschoven omdat spek dan zou ik dus diep na gaan denken of hij wel ooit van me gehouden zou hebben. het gaat toch uiteindelijk om het persoontje.
Tuurlijk! Maar zoals ik al zei, jullie houden van elkaar. Het zou werkelijk belachelijk zijn als hij jou aan de kant zou schuiven omdat je een maatje groter bent geworden na die zwangerschap!
> Ik gedraag me nog psies hetzelfde draag nog seeds dezelfde kleding, alleen dan een maatje groter. Conclusie moussy is nog steeds dezelfde ik
Leuk om te horen dat het goed met je gaat!
> nou potlood kom maar op met je commentaar en je kromme gedachten gang. Ik ben dus 1 van de vrouwen die niet voldoe aan het standaard anorexia maatje en heb dus schijt aan mensen zoals jij
Jammer dat mensen als petj ervoor gezorgd hebben met selectief knip & plakwerk dat je een verkeerd beeld hebt van mijn gedachtengang. Ik ben juist trots op mensen als jij!
quote:Ik heb het voor je nog eens ff aan mn hubbie gevraagd , en geloof me, hij is behoorlijk recht voor zn raap, ook naar mij toe. Maar hij zegt dat hij me nu zelfs mooier vindt.... meningen verschillen ik weet het. Dus helaas je zeker weten actie dat ze liever naar iets slankers kijken gaat deze keer niet op
[b]Op donderdag 21 juni 2001 00:05 schreef Qarinx het volgende:Dik is gewoon niet mooi ... en dat veel mensen het in een relatie op de koop toe nemen zal best.. maar weet zeker dat ze liever naar iets slankers kijken...
quote:En jij praat over respect?!? WAAR was jij toen discussiegenoten werden uitgemaakt voor fascist en racist omdat ze dik niet mooi vonden?!? Beetje hypocriet, vind je niet?
Op donderdag 21 juni 2001 00:13 schreef Halinalle het volgende:[..]
Geloof me, het is echt niet zo...
Ik kan echt een wat dikkere meid aantrekkelijk vinden zonder dat ik er een relatie mee heb of wil hebben. Het is een kwestie van smaak. En gelukkig zijn er veel verschillende smaken.
En mensen die dik lelijk vinden: geen enkel probleem, ik heb ook mijn voorkeuren, maar probeeer een beetje respect voor elkaar te tonen.
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 00:18 schreef Potlood het volgende:
> Zo nou ik heb dit hele gemeut over dikke/dikkere vrouwen nu eens door geworsteld.
En tuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening, maar om aan de kant geschoven te worden als vrouw zijnde als ze dikker is geworden dan dat ze in het begin van de relatie was, dat gaat mij persoonlijk dus veel te ver![]()
( ik dacht dat trouwens gelezen te hebben in een post van potlood)
Zo zie je maar weer dat je snel en gemakkelijk geindoctrineerd kan raken door mensen als petj: ik heb dat nooit beweerd! Ik vind dat 1 van de afschuwelijkste zaken!!! Wat ik zeg is dat uiterlijk op den duur (in een relatie) plaats maakt voor andere zaken. Uiterlijk zou geen rol meer moeten spelen wanneer je van iemand houd. Het houden van 'proces' komt pas wanneer de relatie verder gevorderd is.uiterlijk is voor mij even goed nog belangrijk, ik wil er evengoed nog leuk en vlot uit zien ook al ben ik getrouwd en ben ik nu een moeder.
> Zelf was ik best slank toen ik mn hubbie leerde kennen , maar na mijn zwangerschap is er nog behoorlijk wat spek blijven zitten. Ik heb hier nu geen problemen mee , want ik heb er wat moois voor terug gekregen. Ik heb me uitgehongerd vreselijk uit de naad gesport en de meest onmogelijke dieëten gevolgd maar ik krijg het er dus niet af.
Maar als mijn vent me aan de kant had geschoven omdat spek dan zou ik dus diep na gaan denken of hij wel ooit van me gehouden zou hebben. het gaat toch uiteindelijk om het persoontje.
Tuurlijk! Maar zoals ik al zei, jullie houden van elkaar. Het zou werkelijk belachelijk zijn als hij jou aan de kant zou schuiven omdat je een maatje groter bent geworden na die zwangerschap!idd
> Ik gedraag me nog psies hetzelfde draag nog seeds dezelfde kleding, alleen dan een maatje groter. Conclusie moussy is nog steeds dezelfde ikLeuk om te horen dat het goed met je gaat!
> nou potlood kom maar op met je commentaar en je kromme gedachten gang. Ik ben dus 1 van de vrouwen die niet voldoe aan het standaard anorexia maatje en heb dus schijt aan mensen zoals jij
Jammer dat mensen als petj ervoor gezorgd hebben met selectief knip & plakwerk dat je een verkeerd beeld hebt van mijn gedachtengang. Ik ben juist trots op mensen als jij!
ik denk niet dat ik een verkeerd beeld van je heb gekregen door ene petj , ik ben diegene die jouw posts heb gelezen en door mijn hoofd heb laten gaan. Het lijkt me wel logisch dat ik eerst heb nagedacht voordat ik hier een post ging plaatsen over mijzelf , ivm het commentaar en de nodige
smileys die ik voorbij heb zie komen over de dikkere vrouwen.
quote:Hahahahahaha...60 kg is 'te' dik????? Wat een ongelofelijke waanzin!
Op dinsdag 19 juni 2001 23:31 schreef Potlood het volgende:
> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?Ligt aan lengte, maar gemiddeld ZEKER NIET boven de 60.
quote:
En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...
quote:euhhh ik zie trouwens toch echt dat JIJ diegene bent die dit gepost hebt hier .... dus dit kwam niet door een knip een plak actie van ene petj
Op woensdag 20 juni 2001 22:39 schreef Potlood het volgende:En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...
quote:Op het moment dat ik de discussie weer begon te volgen, was er al door heel wat mensen gezegd dat mensen racist/fascist etc. noemen te ver gaat. Ik voelde niet de behoefte om daar nog een schepje bovenop te doen, hoewel ik het wel overwogen heb.
Op donderdag 21 juni 2001 00:21 schreef Potlood het volgende:[..]
En jij praat over respect?!? WAAR was jij toen discussiegenoten werden uitgemaakt voor fascist en racist omdat ze dik niet mooi vonden?!? Beetje hypocriet, vind je niet?
Overigens lijkt me de oorspronkelijke vraag (zijn er mannen die dikke meisjes aantrekkelijk vinden) ruimschoots beantwoord.
quote:Je begrijpt mij verkeerd, maar dat komt ook doordat ik deze kwestie enigszins ongelukkig heb uitgedrukt. NATUURLIJK blijf ik bij mijn viendin, ook al wordt ze net zo moddervet als dat figuur dat eerder gepost is (zolang we van elkaar houden, zal uiterlijk nooit een rol spelen!!!)!!!
Op donderdag 21 juni 2001 00:29 schreef Montagui het volgende:[..]
Hahahahahaha...60 kg is 'te' dik????? Wat een ongelofelijke waanzin!
Kan me niet voorstellen dat jij ooit een serieuze relatie zal hebben/krijgen als je al in dit soort onzin geloofd.
[..]
Ben het zelf volledig eens met 'buitenaarts' en 'moussy'. Je mag best in eerste instantie jezelf aangetrokken of afgestoten voelen m.b.t. gewicht. Neemt niet weg dat als je partner (waar je dus zielsveel van houdt) plots een ander gewicht gaat krijgen door iets wat buiten haar/zijn schuld om gebeurt dat je die persoon dan maar moet dumpen! How shallow can you be!How low can you go!
Petj vroeg hier: 'BTW als jouw vriendin ineens erg dik zou worden, zou je het dan uitmaken ? (als je JA zegt ben je een loser en moet je nog veel leren over liefde en houden van(leuk voor je vriendin om te weten trouwens), als je NEE zegt spreek je jezelf echt behoorlijk tegen)'
Mijn antwoord:' En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...'.
Het antwoord op Petj's vraag is dus nee (ik blijf WEL bij haar), maar ik geef hier aan dat ik mijzelf niet tegenspreek. Beetje erg (!) ongelukkige formulering, maar zoals al aangegeven blijkt uit (meerdere!!!) eerdere postings van mij dat ik uiteraard wel bij mijn vriendin blijf.
Waar gaat dit topic over? ik quote de eerste post:
quote:Dit is een mening. Of mensen deze mening duidelijk en goed opgeschreven vinden, daar hebben we het niet over.
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!
Einde zitting. BONK. De vraag is beantwoord. Wel thuis.
quote:Jammer dat je maar een gedeelte hebt gelezen van mijn postings! Je begrijpt mij verkeerd, maar dat komt ook doordat ik deze kwestie enigszins ongelukkig heb uitgedrukt. NATUURLIJK blijf ik bij mijn viendin, ook al wordt ze net zo moddervet als dat figuur dat eerder gepost is (zolang we van elkaar houden, zal uiterlijk nooit een rol spelen!!!)!!!
Op donderdag 21 juni 2001 00:32 schreef moussy het volgende:[..]
euhhh ik zie trouwens toch echt dat JIJ diegene bent die dit gepost hebt hier .... dus dit kwam niet door een knip een plak actie van ene petj
Mijn antwoord:' En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...'.
Het antwoord op Petj's vraag is dus nee (ik blijf WEL bij haar), maar ik geef hier aan dat ik mijzelf niet tegenspreek. Beetje erg (!) ongelukkige formulering, maar zoals al aangegeven blijkt uit (meerdere!!!) eerdere postings van mij dat ik uiteraard wel bij mijn vriendin blijf.
quote:Dit is een mening. Of mensen deze mening duidelijk en goed opgeschreven vinden, daar hebben we het niet over.
Op donderdag 21 juni 2001 00:43 schreef Svart Rose het volgende:
Kuch, kuch. ORDE in de zaal. Bonk, bonk, met de grote hamer op de tafel.Waar gaat dit topic over? ik qoute de eerste post:
[qoute]Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!
Einde zitting. BONK. De vraag is beantwoord. Wel thuis.
[/quote]
Dat je niet meer mee wilt discussieren, is je goed recht. Maar zadel niet anderen op met jouw mening. Dan lijk je namelijk een beetje op petj (die ik overigens niet meer heb kunnen waarnemen na zijn testosteron-debacle...)
quote:ik heb juist wel al je posting actie's gelezen vandaar dat ik hier nu ook met een post gekomen ben.
Op donderdag 21 juni 2001 00:43 schreef Potlood het volgende:[..]
Jammer dat je maar een gedeelte hebt gelezen van mijn postings! Je begrijpt mij verkeerd, maar dat komt ook doordat ik deze kwestie enigszins ongelukkig heb uitgedrukt. NATUURLIJK blijf ik bij mijn viendin, ook al wordt ze net zo moddervet als dat figuur dat eerder gepost is (zolang we van elkaar houden, zal uiterlijk nooit een rol spelen!!!)!!!
Petj vroeg hier: 'BTW als jouw vriendin ineens erg dik zou worden, zou je het dan uitmaken ? (als je JA zegt ben je een loser en moet je nog veel leren over liefde en houden van(leuk voor je vriendin om te weten trouwens), als je NEE zegt spreek je jezelf echt behoorlijk tegen)'Mijn antwoord:' En nee, ik spreek mijzelf niet tegen dat wanneer mijn vriendin mollig of dik wordt, ik niet bij haar blijf. Maar zie daarvoor mijn eerdere postings. Ik BLIJF niet alles herhalen...'.
quote:Ok, maar dan zijn d'r tog meerdere die je verkeerd begrepen hebben. Je reactie nu geeft mogelijk toch een ander (positiever) beeld.
Op donderdag 21 juni 2001 00:42 schreef Potlood het volgende:Je begrijpt mij verkeerd, maar dat komt ook doordat ik deze kwestie enigszins ongelukkig heb uitgedrukt. NATUURLIJK blijf ik bij mijn viendin, ook al wordt ze net zo moddervet als dat figuur dat eerder gepost is (zolang we van elkaar houden, zal uiterlijk nooit een rol spelen!!!)!!!
Petj vroeg hier: 'BTW als jouw vriendin ineens erg dik zou worden, zou je het dan uitmaken ? (als je JA zegt ben je een loser en moet je nog veel leren over liefde en houden van(leuk voor je vriendin om te weten trouwens), als je NEE zegt spreek je jezelf echt behoorlijk tegen)'
En, ter verduidelijking van mijn standpunt, mij maakt het niet uit of mijn vriendin/vrouw 55 of 85 weegt, maar ik zal persoonlijk me eerder aangetrokken voelen naar iemand waarvan ik niet meteen de ribben kan tellen.
quote:Montagui en jij zijn (voor zover ik nu zo snel kan zien) de enigen die hier over vielen. Maar het geeft niet, ik heb al gezegd dat ik mij enigszins onduidelijk uitdrukte.
Op donderdag 21 juni 2001 00:50 schreef moussy het volgende:[..]
ik heb juist wel al je posting actie's gelezen vandaar dat ik hier nu ook met een post gekomen ben.
Maar oke , ik begrijp dus nu uit je verhaal dat je je vriendin niet aan de kant zou zetten als ze door wat voor reden ook dikker zou worden...
En nee, hetzelfde geldt voor andere 'nare' gebeurtenissen; ze kan in een rolstoel komen, kan ziek worden, een ongeluk krijgen etc. etc. Zou me niet echt een kerel voelen als ik dan bij haar weg zou gaan. Daarbij: wie wil je daarna nog hebben...
quote:Jij kunt je niet voorstellen dat er mannen zijn die zich aangetrokken voelen tot dikke(re) vrouwen. Uit de hier gevoerde discussie is gebleken dat deze mannen er wel degelijk zijn.
Op donderdag 21 juni 2001 00:46 schreef Potlood het volgende:[..]
Dit is een mening. Of mensen deze mening duidelijk en goed opgeschreven vinden, daar hebben we het niet over.
Potlood wil weten of er mensen zijn die dikke mensen aantrekkelijk vinden.
Het antwoord is uit deze discussie te halen. Het antwoord is: JA. Er zijn heel wat mensen die dik/mollig of wat dan ook mooi vinden.Einde zitting. BONK. De vraag is beantwoord. Wel thuis.
Dat je niet meer mee wilt discussieren, is je goed recht. Maar zadel niet anderen op met jouw mening. Dan lijk je namelijk een beetje op petj (die ik overigens niet meer heb kunnen waarnemen na zijn testosteron-debacle...)
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 01:04 schreef Potlood het volgende:[..]
Montagui en jij zijn (voor zover ik nu zo snel kan zien) de enigen die hier over vielen. Maar het geeft niet, ik heb al gezegd dat ik mij enigszins onduidelijk uitdrukte.
In den beginne ..... pfft nee hoor, ik had dus die ene opmerking zien staan en wilde hier dus even tegen in gaan. Vooral omdat ik het me nog al persoonlijk aantrok, daarbij viel ik jou niet persoonlijk aan, dat kan je ook weer terug vinden in het gezegde : ik dacht dat ik dat gelezen had in een post van potlood. ik ben dat dus later weer terug gaan lezen omdat jij hier dus weer op in ging.. pfttt die discussies ook. Maar goed wat je zelf al zegt er zijn idd zeer wazige pogingen door jou gedaan met het posten die niet altijd even makkelijk te begrijpen zijn/waren. Wat wel duidelijk is , is dat JIJ geen relatie aan zou gaan met een dikke/dikkere vrouw en dat er dus wel mensen zijn die dat wel zouden doen, daar draait dit hele gebeuren toch om ??
En nee, hetzelfde geldt voor andere 'nare' gebeurtenissen; ze kan in een rolstoel komen, kan ziek worden, een ongeluk krijgen etc. etc. Zou me niet echt een kerel voelen als ik dan bij haar weg zou gaan. Daarbij: wie wil je daarna nog hebben...
rare vraag misschien en die zal dan ook vast wel al eerder voorbij gekomen zijn, maar ik heb geen zin om nu weer alle opmerkingen, argumenten en tegen-argumenten terug te gaan lezen, heb je een vriendin?? Zo ja fotoooooooooooo , ik wil dan wel eens weten of je zelf ook geen grammetje vet aan je lijf hebt en/of je (eventuele) vriendin ook daad werkelijk een "anorexia-figuur" heeft.
ennuh * moussy wacht eigenlijk nog wel op een fotootje van wat jij nou dik en niet dik vind
of nahjah de grens van het dik zijn en het niet dik zijn fotootje van uit jouw standpunt bekeken
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 21-06-2001 01:29]
voordat ik allemaal commentaar over me heen krijg van JA DAAAAAAAAAAAR WORDT JE NOU DIK/DIKKER VAN, ik heb vanavond nog niks gegeten door wat bezigheden
quote:Ik had ook het idee dat je ofwel de vraag niet beantwoordde ofwel bij je vriendin zou blijven als ze dikker zou worden. Dit is een (mogelijke) bron van verwarring. Ik had zelf het idee dat je de vraag niet aan het beantwoorden was, ofwel niet bij je vriendin zou blijven. Hoewel misschien niet correct was dat ook nog af te leiden uit je tekst. (Dat is een nadeel van ja/nee vragen en antwoorden.)
Op donderdag 21 juni 2001 01:04 schreef Potlood het volgende:[..]
Montagui en jij zijn (voor zover ik nu zo snel kan zien) de enigen die hier over vielen. Maar het geeft niet, ik heb al gezegd dat ik mij enigszins onduidelijk uitdrukte.
quote:smakelijk
Op donderdag 21 juni 2001 01:24 schreef moussy het volgende:
en nu heb ik honger en ga ik er even wat aan doen om mijn ronde vormen in stand te houdenvoordat ik allemaal commentaar over me heen krijg van JA DAAAAAAAAAAAR WORDT JE NOU DIK/DIKKER VAN, ik heb vanavond nog niks gegeten door wat bezigheden
quote:thanxie
Op donderdag 21 juni 2001 01:30 schreef Montagui het volgende:[..]
smakelijk
tijdens het eten van mn grof volkoren boterham met ham ( het anti-dikkertjes comité denkt natuurlijk dat dikkertjes altijd vette hap eten of minstens een halve pot pindakaas of choco pasta op 1 sneetje brood mikken)
bedenk ik me dat als je wat zwaarder bent dat je je altijd moet verantwoorden wát je eet, wáárom je eet wánneer je eet..... daar word ik wel eens vreselijk moe van .....
[/off topic]
quote:Het gaat niet alleen om je mening (die je van mij mag hebben, hoe dom en kortzichtig hij ook is).
Het gaat om de compleet stompzinnige en lompe manier waarop je die hier neerkwakt.
DAT doet denken aan iemand die pakweg 60 jaar geleden de ronde deed.
V.
Meer meer meer
Ons beeld over wat mooi is wordt gevormd door de maatschappij, de media. Zij scheppen een beeld van wat geaccepteerd is. Gelukkig voldoet niet iedereen aan die norm ('t zou anders maar saai zijn). De een is slank, volslank, mollig of aan de dikke kant. Maar het belangrijkste is of ze zichzelf er prettig bij voelen, dat ze lekker in hun vel zitten en er mee kunnen leven. Dat stralen ze dan ook uit en dan maakt het niet meer uit hoeveel kilootjes je meedraagt.
Ik las ergens bovenaan niet meer dan 60 kilo, denk dat weinig mensen aan die norm voldoen en als ze er aan voldoen is het nog maar de vraag of ze zich daar lekker bij voelen. En nee ik ben op dit moment beslist niet mollig, sterker nog zal zelfs voldoen aan je eisen, met wel 7 kilo. Ik weeg op dit moment 53 kilo, ben 1.74. Heb er een half jaar over gedaan om 5 kilo aan te komen. (afgelopen november woog ik 48) en ben er zelfs trots op dat ik die kilo's er bij heb kunnen eten. Ik voel mij met mijn 53 kilo helemaal niet prettig, zit niet lekker in mijn vel en ben er eerder ongelukkig mee dan dat ik blij ben dat ik in het straatje maatschappelijk geaccepteerd pas. Want als je goed kijkt, kun je mijn ribben tellen, mijn heupen steken uit, mijn knieschijfjes zijn eng om aan te zien, etc etc. Het doet pijn om te slapen omdat je regelrecht op je botten ligt. En sex ? Ook niet altijd een pretje hoor, je heupen bonken tegen je partner, onderop is al helemaal niets. Ow ow ow wat ideaal zeg slank zijn, omdat de maatschappij dat ons heeft aangeleerd dat mooi te vinden. Ik wou dat ik wat dikker was, gewoon lekker hier en daar wat vet, van mij part een vetrolletje, je ziet er dan a een stuk gezonder uit en b laat iedereen gelukkig zijn met zichzelf of dit nu met een vetrolletje meer of minder is.
PS. Potlood, na de gehele thread gelezen te hebben, zou ik het op prijs stellen en velen met mij dat als je je mening verkondigt deze wel met respect plaats. Het is totaal niet erg om een afwijkende mening te hebben van anderen, het is totaal niet erg om die te verkondigen, maar houd er rekening mee dat opmerkingen kwetsend over kunnen komen, ook al zijn ze niet zo bedoeld. Heb respect voor je medemens, of je die nu accepteerd of niet, maar respect is het minste wat je wel kan tonen. Laat iedereen in zijn of haar waarde en behandel hen zoals jezelf graag behandeld wordt.
knor.
Slank, en getrainend wel.
D8 je echt dat al dat overbodige vet gezond was?
Vet heb je nodig, zijn ook bouwstoffen voor je lichaam, weerstand en bescherming.
Maar dan wel in normale proporties.
quote:Eindelijk! Potlood, ik vind echt wel dat je je eigen mening mag verkondigen, maar doe het alsjeblieft met respect voor anderen...
Op donderdag 21 juni 2001 08:37 schreef Knorretje o.a. het volgende:
PS. Potlood, na de gehele thread gelezen te hebben, zou ik het op prijs stellen en velen met mij dat als je je mening verkondigt deze wel met respect plaats. Het is totaal niet erg om een afwijkende mening te hebben van anderen, het is totaal niet erg om die te verkondigen, maar houd er rekening mee dat opmerkingen kwetsend over kunnen komen, ook al zijn ze niet zo bedoeld. Heb respect voor je medemens, of je die nu accepteerd of niet, maar respect is het minste wat je wel kan tonen. Laat iedereen in zijn of haar waarde en behandel hen zoals jezelf graag behandeld wordt.
knor.
quote:Ik denk dat jij hem alleen omhoog krijgt tijdens een natte droom...
Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet.
V.
quote:Jezus!!! Wat kun jij generaliseren zeg!
quote:Heel herkenbaar. Mijn vriendin is dus wat zwaarder en eet normaal gesproken heel erg gezond (door haar ben ik zelf ook gezonder gaan eten) en als ze dan eens trek in een patatje o.i.d. heeft, dan moet ze echt heel wat afkeurende blikken (en erger) trotseren. Veel mensen gaan er direct van uit dat ze dan elke dag een vette hap naar binnen staat te werken en staan dan gelijk met hun oordeel klaar, terwijl ze in werkelijkheid gezonder eet dan de gemiddelde Nederlander.
Op donderdag 21 juni 2001 01:45 schreef moussy het volgende:
[off topic]tijdens het eten van mn grof volkoren boterham met ham ( het anti-dikkertjes comité denkt natuurlijk dat dikkertjes altijd vette hap eten of minstens een halve pot pindakaas of choco pasta op 1 sneetje brood mikken)
bedenk ik me dat als je wat zwaarder bent dat je je altijd moet verantwoorden wát je eet, wáárom je eet wánneer je eet..... daar word ik wel eens vreselijk moe van .....[/off topic]
quote:LMAO
Op donderdag 21 juni 2001 07:46 schreef Maggie het volgende:
Goedemorgen!
Ik zou wel een reactie willen plaatsen maar ik heb geen tijd want ik moet mijn dagelijkse emmer mayonaise met chocodip nog naar binnen werken....en tsja met mijn lichaam kost dat nou eenmaal wat moeite.
Gelukkig doesj ik nooit, dat scheelt dan wel weer wat tijd....en mijn legging houdt alles netjes bij elkaar, dus da's mooi meegenomen.
Geld dat ik niet besteed aan deo en parfum kan ik trouwens dan weer bij de snackbar besteden, dus ik heb het allemaal prima voor elkaar.
Ik ga nu mijn logge lichaam overeind slepen uit de stoel waar ik hele dagen zit om te proberen mijn dagelijkse (enige) tripje naar de koelkast te volbrengen.
Veel plezier nog met deze discussie!
Gegroet!
Soms moet ik ff achter de bar vandaan, happies lopen.
Nette mensen -> 1 hapje.
Kinderen -> 2 hapjes.
Jongeren -> 4 hapjes.
Rare volwassen -> 2 hapjes.
Slimme dikke vatsige mensen -> Geen hapjes.
Domme dikke vastsige mensen -> 4 hapjes.
Het is idd zo dat als je een keer lekker ergens op een terrasje zit en je bestelt een kop koffie met een gebakje dat er afkeurend naar je gekeken wordt.
Erg jammer dat die mensen zich zo ergeren.
Die ene keer dat ik een gebakje eet geniet ik daar echt van en eet ik 'm met smaak op.
quote:Problemen mee?
Op donderdag 21 juni 2001 10:07 schreef MoJo het volgende:
Ik werk in de horeca..Soms moet ik ff achter de bar vandaan, happies lopen.
Nette mensen -> 1 hapje.
Kinderen -> 2 hapjes.
Jongeren -> 4 hapjes.
Rare volwassen -> 2 hapjes.
Slimme dikke vatsige mensen -> Geen hapjes.
Domme dikke vastsige mensen -> 4 hapjes.
quote:Precies, waar bemoeien die mensen zich mee!
Op donderdag 21 juni 2001 10:26 schreef Wilgje het volgende:
Met mijn 120 kilo en 1.78m kan ik mij niet slank noemen.Het is idd zo dat als je een keer lekker ergens op een terrasje zit en je bestelt een kop koffie met een gebakje dat er afkeurend naar je gekeken wordt.
Die ene keer dat ik een gebakje eet geniet ik daar echt van en eet ik 'm met smaak op.
quote:Je hebt helemaal gelijk, ik heb mij onduidelijk uitgedrukt.
Op donderdag 21 juni 2001 01:25 schreef Light het volgende:[..]
Ik had ook het idee dat je ofwel de vraag niet beantwoordde ofwel bij je vriendin zou blijven als ze dikker zou worden. Dit is een (mogelijke) bron van verwarring. Ik had zelf het idee dat je de vraag niet aan het beantwoorden was, ofwel niet bij je vriendin zou blijven. Hoewel misschien niet correct was dat ook nog af te leiden uit je tekst. (Dat is een nadeel van ja/nee vragen en antwoorden.)
quote:Dat jij je ter verantwoording voelt geroepen, zegt meer over je eigen ontevredenheid met je lichaam dan die fat-busters...
Op donderdag 21 juni 2001 01:45 schreef moussy het volgende:
[off topic]tijdens het eten van mn grof volkoren boterham met ham ( het anti-dikkertjes comité denkt natuurlijk dat dikkertjes altijd vette hap eten of minstens een halve pot pindakaas of choco pasta op 1 sneetje brood mikken)
bedenk ik me dat als je wat zwaarder bent dat je je altijd moet verantwoorden wát je eet, wáárom je eet wánneer je eet..... daar word ik wel eens vreselijk moe van .....[/off topic]
Daarbij moet je niet uit het oog verliezen dat zelfs weinig eten bij een geheel gezond persoon tot vetophoping kan leiden indien er sprake is van weinig tot geen lichaamsbeweging.
quote:You've lost! Godwin's Law... http://info.astrian.net/jargon/terms/g/Godwin_s_Law.html
Op donderdag 21 juni 2001 07:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Het gaat niet alleen om je mening (die je van mij mag hebben, hoe dom en kortzichtig hij ook is).
Het gaat om de compleet stompzinnige en lompe manier waarop je die hier neerkwakt.
DAT doet denken aan iemand die pakweg 60 jaar geleden de ronde deed.
V.
quote:Eindelijk?!?!? Ben je zelf niet in staat dan je eigen mening op te schrijven? Of kies jij de partij van de meeste posters?
Op donderdag 21 juni 2001 08:55 schreef Bertje het volgende:[..]
Eindelijk! Potlood, ik vind echt wel dat je je eigen mening mag verkondigen, maar doe het alsjeblieft met respect voor anderen...
quote:Wat denk jij met deze pejoratieve houding te bereiken? Lijkt erop dat jij dingt naar de top der meelopers...
Op donderdag 21 juni 2001 08:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik denk dat jij hem alleen omhoog krijgt tijdens een natte droom...
als je zeer beperkte intellect je niet in de weg zitV.
quote:Je vindt haar OP ZICH TOCH aantrekkelijk... Laat je vriendin het maar niet lezen!
Op donderdag 21 juni 2001 09:20 schreef DaMan het volgende:[..]
Jezus!!! Wat kun jij generaliseren zeg!
Zeker 1x 'n slechte ervaring met 'n dikke vrouw gehad
En dan scheer jij ze dan over 1 kam! Ik heb nu ook 'n dikke vriendin, ondanks dat ik al heel wat slanke vriendinnen heb gehad. Ik vind haar op zich toch aantrekkelijk & 't belangrijkste waar ik op viel was haar geweldige karakter!
quote:No, YOU've lost:
Op donderdag 21 juni 2001 13:21 schreef Potlood het volgende:[..]
You've lost! Godwin's Law... http://info.astrian.net/jargon/terms/g/Godwin_s_Law.html
quote:Maar goed, dat je een tragische sukkel was, was reeds duidelijk.
Op woensdag 20 juni 2001 23:00 schreef Potlood het volgende:
V.
quote:Dat zij alleen al LET op die afkeurende blikken zegt al heel wat over hoe geweldig goed zij in haar vel zit. Daarnaast eet ca. 80% van de NL'ers te weinig groente & fruit. 400 Gram groente per dag is de minimaal aangeraden hoeveelheid. Ga maar eens na hoeveel dat is (heel bord vol), en dat elke dag! Het grote voordeel dat je verkrijgt wanneer je die hoeveelheid wel elke dag eet, is dat het aandeel aan vet (grote stukken vlees, jus met aardappels, rosti en aanverwante aardappelschotels) stukken minder wordt en het volle gevoel na het diner blijft langer; je pakt minder snel een zak pinda's, chips of andere avond-versnaperingen.
Op donderdag 21 juni 2001 09:25 schreef Halinalle het volgende:[..]
Heel herkenbaar. Mijn vriendin is dus wat zwaarder en eet normaal gesproken heel erg gezond (door haar ben ik zelf ook gezonder gaan eten) en als ze dan eens trek in een patatje o.i.d. heeft, dan moet ze echt heel wat afkeurende blikken (en erger) trotseren. Veel mensen gaan er direct van uit dat ze dan elke dag een vette hap naar binnen staat te werken en staan dan gelijk met hun oordeel klaar, terwijl ze in werkelijkheid gezonder eet dan de gemiddelde Nederlander.
quote:Waarom kies je dan niet voor een bruin pistoletje? Dan vermijd je die blikken (want je schijnt je er erg aan te ergeren) en geniet je des te meer!
Met mijn 120 kilo en 1.78m kan ik mij niet slank noemen.Het is idd zo dat als je een keer lekker ergens op een terrasje zit en je bestelt een kop koffie met een gebakje dat er afkeurend naar je gekeken wordt.
quote:Ik kan die afkeurende reactie best wel begrijpen.. het is niet altijd terecht maar toch lopen mensen die last hebben van overgewicht vaak te zeuren.. "Ow ik ben zo dik.. ow ik moet afvallen.." Tjah en als ik dat soort mensen dan 5 minuten later 2 hamburgers en 3 gebakjes naar binnen zie werken.. dan heb ik ook altijd zoiets van "Mens wat zeur je dan..je doet er zelf nix voor"..
Het is idd zo dat als je een keer lekker ergens op een terrasje zit en je bestelt een kop koffie met een gebakje dat er afkeurend naar je gekeken wordt.
En het is bijna altijd zo (mits die persoon een ziekte heeft) ieder pondje gaat door het mondje.. dus respect heb ik eik niet voor dikke mensen.. afvallen kan iedereen als je maar wil..
quote:Natuurlijk ben ik dat wel. Die staat er ook in. Als je m'n post quote en verder niet naar de inhoud kijkt, krijg je (of in dit geval ik) zulke reacties als die jij nu geeft. Ik heb alle posts door zitten lezen en het valt me op dat je ongenuanceerd reageert.
Op donderdag 21 juni 2001 13:25 schreef Potlood het volgende:[..]
Eindelijk?!?!? Ben je zelf niet in staat dan je eigen mening op te schrijven? Of kies jij de partij van de meeste posters?
Ik (ver)oordeel niemands mening. Ik vind alleen dat je bij het reageren ook rekening kan houden met de mening van andere mensen, om over de gevoelens nog maar te zwijgen.
Goed, je hebt je punt gemaakt. Je valt niet op dikke mensen, dat betekend niet dat je iedereen die het niet met je eens is, zo maar de grond in kan boren. En ook niet de dikke medemens.
Van een gefundeerde discussie is hier al lang geen sprake meer. Dit is gewoon een regelrechte flame war. Ik ben blij dat Knorretje daar op reageerde. Ik heb de discussie gisteren ook al een tijdje zitten volgen en ik vind gewoon dat je te ver gaat. Het verbaasd me eigelijk dat een van de modereters je nog geen waarschuwing heeft gegeven.
Ik kies geen partij voor wie dan ook. Ik heb gewoon een eigen mening: nee, ik van ook niet op dikke dames. Dit betekend echter niet dat ik deze mensen niet respecteer. Jij respecteert ze zo te lezen niet. Dat vind ik erg triest.
quote:Ik heb geen respect voor mensen die anderen op uiterlijk afrekenen.
Op donderdag 21 juni 2001 13:39 schreef Qarinx het volgende:
dus respect heb ik eik niet voor dikke mensen..
Zelf de diepgang van een leeg A4-tje, maar wel oordelen
Jij komt er wel...
V.
quote:Ik heb reeds mijn excuses aangeboden voor mijn verwijzing naar een bepaald persoon. Petj was zo aardig om dat ook te doen (alhoewel ik mij niet kan herinneren dat hij ook daadwerkelijk een verwijzing heeft geplaatst: des te sportiever!). Dit allemaal nav Weerdo's post. Niemand heeft daarna meer deze overtreding begaan. Totdat jij zegt dat ik vergelijkingen vertoon met Hitler!!! Voor alle duidelijkheid: NADAT er meerdere posts zijn verschenen waarin dit ten stelligste werd VERBODEN! Maar ach, niet iedereen houdt zich aan een gentleman's agreement... (wederom erg tekenend voor jou!)
Op donderdag 21 juni 2001 13:32 schreef Verbal het volgende:[..]
No, YOU've lost:
[..]Maar goed, dat je een tragische sukkel was, was reeds duidelijk.
Maar goed, nogmaals aangetoond dus![]()
![]()
V.
quote:Sterker nog; het getuigd van oppervlakkigheid ten top, dat meer zegt over de oordelende persoon dan over de beoordeelde....
Op donderdag 21 juni 2001 13:41 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik heb geen respect voor mensen die anderen op uiterlijk afrekenen.
Jij komt er wel...
V.
quote:Ach, zolang je mensen met Hitler blijft vergelijken terwijl al MEERMALEN protesten hiertegen zijn verschenen, zou ik eerst maar eens bij jezelf te raden gaan alvorens andere mensen enkel & alleen uit te schelden (want inhoudelijk heb je nog niet gereageerd...).
Jij komt er wel...
V.
quote:ho wacht stop potlood, tis duidelijk dat je niet goed leest hier in dit topic. ergens anders had ik al gepost dat ik tevreden met mezelf ben. Ik bedoelde dit vooral in het algemeen. Je hoort op straat zo vaak als een dikker persoon een patatje eet , zo van nouwwwwwww dat heb je ook echt nodig . Mij is altijd geleerd iedereen in zn eigen waarde te laten, dus ook de dikkere mensen, hoe dik ze ook zijn.
Op donderdag 21 juni 2001 13:19 schreef Potlood het volgende:[..]
Dat jij je ter verantwoording voelt geroepen, zegt meer over je eigen ontevredenheid met je lichaam dan die fat-busters...
quote:Ja, ik kan mij nog goed herinneren dat je gepost hebt dat je tevreden bent met jezelf. Maar contradictie ten top blijkt uit: 'bedenk ik me dat als je wat zwaarder bent dat je je altijd moet verantwoorden wát je eet, wáárom je eet wánneer je eet..... daar word ik wel eens vreselijk moe van ..... '.
Op donderdag 21 juni 2001 13:51 schreef moussy het volgende:[..]
ho wacht stop potlood, tis duidelijk dat je niet goed leest hier in dit topic. ergens anders had ik al gepost dat ik tevreden met mezelf ben. Ik bedoelde dit vooral in het algemeen. Je hoort op straat zo vaak als een dikker persoon een patatje eet , zo van nouwwwwwww dat heb je ook echt nodig . Mij is altijd geleerd iedereen in zn eigen waarde te laten, dus ook de dikkere mensen, hoe dik ze ook zijn.
Als het niet voor jou geldt, waarom dan de woorden '...altijd moet verantwoorden...' en '...word IK wel eens vreselijk moe van...'?
quote:Leuk en aardig, maar dat neemt nog steeds niet weg dat JIJ aan Godwin's Law gehoor gaf, niet ik. Afgezien daarvan reageer ik op jou. Ik haal die gozer van 60 jaar geleden aan omdat JIJ hem aanhaalde. Dus ga niet hypocriet de vermoorde onschuld lopen spelen.
Op donderdag 21 juni 2001 13:47 schreef Potlood het volgende:[..]
Ik heb reeds mijn excuses aangeboden voor mijn verwijzing naar een bepaald persoon. Petj was zo aardig om dat ook te doen (alhoewel ik mij niet kan herinneren dat hij ook daadwerkelijk een verwijzing heeft geplaatst: des te sportiever!). Dit allemaal nav Weerdo's post. Niemand heeft daarna meer deze overtreding begaan. Totdat jij zegt dat ik vergelijkingen vertoon met Hitler!!! Voor alle duidelijkheid: NADAT er meerdere posts zijn verschenen waarin dit ten stelligste werd VERBODEN!
Daarnaast hoort beoordelen op uiterlijk en fysiek toch echt tot het gedachtengoed uit die tijd, en trok (en trek) ik die vergelijking daarom.
Je hangt HJ-gemeengoed aan... het is aan jou om daar verandering in aan te brengen, of om boos te worden op mensen die je daar attent op maken, maar dat moet je dus helemaal zelf weten.
quote:Om een 'gentleman's agreement' aan te kunnen gaan moet je dat eerst zijn. Jij hebt daar in geen enkele van jouw posts in dit topic wat van laten zien.
Maar ach, niet iedereen houdt zich aan een gentleman's agreement... (wederom erg tekenend voor jou!)
Dus jouw aantijgingen interesseren mij nog minder dan de inhoud van mijn zakdoek, de laatste keer dat ik mijn neus snoot.
V.
quote:hou eens op met dat geschijnheil...
Op donderdag 21 juni 2001 13:50 schreef Potlood het volgende:[..]
Ach, zolang je mensen met Hitler blijft vergelijken terwijl al MEERMALEN protesten hiertegen zijn verschenen
quote:Ik heb wel degelijk inhoudelijk gereageerd. Ik heb mijn mening kenbaar gemaakt over jouw sippe beerputmening.
zou ik eerst maar eens bij jezelf te raden gaan alvorens andere mensen enkel & alleen uit te schelden (want inhoudelijk heb je nog niet gereageerd...).
Jij bent alleen serieus te nemen door een walrus.
V.
quote:Ik zeg toch niet dat ik ze als persoon niet waardeer..
en dik door ziekte was een ander verhaal..
quote:dat ben ik wel met je eens. Als iemand zegt er geen problemen mee te hebben met dik zijn, zou diegene zich ook niet aangesproken hoeven te voelen, laat staan het idee te hebben zich te moeten verantwoorden. Zo lijkt het een excuus om niet aan je lichaam te hoeven te werken, danwel je 'zwakte' te willen verbergen, terwijl dit niet terecht zou zijn. Dat klopt dan niet.
Op donderdag 21 juni 2001 13:54 schreef Potlood het volgende:Als het niet voor jou geldt, waarom dan de woorden '...altijd moet verantwoorden...' en '...word IK wel eens vreselijk moe van...'?
Ik vind dik overigens niet mooi, mager ook niet. Maar is voor mij absoluut geen reden om een oordeel te hebben, laat staan dat ik vind dat iemand zich zou moeten verantwoorden, dat vind ik misplaatste arrogantie ten top.
Ik ben zelf ietwat aan de mollige kant (ong. 1.72m 65kg maar ben ook 35) en die indruk wordt misschien nog wel versterkt door m'n ronde gezicht en grote borsten. Ik heb wel heel slanke & gespierde benen, ben heel lenig en alles zit lekker strak (zegt ook mijn vriendje die altijd op heel slanke meisjes viel) maar als een man mij te dik vindt, vind ik dat helemaal geen punt. Ik weet wat ik waard ben en tenslotte val ik zelf ook niet op iedereen. Wie wel?
quote:die woorden omdat me te binnen schoot dat als mn schoonzusje wat eet ( 1.63 en 115 kilo) dat dus altijd naar dr hoofd geslingerd krijgt. Ik kan me daar dus ontzettend kwaad om maken, niemand heeft er wat mee te maken wat ze eet of wanneer ze wat eet, als zij maar gelukkig is met zichzelf. En ja dat is ze, ondanks dr gewicht.
Op donderdag 21 juni 2001 13:54 schreef Potlood het volgende:[..]
Ja, ik kan mij nog goed herinneren dat je gepost hebt dat je tevreden bent met jezelf. Maar contradictie ten top blijkt uit: 'bedenk ik me dat als je wat zwaarder bent dat je je altijd moet verantwoorden wát je eet, wáárom je eet wánneer je eet..... daar word ik wel eens vreselijk moe van ..... '.
Als het niet voor jou geldt, waarom dan de woorden '...altijd moet verantwoorden...' en '...word IK wel eens vreselijk moe van...'?
Ik had al zo'n vermoeden dat jij algemene normen en waarden niet echt waardeerd...
> Afgezien daarvan reageer ik op jou.
Op mij als persoon ja, niet inhoudelijk. Dat is erg zielig en killing voor een discussie. Maar geen nood, ik veronderstel dat je dit niet begrijpt...
> Ik haal die gozer van 60 jaar geleden aan omdat JIJ hem aanhaalde.
Doet me denken aan een man die werd opgepakt wegens groepsverkrachting (hoewel ik jou hier uiteraard niet gelijkstel aan een verkrachter, maar het gaat om de belachelijke argumentatie): 'Ik verkrachte haar, maar alleen omdat mijn vriend haar eerst verkrachte'...
> Dus ga niet hypocriet de vermoorde onschuld lopen spelen.
Dat doe ik ook niet, ik heb duidelijk mijn excuses aangeboden. Nu wordt het tijd dat jij dat ook eens doet!
> Daarnaast hoort beoordelen op uiterlijk en fysiek toch echt tot het gedachtengoed uit die tijd, en trok (en trek) ik die vergelijking daarom.
Dat is dus HEEL erg fout!
> Je hangt HJ-gemeengoed aan... het is aan jou om daar verandering in aan te brengen, of om boos te worden op mensen die je daar attent op maken, maar dat moet je dus helemaal zelf weten.
Ik wordt nergens boos, JIJ bent hier degene die CONTINU op de persoon speelt met je pejoratieve aantijgingen.
> Om een 'gentleman's agreement' aan te kunnen gaan moet je dat eerst zijn. Jij hebt daar in geen enkele van jouw posts in dit topic wat van laten zien.
Jij hebt in ieder geval duidelijk laten blijken GEEN gentleman te zijn...
> Dus jouw aantijgingen interesseren mij nog minder dan de inhoud van mijn zakdoek, de laatste keer dat ik mijn neus snoot.
Zie boven; ik had ook niet anders van jou verwacht!
quote:Dat mag van mij ook...
Op donderdag 21 juni 2001 14:13 schreef Manono het volgende:
Eerlijkgezegd vind ik dat Potloot lekker zelf moet weten waar hij op valt!
Waar ik ZWAAR problemen mee heb is de schimmelige schijtbakken-manier waarop hij dat doet.
Volkomen gespeend van respect voor anderen.
Moet 'ie ook zelf weten.
Krijgt 'ie reacties op.
Ook van mij.
Moet ik zelf weten...
V.
quote:Ja, joh, dan zullen die scheldpartijen ook wel ingebeeld zijn. En natuurlijk zit ze niet altijd lekker in haar vel, zij had liever ook gewoon slank geweest en als er dan mensen zijn die zonder enige voorkennis een oordeel vellen en haar tot op het bot kwetsen, dan vind ik het niet raar dat ze daar soms heel verdrietig om wordt.
Op donderdag 21 juni 2001 13:36 schreef Potlood het volgende:[..]
Dat zij alleen al LET op die afkeurende blikken zegt al heel wat over hoe geweldig goed zij in haar vel zit. Daarnaast eet ca. 80% van de NL'ers te weinig groente & fruit. 400 Gram groente per dag is de minimaal aangeraden hoeveelheid. Ga maar eens na hoeveel dat is (heel bord vol), en dat elke dag! Het grote voordeel dat je verkrijgt wanneer je die hoeveelheid wel elke dag eet, is dat het aandeel aan vet (grote stukken vlees, jus met aardappels, rosti en aanverwante aardappelschotels) stukken minder wordt en het volle gevoel na het diner blijft langer; je pakt minder snel een zak pinda's, chips of andere avond-versnaperingen.
quote:Juist.
Op donderdag 21 juni 2001 14:11 schreef fokje het volgende:
Als iemand zegt er geen problemen mee te hebben met dik zijn, zou diegene zich ook niet aangesproken hoeven te voelen, laat staan het idee te hebben zich te moeten verantwoorden.
quote:*applaus*
Op donderdag 21 juni 2001 14:15 schreef Manono het volgende:
PS
En als je het zo erg vind dat je te dik bent en je daarom heel veel mannen denkt mis te lopen (al denk ik: dat ligt aan iets anders) dan val je toch af?
quote:'Tuurlijk schat, je hebt helemaal gelijk.
Op donderdag 21 juni 2001 14:16 schreef Verbal het volgende:
Waar ik ZWAAR problemen mee heb is de schimmelige schijtbakken-manier waarop hij dat doet.
[...}
Krijgt 'ie reacties op.
Ook van mij.
Moet ik zelf weten...
V.
Ik denk alleen dat de schimmelige schijtbakken-manier waarop hij zijn mening geeft er al voor zou moeten zorgen dat iedere vetklep die zich aangesproken voelt iets heeft van 'Naja, ik weet wie het zegt en het laat me derhalve koud wat hij zegt'.
Maar 't is wel lief van je.
quote:Dat vermoeden kun je wel veinzen te hebben. JIJ bent degene die daar geen blijk van geeft. Daarnaast probeer je weer aardig over je eigen misplaatste snedige poging heen te lullen
Op donderdag 21 juni 2001 14:16 schreef Potlood het volgende:
> Leuk en aardig, maar dat neemt nog steeds niet weg dat JIJ aan Godwin's Law gehoor gaf, niet ik.Ik had al zo'n vermoeden dat jij algemene normen en waarden niet echt waardeerd...
quote:Ik reageer op de persoon omdat 'de persoon' blijk geeft van zwaar gebrek aan fatsoen.
Op mij als persoon ja, niet inhoudelijk. Dat is erg zielig en killing voor een discussie. Maar geen nood, ik veronderstel dat je dit niet begrijpt...
quote:Die vergelijking gaat volkomen mank. Het is meer te vergelijken met iemand die iemand anders in zijn bek spuugt aanspreken op zijn gedrag.
Doet me denken aan een man die werd opgepakt wegens groepsverkrachting (hoewel ik jou hier uiteraard niet gelijkstel aan een verkrachter, maar het gaat om de belachelijke argumentatie): 'Ik verkrachte haar, maar alleen omdat mijn vriend haar eerst verkrachte'...
quote:Dat doe je wel. Met je Willibrord Frequin-achtige gebral: 'HIJ noemt me HITLER!!!, HULP, kijk eens wat onfatsoenlijk!!!'
Dat doe ik ook niet, ik heb duidelijk mijn excuses aangeboden. Nu wordt het tijd dat jij dat ook eens doet!
quote:Niet fouter dan waar jij mee bezig bent...
Dat is dus HEEL erg fout!
quote:Jij bent daar zelf ook niet wars van, hoor, met je pueriele gezanik.
Ik wordt nergens boos, JIJ bent hier degene die CONTINU op de persoon speelt met je pejoratieve aantijgingen.
quote:Ik ben uitermate vriendelijk en beleefd tegen mensen die dat verdienen.
Jij hebt in ieder geval duidelijk laten blijken GEEN gentleman te zijn...
Jij verdient dat niet. Zeur niet, ik ben nog mild tegen je...
quote:Doe dan ook niet zo verrast.
Zie boven; ik had ook niet anders van jou verwacht!
V.
quote:Ik had liever gezien dat mijn bijdragen enigszins een stimulans vormden om te komen tot een gezonder (en voor de meesten: een beter & leuker) leven. Maar ach, schelden is natuurlijk een gemakkelijke facade om je dik-zijn achter te verbergen...
Op donderdag 21 juni 2001 14:22 schreef Manono het volgende:[..]
'Tuurlijk schat, je hebt helemaal gelijk.
Ik denk alleen dat de schimmelige schijtbakken-manier waarop hij zijn mening geeft er al voor zou moeten zorgen dat iedere vetklep die zich aangesproken voelt iets heeft van 'Naja, ik weet wie het zegt en het laat me derhalve koud wat hij zegt'.
Maar 't is wel lief van je.
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 14:27 schreef Potlood het volgende:[..]
Ik had liever gezien dat mijn bijdragen enigszins een stimulans vormden om te komen tot een gezonder (en voor de meesten: een beter & leuker) leven.
quote:Het licht wil maar niet aangaan, he?
Op donderdag 21 juni 2001 14:27 schreef Potlood het volgende:[..]
Ik had liever gezien dat mijn bijdragen enigszins een stimulans vormden om te komen tot een gezonder (en voor de meesten: een beter & leuker) leven. Maar ach, schelden is natuurlijk een gemakkelijke facade om je dik-zijn achter te verbergen...
V.
Dit wordt te eentonig
quote:Dat is een waar woord, "Als je geen ziekte heb". En ik denk dat het gehele topic in deze ene zin gestopt kan worden.
En het is bijna altijd zo (mits die persoon een ziekte heeft) ieder pondje gaat door het mondje.. dus respect heb ik niet voor dikke mensen.. afvallen kan iedereen als je maar wil..
Ik ben zelf ook niet één van de dunste, en mijn vrouw ook niet, maar bij mij is het helaas ziekte en bij de vrouw is het (dat lust ik niet, want het kan niet in de frituur) en een chipje is ook aardappel net zoals een roomsoes melk bevat. Punt Uit.
quote:Je hebt gelijk.
Op donderdag 21 juni 2001 14:34 schreef poep het volgende:
Is het nu eindelijk afgelopen met dit gezeur!
We weten nu hoe de ander er over denkt en ook al deel je de mening niet, respecteer hem dan in ieder geval!Dit wordt te eentonig
Sorry.
V.
quote:hoe zie jij nou vanaf de buitenkant of ze dik zijn van een ziekte of niet en jij hebt toevallig een mooi lijntje ik ben wat stevigere en inderdaad elk pondje gaat door het mondje maar als jij een reep chocola eet en ik eet een reep chocola zit er bij mij wel meteen weer een kilo aan en dat is niet overdreven.
Op donderdag 21 juni 2001 14:03 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik zeg toch niet dat ik ze als persoon niet waardeer..
maar ik heb geen respect voor het feit dat ze lopen te zeuren dat ze dik zijn....en dan vervolgens een overdosis aan calorien naar binnen werken....en dik door ziekte was een ander verhaal..
'k Heb een beetje de indruk dat Potlood het gewoon erg geinig vindt om te provoceren en dat hem dat behoorlijk goed lukt. Denk dattie zelf ook wel weet dat ie hier en daar wel erg ongenuanceerd de bocht om komt maar dat hij gewoon zin heeft om links en rechts mensen te raken en heftige reacties uit te lokken. Dat geeft dus wel een erg leuk, ietwat platvloers topicje vol met moddergooieritus. Gefeli, Potlood! (by the way, zegt je nickname iets over je figuur?)
Waar het volgens mij om gaat is dat er op deze aardbol (ik schat maar wat hoor) 6.146.563.914 mensen rondlopen en die hebben (bijna) allemaal een ander uiterlijk en allemaal een andere voorkeur. Da's fijn, toch? Sommige mensen zijn dik, anderen erg dik, weer anderen graatmager en nog weer anderen slank. Plus alles wat daar tussen zit. Sommige mensen zijn tevreden met zichzelf, anderen niet. Sommige mensen vreten zich suf, anderen hongeren zich uit, sommigen sporten, anderen houden daar niet van. Sommigen zijn ziek en daardoor dikker of dunner dan hun medemens.
Sommige mensen vallen op donker, anderen op blond. De een houdt van ribben tellen, de ander van vetrollen om beet te pakken (ja Potlood en Qarinx, ze bestaan echt. Anders hadden die moddervette hoeren of pornosterren ook geen werk...)
Zullen we gewoon eens gaan proberen om niet verder te generaliseren maar ieder individu in zijn of haar waarde te laten?
Op zich is dit nl een heel interessant topic. Hoeveel procent van de mensen valt op dik? Wat is dik? (Maximaal 60 kilo bij een lichaamslengte van 2 meter lijkt me niet echt oorverdovend dik). En wie vallen er allemaal op uiterlijkheden die door 'de massa' als ongewoon worden bestempeld?
Misschien moeten we het een andere keer opnieuw proberen, met een andere poster, die een wat fatsoenlijker woordgebruik heeft.
Wat heb ik weer wijs gesproken. Ik groet u
* (Robinsonne is 1.62,weegt 56 kilo en voelt zich prima)
quote:Dus geen chocolade eten, maar lekkere zemelen of astronauten voedsel, met chocolade smaak.
Maar als jij een reep chocola eet en ik eet een reep chocola zit er bij mij wel meteen weer een kilo aan en dat is niet overdreven.
quote:in plaats van dat ik een reep chocola eet als tussendoortje heb ik een kwartiertje geleden een paar kersjes gehad dus niet alle stevige mensen eten vet enz.
Op donderdag 21 juni 2001 14:59 schreef Athalon het volgende:[..]
Dus geen chocolade eten, maar lekkere zemelen of astronauten voedsel, met chocolade smaak.
quote:tjah het leven is niet eerlijk..maar daar zijn we al achter toch.. de keuze is dus aan jou.. als jij niet dik wil worden dan laat je die reep liggen.. heb je er geen problemen mee.. eet smakelijk!..
Op donderdag 21 juni 2001 14:55 schreef Riann het volgende:[..]
hoe zie jij nou vanaf de buitenkant of ze dik zijn van een ziekte of niet en jij hebt toevallig een mooi lijntje ik ben wat stevigere en inderdaad elk pondje gaat door het mondje maar als jij een reep chocola eet en ik eet een reep chocola zit er bij mij wel meteen weer een kilo aan en dat is niet overdreven.
je kan het niet aan de buitenkant zien.. maar bijv. vriendin van mij ook niet de slankste..ik volg haar eetgewoonte wel ongeveer op de voet.. en als ze dan loopt te zeiken en ik 'r na 5 min. een pak koek zie eten.. dan zeg ik 'r wat van.. dan voelt ze zich schuldig dat ze het loopt te eten.. moet ze allemaal zelf weten..maar hou dan je mond en leer leven met de consequenties...
quote:nix slotje..tis toch een normale discussie..
Op donderdag 21 juni 2001 15:00 schreef poep het volgende:
slotje?
quote:Je hoeft geen meester in statistieken te zijn om te weten dat de kans op zwaarlijvigheid *door ziekte* erg klein is. Daarbij is het ONMOGELIJK dat je 1 kilo aankomt door ENKEL een chocoladereep, tenzij deze reep 1 kilo bedraagt. (Hoewel mijn ex-huisgenoot wel vaak halve kilo repen verorberde, dus wat jij beschouwt als een reepje is voor de ander een onmogelijke opgave...).
Op donderdag 21 juni 2001 14:55 schreef Riann het volgende:[..]
hoe zie jij nou vanaf de buitenkant of ze dik zijn van een ziekte of niet en jij hebt toevallig een mooi lijntje ik ben wat stevigere en inderdaad elk pondje gaat door het mondje maar als jij een reep chocola eet en ik eet een reep chocola zit er bij mij wel meteen weer een kilo aan en dat is niet overdreven.
Grappig overigens dat ik nu al meerdere malen de verwijzing van dik(kere) mensen (volgens eigen zeggen) naar vet voedsel (taart/repen chocolade e.d.) ben tegengekomen; ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef Potlood het volgende:Grappig overigens dat ik nu al meerdere malen de verwijzing van dik(kere) mensen (volgens eigen zeggen) naar vet voedsel (taart/repen chocolade e.d.) ben tegengekomen; ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
Idd.. algemeen bekend excuus..
quote:wat zeg ik nou net potloodje dat ik dat soort dingen ook niet eet omdat ik weet dat ik daar van aankom en nu ben ik al een hele lange tijd op hetzelfde gewicht en dat wou ik graag zo houden dus ik eet zelden een snoepje chips en in dat soort dingen dus als mijn moeder lekker fruit meeneemt zoals kersen en zo dan pak ik die wel eens ooit
Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef Potlood het volgende:[..]
Je hoeft geen meester in statistieken te zijn om te weten dat de kans op zwaarlijvigheid *door ziekte* erg klein is. Daarbij is het ONMOGELIJK dat je 1 kilo aankomt door ENKEL een chocoladereep, tenzij deze reep 1 kilo bedraagt. (Hoewel mijn ex-huisgenoot wel vaak halve kilo repen verorberde, dus wat jij beschouwt als een reepje is voor de ander een onmogelijke opgave...).
Grappig overigens dat ik nu al meerdere malen de verwijzing van dik(kere) mensen (volgens eigen zeggen) naar vet voedsel (taart/repen chocolade e.d.) ben tegengekomen; ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
quote:Ik denk dat die verwijzing eerder van slanke mensen komt.
Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef Potlood het volgende:Grappig overigens dat ik nu al meerdere malen de verwijzing van dik(kere) mensen (volgens eigen zeggen) naar vet voedsel (taart/repen chocolade e.d.) ben tegengekomen; ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
quote:Dan doe je het dus goed..
Op donderdag 21 juni 2001 15:04 schreef Riann het volgende:[..]
wat zeg ik nou net potloodje dat ik dat soort dingen ook niet eet omdat ik weet dat ik daar van aankom en nu ben ik al een hele lange tijd op hetzelfde gewicht en dat wou ik graag zo houden dus ik eet zelden een snoepje chips en in dat soort dingen dus als mijn moeder lekker fruit meeneemt zoals kersen en zo dan pak ik die wel eens ooit
quote:Slanke mensen die van dikke mensen zeggen dat ze amper vet eten..
Op donderdag 21 juni 2001 15:06 schreef fokje het volgende:[..]
Ik denk dat die verwijzing eerder van slanke mensen komt.
quote:Omdat het jouw ook geen moeite kost, het is nl. geen zwakte van jouw. Voor de ander wellicht wel. Denk daar maar eens aan.
Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef Potlood het volgende:ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
quote:Dat moet jij helemaal zelf weten, evenals die mensen die WEL chocolade eten.
Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef Potlood het volgende:
ik eet bijna nooit een chocoladereep of een zak chips. Denk daar maar eens aan voordat je de volgende wikkel afscheurt!
Mijn probleem zit 'm daarin, dat jij meent minder respect te hoeven opbrengen voor mensen (vrouwen) die dik zijn, omdat jij het seksueel niet aantrekkelijk vindt.
Waarom zou iemand die wel taart, koekjes, chocola eet geen recht hebben op respect?
V.
quote:Begrijp ik het nou verkeerd? Het is toch precies andersom? Dikke mensen -> verwijzing naar vet eten. Ik maak ervan; slanke mensen verwijzen eerder naar vet eten.
Op donderdag 21 juni 2001 15:07 schreef Qarinx het volgende:[..]
Slanke mensen die van dikke mensen zeggen dat ze amper vet eten..
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 21-06-2001 15:15]
quote:ja dat dacht ik dus ook maar ik ben dus stevig en jij neemt meteen aan dat ik elke dag naar de vettent toe ga en zo maar dat is dus helemaal niet zo dik zijn kan ook in de genen zitten er zullen best mensen zijn die dik zijn omdat ze te veel eten en te vet eten maar dat wil niet zeggen dat iedereen daarom dik is je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren
Op donderdag 21 juni 2001 15:06 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dan doe je het dus goed..
quote:eeh volgens mij die quote van potlood
Op donderdag 21 juni 2001 15:09 schreef fokje het volgende:[..]
Begrijp ik het nou verkeerd? Het is toch precies andersom?
bedoelde hij dat dikke mensen zeggen "ik eet amper vet"
of doet hij het zelf niet..??
quote:jah maar soms verbruik je dus nog steeds minder dan dat je binnen krijgt.. dan moet je meer sporten..
Op donderdag 21 juni 2001 15:10 schreef Riann het volgende:[..]
ja dat dacht ik dus ook maar ik ben dus stevig en jij neemt meteen aan dat ik elke dag naar de vettent toe ga en zo maar dat is dus helemaal niet zo dik zijn kan ook in de genen zitten er zullen best mensen zijn die dik zijn omdat ze te veel eten en te vet eten maar dat wil niet zeggen dat iedereen daarom dik is je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren
quote:En het is aan jou om dat te bepalen
Op donderdag 21 juni 2001 15:06 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dan doe je het dus goed..
quote:yupz
Op donderdag 21 juni 2001 15:11 schreef Qarinx het volgende:[..]
jah maar soms verbruik je dus nog steeds minder dan dat je binnen krijgt.. dan moet je meer sporten..
quote:ze moet dietiste worden
Op donderdag 21 juni 2001 15:11 schreef Verbal het volgende:[..]
En het is aan jou om dat te bepalen
> 'k Heb een beetje de indruk dat Potlood het gewoon erg geinig vindt om te provoceren en dat hem dat behoorlijk goed lukt. Denk dattie zelf ook wel weet dat ie hier en daar wel erg ongenuanceerd de bocht om komt maar dat hij gewoon zin heeft om links en rechts mensen te raken en heftige reacties uit te lokken. Dat geeft dus wel een erg leuk, ietwat platvloers topicje vol met moddergooieritus. Gefeli, Potlood!
Ach, soms helpt het een beetje wanneer je mensen letterlijk met de neus op de feiten drukt. We kunnen er met z'n allen wel omheen draaien, maar ga eens een kijkje nemen in een ouderencentrum. Hoeveel moddervette mensen lopen er daar rond? Nul!!! Waarom? Omdat dikke mensen over het algemeen een veel hogere kans hebben vroegtijdig te sterven aan een scale van vreselijke ziektes cq. mankementen. Daarnaast is een dik persoon voor de meeste mensen geen gezicht. Nu kan je dit ontkennen, maar laat eens een dik persoon langs een terrasje lopen of (nog erger) laat haar in een badpak op het strand paraderen. Bijna iedereen zal vol walging en afschuw reageren en cynische opmerkingen naar haar hoofd slingeren... Dus laten we hier met z'n allen niet zo hypocriet zijn!
> (by the way, zegt je nickname iets over je figuur?)
Nee, mijn nick is in geen opzicht gerelateerd aan mijn fysieke voorkomen. Ik ben 1.89/89.
> Waar het volgens mij om gaat is dat er op deze aardbol (ik schat maar wat hoor) 6.146.563.914 mensen rondlopen en die hebben (bijna) allemaal een ander uiterlijk en allemaal een andere voorkeur. Da's fijn, toch?
Gelukkig wel ja!
> Sommige mensen zijn dik, anderen erg dik, weer anderen graatmager en nog weer anderen slank. Plus alles wat daar tussen zit. Sommige mensen zijn tevreden met zichzelf, anderen niet. Sommige mensen vreten zich suf, anderen hongeren zich uit, sommigen sporten, anderen houden daar niet van. Sommigen zijn ziek en daardoor dikker of dunner dan hun medemens.
Sommige mensen vallen op donker, anderen op blond. De een houdt van ribben tellen, de ander van vetrollen om beet te pakken (ja Potlood en Qarinx, ze bestaan echt. Anders hadden die moddervette hoeren of pornosterren ook geen werk...)
Ach, er zijn ook pedosexuelen en mensen die van schijtsex houden (voor alle duidelijkheid: ik vergelijk fat-lovers hier niet met pedo's!!!). Ik schaar mij daar niet onder.
> Zullen we gewoon eens gaan proberen om niet verder te generaliseren maar ieder individu in zijn of haar waarde te laten?
Ik spreek enkel mijn eigen voorkeur uit. Net zoals jij op vrouwen valt met grote/kleine borsten of op mannen met een grote/dikke/kleine/dunne penis. Als ik hier een topic open met de vraag wie er valt op vrouwen met grote borsten en er komen af en toe opmerkingen naar voren dat kleine borsten garantie vormen voor belabberde sex, zal er niet zo fel gereageerd worden als nu op mij en enkele anderen. En dat terwijl er zeer veel meisjes zijn met A(-) die zich zeer sterk aangesproken voelen!
> Op zich is dit nl een heel interessant topic.
Vandaar dat ik deze ook heb opgestart!
> Hoeveel procent van de mensen valt op dik? Wat is dik? (Maximaal 60 kilo bij een lichaamslengte van 2 meter lijkt me niet echt oorverdovend dik).
Wie heeft dat beweerd eigenlijk?
> En wie vallen er allemaal op uiterlijkheden die door 'de massa' als ongewoon worden bestempeld?
Misschien moeten we het een andere keer opnieuw proberen, met een andere poster, die een wat fatsoenlijker woordgebruik heeft.
Welke door mij geplaatste woorden beschouw jij als onfatsoenlijk? En daarbij; de discussie loopt toch? Afgezien van enkele misplaatste figuranten (w.a. Verbal) zijn er wel enkele goede bijdragen, zoals die van jou op dit moment!
> Wat heb ik weer wijs gesproken. Ik groet u
Bedankt voor je bijdrage!
> * (Robinsonne is 1.62,weegt 56 kilo en voelt zich prima)
Maar zeg eens eerlijk; hoe reageer jij wanneer jij met enkele vriendinnen in Spanje op jongensjacht bent (of gewoon in Zandvoort op een handoek ligt) en je ziet een meisje van een jaar of 17 met een geschatte meegesleepte massa van 100 KG en een lengte van 1.70?
quote:Reageer dan op mijn post een eindje hoger, miesjmacher
Op donderdag 21 juni 2001 15:22 schreef Potlood het volgende:
Afgezien van enkele misplaatste figuranten (w.a. Verbal)
poelepoelepoele
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |