A.s. papa's en mama's:
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
5 april 2004: ezzi
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
2 juli 2004: Xeliana
* 3 juli 2004: pluisje en rickmans
7 juli 2004: bop
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
26 juli 2004: Little-Angel
27 juli 2004: snoopy
6 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-12-2003 14:32]
Hey spindizzy, trouwens wat lekker dat je keuring goed was gegaan. Had daar nog niet op gereageerd. Maar wat duurt het dan nog lang zeg als je dan op zo'n lijst komt en het kan nog jaren duren eerdat je dan een kindje krijgt.
quote:Ja ik hoop toch van wel. We moeten gewoon niet zoveel ouwenelen hier dan komt dat vast goed
Op donderdag 11 december 2003 15:48 schreef Spindizzy het volgende:
Zou dit het deel worden waarin Lewis eindelijk haar baby krijgt?
quote:En dan gaan wij nog wel voor een land die niet zo'n hele lange wachtlijst heeft
Op donderdag 11 december 2003 15:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hey spindizzy, trouwens wat lekker dat je keuring goed was gegaan. Had daar nog niet op gereageerd. Maar wat duurt het dan nog lang zeg als je dan op zo'n lijst komt en het kan nog jaren duren eerdat je dan een kindje krijgt.
quote:Wow he, je zal toch 4 jaar moeten wachten zeg. Wat een tijd, houden ze je dan medisch in de gaten in de tussentijd of is het dan gewoon wachten. Lijkt me ook wel spannend maar ik zou toch heel ongeduldig zijn denk ik, al zou dat natuurlijk niet veel helpen.
Op donderdag 11 december 2003 15:53 schreef Spindizzy het volgende:[..]
En dan gaan wij nog wel voor een land die niet zo'n hele lange wachtlijst heeft
De wachtlijst voor India bijvoorbeeld is ongeveer 4 jaar. Dat zit muur en muurvast. De wachtlijst voor Suriname is 1-3 jaar. Ik reken op minstens 2 jaar. Tijd zat nog om ons huis verder te verbouwen en om over mijn vliegangst heen te komen
quote:Gefeliciteerd!
Op donderdag 11 december 2003 15:57 schreef bop het volgende:
7 juli - bop :-)
quote:Ik ben in '95 gestopt met de pil dus we wachten al veel langer dan 4 jaar
Op donderdag 11 december 2003 15:57 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Wow he, je zal toch 4 jaar moeten wachten zeg. Wat een tijd, houden ze je dan medisch in de gaten in de tussentijd of is het dan gewoon wachten. Lijkt me ook wel spannend maar ik zou toch heel ongeduldig zijn denk ik, al zou dat natuurlijk niet veel helpen.
quote:Ja dat is in jouw geval dan 8 jaar, bijna 9. Je hebt er toch echt wel veel voor over om dan voor adoptie te gaan. Ik heb het nog nooit van dichtbij meegemaakt maar vindt het wel een van de mooiste dingen die je kunt doen in je leven. Op die manier geef je een kindje een kans op een liefdevol en goed leven. Vriendin van mij en haar broer zijn ook beide geadopteerd en haar ouders gaan echt door het vuur voor die 2.
Op donderdag 11 december 2003 16:00 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik ben in '95 gestopt met de pil dus we wachten al veel langer dan 4 jaar
Ze houden ons medisch niet in de gaten als we straks op de definitieve wachtlijst staan. Wel is er nog een kans dat als we een kindje hebben toegewezen gekregen dat we opnieuw medisch gekeurd moeten worden.
quote:En ik ben echt de meest ongeduldige persoon ter wereld. Wordt dat ff mooi afgestraft
Op donderdag 11 december 2003 16:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Ja dat is in jouw geval dan 8 jaar, bijna 9. Je hebt er toch echt wel veel voor over om dan voor adoptie te gaan.
Heb jij eigenlijk Meneer Lewis wel verteld dat hij zo gauw de MiniLewis is geboren verslag dient te komen doen? Met foto's?
Sterkte en heel veel goeds!
quote:Ja, dat hoor ik ook steeds maar het voelt toch een beetje als een examen. Ach, over drie maanden is ook dit weer achter de rug
Op donderdag 11 december 2003 16:27 schreef jessie het volgende:
Spindizzy. Toch hoor ik van vele dat het gezinsonderzoek best erg meevalt hoor.
quote:Meiling Die vinden wij ook nog 's als de leukste van alle vergunninghouders klinken.
En gingen jullie via wereldkinderen of kind en toekomst?
quote:Ja, allebei de ouders moeten reizen. Maar gelukkig is het "maar" drie weken. Sommigen landen moet je 2 maanden blijven
Dat vliegen lijkt mij ook vreselijk hoor. Maar voor Suriname moet je geloof ik ook naar het land toe he?
Op donderdag 11 december 2003 15:57 schreef bop het volgende:
7 juli - bop :-)
Op donderdag 11 december 2003 17:25 schreef snoopy het volgende:
Ik lees en leef al een tijdje met jullie mee!
En nu plaats ik ook maar eens een berichtje.
Ben zelf uitgerekend op 27 juli 2004 dus het is nog allemaal errug spannend en ik kan het nog maar moeilijk geloven.
* LadyS heeft het hartje gehoord
Waarschijnlijk ben ik wel verder dan de 10 weken die ik dachten. Ze kan nl. al de baarmoeder voelen zelfs door mijn vetlagen heen, dus dat is al een goed teken . En het hartje was dus vrij duidelijk te horen. Maar morgen weten we het zeker, want dan krijgen we de echo.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:45 schreef LadyS het volgende:JOEHOE
* LadyS heeft het hartje gehoord
[afbeelding]
Waarschijnlijk ben ik wel verder dan de 10 weken die ik dachten. Ze kan nl. al de baarmoeder voelen zelfs door mijn vetlagen heen, dus dat is al een goed teken
. En het hartje was dus vrij duidelijk te horen. Maar morgen weten we het zeker, want dan krijgen we de echo.
Mooi hè, zo'n hartje
quote:Dat komt wel goed. Meneer Lewis zal het niet doen, maar er zijn genoeg mensen die het wel snel weten en het hier plaatsen
Op donderdag 11 december 2003 16:10 schreef Spindizzy het volgende:[..]
En ik ben echt de meest ongeduldige persoon ter wereld. Wordt dat ff mooi afgestraft
Maar goed, eerst het gezinsonderzoek maar zien te overleven. Daar zie ik wel tegenop.Heb jij eigenlijk Meneer Lewis wel verteld dat hij zo gauw de MiniLewis is geboren verslag dient te komen doen? Met foto's?
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mooi hè, zo'n hartje
quote:Jij ook gefeliciteerd!!!
Op donderdag 11 december 2003 17:25 schreef snoopy het volgende:
Ik lees en leef al een tijdje met jullie mee!
En nu plaats ik ook maar eens een berichtje.
Ben zelf uitgerekend op 27 juli 2004 dus het is nog allemaal errug spannend en ik kan het nog maar moeilijk geloven.
En LadyS, wat leuk!!! Ben benieuwd hoe ver je iegenlijk bent dan, spannend hoor!
snoopy en bop
gefeliciteerd
Belana, ik ben inderdaad ook wel erg benieuwd hoor.... gelukkig is het al redelijk vroeg morgen (9.45 uur), dus ik hoef er niet de hele dag op te wachten spannend
LadyS ik weet het me ook nog wel te herinneren, als je eenmaal het hartje hebt gehoord dan is het echt echt. Ik kon ook de glimlach niet meer van mijn gezicht wegtoveren. Morgen wel snel laten weten wanneer de datum is. Ben nou wel heel nieuwsgierig
Bop en Snoopy gefeliciteerd.
Wel ook weer leuk om al die prile zwangere verhalen te lezen, het is allemaal zo spannend dan! eerste keer hartje, eerste keer echo...dingen om nooit te vergeten!!!
Gefeliciteerd allemaal!
evengoed: van harte, bop! en snoopy ook natuurlijk.
Van harte overgens Bop.
Ladys heerlijk he dat hartje horen. Het blijft heerlijk, maar die allereerste keer is wel erg speciaal hoor. Veel plezier morgen met de echo.
Zo Lewis, als jij dan niet gaan beginnen doen wij dat alvast voor jou. Deze zijn voor vannacht
quote:bijna is het zover
Op donderdag 11 december 2003 22:31 schreef jessie het volgende:
Ladys heerlijk he dat hartje horen. Het blijft heerlijk, maar die allereerste keer is wel erg speciaal hoor. Veel plezier morgen met de echo.
Lewis... ik help easy-going even mee om jou te helpen
Goedemorgen allemaal!
Ik geloof dat ik 's nachts af en toe last heb van wat voorweeen/oefenweeen oid, werd er een paar keer wakker van. Ach, voorwerk is goed!
LadyS, veel plezier vandaag bij de echo, wel fotootje posten he...
quote:Hey Belana, jij bent ook vroeg vandaag. Ja ik heb dat ook hoor. Wordt je wakker met een pijn aan je onderkant. Echt zo'n ongesteldheids gevoel. Ik heb ze nu aan de lopende band sinds een paar dagen. Niet dat het de hele dag doorgaat maar voel het toch wel vaker en vaker.
Op vrijdag 12 december 2003 08:18 schreef Belana het volgende:
Go Lewis, Go Lewis!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Goedemorgen allemaal!
Ik geloof dat ik 's nachts af en toe last heb van wat voorweeen/oefenweeen oid, werd er een paar keer wakker van. Ach, voorwerk is goed!LadyS, veel plezier vandaag bij de echo, wel fotootje posten he...
Ik zag laatst op tv een verloskundige zoiets geweldigs zeggen
Het ging over een man, wiens vrouw bijna uitgerekend was. De VK wilde een afspraak maken voor de week erna, maar die man reageerde echt verontwaardigd, zo van: Nee hoor, want 2 dagen ervoor is ze uitgerekend, dus dan wordt de baby geboren. Dan komen we 2 dagen later echt niet langs hoor
quote:Ananasharttaartjes Lewis.
Op vrijdag 12 december 2003 11:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tja slapen lukte natuurlijk voor geen meter. Dan maar rusten, ze zeggen dat dat ook goed doet. Bleh, begon het nou maar eens.
Ik ga zo maar eens een appeltaartje bakken en wat stoffen. Ben ik weer even bezig.
Enne stoffen, jah dat klinkt goed, je moet poetsneigingen krijgen. hup hup
Heej, war blijft LadyS nou met de echo???
Het is niet eerlijk allemaal. Ananashart taart, mmmm.
Appeltaart is toch wat lekkerder denk ik. Nou ik ga maar weer eens verder proberen om die taart af te krijgen. Ben net nog met de hond uitgeweest. Moet toch wat he..
Het hartje klopte wel, en dus zou het een behoorlijke groeiachterstand of een flinke misrekening moeten zijn. Dat laatste kan ik me zelf haast niet voorstellen, omdat ze het al vlak na mij wist (terwijl ze een week minder ver zou moeten zijn) maar ik hoop zo ontzettend dat het dat wel is.
Pas over 4 weken krijgt ze weer een echo, en ze gaat dus vreselijke kerstdagen tegemoet.
Ben er helemaal naar van, ik heb best veel met haar gemaild de laatste weken, en ze babbelde er gezellig heel de dag over met Rick. En nu dan dit....
Gelukkig begreep ik dat ze maandag al haar eerste normale afspraak bij de VK had staan. Misschien kan die haar meer vertellen ofzo.
* pluisje duimt maar gewoon heel hard
Zelf heb ik over anderhalve week weer een afspraak bij de VK, ik ben dan ruim 12 weken. Hoor je dan altijd het hartje al, of kan het ook gebeuren dat het nog niet lukt? Heel stom, want ik heb het hartje natuurlijk op de echo al gezien, en ik groei als kool, maar toch maak ik me dan weer druk daarover...
Wat vervelend van die collega zeg. Dat moet toch wel een teleurstelling zijn als je zoiets hoort. Wachten duurt dan wel erg lang zeg. Nou ja maar hopen dat het toch niet zo erg is.
Moots, veel geluk hoor maandag. Dat is zo leuk om voor de eerste keer het hartje te horen. Dan is het ineenkeer heel echt.
Babyfeet, gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten. Bij mij gaan ze al inleiden na 10 dagen. Dus de 23ste zal ik toch echt die baby wel hebben neem ik aan. Eigenlijk wil ik er niet aan denken dat ik zo lang moet wachten. Maar ja onbewust spookt het toch door je hoofd heen.
Ik hoop maar dat hubby zijn voorgevoel goed is en dat het dit weekend komt.
quote:Je kunt pech hebben dat de placenta voor de buikwand ligt, dan wordt het soms lastig.
Op vrijdag 12 december 2003 15:19 schreef pluisje het volgende:
Ooooh, spannend
Nou ja, nog even afwachten dus, hopelijk horen we het, maar ik heb ook wel eens ergens gelezen dat het soms niet het geval is, dus ik reken nergens op
Verder was alles blijkbaar goed. De moederkoek lag een beetje laag zei de gyn, daar zou ik een beetje bloedverlies van kunnen krijgen. ik moest daar niet van schrikken, maar wel even de verloskundige bellen zodat het verder onderzocht kon worden.
Bij Cas mocht ik dat al bij 8 weken meemaken.
quote:LadyS je uitgerekende datum was toch op 13 Juli, dus je zit er maar 1 dagje naast dan. Wel goed dat je het hartje al kon horen, vroeg al. Maar dat maakt het ook gelijk wel allemaal heel spannend en echt.
Op vrijdag 12 december 2003 16:15 schreef LadyS het volgende:
Nou mensen hier ben ik weer
Ik ben dus pas 9 weken en 2 dagen(en ik heb een prima hartje gehoord gisteren, Pluisje
![]()
) Heb wel een fotootje van de echo, maar die is erg onduidelijk en de scanner moet nog aangesloten worden, dus vanavond misschien, als peter er even naar wil kijken.
Officiele uitgerekende datum is nu 14 juli 2004.Verder was alles blijkbaar goed. De moederkoek lag een beetje laag zei de gyn, daar zou ik een beetje bloedverlies van kunnen krijgen. ik moest daar niet van schrikken, maar wel even de verloskundige bellen zodat het verder onderzocht kon worden.
quote:Bij mij was het hartje bij 12 weken nog niet te horen, dus maak je geen zorgen als het nog niet te horen is. Zoals Rewimo al zei kan het gebeuren dat het niet te horen is als de placenta voorwaarts ligt.
Op vrijdag 12 december 2003 14:22 schreef pluisje het volgende:
[knip]Zelf heb ik over anderhalve week weer een afspraak bij de VK, ik ben dan ruim 12 weken. Hoor je dan altijd het hartje al, of kan het ook gebeuren dat het nog niet lukt? Heel stom, want ik heb het hartje natuurlijk op de echo al gezien, en ik groei als kool, maar toch maak ik me dan weer druk daarover...
LadyS, gefeliciteerd met de goede echo. Ik ben benieuwd naar de foto van je echo.
Lewis, dit moet wel een rare dag zijn voor je. Je kijkt er toch 9 maanden naar uit, ook al weet je dat maar 4% van de kindertjes op de uitgerekende datum geboren worden. Succes met wachten de komende dagen.
Evengoed was het natuurlijk prachtig om BabyS te zien Hij hing ondersteboven
en ik heb zelfs de handjes gezien
quote:Pluisje ik heb altijd begrependat er geen groeiachterstanden voorkomen voor de 14de week van de zwangerschap(vandaar ook dat ze de termijnecho`s altijd voor de 14de week van de zwangerschap doen, pas daarna gaan de babietjes van elkaar verschillen in grootte). Verder zou het zo kunnen zijn dat je collega pas heel laat in haar cyclus een eisprong heeft gehad, als ze dan ook nog eens altijd bijvoorbeeld een lange cyclus heeft, kun je er inderdaad een paar weekjes naast zitten. Ook leuk trouwens dat ze daar in het ziekenhuis ook een beetje uitleg over heeft gehad
Op vrijdag 12 december 2003 14:06 schreef pluisje het volgende:
Een collega van Rick, die precies 1 week op me achterliep, had vandaag haar eerste echo. Ze zou 10 weken moeten zijn, maar op de echo was te zien dat het kindje maar de grootte van 7,5 week heeftHet hartje klopte wel, en dus zou het een behoorlijke groeiachterstand of een flinke misrekening moeten zijn. Dat laatste kan ik me zelf haast niet voorstellen, omdat ze het al vlak na mij wist (terwijl ze een week minder ver zou moeten zijn) maar ik hoop zo ontzettend dat het dat wel is.
Pas over 4 weken krijgt ze weer een echo, en ze gaat dus vreselijke kerstdagen tegemoet.Ben er helemaal naar van, ik heb best veel met haar gemaild de laatste weken, en ze babbelde er gezellig heel de dag over met Rick. En nu dan dit....
Vind het vooral erg dat ze nu in die onzekerheid zit, ik weet zelf hoe klote dat is, en 4 weken lijken me dan echt een eeuwigheid. Want ook al weet je dat het voor 95% goed zit, het zijn juist die 5% die 's nachts door je hoofd spoken....
Ik hoop gewoon dat ze over 4 weken een wezentje zien dat netjes weer 4 weken groter is gegroeid
quote:Van Harte Gefeliciteerd
Op vrijdag 12 december 2003 22:20 schreef stefimke het volgende:
Wij zijn 6 december de trotseouders geworden van ons eerste kindje, een meisje van 4155gram. We noemen haar Ilva!
quote:Gefeliciteerd! En niet dat je hier niet welkom zou zijn natuurlijk, maar er is een speciaal babietjes topic, misschien is dat gezellig voor je en voor als je vragen hebt?
Op vrijdag 12 december 2003 22:20 schreef stefimke het volgende:
Wij zijn 6 december de trotseouders geworden van ons eerste kindje, een meisje van 4155gram. We noemen haar Ilva!
edit: en in deze edit wou ik net naar lewis gaan vragen, maar die heeft ook net gepost zie ik...goedemorgen meid, alles goed?
Ik heb zowaar weer redelijk geslapen, alleen wordt de pijn steeds erger, magoe, zodra ik op ben gestaan is het weg gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 13-12-2003 09:50]
In ieder geval heb ik straks visite, dan ben ik weer even bezig.
Ik heb inmiddels al weer een zeer essentiele baby-aankoop gedaan, die je echt in huis moet hebben bij 11 weken: een luiertas
Tja, zat bij Baby Walz te zoeken naar beha's (degenen die ik net een maand heb lieten een afdruk achter die minimaal 3 uur bleef staan...iets te strak dus al weer ) en zag een geweldige Pooh-luiertas....in de aanbieding! Kon ik uiteraard niet laten staan, maar dat is logisch
Catootje, (de meeste) mannen gaan er nou eenmaal anders mee om dan wij. En ach, ik denk dat dat ook wel logisch is, wij volen alles de hele dag en voor hun veranderd er, op hun vrouw na dan, nog helemaal niks. Wel lief dat ie zo ff kwam voelen!
Ik krijg vaak sms'jes "ik hou van jullie"...dan smelt ik ook altijd even
Bij mij gaat die buik nu echt alle kanten op als baby beweegt, hij is nu zo groot geworden dat ie echt niet veel ruimte heeft. Hubby vindt dat wel interessant want nu kan hij echt al een klein mensen vormpje voelen En af en toe praat ie ook tegen hem, nou is mijn hubby toch echt zo'n nuchter persoon die dat niet snel doet.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 16:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Oh ja en hij had ook gelijk in gedachte om maar weer te gaan studeren, want daar ging hij nu ook wel tijd voor krijgen als hij straks een paar weken vrij is.
Ik heb bijzonder slecht geslapen, dus dat wordt vanmiddag een tukkie.
doe mij maar leuke verhalen vertellen vandaag!
Hier gaat alles zijn gangetje en behalve mijn grotere cupmaat en het broeksknoopje dat steeds vaker los moet, heb ik geen klachten. Als ik niet werk ben ik heerlijk uitgerust en tuttel ik lekker door. Heb dus ook niet zo'n last van vermoeidheid. Het is dan best wel gek, helemaal geen klachen hebben.
Ik heb dinsdag de eerste afspraak bij de VK, dan hopen we het hartje te horen. Heb het hartje wel al 3x zien 'knipperen' op een echo
Gisteren ook weinig gevoeld. Moet wel zeggen dat slapen steeds meer een drama wordt. Ik weet onderhand niet meer hoe ik moet liggen van de narigheid, het begint nu net te lijken alsof ik een kalf meedraag Maar goed nog even zullen we maar zeggen.
quote:Ja en ik ben nogal een mien ongeduld, ik moet me nu echt bezig houden want anders denk ik er veel te veel bij na allemaal.
Op zondag 14 december 2003 11:03 schreef Belana het volgende:
arme Lewis! [afbeelding] voor jou! Wat is dat toch vervelend, dat gewacht...
Had stiekem verwacht dat er bij lewis al is wat naar buiten was gekomen. Zit blijkbaar toch te lekker bij Lewis binnen
Hoest met Lewis?
En hoest met kimpiedimpie? Jij zit ten slotten vlka voor mij, wil wel even weten hoe het gaat...
Belana, vervelend dat je weer zo slecht hebt geslapen. Het is geen overbodige luxe, hoor, dus ga de schade 's middags maar weer lekker inhalen. Lief trouwens hoe je elke dag even naar Lewis informeert. Het is altijd fijn als mensen zo met je meeleven.
de opmerking over overbodige luxe was ook niet serieus hoor, ik ga straks zeer weer een tukkie doen, je hebt je slaap toch nodig.
quote:Ja dat vindt ik nou ook. Dat is echt leuk als je s'morgens weer achter pc-tje zit. Hubby vondt het ook hardstikke leuk trouwens.
Op maandag 15 december 2003 11:45 schreef livelink het volgende:
Lief trouwens hoe je elke dag even naar Lewis informeert. Het is altijd fijn als mensen zo met je meeleven.
Dus voor diegenen die met me meeleven, het is zwaar gewaardeerd van deze kant
Lewis, jij erg veel sterkte op de begrafenis morgen. Ik zal aan je denken.
Verders gaat hier alles prima, ik probeer zo veel mogelijk te drinken (ik drink nooit zo heel veel) en moet dus ook best vaak naar het toilet. Ik blijf nog erg moe en duik dus 's avonds veel vroeger mijn bed in dan normaal. Gisteren had ik afgestofd en gestofzuigd en was daarna bekaf. Ik zal blij zijn als ik wat meer energie heb straks. Ik hoef alleen deze week nog te werken en heb daarna twee weken vrij gelukkig.
Iig ook sterkte met oma little angel!
quote:Dan mag je ontzettend blij zijn, want die baan die jij hebt brengt vaak heel veel stress. Maar ja in het begin zal je moe zijn en aan het einde van je zwangerschap. En echt naar je lichaam luisteren hoor Little Angel. Als je te ver gaat bekoop je het altijd met griepje of iets dergelijks.
Op maandag 15 december 2003 13:38 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wil juist werken omdat ik anders een gat in de dag ga slapen thuis. Op zich niks mis mee maar dan voel ik me zo nutteloos. En er komt gelukkig nog wel werk uit mijn vingers! Plus ik wordt wel ontzien qua hoeveelheden en klote klusjes. Ik ben directie secretaresse van een directrice (dus zij weet wel als vrouw hoe ik me kan voelen, ook al heeft ze zelf geen kids) en daar houdt ze gelukkig rekening mee. En thuis houdt mijn man gelukkig ook rekening met mij, mag bijna niks doen!
quote:Lekker rustig aandoen. Je hebt nog een zware klus voor de boeg dus spaar je energie...
Op maandag 15 december 2003 13:43 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar dat is nu echt niet zo.
Lewis, kom nou, ik word heeeeeeel nieuwsgierig, wil nu toch echt wel een beebietje zien hoor
Groetjes Sjeen
6 weken en 4 dagen
quote:Ben net weer wakker na 2 uurtjes heerlijk geslapen te hebben
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef babyfeet het volgende:
en lewis hoe was het bij de vk?
en belana heb je een beetje kunnen slapen?
ben zo benieuwt
het is bijna ofdat ik zelf weer moet bevallen
*gauw weer in de lurkstand sprint* Ow...Danosa..waar ben je? Jij bent het toch die mijn schoonzussie kent?
[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 16-12-2003 09:13]
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:10 schreef Belana het volgende:
* Belana doet er ook nog even een schepje bovenop...[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Wat bedoel je???? Is toch niks mis mee???
Op dinsdag 16 december 2003 09:11 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat helpt beslist
![]()
quote:Jawel joh, doe jij maar niet mee, straks komt jouw kindje te vroeg
Op dinsdag 16 december 2003 09:14 schreef Belana het volgende:[..]
Wat bedoel je???? Is toch niks mis mee???
Lewis:
Kom op Lewis!
quote:als ze nog niet begonnen is, dan heeft ze vandaag die begrafenis....
Op dinsdag 16 december 2003 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Meestal heeft ze om deze tijd haar neus al ff laten zienKom op Lewis!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar ik hoop natuurlijk dat er gewoon snel een babietje komt!
quote:ik had de pufplaatjes er niet goed in staan eerst, rewimo was mij aan het pesten daarmee
Op dinsdag 16 december 2003 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Jawel joh, doe jij maar niet mee, straks komt jouw kindje te vroeg
![]()
quote:Ik ook....
Op dinsdag 16 december 2003 10:54 schreef pluisje het volgende:
Maar ik hoop natuurlijk dat er gewoon snel een babietje komt!
quote:Vandaar! Maar ik waarschuw je toch maar even
Op dinsdag 16 december 2003 10:54 schreef Belana het volgende:[..]
ik had de pufplaatjes er niet goed in staan eerst, rewimo was mij aan het pesten daarmee
![]()
En als je toch bezig ben.....nog een paar dan
Is wel een hele mooie datum hoor om vandaag een kindje te krijgen
nou bij deze ook een beetje hulp van deze kant..
En belana fijn dat je hebt kunnen slapen beetje late reactie van me ..
quote:dat geeft toch niet! we kunnen niet overal tegelijk zijn hier zeg!
Op dinsdag 16 december 2003 14:12 schreef babyfeet het volgende:
En belana fijn dat je hebt kunnen slapen beetje late reactie van me ..
Lewis je zal wel naar de begrafenis toe zijn maar ik hoop eigenlijk dat je gewoon lekker aan het puffen bent.
Voor de zekerheid puf ik even met je mee:
Lewis, ik weet neit psies wat ik nu moet hopen: of nu aan het bevallen, amar op ded ag van oma's begrafenis...ook niet fijn, of een begrafenis en een prachtkindje dat gewoon heel netjes morgen komt
Maar wel heel lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Het is nog steeds rustig, alhoewel ik wel al de hele middag een harde buik heb, zal misschien door de spanning komen. En het rommelt af en toe. Maar goed eigenlijk dus nog niet echt noemenswaardig dus.
Bij de vk was alles weer goed trouwens gisteren, baby heeft absoluut geen ruimte meer en voel het ook aan mijn huid die super strak staat van de spanning. Dus misschien wordt ie het nu wel snel zat om in zo'n klein holletje te zitten
Lewis en hubbie, rustig aan dan maar vanavond. Ik hoop dat het een beetje mee viel vandaag. voor jullie!
en dan gaan we maar weer verder met wachten...
En nu heeft BabyLewis geen enkel excuus meer om zijn neusje niet te laten zien vanavond! Kom deruit!
quote:Ik moet gewoon even helemaal bijkomen, was nogal zwaar beladen en voel me op het moment gewoon even rot over. Dus ik ga zo lekker relaxen.
Op dinsdag 16 december 2003 18:38 schreef Belana het volgende:
Ik zit toevallig ff op F5 te drukken....Lewis en hubbie, rustig aan dan maar vanavond. Ik hoop dat het een beetje mee viel vandaag.
voor jullie!
en dan gaan we maar weer verder met wachten...
Doe maar even rustig aan nu hoor
*kussentje onder voeten legt en glaasje inschenkt*
quote:Zeg maar tegen BabyLewis dat hij je vanavond en vannacht met rust moet laten. Kunnen jullie ff bijkomen.
Op dinsdag 16 december 2003 19:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Ik moet gewoon even helemaal bijkomen, was nogal zwaar beladen en voel me op het moment gewoon even rot over. Dus ik ga zo lekker relaxen.
Beebie: thursday!
En hoest emt jullie allen? Ik zit hier grieperig te wezen en ga zo lekekr slapen..maar alles loopt gesmeerd (op wat nesteldrang na )
Moet nog ff geduld hebben ( 10 dagen )
Hubby is ziek dus die heb ik net even een lemzipje gegeven, lemon met paracetamol in heet water. Weet niet meer hoe het heet in nederland.
Dus ik hoop dat ie wat opknapt later op de morgen. Anders hebben we weer een probleem. Maar goed daar ga ik niet van uit.
Verders houd baby zich rustig. Moet wel zeggen dat het mega zwaar wordt zeg. Wat groeien ze hard die laatste weken. Ik wordt nu echt elke keer wakker met mega veel pijn in mijn rug en bekken. Gewoon om het gewicht wat er aan mij hangt. En ik weet ook niet hoeveel mijn huidje nog kan verdragen, maar het lijkt net alsof het uitelkaar gaat knappen. Zo strak staat het. Ben wel olie erop aan het smeren, want anders loop ik echt de hele dag te krabben.
Ik heb weer iets beter geslapen vanacht, ik was dan ook doodop.
Gisteren waren we even op verlate kraamvisite. Een droppie van een knulletje, 9 weken oud. Dan krijg je er echt zin in.
Hier boven wordt hard geschilderd door 2 opa's, het wordt allemaal hartstikke mooi! Ik heb bij babywalz een stang besteld, zodat ik het hemeltje ook om de wieg kan doen, das wel fijn.
En ik heb daar ook een draagdoek besteld die erg goed schijnt te zijn:
Kom op meid!
Alle andere meiden natuurlijk ook sterkte!
psst Lewis...je sig!
quote:heb hem weer verandert
Op woensdag 17 december 2003 11:59 schreef clauwheee het volgende:psst Lewis...je sig!
Alle verse zwangeren, gefeliciteerd met het groeiende mensje in je buik! Veel geluk toegewenst voor de komende tijd!
Na ja zal wel goedkomen allemaal, maar toch soms vindt ik het dan gewoon eng als ie niet beweegt. Dan schudt ik maar even aan de buik en dan begint ie wel weer te rommelen.
En verders geniet ik ook nog wel van de stilte. Ik weet maar al te goed dat dat niet lang meer zal duren
Ik kan het me ook nog wel herinneren van jouw Jessie. Jij had het op een gegeven moment helemaal gehad, maar was het niet zo dat ze bij jouw niet helemaal zeker waren van de datum dat je uitgerekend was?
Dat lijkt me helemaal vervelend, dan weet je gewoon echt niet waar je aan toe bent.
Alle andere zwangeren ook veel sterkte en probeer uit de griepgolf te blijven. De combinatie zwanger/griep lijkt me heel vervelend. Catootje dus ook weer snel opknappen, hoor (mooi buikje trouwens).
En ik heb inderdaad ook elke keer het gevoel dat het mini weeen zijn.
Op woensdag 17 december 2003 14:53 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O Nu met broertje
En wees 's niet zo'n typische vent en geef ons 's wat meer details Naam? Hoe groot, hoe lang, hoeveel vingertjes, hoeveel teentjes en een fotootje graag
quote:Geen idee
Op woensdag 17 december 2003 14:55 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Gefeliciteerd!
En wees 's niet zo'n typische vent en geef ons 's wat meer details
Naam? Hoe groot, hoe lang, hoeveel vingertjes, hoeveel teentjes en een fotootje graag
Steve-O van harte met je nieuwe broertje. Pak je tas in met camera en hup naar Friesland naar je mams voor een foto!
quote:Het kan sowieso geen kwaad om de ambtenaar de naam van je kleine te laten overschrijven. Dan weet je zeker dat de spelling goed is. Want dat kun je achteraf niet of nauwelijks meer laten veranderen.
Op woensdag 17 december 2003 15:38 schreef Little-Angel het volgende:
Ik zal wel een roze en een blauwe enveloppe klaar leggen over 7 maanden met daarin de namen.
quote:Ja, dat is mijn schoonvader ook overkomen
Op woensdag 17 december 2003 15:38 schreef Little-Angel het volgende:
Zo iets zie ik ook nog wel gebeuren. Ben ik net bevallen en gaat man lief naar het stadhuis om aangiftte te doen, weet hij niet meer hoe je de naam schrijft. De namen hebben we al uitgezocht overigens. Ik zal wel een roze en een blauwe enveloppe klaar leggen over 7 maanden met daarin de namen. Dan hoeft hij alleen maar de enveloppe te pakken en daarmee aangifte te gaan doen.
Wat me ook vreselijk lijkt is wanneer je alleen maar een naam voor een meisje of jongen hebt verzonnen en uiteindelijk het dus het andere geslacht blijkt te zijn. Dan moet je op stel en sprong nog een naam gaan verzinnen.
Nee gelukkig hebben wij de naam al geruime tijd vast staan. dat scheelt straks een hoop stress.
quote:Ik zou persoonlijk liever Maaike heten dan Marian
Op woensdag 17 december 2003 16:00 schreef easy-going het volgende:Mijn schoonzus Marian heet officieel Maaike. Mijn schoonvader wist het niet meer precies toen hij bij de Burgelijke Stand was en zei dus van: Nou doe maar Maaike. Ze vind het verschrikkelijk en nu maar hopen dat er niet stiekum bekenden hier meelurken
Kijk, dat we in dat geval het kamertje op stel en sprong van andere kleuren moeten voorzien, en er wat nieuwe kleertjes moeten komen, is weer een heel ander verhaal.
quote:Ik vind het ook niet zo verschrikkelijk maar zij wel. Nog wel een leuke anekdote hierover is: Zij wil dus eigenlijk dat zo weinig mogelijk mensen dit weten, we wonen namelijk in een dorp en je weet hoe dat dan gaat (juist als je er moeilijk over doet). Maar mijn man vroeg haar als zijn getuige bij ons huwelijk en daar worden dus je officiele namen voorgelezen. Op de videoband hoor je dan ook een gegniffel van ons toen zij werd gevraagd om te tekenen.
Op woensdag 17 december 2003 16:20 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik zou persoonlijk liever Maaike heten dan Marian
Maar goed, we dwalen af!
Lewis, hoe is het ermee? Vandaag even rust pakken en bijkomen van gisteren dan kan je er morgen vol voor gaan
quote:That's the spirit Lewis! Dus vandaag mogen we een baby verwachten??
Op woensdag 17 december 2003 20:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Lewis is nog steeds lekker aan het rusten vandaag. Baby Lewis is ook rustig. Dus goede nachtrust en morgen er flink tegenaan dan maar.
Heb ik hem net ook al toegefluisterd
quote:Doen we dat met zijn allen al niet een week of zo
Op donderdag 18 december 2003 07:45 schreef Jambo het volgende:[..]
That's the spirit Lewis! Dus vandaag mogen we een baby verwachten??
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:08 schreef Little-Angel het volgende:
Het gebeurd dus nog vaker dan ik dacht dat de mannen door alle stress/emoties niet meer weten welke naam ze hebben gekozen voor hun pasgeboren kroost.
Is mijn vader dus vergeten mijn roepnaam op te geven, waardoor ik dus eigenlijk Gertruda heet...
Gelukkig hadden ze dat door op de uitreiking van mijn propadeuse en had iemand Gertruda doorgestreept en er Jill van gemaakt.
Mijn zus heet Ginny Maria Wilhelmina (oma kreeg haar zin deze keer niet, en pap had wat minder zenuwen) , waardoor we dus steeds elkaars post moeten openmaken (allebei eerste letter een G).
*opschrijft voor eventuele volgende keer*
Hier is alels goed, op wat grieperigheid na. Mijn vriend heeft straks twee weken vakantie en dan gaat hij megaklussen in huis. De tweede week gaan we een midweekje 'Landallen', wat gaat de tijd toch snel! Ik zeg steeds dat ik natuurlijk rond kerst een stuk minder mobiel ben want dan ben ik vast heeldik en zo...maar kerst is al volgende week !!!
Steve-O: minstens een foto!!!
quote:cavia....
Op donderdag 18 december 2003 09:38 schreef Syrena het volgende:
Voornaam van m'n zus spreek je trouwens uit zoals de Engelsen Guinea zeggen...als ik guinea-pig(=hamster, of was het cavia)
Fijn dat alles goed gaat met alle zwangeren.... ik lurk braaf verder hier.....
quote:Dat heb ik ook, realiseer me niet dat het volgende week al is....
Op donderdag 18 december 2003 09:58 schreef Catootje het volgende:
Hamster of cavia...weet ik ook nooitHier is alels goed, op wat grieperigheid na. Mijn vriend heeft straks twee weken vakantie en dan gaat hij megaklussen in huis. De tweede week gaan we een midweekje 'Landallen', wat gaat de tijd toch snel! Ik zeg steeds dat ik natuurlijk rond kerst een stuk minder mobiel ben want dan ben ik vast heeldik en zo...maar kerst is al volgende week
!!!
quote:Ach, laat ik het zo zeggen, ik heb best last van van alles en dus denk ik regelmatig, dan maar de pijn van die bevalling, maar dan ben ik er iig vanaf...
Op donderdag 18 december 2003 09:59 schreef Catootje het volgende:
Oe, Belana, jij moet al bijna!!! Ik heb nog steeds geen behoefte aan bevallen, komt dat nog?
quote:Cato, ik kreeg er op 't laatst ineens echt wel zin in, maar tot die tijd dacht ik er 't liefst zo weinig mogelijk aan.... behalve dan dat ik wel naar allerlei bevallingsprogramma's keek
Op donderdag 18 december 2003 09:59 schreef Catootje het volgende:
Ik heb nog steeds geen behoefte aan bevallen, komt dat nog?
quote:Klinkt heeeel bekend
Op donderdag 18 december 2003 11:16 schreef Little-Angel het volgende:
Even een vraagje aan de andere zwangeren hier. Gisteren leek het wel of ik een hormoonvlaag had ofzo. De gehele dag was ik misselijk (braakneigingen) en voelde mijn gezicht aan als of ik minimaal 40 graden koorts had. Klinkt dat jullie bekend in de oren of zit het tussen die van mij?
En een wens heb ik toch wel dat het op de natuurlijke manier allemaal gaat starten en niet dat ze het zelf gaan opstarten, want daar zie ik echt tegenop als dat gaat gebeuren.
En Catootje, je leeft echt naar die datum toe hoor. Het komt nog wel dat je het gevoel krijgt ik wil nu wel bevallen.
quote:Dat vindt mijn vrouw ook zo geweldig, bevallingsprogramma's, maar ik vind het juist vreselijke programma's.
Op donderdag 18 december 2003 11:19 schreef bixister het volgende:behalve dan dat ik wel naar allerlei bevallingsprogramma's keek
![]()
Sowieso hou ik al niet van die 'in het leven van een ander meekijken' trend, maar ik heb ook een hekel aan ziekenhuizen, huisartsen etc. en kan niet tegen operatie opnames oid, zelfs bij mezelf bloed laten prikken vind ik al vreselijk (En dan werkt je vader in Bronovo)
Maar goed, over 6 maanden moet ik daar wel aan geloven natuurlijk...
We zijn eergisteren bij de verloskundige geweest, en ze zei nog heel voorzichtig: Wees niet ongerust als ik het hartje niet meteen, of niet kan horen, want dat is op deze leeftijd nog mogelijk.
Maar het 1e wat ik hoorde was wat leek op een keihard optrekkende stoomlocomotief: Het hartje. Geweldig hoe zo iets kleins je mondhoeken bijkans kan doen scheuren van de brede glimlach die een mens dan krijgt.
Babykamer is inmiddels voorzien van electrische rolluiken, nu moet de vloer en de muur nog alvorens de babykamer kan komen, maar we hebben daar nog wel ff voor natuurlijk.
Kleur is al wel bekend: Groen-geel (uiteraard)
quote:Ja dat kan ik me ook nog wel herinneren. Dat is echt zo gaaf om te horen. Dan is het gewoon helemaal echt. Mijn hubby was ook echt wel trots toen. En we liepen ook allebei met een brede glimlach op ons gezicht de deur uit.
Op donderdag 18 december 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:[..]
Geweldig hoe zo iets kleins je mondhoeken bijkans kan doen scheuren van de brede glimlach die een mens dan krijgt.
quote:rickmans ging bijna van zijn stokkie toen de verloskundige bloed bij me afnam
Op donderdag 18 december 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
zelfs bij mezelf bloed laten prikken vind ik al vreselijk
Ik laat hem nu maar naar die bevallingsprogramma's kijken, zodat ie vast kan wennen en begin juli een wat minder erg watje is
quote:Nee ik vind naalden hoogst onprettig. Snijen, kiezen laten trekken of andere pijnlijke zaken vind ik totaal niet erg, maar naalden
Op donderdag 18 december 2003 13:18 schreef pluisje het volgende:[..]
rickmans ging bijna van zijn stokkie toen de verloskundige bloed bij me afnam
quote:vond ik ook altijd, en nu kan ik ze ook alweer goed links laten liggen. maar 't heeft toch wel even geduurd hoor. heel gek.
Op donderdag 18 december 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
ik vind het juist vreselijke programma's.
quote:
het 1e wat ik hoorde was wat leek op een keihard optrekkende stoomlocomotief: Het hartje.
quote:Heerlijk, dat hartje, daar is iedereen het hier wel over eens!
Op donderdag 18 december 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar het 1e wat ik hoorde was wat leek op een keihard optrekkende stoomlocomotief: Het hartje. Geweldig hoe zo iets kleins je mondhoeken bijkans kan doen scheuren van de brede glimlach die een mens dan krijgt.
Babykamer is inmiddels voorzien van electrische rolluiken, nu moet de vloer en de muur nog alvorens de babykamer kan komen, maar we hebben daar nog wel ff voor natuurlijk.
Kleur is al wel bekend: Groen-geel (uiteraard)
Klinkt alsof jullie evengoed nog heel wat werk hebben aan de babykamer. Jullie hebben idd nog wel ff, maar geloof me, time flies. (ik moet nou nog een week of 6 en eigenlijk is ie nog steeds niet af)
(hoezo trouwens uiteraard groen/geel? Ik mis vast iets)
quote:kleuren van zijn favo voetbalclub
Op donderdag 18 december 2003 14:25 schreef Belana het volgende:(hoezo trouwens uiteraard groen/geel? Ik mis vast iets)
quote:Aha! Grappig!
Op donderdag 18 december 2003 14:33 schreef just me het volgende:[..]
kleuren van zijn favo voetbalclub
Er is een kindeke geboren op aard
Kom op dames, ik wil voor de kerst kindjes hoor!
quote:ter compensatie van de op handen zijnde degradatie zeker...
Op donderdag 18 december 2003 14:33 schreef just me het volgende:
kleuren van zijn favo voetbalclub
quote:Ik wacht nog even een paar weken hoor Troel...
Op donderdag 18 december 2003 14:39 schreef Troel het volgende:
Het wordt tijd voor:
Er is een kindeke geboren op aardKom op dames, ik wil voor de kerst kindjes hoor!
quote:Nou, dan een BabyBoxer en een heleboel andere kindjes... Maar kindjes wil ik!
Op donderdag 18 december 2003 14:47 schreef Belana het volgende:[..]
Ik wacht nog even een paar weken hoor Troel...
quote:Troel als je nou wat harder zingt, misschien hoort ie het dan wel. Ik vindt het ook allang tijd worden
Op donderdag 18 december 2003 14:49 schreef Troel het volgende:[..]
Nou, dan een BabyBoxer en een heleboel andere kindjes... Maar kindjes wil ik!
quote:Zie ginds komt de baby uit de baarmoeder aan
Op donderdag 18 december 2003 15:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Troel als je nou wat harder zingt, misschien hoort ie het dan wel. Ik vindt het ook allang tijd worden
Papa staat te lachen en roept je reeds toe
als je nu niet naar buiten komt
dan krijg je de roe
O heel lief klein babietje
o kom er toch uit
dan krijgt eind'lijk je moeder
een lach op d'r snuit
quote:Ik liet niet voor niets het sinterklaasgedicht voor mijn vriend door iemand anders maken...
Op donderdag 18 december 2003 16:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
quote:Nou, we waren al grondig aan het verbouwen (enige wat onaangeroerd zou blijven was en is de badkamer), dus ja, er is nog wat te doen, maar dat waren we sowieso al van plan, ook met de kinderkamer to be alvorens de zwangerschap z'n intrede deed.
Op donderdag 18 december 2003 14:25 schreef Belana het volgende:[..]
Heerlijk, dat hartje, daar is iedereen het hier wel over eens!
Klinkt alsof jullie evengoed nog heel wat werk hebben aan de babykamer. Jullie hebben idd nog wel ff, maar geloof me, time flies. (ik moet nou nog een week of 6 en eigenlijk is ie nog steeds niet af)
(hoezo trouwens uiteraard groen/geel? Ik mis vast iets)
O en dat Groen-Geel is ivm FC Den Haag (zie ook m'n usericon en zo) en nota bene m'n vrouw (Feyenoord fan) stelde het voor, dus dan moet je niet meer ouwehoeren over de kleur maar er meteen voor gaan natuurlijk.
quote:Nou, mijn vrouw heeft het in deze reeks gedaan, en ik heb het op het voetbalforum gedaan, waar ik me 95% van m'n tijd ophou: [Hools] Het VBL-café # 178 Hoolie in aantocht!
Op donderdag 18 december 2003 17:26 schreef phileine het volgende:
Hee Digger, heb ik nou helemaal je aankondiging gemist? Of ben ik nog zo dement dat ik dat alweer ben vergeten?
Ja, het hartje ...en de eerste echo! WAUW! Iedereen zie je altijd grijnzen bij de eerste echo...ow, en mijn babykamer wordt ook groen! Maar geel moet ik dus vermijden, komen we uit op een gevaarlijke combi....
*maar weer slapen gaat* Ik doe de laatste week (ook een beetje door de grieperigheid hoop ik) niks anders dan dutjes en slaapjes en ...beehhh!
Catootje, beterschap maar weer. Wat heb je toch vaak de griep meid, heel vervelend voor je! Ik hoop dat je snel weer opknapt.
En dat slapen...dat wordt hier ook steeds meer, dus zal er toch ook wel bijhoren denk ik.
Slaap ook de ene dag slecht en de andere dag veel. Blehhh
Zo weer wat klaagzang kwijt. Ik ga zo nog even terug. Kijken of ik nog wat kan inhalen.
quote:Jij succes met je tentamen dan
Op vrijdag 19 december 2003 08:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Lewis, ik kan niet zoveel Fokken vandaag i.v.m. tentamen, maar wens je heel veel succes met het wachten dan maar![]()
quote:Ik hoop ook echt dat het voor die tijd nog op de normale manier gebeurt, want inleiden is geen pretje hoor ik al veel.
Op vrijdag 19 december 2003 08:25 schreef easy-going het volgende:
Lewis, lijkt me vervelend dat wachten. Vooral die vragen van de omgeving. kijk, ons kan je gewoon negeren als je dat zou willen, maar een telefoon neem je toch op he
Maar ze gaan maandag zowiezo beginnen toch? Toen ik in het ziekenhuis lag zouden ze de vrouw naast me ook op maandag in gaan leiden, maar zij is zondag bevallen, dusse...het kan gewoon hoor. Nou probeer nog maar zoveel mogelijk te rusten.
quote:Hoe vond jij dat dan. Duurde het lang eerdat alles opgang kwam.
Op vrijdag 19 december 2003 08:29 schreef easy-going het volgende:
* easy-going is ook ingeleid
quote:Ach ik ga zo maar weer slapen, misschien wordt ik dan wel wakker en gaat het beginnen. Moet maar weer even moed houden.
Op vrijdag 19 december 2003 08:48 schreef Belana het volgende:
Mogge!
Sterkte maar weer Lewis, bah wat vervelend dit voor je zeg!
Zelfs mijn man vraagt iedere dag als ie thuis komt, en? Is lewis bevallen? Ik vind het echt heel vervelend voor je.
Wel lief trouwens dat jullie allemaal aan me denken hoor
quote:Op woensdagochend zijn ze bij mij begonnen met inleiden en bij mij kwam er meteen een weeënstorm opzetten, maar verder gebeurde er niets (qua ontsluiting) dit duurde de hele morgen. ´s middags zwakte het af en ´s avonds voelde ik niets meer. De nacht die er op volgde heb ik het beste geslapen sinds maanden. De volgende morgen besloten ze toch, ondanks dat ik bijna geen ontsluiting had mijn vliezen te breken, weer onmiddelijke weeënstorm en ´s middags om kwart voor 2 is Sven geboren.
Op vrijdag 19 december 2003 08:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoe vond jij dat dan. Duurde het lang eerdat alles opgang kwam.
Maar dit hoeft niet veel te zeggen, want er werd nog een vrouw die in het ziekenhuis lag tegelijk met mij ingeleid. Terwijl ik dus veel pijn had van de weeën zat zij lekker buiten op het terras van de kraamafdeling een sigaretje te roken (mijn man kwam dat vol verbazing vertellen, jij ligt hier zo en zij zit buiten). Zij had ook ´s middags al ontsluiting (was het ballonnetje wat ze inbrengen al kwijt) en verder dus ook niets. De volgende morgen zijn ze met haar ook verder gegaan en zij is die dag rond een uur of 12 bevallen.
Je moet er zowiezo vanuit gaan dat als ze beginnen met inleiden het tot de volgende dag duurt voor je bevalt (zeker bij de eerste) Het kan meevallen, maar is meestal het geval.
Ik heb overigens geen infuus gehad, dat schijnt ook weer verschil te maken. Echt fijn is het niet, maar er gebeurd tenminste iets, en eruit wil je hem toch hebben.
Maar dit is voor jou niet nodig, want je gaat gewoon zondag al bevallen
*streng kijkt naar de Lewisbuik* Hij moet er nu maar gewoon uit hoor Lewis, echt een vent: alles op het laatste moment !!!!
Ik heb inderdaad vaakd e griep, ben er nog steeds niet achter of dat nu komt doordat ik maar 1 werkende nier heb, of dat ik gewoon een zwakke broeder ben ...nu was het niet zo erg dit keer, noem het vaak griep omdat de klachten daarop lijken. Heb wel ontdekt (owwww dank u werkeloosheid) dat als ik het voel aankomen ik echt veel moet rusten. En ik heb een paar nachten echt niet geslapen, en toen ging het mis! Magoed, ik voel me nu in ieder geval beter en blijf maar wandelen met het hondenbeest in de buitenlucht (frisse wind op je kop moet toch ook gezond zijn)!!
We zijn nu flink aan het vorderen met de kinderkamer: dat is wel een fijn gevoel, werd echt ongerust! Over tien weken ben ik immers uitgerekend (lewis ) en je weet amar nooit!!
Lekker ook he als die babykamer een beetje opschiet! Gisteren belde mijn schoonmoe dat de gordijnen klaar zijn, dus op een verduisterend rolgordijn na is ie af. Het geeft mij ook wel rust hoor!
Ga eens fotokes plaatsen...
quote:eh... kan 't dan ook zonder infuus? wat kreeg jij dan? (ik dacht bij die rokende mevrouw ook al: hoe kan ze nou gewoon naar buiten, met zo'n infuus aan d'r lijf?)
Op vrijdag 19 december 2003 08:50 schreef easy-going het volgende:
Ik heb overigens geen infuus gehad, dat schijnt ook weer verschil te maken.
Cato, 10 weken! dat klinkt dichtbij!
Ik heb van Cas ook aan het infuus gelegen, maar er maar een uur weeën van gehad en toen was ie er zo maar. Wel met een super-dosering hoor, de lage doseringen deden niks.
Hij is dan wel 3 weken te vroeg geboen, maar het boeltje was er al helemaal klaar voor en de vliezen al ruim van te voren gebroken.
Bixister, die andere dame had wel een infuus, maar daar kan je ook mee rondlopen, hangt aan zo´n standaard op wieltjes
wat is teletext 888
Alle anderen zwangeren en niet zwangeren, hele fijne feestdagen en een knallend uiteinde! Succes met het zwanger zijn, de nieuwgeboren baby's en de laatste loodjes.
Dikke kus aan iedereen en tot 2004.
Hele fijne feestdagen en tot op mijn verjaardag
Little-Angel, fijne vakantie! En alvast fijne feestdagen enzo
Over een weekje ben ik druk mijn koffer aan het pakken voor een lang weekend Disneyland, en wat ik al ontzettend hoopte, lijkt uit te komen: ik begin met de dag minder moe en misselijk te worden. Ok, zo rond 20.00 uur is het echt wel op, en ben ik ook weer misselijk, maar overdag gaat het steeds beter. Gelukkig maar, want we hadden dan wel bewust het Disneyland Hotel genomen omdat dat op het park staat, en ik tussendoor even naar de kamer zou kunnen, maar het is ook weer zo zonde om 3 kwart van de tijd te liggen pitten
Morgen al weer 12 weken
quote:Jaaaa, en al die energie ga ik steken in het shoppen in Disneyland
Op vrijdag 19 december 2003 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Lekker voor je Pluis! Als het goed is, breken er nu 3 goede maanden voor je aan, waarin je meer energie hebt
He, je moet wat als je haast nergens meer in mag cq in past
Ik vind het alleen een beetje eng met eten, we waren van plan (hebben dit reisje al geboekt voor ik zwanger was) om lekker uit eten te gaan enzo, maar ik vind dat toch een beetje eng, voor je het weet zit er ergens een vreemd kaasje in verwerkt, of is het net niet helemaal gaar enzo. Ik vrees dan ook dat het 3 dagen frietjes wordt
Fijne vakantie Little-Angel!
Trouwens, voor iedereen die het leuk vindt, onze kerstwens voor iedereen is hier te vinden: http://www.luckie.nl/kerst2003
Maar erg frustrerend hoor dat wachten Lewis. Mij staat het nog fris in het geheugen en ik kan je zeggen, die dagen waren een regelrechte beproeving, zowel geestelijk als lichamelijk. Maar ja, dat zijn die allerlaatste weken van de zwangerschap eigenlijk ook wel.. Een zwangerschap van 38 weken is wat dat betreft méééér dan genoeg hoor.
Maar goed, bedankt voor alle info. Ik moet gewoon maar afwachten. Hoop heel stiekum dat ik van de spanningen voor die tijd zelf begin.
Als onze kids vervelend zijn, zouden we ze toch es fijntjes moeten vertellen wat we voor ze over heben gehad ( Christan, rug-wee-en!! EN NU JE KAMER OPRUIMEN!!!!!!!!)
zoiets.
quote:Die zal ik onthouden, Toot
Op vrijdag 19 december 2003 13:07 schreef Catootje het volgende:
Als onze kids vervelend zijn, zouden we ze toch es fijntjesmoeten vertellen wat we voor ze over heben gehad ( Christan, rug-wee-en!! EN NU JE KAMER OPRUIMEN!!!!!!!!)
zoiets.
quote:Hehe, als mijn ma dat bij mij gezegd had, dan had ze iets teruggekregen als van dan had je mij maar niet moeten nemen, dan had je geen weeen gehad en had ik mijn kamer niet op hoeven ruimen
Op vrijdag 19 december 2003 13:21 schreef Rewimo het volgende:[..]
Die zal ik onthouden, Toot
Maakt vast indruk
* {slijm modus tegen baby} kom nou dan krijg je de lliefste ouders van de wereld en nog tweetalig ook!!!{/slijm modus tegen baby}
Was tijdje niet geweest dacht ff lurken naar babietje maar nee jammer Lewis dan moeten we maar wachten tot maandag
Bah kon ik maandag voor het eerst terecht bij de VK moet ik nog een weekkie wachten ze hebben het te druk *zucht* afspraak verzet. nu pas 30 december wil ook een hartje horen
Nog ff en ik ga zelf wel bevallen
Getsie wat ben ik aan het klagen heb nog tijd zat ach zal ook wel komen omdat ik de griep te pakken heb yek yek yek
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 23:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En hier ook nog steeds niks hoor. Denk zal nog even snel van mij laten horen. En ja baby Lewis is nogal eigenwijs, hij luisterd nu al voor geen meter
quote:Ik ook
Op vrijdag 19 december 2003 23:15 schreef just me het volgende:[..]
ik dacht heel eventjes...
Als er iets gebeurd dan meldt ik het wel.
slaap lekker Lewis...wie weet wat morgen brengt...
Dus meiden tot later
quote:Succes ! Echt super live dus ! Je zit nu dus volop te puffen !
Op zaterdag 20 december 2003 07:54 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Even snel tussen de weeen door. Ik ben vanmorgen begonnen met weeen om 5 uur. Ik ga straks naar het ziekenhuis omdat ze nogal heftig zijn en snel achter elkaar. Loop dus nu 2 uurtjes rond ermee.Dus meiden tot later
Zet hem op hoor. Ik denk aan je en duim dat je snel je ukie gezond en wel in je armen heb!!
En husv van Lewis. Jij ook, zet hem op!!! Laat alles zoveel mogelijk over je heen komen, en steun je vrouw waar je kan.
Gogogogogogogogog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |