abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15329349
Na het zien van de afbeelding hieronder vraag ik me het volgende af,
steeds vaker zie je rechtse jongeren extremer worden en dit
openbaar zichtbaar maken, is de foto hieronder een reeel beeld
of een bewust afgewacht shot?

Zijn dit nu jongeren die een petitie aanbieden?
Brengt deze advertentie schade toe aan het imago van de LPF?

Ik hoor in de media dat de jonge fortuynisten een apparte stroming hebben
en niets te maken willen hebben met bv de NNP en Nieuw Rechts van
Michiel Smit vanwege hun extreme uitspraken.
Er word nooit eens gezegd "wij demonstreren met Nieuw Rechts en/of de NNP" of een andere partij.
Ik vind dat ze deze situatie (foto) aanzichzelf hebben te danken.

edit door moderator: plaatje weer werkend gemaakt (andere link)

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-12-2003 21:12]

pi_15329433
tja beetje moeilijk te zeggen, het kan net zo goed gemanipuleerd zijn. wie weet zijn die fortuynisten allemaal toffe jongens en lopen er drie neo-nazi's rond. die zijn dan toevallig op de foto gezet bij wijze van spreken. geloof niet alles wat je ziet/leest

als deze mensen serieus fortuynisten zijn, dan snap ik niet waarom ze zichzelf zo noemen....met een nederlandse vlag rondlopen in je kale kop....alsof fortuyn dat deed ofzo

pi_15329479
Misschien dat het onderwerp van deze specifieke petitie een selectief deel van de Jonge Foruynisten (en wellicht andere jongelui met stevig rechtse denkbeelden) aansprak?
Slaapt winter
en zomer
pi_15329506
Als het geen jonge fortuynisten zijn en het een bewust gemaakt shot
van een media dan zegt dat wel iets over deze media.

Tevens zegt dat wat over de jonge fortuynisten, namelijk dat
ze hun eigen demonstratie's niet in de hand hebben en deze mensen
laten meelopen, danwel voorop laten lopen

pi_15329510
Nee joh, dat zijn allemaal goed willende nederlandse jongeren.
Die juist door de linkse media, in het zonnetje worden gezet.
pi_15329542
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:12 schreef WieWatWaarom het volgende:
Als het geen jonge fortuynisten zijn en het een bewust gemaakt shot
van een media dan zegt dat wel iets over deze media.

Tevens zegt dat wat over de jonge fortuynisten, namelijk dat
ze hun eigen demonstratie's niet in de hand hebben en deze mensen
laten meelopen, danwel voorop laten lopen

Mogen ze niet meelopen dan? Moeten de jonge Fortuynisten deze mensen weigeren? Op grond waarvan dan? Hun uiterlijk?
Slaapt winter
en zomer
pi_15329558
Tja die arme jongens zijn bang dat Volkert stiekem een RAF cel is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_15329599
Als ik bij zo'n demonstratie deze figuren zag rondlopen, dan wist ik ook wel waar ik een foto van zou maken. Pas wanneer het nieuwsbericht er omheen onomwonden beweerd dat heel de demonstratie zo is terwijl dat niet zo is, dan is er echt iets mis vind ik. Al zou ik er niet van verbaast staan als de helft van de jonge fortuynisten verkapt neo-nazi's zijn eerlijk gezegd .

Anders gezegd, bij een anti-globalisten rel neem je ook foto's van de stenengooiende hippies en niet van alle nette demonstranten achter het hek.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_15329601
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt. Denk maar even terug aan dat voorval met die 40 marokkanen of zoiets die 2 politieagenten te lijf gingen nadat deze 1 allochtoon aanhielden omdat zn scooterlicht het niet deed of zo..... staat er even later op de officiele nieuwssites dat het gaat om een groep van 40 jongeren!!!! Nee hoor, we stoppen niet in de doofpot dat die ***marokkanen steeds erger worden in ons land.

trouwens hier op fok! ook, elk frontpage bericht wordt overspoelt met -3 generalisaties.... terwijl het toch gewoon de feiten zijn maar neeeee wij mogen niet discrimineren!!! Zulke rechtse partijen zul je steeds meer gaan zien in de toekomst. nederland heeft er schoon genoeg van....

Ben ook maar een mens... toch?
pi_15329606
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:14 schreef du_ke het volgende:
Tja die arme jongens zijn bang dat Volkert stiekem een RAF cel is .
[rechtse rakker-on]
Hebben ze geen werk ofzo? Luie donders. Ga eens wat nuttigs doen voor je samenleving.
[rechtse rakker/off]
pi_15329655
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:13 schreef Parabola het volgende:

[..]

Mogen ze niet meelopen dan? Moeten de jonge Fortuynisten deze mensen weigeren? Op grond waarvan dan? Hun uiterlijk?

Wat dacht je van racistische uitingen op kleding? Of ben jij eentje die vindt dat dat onder vrijheid van meningsuiting valt.
pi_15329674
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:16 schreef Tijgetje21 het volgende:
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt.
.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:19:31 #13
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_15329688
quote:
wat wel een feit aanname is dat de media steeds linkser wordt.
Eeuwige discussie, maar:
De media bestaat niet, men brengt het nieuws voor de doelgroep. Er is geen complot ofzo, als men dus 'rechts' nieuws wil zien, dan komt dat er vanzelf. Sterker nog dit bestaat zeker. Men heeft de neiging om de NOS (welke vrij Vara achtig is) als 'de Media' te zien heb ik de indruk. Als het je niet bevalt is er altijd het RTL4 nieuws wat ook kwalitatief hoogstaand is en toch een andere invalshoek heeft.
Compleet objectief nieuws is zowiezo een illusie, net zoals een links complot oid.

Laat ik het wat duidelijker zeggen. Ik denk dat jij rechtser wordt, in plaats van de rest linkser. Hand in eigen boezem enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 11-12-2003 14:21]

pi_15329694
We zullen zien wat de andere rechtse groepen doen deze middag,

Op de site van Nieuw Rechts staat een vermelding over een
demonstratie van AFA en daarop volgend een demonstratie
van Nieuw Rechts de NNP

http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/2/bekijk/4109.html

Zouden hier ook soortgelijke foto's vandaan gaan komen?

donderdag 11 december 2003 @ 14:20:21 #15
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15329708
quote:
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt. Denk maar even terug aan dat voorval met die 40 marokkanen of zoiets die 2 politieagenten te lijf gingen nadat deze 1 allochtoon aanhielden omdat zn scooterlicht het niet deed of zo..... staat er even later op de officiele nieuwssites dat het gaat om een groep van 40 jongeren!!!! Nee hoor, we stoppen niet in de doofpot dat die ***marokkanen steeds erger worden in ons land.
Uit één incident kan jij afleiden dat de media linkser worden? Wat is dan eigenlijk het 'linkse' er aan? Worden die kutmarokkanen erger? Wat wordt er in de doofpot gestopt?
quote:
trouwens hier op fok! ook, elk frontpage bericht wordt overspoelt met -3 generalisaties.... terwijl het toch gewoon de feiten zijn maar neeeee wij mogen niet discrimineren!!! Zulke rechtse partijen zul je steeds meer gaan zien in de toekomst. nederland heeft er schoon genoeg van....
Waar heeft Nederland schoon genoeg van? Van discriminerende pubers die in elke marokkaan een crimineel zien, omdat dat toch op Fok! staat? Welke feiten worden met -3 bestempeld?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15329727
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

[rechtse rakker-on]
Hebben ze geen werk ofzo? Luie donders. Ga eens wat nuttigs doen voor je samenleving.
[rechtse rakker/off]

He het is wel 's avonds hoor . Dan zijn ze gewoon vrij (of ze hebben hun enkelband van het elektronisch huisarrest even afgedaan).
  donderdag 11 december 2003 @ 14:21:52 #17
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15329751
Ik vind het vrijheid van meningsuiting om met een fakkel de A10 op te lopen. Ik vind het vrijheid van meningsuiting om Cohen een ultimatum te sturen inzake de vrijlating van mijn doldrieste broeders op de snelweg.

Misschien kunnen hiervan wat foto's in de media, tenslotte komen die jongen van Michiel Smit ook 'altijd' op de foto in de krant.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15329809
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:19 schreef kingmob het volgende:

[..]

Eeuwige discussie, maar:
De media bestaat niet, men brengt het nieuws voor de doelgroep. Er is geen complot ofzo, als men dus 'rechts' nieuws wil zien, dan komt dat er vanzelf. Sterker nog dit bestaat zeker. Men heeft de neiging om de NOS (welke vrij Vara achtig is) als 'de Media' te zien heb ik de indruk. Als het je niet bevalt is er altijd het RTL4 nieuws wat ook kwalitatief hoogstaand is en toch een andere invalshoek heeft.
Compleet objectief nieuws is zowiezo een illusie, net zoals een links complot oid.

Laat ik het wat duidelijker zeggen. Ik denk dat jij rechtser wordt, in plaats van de rest linkser. Hand in eigen boezem enzo.

heb je helemaal gelijk in, maar ik krijg in het algemeen de indruk dat wanneer het nieuws op tv, of de kranten zinsdelen als 'groep marokkanen' gaan veranderen in 'groep jongeren' om vervolgens te schrijven dat er veel wordt gediscrimineerd en deze mensen ook een eerlijke kans verdienen er toch echt iets fout gaat...
pi_15329822
Dit is het bekende nazifiseren van de media. Dit is absoluut niet de doorsnee jonge fortuynist. Even wachten tot er een kaalkop langskomt en *flits*.

Deze journalist is overduidelijk niet geïntresseerd geweest in het werkelijke verhaal maar alleen in het zwartmaken van mensen die niet de opvattingen delen van de redactie van die krant.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15329826
Duidelijk gemanipuleerde foto... De jongeren op de achtergrond zijn onherkenbaar, alleen de 2 kaalkoppen zijn goed te zien...

Of dit met links/rechts te maken heeft weet ik niet, ik gok eerder op de hang naar sensatie waar de media de laatste jaren alleen maar mee bezig is...Als het maar verkoopt, dat is de media anno 2003...

(en dat de meerderheid van de media links is is niet iets van de laatste jaren hoor... journalisten maar ook kunstenaars zijn al jaren overwegend links)

pi_15329854
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

He het is wel 's avonds hoor . Dan zijn ze gewoon vrij (of ze hebben hun enkelband van het elektronisch huisarrest even afgedaan).

Maar het is al vroeg donker deze dagen.
Een petitie aanbieden aan een ambtenaar doe je vóór zessen
Maar goed, ik denk inderdaad ook dat ze hun electronische enkelband hebben afgebeten.

de witte puntmutsen waren zeker op?

ps: Valt me tegen van de 'linkse media' dat ze die er niet even bij hebben ge-photo-shopped.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 11-12-2003 14:26]

pi_15329863
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:18 schreef Nudistik het volgende:

[..]

Wat dacht je van racistische uitingen op kleding? Of ben jij eentje die vindt dat dat onder vrijheid van meningsuiting valt.

Als je doelt op echt racistische uitingen, dan is het een kwestie van aangifte doen, dat is namelijk strafbaar. Als je doelt op herkenningstekens, zoals de LoNSDAle-trui op de foto, dan ben ik er eentje die vindt dat je niet moet proberen ten koste van alles onfrisse lui het zwijgen op te leggen. Ben ik nou 'fout'?
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 11 december 2003 @ 14:25:42 #23
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15329867
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:23 schreef Tijgetje21 het volgende:

[..]

heb je helemaal gelijk in, maar ik krijg in het algemeen de indruk dat wanneer het nieuws op tv, of de kranten zinsdelen als 'groep marokkanen' gaan veranderen in 'groep jongeren' om vervolgens te schrijven dat er veel wordt gediscrimineerd en deze mensen ook een eerlijke kans verdienen er toch echt iets fout gaat...

Het maakt voor de nieuwswaarde toch geen bal uit of er bij wordt vermeld dat het om Marokkanen gaan? Dat creëert alleen maar haat jegens Marokkanen en daar wordt de overgrote meerderheid van de Marokkanen die het wel gewoon goed doet de dupe van (zoals hier op Fok al regelmatig te zien is).
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15329870
Misschien was de journalist niet geintresseerd in het verhaal
OF hij wilde het werkelijke gezicht van de Jonge fortuynisten laten zien.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:25:48 #25
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15329871
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Tikorev het volgende:
Dit is het bekende nazifiseren van de media. Dit is absoluut niet de doorsnee jonge fortuynist. Even wachten tot er een kaalkop langskomt en *flits*.

Deze journalist is overduidelijk niet geïntresseerd geweest in het werkelijke verhaal maar alleen in het zwartmaken van mensen die niet de opvattingen delen van de redactie van die krant.

Jemig, geen enkele keer 'links', ...

Ik vond het ook een vrij suggestieve foto. Het lijkt er mee te zeggen dat elke Jongen Fortuynist een neo-nazi is, terwijl dat natuurlijk niet zo hoeft te zijn.

1 kernfysicus
pi_15329900
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:25 schreef tvlxd het volgende:
terwijl dat natuurlijk niet zo hoeft te zijn.
Niks hoeft en alles mag .
pi_15329907
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:25 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Jemig, geen enkele keer 'links',

Jemig wel weer een topic verziekende opmerking...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15329920
Ik tel toch echt maar 6 mensen op die foto... hoeveel waren er dan?
  donderdag 11 december 2003 @ 14:29:39 #29
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15329968
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Jemig wel weer een topic verziekende opmerking...

Slechts een constatering, .
1 kernfysicus
pi_15330024
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:20 schreef tvlxd het volgende:
Uit één incident kan jij afleiden dat de media linkser worden? Wat is dan eigenlijk het 'linkse' er aan? Worden die kutmarokkanen erger? Wat wordt er in de doofpot gestopt?
ik vind dit verdraaien van de feiten. snap best dat ten behoeve van de integratie je geen onderscheid maakt tussen marokkanen en nederlanders... maar het verschil is er wel. Het groeiende percentage geweld en overlast veroorzaakt door allochtonen misschien? natuurlijk was dat er vast al wel maar word het nu meer in het nieuws gebracht. Of misschien heb ik het eerst wel niet willen zien omdat ik vertrouwen had in elk mens op zich! Maar nee dat is wel zo'n beetje geheel op. Als je met een groep van 40 of 100 man een aantal anderen te lijf gaat en het gaat niet om voetbal () dan spoor je gewoon niet, en ja dat komt % gezien veel vaker voor onder kansloze marokaantjes en turkies dan onder autochtonen. (ik ga niet weer feiten zoeken, zijn rapporten over verschenen)
quote:
Waar heeft Nederland schoon genoeg van? Van discriminerende pubers die in elke marokkaan een crimineel zien, omdat dat toch op Fok! staat? Welke feiten worden met -3 bestempeld?
Nederland wordt moe van alles dat maar ff word afgedaan als discriminatie en rassenhaat... Laatst zat er een allochtoonse vrouw in de trein, conducteur vraagt om kaartje wat ze dus niet hard. Uiteraard wordt er een bon uitgeschreven, begint ze me toch te tieren dat het potverdrie discriminatie is en dat ze alleen maar een bon krijgt omdat ze zwart is etc etc. Ik bedoel aan te geven dat zo langzamerhand alle kritiek jegens allochtonen wordt weggewuifd onder het motto van "foei! Jij mag niet discrimineren hou je mond!" Terwijl zoveel situaties en gebeurtenissen echt niet meer te negeren valt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tijgetje21 op 11-12-2003 14:36]

pi_15330094
Kij de pers is gewoon links, daar is geen discussie over mogelijk. Maak lekker een foto van die Ali Baba's als zij aan het demonstreren zijn en herdenkingskransen wegschoppen!
pi_15330158
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:36 schreef Frans_O het volgende:
Kij de pers is gewoon links, daar is geen discussie over mogelijk. Maak lekker een foto van die Ali Baba's als zij aan het demonstreren zijn en herdenkingskransen wegschoppen!
Of dat fok!king tuig dat het altijd nogig vond om kruizen om te draaien op begraaf plaatsen of herdenking monumenten sloopte voor de in de oorlog gedeporteerde joden of de joodse begraafplaatsen afging om hakenkruizen te schilderen....

Wat nu door de marokaantjes gedaan wordt is allemaal al gedaan door de *kuch*neo-nazies*kuch*

maar die zijn lief

pi_15330161
quote:
Kij de pers is gewoon links, daar is geen discussie over mogelijk.
Met jouw kan ik praten. Gewoon de feiten op een rijtje en direct aangeven dat het voor al die wereldvreemde linkse sukkels geen zin heeft om er tegenin te gaan, want feiten zijn feiten en over feiten discussiëren we niet.

Slaapt winter
en zomer
pi_15330188
In welke krant stond die foto eigenlijk?
  donderdag 11 december 2003 @ 14:41:50 #35
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15330220
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:40 schreef Tikorev het volgende:
In welke krant stond die foto eigenlijk?
De NRC, geloof ik.
1 kernfysicus
pi_15330224
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:38 schreef Parabola het volgende:

[..]

Met jouw kan ik praten. Gewoon de feiten op een rijtje en direct aangeven dat het voor al die wereldvreemde linkse sukkels geen zin heeft om er tegenin te gaan, want feiten zijn feiten en over feiten discussiëren we niet.

Juist!!

donderdag 11 december 2003 @ 14:44:56 #37
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_15330286
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Tikorev het volgende:

Wat verwacht je dan? Lieve knulletjes hand in hand op straat verkoopt gewoon niet. Zo zit de mens in elkaar.

Dat zie je ook bij andere demo's, de afwijkende (extremen?) worden eruitgepikt en als doorsnee bezoeker neergezet.

Klopt geen ruk van natuurlijk, maar "nazifiseren"? Ga je straks ook roepen dat "de media" aan het "verrechtsen" is wanneer er een demo van bv de anti-globalisten komt met net zo'n foto in de krant?

Ik weet, en jij weet, hoe jij op zulk nieuws reageert. Trek de lijn door en zie de overeenkomsten in de berichtgeving eens. Niet alles wat je leest in een krant is "de waarheid", hoogstens een klein deel van "de waarheid".

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15330312
quote:
Zoek eens op linkse media op FOk dan zie je dat discussies heel wel mogelijk zijn .
  donderdag 11 december 2003 @ 14:47:46 #39
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_15330349
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Sybesma het volgende:
Duidelijk gemanipuleerde foto... De jongeren op de achtergrond zijn onherkenbaar, alleen de 2 kaalkoppen zijn goed te zien...

Of dit met links/rechts te maken heeft weet ik niet, ik gok eerder op de hang naar sensatie waar de media de laatste jaren alleen maar mee bezig is...Als het maar verkoopt, dat is de media anno 2003...

(en dat de meerderheid van de media links is is niet iets van de laatste jaren hoor... journalisten maar ook kunstenaars zijn al jaren overwegend links)

Het is een slechte scan van een kranteknipsel. De foto is in werkelijkheid gewoon duidelijk. We weten net zo min of het een overwegend neo-nazistische demo was als dat het het niet was, aan de hand van deze foto daarover discussieren lijkt me voorbarig omdat het gebasseerd is op de aanname dat de feiten verdraaid zijn.
Sterker nog, wat staat er eigenlijk in het artikel. Het valt me iniedergeval nog mee hoeveel er in dit topic direct met modder wordt gesmeten. Alleen de vaste fokgekken laten hun are identiteit zien.

[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 11-12-2003 14:49]

pi_15330367
Ik vraag me af of deze zinloze discussies nu altijd zullen blijven?

Laten we eerlijk zijn:

De jonge Fortuynisten zijn gewoon over het algemeen sterk nationalistisch, anti-links en xenofoob.

De media is vooral sensatiebelust (maakt niet uit of het rechts of links is).

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 11-12-2003 14:49]

pi_15330369
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:21 schreef sjun het volgende:
Ik vind het vrijheid van meningsuiting om met een fakkel de A10 op te lopen. Ik vind het vrijheid van meningsuiting om Cohen een ultimatum te sturen inzake de vrijlating van mijn doldrieste broeders op de snelweg.

Misschien kunnen hiervan wat foto's in de media, tenslotte komen die jongen van Michiel Smit ook 'altijd' op de foto in de krant.

Er moet natuurlijk wel net een fotograaf aanwezig zijn. En dat was bij die AEL-actie waarschijnlijk niet het geval, en hier wel. De JF had zelf vantevoren netjes een persberichtje rondgestuurd.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:53:01 #42
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15330495
kan iemand misschien even een link plaatsen naar die bewuste foto die wél werkt? Dan weet ik tenminste ook waar het over gaat...
pi_15330528
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:44 schreef robh het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Lieve knulletjes hand in hand op straat verkoopt gewoon niet. Zo zit de mens in elkaar.

Dat zie je ook bij andere demo's, de afwijkende (extremen?) worden eruitgepikt en als doorsnee bezoeker neergezet.

Ik verwacht dat je na het lezen van de tekst en het bekijken van de foto een goede indruk krijgt hoe het er daar aan toe ging. Maar dit is overduidelijk een poging van de NRC om het imago van de jonge Fortuynisten te beschadigen en ze in de extreme hoek te drukken.

Bij veel links georiënteerde demonstraties (tegen de bezuinigingen, pro-Palestina demonstraties of demonstraties tegen de Irak oorlog) zie je nooit foto's van de meest extreme figuren terwijl die daar ook genoeg rondlopen.

Deze foto is gewoon stemmingmakerij...

pi_15330597
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik verwacht dat je na het lezen van de tekst en het bekijken van de foto een goede indruk krijgt hoe het er daar aan toe ging. Maar dit is overduidelijk een poging van de NRC om het imago van de jonge Fortuynisten te beschadigen en ze in de extreme hoek te drukken.

Tja, zo is de NRC. Als ze een kans zien om fatsoenlijke mensen zwart te maken grijpen die linkse rakkers hem met twee handen. Dat is een feit en daar is geen discussie over mogelijk.
quote:
Bij veel links georiënteerde demonstraties (tegen de bezuinigingen, pro-Palestina demonstraties of demonstraties tegen de Irak oorlog) zie je nooit foto's van de meest extreme figuren terwijl die daar ook genoeg rondlopen.
Uhmm, mag ik vragen wanneer jij voor het laatst bij de opticien geweest bent?
quote:
Tja, zo is de NRC. Als ze een kans zien om fatsoenlijke mensen zwart te maken grijpen die linkse rakkers hem met twee handen. Dat is een feit en daar is geen discussie over mogelijk.
Slaapt winter
en zomer
pi_15330653
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als ik een ander artikel op 'GeenStijl.nl' lees, dan krijg ik weer de indruk dat het meer een kinderhoekje is, waar wat pubers lekker op belastingcenten zuipen en wat klagen over linkse media en allochtonen:

http://www.geenstijl.nl/gm/klassiekers/onfortuynlijk.html

pi_15330704
Het is toch al tijden zo dat de media zich aan de linkerkant van het politieke spectrum bevinden. Als je ziet hoe Fortuyn is benaderd. job Friszo haalde het program van de Centrumdemocraten erbij, Maartje van Weegen, wist te melden :"Helaas heeft Pim Fortuyn in Rotterdam fors gewonnen"> En deze lieden zitten er nog steeds.

[Dit bericht is gewijzigd door Frans_O op 11-12-2003 15:02]

donderdag 11 december 2003 @ 15:01:14 #47
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15330716
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:58 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Als ik een ander artikel op 'GeenStijl.nl' lees, dan krijg ik weer de indruk dat het meer een kinderhoekje is, waar wat pubers lekker op belastingcenten zuipen en wat klagen over linkse media en allochtonen:

lol
pi_15330735
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:00 schreef Frans_O het volgende:
Het is toch al tijden zo dat de media zich aan de linkerkant van het politieke spectrum bevindt. Als je ziet hoe Fortuyn is benaderd. job Friszo haalde het program van de Centrumdemocraten erbij, Maartje van Weegen, wist te melden :"Helaas heeft Pim Fortuyn in Rotterdam fors gewonnen"> En deze lieden zitten er nog steeds.
Ga jij nou lopen discussiëren over feiten waarover geen discussie mogelijk is? Linkse softie.
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 11 december 2003 @ 15:04:35 #49
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15330780
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:48 schreef Nyrem het volgende:
Ik vraag me af of deze zinloze discussies nu altijd zullen blijven?

Laten we eerlijk zijn:

ik ben benieuwd
quote:
De jonge Fortuynisten zijn gewoon over het algemeen sterk nationalistisch, anti-links en xenofoob.
Ik vrees dat er ook zulk volk tussenzit als jij duidt. Ik zou niet weten of een doorsnee of de meerderheid is zoals jij het omschrijft. Zo weet ik ook niet of de meerderheid van GroenLinks nu zo geweldadig dierenbevrijdertje wenst te spelen.
quote:
De media is vooral sensatiebelust (maakt niet uit of het rechts of links is).
In economisch barre tijden houdt iedereen graag en betaalde baan. Ook ons journaille. Een opsteker voor de verkopen van de krant kan dan net voldoende zijn. Ik denk dat sensatie meer verkoopt maar niet iedere columnist of essayist moet het van dergelijke sensatie hebben.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 11 december 2003 @ 15:04:39 #50
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15330782
Halloooo, kan iemand aub even regelen dat we allemaal die foto kunnen zien!?!?!?
pi_15330790
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:01 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ga jij nou lopen discussiëren over feiten waarover geen discussie mogelijk is? Linkse softie.

Ik vind dat er eigenlijk geen discussie over mogelijk is, zo duidelijk als dat is. Uiteraard, zijn er 'grotere denkers' onder ons die daar anders over denken! En gelukkig mag dat.
pi_15330816
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:00 schreef Frans_O het volgende:
Het is toch al tijden zo dat de media zich aan de linkerkant van het politieke spectrum bevinden. Als je ziet hoe Fortuyn is benaderd. job Friszo haalde het program van de Centrumdemocraten erbij, [q] En terecht
quote:
Maartje van Weegen, wist te melden :"Helaas heeft Pim Fortuyn in Rotterdam fors gewonnen"> En deze lieden zitten er nog steeds.
Dat is niet netjes. Maar gelukkig is het 8 uur journaal niet de enige Media in Nederland .
pi_15331021
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet netjes. Maar gelukkig is het 8 uur journaal niet de enige Media in Nederland .

Dat klopt ook dat het 8 uur journaal niet het enige medium is, het was slechts een voorbeeld.
  donderdag 11 december 2003 @ 16:30:49 #54
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15333078
De Reactie van de Jonge Fortuynisten:
quote:
Reactie JF op artikel NRC

T.A.V. Redactie NRC Handelsblad

Rotterdam, 10 december 2003

Geachte Redactie,

Bij deze willen wij reageren op het artikel getiteld 'Jonge Fortuynisten tegen gratie RAF-lid' op pagina 2 van het NRC Handelsblad van dinsdag 10 december.
Uiteraard waarderen wij het zeer dat u in uw krant aandacht besteedt aan onze actie. Het geschreven gedeelte onderschrijven wij dan ook volledig.
De aanleiding van ons schrijven is echter de foto van uw fotograaf Rien Zilvold die er in groot formaat boven geplaatst is. Op deze vage en bewogen foto is een jongeman te zien met een kaalgeschoren hoofd en een Lonsdale jack met daarop een keltisch kruis. Door deze foto te plaatsen, wordt bij de lezers van uw krant de indruk gewekt dat deze jongeman deel uit zou maken van de Jonge Fortuynisten, en gelet op zijn uiterlijk wordt daardoor het verband gelegd met de gabbercultuur of met extremistisch rechts. Wij willen met klem benadrukken dat deze jongeman niets met de Jonge Fortuynisten te maken heeft. Hij hoorde bij een groepje Haagse jongeren dat zich aansloot bij de demonstratie. Omdat het hier ging om een openbare demonstratie, is het voor ons onmogelijk om na te gaan wie er allemaal meelopen. Het keltisch kruis, wat door velen wordt geassocieerd met het racistische 'White Power', was ons in de duisternis van die avond niet eens opgevallen. Blijkbaar viel het uw fotograaf wel op, en vond u het belangrijker om de foto van deze jongeman breed uit te meten in uw krant, in plaats van een foto van het aanbieden van de petitie of van de demonstratie zelf. U vond het zelfs nog belangrijker dan het plaatsen van extra tekst over onze actie, terwijl er nog veel meer achtergrondinformatie te vertellen is. Hiermee doet u dus ook uw lezers tekort. Wij zijn dan ook van mening dat u als redactie deze foto dan ook bewust heeft uitgelicht om de Jonge Fortuynisten in de extreem-rechtse hoek te plaatsen. Hiervan willen wij ons dan ook nadrukkelijk distantieren. Voorafgaand aan de demonstratie hebben wij nog extreem-rechtse websites en internetfora in de gaten gehouden of onze demonstratie daar werd aangekondigd. Dit was echter niet het geval. Na afloop van de demonstratie kregen wij ook nog de welgemeende complimenten van de aanwezige politie omdat alles zo ordentelijk was verlopen. Zij namen dit ook als aanbeveling mee in hun rapport.
Kortom: wij vinden het een zeer kwalijke zaak dat uw 'kwaliteitskrant' aan zulke verwerpelijke beeldvorming meewerkt, door er iemand uit te lichten die absoluut niet representatief is voor de rest van de groep of voor de aard van de actie. Wij vinden dit dan ook een onbetamelijke vorm van journalistiek bedrijven en wij verwachten dat u op zijn minst deze brief als ingezonden brief in uw krant plaatst en een rectificatie omtrent deze gang van zaken.
Een kopie van deze brief zal naar onze perslijst verzonden worden en daarnaast op onze website worden geplaatst.

Namens het bestuur van de Jonge Fortuynisten,

Alexander van Hattem
vice-voorzitter

donderdag 11 december 2003 @ 16:38:00 #55
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15333313
Is er nou helemaal niemand die dat plaatje ff kan plaatsen zodat we het allemaal kunnen zien?
pi_15333367
quote:
Hij hoorde bij een groepje Haagse jongeren dat zich aansloot bij de demonstratie.
Grrretverdemme. Haagse Jongeren
quote:
Wij zijn dan ook van mening dat u als redactie deze foto dan ook bewust heeft uitgelicht om de Jonge Fortuynisten in de extreem-rechtse hoek te plaatsen.
Maar Marokkanen moeten zich niet steeds in de slachtofferrol plaatsen.
quote:
Voorafgaand aan de demonstratie hebben wij nog extreem-rechtse websites en internetfora in de gaten gehouden of onze demonstratie daar werd aangekondigd. Dit was echter niet het geval. Na afloop van de demonstratie kregen wij ook nog de welgemeende complimenten van de aanwezige politie omdat alles zo ordentelijk was verlopen. Zij namen dit ook als aanbeveling mee in hun rapport.
Dat pleit dan weer in hun voordeel
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 11 december 2003 @ 21:18:07 #57
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15340789
Het plaatje met dank aan robh
pi_15340827
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:18 schreef Short_stop het volgende:
Het plaatje met dank aan robh
Ik had 'm al aan de openingspost toegevoegd.
  donderdag 11 december 2003 @ 21:21:07 #59
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15340873
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:19 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik had 'm al aan de openingspost toegevoegd.

dat zie ik 10 seconden geleden ook net! Helemaal toppie modjes!!
  donderdag 11 december 2003 @ 21:28:41 #60
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15341088
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:06 schreef WieWatWaarom het volgende:
Nou, als je als fotograaf voor een krant een demonstratie gaat fotograferen lijkt het me logisch dat je de meest opvallende demonstranten fotografeert en niet de minst opvallende. En als je als organisatie een demonstratie organiseert is het jouw taak ervoor te zorgen dat in die demonstratie de juiste boodschap het meeste opvalt, dat is niet de taak van de pers.
quote:
...
Brengt deze advertentie schade toe aan het imago van de LPF?
Die vraag is alleen te beantwoorden als je weet welk imago de jonge fortuynisten uit willen dragen. Wie het weet mag het zeggen. In ieder geval halen ze wel weer de pers ermee en wordt er ook hier weer over gepraat dus wat dat betreft is de demonstratie geslaagd.
quote:
Ik hoor in de media dat de jonge fortuynisten een apparte stroming hebben
en niets te maken willen hebben met bv de NNP en Nieuw Rechts van
Michiel Smit vanwege hun extreme uitspraken.
Er word nooit eens gezegd "wij demonstreren met Nieuw Rechts en/of de NNP" of een andere partij.
Wel eens gehoord van good cop/bad cop?
pi_15344668
Echte Jonge Fortuynisten lijken overigens meer op JOVD-ers dan op NNJ-ers...

vrijdag 12 december 2003 @ 00:18:23 #62
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15346029
quote:
Op donderdag 11 december 2003 23:29 schreef Kozzmic het volgende:
Echte Jonge Fortuynisten lijken overigens meer op JOVD-ers dan op NNJ-ers...

quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:58 schreef Nyrem het volgende:
[..]

vrijdag 12 december 2003 @ 09:32:46 #63
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_15350728
Als je de foto van de TS met die van kozzic vergelijkt krijg je het gevoel dat het om twee verschillende groepen mensen. Ik vraag me af of de krant niet per ongeluk ;-) een foto van een hele andere groep heeft geplaatst.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_15376888
De mensen op die foto waren de enige die zo gekleed waren.
De fotograaf die mee liep heeft deze foto bewust gemaakt om rechts (radicaal) in het negatieve daglicht te zetten.

De mensen die zich 'normaal' hadden gekleed zie je niet op deze foto terug. Ook bij andere akties zie je ze nooit. Maar ze zijn er wel.

Loop eens een keer mee met zo'n aktie en kijk dan wie er allemaal mee lopen. Kijk dan de dag er na in de krant. Dan zal je zien wat de linkse media de grote domme massa laat zien.

zaterdag 13 december 2003 @ 13:52:22 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15378001
Tsja, deze foto heeft nieuwswaarde zoals een foto van rellende links-extremisten met bivakmutsen ook nieuwswaarde heeft.

Het is dezelfde "demonisatie". En het gebeurd beide. Alleen zijn sommige ongenuanceerde rechtse personen van mening dat deze foto nazifiseren is en denken bij het zien van een foto van een rellende links-extremist dat het wel de waarheid is die van toepassing is op de hele groep.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 14 december 2003 @ 18:42:51 #66
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_15408296
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:06 schreef WieWatWaarom het volgende:
Wat is er mis met die foto dan ?
Als het de zoveelste foto was geweest van Linkse raddraaiers met bivakmutsen had je er waarschijnlijk geen probleem mee gehad ?
[b]Andersdenken hoeft niet, zélf denken wél.[/b][url] http://www.democrates.net[/url]
  zondag 14 december 2003 @ 18:51:14 #67
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15408483
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:39 schreef Parabola het volgende:

[..]

Grrretverdemme. Haagse Jongeren
[..]

Wat?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 14 december 2003 @ 19:55:52 #68
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15410090
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:51 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Wat?

fijn he die LPF, nou worden wij ook al gestigmatiseerd
pi_15410600
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:15 schreef Frans_O het volgende:

[..]

Dat klopt ook dat het 8 uur journaal niet het enige medium is, het was slechts een voorbeeld.

Harry Mens in gesprekt met Lousewies van der Laan: "U hart klopt links maar uw hoofd denkt rechts zegt u, laten we de komende verkiezingen dan maar met ons verstand stemmen" ... net voor de verkiezingen.

Is slechts een voorbeeld.

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 14 december 2003 @ 20:22:16 #70
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15410836
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Harry Mens in gesprekt met Lousewies van der Laan: "U hart klopt links maar uw hoofd denkt rechts zegt u, laten we de komende verkiezingen dan maar met ons verstand stemmen" ... net voor de verkiezingen.

Is slechts een voorbeeld.

Harry Mens is journalist?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 14 december 2003 @ 20:24:53 #71
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15410908
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:55 schreef Short_stop het volgende:

[..]

fijn he die LPF, nou worden wij ook al gestigmatiseerd

Jij valt onder de Oudere Jongeren

pi_15410915
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:22 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Harry Mens is journalist?

Onder welke steen kom jij vandaan?

Business Class

Je weet wel, dat programma waarin de enige politici die komen rechts zijn, Van Der Laan was blijkbaar rechts genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 14-12-2003 20:30]

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 14 december 2003 @ 20:27:51 #73
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15410971
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan?

Business Class

Dat is een journalistiek programma volgens jou? Betaald door de NLe overheid? Lid van een persbureau? Een onafhankelijke objectieve nieuwsbrenger zoals de NOS claimt te zijn?
pi_15411095
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:27 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Dat is een journalistiek programma volgens jou? Betaald door de NLe overheid? Lid van een persbureau? Een onafhankelijke objectieve nieuwsbrenger zoals de NOS claimt te zijn?

Dat maakt geen fuck uit, het gaat hier om 'de media' als geheel, door wie het ook gesponsord wordt.

En ja, dat is een journalistiek programma...mensen worden geïnterviewd, geven hun visie over zaken en politiek en er wordt ook nog eens gekookt door een kok
Wat is er niet journalistiek aan zijn programma?

zondag 14 december 2003 @ 20:33:58 #75
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15411144
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:32 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat maakt geen fuck uit, het gaat hier om 'de media' als geheel, door wie het ook gesponsord wordt.

En ja, dat is een journalistiek programma...mensen worden geïnterviewd, geven hun visie over zaken en politiek en er wordt ook nog eens gekookt door een kok
Wat is er niet journalistiek aan zijn programma?

Niets hoor. Koken met sterren is dus ook een politiek programma volgens jouw definitie.

Succes met studeren. Je zal het nodig hebben.

zondag 14 december 2003 @ 20:34:15 #76
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15411153
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:24 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Jij valt onder de Oudere Jongeren

[afbeelding]

En nou ga jij mij lopen stigmatiseren Dat verdeel en heers schijnt wel te werken he....

overigens wel briljante reply!

pi_15411309
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:33 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Niets hoor. Koken met sterren is dus ook een politiek programma volgens jouw definitie.

Wat lul je nou ineens over politieke programma's? Net was het nog geen journalistiek programma.....In Koken Met Sterren wordt Pim Fortuyn niet elke week uitgenodigd om zijn visie op de actualiteit uit te kotsen.

Het is een zakelijk programma met een politiek randje, maar een journalistiek programma.Meneer Mens probeert met zijn programma onder andere Nederlands zo rechts mogelijk te krijgen.

quote:
U hart klopt links maar uw hoofd denkt rechts zegt u, laten we de komende verkiezingen dan maar met ons verstand stemmen
Dit soort uitspraken doet 'ie echt niet voor de grap hoor.

PS hou alsjeblieft op met op de man te spelen, het doet je waardigheid niet veel goeds

zondag 14 december 2003 @ 20:43:40 #78
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15411417
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het is een zakelijk programma met een politiek randje, maar een journalistiek programma.

Lul niet zo slap man. Het is een programma gemaakt door een particulier die die zendtijd gekocht heeft. Thats it. NIETS objectiefs of journalistieks aan.

Als je dat vergelijkt met het NOS journaal of gerenomeerde journalisten daarvan dan ben je echt te simpel voor woorden.

pi_15411519
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:43 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Lul niet zo slap man. Het is een programma gemaakt door een particulier die die zendtijd gekocht heeft. Thats it. NIETS objectiefs of journalistieks aan.

Doordat het niet door de overheid gesubsidieerd is, is het niet journalistiek? Ben je communist geworden?
Het is inderdaad niet objectief, dat zeg ik nou net de hele tijd....
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
Als je dat vergelijkt met het NOS journaal of gerenomeerde journalisten daarvan dan ben je echt te simpel voor woorden
Vergelijking -> hij heeft zendtijd en beïnvloedt de Nederlander door zijn politieke visie op te dringen.
  zondag 14 december 2003 @ 20:50:19 #80
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15411622
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Doordat het niet door de overheid gesubsidieerd is, is het niet journalistiek? Ben je communist geworden?
Het is inderdaad niet objectief, dat zeg ik nou net de hele tijd....

RTL Nieuws is ook niet door de overheid gesubsidieerd maar WEL journalistiek.

Een programma v/e particulier is dat NIET.

quote:
Vergelijking -> hij heeft zendtijd en beïnvloedt de Nederlander door zijn politieke visie op te dringen.
Klopt, maar geenzins te vergelijken met de impact van een NOS journaal dat objectief zijn als basisprincipe hanteert, dat iedere dag meerdere uitzendingen heeft etc.
pi_15411760
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:50 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

RTL Nieuws is ook niet door de overheid gesubsidieerd maar WEL journalistiek.

Een programma v/e particulier is dat NIET.
[..]

RTL-nieuws is ook door particulieren gemaakt....
quote:
Klopt, maar geenzins te vergelijken met de impact van een NOS journaal dat objectief zijn als basisprincipe hanteert, dat iedere dag meerdere uitzendingen heeft etc.
En die doen elke dag politeke uitspraken, de uitspraken van Maartje van Weegen en Job Friszo zijn incidenten.
pi_15422052
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:51 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Wat?

Fijn he, over één kam geschoren worden met mensen met wie je toevallig iets gemeen hebt?
Slaapt winter
en zomer
pi_15443794
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:25 schreef Ype het volgende:

[..]

Het maakt voor de nieuwswaarde toch geen bal uit of er bij wordt vermeld dat het om Marokkanen gaan? Dat creëert alleen maar haat jegens Marokkanen en daar wordt de overgrote meerderheid van de Marokkanen die het wel gewoon goed doet de dupe van (zoals hier op Fok al regelmatig te zien is).

De Nederlanders lopen ons altijd maar ons te stigmatiseren en te generaliseren.

Het moet maar eens afgelopen zijn!!!

Maar mijn broeders van de AEL zullen daar wel voor zorgen.

maandag 15 december 2003 @ 23:28:21 #84
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15443848
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:26 schreef Maro het volgende:

[..]

-3 generalisatie.

Eigenlijk meer, omdat je het zegt na een post van een Nederlander die er juist het tegenovergestelde over denkt.
Of je bent een kloon natuurlijk, alszijnde ook een goed optie.

pi_15443952
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:26 schreef Maro het volgende:

[..]

Oei, ik lever mijn OV in.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16034621
quote:
Bij veel links georiënteerde demonstraties (tegen de bezuinigingen, pro-Palestina demonstraties of demonstraties tegen de Irak oorlog) zie je nooit foto's van de meest extreme figuren terwijl die daar ook genoeg rondlopen
Als je even terug denkt aan de "niet in mijn naam" demonstratie die eindigde op het museumplein. Waar het tot agressie van en tot de ME kwam.
Alle media, met zowel een hoge en lage instap, berichten hierover en benadrukten de rellen. Hier werden toch echte agressieve linkse demonstranten te zien. de oorzaak en aanleiding daargelaten.

Probleem was toen bijvoorbeeld, dat de berchtgeving niet compleet was. Dit gebeurt dus wel degelijk ook in het nadeel van de Linkse kant .

Ik wil er wel aan toevoegen dat de ME op dat moment zonder pardon of aankondiging, de verantwoordelijkheid op zich naam het museumplein dmv waterkannonnen vrijwaarde van moeders met kinderwagens, en ouden van dagen. Dit zou bij een ieder links of rechts tot een agressieve reactie leiden.

[Dit bericht is gewijzigd door Zooit op 07-01-2004 12:57]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')