abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:18:59 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15359766
Twee vraagjes aan al die grote Alice-fans...

1. Hebben jullie goed geluisterd naar haar stem? Ze zingt goed, maar niet heel veel beter dan het gemiddelde. Waarschijnlijk zal ze de theaterronde niet doorkomen.

2. Waarom willen jullie fan zijn/worden van iemand die vorig jaar ook al heeft bewezen dat zij het niet in zich heeft om idool te worden... Ik vind het overkomen of je een afgekauwd kauwgompje hergebruikt, bij gebrek aan beter.

(Ik vond haar vorig jaar in de theaterronde zelf wel erg leuk, en lever hiermee niet kritiek op Alice zelf, maar meer op de spontane aanbiddingsneigingen die sommige mensen in dit topic laten zien)

pi_15362516
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:18 schreef Christine het volgende:
stomme tekst

ALICE

Alice
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:07:17 #153
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15362699
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:26 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ze mag er dan wel leuk uitzien, je kunt haar moeiteloos in de categorie 'Ik speel hockey en mijn vaderrr is directeur van de grootste bank van Nedurrrrland' plaatsen.
op die cu2 van der staat dat ze niet van hockey houdt :p

maar ze is best leuk ja enzo..

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_15362965
Alice

Alice

Alice

ALICE

ALICE

Aaaaaaaaaargh!!! Wat een topic zeg! (...aaaargh waarom reageer ik überhaubt nog?)

pi_15362987
quote:

1. Hebben jullie goed geluisterd naar haar stem? Ze zingt goed, maar niet heel veel beter dan het gemiddelde. Waarschijnlijk zal ze de theaterronde niet doorkomen.

2. Waarom willen jullie fan zijn/worden van iemand die vorig jaar ook al heeft bewezen dat zij het niet in zich heeft om idool te worden... Ik vind het overkomen of je een afgekauwd kauwgompje hergebruikt, bij gebrek aan beter.

(Ik vond haar vorig jaar in de theaterronde zelf wel erg leuk, en lever hiermee niet kritiek op Alice zelf, maar meer op de spontane aanbiddingsneigingen die sommige mensen in dit topic laten zien)

Mee eens
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:19:42 #156
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15363042
quote:

Dat haalt ze wel hoor
quote:
. ga jij maar lekker naar de kerst-cd van Jim luisteren ofzo
quote:
Vorig jaar ging ze er onterecht uit en dit jaar gaat dat niet gebeuren
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:06:59 #157
66153 Debselz
Heb ik dat....
pi_15364062
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:22 schreef Timo20 het volgende:

[..]

klopt

Alice

hmmmz
weer een droom die in duigen valt...
quote:
012: Heb je verkering/een relatie: JA!!!
njah
dan nog!!! ALICE
Ghe
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:16:40 #158
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15364268
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:19 schreef Tiemie het volgende:
Dat haalt ze wel hoor
Ik betwijfel het, maar we zullen het zien...
quote:
Vorig jaar ging ze er onterecht uit en dit jaar gaat dat niet gebeuren
Kennelijk zit er dit jaar dan geen echt talent bij...

Het is toch duidelijk: iemand is een idool of iemand is het niet. Iemand die pas in de "herkansing" een idool wordt, zal nooit een echt idool zijn. Als ze echt zo goed was, was ze vorig jaar wel "ontdekt".

Oja, geef me eens een paar linkjes naar die vele fantopics die je vorig jaar over haar geopend hebt??

pi_15364650
Ik word gek van dat ge "alice "
pi_15365462
Alice
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15366926
Alice, alice..WHO THE FUCK IS ALICE..

om het maar zo te zeggen

maarja /ontopic
mooie meid, mooie stem, goede kans imo

vrijdag 12 december 2003 @ 21:41:47 #162
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_15367294
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:23 schreef MLO2 het volgende:
Alice, alice..WHO THE FUCK IS ALICE..

om het maar zo te zeggen

Alice
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:44 schreef halloween het volgende:
het wordt nu idd beetje irritant het topic ging trouwens sowieso al nergens over eigenlijk.. een lekker wijf dat kan zingen, in idols, goh verrassend..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_15369125
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:16 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, maar we zullen het zien...
[..]

Kennelijk zit er dit jaar dan geen echt talent bij...

Het is toch duidelijk: iemand is een idool of iemand is het niet. Iemand die pas in de "herkansing" een idool wordt, zal nooit een echt idool zijn. Als ze echt zo goed was, was ze vorig jaar wel "ontdekt".

Oja, geef me eens een paar linkjes naar die vele fantopics die je vorig jaar over haar geopend hebt??

een jaar zangles en een jaar ouder worden kan een hoop schelen hoor. Of proef ik hier de smaak van jalouzie?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:06:19 #164
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15370716
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:41 schreef BdR het volgende:
een lekker wijf dat kan zingen, in idols, goh verrassend..
Dat is zeker verassend; vorig jaar konden de mooiere meiden niet zingen en de meiden die konden zingen zagen er niet of nouwelijks uit

Alice Rulez

pi_15370849
inderdaad een liefkoppie maar een beetje shubby body. (bedankt trouwens Roel voor de link)

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 13-12-2003 00:17]

pi_15374057
quote:
012: Heb je verkering/een relatie: JA!!!
wat is kan kapot

Alice

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  zaterdag 13 december 2003 @ 09:43:18 #167
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15374439
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:44 schreef halloween het volgende:
Alice
pi_15374443
zou ze zelf wel door hebben dat ze hier zo popu is?:)
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_15374778
Ze heeft wel een aardig mooi look... maar om een idol te worden is ze niet goed genoeg met het zingen imho
  zaterdag 13 december 2003 @ 11:06:52 #171
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15375158
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:01 schreef Stefkuh het volgende:
een jaar zangles en een jaar ouder worden kan een hoop schelen hoor. Of proef ik hier de smaak van jalouzie?
Als ik jaloers zou zijn, had ik zelf wel meegedaan

Ik blijf erbij: je bent een idool of je bent het niet, wanneer je vorig jaar mee hebt gedaan en je bent niet door gegaan, dan heb je het kennelijk niet in je.

pi_15376467
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 11:06 schreef Christine het volgende:

[..]

Als ik jaloers zou zijn, had ik zelf wel meegedaan

Ik blijf erbij: je bent een idool of je bent het niet, wanneer je vorig jaar mee hebt gedaan en je bent niet door gegaan, dan heb je het kennelijk niet in je.

Of je een pop idool kan worden of niet wordt echt niet altijd gezien door een jury die iemand eventjes ziet. Iemand kan wel helemaal niet sterk in zijn schoenen staan, maar een prachtige stem hebben. Stel dat die persoon nou ineens "groeit" van binnen en juist sterker dan ooit in zijn of haar schoenen komt te staan, valt deze persoon totaal niet te vergelijken met de persoon die eerder heeft gezongen.

En daarnaast, stel je nou voor dat onze 4 jury leden er NIET zo over dachten als ik, waarom laten ze iemand dan toch weer door? Dan hadden ze wel hetzelfde als jij gezegd "Sorry meissie, eens geen idool, nooit een idool".

Als jij heel graag bij een bedrijf wilt werken en je gaat daar op 17 jarige leeftijd solliciteren zonder ervaring, ze zeggen "Sorry dit is het niet, tot ziens" en op je 18e/19e heb je veel meer ervaring opgedaan... dan waag jij toch ook een tweede poging, waarvan je verwacht meer kans te hebben als destijds??? Zoniet, dan zal je weinig van je leven gaan maken me dunkt, 1 tegenslag is toch geen reden, om bij de pakken neer te gaan zitten?

I've spoken

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 13 december 2003 @ 12:31:38 #173
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15376544
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:28 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Of je een pop idool kan worden of niet wordt echt niet altijd gezien door een jury die iemand eventjes ziet. Iemand kan wel helemaal niet sterk in zijn schoenen staan, maar een prachtige stem hebben. Stel dat die persoon nou ineens "groeit" van binnen en juist sterker dan ooit in zijn of haar schoenen komt te staan, valt deze persoon totaal niet te vergelijken met de persoon die eerder heeft gezongen.

En daarnaast, stel je nou voor dat onze 4 jury leden er NIET zo over dachten als ik, waarom laten ze iemand dan toch weer door? Dan hadden ze wel hetzelfde als jij gezegd "Sorry meissie, eens geen idool, nooit een idool".

Als jij heel graag bij een bedrijf wilt werken en je gaat daar op 17 jarige leeftijd solliciteren zonder ervaring, ze zeggen "Sorry dit is het niet, tot ziens" en op je 18e/19e heb je veel meer ervaring opgedaan... dan waag jij toch ook een tweede poging, waarvan je verwacht meer kans te hebben als destijds??? Zoniet, dan zal je weinig van je leven gaan maken me dunkt, 1 tegenslag is toch geen reden, om bij de pakken neer te gaan zitten?

I've spoken

Do I need to say more?
pi_15376633
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:42 schreef johnnie_1983 het volgende:

Ik vraag me af hoeveel van jullie serieus begrip hadden voor Jim's populariteit...

Maar dit is dus precies hetzelfde: als een kip zonder kop achter iemand met een leuk koppie aan lopen... Stelletje 15-jarigen

Alice

Sterker nog, dit is veel ernstiger.
  zaterdag 13 december 2003 @ 13:35:21 #175
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15377683
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:28 schreef Stefkuh het volgende:
Op zich heb je hier gelijk in, maar die jury ziet de kandidaten lang genoeg in het theater om te kunnen zien of iemand het in zich heeft of niet.
quote:
Daar had ik het laatst met mijn vriend nog over, en we kwamen tot de conclusie dat je iemand die bovengemiddeld zingt er niet in de eerste ronde uit kunt gooien, puur omdat ze vorig jaar niet verder kwam dan het theater. Dan hadden ze de regels anders moeten stellen. Maar ik denk wel dat ze "herkansingsmensen" in het theater eruit gooien; in de theaterronde kunnen mensen er immers zonder opgaaf van reden worden uitgekikt.

Goed we zullen het zien, maar ik geef haar weinig kans dat ze de theaterronde door komt.

quote:
Als jij heel graag bij een bedrijf wilt werken en je gaat daar op 17 jarige leeftijd solliciteren zonder ervaring, ze zeggen "Sorry dit is het niet, tot ziens" en op je 18e/19e heb je veel meer ervaring opgedaan... dan waag jij toch ook een tweede poging, waarvan je verwacht meer kans te hebben als destijds???
Vast wel, maar dit is een heel andere situatie. Iemand heeft het in zich om idool te worden of niet. Wanneer Alice echt een commercieel succes zou kunnen worden, had de jury dit vorig jaar ook echt wel gezien.
quote:
Zoniet, dan zal je weinig van je leven gaan maken me dunkt, 1 tegenslag is toch geen reden, om bij de pakken neer te gaan zitten?
Voor haar niet, nee. Maar het gaat mij hier meer om het principe dat mensen nu iemand die vorig jaar niet eens tot de workshops is gekomen, ineens helemaal gaan aanbidden, als ware ze de beste zangeres die ooit rondliep op deze aardbol. Als dit zo was, had ze echt vorig jaar wel gewonnen.
quote:
I've spoken
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening

En wat ik hier zeg geldt niet alleen voor Alice, maar voor alle herkansing-kandidaten. Zij hebben hun kans gehad.... ja toch? Wanneer dit jaar iemand zou winnen die vorig jaar niet ver is gekomen, dan zou dit voor mij het bewijs zijn dat er dit jaar absoluut geen talent rondloopt. Een aangezien ik dat laatste zeer betwijfel, geef ik jullie geliefde Alice weinig kans....

Ach, waar maak ik me dan ook druk om

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')