And if not, waarom niet?
quote:Ja de systeem eisen zijn hoog, hoger als bij elk ander spel waar ik ooit van gehoord heb, maar ik heb er geen last van.
Op 07 januari 2001 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil wel, maar mijn PC (PII-350) wil niet echt...tijd voor een nieuwe![]()
![]()
quote:Eh, hoe kom je daar dan in godsnaam bij? Als ik een vergelijk zou moeten maken (moeilijk) dan zou het eerder met een spel als Zelda zijn! De engine van Quake 3 wordt gebruikt, maar verder heeft het er totaal NIETS mee te maken. Gelukkig...
Op 07 januari 2001 10:56 schreef Aneurism het volgende:
Eerste reden.: Het is vanuit hetzelfde oogpunt als de Quake en doom versies en dat trekt me niet.
*BooBooSan houdt helemaal niet van Quake I, II of III!
Nou dan ga ik alice maar eens downloaden
en het draait ook lekker vlot (PIII 900 )
quote:Doet nie zo raar... OpenGl is 'n aansturing van je video (zo ongeveer...) Je kunt meestal kiezen tussen Software, D3D en OpenGL...
Op 07 januari 2001 19:28 schreef Aneurism het volgende:
Dat is een beetje vaag want open GL is een multiplayer optie ...
Vandaar misschien, omdat cracks niet over multiplayers te spelen zijn
Het is trouwens gebaseert op Alice in Wonderland van Lewis Carol, maar niet in de Walt Disney uitvoering... hehehe :>
Het spel word waarschijnlijk verfilmd door Wes Craven van o.a. Nightmare on Elm Street. Die American McGee is overigens level designer van o.a. Quake dus behalve de engine is dat ook een connectie met Quake, maar nogmaals het is een totaal ander speltype.
Er zijn best veel mensen bij wie dit spel niet draait, op Amerikaanse forums lees ik ook regelmatig dat mensen er problemen mee hebben. Het heeft soms ook iets met bepaalde DirectX bestanden te maken geloof ik, weet het verder ook niet precies.
Anyway, je kunt altijd eerst de demo proberen. Als die het doet, nou dan loopt het volledige spel ook. Ik zit nu zelf trouwens hopeloos vast en ik ben bijna op het einde.
quote:Was America McGuy niet ontslagen bij ID omdat de kwaliteit van z'n werk wat achterbleef bij de verwachtingen?
Op 07 januari 2001 08:16 schreef BooBooSan het volgende:
Wie speelt dit briljante spel?And if not, waarom niet?
Gisteravond 23:30u, grote koptelefoon op, 3D sound aan...
Op een gegeven moment heb ik het maar uitgezet omdat ik het te eng vond!
Overal gekraag, gehijg, geschreeuw en een super surrealistisch decor...
Heb zelfs een keer echt omgekeken toen ik achter me iets hoorde.
Ontzettend stoer.
En een multiplayer optie zodat je duitsers kunt schieten online
wilde eerst niet opstarten doordat OpenGl het niet deed, opzich vreemd want daar had ik die kaart nu voor gekocht... zelf uitgevogeld dat je niet 32 bits kleuren maar 16 bits op je monitor settings moet instellen... dan in de game gewoon weer op 32 bits zettenspel loopt als een trein en dat op een C400
echt de meest gave graphics game die ik ooit gezien heb en alles tot nu toe nog met alleen messen werpen gekilled, heerlijk geluidje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |