abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 december 2003 @ 12:48:51 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15606363
Erg sterk trouwens dat tiesto dit nummer draaide: 06. Mike Robbins - Are You A Freak (Original Mix). Gemaakt door een dj hier die hier in de buurt veel draait. Tevens een vriend van een vriend van mij. Die stond helemaal uit zijn dak te gaan toen hij die plaat hoorde. Niet dat ik stilstond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 december 2003 @ 13:24:35 #227
46511 Linz
held der helden
pi_15607452
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef jackson het volgende:
Erg sterk trouwens dat tiesto dit nummer draaide: 06. Mike Robbins - Are You A Freak (Original Mix). Gemaakt door een dj hier die hier in de buurt veel draait. Tevens een vriend van een vriend van mij. Die stond helemaal uit zijn dak te gaan toen hij die plaat hoorde. Niet dat ik stilstond
ja man, strak nummer. Het leek wel of de zaal trilde toen dat nummer werd gedraaid.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15608004
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef jackson het volgende:
Erg sterk trouwens dat tiesto dit nummer draaide: 06. Mike Robbins - Are You A Freak (Original Mix). Gemaakt door een dj hier die hier in de buurt veel draait. Tevens een vriend van een vriend van mij. Die stond helemaal uit zijn dak te gaan toen hij die plaat hoorde. Niet dat ik stilstond
Mike Robbins alias DJ Hein uit de rodenburg

Goed dat Tiesto die draaide zeg! Plaat stond bij de Judge op 1 in zijn top 5. Hein is goed bezig!!

pi_15608168
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat doet hij altijd ... nou zijn er tal van remixen en de nieuwe remixen zijn idd weer erg lekker. Ik vind et een top nummer . Zal het strax eens even naluisteren welke remix hij draaide


Op TA staat dat 't een bootleg mix is. Ben benieuwd!
pi_15609241
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:46 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Op TA staat dat 't een bootleg mix is. Ben benieuwd!


Mja, het klonk als een bootleg, dus zette ik maar Bootleg Mix neer Geen idee wat die andere plaat was.
pi_15609258
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef jackson het volgende:
Erg sterk trouwens dat tiesto dit nummer draaide: 06. Mike Robbins - Are You A Freak (Original Mix). Gemaakt door een dj hier die hier in de buurt veel draait. Tevens een vriend van een vriend van mij. Die stond helemaal uit zijn dak te gaan toen hij die plaat hoorde. Niet dat ik stilstond
Alleen beetje jammer dat de Mike Robbins Remix van The Beat Goes On zo veel op Are You A Freak lijkt.
pi_15609484
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:20 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Mja, het klonk als een bootleg, dus zette ik maar Bootleg Mix neer Geen idee wat die andere plaat was.


Aha!

Nou, ik ga op weg naar Arnhem. Vanavond personeelsfeest in Manhattan. Ik ben benieuwd. Trance zal er waarschijnlijk niet inzitten... Met een beetje geluk Time of our lives of Nothing but you, maar daar moeten we 't dan mee doen. Ach, mag niet klagen na Innercity natuurlijk

pi_15610199
Hatsiekiedee:
Fire_and_Ice_-_Samoa-Promo_Vinyl-2003
pi_15610445
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:53 schreef swopfile het volgende:
Hatsiekiedee:
Fire_and_Ice_-_Samoa-Promo_Vinyl-2003
De b-side is beter.
pi_15610796
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:01 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

De b-side is beter.


Zeker! Dat vind ik nou een echte trance plaat!
pi_15611130
IC was erg vet.
tiesto vond ik erg lekker draaien en baal nu wel dat ik na Gielen niet naar PvD ben gegaan als ik het zo hoor. Jean was ook wel lekker bezig, (vooral dat stukje met die kreunende meid en toen Airport er doorheen van armani en ghost) en we hadden geen zin meer om weer te gaan lopen.
maar ff over gielen, hij draaide een nummer waarvan ik me de text nu even niet herinner. iets met get up, get in, all your dreams are now fulfilled. Weet iemand hoe dit nummer heet? ik vond het erg strak iig.

nog iets geinigs: don diablo liet de boel overslaan, gaan we daarna naar Joop: zelfde verhaal. grappig, dat had ik nog nooit meegemaakt.

It's time to burn [NL: het is tijd om te branden]
pi_15611322
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:22 schreef Pretorian het volgende:
maar ff over gielen, hij draaide een nummer waarvan ik me de text nu even niet herinner. iets met get up, get in, all your dreams are now fulfilled. Weet iemand hoe dit nummer heet? ik vond het erg strak iig.
P. Diddy - Let's Get ILL

Waarschijnlijk een of andere remix daarvan.

pi_15611496
aha, cool. dat wordt net zo'n probleem als het vinden van die remix die hij toen deed op trance energy van the red hot chili peppers...
of weet iemand anders er nog meer over?
It's time to burn [NL: het is tijd om te branden]
pi_15612374
Probeer de Deep Dish Remix eens.. die wordt het vaakst gedraaid.
pi_15615146
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:03 schreef Jantjeuh het volgende:
Probeer de Deep Dish Remix eens.. die wordt het vaakst gedraaid.
Die was het niet, 't was een popi-jopi-trance-remix.

Vond die remix overigens wel geinig .

pi_15615236
Argh.. ik zit de hele tijd van 'kut dat het voorbij is'.

De enige andere keer dat ik dat had was bij TIC (en wellicht ASOT100).

pi_15615952
Wat vond je van Tiësto's nieuwe productie? De track voor Waterfall..
pi_15616161
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:28 schreef Jantjeuh het volgende:
Wat vond je van Tiësto's nieuwe productie? De track voor Waterfall..
Hmm, niet zo bijzonder - anders was ie me wel opgevallen . Ik vond eigenlijk maar een paar plaatjes echt leuk: Nyana, Hunting, en Fairlight Disctriction.

De rest had echt zo'n "net niet" gehalte, b.v. de Christo remix van Who Is the Starter (draai dan het origineel of de Phynn versie! ), en Mark Norman - Phantom Manor (draai dan "Rush"! daar had ik me zo op verheugd).
En het is volgens mij toch niet de Montana remix van Traffic, maar de Max Walder remix. Dat dacht Swopfile ook.

Verder had ik ook wel de Max Walder remix van Street Carnival van hem verwacht. .

pi_15616249
Oh en Jan voor je tracklist @ TA:

Mauro Picotto draaide nog zijn "Alchemist" plaat, en een van die techno versies van die The White Stripes plaat (dus Adam Freeland of Oliver Lieb remix.. ik weet niet of er meer techno versies zijn).

Verder draaide Joop nog z'n Act of God in de Original Mix.

En Paul van Dyk draaide nog een productie met Jan Johnston's stem erin (duidelijk zo'n Vandit-label productie). Dus ik denk dat dat zo'n plaatje is van z'n Reflections album; of is er naast "nothing but you" geen Jan Johnston co-productie op dat album te vinden?

Op het laatst draaide PvD trouwens die plaat (van Air?) waar je alleen maar wat piano-tonen hoort: dat nummer hoor je ook vaak als iemand dood gaat en als dat dan op TV dan zo'n "in memoriam" wordt getoond (zoals bij Pim F.).

pi_15616321
Haha.. zowat alle tracks op Reflections hebben vocals van Jan Johnston

Die The White Stripes bootleg had ik al.

Bedoel je Air - All I Need?

pi_15616412
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:45 schreef Jantjeuh het volgende:
Haha.. zowat alle tracks op Reflections hebben vocals van Jan Johnston

Die The White Stripes bootleg had ik al.


Ah, dan meot ik die maar 's downkopen om te checken welk nummertje het was.

Eigenlijk zijn al die PvD Edit's best geinig , zorgt ervoor dat de hele set 1 grote rollercoaster-ride is!

pi_15616460
Dezelfde saaie PvD-beat de hele set door bedoel je
pi_15616488
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:45 schreef Jantjeuh het volgende:
Haha.. zowat alle tracks op Reflections hebben vocals van Jan Johnston

Die The White Stripes bootleg had ik al.

Bedoel je Air - All I Need?


Dat dacht m-kay van wel, maar die is het niet.

Het is gewoon de 'in memoriam' tune die alle TV zenders gebruiken als iemand dood is .

Wat van die sombere piano klanken, heel mooi en zeker passend zo op het eind van een set (origineel ook! ).

pi_15616503
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:50 schreef Jantjeuh het volgende:
Dezelfde saaie PvD-beat de hele set door bedoel je
Ja . De hele set leek eigenlijk wel een groot Nu-NRG festijn
pi_15616515
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ja . De hele set leek eigenlijk wel een groot Nu-NRG festijn


Heh.

Hoor net dat Joop ook Cloud 69 - Sixty Nine Ways draaide? Cool

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')